loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 331 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای

آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای

آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای 

امان از دست این همسایه های بی ملاحظه که با نصب کردن یک هکر روی گوشی خود اقدام به سرقت پسوورد وای فای ما می کنند و کل حجم ما را با خیال راحت خالی می کنند. اما دیگر نگران نباشید چون ما راه های حفاظتی ایمن جلوگیری از هک شدن وای فای را به شما آموزش می دهیم. 

 

آشنایی با نحوه جلوگیری از هک شدن وای فای در شرایطی که اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی منتشر شده که به مودم‌های وای‌فای بدون نیاز به رمز عبور متصل می شود، لازم و ضروری است براین اساس پلیس فتا در این زمینه آموزش هایی ارایه کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس فتا، اهل گشت و گذار در دنیای وب و کانال‌های تلگرامی هستید به احتمال زیاد پست‌هایی با عناوین هک وای‌فای را مشاهده کرده‌اید. برخلاف تبلیغات هک تلگرام که از ریشه دروغ و به نوعی یک کلاه برداری محسوب می‌شوند، نفوذ و گذر از رمز عبور وای‌فای امکان‌پذیر است و تنها با یک لمس و حتی بدون نیاز به دسترسی روت می‌توان به اکثر مودم‌های وای‌فای نفوذ کرد.

 

استفاده از این برنامه‌ها که هم از طریق لپ تاپ و هم از طریق موبایل امکان‌پذیر است در یکی دو ماه اخیر به شدت رواج یافته است به طوری که بارها از نزدیک مشاهده کرده‌ایم که شخصی با افتخار عنوان می‌کند که مودم همسایه را هک کرده و در حال استفاده‌ی رایگان از اینترنت آن شخص است.

 

از مسائل اخلاقی و اینکه آیا این موضوع تفاوتی هم با دزدی و سرقت از مردم دارد که بگذریم به بحث پیشگیری و بستن این راه‌های نفوذ خواهیم رسید. خوشبختانه راه حل‌های تضمینی و صددرصدی برای مقابله با این افراد سوءاستفاده گر وجود دارد که در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو مورد از مهمترین آن‌ها آشنا کنیم.

 

آیا شخص غیرمجازی به مودم شما متصل است؟

هنگامی که سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا می‌کند، یا ترافیک اینترنت زودتر از همیشه به اتمام می‌رسد، معمولا کاربران انگشت اتهام را به سوی شرکت ارائه‌دهنده برده و آن را از موارد فنی می‌دانند. اما در برخی موارد نیز این اتفاقات به دلیل دسترسی غیر مجاز افراد سودجو به اینترنت شما خواهد بود.

 

Fing Network Tools اپلیکیشنی است که امکانات بسیار متنوعی را در زمینه‌ی آنالیز شبکه و مودم در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از این ابزارها، نمایش دستگاه‌های متصل به مودم شما بوده که می‌توانید به کمک آن، هر ابزاری که به مودم شما متصل شده است مانند گوشی، کامیپوتر، پرینتر را مشاهده کنید.

 

روش اول مقابله با روش‌هایی که تاکنون رواج یافته اند

اپلیکیشن‌هایی که با عنوان هک وای‌فای منتشر شده‌اند قادر به اتصال بدون رمز به تمام مودم‌ها نخواهند بود بلکه مودم‌هایی بیشتر قربانی این روش می‌شوند که رمزنگاری مودم خود را روی حالت‌های قدیمی قرار داده‌اند. برای مثال در مودم Tp-Link شما در بخشی که برای Wireless رمز عبور تعیین می‌کنید با بخشی مواجه خواهید شد که نوع رمزگذاری مودم را مشخص می‌کند.

 

معمولا از آنجایی که کاربران عادی اطلاعات چندانی از این موضوع ندارند نحوه‌ی رمزگذاری را روی حالت پیش‌فرض قرار می‌دهند در حالی که اکثر این حالت‌ها توسط اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای ذکر شده قابل نفوذ خواهند بود.

