loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 158 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک

مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک

مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک 

مشاوره ازدواج یکی از بهترین روش هایی است که باعث می شود نسبت به زندگی آینده خود اطمینان نسبی پیدا کنید. همه خانواده ها بر این باورند که ازدواج را نباید سرسری گرفت بلکه باید با مطالعه و براساس معیار های حقیقی؛ همسر را انتخاب کرد. از همین روست که مشاوره قبل از ازدواج با یک متخصص یا یک مشاور خبره که در امور خانواده از اطلاعات امروزی برخوردار است امر مهمی به نظر می رسد.

 

اگر در آستانه ازدواج هستید بهتر است سری هم به دفاتر مشاوره ازدواج بزنید. این روزها کارشناسان بسیاری توصیه می کنند که زوج های جوان قبل از آغاز زندگی مشترک حتماً بامشاور معتمد مشورت کنند. بی شک زندگی مشترک افقی روشن و جلوه گاهی زیبا برای تولدی دوباره است مشروط بر آن که وجوه ضروری این اشتراک، یعنی توانایی ها و مهارت های خاص و سازنده، در تفکر، بینش و عملکرد انسان رویت و ملاحظه شود.

 

مشاوره قبل از ازدواج گامی در جهت زندگی بهتر
سن ازدواج عامل مهمی است که می‌توانند رضایت از زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد هر چند این عامل به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده باشد، اما عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اگر زوجین قبل از ازدواج به مشاور مراجعه کنند این امر به زندگی بهتر و دوام آن کمک شایانی خواهد کرد. مشاوره قبل از ازدواج به عنوان مهم ترین نکته ای است که به افراد کمک می کند واقع بینانه به ازدواج نگاه کنند و از هرگونه احساسات غیرعقلانی بپرهیزند چراکه پایه و اساس ازدواج بر مبنای معیار های عقلانی استوار است.

 

جوانان بسیاری در زمان عقد یا نامزدی یا آشنایی قبل از ازدواج؛ یک زندگی ایده آل و بدون هرگونه اختلاف و درگیری را تصور می کنند و با چنین دیدگاهی بر این باورند که بین شان 100 درصد تفاهم وجود دارد، غافل از این که در نخستین مشکلی که برایشان هنگام زندگی مشترک به وجود می آید،

 

آرمان ها و رویاهایشان به یکباره فرو می ریزد و سریع از زیر بار مسئولیت زندگی مشترک شانه خالی می کنند و تصمیم به جدایی می گیرند.

 

به همین لحاظ مراجعه به مشاور قبل از ازدواج روند مطلوبی در شناخت فرد مقابل و شناخت خود فرد به هنگام قرار گرفتن در چالش های دونفره را ایجاد کرده و شناختی نسبی از شرایط روحی، فکری، اجتماعی هر دو نفر به آنها داده و درصد موفقیت زندگی زیر یک سقف آنها را بیان میکند.

 

در همین راستا مشاوران به مراجعه کنندگان خود توصیه هایی می کنند. طبیعتاً افراد به لحاظ شرایط خانوادگی و تربیت دارای فرهنگ و مسائل اخلاقی خاص هستند. بنابراین توجه به مسائل زیر هنگام ازدواج الزامی است:

 

1- در انتخاب همسر عجله و شتاب نکنید. این امر را با بررسی و تحقیق انجام دهید.

 

2- چنانچه پدر و مادر و خانواده های وابسته، سختگیری کنند برای متقاعد کردن آنها از مشاور خانواده کمک بگیرید.

 

3- در انتخاب همسر پس از بررسی معیار های طرف مقابل، وضع خود را با وی مقایسه کنید و در صورت هماهنگی تصمیم گیری کنید. یعنی باید دختر یا پسر هنگام ازدواج سراغ موردی بروند که حداقل اختلافات فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی و… را با خود و خانواده اش داشته باشند

 

تا زندگی شان پایدار باقی بماند. همچنین مشاوران اختلافاتی را که ممکن است بین خانواده های داوطلبان ازدواج به وجود بیاید به آنها گوشزد می کنند و در واقع اختلافات را برای آنها ترسیم می کنند تا با چشم باز برای زندگی مشترک تصمیم بگیرند. 

مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترکمشاوره قبل از ازدواج دریچه ای است که به سوی شناخت از یکدیگر گشوده می شود

 

صداقت داشتن دو طرف در حضور مشاور 

مشاوره قبل از ازدواج دریچه ای است که به سوی شناخت از یکدیگر گشوده می شود. مشاوره قبل از ازدواج اگر بر اساس معیارها و شرایط مناسب انجام شود و فرد مشاوره دهنده از آگاهی و اطلاعات کافی برخوردار باشد، به دو طرف کمک زیادی خواهد کرد.

