loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 287 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

 

صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن

صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن

صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن 

تعریف کردن و تعریف شنیدن باید صادقانه باشد تا تاثیر خود را بگذارد و با اصول خاصی صورت گیرد تا در اجتماع تاثیر گذاری عمیق این رفتار را ببینیم. هنر تعریف کردن، فقط یک مهارت قدرتمند اجتماعی نیست، بلکه یکی از اساسی ترین مهارت هاست. درواقع لازم نیست کارشناس باشید تا بتوانید این کار را خوب انجام دهید. فقط کافی است صادق باشید.

 

تعریف و تمجید یکی از خارق العاده ترین اجزای یک زندگی اجتماعی است که اگر به درستی انجام شود، چنان انرژی مثبتی ایجاد کرده و اوضاع را رو به راه می کند که گویی معجزه اتفاق افتاده است. تعریف و تمجید، از توجه به موقعیت ها و تلاش های ارزشمند دیگران نشات می گیرد. از این رو نوعی هوشیاری و توجه به آن ها محسوب می شود.

 

باید توجه خود را نسبت به پیشرفت های خوبی که پیرامون ما اتفاق می افتد، افزایش دهیم. زمانی که موقعیت تحسین برانگیزی مورد توجه قرار می گیرد، باید به زبان آورده شود تا نه تنها کسانی که مورد تحسین واقع می شوند، بلکه خود ما هم که تحسین می کنیم، از آن سود ببریم؛

 

چون آنان متوجه می شوند برایشان ارزش قائل شده ایم؛ بنابراین تعریف و تمجید، قدرت زیادی در انگیزه دادن به استمرار تلاش افراد دارد و آن ها را وادار می کند برای جلب تحسین بیشتر از سوی دیگران، بیشتر تلاش کنند.تحسین ها هدایای کوچکی از عشق هستند که مطالبه و گدایی نمی شوند و به فرد می گویند که تو ارزش توجه کردن را داشته ای. تحسین، هدیه قدرتمندی است،

 

اما به شرطی کارساز است که بازتاب صادقانه ای از آن چیزی باشد که فکر می کنیم، نه چیزی که از روی ناچاری به زبان می آوریم، تعریف و تمجید اگر صادقانه نباشد، به شکست می انجامد و گوینده را در نظر دیگران غیرقابل اعتماد جلوه می دهد و موجب شک و تردید آن ها در مورد انگیزه انجام این کار می شود و همین مورد می تواند تمام یک رابطه را تضعیف کند.

 

هنر تعریف کردن، فقط یک مهارت قدرتمند اجتماعی نیست، بلکه یکی از اساسی ترین مهارت هاست. درواقع لازم نیست کارشناس باشید تا بتوانید این کار را خوب انجام دهید. فقط کافی است صادق باشید. درواقع تحسین، یکی از زیباترین ابزارهای کسب مهارت های اجتماعی بیشتر است؛ چون سود برگشتی آن فوری و فوق العاده است و با تقویت جریان گفت و گو موجب پیشرفت روابط می شود.

 

از آنجا که تعریف و تمجید، جهان را مکان بهتری می کند، هر کسی باید بداند چگونه این کار را انجام دهد و در ضمن باید متوجه شود که هر چه خاص تر باشد، بهتر است.تعریف و تمجید زمانی بهترین نتیجه را دارد که صریح باشد و اتفاقی نباشد؛ بنابراین لازم است فضایی را به آن اختصاص دهید و در قالب یک جمله بیانش کنید.

 

تعریف و تمجید از ظاهر دیگران موجب راحتی و احساس خوشحالی آنان می شود. اما در موقعیت هایی که مسئله شکل ظاهری افراد نیست، عمل نمی کند. اینکه به همکارتان بگویید امروز خوش تیپ شده، همیشه خوب است، اما نه در جلسه ای که درباره برنامه ریزی استراتژیک سازمان یا چیز دیگری است.

 

متاسفانه بسیاری از خانم ها تعریف و تمجید را بی اهمیت می پندارند. شاید خودتان هم در چنین موقعیتی قرار گرفته باشید؛ مثلا یک نفر به شما می گوید: «امروز عالی شدی!» و شما می گویید: «ولی احساس می کنم امروز زشت شدم!»

 

یا از لباستان تعریف می کنند و در جواب می گویید: «اوه، این لباس کهنه س، خیلی وقته دارمش!» یا کسی به شما می گوید: «امروز واقعا سخنرانی فوق العاده ای داشتی!» و شما این طور جواب می دهید: «همین طوری در عرض پنج دقیقه همه چیزو رو سر هم بندی کردم.»

 

درواقع چنین پاسخ هایی بلافاصله جو مثبت را نابود کرده و طرف مقابل را ضایع می کند. آن ها از اینکه به شما توجه کرده اند و درباره چیز به این بی ارزشی نظر داده اند، احساس حماقت می کنند؛ چرا که با این کار، قضاوت طرف مقابل را بی اعتبار کرده اید.