 

امن‌ترین روش رمزگذاری در حال حاضر WPA2-PSK است که با قرار دادن رمزگذاری مودم روی این حالت می‌توانید از نفوذ نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اپلیکیشن‌های موبایل جلوگیری کنید. در هنگام نوشتن این مقاله از چندین اپلیکیشن مختلف استفاده کردیم و هیچکدام موفق به اتصال بدون رمز عبور به مودمی که با الگوریتم WPA2-PSK رمزگذاری شده بود نشد.

 

برای انجام این امر کافیست تا با ثبت‌ای پی 192.168.1.1 در مرورگر به تنظیمات مودم خود وارد شوید. سپس به بخش Interface Setup و سپس تب Wireless بروید.

 

در صفحه‌ای که بارگذاری می‌شود به دنبال Authentication Type بگردید. این بخش همان رمزگذاری مودم شما خواهد بود که باید روی منوی کشویی مقابل آن کلیک کنید و حالت رمزگذاری را روی WPA2-PSK قرار دهید. اگر این بخش از قبل روی WPA2-PSK تنظیم شده بود نیازی به دستکاری و تغییر مجدد آن نیست.

 

البته صحت این موضوع همیشگی نخواهد بود و ممکن است در آینده اپلیکیشن‌های جدیدتری منتشر شوند که توانایی شکستن رمزگذاری WPA2-PSK را نیز داشته باشند. با این وجود در زمان حال می‌توانید با انجام اینکار امنیت مودم خود را به بالاترین حد ممکن از لحاظ رمزگذاری برسانید.

 

اما اگر قصد این را دارید که یک بار برای همیشه خیال خود را از هرگونه نفوذ های این چنینی راحت کنید به سراغ روش دوم بروید.

 

روش دوم جلوگیری از هرگونه نفوذ

روش پیش رو امن‌ترین روش رمزگذاری مودم‌ها محسوب می‌شود اما با این حال هنوز هم یک قفل و رمز محسوب می‌شود و همانطور که می‌دانید هیچ قفل یا رمزی تا ابد غیرقابل نفوذ نخواهد ماند.

 

در روش دوم ما از MAC Address Filter استفاده خواهیم کرد. استفاده از این ویژگی مانند آن است که یک 4دیواری بدون هیچ در و پنجره‌ای در اختیار داشته باشید که این موضوع خطر یا احتمال نفوذ افراد خارجی به داخل را نزدیک به صفر می‌کند.

 

در این روش شما MAC Address موبایل و دستگاه‌هایی که در خانه با آن‌ها به مودم متصل هستید را (برای مثال لپ تاپ و گوشی افراد خانواده) برای مودم تعریف می‌کنید و تنظیمات آن را طوری قرار می‌دهید که هیچ دستگاه دیگری به مک آدرس متفاوت توانایی وصل شدن به مودم را نداشته باشد.

 

انجام این روش قطعی‌ترین راه برای جلوگیری از هرگونه نفوذهای این چنینی به وای‌فای است و انجام آن می‌تواند یک بار برای همیشه خیال شما را از عدم وجود مهمانان ناخوانده در اتصال اینترنتی راحت کند. (این امر مودم را نفوذناپذیر نمی‌کند بلکه بنبستی برای روش‌های پخش شده‌ای است که مورد خطاب این مطلب هستند).

 

آموزش رفتن به بخش مورد نظر نیز برای انجام این امر کافی است تا با ثبت‌ای پی 192.168.1.1 در مرورگر به تنظیمات مودم خود وارد شوید. سپس به بخش Interface Setup و سپس تب Wireless بروید. در صفحه‌ای که بارگذاری می‌شود مشاهده خواهید کرد که ابزار Wireless MAC Address Filter روی حالت Deactive قرار دارد.

 

کافیست تا آن را روی Active قرار دهید و سپس در باکس‌های پایینی، در هر سطح مک آدرس یکی از دستگاه‌های مورد تایید خود را وارد کنید.

