loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 135 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

 

چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می شود چوب انرژی منفی موجود در فضا را از بین می برد.
مجله منزل - شیرین کرمی: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می شود چوب انرژی منفی موجود در فضا را از بین می برد. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت وسایل چوبی این است که به راحتی می توان آنها را با دیگر دکوری های رنگی موجود در خانه هماهنگ کرد.
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - آکادکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب

آکاایران: آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!


 همچنین چوب ضمن اینکه به تنهایی زیباست به خوبی در کنار رنگ های دیگر می نشیند. این روزها انواع و اقسام وسایل چوبی در بازار پیدا می شود؛ از یک کفگیر ساده چوبی گرفته تا ظروف دکوری. اگر شما هم به اکسسوری های چوبی که این روزها بیش از همیشه در دسترس هستند علاقه مندید، این گزارش را از دست ندهید. 
سینی 
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

به گزارش آکاایران: خیلی ها در انتخاب سینی، نوع چوبی آن را انتخاب می کنند؛ حتی بدون اینکه وسایل دکوری دیگری از جنس چوب داشته باشند. این روزها تنوع سینی های چوبی در بازار بسیار زیاد است. مثل همیشه کاربردی ترین سایز برای تهیه سینی سایز متوسط آن است. این سینی ها بسته به نوع چوب، رنگ و بافت متفاوتی دارند. 


تخته پنیر
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

در گذشته که اینقدر تنوع وسایل آشپزخانه زیاد نبود، تخته های خرد کردن گوشت اکثرا از جنس چوب تهیه می شد؛ تخته هایی که جای شان را به انواع سیلیکونی، پلاستیکی و... دادند اما این روزها که تنوع وسایل چوبی زیاد شده تخته های چوبی به راحتی در بازار پیدا می شود. جالب است بدانید وسیله ای به اسم تخته پنیر که در گذشته کاربردی محسوب نمی شد، این روزها در آشپزخانه ها پیدا می شود؛ حتی در منوی بعضی از کافه ها گزینه ای به نام تخته پنیر وجود دارد که می توانید انواع پنیرهایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا تخته پنیر همراه مخلفات آن برای تان آورده شود. 


قفسه سیب زمینی و پیاز
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

آنقدر تنوع وسایل چوبی زیاد شده که با کمی حوصله و جست و جو می توانید قفسه سیب زمینی و پیاز چوبی هم پیدا کنید. ترکیب چوب و فلز همیشه جالب به نظر می رسد. سطح مقطع این قفسه دایره بوده و بیشتر مناسب کنج آشپزخانه است؛ البته همان طور که می دانید بهتر است قفسه سیب زمینی و پیاز داخل فضای مطبخ نباشد. 


گلدان
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

قطعه های کوچکی که روی این گلدان نصب شده مربوط به تنه درخت های کوچک تر است. این گلدان چوبی جان می دهد برای قرار گرفتن روی کانتر یا میز ناهارخوری؛ البته با حضور چند شاخه گل طبیعی داخل آن. این گلدان یا سبک های دیگر آن در ابعاد و بافت های مختلفی در بازار وجود دارد. 


جای قند و شکر
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

شاید بهترین گزینه برای جای قند و شکر در آشپزخانه چوبی شما ترکیب چوب و یک متریال دیگر مثل سرامیک های رنگی باشد. روی هر کدام از این قوطی های استوانه ای که در تصویر می بینید نوشته شده چای، قهوه، شکر، بیسکویت و برای جای نان هم ابعاد بزرگ تری در نظر گرفته شده است. 


سبد 
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

این سبدها هم که معروف است به استفاده در پیک نیک. نوع سبدی که انتخاب می کنید هر قدر محکم تر و بافتی فشرده تر داشته باشد، می توانید وسایل سنگین تری داخل آن قرار دهید. (البته برای این منظور حتما نوع دسته دار آن را انتخاب کنید.) 