 

برای پاسخ دادن به تحسین دیگران یک راه وجود دارد و آن این است که با بزرگواری لبخند بزنید. هنر دریافت تعریف و تمجید از طرف دیگران درس بزرگی به ما می آموزد. این هنر به ما می گوید احساسات ما چقدر شخصی هستند و فقط خودمان از آن ها خبر داریم و لزوما قابل مشاهده برای تمام دنیا نیستند.

 

اغلب جهان پیرامون ما از احساسات ما بی خبر است و خودمان نیز همین طور. اگر جو مثبتی را که با تحسین ایجاد می شود، بپذیریم، می تواند آن قدر قدرتمند باشد که احساسات خود ما را هم تغییر بدهد.

 

چرا تعریف شنیدن از تعریف کردن سخت تر است؟
بسیاری از ما با این باور بزرگ می شویم که بخشیدن، بهتر از گرفتن است؛ زیرا این عقیده از ما در برابر خودخواه بودند محافظت می کند. با آگاهی از نیازهای دیگران، احترام گذاشتن به احساسات آن ها و مسئول بودن در برابر کسانی که شانس کمتری در زندگی داشته اند، خودمان را از خودشیفتگی ای که در دنیای امروز جریان دارد، حفظ می کنیم.

 

اما این اولویت دادن به بخشش، معایب پنهانی نیز دارد. آیا برایتان دشوار است که از جانب دیگران عشق، اهمیت و تحسین دریافت کنید؟ آیا وقتی کسی تلاش می کند تا کلام محبت آمیزی به شما بگوید یا هدیه ای تقدیمتان کند، در سکوت به خودتان می پیچید یا به خودتان اجازه می دهید که از اعماق وجود این مهربانی و توجه و ارتباط را دریافت کنید؟

 

دلایلی که موجب می شود تعریف شنیدن از تعریف کردن سخت تر باشد، عبارتند از:
1- مقاومت در برابر صمیمیت: پذیرفتن تحسین دیگران، ارتباط لحظه ای را به وجود می آورد.اولویت دادن به تحسین کردن در مقابل تحسین شنیدن، راهی است برای این که مردم را از خود دور نگه دارید و از قلبتان محافظت کنید. هر اندازه که از صمیمی شدن با دیگران می ترسیم،

 

به همان اندازه خودمان را از دریافت هدیه یا تحسین دیگران منع می کنیم و در نتیجه از لحظه ارزشمند ارتباطی شیرین با آن ها محروم می شویم.

 

2- از دست دادن کنترل: وقتی از کسی تعریف می کنیم، تحت کنترل هستیم. شاید به زبان آوردن یک کلام محبت آمیز یا خریدن گل برای کسی، آسان باشد، اما آیا می توانیم خودمان را در محاصره حس خوب ناشی از دریافت یک هدیه قرار بدهیم؟ پذیرفتن تحسین دیگران، ما را وادار می کند

 

از آن بخش مستعد وجودی خودمان استقبال کنیم و هرچه بیشتر در این حالت بمانیم. برای دریافت هدایای ساده ای که هر روز به ما ارائه می شود، مانند تعریف و تمجید یا لبخند صمیمانه، آماده تر خواهیم بود.

 

3- ترس از پیوندهای گذشته: وقتی تحسین دیگران با پیوندهای گذشته و بزرگ شدن ما از زمان کودکی همراه باشد، در دریافت آن معذب می شویم. ممکن است تنها زمانی تحسین شده ایم که به موفقیتی دست پیدا کرده ایم؛ مثل پیروز شدن در یک مسابقه ورزشی یا گرفتن نمرات خوب.

 

اگر احساس کنیم همان طور که بوده ایم، ما را نپذیرفته اند و فقط به خاطر پیروزی ها و موفقیت هایمان است که از ما تعریف می کنند، ممکن است در پذیرش تحسین دیگران احساس خطر کنیم؛ مثلا اگر پدر و مادر برای نمایش دادن به دیگران یا اینکه وانمود کنند والدین خوبی بوده اند، از ما تمجید کنند،

 

ما تعریف و تمجید را سوءاستفاده تعبیر می کنیم؛ چون یادگرفته ایم که ما را نه به خاطر آنکه هستیم، بلکه به خاطر کاری که انجام داده ایم، دوست بدارند.

 

4- خودخواهی: به ما یاد داده اند که اگر تعریف های دیگران را قبول کنیم، آدم خودخواهی هستیم و نیز زندگی بیشتر رنج بردن است تا شاد بودن. بهتر است خودمان را انکار کنیم و زیاد فضایی را اشغال نکنیم و پهنای لبخندمان کمتر باشد و در مجموع، توجه زیادی را به خودمان جلب نکنیم و در نتیجه این شرطی شدن، از اینکه تحسین دیگران را بپذیریم، خجالت می کشیم.

