loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 211 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

 

زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند

زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند

زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند 

زردآلو که در فصل تابستان به بازار روانه می شود خواص زیادی دارد اما ما در این مطلب به خاصیت مهم آن یعنی کنترل فشار خون اشاره می کنیم. زردآلو مثل اکثر میوه‌های دیگر سرشار است از ویتامین‌ها و مواد مغذی مهمی که فواید مختلفی برای سلامتی انسان دارند. این میوه به‌عنوان یکی از میوه‌های بومی چین شناخته می‌شود.

 

زردآلو، منبع خوبی از ویتامین A یا رتینول است که فواید مختلفی برای بدن دارد. این ویتامین محلول در آب به افتراق سلولی، رشد سالم جنین و تقویت بینایی کمک می‌کند. علاوه بر این در عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز نقش دارد، و پوست و غشاهای مخاطی را سالم نگه می‌دارد.

 

این ویتامین مهم حتی می‌تواند به درمان آکنه‌ها و مشکلات پوستی کمک کند، خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای ناشی از سن را کاهش دهد و نقش موثری در حفظ استحکام استخوان‌ها ایفا سازد. ویتامین A حتی برای عملکردهای عصب‌شناختی نیز مهم تلقی می‌شود.

 

زردآلو به‌عنوان منبع خوبی از فیبر غذایی شناخته می‌شود که برای بدن مهم است. دریافت فیبر به عملکرد گوارشی مطلوب کمک می‌کند و می‌تواند فشار خون را کاهش دهد. یک فنجان زردآلو تقریبا ۳ گرم فیبر دارد.پتاسیم، املاح مهمی است که هر کدام از سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌های بدن برای عملکرد مطلوب به آن نیاز دارند.

 

این املاح مهم حتی برای عملکرد مناسب قلب و انقباض عضلات نیز ضروری است. پتاسیم در تشکیل استخوان، کاهش فشار خون و کاهش خطر بروز سکته مغزی نیز نقش دارد.

 


