loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 175 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟

در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟

در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟ 

فکر افراد ثروتمند مطمئنا با بقیه تفاوت داشته است که توانسته اند به جایگاه خوبی برسند اما در فکر آن ها چه می گذرد؟ بسیاری از افراد دوست دارند اوضاع مالی بهتری داشته باشند تا نه تنها خودشان دچار مسایل کوچک و پیش پا افتاده نشوند؛ بلکه بتوانند دست دیگران را نیز بگیرند. این دوست داشتن خیلی خوب است؛ ولی فقط آرزو کافی نیست و شاید فقط تلاش و سخت کارکردن هم کافی نیست.

 

برای پولدار شدن فقط کافی است اینگونه فکر کنید!!!
چون در اطراف خود افرادی را می‎بینیم که همواره مشغول رویاپردازی و آرزوهای بزرگ بوده‌اند ولی هرگز به آرزوهای خود نرسیده‌اند و چه بسیار افرادی که سخت کار کرده‌اند ولی هرگز نتوانسته‌اند با انجام کارهای سخت آنطور که باید پولدار شوند.

 

پس اشکال در کجاست؟
تحقیقات نشان می‎دهد که آدم‌های ثروتمند دارای طرز تفکر خاصی هستند که برخی اصول در بین اکثر آنها مشترکاست، پس بیایید تمرین کنیم تا همچون ثروتمندان بیندیشیم و برای این تمرین اصول زیر را سرمشق دفتر تمرین‌مان قرار دهیم:

 

1. بخواهیم و تلاش کنیم کسی شویم
در بسیاری از آموزه‌های ما شاید آنطور که باید به ما آموزش داده نشده است که برای دست‌یابی به پست، مقام، جایگاه بالاتر و پول بیشتر تلاش کنیم.

 

در برخی موارد حتی این خواسته‌ها مورد نکوهش قرار گرفته است؛ در صورتی که در آموزه‌های ارزشمند دینی، علمی، جامعه‌شناختی، انسان‌شناسی و روانشناسی به هیچ عنوان این موارد نباید مورد نکوهش قرار بگیرند. یعنی ما باید به خواسته‌های درونی خودمان و به ندای درون‌مان گوش فرا دهیم.

 

اگر از امروز تصمیم بگیریم آن‌چه که دوست داریم بشویم و در این مسیر دوست داشتن خدا، خلق و خود را فراموش نکنیم و در نظر بگیریم، بدون تردید می‎توانیم انسانی متفاوت تر از امروز بشویم.

 

اشکال این جاست که در بسیاری از موارد فکر می کنیم که اگر ادعا کنیم یا به دیگران بگوییم که می‎خواهیم کسی شویم این نشان از خودخواهی، جاه طلبی یا زیاده خواهی ماست.

 

خداوند متعال ما را آفریده است برای اینکه قله ها را فتح کنیم و با فتح قله ها دست دیگران را هم بگیریم و آن‌ها را هم به قله‌ها برسانیم و به جایگاه والای اشرف مخلوقات برسیم. یکی از این قله‌ها، قله ثروت، دارایی و مادیات است که باید با درایت، علم و آگاهی به سمت فتح این قله برویم.

 

2. به جای مدرک، دنبال تخصص باشیم
تقریبا بیشتر افرادی که در اطراف ما زندگی می‎کنند، افرادی هستند که دارای مدرک تحصیلی بالایی هستند. ولی در یک آمارگیری ساده می توانیم این افراد را غربال و برجسته‌ ها و شایسته‌ ها را جدا کنیم. انسان های بزرگ و برجسته کسانی هستند که کنار مدرک تحصیلی دارای تخصص و مهارت هستند.

 

همین الان افرادی که پولدار هستند تقریبا بیش از ۹۰ درصد این افراد در یک رشته کاری به طور خاص زبانزد هستند. در یک حرفه سال هاست که زحمت کشیده‌اند، پادویی و شاگردی کرده‌اند و امروز استاد شده‌اند. جالب است در بیشتر این موارد شما شاید تحصیلات آکادمیک و تحصیلات بالا راهم مشاهده نکنید. چرا که آن‌ها زمان را صرف یادگیری در دانشگاه محیط و جامعه کسب و کار کرده اند.

