loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 81 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

 

ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند

ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند

ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند 

ملت ایران بر چه اساسی زندگی اجتماعی و سلامت خود را تنظیم و مدیریت می کنند؟باید با توجه به آمار نگاهی به عادات زندگی ایرانیان داشته باشیم. بیایید واقع بین باشیم ، ما ایرانی ها در مصرف برخی از مواد غذایی و یا در انجام برخی کار ها بیش از اندازه زیاده روی می کنیم. کسی نمی تواند منکر این مسئله شود که در ایران مصرف نوشابه از بسیاری از کشور ها بالاتر است.

 

خبر که منتشر شد، همه نگران شدند. ایران رکورددار مصرف نوشابه در دنیا شده بود. خبری که ماه پیش رسانه ای شد و کارشناسان تغذیه ایران را بیشتر از گذشته به فکر فرو برد…براساس این آمار مصرف نوشابه در ایران بیش از ۴ برابر استاندارد جهانی بود. آن هم در وضعیتی که مصرف سالیانه ۱۰ لیتر نوشابه در دنیا هم به قدر کافی خطرناک است، چه برسد به مصرف سالیانه ۴۲ لیتر نوشابه در ایران.

 

به این بهانه سراغ دیگر آمارهای تغذیه مردم در ایران رفتیم و البته آنها را با سرانه جهانی شان مقایسه کردیم. آماری که غیر از مصرف زیاد میوه بین ایرانی ها، بقیه همه خطرناک بود. اگر در هر وعده غذایی نوشابه می خورید، اگر همیشه نمکدان دستتان است و اگر دوست دارید غذای چرب بخورید یا به شیرینی ها علاقه زیادی دارید، خواندن این آمار را از دست ندهید.

 

آماری که پس از خواندن آن، شاید بعضی از عادت های غذایی بدمان را کنار بگذاریم. در کنار این به بعضی دیگر از رکوردهای ایرانی هم اشاره کردیم که البته آن بخش هم خواندنی است.

 

نوشابه

سرانه مصرف نوشابه در ایران برای یک سال ۴۲ و در جهان تنها ۱۰ لیتر است! یعنی ما ۴ برابر استانداردها نوشابه می نوشیم! ایرانیان سالیانه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای نوشابه هزینه می کنند. رقمی بیش از یک ماه یارانه نقدی تمام ۷۰ میلیون نفر.

 

ما در ایران ۶ برابر آنچه در که دنیا نان خورده می شود، نان می خوریم. اگر هر نان بربری را ۲۰۰ گرم فرض کنیم، ما در سال ۸۰۰ نان بربری می خوریم. یعنی تقریبا روزی بیش از ۲ نان. البته همه می دانیم که چه میزانی از این آمار را دور می ریزیم. در ایران سالیانه ۲۵ میلیارد قرص نان پخته می شود.

 

تخم مرغ
هر ایرانی در سال ۸ کیلوگرم تخم مرغ مصرف می کند. با فرض اینکه هر تخم مرغ ۶۰ گرم است، آمار مصرف تخم مرغ برای هر ایرانی در سال ۱۳۳ عدد می شود. یعنی هر ۳ روز یک تخم مرغ. در آمار جهانی هر فرد ۲۴ کیلوگرم تخم مرغ مصرف می کند. ۴۰۰ عدد در سال. به صورت میانگین روزی یک عدد.

 

شیر
ما در ایران یک سوم اروپایی ها شیر می خوریم. مصرف لبنیات در ایران برای هر فرد روزانه ۱۳۹ گرم است که فقط ۲۸ گرم از آن را شیر تشکیل می دهد. در حالی که مصرف مطلوب لبنیات هر فرد باید روزانه ۲۲۵ تا ۲۴۰ گرم باشد.

 

ماهی
ایران به ۲ دریا مشرف است؛ دریای خزر و خلیج فارس. میزان صید ماهی در ایران جایگاه خوبی بین کشورهای دیگر دنیا دارد، اما هنوز ماهی وارد سبد غذایی مردم ایران نشده است. همه ما چند نفری را می شناسیم که از مزه آن متنفر هستند.