 

حس کاذب خودشیفتگی، حق اینکه به خودمان اهمیت بدهیم و باور داشته باشیم بیشتر از دیگران شایستگی داریم، امروزه بسیار شایع شده است.براساس تحقیقات، ثروت به راستی می تواند این حس کاذب را به وجود بیاورد. اما باید متوجه خطرات مخرب خودشیفتگی در مقابل دوست داشتن

 

خود که بازتابی از حس خودارزشمندی و لذت بردن از شادی های زندگی است، باشیم. پذیرفتن تحسین دیگران با تواضع و قدرشناسی موجب تعادل و پرورش ما می شود.

 

5- فشار برای جبران: ممانعت از پذیرش تحسین دیگران ممکن است حفاظت از خودمان باشد برای اینکه زیر دین کسی نباشیم. شاید به انگیزه طرف مقابل شک کنیم و از خودمان بپرسیم: «یعنی در عوض از من چه می خواهد؟» با این فرض که طرف مقابل با هدیه دادن یا تعریف کردن از ما قصد کنترل کردن یا فریب دادن ما را دارد، از خودمان در برابر هر گونه اجبار یا زیر بار منت او رفتن محافظت می کنیم.صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدنتحسین، یکی از زیباترین ابزارهای کسب مهارت های اجتماعی بیشتر است

 

چرا بعضی ها از شنیدن تعریف و تمجید بیزارند؟
گرچه بیشتر مردم دوست دارند تعریف و تمجید بشنوند، اما عده ای از این تمجیدها ناراحت می شوند و از خود واکنش های عجیبی نشان می دهند؛ درواقع پرسش اینجاست که چه چیزی تعیین می کند یک فرد از شنیدن تعریف و تمجید لذت ببرد یا نه؟

 

تحسین و عزت نفس
اغلب، پذیرش تحسین دیگران از سوی ما بازتابی از عزت نفس خودمان و احساس عمیق ارزشمندی است که نسبت به خود داریم. گاهی تعریف و تمجید می تواند افراد دارای عزت نفس پایین را معذب کند، چرا که آن ها آنچه را که درباره خودشان می شنوند، از درون تکذیب می کنند.

 

درواقع اگر اعتقادمان این باشد که آدم ناخوشایندی هستیم، شنیدن تعریف و تمجیدهای دیگران درباره جذابیتمان باعث می شود احساس کنیم اصالت نداریم و به همین دلیل عصبی و ناراحت می شویم. اگر باور کنیم که باهوش نیستیم، زمانی که کسی با دست و دل بازی از هوش ما تعریف می کند، احساس می کنیم او به جای تعریف کردن از ما، دارد دستمان می اندازد!

 

برای افراد با عزت نفس پایین هر تعریف و تمجیدی از سوی شریک زندگی شان می توان آن ها را برای برآورده کردن توقعات همسرشان ،در حدی که لیاقت آن تعریف ها را داشته باشند، تحت فشار قرار دهد؛ چرا که اطمینان و اعتماد آن ها به خودشان کم است و می ترسند که نتوانند زیر بار این تلاش تاب بیاورند و نهایتا همسرشان را ناامید کنند؛

 

علاوه بر این، آنان تصور می کنند اگر نتوانند توقعات همسرشان را برآورده کنند، طرف مقابل از آن ها فاصله می گیرد یا رابطه شان به اتمام می رسد.کسی که عزت نفس اندکی دارد، در نتیجه تمام این فشارها و اضطراب های درونی، به احتمال زیاد در برابر تحسین و تمجید همسرش از مکانیسم ناخودآگاه دفاعی استفاده می کند

 

و درواقع تعریف کردن از این افراد تنها موجب خاموش شدن، فاصله گرفتن و انزوای بیشتر آن ها می شود؛ چرا که با این کار گمان می کنند می توانند ناخودآگاه سطح توقع همسرشان را پایین بیاورند؛ در حالی که نمی دانند با این کارها، نادانسته موجب همان اتفاقی می شوند که از آن می ترسیدند؛ چرا که همسرشان را ناامید و آزرده خاطر می کنند و با چنین حس ناخوشایندی، هیچ بازخورد مثبتی به او نمی دهند.

 

تعریف و تمجید و فرهنگ
درباره ارتباط نزدیک عزت نفس پایین و مقاومت در برابر تحسین دیگران، نباید غلو شود. افرادی که عزت نفس اندکی دارند، اغلب در برابر تعریف و تمجید دیگران راحت نیستند، اما یادمان باشد هر کسی که از این بابت معذب می شود، لزوما عزت نفس پایینی ندارد.

