loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 123 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

 

از بین بردن استرس در محل کار

از بین بردن استرس در محل کار

از بین بردن استرس در محل کار 

اگر در محل کار خود به علت های مختلف دچار استرس و اضطراب هستید باید دست به کار شوید و این استرس را از بین ببرید. استرس ریشه بسیاری از بیماری‌هاست و خیلی‌ها را اذیت می‌کند. حتی اگر کارتان را دوست داشته باشید هم گاهی وقتها کار کردن سخت می شود. اما چطور می‌توان این استرس را در سر کار به حداقل رساند

 

منفی‌بافی نکنید
روزتان را با تفکر مثبت شروع کنید. یک تکیه کلام مثبت برای اول صبح هایتان انتخاب کنید و هر روز صبح مدام همان را بگویید. حتما لازم نیست که جمله تان خیلی طولانی یا خاص باشد. می‌توانید  هر روز صبح بگویید، «خدایا به امید تو». ۱۰- ۱۵ دقیقه قبل از این که از تختواب بلند شوید، این افکار مثبت را در ذهن خودتان مرور کنید. ورزش کششی هم فراموش نکنید.

 

با استرس بجنگید
یک لیست از چیزها یا اتفاقات کاری که به شما استرس می دهد را جمع و جور کنید. این حس ها وقتی روی کاغذ می آیند، به طور عجیبی این قابلیت را پیدا می کنند که بتوانید درباره شان فکر کنید و برایشان راه حل پیدا کنید. یاد بگیرید که از منبع استرس یا مشکل فرار نکنید.

 

چون اینطوری بالاخره یک روز خسته تان می کند و شما شکست می خورد. به جای این سعی کنید شما دست پیش را بگیرید و با استرس روبه رو شده، آن را از پا در بیاورید.از بین بردن استرس در محل کاریاد بگیرید که از منبع استرس فرار نکنید با استرس روبه رو شده، آن را از پا در بیاورید

 

روی وظایفتان تمرکز کنید
شما قرار است یک کار خاص انجام داده، آن کار را به بهترین وجه انجام داده و بابت کارتان پول بگیرید. بابت کمک شما به دیگران – هرچند کار خوبی است – هیچ اجر مادی داده نمی شود. برای کمک کردن به دیگران حد و حدود قائل شوید.

 

تا جایی به همکارانتان کمک کنید که اسمش کمک باشد، نه سواستفاده از مهربانی شما. اگر نمی توانید روی دوستان تان را زمین بیندازید، جایتان را عوض کنید و جایی دورتر بنشینید.

 

وظایف جدیدی را قبول کنید

گاهی وقتها آن قدر در کارمان توانمند شده ایم که حوصله مان از انجام دادنش سر می رود. انجام دادن یک کار یکنواخت، هرچقدر هم سخت یا مهم باشد، آدم را خسته می کند. با مسئول ارشدتان درباره مشکل خستگی تان گپ بزنید. بعضی از شرکت ها امکانات آموزشی خاصی برای کارمندانشان فراهم می کنند تا بتوانند در کارشان پیشرفت کرده یا موقعیت شغلی تازه ای را امتحان کنند.

 

مرخصی بگیرید
اگر احساس می کنید موقع کار یک جسم سنگین داغ توی جمجمه تان تکان می خورد، یعنی مرخصی لازم هستید. به یک سفر درست و حسابی بروید و از همکارانتان بخواهید که با شما هیچ تماسی در این دوران نگیرند. اگر نمی توانید یک یا چند روز مرخصی بگیرید، با یک مرخصی چند ساعته از فضای کار کمی فاصله بگیرید

 

و در دنیایی که دوست دارید چرخ بزنید. در این چند ساعت هر نوع تماس کاری، حتی در صورت باریدن سنگ از آسمان ممنوع است.

 

سلامت باشید
هیچ چیزی از تندرستی تان مهمتر نیست. تا زمانی که تن و روان تان سالم نباشد، نمی توانید کار کنید. حالتان هم خوب نمی شود. در یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید یا دست کم مدتی را برای دویدن و ورزش کردن در خانه یا هرجایی که صلاح می دانید، انتخاب کنید.

 

رژیم خوراکی درستی را انتخاب کرده و با خیال راحت، تن درست و حال خوب به کارتان برسید.