 

اگر ما هم می‎خواهیم ثروتمند شویم یکی از راههای طرز فکر ثروتمندان این است که باید کار کنیم تا یاد بگیریم. باید عمل کنیم تا پخته شویم. باید تجربه کسب کنیم تا ثروت به دست بیاوریم. آن‌ها می‎گویند پول را در کف کارگاه ها می ‎توان پیدا کرد. کسی در کف کارگاه می‎تواند پول پیدا کند که کار بلد باشد.

 

کار بلدبودن همان متخصص بودن است. اگر من و شما دانش داریم، مدرک داریم ولی پول نداریم اشکال اینجاست که تخصص نداریم.

 

3. افراد خوش فکر ثروتمندان را تحسین می ‎کنند
هر عملی را عکس العملی ست. اگر بخواهیم ساده و معمولی بگوییم می‎توانیم بگوییم اگر چیزی، رفتاری، دارایی، شخصی را دوست داشته باشیم به تدریج مثل او می‎شویم. یکی از نگرش‌هایی که باید در خود اصلاح کنیم، نگرش دوست داشتن افراد ثروتمند است که شما آن‌چه را که دوست داشته باشید یا مثل آن می‎شوید یا مثل آن رفتار می‎کنید.

 

افراد ثروتمند ویژگی خاص‌شان این است که افرادی را که از آن‌ها بیشتر دارند، دوست دارند. اگرچه در پنهان و در درون خود با آن ها رقابت می کنند؛ ولی آن‌ها را دوست دارند و تحسین می‎کنند و نکوهش نمی‌کنند.

 

سری به خودمان بزنیم آیا ما افراد ثروتمند را، کسانی که از ما بیشتر دارند، کسانی را که خودروی چند میلیونی دارند، خانه چند صد میلیونی دارند، نکوهش می‎کنیم؟ آیا به آن‌ها حسادت می‎کنیم؟ یا آن‌ها را دوست داریم و آن‌ها را تحسین می‎کنیم؟

 

اگر آنها را تحسین نمی کنیم پس طرز فکر و نگرش مان را باید تغییر دهیم. از امروز کسانی را که از ما بالاتر هستند و بیشتر دارند، تحسین کنیم تا انعکاس آن به خودمان برگردد و وقتی به خود ما برگردد حال ما و نگاه ما مثل آن شخص می‎شود. با تمرین‌های کوچک می‎توانیم سکوهای بزرگ را فتح کنیم.

 

یکی از این تمرین های کوچک تغییر نگرش و طرز فکرمان در مورد افراد پولدار است. ساده بگویم این نسخه را اگر انجام دهیم تغییرات زیادی حتی در زندگی شخصی ما رخ خواهد داد. اگر از امروز ثروتمندان را تحسین کنیم و بگوییم حتما لیاقتش را داشته اند، حتما تلاش کرده‌اند، حتما شایستگی لازم را کسب کرده اند شاهد تغییرات چشمگیری در زندگی خود خواهیم بود.