 

در بعضی فرهنگ ها تعریف کردن از کودکان مرسوم بوده و در برخی دیگر، ابراز احساسات مثبت نسبت به بزرگ سالان پذیرفته شده است؛ به علاوه، افرادی که عزت نفس بالایی دارند نیز ممکن است تمجید و محبت بیش از اندازه را تحقیر کردن و کوچک شمردن خود تلقی کنند.

 

چگونه پذیرش خود را در برابر تعریف و تمجید دیگران بالا ببریم؟
براساس تحقیقات، وقتی فرد از همسرش با زبان دیگر تعریف می کند، طرف مقابل بهتر می تواند آن را بپذیرد و احساس مثبتی به خود پیدا کند.همچنین افراد با رعایت تکنیک های افزایش اعتماد به نفس، در برابر تعریف و تمجید مقاومت کمتری نشان می دهند.

 


Google
About 1,630,000 results (0.79 seconds)
Search Results
هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../هنر-تعریف-کردن-و-تعریف-شن...
Translate this page
Jul 13, 2016 - هنر تعریف کردن، فقط یک مهارت قدرتمند اجتماعی نیست، بلکه یکی از ... آوریم، تعریف و تمجید اگر صادقانه نباشد، به شکست می انجامد و گوینده را در ...
هنر تعریف کردن وَ تعریف شنیدن - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../هنر-تعریف-تعریف-شنیدن.ht...
Translate this page
Jul 13, 2016 - عزت نفس، تعریف کردن، تعریف و تمجید تعریف وَ تمجید رونی اَز تیم ملی ... است، اما بِه شرطی کارساز اَست کِه بازتاب صادقانه ای اَز آن چیزی باشَد کِه ...
هنر تعريف کردن و تعريف شنيدن - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/news/115586
Translate this page
تحسين، هديه قدرتمندي است، اما به شرطي کارساز است که بازتاب صادقانه اي از آن ... دلايلي که موجب مي شود تعريف شنيدن از تعريف کردن سخت تر باشد، عبارتند از:
صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../صادقانه-تعریف-کردن-و-تعریف-...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-صادقانه-تعریف-کردن-و-تعریف-شنیدن -تعریف-کردن-و- ... هنر-تعریف-کردن،-فقط-یک-مهارت-قدرتمند-اجتماعی-نیست،-بلکه-یکی-از-اساسی- ...
هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن | فیدگاه
feedgah.com/.../هنر-تعریف-کردن-و-تعریف-شنیدن/
Translate this page
Jul 13, 2016 - هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن. ... زبان می آوریم، تعریف و تمجید اگر صادقانه نباشد، به شکست می انجامد و گوینده را در نظر دیگران غیرقابل اعتماد ...
بهبود سبک زندگی:هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن | مجله اینترنتی ...
kahlek.ir/index.php/news1599748
Translate this page
Jul 15, 2016 - هدیه است، به کارساز که صادقانه از چیزی که می نه که روی به می تعریف تمجید صادقانه به می و را نظر غیرقابل جلوه دهد موجب و آن در انگیزه این می و مورد ...
چگونه به صورت صادقانه از دیگران تعریف کنیم - مشاوره خانواده
grohamrah.com/.../چگونه-به-صورت-صادقانه-از-دیگرا...
Translate this page
Jun 30, 2016 - این مقاله درمورد چگونگی تعریف کردن از دیگران به صورت صادقانه می باشد. ... استفاده از نام افراد تاثیری مضاعف داشته و اشتیاق آنها را برای شنیدن ...
چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ - آموزش سخنرانی و فن بیان و سخنوری
bahrampoor.com/چگونه-از-دیگران-تعریف-کنیم-؟/
Translate this page
حتما ًاین داستان را از حضرت عیسی شنیده اید که با یارانشان رد می شدند از کنار یک سگی .... و یکی از گام های بسیار عالی برای ارتقاء عزت نفس تعریف کردن از دیگران است. ..... صادقانه از ارزشی که برای مردم عزیز کشورمون قائل میشید و مطالب و ویدیوهای ...
هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5306395
Translate this page
هنر تعریف کردن و تعریف شنیدن. ... تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید خدمت صادقانه داشته است/کارکنان تامین اجتماعی احساس وظیفه بالایی نسبت به مردم دارند.
Lahzehnama.ir | چگونه از دیگران تعریف کنیم؟ - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/.../چگونه-از-دیگران-تعریف-کنیم