 

بنابراین دو نفری که برای مشاوره مراجعه می کنند، باید با صداقت کامل مسائل خود را با مشاور در میان بگذارند و به عبارتی تسلیم مشاور باشند و به این نکته توجه داشته باشند که مشاوران هیچ گاه توصیه به ازدواج نمی کنند، همان طور که توصیه به طلاق نمی کنند.

 

در واقع آن ها با استفاده از تعاریف و فرمول های علمی و بررسی مولفه های تاثیرگذار در ازدواج، مسائل پیش روی جوانان را به آنان یادآوری و درصد موفقیت یک ازدواج و ریسک های آن را گوشزد می کنند.

 

مشاوران هیچ گاه اطلاعات خصوصی افراد را در اختیار طرف مقابل نمی گذارند بلکه دو طرف را متوجه تناقض ها می کنند، بنابراین بهتر است جوانان قبل از ازدواج از مشاوران حاذق حوزه خانواده کمک بگیرند.

 

در سالهای اخیر مشاوره قبل از ازدواج به یک فرآیند تخصصی تبدیل شده که البته در همه جای دنیا مرسوم است. اهمیت این مشاوره زمانی مشخص می شود که به این نکته توجه داشته باشیم انسان ها از یکدیگر شناخت کافی ندارند، بنابراین به منظور دستیابی به این شناخت برای ازدواج به کمک مشاور نیاز داریم.

 

از آنجا که  ازدواج تولد اختیاری است و فرد به اختیار خود تصمیم به تشکیل زندگی مشترک می گیرد. بنابراین یک مشاور حاذق می تواند به فرد در انتخاب احسن کمک کند.

 

چگونگی بررسی ملاکهای ازدواج سالم توسط مشاور
اگر زوجین قبل از ازدواج به مشاور مراجعه کنند این امر به زندگی بهتر و دوام آن کمک شایانی خواهد کرد. مشاوره قبل از ازدواج به عنوان مهم ترین نکته ای است که به افراد کمک می کند واقع بینانه به ازدواج نگاه کنند و از هرگونه احساسات غیرعقلانی بپرهیزند چراکه پایه و اساس ازدواج بر مبنای معیار های عقلانی استوار است.

 

مشاوره قبل ازدواج در اولویت اول به روشن ساختن ملاکهایی می‌پردازند که برای داشتن یک انتخاب مناسب در ازدواج ضروری هستند. عدم توجه به تعیین چنین ملاکهایی و ارزش گذاری و اولویت بندی نامناسب آنها اغلب موجب ناکامیهای بعدی می‌شوند.

 

بر این اساس در مشاوره قبل از ازدواج تلاش می‌شود ملاکهای افرادی که قصد ازدواج دارند بررسی شده و راهنمایی لازم در مورد نظر داشتن ملاکهای مناسب ارائه گردد. 

 

سنجش آمادگی طرفین برای ازدواج
سن ازدواج عامل مهمی است که می‌توانند رضایت از زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد هر چند این عامل به تنهایی نمی‌تواند تعیین کننده باشد، اما عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. بر این اساس لازم به نظر می‌رسد میزان آمادگی سنی ، روانی و اجتماعی طرفین مورد بررسی قرار گیرد.

 

بطوری که عدم پختگی روانی ، عاطفی ، جسمانی و اجتماعی طرفین مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد و روشن است رسیدن به سن و سالی که از لحاظ اجتماعی مناسب برای ازدواج به نظر می‌رسد به تنهایی قابل تکیه کردن نخواهد بود چرا که افراد مختلف در سنین متفاوتی به پختگی و آمادگی لازم برای ازدواج می‌رسند.

 

یک فرد 25 ساله ممکن است از پختگی و رشد و تکامل روانی ، اجتماعی و عاطفی برخوردار باشد در حالیکه فرد دیگری در سن 35 سالگی چنین آمادگی را نداشته باشد. 

 

قطعا موارد بی شماری هستند که یک مشاور با توجه به روحیات و خصوصیات افرادی که در مقابل او قرار میگیرند، گزینش می کند و این تست ها برای هر شخص با فرد دیگر متفاوت است. اما آنچه که نتیجه کار مشاور را در مورد همه مراجعان یکسان نشان می دهد، کمک در یک انتخاب موفق و شایسته برای تمام افرادی است که قدم در راه ازدواج گذاشته اند.


