loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 239 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (1)

آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

 

هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد که قهرمانان جهان و المپیک را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، راستش را بخواهی تا به حال حتی ثانیه ای از یک مسابقه رشته شمشیربازی را ندیده بودم. بگذار خیالت را راحت کنم، اصلاً نمی دانم سابر چیست و یا برای پیروز شدن در این ورزش دقیقاً باید چه کار کرد! با این حال مسابقه با رقیب کره ای را به طور کامل و با هیجان زیاد دیدم. هرچند با وجود دقت زیاد بازهم متوجه نشدم شیوه رد و بدل شدن امتیازات چگونه است؟! اما این را خوب می دانم که وقتی می توانی چنین حس قشنگ و غرورآمیزی را بسازی، باید به تو و نمایشت افتخار کرد...


حریف کره ای و پرچمدار کاروان کشورش با کسب مدال طلای سابر تیمی در المپیک لندن، آنقدر پرافتخار به نظر می رسید که خودم را برای پذیرش شکست و اینکه کارت تا همین جا هم قابل تحسین بوده آماده کنم (از آن دست دلداری های کلیشه ای که البته با این سطح امکانات و البته توجه، به حق هم هست)... اما تو شگفت زده ام کردی!


شروع بازی گو بون گیل را بدجوری غافلگیر کردی. تو برخلاف تصور این چشم بادامی مغرور برایش آن حریف از پیش بازنده نبودی. امتیازات که رد و بدل می شد او مستاصل و بدون چاره مدام به بیرون از زمین اشاره می کرد و غُر می زد. بارها نشست، کلاه از سر برداشت تا تمرکزت را بگیرد. کاملاً مشخص بود که می خواست هرطور شده استرس خود را پنهان کند تا از حذف شدن فرار کند.

 

 


وقفه های پیاپی حربه خوبی بود. من یکی که کلافه شده بودم. فکر می کردم این ها از تجربه بالای گیل کره ای است و او می داند دارد چه کار می کند و به وقتش امتیازات لازم را می گیرد. این سوی میدان اما تو که خراش روی دستت هم از چشم دوربین ها دور نمانده بود فقط منتظر شروع مجددهای بازی بودی و کاملاً روی حریف تسلط پیدا کرده بودی. نمی دانی چه حس شیرینی داشت وقتی به سمت بازیکن کره ای حمله کردی و او با دلهره و ترس عقب نشینی کرد و تو با یک ضربه کاری در یک لحظه توانستی امتیاز بگیری. البته لحظه ناب تر را کمی بعد رقم زدی... وقتی رنکینگ 3 جهان برای جبران به سمتت حمله کرد و تو با ظرافتی دیدنی که احتمالاً نشان دهنده تکنیک بالایت است! (ببخش که چیزی از شمشیربازی نمی دانم!) ضربه اش را دفاع کردی و همزمان موفق به گرفتن امتیاز از او شدی.


باورم نمی شد! کارش را ساختی. کاش گزارشگر بازی جمله معروف عادل را برای تو هم به کار می برد: چقدر خوبی تو! آنقدر خوب که مثل من و شاید خیلی از ما ها خودت را از پیش بازنده نمی دانستی و اراده ات را به شاهکار تبدیل کردی.


نمایش درخشانت در یادها خواهد ماند و احتمالاً با این پیروزی بزرگ چند صد جوان کشور را عاشق رشته شمشیربازی و قطعاً میلیون ها ایرانی را عاشق خودت کردی!


کارت عالی بود کاپیتان. همین حالا تمام کشور به تو افتخار می کنند. حتی اگر اولین مدال آور کاروان المپیک ایران در ریو 2016 نباشی. تو، آقای عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی.

 

 

مهدی بشکنی

 

 
 

 
About 135,000 results(0.76 seconds) 
11 hours ago - هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد که قهرمانان جهان و المپیک را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.
7 mins ago - آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! راستش را بخواهی تا به حال حتی ثانیه ای از یک مسابقه رشته شمشیربازی را ندیده بودم. بگذار خیالت را راحت کنم، ...


6 hours ago - به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران - آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! - کد خبر: 1348582/2 زمان: 23:56 1395/05/20 ?

آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! - هر لحظه!

harlahze.com/.../به-افتخار-شمشیرباز-شگفتی-ساز-ا...
کد خبر: 1348582/2 زمان: 23:56 1395/05/20 بازدید: 1,926. به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران. آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! هیچکس فکرش را نمی کرد ...
n جاوااسکریپت مرورگر شما غیرفعال است. برای داشتن بهترین تجربه استفاده از سایت ورزش سه، آن را فعال نمایید. \n Javascript is disabled on your browser, to have ...
هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد که قهرمانان جهان و المپیک را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. - ورزش سه.
11 hours ago - هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد که قهرمانان جهان و المپیک را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.
11 hours ago - هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد که قهرمانان جهان و المپیک را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.
11 hours ago - به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! بازدید: خبر ورزشی. پنجشنبه ۲۱ مرداد۰۰:۲۱ ...
10 hours ago - به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! بازدید: دسته‌بندی نشده. پنجشنبه ۲۱ مرداد۰۰:۵۰ ...
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ورزش سه می باشد. شما می توانید از سایت ورزش سه در صورت پذیریش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.
به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! پنجشنبه ۲۱ مرداد۰۳:۱۴. ارسال شده در مرداد ۲۰, ۱۳۹۵ نویسنده adminدسته‌ها دسته‌بندی نشده ...
به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! nexttech 5 ساعت قبل Beauty, Business, Fashion, Hair, Health & Fitness, Life & Love, ...

روزنامهء هموطن سلام

www.hamvatansalam.com/
آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش از نگاه فانی. هیچکس فکرش را نمی کرد نخستین مدعی مدال ایران در المپیک ریو یک شمشیرباز باشد ...
... ژاپنی‌ها; به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ... شکست عابدینی در یک وجبی فینال المپیک; جلد پیروزی/پنجشنبه 21 مرداد 95 ...
11 hours ago - خانه هوشمند. آخرین اخبار. به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! بائوسا: سعی می‌کنم مسی را به تیم‌ملی برگردانم ...
12 hours ago - عابدینی با این نتیجه راهی نیمه نهایی شد و یک گام تا اولین مدال شمشیربازی در المپیک فاصله دارد. ... آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
11 hours ago - صعود عابدینی به نیمه نهایی المپیک ریو. ... در فلوریدای آمریکا +عکس · به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

قدرت نمایی مجتبی عابدینی - 12 - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/key/12/قدرت-نمایی-مجتبی-عابدینی
قدرت نمایی مجتبی عابدینی - 12. ... تست دوپینگ حریف سهراب مرادی مثبت شد · ◇ به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ◇ داعشی ...

اخبار ورزشی » باقرزاده: پیروزی عابدینی رویایی بود

www.bkhabar.ir/.../باقرزاده_پیروزی_عابدینی_رویای...
8 hours ago - عابدینی بر قهرمان جهان از کره جنوبی، رویایی بود. ... دی بروین: با سانه و گوندوگان در لیگ موفق خواهیم بود · آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
7 hours ago - عابدینی از صعود به فینال بازماند 57 دقیقه پیش ... دی بروین: با سانه و گوندوگان در لیگ موفق خواهیم بود · آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

شادی شمشیرباز تاریخ‌ساز ایرانی/تصویر - خبر 24

www.khabar-24.com/.../شادی+شمشیرباز+تاریخ+ساز...
مجتبی عابدینی در آستانه اتفاقی بزرگ برای کاروان ایران است ، اگرچه رقابتی سخت در ... به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

سلفی دیوید دخیا و پوگبا (عکس) | خبرگو - خبرهای مرتبط

khabargo.ir/سلفی-دیوید-دخیا-و-پوگبا-عکس/
10 hours ago - دی بروین: با سانه و گوندوگان در لیگ موفق خواهیم بود · آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ... شگفتی‌سازی عابدینی مقابل قهرمان المپیک.
11 hours ago - هاشمی: عابدینی می تواند تاریخ ساز شود · بائوسا:سعی می‌کنم مسی را به ... به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
12 hours ago - آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! بیانیه پرسپولیس در ... پیروزی حساس عابدینی مقابل حریف فرانسوی · صعود عابدینی به نیمه نهایی المپیک ریو.

آخرین اخبار ورزش 3 - نیوزام

www.newsum.ir/sources/varzesh3/
به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ... به گزارش "ورزش سه" از فارس به ریو مجتبی عابدینی شمشیرباز رشته سابر ایران با غلبه ...
7 hours ago - عابدینی از کسب مدال بازماند ... به گزارش "ورزش سه"، مجتبی عابدینی، سابریست کشورمان در دیدار رده‌بندی اسلحه ... آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
11 hours ago - به گزارش "ورزش سه" از فارس به ریو مجتبی عابدینی شمشیرباز رشته سابر ایران با غلبه بر حریف فرانسوی ... آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
8 hours ago - به گزارش کاپ، مجتبی عابدینی که بعد از پشت سر گذاشتن نمایندگانی از اوکراین، کره جنوبی و فرانسه در نیمه ... آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

سازمان لیگ دربی تبریز را لغو کرد(عکس) - تراختورلینک

traxturlink.ir/سازمان-لیگ-دربی-تبریز-را-لغو-کردع...
10 hours ago - شمشیرباز آمریکایی حریف عابدینی شد · رسمی: دمیکلیس ... دی بروین: با سانه و گوندوگان در لیگ موفق خواهیم بود · آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!