Google
About 540,000 results (0.40 seconds)
Search Results
در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/فکر-ثروتمندان-چه-می-گذرد.html
Translate this page
در فکر ثروتمندان چه می گذرد فکر افراد ثروتمند مطمئنا با بقیه تفاوت داشته است که توانسته اند به جایگاه خوبی برسند اما در فکر آن ها چه می گذرد بس.
Images for ‫در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟‬‎Report images
Image result for ‫در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟‬‎
12 hours ago
Image result for ‫در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟‬‎
Image result for ‫در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟‬‎
Image result for ‫در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟‬‎
More images for در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟
ثروتمندان چگونه می اندیشند؟دنیای ثروتمندان|برندهای مشهور
www.thisisluxury.ir/ثروتمندان-چگونه-می-اندیشند؟/
Translate this page
۴- آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی ...
در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟ – دلتا بیست
delta20.ir/tag/در-فکر-ثروتمندان-چه-می-گذرد؟/
Translate this page
پرهام ۱۵ ساله پادشاه جدید شطرنج ایران ذهن و فکر این نوجوان ایرانی در بازی شطرنج بسیار فوق العاده عمل می کند و راه روشنی را در مسیر شطرنج جهان… بیشتر بخوانید.
20 دلیل برای تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی - بانکی دات آی آر
banki.ir/.../14050-20-دلیل-برای-تفاوت-افکار-ثروت...
Translate this page
آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی استاد ...
در فکر ثروتمندان چه می گذرد؟ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../در-فکر-ثروتمندان-چه-می-گذ...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-در-فکر-ثروتمندان-چه-می-گذرد؟ -فکر-افراد-ثروتمند-مطمئنا-با-بقیه-تفاوت-داشته-است-که-توانسته-اند-به-جایگاه-خوبی-برسند-اما-در-فکر-آن-ها- ...
باشگاه ثروتمندان - ثروت
servatmandan.blogfa.com/category/1
Translate this page
بنابراین در این هفته به تقویت ذهن ثروتمند می پردازیم که تنها با تقویت ضمیر ..... فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در ...
غول چراغ شخصی خودتان • 10 عادت ثروتمندترین انسان های دنیا | بلاگ
https://genie.ir/.../10-habits-of-the-richest-people-in-th...
Translate this page
Jun 13, 2016 - برایان تریسی می گوید افراد ثروتمند به این فکر می کنند که چطور بجای ... نمی کنند, به این فکر می کنند که هر لحظه که می گذرد چقدر از دست می دهند.
ثروت مند شدن | فرمول ثروتمند شدن ثروتمندان - نمناک
namnak.com/29851-فرمول-ثروتمند-شدن-ثروتمندان....
Translate this page
Rating: 3.9 - ‎22 reviews
اگر فکر می کنید شما سزاوار ثروت نیستید به این دلیل است که به جایگاه حال .... تنها 6 درصد از ثروتمندان می گویند که چه در سرشان می گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، ...
چگونه مثل ثروتمندان فکر کنیم؟ | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ...
weblog24.xyz/.../چگونه-مثل-ثروتمندان-فکر-کنیم؟....
Translate this page
آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند پول چرك كف دست ... اطلاعات بیشتر .
بیست عادت رفتاری که باید از ثروتمندان آموخت
www.persian-star.org/بیست-عادت-رفتاری-که-باید-از...
Translate this page
۷۰ درصد ثروتمندان کمتر از ۳۰۰ کیلو کالری فست فود در روز می خورند، درحالیکه ۹۷ ... تنها ۶ درصد از ثروتمندان می گویند که چه در سرشان می گذرد و به چه چیزی فکر می ...
فرمول ثروتمند شدن ثروتمندان
rk9.ir/news/6040
Translate this page
Apr 24, 2016 - آیا فکر می کنید شما شایسته ثروتمند شدن هستید؟ .... گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، درحالی که 69 درصد آدم های فقیر می گویند در ذهن شان چه می گذرد.
جاذبه - قانون زندگي قانون باورهاست
www.mediya1.blogfa.com/post-52.aspx
Translate this page
هفته ها مي گذرد و فرد به چيزهايي که خواسته نمي رسد. .... مابه این باور رسیده ایم که با استفاده از تکنولوژی فکر وقانون باورها می توانیم به تمام ناکامی های گذشته خود ...
