loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 107 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

 

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید 

به غیر از افرادی که فیش های حقوقی نجومی داشتند و از موقعیت خود سوء استفاده کردند بقیه ثروتمندهای ایران را می شناسیم و با شغل آن ها هم آشنا می شویم. یک روز چشم باز کردیم و دیدیم یک فیش حقوقی عجیب و غریب در شبکه های اجتماعی بازنشر می شود و بحث ها درباره اش شدت می گیرد. واقعیت این بود که رقم فیش حقوقی به چشم خیلی از ماها آشنا نبود.

 

اصلا فیش های نهایت دو میلیونی ما آدم های عادی کجا و حقوق ماهیانه هشتصد میلیون تومان کجا؟ در ذهن خیلی های ما این فیش حقوقی شبیه به یک شوخی بود. شوخی خنده داری که احتمالا فوتوشاپ هم می توانست در آن دخیل باشد.

 

با همه این وهم و خیالات اما ماجرای فیش های حقوقی کم کم جدی شد و کار به افشاگری های بیشتر رسید. حقوق های میلیاردی؛ پاداش های آنچنانی، آن هم برای کسانی که پشت میزنشینی و البته ریاست تنها ویژگی بارزشان بود. تب فیش های حقوقی آنقدر بالا گرفت که به برکناری عده ای منجر شد و البته به همین سادگی ها هم فروکش نکرد.

 

با گذشت یک ماه از برملا شدن اولین فیش حقوقی نجومی در شبکه های اجتماعی هنوز بازار افشاگری داغ است. هر کسی تصویر جدیدی رو می کند و پس از آن خیلی ها مجبور به پاسخ گویی می شوند و ماجرا ادامه دارد. البته اشتباه نکنید! سوژه این گزارش به هیچ وجه قرار نیست به این موضوع بپردازد. احتمالا شما هم در جریان جزییات اخبار هستید، پس سعی می کنیم از تکرار مکررات به دور باشیم.

 

ما قرار است در این گزارش، بر اساس پایان نامه دکترای یک یاز دانشجویان در ایران، شما را با شغل هایی آشنا کنیم که فیش حقوقی ندارند اما درآمدهای عجیب و غریب شان در مخیله هیچ کدام از ما نمی گنجد. شغل های پردرآمدی که بعضی از آنها در نگاه اول خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسند. پس این گزارش را تا انتها بخوانید و زود قضاوت نکنید.

 

جراحان پلاستیک در صدر

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسیددکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و دکتر متخصص قلب در سال هشت میلیارد تومان درآمد دارند. البته ارقامی که در این گزارش به آنها اشاره می شود متوسط درآمد سالیانه در سال 93 است. با گذشت دو سال و با احتساب تورم، شما به راحتی متوجه می شوید که این ارقام کمی بالاتر رفته و درآمدها بیشتر شده است.

 

البته جراحی پلاستیک در ایران یک شغل پردرآمد به سحاب می آید و در دیگر کشورها این تخصص در مراتب پایین تری از درآمد پزشکان قرار گرفته است. با این حال پزشکان فوق تخصص قلب و جراحی پلاستیک بیشترین درآمد را بر اساس دانش و تجربه و تحصیلات خود در ایران به دست می آورند.

 

البته این رقم در مقابل فیش های حقوقی منتشر شده خیلی عجیب و غریب نیست اما مبنای ما در این گزارش، شغل هایی است که از راه های قانونی و حلال کسب درآمد می کنند.

 

فوتبالیست ها هم از قلم نمی افتندثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسیدحدس شما کاملا درست است. حتی مطمئنیم که خیلی ها در ذهن شان رتبه یک را به این شغل اختصاص می دادند اما خب واقعیت این است که فوتبالیست و مربی (البته از نوع درجه یک آن) در رتبه بعدی قرار دارند و با کسب درآمد به میلیارد در سال، جایگاه دومین شغل پردرآمد در ایران را به دست آورده اند.

 

گرچه نمی توان به طور کلی این موضوع را به کل فوتبالیست ها تعمیم داد اما باید قبول کنیم که درآمد سالیانه سه میلیارد تومان برای خیلی از فوتبالیست ها عادی است. توجه داشته باشید که دیگر ورزشکاران در هیچ جای این جدول قرار ندارند و حقوق آنها به حدی نیست که بتوان آنها را جزیی از پردرآمدترین گروه ها قرار داد.

 

رقابت تنگاتنگ سه شغل

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

رتبه سوم و چهارم و پنجم در این جدول به سه شغل متفاوت از هم و جالب تعلق می گیرد. شغل هایی که هیچ قرابتی با یکدیگر ندارند. متوسط درآمد یک دندانپزشک که فوق تخصص دارد با یک طراح لباس عروس و یک مدرس کنکور زیست شناسی به یک اندازه است.