جای قاشق و چنگال 
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

چند فضای متفاوت در ابعاد مختلف به شما کمک می کند تا علاوه بر قرار دادن قاشق و چنگال، خرده ریزهای دیگری هم داخل آن قرار دهید؛ حتی مخلفات صبحانه و عصرانه را می توانید داخل آن بچینید. چنین ظرفی شاید در نگاه اول کاربردی به نظر نرسد اما تقسیم بندی داخل آن در مهمانی های دوستانه بسیار به کارتان می آید. 


ظرف های چوبی
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

بهترین انتخاب برای ظروف دکوری آشپزخانه ای با سبک و سیاق چوبی این مدل ظرف هاست. اینها بیش از اینکه کاربردی باشند، جنبه تزیینی دارند. شاید بهترین کاربرد آنها هم گذاشتن انواع شکلات های کوچک و رنگی داخل شان است. نکته مثبت این ظرف ها وجود طرح و بافت کنده درخت در بدنه اصلی شان است. 


کفگیر و ملاقه
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

خلل و فرج موجود در چوب این کفگیرها به دلیل اینکه با روغن های مخصوص صیقل داده می شوند، پوشانده شده است و به راحتی تمیز می شوند. اما هر نوع کفگیر چوبی ای مناسب هم زدن غذا نیست چون به راحتی آلودگی را جذب می کند. این ملاقه ها بیشتر برای غذاهایی مثل ماکارونی، آش و... مناسب است. 


میز آشپزخانه
,دکوراسیون منزل،دکوراسیون چوبی،چوب,[categoriy]

کاربرد اصلی تخته روی این میزها خرد کردن مواد اولیه غذاست. تنوع قفسه های این میزها به مدلی که انتخاب میکنید بستگی دارد ضمن این که میتوانید مدلی که دوست دارید را با طرحی که دوست دارید به نجار سفارش دهید تا آن را برای شما بسازد. چرخ دار بودن این میزها این امکان را به شما میدهد که به راحتی بتوانید آن را در فضای آشپزخانه جا به جا کنید. همچنین این میز فضایی برای زباله هم دارد.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! - اتحاد خبر

www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63304
۱۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اتحاد خبر: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود چوب ...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - پایگاه خبری تحلیلی اتحاد خبر

tnews.ir/news/c4f666212206.html
۱۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اتحاد خبر: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می شود ...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=آشپزخانه+ای+به+سبک+چوبیسم
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! مجله منزل - شیرین کرمی: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا ...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - آکا

www.javuni.ir/news/124250
آکاایران: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ شویی هم بر استفاده از وسایل...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/17164044
۱۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مجله منزل - شیرین کرمی: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که ...

آشپزخانه‌ خود را به سبک چوبیسم طراحی کنید! +تصاویر - مجله ...

iranmc.in/search/?q=آشپزخانه‌+خود+را+به+سبک+چوبیسم+طراحی+کنید!...
۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وب‌سایت خانه طرح: آیا می خواهید که آشپزخانه ی شما به خودی خود ، نمایی پاک و تمیز داشته باشد؟ ترکیب المانهای طبیعی و رنگ های ساده، ایده ای بسیار ...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - آتیسام

atisam.ir/search/?q=آشپزخانه+ای+به+سبک+چوبیسم!+
مجله تفریحی آتیسام تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی مد و زیبایی مجله تفریحی سرگرمی کامپیوتر و موبایل.