 

میوه:
ایران در تولید ۱۵ میوه اصلی کره زمین مقام اول تا دهم را دارد و بیش از ۴ درصد از میوه دنیا را تولید می کند. به همین دلیل میوه بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دنیا مصرف می کنیم. ۲ برابر مردم دنیا و ۵/۱ برابر مردم اروپا. رکورددار مصرف میوه در دنیا دومنیکن است که روزانه یک کیلوگرم میوه می خورند.

 

آب
در مصرف آب آمار قابل دفاعی داریم. البته بخشی از مصرف بالای آب بین ایرانی ها، به هزینه پایین و آب و هوای گرمسیری ایران برمی گردد. ما ۲ برابر مردم دنیا آب می نوشیم. تقریبا روزی یک لیتر.

 

برنج
شاید همه تصور کنیم که از برنج خورترین مردم دنیا هستیم، اما آمار چیز دیگری را ثابت می کند. تا ۳۰ سال پیش مصرف سرانه برنج ۱۵ تا۲۰ کیلوگرم بوده در حالی که طی چند ساله گذشته این میزان به ۳۹ تا ۴۰ کیلوگرم افزایش داشته است. مصرف برنج در ایران کمتر از نصف کشورهای دیگر آسیاست.

 

فضای ورزشی
سرانه فضای ورزشی برای هر ایرانی کمتر از یک کمتر مربع است؛ یعنی یک سوم میانگین جهانی! سرانه فضاهای ورزشی در هر کشور یکی از عوامل زندگی سالم است که در ایران اصلا وضعیت خوبی ندارد.

 

مکالمه تلفنی
ایرانی ها روزانه ۴۰ دقیقه تلفن حرف می زنند. بخش زیادی از بیماری های مفصلی در ناحیه گردن به خاطر همین عادت بد گریبان ایرانی ها را می گیرد. این آمار در مقایسه با دیگر مردم دنیا ۴ برابر است.

 

مصرف دارو
در ۸ سال گذشته، متوسط تعداد داروهای تجویز شده در هر نسخه، بیش از ۴ قلم بوده است که در حال حاضر متوسط کشوری آن به ۶ قلم رسیده. میانگین جهانی کمتر از ۲ قلم در هر نسخه است. یعنی در ایران بیش از ۳ برابر متوسط جهانی است.

 

شکر
در این بخش از همه دنیا جلوتر هستیم. سرانه مصرف شکر ما در سال نگران کننده است. هر ایرانی در روز ۱۰۰ گرم شکر مصرف می کند که کارشناسان تغذیه آن را دلیل اصلی اضافه وزن ایرانی ها می دانند.

 

نمک
ایرانی ها در مصرف سم سفید هم رکورددار هستند. شاید باور نکنید اما ما روزانه ۲۰گرم نمک مصرف می کنیم. ۲ برابر آنچه که در دنیا نمک استفاده می کنند و ۴ برابر آنچه که کارشناسان تغذیه آن را استاندارد می دانند.