 

متوسط سالیانه آنها یک میلیارد و دویست میلیون تومان است و آنها جزو پردرآمدترین افراد در ایران هستند. جالب اینجاست که کار طراحان لباس عروس در یک دهه اخیر رونق گرفته و آنها را در گروه پردرآمدترین شغل ها قرار داده است. با این حال باید قبول کرد که هنر طراحی لباس عروس در کنار تخصص دندانپزشکی و البته تدریس آن هم به صورت ویژه در رشته زیست شناسی سه رقیب جدی برای یکدیگر هستند.

 

چه کسی گفته در هنر پول نیست؟

رتبه هفتم هم باز به هنر تعلق می گیرد. البته بهتر است از فضای میلیاردی خارج شوید. در این بخش از این پایان نامه درآمد یک بازیگر درجه یک در سال، هشتصد میلیون تومان تخمین زده شده است. جالب اینجاست که زمانی ادعا می شد در هنر هیچ پولی نیست حال آن که این روزها هنرمندان وضع به مراتب بهتری نسبت به سایر گروه ها دارند.

 

خیلی از بازیگران هم به خاطر حضور کوتاه خود در فیلم ها توانستند درآمد خوبی داشته باشند. آنها سوپراستارهایی هستند که می توانند گیشه را با حضورشان تسخیر کنند و البته در مقابل این کار قراردادهای گرانی هم ببندند.

 

تعمیرکارها را فراموش نکنید

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

رتبه های هشتم و نهم و دهم هم جالب اند. البته یکی از آنها ممکن است خیلی بیشتر شما را متعجب کند. تعمیرکاران خودرو با درآمد سالیانه 600 میلیون تومان جزو 10 شغل پردرآمد در ایران هستند. تعمیرکاران که در ذهن بیشتر ما افرادی زحمتکش با دست ها و لباس های روغنی بوده اند حالا یکباره تغییر شکل می دهند.

 

آنها ماهیانه پنجاه میلیون درآمد دارند و با مدرسان کنکور ارشد و مهندسان و دکترهای کارخانه های صنعتی در یک رده قرار می گیرند. جالب اینجاست که خیلی از تعمیرکارها احتمالا تحصیلات ویژه ای هم ندارند اما تخصص و مهارت دو ویژگی مهمی است که آنها را جزو پردرآمدها و هم ردیف افرادی با مدرک تحصیلی دکترا قرار داده است.

 

علم تا اینجا بازنده نیست

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

دندانپزشکان عمومی در سال، 400 میلیون درآمد دارند. تا اینجای گزارش، وزنه تحصیلات با مهارت و تخصص برابر بوده است. بیشتر پزشکان در ایران درآمد مناسبی دارند و این نشان می دهد در نبرد میان علم و ثروت، علم خیلی هم بازنده نبوده است.

 

پس توصیه می شود پدر و مادرها همچنان آرزو داشته باشند که فرزندان شان پزشک شوند. خدمات زیبایی دندانپزشکی هم در این سال ها رونق خوبی داشته است. انواع و اقسام ارتودنسی ها و حالا ایمپلنت و از همه مهم تر طرح «اصلاح لبخند» به دندانپزشکان کمک کرده تا درآمد خوبی داشته باشند.

 

طرح اصلاح لبخند که به سفید کردن و مرتب سازی دندان ها گفته می شود به مراتب هزینه ای بیشتر از یک عمل بینی در کشور ما دارد.

 

خلبان ها و آرایشگران زنان در یک ردیف!

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

اینکه خلبان ها افراد پولداری باشند دور از ذهن نیست. یک خلبان درجه یک در سطح جهانی در سال 300 میلیون درآمد دارد. ویژگی شغل خلبانی این است که آنها هر روز پرواز ندارند بلکه ممکن است در هفته دو الی سه پرواز داشته باشند.

 

البته شغل حساس و پرخطر خلبانی باعث شده خیلی از خلبانان از این میزان درآمد چندان هم راضی نباشند چرا که درآمد آنها با آرایشگرهای زنان و برنامه نویسان کامپیوتر در یک رده قرار می گیرد.این سه شغل با درآمد سالانه سیصد میلیون تومان، همچنان در ایران وضع خوبی دارند.

 

البته با شدت گرفتن دوره های گریم و آرایش تخصصی، آرایشگاه های زنانه وارد فاز تازه ای شده اند. فازی که علاوه بر داشتن پرستیژ شغلی مناسب، آنها را در رده پولدارترین ها قرار داده است.