۶ توصیه نظم دادن به کابینت های آشپزخانه - آکا - آکاایران

www.akairan.com/khanehdari/khanedari1/20153102390.html
۶ توصیه نظم دادن به کابینت های آشپزخانه ... ظروف شیشه ای که خوب تمیز می شوند برای نگهداری خوراکی ها مناسب اند اما در مورد قوطی های .... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

آشپزخانه ای مطابق سلیقه کدبانو - آکاایران

www.akairan.com/khanehdari/decor1/26380.html
انصافاً وقتی کدبانوی خانه ناچار به کار در یک آشپزخانه معمولی و غیرجذاب است، چطور می تواند برای پخت و پز حوصله به خرج دهد. .... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

اتاق خواب به روش فنگ شویی - آکاایران

www.akairan.com/khanehdari/decor1/29069.html
چیدمان اتاق خواب به روش فنگ شویی اتاق خواب‌ها مهم‌ترین بخش یک خانه برای آرامش و راحتی هستند، هر چند که بیشتر ساعاتی که در این .... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

تزیین خانه به سبک سال 94 - آکا - آکاایران

www.akairan.com/khanehdari/decor1/home1-decorating-style94.html
لینک دعوت به کانال نیم ملیونی آکابانو با فوروارد این پست از دوستان و فامیل دعوت کنید تا به ما ملحق ... تزیین خانه به سبک سال 94 .... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

توصیه های چیدمان آشپزخانه به خانم ها - همه جو

hamejoo.ir › خانه و سبک زندگی
۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای است. خانم های خانه دار ممکن است ناخواسته ... همه جو > خانه و سبک زندگی > توصیه های چیدمان آشپزخانه به خانم ها. توصیه های چیدمان .... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - آکا · آشپزخانه ای به سبک ...

آشپزخانه هایی با رنگ های ساده - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/354111/آشپزخانهایی-با-رنگ-های-ساده
۳ روز پیش - اگر به دنبال آشپزخانه ای با طرح چوب ، رنگبندی سفید ، آشپزخانه ای مدرن و ساده هستید ، به احتمال زیاد طرح مورد علاقه ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! | News File

newsfile.ir/news/آشپزخانه‌ای+به+سبک+چوبیسم!
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود ...

مدل دستگیر آشپزخانه - پایگاه اینترنتی نشر اخبار

www.nashrnews.org/search/?q=%25D9%2585%25D8%25AF%25D9%2584...
آیا می خواهید که آشپزخانه ی شما به خودی خود ، نمایی پاک و تمیز داشته باشد؟ ترکیب ... مدل مو هندسه ای و هنری جدیدترین سبک مدل مو ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم - رهتا

www.rahta.com/q/آشپزخانه_ای_به_سبک_چوبیسم
وب‌سایت چیدانه: قدیم‌ترها توی هر خانه‌ای فضایی بود به نام مطبخ؛ جایی که از حصار خانه جدا بود و معمولا یا گوشه حیاط بود یا زیرپله. آن هم برای استفاده نه یک خانواده که ...

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

www.3neshaneh.com/news/single/282301
انتظار خانم‌ها از آشپزخانه ‌شان چيست؟ ... البته عجيب‌تر از آن اين است كه با وجود اين رنگ‌ها اتاق خواب به نظرمان پر از حس خوب و آرامش .... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

آشپزخانه خرم‌سلطان در خدمت فقرا+تصاویر - دوستی

2sti.ir/news/130338
۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آشپزخانه خیریه خرم سلطان در ضلع غربی مسجد القصی بنا شده، 464 سال است که ... خرم سلطان به بوشهر آمد+تصاویر ... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

دکوراسیون و چیدمان - ناز وب

www.nazweb.ir/news_cats_69.html
دکوراسیون مدرن و چوبیسم آشپزخانه ... آشپزخانه ای رویایی با آخرین تکنولوژی صنایع آشپزخانه (عکس) .... دکوراشیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی (تصاویر).

آشپزخانه رویایی - کیهانه

www.keyhaneh.com › سبک زندگی › دکوراسیون
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طمئنا همه دوست دارند چنین وسایلی را در آشپزخانه شخصی خود داشته باشند و از آنها استفاده های زیادی را ببرند. ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

ماهنامه منزل شماره ۹۴ خرداد ۹۵ - طاقچه

https://taaghche.ir/ماهنامه-منزل-ـ-شماره-۹۴-ـ-خرداد-۹۵/book/9728
ماهنامه منزل شماره ۹۴ خرداد ۹۵. ***. در این شماره از ماهنامه فرهنگی اجتماعی منزل می‌خوانیم: - آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - از سیر تا پیاز خرید یک جهیزیه.