 


Google
About 1,140,000 results (0.74 seconds)
Search Results
از بین بردن استرس در محل کار - پارس ناز
www.parsnaz.ir/بین-بردن-استرس-محل-کار.html
Translate this page
از بین بردن استرس در محل کار اگر در محل کار خود به علت های مختلف دچار استرس و اضطراب هستید باید دست به کار شوید و این استرس را از بین ببرید استرس.
سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/
Translate this page
... ما بوسیله سیستم ایمنی · از بین بردن استرس در محل کار · با پیش نیازهای ازدواج برای هر ... استرس را پشت سر بگذارید ... دروغ ها و بلوف های مشهور بین ایرانیان طنز.
You've visited this page many times. Last visit: 8/10/16
7 راهکار برای کاهش استرس های شغلی - آي بانو - پایگاه بانوی ایرانی
ibanoo.ir/.../7-راهکار-برای-کاهش-استرس-های-شغلی.ht...
Translate this page
Aug 6, 2012 - تحقیق جدیدی نشان داده استرسی که افراد در محل کار تحمل می کنند می تواند ... راه هایی برای از بین بردن استرس یا کاهش اثرات مضری که استرس هم در ...
درمان استرس در 10 دقیقه - forum mui - فهرست
forum.mui.ac.ir › ... › مرکز مشاوره › روحی روانی
Translate this page
Jun 20, 2010 - 2 posts
راه های اثبات شده ای وجود دارند که استرس را از بین می برند. ... نوع کلاسیک، ملی یا جاز باشد - در محل کار هم می توانید از سی دی درایو کامپیوتر خود استفاده .... از بين بردن افكار منفي: اغلب در جريان اضطراب يك سري افكار منفي در ذهن فرد ...
بهترين راه براي از بين بردن استرس در هنگام انجام كار چيست ...
hyperclubz.com/main/healthytopic.aspx?topicid=4571
Translate this page
بهترين راه براي از بين بردن استرس در هنگام انجام كار چيست ؟- هایپرکلابز ... اما براي مقابله با استرس در محيط هاي كاري چه كاري مي توان انجام داد. قبل از هر اقدامي بايد ...
استرس در محل کار را ضربه فنی کنید!! - ریتساس|Rytsas
rytsas.com/.../استرس-در-محل-کار-را-ضربه-فنی-کنی...
Translate this page
استرس, استرس در محل کار, از بین بردن استرس در محل کار, ... :استرس در محل کار باعث می شود شما کارهای تان را به درستی انجام ندهید و تمرکز کافی نداشته باشید.
سازگاري با استرس
www.boali.com/smk/smk07.htm
Translate this page
بسياري از افرادي كه در محيط كار خود احساس استرس دارند و براي انجام كارشان ناتوان ... تا شيوه‌هاي جديدي را براي از بين بردن چيزهايي كه باعث سراسيمگي شما مي‌شود ياد بگيريد. ... مطمئن شويد كه يك ارتباط خوب بين همه كاركنان محل كارتان برقرار است.
راهکار هایی برای از بین بردن سریع استرس - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/15302_راهکار-هایی-برای-از-بین-برد...
Translate this page
Feb 6, 2014 - استرس حسی است که در مواقع انجام دادن یک کار حساس و یا یک موقعیت خاص که اهمیت زیادی برای شما دارد در شما بروز می کند.
استرس کاری چیست و چگونه آن را از بین ببریم؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../استرس-کاری-چیست-و-چگونه-آن-ر...
Translate this page
Oct 19, 2014 - توجه به محیط های شغلی و شرایط کار کارکنان امری است که موجب بالا بردن کیفیت کار، حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و بهره جویی بیشتر و بهتر از ...
دعا برای از بین بردن استرس - برگزیده ها
www.bargozideha.com/.../دعا-برای-از-بین-بردن-است...
Translate this page
9 راهکار بی نظیر برای از بین بردن استرس. نخستین تکنیکی ... این مشکل از کار زیاد و اضطراب های شهری به وجود می آید و باید با راهکارهای ساده و غیر دارویی جلوی آن را گرفت. گسترش این بیماری در ..... بهترین روش برای جلوگیری از استرس در محل کار ...
بهترين خوردني‌ها براي از بين بردن استرس - انجمن گفتگوی دنیای ام اس
msworld.ir/forum/showthread.php?tid=422