 

آشپزی و پول پارو کردن

سرآشپزان حرفه ای و نویسندگان مشهور هم درآمد بدی ندارند. تقریبا ماهی بیست میلیون تومان یا در سال 250 میلیون تومان، رقمی است که برای این گروه ثبت شده است اما باز لازم است دو نکته مهم را اینجا گوشزد کنم. نخست این که همه ارقامی که اینجا از آن یاد می کنیم بر اساس درآمد سال 93 تعیین شده است

 

و دوم این که در مورد هر تخصص و شغل، میزان درآمد افراد «حرفه ای» مد نظر بوده. در واقع یک بازیگر سینمای درجه یک، یک فوتبالیست حرفه ای و یک سرآشپز خاص می توانند چنین درآمدهایی داشته باشند، پس افراد درجه دو و سه هرگز نمی توانند چنین درآمدهایی داشته باشند.

ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسیدنصابانی با درآمدهای آنچنانی

این بخش از گزارش احتمالا برای شما هم جالب خواهد بود. شما فکر می کنید بعد از سرآشپزهای حرفه ای و نویسندگان چه گروهی قرار دارند؟ خب ما به شما می گوییم که نصاب های ماهواره در ایران با درآمد سالانه 200 میلیون تومان به این جایگاه رسیده اند.

 

جالب این که درآمد استادتمام دانشگاه و گوینده های حرفه ای اخبار در رده های پایین تر قرار دارد و آنها سالیانه 50 میلیون کمتر از نصابان ماهواره درآمد کسب می کنند.اگر قرار باشد مبنای درآمد خوب را ماهیانه 10 میلیون تومان در نظر بگیریم، پزشکان عمومی آخرین قشر از این رده بندی هستند که با درآمد سالیانه 120 میلیون تومان در این جدول قرار گرفته اند.

 

شغل های پردرآمد در این گزارش از رصد میان 200 شغل در تهران به دست آمده است. نتایج در برخی مواقع قابل حدس و در مواقعی دیگر حیرت آور است. این که در دو دهه گذشته خیلی از شغل هایی که در این گزارش بررسی شده اند احتمالا کار و کاسبی نداشته اند، مهم ترین چیزی است که می توانیم روی آن تمرکز کنیم و علت های آن را بررسی کنیم.

 

در بیست سال گذشته، نصابان ماهواره هیچ جایگاهی در این لیست نداشتند و فوتبالیست ها درآمدهای نجومی شان به این اندازه نبود.قبول داریم که حتی درباره بعضی شغل ها هم کم لطفی شده است. مثلا در روزگاری که گران ترین بازیکن فوتبال ایران سالیانه هفت میلیون یورو درآمد دارد، «سه میلیارد» یک شوخی خنده دار است که می تواند به دیگر بازیکن ها تعلق بگیرد.

 

ضمن این که حتی بعضی شغل ها در همین یک سال گذشته ظهور کرده اند؛ مثلا کانال های تلگرام که از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند، درآمدهای حیرت انگیزی دارند. یکی از این کانال ها ماهیانه درآمد سی میلیون تومانی هم دارد.

 

در واقع بر این اساس فردی که در خانه نشسته و تنها از طریق بازنشر مطالب و وب گردی کسب درآمد می کند می تواند با دندانپزشکان عمومی رقابت کند و یا درآمدی به مراتب بیشتر از خلبان ها داشته باشد. آنچه در دنیای وب می گذرد، اتفاقات عجیب و غریبی است که می تواند در پنج سال آینده، این جدول را به طرز شگفت آوری تغییر دهد!

 

دست از جستجو کردن بردارید

البته ممکن است شما با خواندن این گزارش حساب و کتاب کردن را شروع کنید و با ضرب و تقسیم به دنبال این باشید تا درآمد افرادی که در اطراف تان چنین شغل هایی دارند را با این گزارش مقایسه کنید. مثلا این که در فامیل، دندانپزشکی داشته باشید و کنجکاو شوید که از حقوق ماهیانه اش برای تطبیق آن با این گزارش سر در بیاورید.

 

ما به شما حق می دهیم که این کار را بکنید اما توصیه می کنیم اگر به مبلغی کمتر از این برخورد کردید منکر صحت گزارش ما نشوید.بارها اشاره شد که این گزارش بر اساس یک پایان نامه دکترا نوشته شده و کسانی که در این گزارش به شغل شان اشاره شده از برترین های این حرفه ها هستند، پس صبور باشید، از پرسیدن حقوق دیگران خودداری کنید و سعی نکنید از درآمد دیگران سر در بیاورید.

 

در عوض به فیش های حقوقی فکر کنید که قرار است هر روز رونمایی شوند و هیجانی تازه با تحلیل هایی تازه داشته باشند.