 

برای آگاهی از مک آدرس لپ تاپ یا گوشی‌های خود می‌توانید به این شیوه عمل کنید:

آموزش دستیابی به مک‌آدرس: به بخش Setting گوشی مورد نظر و سپس About Device و بعد از آن Status وارد شوید. لیستی از اطلاعات مختلف قابل مشاهده خواهد بود که یکی از آن‌ها با عنوان Wi-Fi Mac Adress نمایش داده شده است.

 

آدرسی که در مقابل این گزینه نوشته شده همان مک آدرس دستگاه خواهد بود. کافیست تا آن را در باکس مک آدرس‌های مجاز وارد کنید. نحوه‌ی دسترسی به مک آدرس در لپ تاپ‌ها نیز (ویندوز) به این صورت است که ابتدا وارد بخش CMD شده و سپس دستور ipconfig/all را وارد کنید و در میان اطلاعات نمایش داده شده مک آدرس را پیدا کنید.

 

احتمالا با مطالعه بخش بالا متوجه این نکته شدید که با انجام این روش تنها گوشی و دستگاه‌های شخصی شما قابلیت اتصال به مودم را خواهند داشت و در صورتی که میزبان یک مهمانی باشید و افراد حاضر در خانه قصد اتصال به مودم را داشته باشند حتی با دانستن رمز عبور موفق به اتصال نخواهند شد. این موضوع به سادگی قابل رفع شدن است.

 

کافیست تا در این مواقع به تنظیمات مودم رفته و حالت MAC Address Filter را مجددا روی Deactive قرار دهید تا در ساعاتی که مهمانان شما در منزل شما حضور دارند چنین محدودیتی برای آن‌ها وضع نشود. سپس می‌توانید بعد از پایان مهمانی دوباره این ویژگی را فعال کنید.

 

این امر ممکن است کمی وقت‌گیر به نظر برسد اما انجام آن چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد و قطعا امنیتی که از این روش نصیب کاربر خواهد شد ارزش آن چندثانیه‌ها را خواهد داشت.