Translate this page
Feb 3, 2011 - 10 posts - ‎5 authors
استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محيط كار، در هنگام رانندگي، در جشن‌ها و مراسم و يا حتي در منزل ... خوردني بعدي براي از بين بردن استرس، «شكلات تلخ» است. .... اس همين استرس هاي روزانه است كه در محل كار و خانه به ما منتقل مي شود؟
راهكارهايي موثر براي از بين بردن استرس - بیتوته
www.beytoote.com/.../effective5-eliminate-stress.html
Translate this page
راهكارهايي موثر براي از بين بردن استرس موقعيت‌هاي استرس‌زا,كنترل استرس‌هاي روزانه ... خشونت‌هايي نظير قتل و آدم‌كشي كه در محيط كار وجود دارد همه منشا استرس دارند.
بیست و شش مهارت مقابله با استرس - بیتوته
www.beytoote.com/.../twenty1-coping-skills.html
Translate this page
کاهش استرس درمان استرس مقابله با استرس روانشناسی عوامل استرس,راههای کاهش استرس ... وقتی انسان ياد خدا را در دل خود زنده نگهدارد و ارتباط روحی و معنوی بين خود و خدا برقرار ... کارهای روزمره خود را به ترتيب اهميت و مدت زمان آنها يادداشت کنيم، با اين کار در می .... از بین بردن موهای زائد در دوران بارداری .... ۷ راه کاهش اضطراب در محل کار!
کاهش فشار و استرس محیط کار | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/9118
Translate this page
Dec 10, 2013 - برای مد‌‌یریت استرس محل کار نیازی نیست که جنبه‌های مختلفی از کار یا .... ایجاد‌‌ می‌کند‌‌ و بهترین روش برای از بین برد‌‌ن آنها شناسایی و کاهش آنها است.
برای از بین بردن خستگی در محل کار این شیوه ها مفیدند
tasalamati.com/e/8Prk9/
Translate this page
برای از بین بردن خستگی در محل کار این شیوه ها مفیدند ... نداشتن تمرکز و هدر دادن زمان باعث ایجاد خستگی و استرس میشود اما داشتن تمرکز کافی در کار روزانه به هم ...
راههای کاهش عصبیت در محیط کار - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../راههای-کاهش-عصبیت-در-محیط-کار
Translate this page
اضطراب و عصبیت محیط كار، باعث بروز فشارخون، بیماریهای... ... استرس شده است كه نتایج این مسئله در محل كار بـــــاعث افزایش ضایعات، غیبت، كاهش بهره ... جریانات منفی: عصبانیت در محیط كارباعث شكاف بین كاركنان و ایجاد محیطی خصمانه می گردد. ... ۱۰ روش برای از بین بردن خستگی کار · راز میلیونرهای خودساخته · در دام کار اسیرم ...
anxietyخطرات استرس و اضطراب و روشهای غلبه بر آن، علل خودکشی،زیباوب
www.zibaweb.com/steres.htm
Translate this page
... فشار های روانی محیط کار، علل خودکشی جوانان ، حل مشکلات،دختران و استرس ، ترس از اشتباه ..... 1- استرس محل كار در اثر عقب ماندن از روند كاري ايجاد نميشود. ... اند، زيرا تمركز بر استرس بيشتر براي افزايش فشار رواني مناسب است نه از بين بردن آن.
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
Translate this page
Jul 18, 2007 - 100+ posts - ‎36 authors
استرس زياد (منفي) : وقتي فشار رواني شديد، مداوم و طولاني باشد موجب بروز بيماري مي گردد. ... مشكل داشتن در محل كار با همكاران ...... كلاس نرفته اند، زيرا تمركز بر استرس بيشتر براي افزايش فشار رواني مناسب است نه از بين بردن آن.
[PDF]استرس در محیط کار.pdf
pnu.ac.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=586963d3...
Translate this page
ﺑﺮدن اﺳﺘﺮس از ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎر ﺑﻪ ﻣﻨﺰل و ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ، اﺛﺮ ﻣﺨﺮﺑﻲ ﺑﺮ زﻧﺪﮔﻲ ... اوﻟﯿﻦ ﻗﺪم ﺑﺮاي ﮐﺎھﺶ ﻣﯿﺰان اﺳﺘﺮس در ﺧﺎﻧﻪ ، اﺧﺘﺼﺎص دادن زﻣﺎﻧﻲ ﺑﺮاي .... ﺗﻤﺮﮐﺰ ﻓﮑﺮ ﻗﺮﻧﮫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮاي از ﺑﯿﻦ ﺑﺮدن اﺳﺘﺮس ﺑﻪ ﮐﺎر ﻣﻲ رود.
خواب آلودگی | رفع خواب آلودگی در محیط کار در 11 شماره - نمناک