 


Google
About 595,000 results (0.77 seconds)
Search Results
ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/ثروتمندهای-ایران-شغل-های-ها-را-بشنا....
Translate this page
ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید به غیر از افرادی که فیش های حقوقی نجومی داشتند و از موقعیت خود سوء استفاده کردند بقیه ثروتمندهای ایران.
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - محمدعلی
www.entekhab.ir/.../8-ثروتمند-ایران-بشنا...
Translate this pageEntekhab
از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند. ... مالی شرکتهای بزرگ و افراد ثروتمند جهان را دنبال و در باره آنها گزارش تهیه می‌کند .... سرم شاخ دارم یا پشتم دم که با شغل نظافت چی راه پله انگار شاهنشاه ایران زمینم ! ..... ثروتمندان دهه ها وسده هاي پيش كه مردم دوران خودشان به حال وروز آنها غبطه ميخوردند ...
ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید - دسرا
www.dsra.ir/ثروتمندهای-ایران-و-شغل-های-آن-ها-را-بشنا/
Translate this page
11 hours ago - ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید به غیر از افرادی که فیش های حقوقی نجومی داشتند و از موقعیت خود سوء استفاده کردند بقیه ثروتمندهای ...
عجیب ترین شغل های جهان را بشناسید +عکس
www.fardanews.com/.../عجیب-ترین-شغل-های-جهان-را-...
Translate this page
در دنیای امروز همه بدنبال شغل و کسب درآمد هستند و بیشتر مردم جهان برای شغل خود زحمت می کشند اما ... علاوه بر آزمایش کیفیت تخت خواب ها این افراد گاه درآزمایش های علمی نیز شرکت می کنند و می توانند .... درخواست طلاق مرد ثروتمند از هنرپیشه مشهور.
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
حقوق های کلان مدیران، این گونه اصلاح نمی شود · سلبریتی ها در خدمت سیاست · بهترین شاسی بلندهای لوکس دنیا را بشناسید ... رفتار زشت سفارتخانه‌های اروپایی با ایرانی ها · ترامپ: اوباما یک داعشی است! ..... پولدارهای ایران چه شغل هایی دارند؟
You've visited this page many times. Last visit: 7/31/16
26 نکته کوتاه و کلیدی برای ثروتمند شدن - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
Translate this page
با "نه" گفتن به شغلی که تنها برای پول انجامش میدهید شغل دلخواه خود را همچون آهن رباجذب خود خواهید ... خود وخواسته های خود را بشناسید و آنها را همیشه صادقانه بیان دارید .
عکس/ 10 مرد ثروتمند جهان را بشناسید - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار گوناگون
Translate this page
مردان ثرمتمند جهان ثروتمندان جهان,مردان ثرمتمند دنیا,اسامی ثروتمندترین مردان جهان,اخبار,اخبار گوناگون. ... آمانسیو اورتگا، برای اولین بار در میان ثروتمند ترین های جهان جای گرفته است. بنیانگذار برند "زارا" با ... پیشنهاد و ایده ایی جالب و جدید (مخصوص آپارتمان نشین ها ) .... نوآوری و کشفیات علمی · رشته های تحصیلی · اخبار علمی · ورزش.
ترین های جالب جهان - تکناز
www.taknaz.net/news_cats_249.html
Translate this page
ترین های جالب جهان,برترین های جهان,گران ترین های دنیا, شگفت انگیز,عکس های دیدنی ,بلند ترین,زیبا ترین زن,چاق ... جذاب ترین زن 2014 را بشناسید + عکس ... مردی با کثیف ترین شغل جهان + تصاویر ... عجیب ترین کتاب فروشی ایران .... عکس هایی دیدنی از چیدمان عجیب سنگ ها (2) ... 3 دختر ثروتمند ایرانی و مشهور در دنیا + عکس.
فهرست ثروتمند ترین ایرانی ها: از تاجر پسته تا صادرکننده برق
www.khabaronline.ir/detail/331267/.../commerce
Translate this page
Jan 6, 2014 - فهرست ثروتمند ترین ایرانی ها: از تاجر پسته تا صادرکننده برق ... او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری را در کشور و بخصوص مناطق .... خدا را شکر که بهانه کارآفرینی باعث شد بعضیها را بشناسیم .
زنی در میان 30 ثروتمند ایران + زن کارآفرین میلیاردر ایرانی را بشناسید ...
www.estekhtam.com/زنی-در-میان-30-ثروتمند-ایران-ز...
Translate this page
Oct 10, 2015 - یکی از زنان ثروتمند و کارآفرین ایرانی دلایل موفقیت خود را برای شما می‌گوید: ... کاملا مردانه شناخته می‌شود و برای رسیدن به آنها سختی‌های زیادی متحمل شده است. ... در گذشته یکسری شغل‌های خاص برای خانم‌ها تعریف شده بود، مثل شغل ...