Google
About 180,000 results (0.62 seconds)
Search Results
زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند - پارس ناز
www.parsnaz.ir/زردآلو-کسانی-که-فشار-خون-دارن.html
Translate this page
زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند زردآلو که در فصل تابستان به بازار روانه می شود خواص زیادی دارد اما ما در این مطلب به خاصیت.
خواص فوق العاده ی زرد آلو - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/11063_خواص-فوق-العاده-زرد-آلو.html/
Translate this page
Dec 26, 2013 - 6- زردآلو براي سردمزاجان و كساني كه معدة ضعيف دارند و اشخاص كهنسال مضر است. ... در زمستان مي‌توانند از برگه زردآلو استفاده كنند و در تابستان اگر مي خواهند ... 28- جوشاندة شكوفه زردآلو ضد خونريزي است كساني كه خون دماغ مي‌كنند چند قطره از ... چه میزان درباره این میوه اطلاع دارید · خرنوب گیاه معجزه آسا · فواید گلابی برای ...
راه حل های طبیعی برای فشار خون بالا - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ...
kermany.com › بلاگ
Translate this page
Jun 19, 2016 - به اندام دکتر کرمانی معجزه ای برای چاق ها و لاغرها ... افرادی که در خانه به صورت مرتب فشار خون را چک می کنند از کسانی که تنها این کار را در مطب دکتر انجام می دهند فشار خون کمتری دارند. ... کردن، تمرکز پتاسیم، بتاکاروتن، فیبر و آهن موجود در زرد آلو – که همه اینها به سیستم گردش خون کمک می کنند – بیشتر می شود.
روش درمان فشار خون پایین، فشار خون، فشار خون بالا ... - آکاایران
www.akairan.com/health/bimari.../20121090927.html
Translate this page
درمان فشار خون پایین در بارداری,درمان فشار خون پایین در طب سنتی,درمان فشار خون پایین با داروهای گیاهی,درمان فشار خون پایین چیست,درمان فشار ... شما که فشار خون بالا دارید، چای ترش دم کنید! ... آلبالو برای فشار خون معجزه میکند .... آیا داروهای فشار خون بر کارکرد قلب تاثیر دارند ... اگر کسی با فشار خون بالا می شناسید، بخوانید.
غذاهایی که فشار خون را پایین می‌آورد - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../غذاهایی-که-فشار-خون-را-پایین-می‌...
Translate this page
Feb 6, 2016 - کسانی که سابقه فشار خون بالا ندارند باید هر 6 ماه یک بار فشارشان را چک کنند. ... اینها افرادی هستند که سابقه خانوادگی از پرفشاری خون دارند یا نژاد سیاهپوست ... آب پرتقال، زردآلو، موز و نوشیدنی‌های مدر گزینه‌های مفیدی برای کاهش سدیم خون هستند. ... "ترشی شور" معجزه می کند/ کنار غذاهای گوشتی حتما "ترشی" بخورید!
مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا - پارسی طب
fa.parsiteb.com › تندرستی و تغذیه
Translate this page
Rating: 3 - ‎1 vote
موادغذایی که سرشار از منیزیم هستند نیز برای پایین آوردن فشارخون مفید هستند. ... اسفناچ، کدو، سویا، کشمش، آلو، زردآلو، سیب‌زمینی، قارچ، میوه‌خشک مخلوط، دانه‌های ... پایین آورده و از فشارخون جلوگیری می‌کند و همچنین موادمغذی لازمی که بیشتر افراد کمبود دارند .... ویتامین D و علائم کمبود آن در بدن · 15 راه حل معجزه آسا برای درمان کک و مک ...
ضیافت - *خواص انواع میوه ها و سبزیجات*
www.xiafat.blogfa.com/cat-65.aspx
Translate this page
لیمومحصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است ؛ که ده هزار بار قوی تر از شیمی درمانی و ... چون هندوانه ، آب زیادی را از بدن دفع می‌کند و برای كسانی كه ناراحتی كلیه دارند و افرادی كه .... مغز زرد آلو داراي 40 % روغن، مقداري پروتئين، قند، و ويتامين هاي A و C و B17 .... پتاسیم موجود در خیار فشار خون (عکس) بالا و پایین را متعادل می‌کند.