بچه مایه دارهای تهرانی چگونه زندگی می کنند؟! - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../بچه-مایه-دارهای-تهرانی-چگونه-زندگی-می-ک...
Oct 4, 2014 - از صدای گذر آب چنان می فهمم تند تر از آب روان عمر گران می گذرد زندگی را ..... ثروتمندان اصیل با فکر اقتصادیشون برای کشور ایجاد کار می کنند!
پدر ثروتمند پدر فقیر - مدیریار....سایت جامع مدیریت
www.modiryar.com › ... › معرفي كتب مديريت
Translate this page
Nov 8, 2012 - دو پدر من طرز فکر مخالفی داشتند، یکی فکر می کرد ثروتمند باید ... ما می گذرد،در جنگل زرد آن دو راه از هم جدا می شوند و من آن راهی راانتخاب می کنم که ...
20 رفتار که باید از ثروتمندان یاد بگیریم - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../20-رفتار-ثروتمندان-یاد-بگی...
Translate this page
May 10, 2016 - ۱۱) تنها ۶ درصد از ثروتمندان می گویند که چه در سرشان می گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، درحالی که ۶۹ درصد آدم های فقیر می گویند در ذهن شان چه می ...
افراد ثروتمند چگونه به پول و ثروت می رسند؟ - جوونی
javuni.ir/news/64702 - Translate this page
Mar 26, 2016 - ... های ثروتمند این همه سرمایه را از کجا می آورند و چگونه هر چه می گذرد سرمایه آنها بیشتر و بیشتر می ... افراد+ثروتمند+چگونه+به+پول+و+ثروت+می+رسند؟ ... کتاب افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند به کارهای روزمره و طرز فکر و فلسفهٔ .
20 دلیل تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی | در جهان امروز
www.ghatreh.com/.../دلیل-تفاوت-افکار-ثروتمندان-آ...
Translate this page
May 10, 2015 - آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و آکادمیک می گذرد، در حالی که از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا ...
موضوع: بیست عادت رفتاری که باید از ثروتمندان آموخت | Mahsa Hami ...
https://www.linkedin.com/.../موضوع-بیست-...
Translate this pageLinkedIn
May 16, 2016 - ۶۳ درصد از والدین ثروتمند در ماه دو یا چند کتاب برای فرزندان شان می ... از ثروتمندان می گویند که چه در سرشان می گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، ...
رفتار هایی که ثروتمندان را از آدم‌های معمولی متمایز می کند - ساعت24
www.saat24.com/.../رفتار-هایی-که-ثروتمندان-را-از-آد...
Translate this page
Apr 23, 2016 - 11- تنها 6 درصد از ثروتمندان می‌گویند که چه در سرشان می‌گذرد و به چه چیزی فکر می‌کنند، درحالی‌که 69 درصد آدم‌های فقیر می‌گویند در ذهن‌شان چه می‌گذرد.
قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها
afsanehasgharzadeh.blogfa.com/
Translate this page
Apr 19, 2013 - فکر کنم انرژی های من بلافاصله به سمت اون حرکت می کنه و بلافاصله به او میرسد ..... هفته ها مي گذرد و فرد به چيزهايي که خواسته نمي رسد. ... که به عنوان مثال فکر کنم ثروتمند مي شوم و چيزي نخواهد گذشت که او آرزوي من متحقق مي گردد!
کلمات قصار - ..:: پایگاه اطلاع رسانی سید صادق حقیقت ::. Articles
www.s-haghighat.ir/fa/articles/view/337/11
Translate this page
والتر لیبرمن: جایی که همه مثل هم فکر میکنن، هیچ کس آن قدر که باید فکر نمی کنه! ..... شوپنهاور: هـر حـقـیـقــتی از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـیـشود، بـعـد بـه ... جانسون: بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم.
سخنان حکیمانه
sokhan.civilblog.ir/p2.php
Translate this page
May 29, 2016 - آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا ...
20 رفتار ثروتمندان که علت اصلی موفقیت می باشد - پرتال دکتر سلام
www.portal.hidoctor.ir/.../20-رفتار-ثروتمندان-که-عل...
Translate this page
May 14, 2016 - ۱۱) تنها ۶ درصد از ثروتمندان می‌گویند که چه در سرشان می‌گذرد و به چه چیزی فکر می‌کنند، درحالی‌که ۶۹ درصد آدم‌های فقیر می‌گویند در ذهن‌شان چه می‌گذرد.
فرمول ثروتمند شدن ثروتمندان - آخرین اخبار - اخبار - پایگاه اطلاع رسانی ...
www.daryasar.ir/.../فرمول-ثروتمند-شدن-ثروتمندان.ht... - Translate this page
Apr 24, 2016 - آیا فکر می کنید شما شایسته ثروتمند شدن هستید؟ .... گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، درحالی که 69 درصد آدم های فقیر می گویند در ذهن شان چه می گذرد.