جدید ترین فهرست میلیاردرهای ایرانی را بشناسید + عکس | ساتین
saten.ir › راز ثروتمندان
Translate this page
Nov 24, 2013 - در سال های اخیر چند میلیاردر مشهور به شدت مورد توجه رسانه ها قرار داشتند و میل ... خانه / راز ثروتمندان / جدید ترین فهرست میلیاردرهای ایرانی را بشناسید + عکس .... قبولی در رشته پزشکی دانشگاه کرمان دروازه های تجارت را به روی او گشود ...
پایگاه خبری تحلیلی وارش - پردرآمدترین مشاغل مازندران را بشناسید
www.vareshnews.ir/TextVersionDetail/14292
Translate this page
May 24, 2015 - شاید دلتان بخواهد به عنوان یک مازندرانی بدانید که پردرآمدترین شغل های مازندران چه ... شغل های ایران در اختیار منخصصان زیبایی، فوتبالیست ها، تاجران مواد و ... افزایش فاصله طبقاتی در مازندران، گران شدن زمین و یک شبه ثروتمند شدن ...
اسامی ثروتمندترین های ایرانی | نیان نيوز - آفتاب
niyan.ir › خانه › عمومی
Translate this page
Sep 30, 2015 - او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری را در کشور و بخصوص مناطق .... ثروتمندترین مالکان پروژه های ساختمانی ایران را بهتر بشناسید … ... رکورد دار ها | ثروتمند ترین ایرانی های جهان چه کسانی هستند ؟
پولدارترین زن ایرانی را بشناسید + تصاویر - خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/.../89983-پولدارترین-زن-ایرانی-...
Translate this page
Dec 11, 2011 - شما از اینکه در این فهرست به عنوان یکی از ثروتمندان ایران معرفی شده‌اید حس خوبی ندارید؟ ... آنها به غلط به عنوان میلیاردر معرفی شده‌اند و زندگی‌شان تحت تاثیر این .... حمل‌ونقل بود به این صنعت علاقه‌مند شدم و کارم را در این رشته شروع کردم. ..... باید تفکر پشت میزنشینی فراموش شود/ما کارشناس‌ها و کارشناس های ارشد را ...
میلیاردرهای جهان در سال 2015 + تصاویر - نمناک
namnak.com/16758-میلیاردرهای-جهان.html
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎86 reviews
میلیاردرهای جهان و ثروتمندترین مردان جهان و ثروتمندان دنیا و ثروتمندترین های دنیا و افراد پولدار را در نمناک ببینید. ... میلیاردرهای جهان را بشناسید ... وی همچنین دارای سهام قابل توجهی در شمار زیادی از شرکت ها می باشد، که مشهورترین آن ها عبارت ..... قائنتمجید آزاده نامداری از همسرش + اینستاپستکدام شغل بین ایرانی ها پرطرفدار تر است؟
ثروتمندترین ایرانی‌ها را بشناسید! | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.../36121-ثروتمندترین-ای...
Translate this page
Jan 5, 2014 - متن زیر به صورت مشخص اسامی ثروتمند ترین کارآفرینان ایرانی را در خود جایی داده است. ... بنابراین حضور اسامی آنها در میان سرمایه داران ایرانی جنبه منفی ندارد. ... او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری ...
اولین شغل ثروتمندترین های جهان چه بود؟ - تابناک با تو | مجله اینترنتی
tabnakbato.ir/.../اولین-شغل-ثروتمندترین-های-جهان-چه-...
Translate this page
ثروتمند شدن آرزوی خیلی ها در دنیاست؛ آرزویی که همت بلند می خواهد، سری پر شور و البته کفش هایی آهنین. سرگذشت هر کدام از سرمایه داران جهان و افت و خیز های زندگی آنها ...
سی پولدار ایرانی میلیاردرهای ایران چه کسانی هستند؟ - بورس نیوز
www.boursenews.ir/.../سی-پولدار-ایرانی-میلیاردرهای-...
Translate this page
خیلی ها موفقیت را داشتن موقعیت شغلی مناسب و برخورداری از رفاه کامل می دانند ... از بحث دور نشویم، به لطف سامانه های مالیاتی و مالی کشورمان ایران، دو دسته ثروتمند ...
ثروتمندهای وطن و شغل های آن ها را بشناسید - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../ثروتمندهای-وطن-و-شغل-های-آن-ها-را-ب...
Translate this page
11 hours ago - تفریحی خبری: ثروتمندهای وطن و شغل های آن ها را بشناسید را در زیر مشاهد فرمایید. ..... قبلی ازدواج و طلاق های جنجالی هنرمندان سرشناس ایرانی.
ثروتمند ترین افراد ایرانی را بشناسید - نت شهر
www.netshahr.com › اخبار › اقتصادی
Translate this page