ده ماده غذایی مفید برای كاهش فشار خون - پرشین وی
www.persianv.com/khoraki/217409.php
Translate this page
Apr 6, 2013 - وقتی آب کرفس با فواید زیادی که دارد خطرناک می‌شود! ... سیر: معجزه می‌كند؛ زیرا دارای خواص متعددی است كه از لخته و ضخیم شدن رگ‌های خونی جلوگیری كرده و ... انواع لوبیاها سرشار از منیزیم و پتاسیم هستند كه فشار خون بالا را كاهش می‌دهند. .... خواص معجزه آسای زردآلو ، از بازکننده گرفتگی عروق تا ضد سرطانی بودن آن !
طب و درمان - فشار خون
najafi.blogfa.com/post-33.aspx
Translate this page
بوده که امروز نسلهای بعدی دارند چوب آن را نوش جان می کنند وهمین بزرگترین خیانت به .... باشیر، شیر باعسل، زرد آلو وانگور بعد از غذای گوشتی (درحد زیاد)که معجزه می کنند، ... ونیز کشمش، عسل, پسته که سرشار از خون است، کسی که کم خونی دارد پسته خام را .... برای بالا رفتن فشار باید خرما، کشمش, عسل, تخم مرغ, انگور، سبزی, انجیر, ...
ميوه درماني - همه چي از همه جا
abedchem.blogfa.com/post/2
Translate this page
براي افراد داراي فشار خون بالا مفيد است ، رفع خارش پوست ، تسكين اعصاب ، رفع ... براي گرم مزاجان و مبتلا يان به فشار خون و افرادي كه چربي زياد شكم دارند سود مند است . .... دم كرده ي به : در درمان ورم روده ي بزرگ و اسهال مؤثر است و هضم را آسان مي كند . .... مضررات : زردآلو نفخ آور است و دوايش هسته آن است ، زياد روي در مصرف آن باعث اختلال ...
فشار خون بالا با زردآلو بهبود میابد - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...فشار+خون+بالا...زردآلو...میا...
Translate this page
این منطقه با منظره ی فوق العاده ای که دارد باعث شده افراد بیشماری زحمت بالا رفتن از کوه ها را ... مطالعات نشان می دهد بروز سکته عمدتا ناشی از فشار خون بالا و عدم تحرک بدنی است. ... کمتر کسی می داند که هسته زردآلو حاوی ترکیبات طبیعی است که در پیشگیری و نابودی ... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند.
دایره المعارف خواص میوه ها | خبرگزاری پردیس
www.pardisnews.com/.../encyclopedia-of-fruits-prope...
Translate this page
خاصیت آلکالوزی آن سبب هضم غذا می شود و جریان خون را تنظیم می کند. ... زردآلو منبع غنی بتاکاروتن است که به رفع عفونت ها و مشکلات پوستی کمک می کند. ... موز پتاسیم بسیار بالایی دارد که در جلوگیری از فشار خون مفید است همچنین وجود انواع فیبرها، .... مقدار ویتامین A در کدو حلوایی بالا و این میوه برای بینایی بسیار مفید است.
خواص گریپ فروت - گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو.گوجه.سیر.پیاز ...
robabnaz1.persianblog.ir/tag/خواص_گریپ_فروت
Translate this page
گل های گریپ فروت از نظر طبی خاصیت ضد تشنج و لرز دارد و آن را دم می کنند و در موقع تشنج و تب می نوشند. .... بنابراین کسانیکه مبتلا به عارضه کلسترل بالا هستند باید گریپ فروت را ... زیرا اثر آنها را چند برابر می کند مثلا کسیکه داروی فشار خون مصرف می کند اگر ..... روغن نارگیل در درمان آلزایمر معجزه می‌کند(۱) ... خواص زردآلو(۱)
خواص انواع خوراکی ها
shimait.blogfa.com/
Translate this page
کسانی که داروهای ضدانعقاد خون، آسپرین و داروهایی از این دست مصرف می کنند و ... این میوه اهل برزیل و پاراگوئه حاوی آنزیمی به نام بروملین و معجزه گر است. ... آنزیم بروملین که به میزان زیادی در ساقه آناناس وجود دارد یک ضدالتهاب طبیعی فوق العاده است. ... در خوردن کشمش هم باعث بالا رفتن فشار خون و غلظت خون می گردد و امام صادق(ع) می ...
رژیم غذایی در افراد فشار خون بالا