Translate this page
Jun 13, 2016 - چگونه از دیگران تعریف کنیم - تعریف و تمجید، از توجه به موقعیتها و تلاش ... کارساز است که بازتاب صادقانه ای از آن چیزی باشد که فکر می کنیم، نه ... دلایلی که موجب میشود تعریف شنیدن از تعریف کردن سخت تر باشد، عبارتند از:
تعریف و تمجید | مجله پزشکی طب سیتی
www.tebcity.ir/tag/تعریف-و-تمجید/
Translate this page
Jul 13, 2016 - تعریف و تمجید، ا ز توجه به موقعیت ها و تلاش های ارزشمند دیگران نشات می گیرد. ... ز روی ناچاری به زبـان می آوریم، تعریف و تمجید اگر صادقانه نبـاشد، به شکست می انجامد و گویـنده را ... چرا تعریف شنیدن ا ز تعریف کردن سخت تر است؟
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - احساس میکنم وقتی مادرم شنید این موضوع رو‌ناراحت شده. ..... اینگونه که تعریف کردید ایشون واقعاً شما رو دوست داردو اگر تنها مشکل شما مسائل اقتصادی است .... در ضمن خانواده شون مجبورش کردن با یکی از فامیل ازدواج کنه… ...... موقع پیام دادن پدرم متوجه شد و من کاملا صادقانه همه چیز رو ب خانوادم گفتن میدانم پدرومادرم بسیار ...
تحسین کردن - پژوهش
marya53.persianblog.ir/tag/تحسین_کردن
Translate this page
تعریف و تمجیدهای صادقانه خیلی زود همه گیر می‌‌شوند و افراد سریع به آن عادت می‌کنند. ... تماس چشمی را حفظ کنید:اگر در هنگام شنیدن تعریف و تمجید دیگران وسوسه ...
چطور قلب یک مرد را تسخیر کنید؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=250162
Translate this page
Jun 29, 2013 - بدون اینكه ترس از دست دادن همراهت را داشته باشی صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایت حرف بزن و به او نشان ... در این بین تعریف كردن، خیلی می‌تواند به بهتر شدن ارتباط‌تان كمك كند. ... راه کارهای بعد از شنیدن جواب رد در خواستگاری.
تعریف تبلیغات - اداره کل بازرگانی - صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
bazargani.irib.ir/DefineAdv
Translate this page
‌تبلیغات‌ رامی‌توان‌ در خلاصه‌ترین‌ شكل، این‌ گونه‌ تعریف‌ كرد: ... معنا و مفهوم تبليغ :به معناي پخش كردن ،انشاء‌ كردن ، چيزي راشناساندن ..... در این نوع گفتار غالبا ًاز کلمات و گفاتر مودبانه ؛صادقانه ؛ترغیبی ؛تشویقی و اختصاصی ..... شد توده مردم نيز نگرش مثبتي از تبليغات ندارند و با شنيدن اين واژه در برابر آن موضوع گيري مي كنند ...
جملات آموزنده و عکس نوشته های الهام بخش برای زندگی - دوستی ها
www.doostiha.ir/.../جملات-آموزنده-الهام-بخش-برای-زند...
Translate this page
Dec 27, 2014 - جملات الهام بخش، عکس نوشته های آموزنده و تصاویر با مفهوم. جهت مشاهده سایر عکس ها به .... “صادقانه زندگی کنید”. ما موجودات خاکی ... جواب شنید:بله بله بله. با تعجب ..... مهم اینه که چه زمانی رو به زندگی کردن اختصاص میدی. مهم نیست منزلت ...
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
سلام آقای پناهیان راجع به جهاد صحبت کردن یعنی اگر الان هر کسی نره مدافع حرم ..... برنامه خیلی کاربردی برای گوش دادن به سخنرانی های استاد با گوشی تلفن همراه بود. ...... دفاع از مبانی نظری یک مکتب در مقابل انواع شبهات و سوالات و تهاجم دشمن هم برای ... داردومتأسفانه دانشگاه ماتنهاچیزی که خبری ازآن نیست علم وکارفرهنگی صادقانه است.
وقتي ديگران از ما تعريف مي کنند چه کار کنيم؟
www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=35844
Translate this page
Aug 11, 2012 - تحقيقات نشان داده، خانم ها اصولا در زمينه تعريف کردن و تعريف شنيدن فعال ... اگر دوست داريد کسي از شما تعريف کند و تعريفش هم واقعي و صادقانه ...
خواب را باید برای دیگران تعریف کرد یا خیر؟؟
ourdomain.ir/ourdomain/?Pst=106
Translate this page
در هر صورت اگر رؤيا صادقانه باشد بيانگر واقعيت است و از گذشته يا آينده به درستي خبر مي دهد. اما از آنجا كه تعريف كردن خواب هاي خوب، چه بسا موجب تخليه روحيه معنوي شود و يا تعريف آن چه ... گوش کنید/ ناسا امکان شنیدن صدای زمین از فضا را فراهم کرد!