Google
About 541,000 results (0.49 seconds)
Search Results
مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مشاوره-ازدواج-راهی-درست-مسیر-زندگی...
Translate this page
مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک مشاوره ازدواج یکی از بهترین روش هایی است که باعث می شود نسبت به زندگی آینده خود اطمینان نسبی پیدا کنی.
راه مطمئن برای انتخاب همسر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../راه-مطمئن-برای-انت...
Translate this page
در این نکته شکّی نیست که شناخت نسبی دختر و پسر قبل از ازدواج آن‌هم در چهارچوب ... خواستگاری اوّلین گام عملی برای ورود به مسیر تشکیل زندگی مشترک است؛ ..... مخاطب گرامی، پیش فرض شما در مورد ازدواج درست نیست؛ چون وقتی زن و مرد در ملاک های ...
بهترین مشاوره ازدواج|آدرس دفاتر برتر|کانون مشاوران ایران - مشاوره خانواده
kanonir.ir/مشاوره-ازدواج.html
Translate this page
مشاوره ازدواج نقش بسیار کلیدی در زندگی موفق زناشویی دارد، مشاوران متخصص کانون ... و راه های ساخت کانون خانواده خویش را می شناسید و در مسیر درست گام برمی دارید؟
مشاوره خانواده - در مسیر ازدواج
aliamirasjodi.blogfa.com/cat-27.aspx
Translate this page
مشاوره خانواده - در مسیر ازدواج - مشاوره ی خانواده - نوجوانان و جوانان عزیز. ... معايب و محاسني دارند و نيز بهترين راهي كه جوانان را به انتخاب درست مي رساند قابل توجه است. .... آيا مسئله اي در ذهنتان وجود دارد كه اگر در زندگي مشترك بروز كند به نظرتان غير قابل ...
بهترین های:::::مرکز مشاوره::مشاوره خانواده::مشاوره ازدواج
مرکزمشاوره.com/
Translate this page
بهترین های:::::مرکز مشاوره::مشاوره خانواده::مشاوره ازدواج ... مهارت ارتباط موثر را نمی دانند، پیش آمدن چنین مسائلی امکان پذیر می شود و آسیب های آن دامن زندگی مشترک را خواهد گرفت. .... شما میدونید دنبال چی هستید پس در راه و مسیر زندگیتون صادق باشید.
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › کامیابی
Translate this page
تنها راهی که باقی می ماند این است که جدا شوید و هریک جداگانه در مسیر رشد طبیعیتان ..... دوستی چه زندگی مشترک) را ابد ادامه بدهید به این امید که روزی همه چیز درست شود! ..... راه گشای شما نیست، حتما به یک مشاوره خانواده مراجعه کنید و از او کمک بگیرید.
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و ...
www.soalcity.ir/node/318
Translate this page
Apr 12, 2013 - من خیلی دنبال راه حل گشتم وجایی هم هستم که ازدسترس مشاوره دورم. ... افسردگی ها و عدم رضایت شما و همسرتان از همدیگر و از زندگی مشترک و. .... دو سال پیش ضربه ی بدی از خانواده ام خوردم خیلی بد ناقص شدم افسرده شدم اصلا ..... و هم باعث انتخاب ناسالم مسیر زندگی و تخلیه هیجانی خواهد شد لذا توصیه های زیر را جدی بگیرید:.
سفارش انواع همسر پذیرفته می شود... - بیتوته
www.beytoote.com/.../forms3-accepted-spouse.html
Translate this page
سفارش انواع همسر پذیرفته می شود زندگی مشترک,ازدواج صحیح, ازدواج کردن,همسرداری ... آیا واقعاً این جمله که می گویند: "سرنوشت ما این چنین بود" درست است؟ ... ها جوان را به خود مشغول کرده و آنها مضطرب و نگران از آینده به امید راهی صحیح هستند. ... که در سایت های روانشناسی پر است ، می توانید استفاده کنید و یا پیش مشاور بروید ، خلاصه ...
میگنا - از خیانت همسرتان جلو گیری کنید!
www.migna.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
Translate this page
Jun 22, 2012 - آنچه که مسلم است خیانت مردان به زنان یکی از راه های قطع ارتباط میان ... های عاطفی روبه رو می شوند ناخواسته از مسیر اصلی زندگی منحرف می شوند. ... متخصصان و مشاوران ازدواج با اطمینان پاسخ می دهند که بله و به شما ... ظهور بی وفایی به معنای این است که زندگی مشترک قبل از این از هم .... ۷) برای خود یک ژورنال درست کنید.
چه وقتی به ازدواج فکر کنیم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=285642