Google
About 769,000 results (0.52 seconds)
Search Results
دیگر نگران هک وای فای خود نباشید - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/.../دیگر-نگران-هک-وای-فای-خود-نباشید
Translate this page
بسیاری از کاربران که از اینترنت بخصوص وای فای استفاده می کنند نگران هک شدن وای فای خود هستند. دریچه فناوری یک راه حل مناسب برای کاربران خود آموزش می دهد که ...
آموزش تنظیم دقیق مودم وای فای و جلوگیری از هک شدن مودم | همراه با علم
baelm.ir › مطالب آموزشي › كامپيوتر و اينترنت
Translate this page
روش امکان هک شدن مودم‌های وای فای آموزش تغییر رمز مودم وای فای و راه‌هایی برای مقابله آموزش Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی دانلود نرم افزار Wireless Network.
آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس · جدید 95 -گهر
gahar.ir/آموزش-کامل-جلوگیری-از-هک-شدن-مودم-وایرل/
Translate this page
هک شدن مودم,جلوگیری از هک شدن مودم,افزایش امنیت مودم وایرلس,آموزش جلوگیری از هک شدن مودم,آموزش هک شدن مودم,هک کردن مود وای فای,مودم wireless.
جلوگیری از هک وای فای و بالا بردن امنیت آنها - بیتوته
www.beytoote.com/...i/hacking-wifi2-security.html
Translate this page
مدیریت دستگاه مودم نرم افزار هک وای فای مودم , آموزش کامپیوتر , wireless , هک وای فای با گوشی , جلوگیری از هک وای فای , وای فای , ترفندهای اینترنتی , رمز وای فای , wifi , ... زخم شدن لبه داخلی مقعد نشانه. برترین های وبگردی. اگر در آپارتمان زندگی می ...
جلوگیری از هک شدن اینترنت وای فای - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/modules.php?...جلوگیر...
Translate this page
(مربوط به موضوع جلوگیری از هک شدن اینترنت وای فای). آموزش بالا بردن امنیت اینترنت وایرلس (WiFi) و شبکه های بی سیم. بسیاری از کاربران در خانه و محل کار از ...
راهکارهای ساده و عملی برای مقابله با هک وای فای - نت شهر
www.netshahr.com › فناوری اطلاعات › آموزش و ترفندها
Translate this page
May 23, 2015 - در این مقاله انواع راهکارهای ساده و عملی برای مقابله با هک وای فای خانگی ... حال که نحوه ی دسترسی به صفحه ی تنظیمات اصلی مودم را فرا گرفتید، ... هرچه زمان دسترسی به مودم شما کمتر باشد، امکان شناسایی و هک شدن مودم نیز کاهش می یابد.
آموزش تصویری جلوگیری از هک وای فای و بالا بردن امنیت آنها
www.11t.ir/.../آموزش-تصویری-جلوگیری-از-هک-وای-فا...
Translate this page
... افزوده می شود. حتما ش,آموزش تصویری جلوگیری از هک وای فای و بالا بردن امنیت آنها. ... سلام در مورد مودم ip link اموزش جلوگیری از هک شدن بگذارید ممنون. پاسخ : حتما.
آموزش جلوگیری از هک وای فای - آموزش برنامه نویسی
https://learnfiles.com/آموزش-جلوگیری-از-هک-وای-فای-...
Translate this page
Feb 8, 2016 - روش اول : جلوگیری از هک وای فای با استفاده از تنظیمات مودم : در این روش شما مودم خود را تنظیم می کنید ویژه افراد خاص ! بدین معنا که کسی که می خواهید ...
جلوگیری از هک کردن وای فای یا وایرلس وبالابردن امنیت آنها
www.bazzarche.com/.../جلوگیری-از-هک...وای-فای...وای...
Translate this page
مقاله ای کوتاه درباره جلوگیری از هک کردن وای فای و وایرلس.
هک وای فای تنها با یک کلیک: آموزش جلوگیری از نفوذهای این چنینی - زومیت
www.zoomit.ir/.../do-not-let-strangers-connect-to-you...
Translate this page
Jul 1, 2016 - با تایید هک شدن صرافی بیت کوین Bitifinex در هنگ کنگ، مبادلات ... هک وای فای تنها با یک کلیک: آموزش جلوگیری از نفوذهای این چنینی - زوم‌اپ.
روش هایی برای جلوگیری از هک شدن شبکه های وایرلس - زوم تک
zoomtech.ir/روش-هایی-برای-جلوگیری-از-هک-شدن-شب...
Translate this page