: گوش دادن فعال - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir › ... › روان شناسی ادراک
Translate this page
تازه کردن چاپ. آنچه به اینجا پیوند دارد. ... با این تعریف شنیدن با گوش دادن متفاوت است. شنیدن فعالیتی ... تشویق دیگران به بیان و ابراز آزادانه و صادقانه مسائل خود.
چگونه دخترها را عاشق خود کنیم.
asanteb.com/.../چگونه-دخترها-را-عاشق-خود-کنیم.html
Translate this page
Aug 16, 2015 - عاشق کردن دختر .... خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. .... بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز ... با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و ...
مقاله : وقتی دیگران از ما تعریف می کنند چه کار کنیم : تبیان زنجان
tebyan-zn.ir/detailed...تعریف.../default.html - Translate this page
آخرین باری که کسی از شما تعریف کرد چه عکس العملی نشان دادید؟ ... تحقیقات نشان داده، خانم ها اصولا در زمینه تعریف کردن و تعریف شنیدن فعال تر از مردان هستند. ... اگر دوست دارید کسی از شما تعریف کند و تعریفش هم واقعی و صادقانه باشد، شما هم همین ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند ... همه ما فکر می‌کنیم وقتی همسرمان با جزئیات تمام برای‌مان تعریف می‌کند ... نشانه‌ای ‌مهم که می‌تواند عدم صداقت را نشان دهد زمانی است که شروع به تعریف کردن داستانی می‌کند و ..... اگر او بفهمد که همدردی شما صادقانه نیست و قضاوت دیگری روی حرف های ...
تعریف دوگانه موفقیت، تفاوت بخش خصوصی و رسمی آموزش و پرورش است ...
www.radiogoftogoo.ir/content/-/asset.../1685269
Translate this page
May 17, 2016 - ... و پرورش را تعریف دو گانه موفقیت عنوان کرد و گفت: بخش رسمی صادقانه تلاش می کند، دانش... ... حاجی آقالو تصریح کرد: تمام تلاش بخش خصوصی آماده کردن فرد برای ... برای شنیدن فایل صوتی این برنامه دکمه پخش را کلیک کنید ...
[DOC]فایل پایان نامه - دانشگاه صدا و سيما
iribu.ac.ir/sitepics/gallery/104802160413.docx
Translate this page
در این تحقیق برای عملیاتی کردن برنامه سازی خلاق مراحل مختلفی انجام شد به این ..... همچون کافه‌ها و قهوه خانه‌ها بود همچنین استفاده و گوش دادن به رادیو معمولاً دسته جمعی بود در ... شناسايي و تعريف دقيق مخاطبان رسانه‌هاي جمعي کار دشواري است چرا که اصطلاح ...... جهت اصلاح برنامهها استفاده کنيم از پاسخهاي دقيق و صادقانه شما تشکر ميکنيم.
تعریف - دانلود فیلم
clip3.ir/show/تعریف - Translate this page
آموزش سی شارپ − قسمت ۲ − تعریف کردن متغیر و ایجاد شرط 12:51 ... مثل روال همیشه اگه این پارت با پارت بعدی هماهنگی نداشت بهم بگید براتون صادقانه تعریف کنم .
کاش می شد! » از فلسفه تا نزدیک - دکتر رضاعلی نوروزی
nowrozi.ir/Persian/?p=2478
Translate this page
Aug 21, 2013 - کاش می شد ادم اینقدر صادقانه به ادما نگاه نمی کرد کاش ادما اینقدر منافق و چند ... تعریف شنیدن باید بر اساس وجود یه شایستگی در آدم باشه اینا که هی بافت شایستگی نبود شایستگی تعریف کردن هم برای همه کسی قابل تشخیص نیست.
تعریف گوش دادن فعال - کودک من سلام
kamtavan.parsiblog.com/.../تعريف+گوش+دادن+فعال/
Translate this page
Feb 8, 2008 - با این تعریف شنیدن با گوش دادن متفاوت است . شنیدن ... 4- تشویق دیگران به بیان و ابراز آزادانه و صادقانه مسائل خود ... بازی کردن با کلید و سکه و .
وقتی دیگران از ما تعریف می کنند چه کار کنیم؟ - کلوب
www.cloob.com/c/enekaas40/40271662
Translate this page
Jul 25, 2012 - آخرین باری که کسی از شما تعریف کرد چه عکس العملی نشان دادید؟ ... تحقیقات نشان داده، خانم ها اصولا در زمینه تعریف کردن و تعریف شنیدن فعال تر از ... اگر دوست دارید کسی از شما تعریف کند و تعریفش هم واقعی و صادقانه باشد، شما ...
آموزش کدهای برنامه ریزی سانترال TEM,TES824 با تلفن 7730 پاناسونیک
orino.ir › اخبار و مقالات آموزشی