Translate this page
Sep 28, 2014 - بارها در مراکز مشاوره دیده شده جوانانی که قصد ازدواج دارند و علاقه مندند از مشاوره ... واقعیت آن است که مسیر درست یک انتخاب مناسب برای زندگی مشترک از ... یک راه دیگر خواندن مقالات، سوال و جواب های مشاوره و از همه مهم تر، تجربه کسب کردن ...
راهکارهای ازدواج دوباره با همسر سابق - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
این مشاور خانواده افزود: تجربه تلخ زندگی پس از طلاق فرصت ارزشمندی را ایجاد می کند ... هم زندگی کنند فقط راه درست را بلد نیستند، پس آن ها را به آموختن راه درست زندگی .... سلام بعد از دوسال زندگی مشترک به صورت توافقی از همسرم جدا شدم علتش عدم ...... های برادر بزرگش و شایدم تعصباتش، راهنمایی های اشتباه مادرش تو مسیر زندگی، از ...
زناشویی بایگانی - شرکت علوم ماورایی دکتر گیلکی | مهارتهای زندگی ...
www.drgilaki.com/category/marriage/
Translate this page
۲- به نظر من بهتر است پيش از ازدواج چند جلسه مشاوره خانوادگي را طي کنيد. .... است که وقتي يک زندگي روحاني را پايه ريزي مي کنيد، در مسيري قرار مي گيريد که خداوند در ...... راه درست: ازدواج نه وظیفه است و نه راهی برای جلب توجه یا انجام خواسته دیگران.
مشاور ازدواج و خانواده - نکات کلی مشاوره ای - بخش اول
moshaver41.ir/extrapage/nokat1
Translate this page
مشاور ازدواج و خانواده - اینجانب علی کریمی متولد سال 1341 دارای تحصیلات ... خویشتن داری به جای ازدواج : درست نیست چون اولا: طبق قول قران در سوره نور ایه 32 و ..... چند عکس مشترک دارم به شدت میترسم برایم مشکل ساز شود جواب:بهترین راه این ... دلیل دوم اینکه: تجربه و مهارت ناشی از ازدواج موقت به پایداری زندگی زناشویی کمک می کند
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-...
Translate this page
Oct 27, 2013 - سردی‌ها در زندگی مشترک عواقب جبران‌ناپذیری بر جای می‌گذارند و حتی ممکن است به قهر و جدایی منجر شوند. ... متخصص ارولوژی، مشاور ودرمانگر اختلالات جنسی و رئیس کلینک سلامت خانواده ... اما زن‌ها از راه صحبت‌کردن ارتباط برقرار می‌کنند. ... در همین زمان ممکن است برای همسرشان مشکلی پیش آمده باشد و درست در زمانی که ...
یک راهنمای مفید درباره «خیانت همسر» - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
Translate this page
مشاوران و کار‌شناسان خانواده در پاسخ به این سوال معتقدند در وهله اول رفتار منطقی این ... به یک مشاور و روان‌شناس، خود را تخلیه کند؛ چرا که مشاور او را با شیوه‌های درست ... در زندگی مشترک را در کارکردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه ... و در تصور برخی همسران (البته به نادرست)، خیانت بهترین راه فرار از جهنم خانه است.
پیش از ازدواج!
pishazezdevaj.blogfa.com/
Translate this page
مشاوره ازدواج - مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی - مشاوره زناشویی · قالب بلاگفا ... مطالب این وبلاگ بتونن قدمی هر چند کوچک در راه بهبود نحوه ازدواج باشن. پی نوشت1: نمی دونم متوجه .... حتی شاید لازم باشه بهش گوشزد کنین تا لیست تفاهمشو درست کنه و . ..... دوست عزیز انتخابی که ماها توی راه زندگی داریم مسیرهای بعدی رو مشخص می کنه.
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
Translate this page
علاوه بر آن مسیر رسیدن انسان به کمال و سعادت را هموار و وسیله تحقق مقصود را فراهم و ... نوشته شده توسط مشاور زندگی در ساعت موضوع | لینک ثابت ... هم موقع صحبت کردن درباره زندگی مشترک قبلی اش بغض می کند یا به نحو شدیدی ... مهم ترین دسته این اختلالات که پیش از ازدواج می توان به آن پی برد، عدم عزت نفس و نجابت جنسی است.
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