Google
About 3,010,000 results (0.52 seconds)
Search Results
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند - پارس ناز
www.parsnaz.ir/ایرانی-ها-زمینه-ها-قهرمان.html
Translate this page
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند ملت ایران بر چه اساسی زندگی اجتماعی و سلامت خود را تنظیم و مدیریت می کنندباید با توجه به آمار نگاهی به عا.
Images for ‫ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند‬‎Report images
Image result for ‫ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند‬‎
20 hours ago
Image result for ‫ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند‬‎
Image result for ‫ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند‬‎
Image result for ‫ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند‬‎
More images for ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند - بازتاب 24
baztab24.com/search/?...ایرانی+ها...این+زمینه+ها+قهرما...
Translate this page
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند \nملت ایران بر چه اساسی زندگی اجتماعی و سلامت خود را تنظیم و مدیریت می کنند؟باید با توجه به آمار نگاهی به عادات زندگی ایرانیان ...
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=ایرانی+ها+در+این+زمینه+ها+قهرمان...
Translate this page
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند ... برانکو معتقد است تیم قهرمان لیگ برتر می شود و در اين باره به روزنامه پیروزی هم .... حریفان المپیکی تیم والیبال این ها هستند.
ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند - دانلود
wikima.ir/news/232192
Translate this page
19 hours ago - ایرانی ها در این زمینه ها قهرمان هستند. ملت ایران بر چه اساسی زندگی اجتماعی و سلامت خود را تنظیم و مدیریت می کنند؟باید با توجه به آمار نگاهی به عادات ...
کریستین ساینس مانیتور: ژنرال سلیمانی، قهرمان ملی ایرانی ها است
www.yjc.ir/.../کریستین-ساینس-مانیتور-ژنرال-سلی...
Translate this page
Feb 16, 2016 - یک روزنامه آمریکایی با قهرمان ملی خواندن سردار سلیمانی نوشت اعتبار وی به ... ایران ساکن شهر قم در این زمینه گفت: «تبلیغات در ایران در حال تغییر است. ..... تازه این یکی از قهرمانای ایران که شما ها تازه پیداش کردید هنوزم جوانان غیور ...
خبرهای توصیه شده | خبر فارسی
khabarfarsi.com/top_recommended_news
Translate this page
در این زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد . ... آن طور که آی اسپورت نوشته، بعد از قهرمانی وزنه بردار کشورمان در المپیک، .... ایران را در بازیهای المپیک ریو به دست بیاورد تا کاروان ایران در جدول توزیع مدال ها با دو طلا در رده 20 جهان قرار گیرد.
ورزش قهرمانی بانوان از ابتدای انقلاب تا کنون در یک نگاه
www.womensport.ir/.../ورزش-قهرمانی-بانوان-از-ابتدا...
Translate this page
شبکه خبری ورزش بانوان ایران- امروز در بسیاری از رشته ها در عرصه بین المللی حضور بانوان با حجاب اسلامی امری پذیرفته شده است و تلاش ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
درک شوستر، سرمربی دارمشتات آلمان در نظر سنجی سالانه این کشور به عنوان بهترین ... معافیت مدال آوران المپیک از خدمت سربازی/ فرزندان پارالمپیکی ها معاف می شوند - جانشین ... در آثار گوهری پس زمینه ای دیده نمی‌شود و رنگ سفید در پس زمینه غالب است. .... درخشش وزنه برداران ایران در ریو/ سهراب مرادی هم قهرمان المپیک شد · بگیر و ببندها ...