نحوه تعریف کردن کلیدهای بغل گوشی ۷۷۳۰ برای گرفتن سریع شماره داخلی ها. آموزش کدهای .... آخه من از یکی شنیدم قبل از برنامه ریزی باید از کدهای ۳۰۰ و ۳۰۲ استفاده کنیم ..لطفا یه ...... با سپاس فراوان از سایت شما و راهنمایی های دقیق و صادقانه شما .
خبرگزاری تسنیم - موضع‌ مقتدرانه "سیف" در مذاکره رودررو با دشمن
www.tasnimnews.com/.../موضع-مقتدرانه-سیف-در-مذا...
Translate this page
سخنان اخیر رئیس‌کل بانک مرکزی در آمریکا علاوه بر آنکه تعریف صادقانه یک مسئول ... بر تقاضای ایران برای برطرف کردن موانع پیش روی اجرای توافق برگزار شد. ... برای ایران نداشته است، البته قبلاً هم شنیده بودیم که تعدادی از اعضای تیم اقتصادی ...
میگنا - انتقاد چیست ؟ تکنیک ها و فنون انتقاد کردن صحیح
www.migna.ir/vdci.va5ct1a5zbc2t.html
Translate this page
Aug 13, 2011 - از زاویه دیگر انتقاد کردن آسان و انتقاد شنیدن سخت است، ولی اگر دقت ... وقت آن رسيده كه در تعريف انتقاد تجديد نظر كنيم و بدين ترتيب مفهوم ..... صادقانه از آنان بپرسید که به نظر آنان شما چگونه می‌توانید کارهایتان را بهتر انجام دهید.
اس ام اس های مربوط به تعریف - کپی پیست کن
www.copypastekon.ir/sms/tag/تعریف
Translate this page
پ.ن زندگیتون پراز این صادقانه های قشنگ! ... زن ها وقتی دلتنگ میشن دوست دارن داستانی که هزار بار واسه کسی تعریف کردن را باز هم تعریف کنن تا حالشون خوب شه.
Imprimer : علی اصغر رمضان پور/ درباره روز تلخ خبرنگار در ایران
khabarnegaran.info/spip.php?page=imprimir...id...
Translate this page
Aug 9, 2014 - ... دولتی ست، برای تعریف کردن روزی برای خبرنگاران استفاده کنند. ... آوردن کارکردهای خوشایند فعالیت روزنامه نگاری یا خبرنگاری و تلاش صادقانه ...
سوالات دوره ابتدايي - گروه درسی قرآن و معارف اسلامی
quran-dept.talif.sch.ir/index.php?page_id=110
Translate this page
26- آيا بهتر نبود به جاي تو خالي کردن حروف ناخوانا آنها را رنگي بنويسيد؟ ..... برخي از آموزگاران خودشان ابراز مي‌کنند و صادقانه مي‌گويند با توجه به اين که توانايي‌هاي ... فقط يک مسئله‌اي است در جوامع قرآني و روان‌خواني تعريف خاص آن طراح تعريف کننده ..... 1- شنيدن،‌2- سخن گفتن، 3- خواندن،‌4- نوشتن که در تمام اين چهار مهارت فهميدن شرط ...
تعریف آداب معاشرت - لینک گردی
unvan.ir/news/تعریف-آداب-معاشرت
Translate this page
صادقانه تحسین کنید و از تعریف ... 921 ... مقاله ای راجع به آداب معاشرت و تعریف آن از دیدگاه قرآن و احادیث می خواستم؟ (حداقل 5 . ... تعریف کردن و تعریف شنیدن . 20.
عکس تصادف هواناک سمند با پژودر راه خوزستان - بازتاب 24
baztabnews24.ir/search/?q=عکس+تصادف...با...
Translate this page
... سن بالا گی · پرستاری ازاد با رتبه 74هزار منطقه 3 · کانال فیلم های پاره کردن پردن ... صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن · کمبود ویتامین و مصرف مکمل در خانم های ...
به همین سادگی - تعریف و تمجید
www.apezeshki.blogfa.com/post-191.aspx
Translate this page
به همین سادگی - تعریف و تمجید - ... اکثر مردم از شنیدن چنین جملاتی خوششون میاد. ... چاپلوسی از روی ریاکاری هست ولی تعریف کردن، خاطرنشان کردن صادقانه قابلیت ...
تعریف مهراوه شریفی نیا از خواهرش در خندوانه! تشکر شقایق دهقان از دختر ...
batoote.ir/news/53565
Translate this page
تعریف مهراوه شریفی نیا از خواهرش در خندوانه! تشکر شقایق دهقان از دختر همسرش! ... چهره های سیاسی در مراسم ازدواج دختر رحیمی · صادقانه تعریف کردن و تعریف شنیدن ...
روانشناسی - جذب کردن یک زن برگرفته از کتابگامی به سمت وحشی ...
www.oramyar.blogfa.com/post-26.aspx
Translate this page
روانشناسی - جذب کردن یک زن برگرفته از کتابگامی به سمت وحشی نلسون آلگرن - ... به خاطر روحيه خاص مردانه شان اهميتى به اين حرف ها نمى دهند و نيازى به شنيدن عبارات محبت آميز و دلنشين ... بنابراين اگر تعريف و تحسين صادقانه باشد و همراه توقع و.
خواب و رؤیاهای صادقانه