چرا گریه می کردند معادله که ساده است قربانی در راه خداست و تنها چیزه ارزشمند ... هر مقدار عشق انسان به خدا بعد از ازدواج کم بشه، معلوم میشه اون عشق، یک عشق واقعی نبوده. 2. ... آن چیزی که لازمه زندگی مشترک است محبت است، نه عشق. .... اصلا کارم درست بوده؟ .... من میخاستم مجموعه سخنرانی های تنها مسیر برای زندگی بهتر رو تهییه کنم ولی ...
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
Translate this page
مشاور و روانشناس. ... نکنید در یک خانواده هر کسی حق دارد به علایق خود مشغول شود، اگر شما فوتبال ... زندگی شخصی‌اش رازهایی را برای خود نگه دارد، زندگی مشترک شما باثبات‌تر خواهد. بود. .... آه بلند: این در حقیقت یک کلمه محسوب می شود که معمولاً درست فهمیده نمی شود. ..... آری مشکلات و ناکامی های مسیر زندگی، مواد خام شکلات زندگی هستند.
گام به‌گام تا ازدواج موفق – مرکز مشاوره ترنم
markazetaranom.com/مشاوره-ازدواج/گام-به‌گام-تا-ازدواج...
Translate this page
تصمیم درست امروز شماست که تعیین می‌کند فردا، از سر اجبار بمانید، بسوزید و ... برای موفقیت در زندگی مشترک، کدام ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی همسرتان باید بارز .... به صلاح‌تان است و در ادامه مسیر زندگی، ممکن است با چه مشکلاتی روبه‌رو شوید‌ یا ... محکم+ازدواج+مشاوره ازدواج راه + ازدواج‌+ اجباری+ مشاوره ازدواج سوء استفاده جنسی از ...
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
منصور : يكي از راه هي مناسب بري تركين بيماري نظر كردن است. ... ازدواج هم در ين مملكت با تدابيري كه مسؤلان در پيش گرفته اند و در ين كشور تقريباً ثروتمند، بري هر ...
استخاره در ازدواج
ch3.ir/index.php?option=com...id...
Translate this page
من برای ازدواج خودم استخاره کردم و بد آمد . ... حالا که می خواهم وارد زندگی مشترک بشوم می تر سم . ... به فرص که استخاره شما درست بوده ، اولی ز ادله شرعی نیست . ... اگرهم خواستید ، وقتی برای سر دو راهی ماندید ، استخاره کنید . .... مشاوره می کنیم ، از اهل فن استفاده می کنیم و جلو می رویم و مسیر را طی می کنیم و نهایتا اگر رسیدیم به اینکه عقل ...
خواندن صیغه در نامزدی درست یا غلط - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../2536-خواندن-صیغه-...
Translate this page
صفحه اصلی; مشاوره و ارسال سوال-عضویت ... خواندن صیغه در نامزدی درست یا غلط ... است که جوانان ما بلد نیستند چگونه وارد سه راهی زندگی شده و مسیر درست را انتخاب کنند. ... آماده‌سازی جوانان برای آغاز زندگی مشترک ندارد و اصلی ترین مشکل حوزه ازدواج در ...
راه شناخت در ازدواج سنتی و اینترنتی | گروه اینترنتی رهروان ولایت
www.welayatnet.com/fa/news/25480
Translate this page
نویسنده: امین-مشاور ازدواج ... راه درست این است که شما در خواستگاری‌ های سنتی، به جای برقراری رابطه خارج از محیط ... شما از نظر منطقی به این نتیجه رسیدی که این آقا معیارهای شما رو بابت زندگی مشترک نداره .. و درست هم ... از دعا هم غافل نباشیم ودایم از خداوند بخواهیم همسری را در مسیر مان قرار دهد که موجب ارامش وخوشبختی مان در زندگی بشود .
کانون مشاوران ایران | روانشناسی | مشاوره » مشاور ازدواج
kanonm.ir/marriage-counselor/
Translate this page
مشاور ازدواج – هر کسی ممکن است در طول زندگی خود با مشکلات متعددی دست و پنجه ... روبه روی خود می بیند و پس از ازدواج نیز مسلما هیچ زندگی مشترکی وجود ندارد که ... حال سوال این است که چگونه افراد می توانند به انتخاب هایی درست و مناسب در زندگی رسیده و با انتخاب مناسب کسی که بتواند آن ها را خوشبخت کند قدم در مسیر موفقیت بردارند ...
زندگی مشترک - مشاوره ازدواج
marriedlife.blogfa.com/post-8.aspx
Translate this page
زندگی مشترک - مشاوره ازدواج - رابطه دختر و پسر از شروع تا... ... این مسیری است که شما انتخاب کرده‌اید تا شما را به جایی که می‌خواهید برساند. افراد مهم در زندگی همسر ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - با سازش و صبوری و عشق می توان زندگی شیرینی را رقم زن. ... های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند. .... روانشناسان و مشاوران خانواده اعتقاد دارند که آقایان، پیام‌هاى دیدارى را ... مردها دوست ندارند که زن ها آنان را سرزنش کنند و راه درست را به آنان نشان دهند.