شبکه اجتماعی پارس یونیت | hanie313

www.parsunit.com/...&/hanie313&view_data_id=943...
10 hours ago - ... به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ... چایِ روضہ قَلبِ عاشِق را هَوایی مے کُنَد یادِ بی آبی دلــــــم را نِینَوایـــی ...
10 hours ago - دی بروین: با سانه و گوندوگان در لیگ موفق خواهیم بود. در آخرین ... به افتخار شمشیرباز شگفتی ساز ایران/ آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند! ۱۳۹۵/۰۵/ ...

روز دنیا |چهارم المپیک و قهرمان ایرانی‌ها/ عابدینی از کسب مدال بازماند

roozedonya.com/.../چهارم-المپیک-و-قهرمان-ایرانی‌ها-عا...
7 hours ago - چهارم المپیک و قهرمان ایرانی‌ها/ عابدینی از کسب مدال بازماند. 0 ... عابدینی از صعود به فینال بازماند 57 دقیقه پیش ... آقای عابدینی، عاشقت خواهیم ماند!
Aug 11, 2013 - شاعر: محمدفاطمی, شعر: عاشقت خواهم ماند..., دفتر: روزگار, عاشقت خواهم ماند ... سلام آقای فاطمی. ... به فرخنده عابدینی در چهار شنبه 23 مرداد 1392 - 16:59
از طرف دوستان به من خبر رسيد كه از طرف من كامنتي توهين آميز در وبلاگ آقاي. قزوه درج شده است. .... سربیشه:آقای عابدینی- ... خورشید ماند و هرزگی های علف زاری .... کاش می آمدی و می دیدی، بی تو از فرط عاشقی هر روز ..... شبی به شعر وسرودم دخیل خواهم بست.

همیشه عاشقت خواهم ماند نازی من - صفحه نخست

khoshnam-ba.crawlblog.ir/...عاشقت+خواهم+ماند.../250
عمو یدی به درخشندگی کارنامه سینمایی اش همواره در یادها خواهد ماند. ... عاشق اون راز و نیاز كردنم! ... بدیهی است از نظرات سازنده شما در ترم‌های آینده بهره خواهم برد. ..... فعلا هیچ خبر رسمی مبنی بر همکاری آقای خواجه امیری با این سریال اعلام نشده. ... احمد عابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش نیز در پاسخ به این سئوال که چرا با این مصوبه جدید ...

عاشقت خواهم ماند ..خوب میدانی - صفحه نخست

crawlblog.ir/ogle/عاشقت+خواهم+ماند+..خوب+میدانی
اینكه تو نیایی یك سر داستان استو اینكه من تا كی منتظرت خواهم ماند داستانی دیگرميداني؛من همیشه سخت دل میكندم از هرچیزیاز شكلاتهایماز مامان وقتی مرا میگذاشت ...

تالارهای گفتمان هواداران داماش گیلان :: نمايش موضوعات - بريده و ...

www.varesh-sport.com/modules.php?name=Forums&file...t=4144...
Jan 28, 2015 - راستی داشت یادمان می رفت آقای عابدینی گفته بود که اگر مربی در پنج بازی ...... ما همان هواداران همچنان پاپتى اما عاشق بوده ايم و خواهيم ماند و هرگز از نمد ...

erfanehalghe - مناظره با حجه السلام عابدینی-3

erfanehalghe.page.tl/%26%231605%3B%26%231606...
(یکی از حضار خطاب به حجت الاسلام عابدینی): ایشان ( آقای عابدینی ) صد برابر ... مهندس طاهری بفرمایند با رعایت وقت – خودشان تعیین کنند من می خواهم 5 دقیقه یا دو .... عاشق را به فنای در معشوق بکشاند آنجا دیگر بساط جمع می شود و نه عاشقی می ماند و نه ...
May 6, 2016 - میخواهی عاشقت بماند؟ ... دوران آقای خنده تمام شد؛ فوتبال ماند و نامادری‌اش! ... ۱۳۷۲ دومین‌بار)۲۷- محمد صفی‌زاده (تیر ۱۳۷۲ خرداد ۱۳۷۳)۲۸- امیر عابدینی (خرداد ۱۳۷۳ آبان ۱۳۷۳)۲۹- داریوش ... توسعه و فوتبال کشور را دستور کارمان قرار خواهیم داد.