بنابراین حضور اسامی آنها در میان سرمایه داران ایرانی جنبه منفی ندارد و از تمامی این ... او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری را در ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
فوتبالیست ها هم از قلم نمی افتند ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید حدس شما کاملا درست است. حتی مطمئنیم که خیلی ها در ذهن شان رتبه یک را به این شغل ...
ثروتمند ترین زن ایرانی را بشناسید
ghamkade.rozblog.com/Forum/Post/101
Translate this page
شما از اینکه در این فهرست به عنوان یکی از ثروتمندان ایران معرفی شده اید حس ... آیا آنطور که فیلم ها نشان می دهند واقعا پولدارها آدم های بدجنس و فقرا آدم های مهربانی هستند؟ .... شرکت حمل ونقل بود به این صنعت علاقه مند شدم و کارم را در این رشته شروع کردم.
10 چهره پولدار زن در دنیا را بشناسید (عکس) - تالاب
www.talab.ir/.../10-richest-women-world-recognize-fa...
Translate this page
زنانی در دنیا هستن که پول انها از پارو بالا میرود معرفی 10 زن معروف و ثروتمند جهان که هر کدام در ... عکس های جدید بازیگران ایرانی در شبکه‌ های اجتماعی (21) ... معرفی 10 زن معروف و ثروتمند جهان که هر کدام در زمینه های شغلی خاصی مشغول به کار هستند.
سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی - ایران ناز
www.irannaz.com/
Translate this page
عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های بازیگران,پزشکی و سلامتی,جالب,رژیم غذایی,لاغری,تغذیه ... عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی در اینستاگرام ... گرانترین عروسی ها در بین هنرمندان خارجی +عکس .... فیلم همجنس‌ بازی 2 دختر ثروتمند ایرانی + عکس ... چاق ترین وزیر بهداشت زن جهان را بشناسید (عکس) ...
بازار کار برخی مشاغل سکه شد/ ۶ شغل پُرطرفدار را بشناسید - شیرازه
shiraze.ir/.../بازار-کار-برخی-مشاغل-سکه-شد-۶-شغل-پ...
Translate this page
Jul 24, 2016 - برخی اعتقاد دارند نظام آموزشی ایران تنها بر پایه حفظیات و ارائه دروس کم کاربرد ... بنابراین در این وضعیت آنها متقاضی شغل می شوند اما بازار کار و ...
راز ثروت و ثروتمندان جهان
p0l.blogfa.com/post/50
Translate this page
راز ثروت و ثروتمندان جهان - پولدار و ۱۵ تفاوت در طرز تفکرش با آدمای معمولی - راز ... و به پول به عنوان یک ابزار برای ایجاد کردن گزینه ها و فرصت های بیشتر می نگرند.
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
پولدارهای ایران چه شغل هایی دارند؟ ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (186) · عکس های جدید منتشر شده از ... جدیدترین عکس ها از سحر دولتشاهی بازیگر سینما+تصاویر .... بهترین گوشی های هوشمند تاریخ را بشناسید+تصاویر ...
چگونه شغل انتخاب کنیم - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/253003/چگونه-شغل-انتخاب-کنیم
Translate this page
این درحالی است که این افراد احتمالا سال ها درگیر شغلی می شوند که خود نخواسته اند. درصورتی که فردی بخواهد شغلی را به تناسب توانایی های خود انتخاب کند باید نخست ...
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه ...
abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
Translate this page
Jun 5, 2015 - ثروتمندان شهر خود را شناسایی نموده و ضمن مصاحبه با آن افراد، بررسی نمایید که آنها چه باورهایی در مورد ثروت دارند و چه باورهایی موجب موفقیت مالی آنها گردیده است؟ ... و تنها مالک فیبر های نوری در آبهای آزاد در ایران و همینطور آنقدر قدرتمند و ثروتمند که ... به خاطر شغلش آن دختر را به وی نمی دهند و می گویند باید حداقل یک شغل ...
سایت خبری | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
qpadi.ir/
ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و دکتر متخصص قلب در سال هشت میلیارد تومان درآمد دارند. البته ارقامی که در این ...
دیدگاه ها - اول مارکت، فروشگاه برنامه‌های اندرویدی برای فارسی‌زبانان
https://www.avvalmarket.ir/.../money.maker.tnagroup
Translate this page
Apr 3, 2016 - پانزده آیتمی که خرید عمده آنها به سود شماست سه آیتمی ... چگونه با درآمد متوسط ثروتمند شویم؟ چگونه درآمد ... پر درآمد ترین شغل های ایران را بشناسید