دختر و پسر قبل از ازدواج باید فرصت کافی برای شناخت یکدیگر داشته ...
www.pasokhgoo.ir/node/75639
Translate this page
Aug 24, 2012 - این صحیح است که شناخت افراد در قبل از ازدواج، بهترین روش برای کاهش طلاق است؛ ... اي گفت و گو مي تواند دریچه خوبی برای راه یافتن به درون و ضمیر اشخاص براي ... اگر چه شروع یک زندگی مشترک برای جلوگیری از هر گونه مشکلاتی، باید ... می‌گویند و در حقیقت، یکدیگر را برای ادامه مسیر زندگی مشترک محک می‌زنند.
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
Translate this page
روانشناسی خانواده - دانستنیهای زندگی مشترک. ... راه غیر شرعی و خارج از رسومات خواستگاری متعارف بوده ، من به شما تبریک می گویم که تصمیم درست را انتخاب ... اما راه هایی که می تواند شما را در مقابله با این وسوسه ها کمک نماید: ..... و همچنین خانم مارابل مورگان روانشناس و مشاور خانواده در مورد ریاست مرد و مرئوس بودن زن این گونه بیان می کند ...
مشاوره؛ کارآمدترین روش برای استحکام پایه‌های زندگی زناشویی
www.bashgah.net › مطالعات اجتماعی › خانواده › ازدواج
Translate this page
کارشناسان مسائل اجتماعی معتقدند مشاوره قبل از ازدواج تا حد زیادی در انتخاب ... ما می‌گوید: «مشاوره» فرآیند دوجانبه‌ای است که اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری درست ... در زندگی مشترک، ما چهار راه پیش رو داریم؛ جنگیدن، تسلیم شدن، گریز (قهر کردن) و مذاکره.
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - نتایج جستجو در گوگل: مشاور ازدواج خوب, مشاور ازدواج و خانواده, مشاور ازدواج تهران, .... ایا اینکه اینقدر به مسایل جنسی اهمیت میدهد و بی مهابا در باره ان صحبت میکند درست است؟ .... از هر راهی هم که وارد شدم نتونستم (یعنی نمیزاره). ..... ولی این زندگی مشترک برای شما و همسرتان است و شما تصمیم گیرنده هستید و اینکه تصمیم ...
ازدواج - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/ازدواج
Translate this page
Jun 23, 2016 - یکی از بهترین راه های تحقیق، مراجعه به یک مشاور ازدواج خبره است. .... دارید و راه های ساخت کانون خانواده خویش را می شناسید و در مسیر درست گام برمی دارید؟ .... باور کنید یا نه ، پایه و اساس بسیاری از اختلافات زندگی مشترک در همان شب ...
وبلاگ روانشناسی شفای درون - روانشناسی قبل از ازدواج
mbabakhani.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
یا اختلال شخصیت وسواسی که بسیار متداول است و جز در زندگی مشترک نمی‌توان متوجه‌اش شد. .... اگر مدام جملاتی مانند این در سرتان می‌چرخد: «شاید همه چیز بعد از ازدواج درست شود. .... خدمات مشاوره ازدواج می توانند با گامهای راسخ تر و آرامش و اطمینان بیشتری در راه ..... ببینید و ببینید که این شکست چقدر توی مسیر زندگی‌تان مؤثر بوده است.
چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ - فرارو
fararu.com/fa/.../چرا-مردان-به-همسران-خود-خیانت-می-کن...
Translate this page
Jan 2, 2015 - او هفته گذشته به دادگاه خانواده تهران آمد و وقتی روبه روی مشاور نشست، گفت: ... وسط راه یک دفعه دیدم تغییر مسیر داد و به سمت شمال تهران رفت. ... بوده و زمانی که مرد در زندگی مشترک به آگاهی رسیده و خود را فرد موفقی ندیده، به سمت خیانت رفته است. 2. ...... بشر هزاران ساله كه اخلاق رو درست كرده و با چارچوب اون حركت ميكنه!
اهمیت مهارت تصمیم گیری در زندگی - مشاوره خانواده
besooiekamal.com › مشاوره › به سوی موفقیت
Translate this page
مهارت تصمیم گیری در شکل دهی به زندگی نقش زیربنایی و مهمی دارد لحظه تصمیم گیری ... هر یک از ما می توانیم با تجزیه و تحلیل و بازنگری هر آنچه که پشت سر گذاشته ایم راه و هدف جدیدی انتخاب کنیم و یا در مسیر قبلی گام برمی داریم. ... مهارت تصمیم گیری را در خود تقویت کنیم تا به موقع تصمیمیات درست و صحیح ... loading... مشترک ...