namnak.com/26580-رفع-خواب-آلودگی-در-محیط-کار.h...
Translate this page
Rating: 4 - ‎5 reviews
خواب آلودگی و روشهای خواب آلودگی و خواب آلودگی در محیط کار و رفع خواب آلودگی در محل کار و رفع خستگی در ... از بین بردن استرس و اضطراب با جوهر هوشمند + عکس.
قدرت موسيقي در از بين بردن استرس - دانش یوگا
www.danesheyoga.com/article101.aspx
Translate this page
براي گنجاندن موسيقي در يك زندگي پرمشغله سعي كنيد در محل كار يا به‌جای تماشای تلویزیون، موسيقي گوش دهید. اگر ممكن است با موسيقي بخوانيد و در عمق آن فروروید.
راه هاي مقابله با استرس - پارسی طب
fa.parsiteb.com › روانشناسی
Translate this page
از آن جا که گاهی میزان استرس در محل کار افزایش پیدا می کند، بهتر است راه های کنار ... *استرس را با خندیدن و مزاح کردن از بین ببرید. ... روش های از بین بردن استرس:.
راه‌هایی برای از بین بردن استرس شغلی
www.aiau.ir/PressReleases/Pages/stres0109.aspx
Translate this page
Mar 28, 2016 - راه‌هایی برای از بین بردن استرس شغلی ... در کنار همه اینها، مسئولان اداره یا محل کار نیز باید تلاش کنند متناسب با ظرفیت افراد، به آنان کار واگذار ...
بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../بهترین-راه-برای-از-بین-بردن-اس...
Translate this page
بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان، پیدا کردن منبع استرس اوست ... درمانی و مشاور سلامت در نیویورک روش جلوگیری از استرس در محل کار توضیح می دهند.
روشهایی برای از بین بردن خستگی در محل کار - سیمرغ
seemorgh.com › ... › کار و زندگی › کسب و کار کوچک
Translate this page
Sep 4, 2014 - روشهایی برای از بین بردن خستگی در محل کار ... زمان باعث ایجاد خستگی و استرس میشود اما داشتن تمرکز کافی در کار روزانه به هم عملکرد ما را در جهت ...
روش های از بین بردن استرس در محل کار بایگانی - مجله خبری شوش مال
shooshmall.com/.../روش-های-از-بین-بردن-استرس-در-م...
Translate this page
Oct 19, 2015 - استرس در محل کار را ضربه فنی کنید!!,استرس در محل کار باعث می شود شما کارهای تان را به درستی انجام ندهید و تمرکز کافی نداشته باشید,عوامل ...
10 روش تبدیل استرس به آرامش - شفاف
www.shafaf.ir/fa/.../10-روش-تبدیل-استرس-به-آرامش
Translate this page
Feb 12, 2013 - کلر مایکلز نویسنده کتاب 10 راه حل ساده برای از بین بردن استرس می‌گوید: قدرت تمرکز برای ... زمانی را در خارج از منزل یا محل کار سپری کنید
چگونه استرس روز اول کار را از بین ببرید - 9صبح
9sobh.ir/.../چگونه-استرس-روز-اول-کار-را-از-بین-بب...
Translate this page
برای از بین بردن استرس روز اول کاری از استراژی زیر کمک بگیرید: ... لباس مناسب محل کارتان را تهیه کردید، حال نوبت آن می رسد که ابزارهای مورد نیاز کار را نیز تهیه ...
آشنایی با بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان - نیک صالحی
www.niksalehi.com/new/archives/244480.php
Translate this page
Dec 31, 2015 - آشنایی با بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان , داروی استرس کودکان,علل استرس کودکان ... چگونه از افسردگی در محل کار پیشگیری کنیم؟
از بین بردن استرس و اضطراب با چند گام آسان - پرشین وی
www.persianv.com/ravan/323631.php
Translate this page
Jan 25, 2016 - از بین بردن استرس و اضطراب با چند گام آسان .... آیا نگران این هستید که یکی از همکاران‌تان در محل کار از دست شما عصبانی باشد؟ اگر دلیلی برای ...
از بین بردن استرس در محل کار - تفریحی خبری
rsslinker.com/63107/از-بین-بردن-استرس-در-محل-کار/
Translate this page
14 hours ago - از بین بردن استرس در محل کار. تفریحی خبری: از بین بردن استرس در محل کار را در زیر مشاهد فرمایید. از بین بردن استرس در محل کار. اگر در محل کار ...