Dec 12, 2015 - این نکات برای کاربران اینترنتی که از مودم های بیسیم استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود ، گاهی اوقات امکان دارد با هک شدن پسورد مودم وایرلس شما ...
آموزش جلوگیری از هک شدن رمز وای فای wifi مودم - مرکز آموزش - ثبت نام ...
adsl.fanavashop.ir/knowledgebase.php?action...id...
Translate this page
با توجه به اینکه هک کردن رمز عبور اینترنت وایرلس و وای فای wifi مودم به یکی از ساده ترین روش ها برای هکر ها تبدیل شده که بسیاری از افراد نگران این قضیه هستند.
جلوگیری از هک شدن مودم وای فای + آموزش تصویری روش تغيير رمز WiFi مودم
www.patoghfa.ir/education-of-wifi-modem-change-pa...
Translate this page
Feb 6, 2016 - جلوگیری از هک شدن مودم وای فای آموزش تنظیم مودم TP-Link، آموزش کار با مودم TP-Link، آموزش رمز گذاری رو مودم، چگونه روی مودم رمز بگذاریم، رمز مودم ...
جلوگیری از هک شدن مودم Wi-fi - دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
www.downloadha.com/.../جلوگیری-از-هک-شدن-مودم-w...
Translate this page
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول ... برچسب ها : آمار مودم wi-fi, آمار مودم بی سیم, آمار مودم وایرلس, جلوگیری از هک شدن مودم ...
چطور وای فای خود را مخفی کنیم! +آموزش
www.fardanews.com/.../چطور-وای-فای-خود-را-مخفی-ک...
Translate this page
Sep 21, 2015 - برای اتصال به شبکه های مخفی شده باید نام وای فای ( SSID ) و رمز رو به صورت دستی ... نیز هک شد و یا خودتان در اختیار دیگران قرار دهید کاربران قادر به استفاده از ... شبکه وای فای مودم شما بدون اخطار و خارج شدن آنها از شبکه (علامت اتصال به وای فای در ... در چنین شرایطی برای جلوگیری از اتصال افراد غیرمجاز به شبکه‌ ...
جلوگیری از هک وای فای و مقابله با نرم‌افزار دامپر+ تصاویر - پایگاه ...
ghodskhabar.ir/جلوگیری-از-هک-وای-فای-و-مقابله-با-...
Translate this page
May 6, 2016 - کاربران اینترنت با استفاده از قابلیت مودم خود میتوانند از هک وای فای با نرم ... محمد آخوندی، راهکار ساده و عملی برای جلوگیری از هک شدن Wi-Fi در مقابل این ... وی با اشاره به تکنیک WPS خاطرنشان کرد: این روش به هکرها اجازه می‌دهد تا ...
بهترین راه های جلوگیری از هک شدن وای فای ( Wi-Fi ) - انزل وب
anzalweb.ir/.../بهترین-راه-های-جلوگیری-از-هک-شدن-وا...
Translate this page
Jun 27, 2016 - در ادامه با آموزش روش های جلوگیری از هک وای فای همراه ما باشید. ۱۰ راه مقابله با هک وای فای و جلوگیری از هک شدن شبکه وایرلس. Ten ways to Secure ...
آموزش جلوگیری از هک شدن رمز مودم وای فای wifi - موبایل گلپور
mobilegolpour.ir/.../آموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-رمز-م...
Translate this page
سلام من دراین بخش می خوام با مخفی کردن نام وای فایتون یکی از روش های اموزش جلو گیری از هک مودم وای فایتون رابه صورت تصویری اموزش بدم و در بخش دوم تنظیمات مک ...
بهترین راه برای جلوگیری از هک وای فای ,... با انجام مراحل زیر نگ - خبر ...
90tvnamnak.parsiblog.com/.../بهترين+راه+براي+جلو...
Translate this page
روش هایی برای جلوگیری از هک شدن شبکه های وایرلس - زوم تک ... › امنیت › روش هایی برای جلوگیری از هک شدن شبکه های وایرلس سعی کنید هر از چند گاهی پسورد اتصال ...
[PDF]آموزش جلوگیری از هک وای فای
arak2020.ir/uploads/adsl/pdf/wifi.pdf
Translate this page
اس َک شدن آن. یک هَظَع هطتشک هسائل اهٌیت ایي است کِ هکاًیسن ّای تکٌَلَطیکی تشای تسیاسی اص سخٌِ ّا ٍجَد. داسد، اها. تایذ تِ هٌظَس هحافظت اص ضثکِ فؼال ضًَذ . دس اداهِ تِ ایي ...
جلوگیری از هک شدن وای فای و بالا بردن امنیت آن | دزکده
dezkade.com/.../جلوگیری-از-هک-شدن-وای-فای-و-بالا-...
Translate this page