www.fardanews.com/.../رژیم-غذایی-در-افراد-فشار-خو...
Translate this page
فشار خون میزان نیرویی است که به جدار سرخرگها وارد می شود تا خون در سراسر بدن گردش پیدا ... افراد دچار پرفشاری، نیاز به کاهش دریافت سدیم دارند. ... (مصرف ترکیبات و غذاهای حاوی پتاسیم (حدود ۳۵۰۰ mg/d کلسیم و منیزیوم) » موز، زردآلو، انجیر، هلو، ... پیشگیری می‌کند و به عنوان منبعی غنی از پتاسیم در کاهش فشار خون بالا مؤثر است
طب قدیم - سلامتی وبهداشت
salammat.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است، و 10000 بار ... فشار خون بالا را تنظیم می کند و و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می کند. .... افرادی که مبتلا به کلسترل بد بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا این که .... زردآلو برای ورزشکاران، اشخاص کم‌خون، افراد خسته و کسانی که از شدت کار ...
پزشکی بالینی - فشار خون
clinicalmedicine.ir/tag/فشار%20خون
Translate this page
ابزار جدید که Coupler نام دارد، در واقع، کاشتی به اندازه گیره کاغذ است و بین شریان‌ و رگ .... تاثیر معجزه آسای روغن زیتون و کاهو در کاهش فشار خون ::::. ... احتمال افت طبيعي فشار خون در شب براي کساني که ازدواج کرده بودند – به خصوص مردان .... فراریو در بیانیه ای اعلام کرد: جامعه پزشکی تصور می کند که فشار خون بالا در هر زن و مرد ...
آشنایی با 10 میوه معجزه گر! - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/.../آشنایی-با-10-میوه-معجزه-گر
Translate this page
Oct 15, 2011 - یك سیب متوسط با هسته و پوست 80 كالری انرژی دارد. ... خوردن سیب حدود 20 تا 30 گرم فیبر را برای بدن شما تامین می کند و این درحالیست که رژیم غذایی با فیبر بالا می تواند خطر ... تمشك سرشار از ویتامین های C وK است و برای اوره و فشار خون مفید است. تمشك خون را تصفیه می كند و برای كسانی كه به روماتیسم مبتلا ...
راه های غیردارویی برای کاهش فشار خون بالا - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=152899
Translate this page
Jan 23, 2011 - اصلا جای شگفتی ندارد که سدیم می تواند فشار خون را بالا ببرد. ... غنی از پتاسیم یعنی میوه ها (موز، زردآلو، پرتقال، انجیر، گریپ فروت، هلو، انگور و آلو) ... 8- از کرفس به عنوان میان وعده لذت ببرید: در کرفس ترکیبی به نام "فتالید" وجود دارد که عضلات دیواره عروق را شل می کند، یعنی عروق را ..... باور كنید معجزه می كند.
...نکات طلایی... - خواص میوه ها - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
معجزه شلغم در فصل زمستان. معجزه شلغم در فصل ... خوردن سیب حتی برای آنهایی كه بیماری قند دارند مفید است چون قند خون را بالا نمی‌برد. پوست سیب را ... 6)انار شیرین سرفه را تسکین می دهد و صدا را باز می کند(برای کسانی که آواز می خوانند) ..... این میوه مانع از لخته شدن خون می‌شود و میزان کلسترول قلب و فشارخون را کاهش می‌دهد. مطالعات ...
سیر چگونه باعث کاهش فشار خون می شود؟ - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › زندگی سالم › سلامت
Translate this page
Sep 2, 2015 - ... گلیسیرید می شود، البته بدیهی است افرادی که دارای کلسترول بالا می باشند در ... سیر اثر کاهنده بر فشار خون دارد و برای افراد مبتلا به فشار خون در ... بدن می کند، ماده ای در سیر بنام سولفید دیالیل(Diallyl Sulfide) وجود دارد که ... 5 روز انجام داده و شاهد از بین رفتن زگیل به طور معجزه آسایی خواهید بود. ... زردآلو بخورید!
مغز هسته زردآلو را بخوریم یا نه؟ - نمناک
namnak.com/7532-هسته-زردآلو.html
Translate this page
Rating: 3.9 - ‎382 reviews