ژنرال سلیمانی، قهرمان ملی ایران/ تمثال ژنرال سلیمانی ... - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/139411260013...
Translate this pageFars News Agency
Feb 16, 2016 - روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: قاسم سلیمانی قهرمان ملی با نشاط ... یک چهره اصولگرای ایران ساکن شهر قم در این زمینه گفت: «تبلیغات در ایران در حال تغییر است. ... جدول مدال ها در پایان روز هفتم/ ورود ایران با طلای رستمی و ناکامی ...
زندگي نامه - غلامرضا تختي؛ براي هميشه قهرمان
www.olympicacademy.ir/takhti/bio.htm
Translate this page
تختي کاپيتان تيم ملي و پرتجربه ترين کشتي گير ايران که در اين رقابت ها در وزن ... جهان پهلوان غلامرضا تختي پرافتخارترين چهره تاريخ ورزش قهرماني ايران و فاتح .... بالاخره او با تختي به ايران مي آيد و اين زمينه دوستي هاي بعدي دانشجوي ايراني ...
برانکو: بعضی وقت ها برد دربی از قهرمان مهمتر است/ اشکتان درآمد که ...
perspolisnews.com › ... › اخبار پرسپولیس › مصاحبه ها - Translate this page
Apr 22, 2016 - می بینم كه در ایران خانم ها از كشور من هم بسیار مهم تر هستند نسبت به آقایان. ... تئوری چاپ شده در این زمینه كه ریشه اصلی كروات ها از ایران باستان است.
دولت بهار:كريستين ساينس مانيتور: ژنرال سليماني، قهرمان ملي ايراني ها ...
www.dolatebahar.com/telex-221154.html
Translate this page
Feb 16, 2016 - روزنامه ياد شده نوشت: پيشتر در جمهوري اسلامي قهرمان پرستي به ... يك چهره اصولگراي ايران ساكن شهر قم در اين زمينه گفت: «تبليغات در ايران در حال ...
شاخص مصرف انرژی در همه زمینه ها بالاست/ ایران اولین کشور پرداخت کننده ...
www.khanehkheshti.com/.../شاخص-مصرف-انرژی-در-هم...
Translate this page
Aug 2, 2016 - شاخص مصرف انرژی های ما در همه زمینه ها بالاست و این وظیفه طلبه ها و روحانیون ... وی تصریح کرد :مصرف تخم مرغ ایرانیها به طور متوسط یک سوم جهانی ومصرف ... هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی رفسنجان ،قهرمان استان کرمان شد ...
خلیلیان: قهرمانی در جام باشگاه های آسیا کمتر ازجام ملت ها نیست | طرفداری
www.tarafdari.com/.../خلیلیان-قهرمانی-در-جام-باشگاه...
Translate this page
خلیلیان: قهرمانی در جام باشگاه های آسیا کمتر ازجام ملت ها نیست ... وی گفت: "باید نگاه حرفه ای باشد و فرصت با باشگاه ها داده شود و در این زمینه بخش ... اخبار ایران.
صیاد قهرمان دل ها - شاهین پرس
shahinpress.ir/59789/صیاد-قهرمان-دل-ها
Translate this page
Apr 9, 2016 - این عارف عاشق، نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بود که جان شیرین خویش را، فدای ... و آمل گذرانید و در طی این سال ها، تحت تأثیر جوّ مذهبی خانواده، ریشه های علاقه مندی ... صیاد، خویش را در مقابل خانواده شهدا خجل می دید و در این زمینه با خود می ...
تاثیر قهرمان ضد ایرانی سعودی ها در جنگ یمن - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir/.../تاثیر-قهرمان-ضد-ایرانی-سعودی-ها-د...
Translate this page
Apr 23, 2015 - یکی از این جوانان بی تجربه در ساختار جاکمیت سعودی ها محمد نایف وزیر کشور عربستان است ... تاثیر تعیین کننده قهرمان ضد ایرانی سعودها در جنگ یمن ... این اختلافات به ویژه در زمینه مداخله زمینی پس از حملات هوایی در یمن ملموس است.
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
Translate this page
ویژن کارت ایرانیان نیاز ایرانی ها به مسترکارت را برطرف کرد -- دیجیاتو .... را به این استان اتفاق مهمی در زمینه رفع موانع و مشکلات صادرات منطقه دانست و گفت: . .... فیلم لحظه قهرمانی دومین وزنه بردار ایران در برزیل/سهراب مرادی طلای المپیک را به ایران ...
فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/
Translate this page
ایران در روز هفتم بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو رسما وارد جدول توزیع مدال ها شد. ... طرح آزمایشی رجیستری گوشی‌های موبایل از سوم مرداد در کشور آغاز شد و در این زمینه سامانه شناسایی و ثبت گوشی ایجاد شده است. ... عکس/ دو قهرمان طلایی در یک قاب · مدالم را به ...
آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 95 | استخدام
www.estekhtam.com/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و...
Translate this page
6 days ago - ۱۶ مرداد ۹۵ – مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشوربه سربازی فراخوانده شدند .... وی هدف از معافیت سربازی فرزندان ذکور خانواده های زیرپوشش این کمیته را زمینه .... وی درخصوص اهمیت مرزبانی در کشور عنوان کرد: ایران یک منطقه ... در ادامه، جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان در بازی‌های ...
کیهان: آقای روحانی، بازگرداندن عزت و غرور ملی ایرانی ها این بود؟!
www.bartarinha.ir/.../کیهان-آقای-روحانی-بازگرداندن-ع...
Translate this page
1 day ago - رئیس‌جمهور روحانی در این مورد گفته بود: «من عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند.» ... در این زمینه مصادیق فراوان دیگری نیز وجود دارد که برای جلوگیری از اطاله کلام از شرح آن‌ها می‌گذریم و ... توهین به بانوی قهرمان ایران روی آنتن زنده.
فهرست کتابهای معرفی شده در تایم - ساعت و تقویم رسمی ایران
www.time.ir/.../booklist-فهرست-کتابهای-معرفی-شده-...
Translate this page
در بخش اول کتاب یاد می گیرید چه طور افکارتان را بشناسید و آن ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید. ... این اثر برجسته را برای خوانندگان غیرمتخصص دراین زمینه بسیار آسان کرده است. .... قهرمان داستان، شخصی به نام وینستون اسمیت است.
خوزستان در انتظار جشن قهرمانی استقلال/ انسجام خوزستانی ها در روز جمعه ...
www.asrejonoob.ir/.../خوزستان-در-انتظار-جشن-قهرمان...
Translate this page
May 11, 2016 - ... جشن قهرمانی استقلال/ انسجام خوزستانی ها در روز جمعه/ لستر ایران پدیده ... قهرمانی یا نایب‌قهرمانی استقلال خوزستان خبر داد و گفت: در این زمینه ...
[PDF]ﻫﺎ و ﺗﻬﺪﻳﺪﻫﺎي اﺳﺘﻌﺪادﻳﺎﺑﻲ در ورزش ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ ﻫﺎ، ﻓﺮﺻﺖ ﻫ
https://journals.ut.ac.ir/article_32166_e5ebe4f9b181ea...
Translate this page
by حسینی - ‎2013
ﻫﺎ، ﺿﻌﻒ. ﻫﺎ، ﻓﺮﺻﺖ. ﻫﺎ و ﺗﻬﺪﻳﺪﻫﺎي اﺳﺘﻌﺪادﻳﺎﺑﻲ در ورزش ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ. ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﻲ اﻳﺮان و ﺗﻨﮕﻨﺎﻫﺎ و ﭼﺎﻟﺶ .... ﺟﺎﻣﻌﺔ اﻳﺮان از ﻟﺤﺎظ اﺳﺘﻌﺪاد اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺑﺴﻴﺎر ﻏﻨﻲ اﺳﺖ و از اﻳﻦ ﺣﻴﺚ زﻣﻴﻨﺔ ﻣﻨﺎﺳﺒﻲ وﺟﻮد دارد . وﻟﻲ ﻇﺎﻫﺮاً.
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
www.downloadha.com/
Translate this page
شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه .... هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. ... تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند ... مهارت های ویژه قهرمان اشاره کرد که تنها با موفقیت در این ماموریت ها می توانید بازی را ...
آخرین اخبار - آخرین و جدیدترین اخبار شهرخبر
www.shahrekhabar.com/آخرین-اخبار
Translate this page