جلوگیری از هک شدن وای فای و بالا بردن امنیت آن ( بخصوص وای فای منزل). اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ /۰ دیدگاه /در آموزش, شبکه و کامپیوتر /توسط دزکده ...
شرکت مهندسی ویراپرداز جلوگیری از هک وای فای با فعال کردن فیلتر ...
www.virapardaz.com/.../جلوگیری-از-هک-وای-فای-با-...
Translate this page
بسیاری از کاربران که از اینترنت بخصوص وای فای استفاده می کنند نگران هک شدن وای فای خود هستند. در زیر یک راه حل مناسب برای شما آموزش داده میشود که دیگر احتمال ...
روش‌های جلوگیری از هک شدن و نفوذ به شبکه وایرلس - وبسوار
websavar.ir/.../روش‌های-جلوگیری-از-هک-شدن-و-نفوذ-به...
Translate this page
May 27, 2014 - آموزش شش روش کاربردی که به وسیله آنها می‌توانید از نفوذ خواسته یا ناخواسته به شبکه یا مودم بی‌سیم خود جلوگیری کنید.
مهندسی نرم افزار - آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس LEOPARD
engineeringsoftware1.blogfa.com/post-21.aspx
Translate this page
آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس LEOPARD - LWS- 530TN آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلسهک شدن مودم,جلوگیری از هک شدن مودم,افزایش امنیت مودم ...
چگونه متوجه شوید که وای فای شما هک شده و از آن جلوگیری کنید | گجت نیوز
gadgetnews.ir/.../چگونه-متوجه-شوید-که-وای-فای-شما-ه...
Translate this page
Jan 18, 2016 - چگونه از هک شدن خود مطلع شوید. این روش صد در صد تضمینی‌ست. هر روتری به شما نشان خواهد داد که چه دستگاه هایی از طریق کابل اترنت یا وای فای به آن ...
آپارات - آموزش ضد هک مودم وای فای
www.aparat.com/result/آموزش_ضد_هک_مودم_وای_فای
Translate this page
آموزش محدود کردن استفاده از مودم(وای فای)-مک فیلتر ... آموزش جلوگیری از هک وای فای تخصصی و جامع-قسمت چهارم ... آموزش وصل شدن به وای-فای بدون رمز عبور. اکسیر.
دانلود نرم افزار جلوگیری از هک پسورد وای فای | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ ...
weblog24.xyz/weblog/.../1190942
Translate this page
پست با عنوان دانلود نرم افزار جلوگیری از هک پسورد وای فای در این صفحه نمایش داده شده ... اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار ...
پکیج 100% تضمینی جلوگیری از هک وایرلس - نت فیکس
www.netfixed.ir/پکیج-100-تضمینی-جلوگیری-از-ه...
Translate this page
با توجه به فراگیر شدن برنامه های هک وایرلس و همچنین محدود بودن اکثر سرویس ها لازم بود ... در این پکیج به صورت کاملا تصویری نحوه جلوگیری از هک آموزش داده شده و ...
وای فای - | پلیس فتا - پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی ...
www.cyberpolice.ir/category/کلمات-کلیدی/وای-فای
Translate this page
هک وای فای تنها با یک کلیک: آموزش جلوگیری از نفوذهای این چنینی ... سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ...
جلوگیری از هک شدن وای فای و بالا بردن امنیت آن - دانلود نرم افزار
www.greendez.ir/post/7
Translate this page
جلوگیری از هک شدن وای فای و بالا بردن امنیت آن ( بخصوص وای فای منزل) ... آموزش آپدیت کردن آفلاین آنتی ویروس Node 32 · دانلود نرم افزار تقویم باد صبا نسخه 7 ...
امن کردن مودم وای فای wifi برای جلوگیری از هک شدن آن | مجله خبری زیفا l ...
mag.zefa.ir/training/training-post/5054
Translate this page
Jun 28, 2016 - امن کردن مودم وای فای wifi برای جلوگیری از هک شدن آن. ... ای از اینترنت شما استفاده می کند نحوه امن کردن مودم وای فای را با استفاده از چند نکته ساده و مهم ...
آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای Wi-Fi | جدیدترین ها در سایت جدیده
jadide.ir/آموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-وای-فای-wi-fi/