مغز هسته زردآلو در کنار طعم خوبی که دارد مضرراتی دارد که در ادامه می خوانید. ... پتاسیم موجود در میوه زردآلو کاهش فشار خود را در افراد مبتلا به فشار خون بالا رقم می زند و این چنین به ... "خوردن مغز هسته ی زردآلو مضر است" به طور قطعی آن را رد میکند در صورتی که بر اساس یافته ... ولی اگر کسی سرطان نگیره این پزشک ها چطور پول دربیارن؟
روش صحیح غذا خوردن - زیتون
zatun.blogsky.com/1391/10/30/post-388/
Translate this page
هرچه حرارت بالا رود فشار بالا میرود مواد غذایی له میشود سللولهای غذا متلاشی میشود و ... سیاه) ذرت 0 - یکی از معجزات روغنهای گیاهی آن است که اسیدی دارد بنام لینولیک که اگر آهن روغن .... پیاز خون را رقیق میکند و مانع غلظت خون میشود و کسانی که جوش صورت .... انار - شاتوت - زرشک- تمشک- هلو- زردآلو- خیار- کاهو - هویج - روغن زیتون - کنجد ...
با این شش خوراکی به جنگ فشار خون بروید. - لیدیز
www.ladieez.com › تندرستی › تغذیه سالم
Translate this page
بهتر است کسانی که دچار فشار خون بالا هستند با این شش خوراکی که خوشبختانه ... شده است و این کمک میکند تا قلب این بیماران با شدت کمتری خون به رگها پمپ نماید. ... 4- آب چغندر خوردن یک لیوان آب چغندر میتواند بصورت معجزه آسایی فشار خون را در عرض ... از شیر کم چرب تاثیر حیرت آوری در جلوگیری به ابتلا به فشار خون بالا دارد.
کاهش سریع "فشار خون بالا" در چند دقیقه - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
Translate this page
برخی گیاهان تاثیر به سزایی در کاهش فشار خون دارند و باعث بهبود بیمار می‌شوند. ... هنگامی که در رگ‌ها حالت تورمی ایجاد شود، خون داخل آنها با فشار جریان پیدا می‌کند و این ... آلو، تمشک که نقش معجزه آسایی در کاهش فشار خون دارد، زغال اخته با دستور مصرف ...
پروانه کاظمی: دکتر
www.kazemidiet.ir/
در یک بررسی آماری جدید معلوم شد کودکانی که والدین چاق دارند خیلی بیشتر در معرض ... سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه می‌کند که در 6 ماه اول تغذیه به صورت انحصاری با .... خطر چاقی شکمی برای مردان است و از 102 سانتی‌متر بیماری‌های زمینه‌ای چون فشار خون، .... تحقیقات نشان می‌دهد که کسانی که میان‌وعده را حذف می‌کنند در وعده‌های اصلی ...
ويتامين درماني , طب گياهي
496690.blogfa.com/
Translate this page
گوشت بوقلمون گوشت معجزه گر ... همچنین کلسیم باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شود؟ ..... هرچند، افرادی که به طور طبیعی پوست تیره تر دارند 1 تا 6 برابر بیشتر از میزان میانگین ...... شمالي كشور به علت بالا بودن رطوبت هوا از آب بيشتري برخوردار است و لذا آبكي ... براي اين مورد تأمين مي كند، به علاوه باعث تميز شدن خون مي شود.
تغذیه...سلامتی...تناسب اندام...زیبایی
taghziyeh-salamati.blogfa.com/
Translate this page
میوه ها و سبزیجات به ویژه به رنگ نارنجی، زرد، قرمز و سبز از جمله هویج، زردآلو، طالبی، هندوانه، .... حالا سرکه اش هم سرشار از خاصیت هست و معجزات زیادی داره! .... کسی که کم خونی دارد اغلب عضلاتش درد می کند و زود خسته می شود که علت این است که فقر .... اسهال ساده و خونی،مانع بروز سرطان،کاهش چربی خون،بالا بردن فشار خون،مفید برای قطع ...
میل جنسی تحت تاثیر داروها و مواد مخدر - بازتاب 24
baztab24.com/.../میل+جنسی+تحت+تاثیر+داروها+و+موا...
Translate this page
این داروها خاصیت گشادکنندگی عروق دارند و جریان خون را زیاد می‌کنند. .... زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند · خوردن چای کهنه دم ممنوع · گروه خونی و ...
درمان دیابت با سرکه و شیوه های طب قرآنی - The Way Toward Intuition