آخرین اخبار,جدیدترین اخبار,آخرین خبر ها,جدیدترین اخبار. ... 8 دقيقه پيش. عصر ایران. درگیری لفظی عباسی و پورابراهیمی در صحن علنی مجلسحداقلی‌ترین کار این .... استخدام مسئول انبار در یک شرکت معتبریک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه فراورده های پروتئینی ... این غذاها سرطان زا هستند، لطفا آن ها را نخورید؛ سرطان در لباس غذا!
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
این بیانگر غفلت سازمان ها از انجام اقدامات اساسی و بنیادین در زمینه امنیت سایبری ..... ما ایرانی‌ها بدهکار نیست و می‌خواهیم همچنان بزرگ‌ترین مصرف کننده نوشابه باشیم. ..... ديوانه‌وار به ورزش بپردازند و فکر مي‌کنند بايد تبديل به قهرمان دوي ماراتن شوند.
رقابت های شطرنج قهرمانی مدارس آسیا در ایران آغاز شد | فرتاک ورزشی
www.fartakvarzeshi.ir/...ها.../1124-رقابت-های-شطرنج-...
Translate this page
Jul 10, 2016 - در آئین افتتاح این رقابت ها «کیرسان ایلیومژینوف» رئیس فدراسیون جهانی ... «آناتولی کارپف» قهرمان سابق شطرنج جهان نیز گفت: شطرنج زمینه را ...
بيوگرافي علي اكبر رائفي پور | سربازان مبارز
smob.ir/در-باره-ما/
علی اکبر رائفی پور تحلیلگر، محقق و پژوهشگر ایرانی است. ..... شما میخواید قهرمان سازی کنید و این بابا که دست آموز شماست را بدون سابق و شناسنامه .... لطفا این خبرو بخونید و باهمه کسایی که مدرک دانشگاهی و زمینه فعالیتشون به هم نمیخوره .... هرکسی که این سخنرانی ها را شنیده تا یک ماه تو کف این صحبت ها و این علمیت و درایت مونده .
تیم ملی والیبال مردان ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../تیم_ملی...
Translate this pagePersian Wikipedia
تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ موفق به کسب دو عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، یک طلا .... پایداری نداشت و بیشتر کوشش می‌شد در زمینه ورزش عمومی و همگانی برنامه‌ریزی .... موج شادی ایرانی ها و بازتاب صعود بعد از این دیدار در شبکه های اجتماعی و رسانه ...
اپتومتریست ها مراقبین اولیه بینایی هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ...
www.mehrnews.com/.../اپتومتری...
Translate this pageMehr News Agency
17 hours ago - وی افزود: این کنگره برای ارتقاء سطح علمی اپتومتریست ها هر سال یکبار برگزار می شود ... شرکت کردند و در این کنگره ۴۵ شرکت تجهیزات اپتیکی و پزشکی در زمینه لنزهای تماسی، ... تصویری/ قهرمانی سهراب مرادی و دومین طلای ایران ...
sporttv.ir:: بازی با قهرمان جهان با کلی هیجان ؛ ایران – فرانسه از نگاه آمار ...
sporttv.ir/.../-بازی-با-قهرمان-جهان-با-کلی-هیجان-؛-ایرا...
Translate this page
May 11, 2016 - بازی با قهرمان جهان با کلی هیجان ؛ ایران – فرانسه از نگاه آمار والیبالی ... فرانسوی ها در این زمینه آمار بهتری در لیگ جهانی از خود بر جای گذاشته اند.
12 پیامد عظیم تحریم ها علیه ایران - فرارو
fararu.com/fa/.../12-پیامد-عظیم-تحریم-ها-علیه-ایران
Translate this page
به این ترتیب اگر هدف تحریم ها ، صدمه زدن به مردم ایران بوده، این هدف محقق شده است. اما در صورتی که تحریم ها به منظور ... ایالات متحده نیز در خلال سیاست تحریم ها، نفوذ شرق در ایران را زمینه ساز شد. از سال 2001، صادرات چین به ایران ... راز قهرمانی‌ "فلپس" ...
کارشکنی جدید سعودی ها برای حجاج ایرانی
www.fardanews.com/.../کارشکنی-جدید-سعودی-ها-برا...
Translate this page