نورپردازی آشپزخانه مان چگونه باشد؟ - یوتو

yo2.ir/news/170852
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همچنین در بسیاری از آشپزخانه ها تعدادی از کابینت ها به صورت ویترین ساخته شده اند و از آنها برای بهنمایش گذاشتن ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

آرازپرس- آشپزخانه هایی با رنگ های ساده

www.arazpress.ir/View/آشپزخانهایی-با-رنگ-های-ساده/13528579
۳ روز پیش - ترکیب المانهای طبیعی و رنگ های ساده، ایده ای بسیار عالی برای این کار است و این مزیت اضافی را نیز دارد که می ...آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

دکوری-چیدنی - مجله سرگرمی خبری شادناک

shadnak.com/category/101/دکوری-چیدنی
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود ...

این دیوارها چه با نمک اند! - ماندگار بیوتی

mandegarbeauty.ir/articles/view/28875/این-دیوارها-چه-با-نمک-اند
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان پتانسیل و انعطاف بسیار بالایی برای طراحی به سبک ها و شیوه های مختلف دارد. ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

طراحی داخلی رستوران با الهام از نمادهای ژاپنی - مجله راگا | مجله ...

magazine.raganews.ir/229851/
۶ روز پیش - طراحی میزهایی به شکل اولین حرف اسم‌تان ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! ... چوبیسم! دکوراسیون آشپزخانه های فوق مدرن در بالاترین سطح تکنولوژی.

۲۴ سبک مهم دکوراسیون داخلی - مجله راگا | مجله راگا

magazine.raganews.ir/168696/
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسمآشپزخانه‌ای به سبک .... ساختار این سبک به گونه ای است که از وسایل و احجام هم پوشان استفاده می کند. رنگ ها کاملا ...

عکس/گير افتادن كودك بازيگوش در كتري آشپزخانه - نازنین ها

nazaninha.ir/news/154844
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي در ادامه افزود: آتش نشانان بواسطه بي قراري كودك به آرامي پس از ايجاد شكافي در كتري توانستند بدون وارد شدن هيچ ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

صفحه قبل - دکورکده

www.decorkadeh.ir/archive?Content3nip_page=2
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود ...

مقدمه ای درباره ریاضی

hrnasiri.oldblog.ir/index-202525
این وبلاگ به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود شده است مدیر وبلاگ میتواند برای ... مهدیه الهی قمشه ای،شاعر و محقق ادبیات عرفانی در گذشت (فیلم).

ماهنامه منزل شماره 9۴ خرداد 95 - Goo.gl

https://goo.gl/IvGfgQ
ماهنامه منزل شماره 9۴ خرداد 95. ***. در این شماره از ماهنامه فرهنگی اجتماعی منزل می‌خوانیم: - آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - از سیر تا پیاز خرید یک جهیزیه.

عباس رافعی نامزد دریافت عقاب طلایی آمریکا شد - کمپ آزاد

www.freecamp.ir/news/114055
۲۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش سینماپرس، در پنجاه و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «عقاب طلایی» آمریکا فیلم «فصل فراموشی ... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

گزارش کارآموزي در برق منطقه اي نيروگاه برق - بهترین های روز ...

www.bestofday.ir/reader/text/201606201015073119
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... برق محقق گرامی . شما برای دانلود فایل کارآموزی در برق منطقه ای نیروگاه برق به این صفحه هدایت شده اید . ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! 0 ...

خریاینترنتی ادکلن زنانه 212 وی آی پی رز - صفحه نخست

searches.alakiblog.ir/search/خریاینترنتی-ادکلن-زنانه-212-وی-آی-پی-رز.html
این وبلاگ به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود شده است مدیر وبلاگ میتواند برای پیگیری از قسمت http://rafefilter.internet.ir اقدام کند.