intuition.persianblog.ir/post/54/
Translate this page
Oct 28, 2013 - با توجه به مطالب بالا می توان بوسیله سرکه دیابت و فشار خون را که خود منجر به ... انسولین هم چنین نقشی در بدن دارد و در سراسر بدن می چرخد و عروق را پاکسازی می کند. .... گروه میوه ها: هلو، گلابی، توت فرنگی، آلبالو، گیلاس، زردآلو، انگور سبز ... کسانیکه در اثر ابتلاء به مرض قند لاغر و ضعیف می شوند غذایی بهتر از ...
طب گیاهی فروشگاه مرکزی شفا
www.shafa110.ir/
Translate this page
(صفرا – دم – بلغم – سودا ) که اصل بنیادین طب اسلامی است اثرات متفاوت دارد لذا شناخت ... زنجبیل، خاکشیر، عناب، سکنجبین عسلی، کاهو، انجیر، برگه زردآلو، انگور، ... یادتان باشد اغلب فروشگاه های توزیع مرغ ماشینی خروس توزیع می کنند که مزاج آن ..... بسته درمانی زود انزالی و نعوظ را از ما تهیه کنید حتی اگر فشار خون و یا بیماری ...
پایین اوردن خیلی سریع فشار خون
www.payamsalam.ir/.../پایین-اوردن-خیلی-سریع-فشا...
Translate this page
فشار خون بالا یا پرفشاری خون (به انگلیسی: Hypertention) که گاهی به آن ... گرم در روز) میوه هایی مانند(موز، زردآلو، پرتقال، انجیر، گریپ فروت، هلو، انگور و آلو) ... دارد که عضلات دیواره عروق را شل می کند، یعنی عروق را گشاد کرده و فشار خون را کاهش می دهد. ... زیرا یکی از عوامل بالا بردن فشار خون که بسیار سریع هم عمل می‌ کند، استرس و ...
خواص مهم مواد غذایی | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/خواص-مهم-مواد-غذایی/
زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند · آگوست 13 ... زردآلو، منبع خوبی از ویتامین A یا رتینول است که فواید مختلفی برای بدن دارد. این ویتامین ...
کبد چرب: از اشنایی تا درمان : پزشکي - Page 4 - CentralClubs
www.centralclubs.com/topic-t76953-36.html
Translate this page
Jun 2, 2012 - کبد بیش از 50000 نوع آنزیم ترشح می کند که هر آنزیم از چندین اسید آمینه تشکیل شده است. ... و هویج، روغن زیتون ، انر و شاه توت که اثر معجزه آسایی روی کبد دارند. ... زرشک، آب زرشک، عسل، کشمش، توت، انجیر، برگه هلو، برگه زردآلو، ... برای افراد مبتلا به نارسایی قلب و فشار خون بالا: حدود 50 تا 150 میلی گرم در روز
خواص کدو حلوایی | کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net › تغذیه › خواص مواد غذایی و خوراکی ها
Translate this page
خواص کدو حلوایی - همانطور که می دانید کدوها در میان صیفی جات جای دارند. ... بالایی دارد و خوردن آن برای کسانی که از فشار خون بالا رنج می برند، مفید است. ... امگا3 هستند، مهارت و توان مغز را بالا برده و به شما کمک می کنند بهتر و سریع تر فکر ... آوردن خون اثر معجزه آسا و بسیار سریع دارد، به طوری که فورا خونریزی را بند می .... خواص زردآلو.
خواص خوراکی ها در بارداری - معجزه ای بنام فرزند - عشقی مادرانه
mojeze-farzand.blogfa.com/category/2
Translate this page
۲- کسانی که پسر می خواهند اگر در ماه های اول بارداری توت فرنگی بخورند نوزاد آنها پسر خواهد شد. خربزه:اگر خانمهای حامله در ماههای اول از خربزه استفاده کنند امکان دارد که نوزاد آنها ... زرد آلو:برای خانمهای حامله به عنوان عصرانه بسیار مفید است. ..... دارد. مطالعات نشان داده‌اند که مصرف 8 تا 10 سهم میوه و سبزی تازه به کاهش فشار خون بالا کمک می‌کند.
کم خونی - طب شیعه
shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1...
Translate this page