3 days ago - عربستان سعودی برای حجاج ایرانی مقیم اروپا روادید صادر نکرد. ... سعودی امسال برای حجاج ایرانی مقیم اروپا رویداد صادر نکرد و رایزنی ها در این زمینه بی نتیجه مانده است. ... این مدیر باسابقه کاروان حجاج ایرانی در اروپا تصریح کرد: سعودی ها از هر راهی مانند ... جاسوس تحریم‌ساز اعدام شد/ شهرام امیری، قهرمان هسته‌ای یا خائن ...
خبرگزاری جمهوری اسلامی - قهرمان دوومیدانی ایران: کسب مدال المپیک از ...
www3.irna.ir/.../82179...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
6 days ago - این قهرمان دوومیدانی ایران در خصوص مصوبه دولت در خصوص استخدام قهرمانان ... و در روز مسابقه دچار حادثه شود، آن وقت تمام امید خود را در این زمینه از دست می دهد. ... های المپیک لندن را دریافت کرد ولی در این مسابقه ها نتوانست مقامی کسب کند.
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
میخواستم در مورد جامعه ایران و مردم و مخصوصا جوانان یک چیزی به شما بگویم. ... چرا ما همه دید ها و هدف گیری هامون جهانی نیست، این غربی ها که نمونه بارز فرعون و سیاست های فرعونی اند در عصر حاضر و از ته همه فعالیت هاشان بر مبنای «باطل» ..... ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ لادن قهرمانی .... در سایت جستجو کنید، در این زمینه توضیح کامل داده شده است.
آغاز رسمی مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا با ... - فدراسیون شطرنج
www.ircf.ir/Default.aspx?tabid=36&ctl...mid...
Translate this page
Jul 10, 2016 - این قهرمان پرآوازه با اشاره به سفری که بیست سال پیش به ایران داشته، افزود: ... هم در آئین افتتاح این رقابت ها با قدردانی از برگزاری این مسابقات در ایران گفت: ... ایران با حمایت های خود زمینه را برای توسعه رشته شطرنج فراهم کرده اند.
پاسخ وزیر به شائبه علاقه شان به قهرمانی سرخابی ها - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/536436/.../sport-managem... - Translate this page
May 14, 2016 - گودرزی می گوید قهرمانی استقلال خوزستان تمام شائبه ها را رد می کند. ... درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه می گوید: « این موضوع که حضور ... شده هم افراد خبره و کارشناسی در این زمینه هستند و این انتخابات در یک فضای آرام و ...
تیم ملی والیبال ایران
www.fansvolley.ir/cat/55/iranvolleyballteam.html
8 hours ago - ترکیب تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه،شهرام محمودی، سید محمد موسوی، .... تنش ها بین کمیته المپیک و فدراسیون والیبال بالا گرفته و دلیل انتشار ..... قهرمان به کسی گفته می‌شود که برای خاکش ایثار کرده و یا حماسه‌ نیز به اتفاقی .... آرام و به دور از هیاهو،محیای حضور در المپیک 2016 ریو شود که در این زمینه از هیچ ...
[DOC]آرش کماندار، روایت زندگی یک قهرمان - پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری
www.richt.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...24fe...
Translate this page
شاید تا به حال هیچ کس کودکی این قهرمان بزرگ را که تیر و جانش کوه ها و دشت ها را در ... را صرف مطالعات کودکی کرده و پژوهش های بسیاری در این زمینه داشته است، به خوبی با ... تاریخی ، فضای کودکی و نوجوانی آرش را منطبق بر فرهنگ ایرانی خلق می کند.
سکوهای قهرمانی زیر پای بانوان محجبه ایرانی مایه افتخار است
dana.ir/News/853091.html
Translate this page
3 days ago - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-سکوهای قهرمانی زیر پای بانوان محجبه ایرانی مایه ... وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که این بازی ها به فراموشی سپرده شود افزود: از ... ایرانی اسلامی خود را حفظ می‌کنند و همواره خود را در تمام زمینه ها ثابت کرده اند.