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – طلاق یا زندگی؟
moshavere.tribuneazad.ir/طلاق-یا-زندگی؟/
Translate this page
... چون دیدن دوباره شما باعث بیقراری دوباره ایشون بشه که خانواده کاملا" درست گفته ان . .... خب دوست عزیز مخالفت خانواده تاثیر منفی بسیار در زندگی مشترک داره . .... در این مورد بهترین راه مراجعه حضوری به مشاوره که بتونید راحت تمام حرفهارو بهش بزنید . .... مسير زندگي خويش را بر اساس مصالح خانوادگي و با مشاركت همسرتان ترسيم ...
مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند - Hamseda.ir
www.hamseda.ir/fa/news/1616
Jan 20, 2009 - بسياري از مردان پس از مدتي زندگي زناشويي عشق و علاقه خود را به همسرشان ... خود مي‌دانند و معتقدند كه خيانت بهترين راه فرار از خانه و خانواده است. ... مشترك با كمبودها و بي‌توجهي‌هاي عاطفي روبه‌رو مي‌شوند ناخواسته از مسير اصلي زندگي منحرف مي‌شوند. ... همه مردان تا حدي مي‌دانند كه خيانت، كار درست و پسنديده‌اي نيست و حتي ...
ایجاد صمیمیت در رابطه زناشویی بدون رابطه جنسی - نمناک
namnak.com/18019-صمیمیت-رابطه-زناشویی.html
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎97 reviews
صمیمیت در رابطه زناشویی و ایجاد علاقه در زندگی مشترک و آرامش در رابطه زناشویی ... رابطه جنسی در زندگی زناشویی تنها راه نزدیک شدن زن و شوهر به همدیگر نیست ... و با انجام تغییراتی در شیوه رفتاری و داشتن آگاهی مسیر درست زندگی خود را پیدا کرده اند. ... از هر فرصتی که پیش می آید برای ملاقات اعضای خانواده همسرتان استفاده کنید.
بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند
www.afkarnews.ir/.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-...
Sep 30, 2012 - باید حجاب زیر چادر هم درست باشه تا حیا کامل بشه نکه ابجی های محترمه با کمترین ... ازدواج موقت فقط یه راه فرار برا شما مرداس وگرنه برای یک زن عین فحشاست! .... پسری که به دختره با دخترای دیگه هم هست و به درد زندگی مشترک نمیخوره ..... نارگل باید بونیم همه ما در مسیر زندگی باید تلاش کنیم بهترین بازیه را از خود ...
آموزش مسائل زناشویی - ترمیم پرده ی بکارت یا هایمنوپلاستی
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/3
Translate this page
همچنين بسياري از دختران جوان قبل از ازدواج نگراني بسياري در مورد سالم بودن يا ... زنان روسپي بوده اند كه بعد از توبه و ازدواج تا آخرين لحظه حيات از مسير صحيح زندگي خود ... به تضميني كه براي ادامه راه مي دهد بينديشيم و تلاش كنيم تا در زندگي مشترك با ... در مشاوره هايي كه دارم هستند زناني كه تا قبل از ازدواج هيچ موردي نداشته اند و دست ...
آرامش کجاست؟ - راه حل درست در مقابل خانواده شوهر، چیست؟
aramesh.mihanblog.com/post/848
Translate this page
Mar 6, 2015 - [1] (حال چه برسد به اینکه برای حفظ زندگی مشترک، در برابر رفتارهای نامناسب ... و همسر و همچنین میان خود و خانواده همسر، از اولین پیچشی که در مسیر زندگی مشترک بوجود آمده، فائق آمد. ... طبقه بندی: ارتباط با خانواده همسر، مشاوره خانواده،
ازدواج، هدف است یا راهی برای رسیدن به آرامش؟ - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
May 10, 2011 - ازدواج همانند پول، قدرت و موقعیت اجتماعی بالا، وسیله و راهی است به منظور رسیدن ... هر زن و شوهر برای این که زندگی مشترک خود را در مسیر مثبت و درست قرار دهد، می .... کلینیک مشاوره همراز , مشاوره ازدواج،فردی،خانواده , کلاس مهارتهای زندگی ...
تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما - آلامتو
www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
Translate this page