کودکانی که به خوردن خاک تمایل پیدا می کنند؛ به طور غیر مستقیم از کم خونی ... البته ذکر علایم فوق به این معنا نیست که هر کس کم خونی دارد تمام علایم فوق را نشان می دهدو ... کسی که با اصول طبّ سنّتی آشنایی داشته باشد؛ به راحتی می تواند با اتّکا به ... می شود. به همین جهت اگر بیمار در شهرهای بزرگ زندگی می کند؛ بافرض بالا بودن ...
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
یک گزارش جدید خاطرنشان می‌کند که تعداد بزرگسالان چاق در جهان بیشتر از افراد کم‌وزن .... مصرف شکلات تلخ، میزان تمرکز را در مغز افزایش می دهد و فشار خون را کاهش می دهد. ..... بلکه بسیاری از مواد غذایی دارای ارزش بالا وجود دارند که کالری کمی دارند و مصرف آنها ... معجزه لاغری رشته های ماکارونی ..... عسل را با خربزه، زردآلو را با ماست نخورید.
آبان ۱۳۸۵ - طب قرآنی -درمان گياهي-عرفان روانشناسي - blogfa.com
shahrokhr.blogfa.com/8508.aspx
Translate this page
ب – عواملي که در حرکت مواد ترشحي سينوس ها اختلال ايجاد مي کنند. ... آلرژي دايمي ، يعني در تمام طول سال گرفتگي و ترشح بيني وجود دارد که گرد و خاک منزل ، موجودات .... بنابراين افرادي كه مبتلا به فشار خون بالا با بيماري هستند . .... توصيه ساده براي کساني که به اين قبيل دردها دچار مي شوند ، اين است که موقع درد ، به جاي قرص مسکن ...
طب قرآنی و دکتر جمشيد خدادادی - درمان ها
salamategaza.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
كسي كه زياد مي خوابد، طبعي سرد و بلغمي دارد، غذاهاي گرمي بخورد. .... بيني)، فراموشي و كند ذهني، كم حواسي، زيادي دفع ادرار، سستي و بي حالي، دفع ادرار با فشار زياد، ...
شاهکار های خلقت : ده میوه ناب - شاخه اول
dahmiveh.blogfa.com/
Translate this page
وجهی که مصرف نابودی خود مینمائیم بجای آن به میوه ها و سبزیجات معجزه گر که حقیقتا" .... در کمبود این ویتامین مقدار هموسیستئین خون بالا می‌رود که از عوامل خطرزای .... مصرف این میوه خارش پوستی را نیز رفع می‌كند و مصرف چند روزه آن برای كبد نیز مفید است. .... غنی بوده و در نتیجه برای کسانی که فشار خون بالا دارند، بسیار مناسب است.
پایگاه خبری تحلیلی هاناخبر » مهمترین نشانه‌های کمبود ویتامین
hanakhabar.ir/35359.aspx
Translate this page
Jul 20, 2016 - ترشی شور معجزه _ ... حتی کسانی که سالم غذا می خورند نیز ممکن است دچار کمبود در برخی ویتامین ها و ... و افرادی که به اندازه کافی این ویتامین ها را دریافت می کنند دچار فشار خون بالا نمی شوند. ... راه حل: افراد بالغ روزانه به ۲٫۴ میلی گرم B۱۲ نیاز دارند. .... فکر کنید · رفع مشکلات عفونی در لثه‌ها · کاهش فشارخون با زردآلو.
اطلاعات عمـــــومي - خواص گیاهان و میوه ها
yazdan-h.blogfa.com/cat-20.aspx
Translate this page
خیلی‌ها اصلا از روغن زیتون خوش‌شان نمی‌آید و در عوض بعضی‌ها دوست دارند به جای سس روی ... روغن زیتون سرد یا بکر یا مادر که با فشار زیاد از زیتون‌ها خارج می‌شود و این روغن از نظر ... میوه هایی که رنگ آنها نارنجی پر رنگ است به بدن در جذب ویتامین A کمک می کنند و از .... ازگيل ميوه اي بسيار مقوي است زيرا قدرت اُسمزي خون را بالا مي برد.
عضله و گرفتگی و مفاصل و استخوان - تجارب طب سنتی
tajarobteb.persianblog.ir/.../عضله_و_گرفتگی_و_مفا...
Translate this page
کسانی که قطره قطره ادرار می کنند برای درمان آن باید چای میخک بنوشند. 23. ... جوانی می شود. 7. کسانی که فشارخون دارند کنجد کمتر بخورند. 8. .... این نوع زانو درد در کسانی بوجود میاید که صفراوی هستندو درجه صفرای آنها هم بالا است.علت بوجود ..... باورتان میشود با معجزه روغن زدن به کف پا میتوانید همه دردهای خود را درمان می کنید. ⚪️هر شب ...
اگر از فشار خون بالا رنج می برید،حتما بخوانید | 3stat3