ایرانی‌ها و مالکیت باشگاه‌های خارجی :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../ایرانی‌ها-و-مالکیت-باشگاه‌های-خا...
Translate this page
Jun 19, 2016 - به گزارش "ورزش سه"، در میان این چهره ها می توان به فرهاد مشیری اشاره کرد که سهام دار باشگاه ... مارسی ۸ بار موفق به قهرمانی در لیگ فوتبال فرانسه شده است. ... تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
سایت خبری ایران. ... انتقاد لاریجانی از توهین ها به روحانی: استفاده از عبارات نسنجیده علیه رئیس جمهور ... خودش بگذارید / شورای نگهبان این مسئله را در بررسی صلاحیت ها مد نظر قرار دهد ... درخشش وزنه برداران ایران در ریو/ سهراب مرادی هم قهرمان المپیک شد.
مجسمه قهرمان ایرانی اثر کیست؟ - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
پیش از صدیقی هیچ استادی در این زمینه در ایران فعالیت نکرده بود. ... ۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی ...
بررسی دیجیاتو؛ تجربه رانندگی با ولوو XC90؛ قهرمان سنگین وزن ولوو در ...
digiato.com/.../اولین-تجربه-رانندگی-با-ولوو-xc90؛/
Translate this page
Jun 23, 2016 - قهرمان سنگین وزن وایکینگ ها در کوچه پس کوچه های تهران در ایران نام ولوو ... باید عنوان کرد که ولوو در این زمینه بسیار موفق بوده و تبدیل به خودرو سال ...
صد خبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
پایتخت سبز اروپا، سرزمین جذاب توریست ها ... سازی‌ها و کاهش تقاضای فصلی زمینه سقوط آزاد بیشتر قیمت نفت را فراهم کرده و در این بین بهای نفت ایران به بشکه‌‍ای ...
خبرداغ
khabaredagh.ir/
Translate this page
توهین ها به روحانی را در این وضعیت ببینید وقضاوت کنید/ واقعا یادمان رفته در آن 8 سال چه اتفاقی افتاد؟ ... آیت الله هاشمی: باید کاری کنیم که ایران در دور دوم دولت روحانی به اهداف .... زمینه‌ها و پیامدهای یک توافق بانکی ... چطور قهرمان زندگی خودتان باشید ...
پایگاه اطلاع رسانی دولت - گودرزی: شاد کردن دل مردم با قهرمانی ها بزرگ ...
www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=8&Id...
Translate this page
Apr 9, 2016 - پایگاه اطلاع رسانی دولت - گودرزی: شاد کردن دل مردم با قهرمانی ها بزرگ ترین ... را در تاریخ ورزش ایران حک کنند که این بزرگترین موفقیت برای ورزشکار است ... عنوان مسئول، تمام تلاش خود راخواهم کرد تا زمینه رشد بیشتر شما مهیا شود.
پنجره ای رو به شب و خبر طرح مدرسه قهرمان - اخبار - رادیو ورزش
radiovarzesh.ir/-/پنجره-ای-رو-به-شب-و-خبر-طرح-مدر...
Translate this page
شهاب قاسمی، کارشناس ورزشی در این زمینه گفت: قهرمانی تیم ما با حفظ همدلی و وحدت ... مدرسه قهرمان را مطرح نمود و در خصوص طرح مدرسه قهرمان گفت: در این طرح مدارس تیم ها را ... ایران و جهان، هر شب از ساعت 22 تا 2 بامداد تقدیم به شنوندگان رادیو ورزش می شود.
وحشت در نیس؛ جشن فرانسوی ها عزا شد - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../وحشت-در-نیس؛-جشن-فرانسوی-ها-عزا-...
Translate this page
Jul 15, 2016 - IRINN | فارسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ... شمار کشته شدگان این حادثه تاکنون 84 نفر و شمار زخمی ها 130 نفر اعلام شده است. ... به گزارش خبرگزاری فرانسه هویت راننده کامیون هنوز شناسایی نشده و اقدامات لازم در این زمینه جریان دارد. بنا بر ... اعلام تعطیل رسمی بخاطر قهرمانی در المپیک/ فیجی غرق در غرور و شادی.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 39,793
  • بازدید سال : 309,835
  • بازدید کلی : 4,089,613