Translate this page
آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای, آموزش جلوگیری از هک شدن Wi-Fi, وای فای. علت کم شدن سرعت وای فای چیست؟ ‌یک کارشناس نرم‌افزار گفت: نرم‌افزاری به نام «اندروید‌ ...
راه های جلوگیری از هـــــــــکـــــــــ شدن مودم وای فای (WIFI ...
www.daba.ir/shtopic.aspx?id=336&gid=88952
Translate this page
Apr 28, 2016 - راه های جلوگیری از هـــــــــکـــــــــ شدن مودم وای فای (WIFI) ... در این آموزش حتی کسانی که وای فای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما استفاده ...
اموزش جلوگیری از هک شدن وای فای :: اموزش کامپیوتر
pclearning98.blog.ir/.../اموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-وا...
Translate this page
15 hours ago - یکی از نگرانی هایی که مصرف کنندگان مودم های وای فای دارند، هک شدن این مودم است. هک شدن مودم وای فای به این معنی است که رمز مودم شما در دست افراد ...
چگونه از هک شدن واي فاي جلوگيري کنيم
gwangaeto.rozblog.com/post/149
Translate this page
Jul 13, 2016 - 2 ساعت قبل ... آشنایی با نحوه جلوگیری از هک شدن وای فای در شرایطی که اپلیکیشن‌ها و ... آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس · جدید 95 -گهر
بهترین رمز عبور برای وای فای برای جلوگیری از هک شدن
faznaz.com/بهترین-رمز-عبور-برای-وای-فای-برای-جل...
Translate this page
دریچه فناوری اطلاعات ترفندی را برای شما آماده کرده است که پسورد وای فای خود را به هر یک از دوستانتان …. روش مذکور به هیچ عنوان باعث جلوگیری از هک وایرلس شما نمی ...
آموزش جلوگیری از هک شدن مودم وای فای wifi تی پی لینک TP-LINK
stufile.ir/.../آموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-مودم-وای-فای-w...
Translate this page
آموزش تصویری و گام به گام جلوگیری از هک مودم وای فای توسط دیگران یا همسایگان.
هک وای فای واقعی + دانلود هک wifi اندروید - Sites - Google
https://sites.google.com/site/wifikadeh/ - Translate this page
آموزش هک وای فای برای اندروید و ویندوز + لینک آخرین نسخه هک wifi.ابتدا با مطالعه آموزش فایل هک پروتکل wpa/wpa2 و شبکه را دانلود بفرمایید. ... هک وای فای خود نباشید - بسیاری از کاربران که از اینترنت بخصوص وای فای استفاده می کنند نگران هک شدن وای فای خود هستند. ... آموزش جلوگیری از هک وای فای تخصصی و جامع-قسمت چهارم.
ایمن سازی مودم وایرلس – چگونه از هک شدن پسورد مودم وایرلس جلوگیری کنیم؟
www.takbid.com/ایمن-سازی-مودم-وایرلس-چگونه-از-هک...
Translate this page
Jul 12, 2016 - آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس · جدید ۹۵ -گهر هک شدن مودم,جلوگیری از هک شدن مودم,افزایش امنیت مودم وایرلس,آموزش جلوگیری از هک شدن مودم ...
آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای | مجله دیجیتال و سرگرمی
mag.sourceiran.com/.../آموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-وا...
Translate this page
Jul 3, 2016 - ... آنلاین رسم کنید ... خانه نوشته های تگ شده "آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای". هک وای فای تنها با یک کلیک: آموزش جلوگیری از نفوذهای این چنینی ...
جلوگیری از هک وای فای - تلگرام کده
telegramkade.rzb.ir/tag/جلوگیری-از-هک-وای-فای
Translate this page
مودم وایرلس,امنیت در مودم وایرلس,آموزش مودم وایرلس,دکمه WPS پشت مودم چیست,کاربرد دکمه WPS روی مودم ... امنیت وای فا در برابر هک,wifi,,جلوگیری از هک وای فای,تلگرام کده|ترفند،آموزش. ... 10 نکته برای پیش‌گیری از هک شدن اتصال اینترنت بی‌سیم.
آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای با نرم افزار - انجمن الکترونیک
shop-elec98.test.com/.../آموزش-جلوگیری-از-هک-شدن-وای-...