تهوع آورترین شغل های دنیا را بشناسید!+عکس | پایگاه خبری ریشه
rishe.ir/news/23486
Translate this page
Jul 11, 2016 - تهوع آورترین شغل های دنیا را بشناسید!+عکس ... وقتی لوله های فاضلاب ها به دلیل ورود برخی اجرام دچار گرفتگی می گردد پای این افراد به ماجرا باز می شود. غواص فاضلاب وظیفه ... مکانی در ایران که ۶۵۰۰ سال پیش انسان می‌زیست+عکس.
ترین ها ثروتمند ترین روسای جمهور دنیا را بشناسید - خبر 24
www.khabar24.tk/.../ترین+ها+ثروتمند+ترین+روسای...
Translate this page
ترین ها ثروتمند ترین روسای جمهور دنیا را بشناسید. 13-4-2016 اخبار ماچو 5 ... ترین ها شادترین شغل های دنیا را بشناسید. 10 مورد از قوی‌ترین‌های دنیا را بشناسید.
چطوری راه ثروتمند شدن خودتان را پیدا کنید (سریع) - 12CEO
12ceo.ir › الهام بخش
Translate this page
Jan 19, 2014 - هرکدام از استراتژی ها برای تیپ های شخصیتی متفاوتی هستند و اگر تیپ شخصیتی شما با ... اگر دوست دارید 5 کار هماهنگ با تیپ شخصیتی تان را بشناسید .... ظ. بنده با نتورک مارکتیگی که در ایران شروع شده کاملا مخالف هستم.
چگونه به روش های ایرانی پولدار شویم؟ - سیمرغ
seemorgh.com › ... › اقتصاد و برنامه ریزی مالی
Translate this page
Jun 9, 2015 - در این مقاله به شما می گوییم که با روش های ایرانی هم می توانید پولدار شوید. ... افراد زیادی بوده‌اند که ثروت زیادی از طریق پدرشان به آن‌ها رسیده اما به‌دلیل نداشتن دانش مالی تمام ثروتشان را به باد .... پر درآمد ترین شغل های ایران را بشناسید.
عجیب ترین شغل ها در ایران را بشناسید! – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/عجیب-ترین-شغل-ها-در-ایران-...
Translate this page
این حرفه هم از حرفه های نسبتا قدیمی در حوزه مشاغل عجیب و غریب است. حتما این آگهی را در کوچه و خیابان دیده اید که: «به یک دادزن نیازمندیم «دادزن ها معمولا در ورودی ...
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
Translate this page
عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (186) · عکس های جدید منتشر ... رابطه جنسی برخلاف ویتامین ها ، حداقل نیاز روزانه ندارد ! مشکلات جنسی خانواده ها .... پولدارهای ایران چه شغل هایی دارند؟ ... برترین‌های کنکور 95 را بشناسید +اسامی ...
جالب ترین خیابان های جهان را بشناسید + عکس - نیک فان
nikfun.vistablog.ir/post/41689
Translate this page
May 19, 2016 - تصاویر:3 دختر بسیار ثروتمند ایرانی را بشناسید · جدید ترین عکس های ... تاکید میکنیم این شغل ها فقط جزو سخت ترین و خطرناک ترین شغل های ...
سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران
forum.unc-co.ir/
Translate this page
بالاترين سود بانکي بيشترين سود بانکي آينده ايران ميلياردرهاي ايراني سکه بخرم ... زیر انجمن ها: انجمن دارای ارسال (های) تازه می باشد ..... ایده های ساده برای کسب درآمد و یافتن شریک شغلی (5 کاربر در حال مرور) ... کار آفرینان ایرانی را بشناسیم!
خبرگزاری تسنیم - پُردرآمدترین مشاغل خانگی را بشناسید
www.tasnimnews.com/.../پُردرآمدترین-مشاغل-خانگی...
Translate this page
Oct 13, 2015 - برخی از افراد تا ماهی 5 میلیون تومان هم از این شغل درآمد کسب می کنند. ... گلدوزی،ساخت وسایل تزئینی و حتی خیاطی هم می توان ثروتمند شد. پرورش گیاهان خانگی:زندگی شهری و دوری از طبیعت همه انسان ها را دلتنگ سر سبزی کرده. ... سجادی: عابدینی انتظارات را برآورده کرد/ باید منتظر اخبار خوب از مدال‌های ایران باشیم.
پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی - آکا
www.akairan.com/maghalat.../201533134429.html
Translate this page
افزوده شده و این امر باعث جذب بیشتر خانم ها به آرایشگاه ها می شود. کافی است شما مدت .... شغل ها برای زنان · پردرآمدترین و کم استرس ترین شغلهای دنیا را بشناسید.
خواب آلود ترین مردم جهان را بشناسید - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/page-844632.html
Translate this page