مطالب جدیدتر - Aflakian - blogfa.com

www.aflakianelajim.blogfa.com/.../aflakianelajim?p=2
کفتران عاشق و زخمی و شکسته بال، لا له های بی سرو- ... حجله حجله عاشقی- در جزایر عطش- فتح سنگر جنون ..... ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. ..... کنار درخت به نشستیم آقای عابدینی کارنامه ها را آورد وگفت بیائید هرسه نفر شما قبول شدید پولی ...
چشم عاشق همیشه خیره می ماند به همان آخرین دیدار . .... تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا بتوانم هواداران این تیم را راضی نگه دارم. ...... البته من این را بگویم که روی صحبتم با آقای عابدینی نیست و قصد توهین به او را ندارم و می دانم که احترام او بر من واجب است.
Mar 28, 2010 - گرچه هر قدر بابت دک کردن نخعی نژاد و آمدن حسین آقای رادنیا کسی به ... یک وزیر را خواهیم یافت که کارنامه قابل قبولی برای ارائه کردن دارد. .... کاش این باغ برای همیشه در مصادره می ماند و دست کم اکسیژن تولیدی .... هزار عاشق ديوانه محو گيسويت ... فقط خدا کند این بار نام آقای عابدینی به عنوان شهردار از آستین آن تعداد از ...
گویی هر روز ،روزی هزاربار دوباره و صدباره عاشقت می شویم ، صدای نفسهایت را می ...... ما نمی توانیم از حق این خانواده بگذریم و همه ما در کنار این خانواده عزادار خواهیم ماند. ..... البته من این را بگویم که روی صحبتم با آقای عابدینی نیست و قصد توهین به او را ...
Jun 20, 2016 - عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی و دانلود نرم افزار LxL .... قبل از پایان شمارش آرا به آقای خاتمی پیام تبریک دادم و این مثل آبی به روی آتش بود. .... در آن زمان امیر عابدینی به پسرم گفت پنج میلیون تومان به باشگاه ذوب آهن بدهد و بیاید ...

چه می خوای - blogfa.com

www.ajab.blogfa.com/8704.aspx
کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقي ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بي وفا باور ندارد ... عشق بدون زيبايي به گلهايي مي ماند بدون رايحه و به ميوه هايي که هسته ندارند. ... سلطان موزیک پاپ در جزیره ی کیش برگزار میشود مشتاق دیدار شما خواهیم بود ... اگر کاشانی از تیم پرسپولیس برود و آقای امر عابدینی بیاورند خوب است .

توهین مریم عابدینی به ترک - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?...توهین%20مریم%20عابدینی%20به...
توهین مریم عابدینی به ترک ... مشروح این نشست به شرح زیر است: * آقای دکتر لاریجانی ما می‌خواستیم یک گفت‌وگوی ..... همه بودیم، همه هستیم، همه خواهیم ماند. .... از مريم حاجیلو، از انتشارات افق، «عاشقی به سبک ون‌گوگ»، تالیف محمدرضا شرفی خبوشان، از ...
بچه های کامپیوتر - قلم امین عابدینی - آنچه نامش زندگی بود ما را کشت مانده ام آنچه نامش مرگ ... مي چرخد و مي گردد و مي ماند آنجا ... اول : منم به نوبه خودم ، میلاد با سعادت دو دوست گرانقدر جناب آقای مصطفی آقامیری و سرکار خانم ...... که همه هض میبردند از این تعریفای من ) اگه دیدم مشتری داشت عرض خواهم کرد . ...... ما گنهکاریم آری جرم ما هم عاشقی است

انجمن شاعران جوان - به گل گفتم

shaeranejavan.com › ... › نقد شعر کلاسیک
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حيد در تاریخ 1395/05/21 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

وبلاگت عاليه! به همين خاطر يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون دارم

سيستم کسب درآمد تاپ پاپ - ثبت شده در ستاد ساماندهي

اين سايت به ازاي هر بازديد کننده بهت 40 + 70 ريال ميده

تسويه حساب منظم هر روز

اول از طريق لينک سايت ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد و صبر کنيد تا تاييد شود

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 110 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست!

کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!


منتظرما!
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,411
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,411
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 379,022
  • بازدید کلی : 4,158,800