۱۰ راه برای از بین بردن استرس - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت روانی › استرس
Translate this page
Nov 30, 2007 - از همه اعضای خانواده بخواهید تا در مورد اتفاقات پیش آمده در طی روز صحبت کنند و از نکته های مثبت استفاده کنند، مثلا من به موقع به محل کار رسیدم به ...
راهکارهای از بین بردن پریشانی (۲ عکس) - سرزه
www.serze.com/راهکارهای-بردن-پریشانی-عکس-1022...
Translate this page
Jun 13, 2016 - صفحه اصلی سلامت سلامت روان راهکارهای از بین بردن پریشانی (۲ عکس) ... زمانی که دچار استرس، اضطراب و دلشوره می‌شوید، کارهای زیر را انجام دهید: ... استرسی که ما هر روز با خود به محل کار می‌بریم و مشکلاتی که در محیط کار انتظار ما را ...
خطرات تهدید کننده در محیط کار/ ابتلای 30 درصد شاغلین ایرانی به ...
shafaonline.ir/.../خطرات-تهدید-کننده-در-محیط-کار-اب...
Translate this page
Nov 14, 2015 - طبق نظر کارشناسان، استرس شغلی یکی از خطرات محیط کار تلقی می .... و برای کم کردن و یا از بین بردن این استرس، اقدامات عملی صورت بپذیرد.
تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی.نت؛ تفکر ...
www.pourali.net/1389/01/1141.html
اگر ما بتوانیم ترس را در خود از بین ببریم به راحتی استرس را از بین برده ایم. ... ۳ – سرگرم شدن به کاری خاص مثلا نظافت منزل یا رانندگی (پرت کردن حواس خودمان به ..... میباشد از نظر من میتونه نکات کلیدی برای از بین بردن استرس و ترس ها باشه. ..... این جواب برای صدف هست ولی در در محل دیگه ای درج میشه شاید اشکال فنی سایت باشه.
9 راهکار بی نظیر برای از بین بردن استرس - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › مناسبتی
Translate this page
Feb 21, 2015 - 9 راهکار بی نظیر برای از بین بردن استرس ... این مشکل از کار زیاد و اضطراب های شهری به وجود می آید و باید با راهکارهای ساده و غیر دارویی جلوی آن را ...
5 راهکار ساده برای از بین بردن استرس - آقای سفید
www.mrsefid.com/.../5راهکار-ساده-برای-از-بین-بردن-...
Translate this page
Jul 18, 2016 - برای از بین بردن استرس و یا کنترل استرس می توان کارهای پیشگیرانه انجام داد. ... موارد مرتبط. 3 راه حل نتیجه بخش برای کاهش استرس در محل کار ...
میگنا - راه هاي بهبود فرسودگي كاري (كارزدگي)
www.migna.ir/vdch.vnit23n6-ftd2.html
Translate this page
فرسودگي كاري درواقع آن نوع از فرسودگي رواني است كه با فشار رواني يا استرس هاي مربوط ... ۱) كاهش و از بين بردن استرس هاي موجود در محيط كار، كه نخستين قدم براي بهبود .... به منظور شناخت صحيح منابع استرس در محل كار، علل آن و بر آورد هزينه هاي مالي ...
مقابله با استرس از دیدگاه قرآن و علم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Nov 28, 2012 - سرگرمی انسان امروزی به روزمرگی و کار مداوم عملاً آنها را از تفکر در آنچه خداوند ... راهکارهایی که در قرآن کریم برای مقابله با استرس اراده شده است به طور ..... را از بین می برد؛ ترس چیزی غیر از احساس ناتوانی در کلنجار رفتن با ..... دهند و به کار بردن دارو را به عنوان روش مکمل می دانند که به بیمار کمک سطحی و موقتی می کند.
3 راه ساده برای از بین بردن خستگی و استرس - آلامتو
www.alamto.com › سلامت › سلامت روان
Translate this page
Dec 1, 2011 - 3 راه ساده برای از بین بردن خستگی و استرس:خستگی و بی حوصلگی، 2ویژگی ... گاهی اوقات بهترین روش برای آرام كردن ذهن كار كشیدن از آن است.
استرس - ویکی‌پدیا
https://fa.wikipedia.org/.../فشار_روا...
Translate this pagePersian Wikipedia
هر چیزی می‌تواند جزو این فشار کوچک باشد مثلاً پول، کار، درس و . ... علائم استرس تفکر نگران کننده، شامل اضطراب، مشکلات خواب، عرق کردن، از بین رفتن .... تحصیل فرزندان، محل سکونت همه می‌تواند در میزان فشاری که تحمل می‌کنیم، نقش داشته باشد.