Translate this page
قطع کامل دسترسی دیگران به شبکه وای وای. این برنامه بهترین در نوع خود است. توسط این برنامه به راحتی می توانید. دسترسی تمام دستگایی که به شبکه وای فای ...
آموزش تنظیم دقیق مودم وای فای و جلوگیری از هک شدن مودم همراه با دانلود ...
arusane.ir/.../آموزش-تنظیم-دقیق-مودم-وای-فای-و-جلوگ...
Translate this page
Jun 16, 2016 - اتوجه به امکان هک شدن مودم‌های وای فای و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی توسط دیگران از اینترنت و مودم شما، دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت تا چند ...
جلوگیری از هک وای فای zyxel بایگانی - پورتال تاروت رنگی
portal.taroot-card.com/.../جلوگیری-از-هک-وای-فای-zy...
Translate this page
برچسب:pfrproject.ir هک وای فای, wi-fi, آسان ترین راه هک کردن رمز wi-fi, آموزش نرم افزارهای ... جلوگیری از هک شدن رمز wi-fi هک شدن رمز wi-fi : این روزها اکثر ما از یک سرویس ...
10 نکته برای پیشگیری از هک شدن اتصال وای فای - ترفندیا
tarfandia.ir › سایر موضوعات › امنیت و شبکه
Translate this page
Jul 5, 2016 - 10 نکته برای پیشگیری از هک شدن اتصال وای فای: خطرهک شدن، از ... در اندروید; آموزش ساخت دکمه شیشه‌ای در تلگرام; آموزش جلوگیری از پخش ویدئو در ...
چه جوری از هک شدن رمز وای فای مودم جلوگیری کنم - چه جوری
chejoori.in/.../چه-جوری-از-هک-شدم-رمز-وای-فای-مودم-جلو...
Translate this page
Jun 16, 2016 - در ادامه راه‌های ایمن کردن مودم در مقابل هکر‌ها و راه جلوگیری از هک شدن وای فای در ... چند خط بالاتر، لینک مطلب آموزش تغییر دادن رمز وای‌فای را قرار دادیم.
آموزش کامل جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس - آموزشگاه کامپیوتر ...
norishahabi.persianblog.ir/post/10/
Translate this page
Sep 24, 2015 - این روزها حتما تبلیغ هک وای فای را می بینید در اینترنت ، قطعا ترس این را هم دارید که کسی از اینترنت شما استفاده کنید در صورتی که خودتان خبر ...
جلوگیری از هک وای فای - آموزش جلوگیری از هک وای فای - نت اکسین
netoxin.com/security/جلوگیری-از-هک-وای-فای/
Translate this page
Jul 7, 2016 - جلوگیری از هک وای فای این روزها با انتشار انواع ابزارهای هک وای فای ... در هنگام وصل شدن تعدادی دستگاه به یک وای فای که ما نیز از آن استفاده می کنیم ...
دانلود Home Wifi Alert Pro 13.8 نرم افزار جلوگیری از هک وای فای اندروید
getandroid.ir/.../file.../6019-Home-Wifi-Alert-Pro.htm...
Translate this page
دانلود Home Wifi Alert Pro 13.8 نرم افزار جلوگیری از هک وای فای اندروید ... همه ما از سرقت وای فای و هک شدن آن بسیار دلخور می شویم. .... نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی زبانشناس : سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی زبان انگلیسی را با ...
اموزش تصویری هک کردن مودم وای فای - وای فای رایگان - بلاگ ها
wifihame-ava.blogha.xyz/post465787.html
Translate this page
اموزش تصویری هک کردن مودم وای فای+نرم افزار. اموزش تصویری هک کردن مودم وای فای صددرصد تضمینی. آموزش تصویری جلوگیری از هک وای فای و بالا بردن امنیت آنها
Searches related to آموزش جلوگیری از هک شدن وای فای

جلوگیری از هک وای فای d-link

جلوگیری از هک وای فای tp-link

جلوگیری از هک وای فای zyxel

آموزش جلوگیری از هک وای فای

نرم افزار جلوگیری از هک وای فای

جلوگیری از هک وای فای مودم

جلوگیری از هک وای فای مودم d-link

جلوگیری از هک وای فای هواوی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,878
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,325
  • بازدید ماه : 14,325
  • بازدید سال : 391,936
  • بازدید کلی : 4,171,714