دات نت - 20 دلیل برای تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی ،10 واقعیت ...
darabdatnet.blogfa.com/post-238.aspx
Translate this page
آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی استاد ...
تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
hypnotismbidaar.com/تفاوت-افکار-ثروتمندان-و-آدم-ها...
Translate this page
۴٫ آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی ...
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
Translate this page
هرچه بیشتر فکر می کنیم، بهتر می فهمیم که هیچ نمی دانیم. ماری ولتر. —. تنها راه به وجود ... فقط مرد عاقل، ثروتمند واقعی است. ... پس خدارو شکر که می گذرد و نمی ماند. —.
راز رخ دادن معجزه
faribafsz.blogfa.com/
Translate this page
همه چیز به این برمیگرده که این بالا (فکر و ذهن ) چه می گذرد ! این تفاوت را ما توی ..... گفت: عجیب است که تو یک ثروتمند حسابی هستی، اما گدایی می کنی! از خودت خجالت ...
عامل علاءالدین
alaaddin.blogfa.com/
Translate this page
از ماه به ماه بعد، و از سال به سال بعد می رسند تا اینکه وقت می گذرد و زمان دیر می شود.حتی اگر به .... اگر شما می خواهید ثروتمند تر شوید، اول باید بزرگتر فکر کنید!!!!".
20 دليل براي تفاوت افکار ثروتمندان و آدم هاي معمولي
www.masbi.com › اخبار و مقالات › سرگرمي
Translate this page
Oct 28, 2012 - آدم هاي معمولي فکر مي کنند راه ثروتمند شدن از مسير تحصيلات رسمي و َآکادميک مي گذرد، در حاليکه از نظر ثروتمندان براي ثروتمند شدن بايد در دانش يا ...
در-فکر-ذهن-و-روان-نوجوانان-و-جوانان-چه-می‌گذرد-ما-و-شما - سی بوک
30book.com/.../در-فکر-ذهن-و-روان-نوجوانان-و-جوانان-چ...
Translate this page
سی بوک بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب, با خرید کتاب از فروشکاه اینترنتی کتاب سی بوک 20درصد تخفیف می گیرید و کتاب خود را با کیفیت بالا پس از یک ...
افراد ثروتمند چگونه به پول و ثروت مي رسند
sos-tond.rozblog.com/post/260
Translate this page
که آدم های ثروتمند این همه سرمایه را از کجا می آورند و چگونه هر چه می گذرد سرمایه آنها ... 3 . ... کتاب افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند به کارهای روزمره و طرز فکر و فلسفهٔ .
چند نفر ثروت مند در ایران زندگی می کنند/ «بچه پولدارها» با اقتصاد ایران ...
www.khabaronline.ir/detail/379926/.../macroeconomi...
Translate this page
Oct 11, 2014 - بررسی های مرکز آمار ایران نشان می دهد، فاصله اولین دهک درآمدی با آخرین دهک ... تهران می گذرد و بچه ها دو نفر دو نفر زل زده اند به شیشه ی کنار صندلی های شان. ..... ثروت مندان ایرانی بیشتر شبیه ثروتمندان روس هستند که تو شرایطی از زمان و از ..... تومان اون وقت چجوری خونه های چند میلیاردی می خرند فکر کنم در مورد سرانه کمی ...
۱۰طرز فکر ثروتمندان/ پولدارها چگونه ثروت خود را مدیریت می کنند؟
www.khabaronline.ir/detail/455761/.../macroeconomi...
Translate this page
Sep 10, 2015 - نویسنده ای بیشتر از ۳ دهه زندگی خود را در کنار پول دار ها و ثروتمندان گذرانده و راجع به آن ها تحقیق کرده است. کتابی در مورد رفتار٫طرز فکر و شیوه ...
8 تفاوت در فکر کردن ثروتمندان و فقرا/ تحصیلات ثروت نمی آورد
www.khabaronline.ir/detail/406476/.../world-econom...
Translate this page
Mar 30, 2015 - افراد معمولی فکر می کنند که راه ثروتمند شدن طی کردن مراحل تحصیلی است در حالی که ثروتمندان معتقدند آنچه انسان را ثروتمند می کند برخورداری از ...
سخنان بزرگان و تکنیک های زندگی
powerhelp.blogfa.com/
Translate this page
هر بار که متوجه شدید فکر منفی از ذهنتان می گذرد آن دستبند را کشیده و بعد رها ...... وقتی انسان آنقدر ثروتمند شد که بتواند هر چه دلش می خواهد بخرد ، می بیند معده اش ...
چه رفتارهایی را باید از ثروتمندان یاد بگیریم؟ - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../506972-چه-رفتارهایی-را-باید-از...
Translate this page
Apr 24, 2016 - 11- تنها 6 درصد از ثروتمندان می‌گویند که چه در سرشان می‌گذرد و به چه چیزی فکر می‌کنند، درحالی‌که 69 درصد آدم‌های فقیر می‌گویند در ذهن‌شان چه می‌گذرد.