5 راه برای از بین بردن استرس - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...بین+بردن+استرس+++++++++... - Translate this page
آشنایی با راهکارهای کاهش استرس کاری اشاره: در اوضاع سخت اقتصادی، کنار ‌آمدن با مشکلات شغلی بیش از حد، سخت به‌نظر می‌رسد‌. استرسی که ما همراه خود به محل کار ...
از بین بردن استرس شب های امتحان فقط در 10 دقیقه!! - مجله خبری تیار
tiarmag.com/health/item/420-stress-control-ways
Translate this page
May 30, 2015 - از بین بردن استرس شب های امتحان فقط در 10 دقیقه! ... فرا دهید – این موسیقی می تواند از نوع کلاسیک، ملی یا جاز باشد – در محل کار هم می توانید از سی ...
لطفا راه هایی برای رهایی از افکار بد و باطل و استرس و اضطراب بگید ...
www.askdin.com/showthread.php?t=14527
Translate this page
Oct 22, 2011 - راه هایی بگید که کاری کنه از امروز متولد بشم - استرس و اضطراب نداشته ... برای مقابله با اضطراب و از بین بردن آن ابتدا باید با ریشه یابی وپیدا .... در ذیل برخی از عواملی را که باعث فشار روانی در محل کار می شوند را مرور می کنیم
راه‌های مقابله با استرس ‌در کودکان - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
Translate this page
این کار بهترین روش برای از بین بردن استرس در کودکتان است. حتما برای فرزندتان وقت کافی در نظر بگیرید، حتی هنگامی که بزرگ‌تر شد، باز هم کیفیت زمان اهمیت ...
توسعه منابع انساني - اخبار > راههای مقابله با استرس در محل کار
nipc.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=45...2973...
Translate this page
Jul 15, 2014 - 4-سعی کنید برای از بین بردن استرس با همکاران خود صحبت کنید همیشه صحبت و گفت و گو یا مشورت با دیگران بخشی از استرس را کاهش میدهد چون ...
آشنایی با 5 راهکار برای کاهش استرس مالی - همشهری
hamshahrionline.ir/details/142024
Translate this page
Aug 4, 2011 - فشار یا استرس مالی بیش از انواع دیگر روی سلامت و روابط شما اثر می‌گذارد. ... سخت است اما حذف هزینه‌های غیر ضروری راه مطمئنی برای بهبود وضعیت مالی و از بین بردن استرس است. .... چطور استرس مربوط به محل کار را مدیریت کنیم؟
استرس در محيط کار
news.police.ir/News/fullStory.do?Id=256091
Translate this page
Jul 10, 2016 - استرس محيط کار به طور مسلم بر زندگي خانوادگي نيز تاثير مي گذارد و اغلب ... تمرکز فکر قرن هاست که براي از بين بردن استرس به کار مي رود، چهار ...
5 راه برای از بین بردن استرس - اعصاب و روان - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › اعصاب و روان
Translate this page
Apr 24, 2016 - سلامت نیوز: استرس یک حالت روانی یا فشار احساسی یا تنش ناشی از شرایط دشوار تعریف شده است. همه ما، در مقطعی از زندگی، به شکلی گرفتار ...
از بین بردن تنش و استرس با عطر درمانی - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=از+بین+بردن...و+استرس...
Translate this page
باي ادامه داد: براي داشتن محيطي آرام و بدون استرس در محل کار بايد از مديريت زمان برخوردار بود تا بدين وسيله به ... روش هایی برای از بین بردن بوی نامطبوع سیر -آکا.
Searches related to از بین بردن استرس در محل کار

سایت ایران ناز

تک ناز

سایت سرگرمی و تفریحی

سایت سرگرمی و عکس

سایت تفریحی خفن

سایت تفریحی نمکستان

ایران ناز عکس

وب ناز
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 235
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,469
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,916
  • بازدید ماه : 11,916
  • بازدید سال : 389,527
  • بازدید کلی : 4,169,305