Sep 3, 2015 - در طول زندگی مشترک کنونی خود شاید بارها به خاطر مسائل و مشکلات .... بهم می گفت باید بریم مشاوره تو بهم گیر میدی بهم شک داری میترسم ازدواج کنیم .... درست بود مدیون شدم ب همسرم ب ایندم ب خانوادم ارتباط نامشروع تهش خراب اگه ...... خودت رو نبازی و مسیر زندگیتون بری بهترین راه رو رفتی اینا از تجربیات خودمه که
گلستان ما - لزوم توجه به بنیان خانواده در کاهش ناهنجاری های جامعه / هیچ کس ...
golestanema.com/.../28440-لزوم-توجه-به-بنیان-خانواد...
Translate this page
Mar 4, 2016 - هدف از مشاوره خانواده رفع اختلافات خانوادگي و حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها از .... اطلاعاتی کسب کنند، در ادامه‌ زندگی مشترک رضايت بيشتری دارند و خانواده شان ... اهل فن، مشاوره را تنها راه پسنديده و عقلاني براي حل مشـكلات جامعه ... می افتد که با مشاوره و انتخاب درست مسیر بهتری برای زندگی نوجوانان و جوانان می توان رقم زد.
روانشناسی و مشاوره |مشاوره خانواده | ازدواج
jmp.blogsky.com/
Translate this page
روانشناسی و مشاوره |مشاوره خانواده | ازدواج - راهی برای داشتن خانواده موفق. ... برای شکل گیری یک زندگی جدید؛ یعنی قرار است گزینه ای باشید برای ازدواج و ادامه مسیر زندگی. .... من محمد جانبلاغی معتقدهستم که با آموزش‌های درست و حضور مربی دانا و با‌تجربه:.
چاپ صفحه - ازدواج، هدف است یا راهی برای رسیدن به آرامش؟ - مرجع ...
www.ofc.ir/forum/index.php?action=printpage;...0
Translate this page
Jul 8, 2009 - ازدواج همانند پول، قدرت و موقعیت اجتماعی بالا، وسیله و راهی است به‌منظور ... هر زن و شوهر برای این‌که زندگی مشترک خود را در مسیر مثبت و درست قرار ...
هیچ کس بی نیاز از مشاوره نیست - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
www.dana.ir/News/668123.html
Translate this page
Mar 4, 2016 - هدف از مشاوره خانواده رفع اختلافات خانوادگی و حل مسائل و مشکلات .... کنند، در ادامه‌ زندگی مشترک رضایت بیشتری دارند و خانواده شان نیز از ... می افتد که با مشاوره و انتخاب درست مسیر بهتری برای زندگی نوجوانان و جوانان می توان رقم زد.
انتخاب مسیر درست زندگی - تالار روانشناسی و مشاوره آنلاین ازدواج ...
hamyaryiran.ir › ... › سایر مسائل
Translate this page
انتخاب مسیر درست زندگی زمان کنونی: 17:0 ... مشترک شدن در موضوع ... یا با توجه به آموزشهای مختلفی که در فنی وحرفه ای دیدم یه شغل خونگی راه بندازم تا هم کنار پسرم ...
روح .راه .ارامش
dr300psycholoy.parsiblog.com/
Translate this page
برای این‌که ازدواج موفقی داشته باشید، می‌بایست به ارزش‌ها و شباهت‌های مشترک و مشابه ... این راستا کمک گرفتن از مشاوران و روان‌شناسان خبره، ضروری بوده و توصیه می‌شود. ... و نتوانید آن‌ نیازها را به‌صورت درست برطرف ‌کنید، در زندگی مشترک دچار مشکلات ... و برای این‌که خود را در مسیر ازدواج موفق قرار‌دهید، 10 ویژگی که می‌خواهید همسر‌تان‌ ...
چند نکته مهم برای ازدواج سعادتمندانه | دکتر اعظم صالحی - متخصص مشاوره ...
www.doctorsalehi.ir/index.php?ToDo...AID=11478
Translate this page
نویسنده: دکتر اعظم صالحی (مشاور خانواده و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور) آدمی در طول ... تصمیمی است که برای یک عمر می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. ... هر چند وجود علاقه و زمینه ارتباط عاطفی برای انتخاب درست لازم است، اما دختر و پسری که در ... مقابل مربوط بوده و متأسفانه در طول زندگی مشترک با آَن دست و پنجه نرم خواهید کرد.
Searches related to مشاوره ازدواج راهی درست در مسیر زندگی مشترک

مشاوره ازدواج آنلاین

مراکز مشاوره ازدواج در تهران

مشاوره ازدواج رایگان

مرکز مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج دکتر مجد

تست ازدواج

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج در تهران

مشاوره ازدواج تلفنی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,389
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 1,389
  • بازدید سال : 379,000
  • بازدید کلی : 4,158,778