3star3.com/.../اگر-از-فشار-خون-بالا-رنج-می-برید،حت...
Translate this page
Jul 18, 2016 - این متن برای افرادی که از فشارخون بالا رنج می برند خط به خط ان بسیار با ... مواد غنی از پتاسیم یعنی میوه‌ها شامل موز، زردآلو، پرتقال، انجیر، هلو، ... به فشار خون و باز کردن گرفتگی های عروقی معجزه میکند،همچنین مصرف این ... را کاهش می دهد؛ و برای کسانی که سایش دندان ( دندان قروچه ) دارند هم، بطور چشمگیری مفید است.
الف - کاهش سریع "فشار خون بالا" در چند دقیقه
alef.ir/vdcdns0x9yt0n56.2a2y.html?293796
Translate this page
Sep 9, 2015 - برخی گیاهان تاثیر به سزایی در کاهش فشار خون دارند و باعث بهبود بیمار می‌شوند. ... داخل آنها با فشار جریان پیدا می‌کند و این امر باعث ایجاد فشار خون می‌گردد. ... روزانه چند عدد آلو، تمشک که نقش معجزه آسایی در کاهش فشار خون دارد، زغال اخته .... انتقادات ورزشکاران المپیکی شروع شد/ حدادی: شرمنده هیچ کسی نیستم/ همسر ...
خواص گياهان دارويي
attare.blogfa.com/
Translate this page
گیاهی است از خانوادۀ جگنها Cyperaceae که متجاوز از یکصد گونه دارد و نام علمی گونه هایی ... گونه ای از این گیاه نیز در منازل به عنوان گلدان زینتی کاشته می شود که در تهران آن را .... حضرت علی (ع) فرموده اند:" کسی که کمی زعفران خالص و کمی سعد(سعد کوفی) را با مقداری عسل مخلوط کند و روزانه ...... هم چنین مصرف این برگ از فشار خون بالا.
سایت استاد ناصری - 740- افزایش پلاکت خون به روش طب سنتی
naseri2020.mihanblog.com/post/915
Translate this page
Sep 22, 2014 - مدت هاست در مورد درمان پلاکت خون در پی راه حلی بودم که با رژیم غذایی به شود ... پلاکت‌ها، اجزای کوچک مسطحی هستند که در خون وجود دارند و از بقیه ... برای پایین بودن پلاکت خون هرچه هست عکس آن رژیم غذا، برای کسانی است که پلاکت خون آنها بالا ... از پوکی استخوان در حدی هستند که معجزه می کنند که گفته می شود، اگر در ...
هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست!!!!!! (روش هایی ...
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
Mar 27, 2013 - 20 posts - ‎4 authors
در ضمن یه مقدار حواستون به کالری چیزهایی که می خورین باشه با جدول کالزی غذا بخورید عالیه ... در ضمن خیار و کاهو رو در طول روز خیلی مصرف کنید معجزه میکنه ... ای و خود خامه برای کسانی که میخوان صورتشون پر بشه توصیه میشه و شیرینی! ... کیوی رقیق کننده ی خون است و از چربی خون بالا،فشار خون،سرما خوردگی و ...
دوران بارداری و مراقبت از کودک - کارهای مفید دوران بارداری
koodakeman92.blogfa.com/.../کارهای-مفید-دوران-باردا...
Translate this page
۲-کسانی که می خواهند نوزادی زیبا داشته باشند در دوران حاملگی در فواصل غذا و ظهر و شب انار بخورند. ... زرد آلو:برای خانمهای حامله به عنوان عصرانه بسیار مفید است. .... قووتو معمولا طبعی گرم دارد و برای موارد زیر بصورت معجزه آسا عمل میکند: .... پره‌اکلمپسیا که همراه با بالا بودن فشار خون، ترشح پروتئین در ادرار و افزایش غیرعادی وزن به ...
Searches related to زردآلو برای کسانی که فشار خون بالا دارند معجزه می کند

مضرات زردآلو

خواص زردآلو برای پوست

خواص زردآلو در دوران بارداری

خواص برگه زردالو خشک

خواص زردآلو خشک شده

خواص هلو

خواص برگه زردآلو در بارداری

برگه زردآلو چاق کننده است
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 303
  • بازدید امروز : 1,763
  • باردید دیروز : 1,307
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,070
  • بازدید ماه : 23,094
  • بازدید سال : 400,705
  • بازدید کلی : 4,180,483