خواب آلود ترین مردم جهان را بشناسید "روسیا الیوم"، مطابق یافته های پژوهش آ. ... را بشناسید العالم - مردم جهان به اندازه مساوی نمی عجیب ترین شغل های جهان را بشناسید بیشتر مردم جهان برای خواب ها را برای .... 3 دختر ثروتمند ایرانی در دنیا را بشناسید + .
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
Oct 18, 2014 - تصور نادرست 6: هیچ‌کس در بازاریابی شبکه‌ای واقعا ثروتمند نمی‌شود. ... شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نیازی به تعصب ندارند و در واقع آن‌ها بسیار سخت تلاش ..... ی آقای شهریار کاظمی از اصولی ترین و معقول ترین نتورک های ایران رو ارائه میدن درحالی که به ...... ما میتونیم و داریم شغل هااااااااااااای دیگه ای در کنار این شغل !
بهترین مشاغل جهان در سال 2015 را بشناسید - مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com › خانه › اخبار اقتصادی
Translate this page
Dec 15, 2015 - مجله پنجره خلاقیت موفقیت + خلاقیت = ثروتمندی با مجله خلاقیت. خانه · درباره ما ... خانه » اخبار اقتصادی » بهترین مشاغل جهان در سال ۲۰۱۵ را بشناسید ... از این جهت، فیزیوتراپیست ها نیز از جمله گروه های موفق شغلی به شمار می روند.
میـلیـــــــونــــــــر m i l y o n e r - ثروتمندان ایرانی
milyoner.blogfa.com/cat-12.aspx
Translate this page
Feb 12, 2014 - میـلیـــــــونــــــــر m i l y o n e r - ثروتمندان ایرانی - چگونه در جوانی به ثروت و خوشبختی برسیم. ... ثروتمندان ایرانی ۱۳۹۲ و راه های کسب ثروت آنها ... 100 زن برتر ایران را بشناسید ... برچسب‌ها: شغل های پولساز ایران در دهه 90 کدامند ...
زمان
www.zamannews.ir/
Translate this page
اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ورزشی،اخبار فوتبال،اخبار ... قتل همسر ثروتمند به دست شوهر · لاغری حیرت‌آور بازیگر مشهور ایرانی+عکس · محل اقامت ورزشکاران ایران در دهکده+تصاویر .... برجام خللی دارد که سبب سوءاستفاده دشمن شده/ اگر آنها برجام را پاره کردند، ... طنز؛ شغل های نون و آبدار سال 95.
پر درآمد ترین شغل های ایران را بشناسید! « اخبار اجتماعی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-10551.htm
Translate this page
Dec 8, 2012 - اخبار اجتماعی | پر درآمد ترین شغل های ایران را بشناسید! دلایل بسیاری ... برچسب ها : شغل ثروت پول رکورد درآمد ایران کار ثروتمند مشاغل شاغل پولدار.
آی تی من ها، ثروتمند ترین افراد جهان اند
https://www.webgardha.com/.../آی-تی-من-ها-ثروتمند-...
Translate this page
Feb 13, 2016 - آی تی من ها، ثروتمند ترین افراد جهان اند در این دوره ای که ما در آن قرار ... صنایع موجود در جهان است و افراد مختلف به ثروت های زیادی از این زمینه می رسند. ... بهترین مشاغل جهان در سال 2015 را بشناسید .... شغل ثروتمندترین افراد جهان ...
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
Translate this page
دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند. .... آن‌ها می‌خواهند بگویند ولایت فقیه هم مانند دیگران است و هدفشان جدایی ملت از ولایت است. ...... بچه های خودش شغل نداشته باشن تا کمی پدرهایی که بچه های تحصیل کرده بیکار دارن رو .... چرا تا قبل از این کسی ثروت فرزندان رهبری رو ندیده بود یه دفعه ثروتمند شدن.
عکسهای خانه های ثروتمندان تهرانی و ایرانی - عکس جدید 95
jadide95.ir/.../عکسهای-خانه-های-ثروتمندان-تهرانی-و-ای...
Translate this page
May 13, 2016 - میلیاردرهای تهران میلیاردرهای ایران منزل میلیاردرها شغل ثروتمندان درآمد … در اینستاگرام و قرار ... گزارشگر … عکس های دیدنی زنان و دختران ایرانی پولدار تهرانی :: آونگ ها | … .... ثروتمندان ایران را بشناسید+ تصاویر | از عناوین او، …
Searches related to ثروتمندهای ایران و شغل های آن ها را بشناسید

محمد رضا نجاتی ثروتمند ارومیه

محمدرضا نجاتی هشتمین ثروتمند ایران

محمدرضا نجاتی ثروتمند

عکس محمدرضا نجاتی ثروتمند

فرزندان حسین ثابت بکتاش

محمد جابریان

غول هیکل ایران

خانه حسین ثابت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,199
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,646
  • بازدید ماه : 10,646
  • بازدید سال : 388,257
  • بازدید کلی : 4,168,035