سوئیس هم به مردمش یارانه می دهد ولی از نوع باکلاس!
www.dana.ir/News/788038.html
Translate this page
Jun 16, 2016 - سه سال از تغییر دولت می گذرد ، دولتی که در زمان انتخابات بارها به موضوع یارانه ... دیگر هم کسی نه به فکر خودش است و نه به فکر محرومان و ثروتمندان!
مثل ثروتمندان فکر کنیم - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=مثل+ثروتمندان+فکر...
Translate this page
مثل ثروتمندان فکر کنیم. ... در کجاست؟تحقیقات نشان می دهد که آدم‌های ثروتمند دارای طرز تفکر خاصی هستند که برخی اصول در بین اکثر آنها مشترکاست، پس بیا ...
اسرار ذهن - قانون توانگري
asrarezehn.blogfa.com/page/34.aspx
Translate this page
و انديشه اي که امروز در سرتان مي گذرد، فرداي شما را مي آفريند. صاحب نظران .... اما اگر برآورده شدن آرزويتان به طول انجاميد، مطمئن باشيد که ثمراتي عظيم تر از آنچه که فکر مي کنيد به سراغتان خواهد آمد. .... چه فقير باشيد و چه ثروتمند، پول چيز خوبي است.
فکر برتر - 79- مصاحبه با افراد موفق *[دکتر آزمندیان]*
www.fekrbartar.blogfa.com/post-79.aspx
Translate this page
فکر برتر - 79- مصاحبه با افراد موفق *[دکتر آزمندیان]* - ... بهشت زیبای خدا در آخرت از این دنیا می گذرد و خداوند خودش در قرآن فرموده است که نصیبت را از دنیا فراموش .... تمام فعل هایش منفی است و برعکس یک انسان ثروتمند اندیشه های ثروتمندانه دارد.
راز - شفاف سخن بگو
nilforoushan.persianblog.ir/tag/راز
Translate this page
تمام چیزهایی را که در ذهنمان می گذرد را خودمان جذب میکنیم. .... تنها کاری که باید انجام دهم این است که به عنوان مثال فکر کنم ثروتمند می شوم و چیزی نخواهد گذشت که او ...
چند نفر ثروتمند در ایران زندگی می‌کنند - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي
Translate this page
Oct 11, 2014 - خبرآنلاین نوشت: بررسی های مرکز آمار ایران نشان می دهد، فاصله اولین دهک درآمدی ... تهران می گذرد و بچه ها دو نفر دو نفر زل زده اند به شیشه ی کنار صندلی های شان. ..... آخه با درآمد ماهی 1.800.000 فکر می کردم زیر خط فقرم ولی امروز فهمیدم که ...
اسامی 30 میلیاردر ایرانی - فردا
www.fardanews.com/fa/.../اسامی-30-میلیاردر-ایرانی
Translate this page
از همین راهروی فکری هم هست، که ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، آنجا که سامانه مالیاتی .... 11- تقي بهرامي نوشهر: فکر نکنید چون شهرتش به نوشهر ختم می شود شمالی ست.
۲۰ رفتار که باید از ثروتمندان یاد بگیریم - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
May 13, 2016 - ۱۱) تنها ۶ درصد از ثروتمندان می گویند که چه در سرشان می گذرد و به چه چیزی فکر می کنند، درحالی که ۶۹ درصد آدم های فقیر می گویند در ذهن شان چه می ...
شعرنو - اندیشه (مهدی بیات منش: مهیار)
shereno2016.blogfa.com/post/19
Translate this page
گاهی فکر می کنم روزگار خیلی کند می گذرد اما کمی که بیشتر فکر می کنم می فهمم ... می فهمیم خدا درامتحان و آزمون دنیا اولویت آزمون را به قدرتمندان و ثروتمندان داده حتی ...
قانون جذب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قانون_جذ...
Translate this pagePersian Wikipedia
... را در ذهن حس و باور نمود. قانون جذب می‌گوید هر چه فکر کنی همان می‌شود. ... همه چیز به این بستگی دارد که در ذهن ما چه می‌گذرد. تفکر ما به گونه یی ست ... زودتر به دست ما می‌رسد. فیلم راز از اقتباس از کتاب واس واتلس به نام علم ثروتمند شدن ساخته شده‌است.
سایت فکرنو
www.fekreno.org/.../teacherfekrenoindex.htm
Translate this page
تو خوبتر می دانی هر چه بیشتر در این سینی ایده و فکر بریزی تو را ثروتمند تر می ... یکسان نیست ، زاویه دید تو در این حالت ، افکاری که از ذهن زیبای تو می گذرد ، با ...
راههای ثروتمند شدن – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/راههای-ثروتمند-شدن/
Translate this page
۴٫ آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برائ ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,537
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,984
  • بازدید ماه : 11,984
  • بازدید سال : 389,595
  • بازدید کلی : 4,169,373