آشپزخانه به سبک استیل البرز - بولتن نیوز

www.bultannews.com › اقتصادی › لوازم خانگی
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه اقتصادی- رها ابریشمی؛ استفاده از هود در آشپزخانه و مخصوصا در ... از مزایای هودهای شومینه ای می توان به این موارد اشاره کرد: تنوع در قدرت مکش و نوع ...

آشپزخانه‌ خود را به سبک چوبیسم طراحی کنید! + ... - مجله ...

4khabar.ir/search/?q=آشپزخانه‌+خود+را+به+سبک+چوبیسم+طراحی+کنید!...
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود ...

آشپزخانه خود را به سبک چوبیسم طراحی کنید تصاویر - مجله ...

4khabar.ir/search/?q=آشپزخانه+خود+را+به+سبک+چوبیسم+طراحی+کنید...
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا جایی که گفته می‌شود ...

آشپزخانه ای به سبک چوبیسم - نازبید

nazbid.ir/post/?q=آشپزخانه+ای+به+سبک+چوبیسم
آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! مجله منزل - شیرین کرمی: چوب متریال مهمی در طراحی داخلی است؛ به طوری که در فنگ‌شویی هم بر استفاده از وسایل چوبی در خانه تاکید شده تا ...

عکس های دکراسیون اتاق کره ای

www.aks20.ir/عکس-های-دکراسیون-اتاق-کره-ای.html
با تکیه بر این موضوع، ما تصاویری از هنرمند و طراح کره ای به نام Jung wook Han را ... برچسب ها : اتاق خواب توسی, اتاق خواب تیره و روشن, اتاق خواب راحت و شیک, اتاق ...

طرز تهیه کاتلیس یک شام خوشمزه ، سبک و راحت - مطالب جدید

tareenha.xyz/news/41305
طرز تهیه کاتلیس یک شام خوشمزه ، سبک و راحت. ... نمک، فلفل سیاه،آب لیمو ترش ، بقیه گشنیز و کمی پودر زیره سبز به سیب‌زمینی ... آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

تزیین آشپزخانه باوسایل اضافه - دنیای خبر

www.khabariruni.tk/search/?q=تزیین+آشپزخانه+باوسایل+اضافه
بردوک/ آشپزخانه خود را با این حوله های هندوانه ای خوش رنگ تر و خوشمزه تر کنید! این طرح برای تابستان طرح ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم! 4 هفته قبل دنیای مد ...

کارهای تزیینی آشپزخانه با نمد - پایگاه اینترنتی نشر اخبار

www.khabarjoo.tk/search/?q=کارهای+تزیینی+آشپزخانه+با+نمد
به گزارش مشرق، هفته‌نامه نماینده در شماره این هفته خود به سراغ محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور رفته و درباره ریزه‌کاری‌های ... آشپزخانه‌ای به سبک چوبیسم!

چجوری اشکالات گوشه و کنار خانه را بپوشانیم؟ - جدیدترین های ...

jadidtarinsite.rozblog.com/post/.../چجوری-اشکالات-گوشه-و-کنار-خانه-را-بپوشانیم-.ht...
۱۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گاهی اوقات به هر دلیلی شما خانه‌ای را انتخاب کرده‌اید که سقف کوتاهی دارد و .... از ماهنامه فرهنگی اجتماعی منزل می‌خوانیم: - آشپزخانه ای به سبک چوبیسم!

واکنش ظریف به درگذشت کیارستمی - نیم کیلو

nimkilo.ir/news/141891
واکنش توییتری ظریف به درگذشت عباس کیارستمی .... تعطیلات لاکچری به سبک ستارگان فوتبال - آکا. هفته نامه شماره یک: ...آشپزخانه ای به سبک چوبیسم! - آکا.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,600
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,047
  • بازدید ماه : 12,047
  • بازدید سال : 389,658
  • بازدید کلی : 4,169,436