www.hawzah.net/fa/Question/.../خواب-و-رؤیاهای-صادقان...
Translate this page
لطفا به برخی آیات قرآن استدلال کنید که من بتوانم رؤیاهای صادقانه ببینم؟ .... در بیداری، مفهوم کلی سرعت را با تصور جسمی سریع الحرکه حکایت می کنیم، و مفهوم ... مثلا ازدواج (آینده) را بصورت جامه در تن کردن حکایت می کند، و افتخار را بصورت تاج ... آن منتقل شود، همچنانکه در بیداری هم با شنیدن اسم ثروت به فقر، و با تصور آتش به ...
سو استفاده احساسی(Emotional Abuse) - برنامه بهبودی
12steps.blogsky.com/1394/06/23/post-32
Translate this page
اگر یکی از والدین تمایل به تعریف کردن احساسات و تجربه های شما داشته ممکن ... حق شنیدن یک معذرت خواهی صادقانه برای هر جک و شوخی که احساسات شما را رنجانده باشد.
داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید - جملات زیبا و دلنشین
ito.blogfa.com/cat-8.aspx
Translate this page
Dec 15, 2013 - ماهي اگر دهانش را بسته نگه دارد، گرفتار نمي شود. شیخ بهایی. عشق، به .... گورستان ها پر از افرادی است که روزی گمان می کردن که . . . چرخ دنیا بدون آنها ...
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
Feb 2, 2013 - کردن 52551. خواهند 52369 ...... شنیده 3010. سلیقه 3010 ... ماهي 2880. فرهاد 2876. برخورداری 2876. دستورالعمل 2874. مقاطع 2872 ..... صادقانه 1856.
هنر تعریف تعریف شنیدن - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
hijab-asemani-ba.smartfeed.ir/...تعریف+کردن...تعری...
Translate this page
Jul 17, 2016 - طبق تعريف استاندارد ملی ایران، مربا فرآورده ای است که از عمل آوری اندام های گیاهی ... طبق استاندارد ملی ایران، ژله فرآورده ایست که از مخلوط کردن مواد ژله کننده، ... بدجور صادقانه حرف می زند این شیشه ی جیوه اندود، در جیبم نگه داشتمش تا ...
روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
mag.ghashang.com › روانشناسی
Feb 28, 2013 - خانه / روانشناسی / روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه ..... کلی ازش پیش خانوادم تعریف کردم، اما لحظه ی خواستگاری رفتن منو به اندازه ی یه ..... چون خیلی صادقانه بوم اونو هم فکر کردم مثل خودم واقعا صادقانه گفت تا اخرعمرم کنارت هستم.
پیام هایی از فرشتگان – سرزمین های دور
sarzaminhayedoor.ir/پیام-هایی-از-فرشتگان/
Oct 14, 2014 - سوم : در خواست و صحبت کردن با فرشتگان و خداوند . ... خب به نظر شما زمانی که این تعریف رو شنیدم به خودم چی گفتم ؟ .... شده است ، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند .
نسخه چاپی: به ذهنم رسید خاطره تعریف کنم
soroushpublishingco.ir/news/show/print/?id=5494
Translate this page
Oct 3, 2015 - آیا خاطره تعریف کردن همیشه می‌تواند در اجرای ایستاده مردم را بخنداند؟ ... صادقانه می‌گویم تمام خاطراتی که در «خندوانه» تعریف کرده‌ام بدون کوچک‌ترین ...
تعریف خوابهای شما و تعبیر ان از کاربران . [بایگانی] - انجمن های ...
www.arteshesorkh.com › ... › سرگرمي و طنز
Translate this page
Mar 6, 2013 - 100+ posts - ‎34 authors
[بایگانی] تعریف خوابهای شما و تعبیر ان از کاربران . سرگرمي و طنز. ... من شغل دومم تعبیر کردن خواب اینو و اونه! ...... همش رویای صادقانه می بینیم
تاریخ داستانی است که ما تعریف می‌کنیم - رویکرد - بتانیوز
betanews.ir › فرهنگی و هنری › رویکرد
Translate this page
Jul 18, 2016 - در چنین دنیایی آدم هایی که بهتر می توانند روایت خودشان را تعریف بکنند و ... با گذر زمان واداشتن تماشاگر به باور کردن اتفاقات روی پرده سخت‌تر شد. ... که می‌زنیم کاملا صادقانه است و این چیز که تو داری می‌بینی واقعیت است. .... اگر ما صرفا حرف‌ها را بشنویم ممکن است کاملا باورشان نکنیم، اما به مصداق «شنیدن کی بود ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,925
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,372
  • بازدید ماه : 14,372
  • بازدید سال : 391,983
  • بازدید کلی : 4,171,761