loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 171 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم

قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه قبل بود که فروشگاه زنجیره ای رفاه در تفاهم نامه ای که با کمیته ملی المپیک امضا کرد تقبل کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال بیاورد 50 میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. این در حالی است که این فروشگاه زنجیره ای حتی خبر از استخدام یکی از اعضای درجه یک خانواده ورزشکاران داد.

این اتفاق در حالی افتاده است که حمایت رفاه از ورزشکاران المپیکی واکنش مثبت آنها را به همراه داشته است. کیانوش رستمی که نخستین مدال کاروان ایران را در بازی‌های ریو 2016 به دست آورد، در این رابطه گفت: «حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشند. ورزشکاران در کنار تلاش و سختی‌هایی که برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک می‌کشند، به حمایت‌های روحی و روانی و مالی نیز نیاز دارند.»

قهرمان المپیک گفت: «موقعی که این خبر را شنیدیم پیش خودم گفتم که امیدوارم این قول مثل خیلی از وعده هایی که قبلا داده  شده، نباشد و وعده رفاه عملی شود. خیلی از مواقع وعده های این چنینی عملی نمی شود اما امیدوارم فروشگاه رفاه به قول خود عمل کند.»

رستمی در پاسخ به این سوال که کدام یک از اعضای خانواده خود را در فروشگاه رفاه استخدام خواهد کرد، گفت: «قبل از بازی‌های المپیک به این موضوع فکر کرده بودم و تصمیم دارم برادرم را استخدام کنم. امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم و مدیران فروشگاه رفاه خواسته ام را عملی کنند.»


Google
About 559,000 results (0.49 seconds)
Search Results
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
23 hours ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - آفتاب
aftabnews.ir/.../کیانوش-رستمی-می‌خواهم-برادرم-را-است...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق ...
رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../رستمی-می‌خواهم-برادرم-را-استخدام...
Translate this page
1 day ago - رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد. خبرگزاری ایسنا: ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم | حمایت رفاه
www.ghatreh.com/.../کیانوش-رستمی-خواهم-برادرم-اس...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق ...
رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/23599094 - Translate this page
1 day ago - رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. خلاصه خبر. خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای ...
رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم / برترین ها
khabarfarsi.com/ext/23599094
Translate this page
1 day ago - خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - عصر ایران - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/147115578065470
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق ...
خبرگزاری آریا - کيانوش رستمي: مي‌خواهم برادرم را استخدام کنم
www.aryanews.com/.../کيانوش-رستمي-مي‌خواهم-برادرم...
Translate this page
1 day ago - به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه ...
کیانوش رستمی می خواهم برادرم را استخدام کنم - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/search/?...رستمی...برادرم...استخدام...
Translate this page
قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد. به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت ...
رستمي: مي خواهم برادرم را استخدام کنم
karamel2.rozblog.com/.../رستمي-مي-خواهم-برادرم-را-ا...
Translate this page
8 hours ago - رستمي: مي خواهم برادرم را استخدام کنم 1 . خبرگزاری آریا - کيانوش رستمي: مي‌خواهم برادرم…,رستمي: مي خواهم برادرم را استخدام کنم,کارامل.
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - رادنیوز
radnews.ir/News/Detail/51740
Translate this page
21 hours ago - کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1174620
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق ...
رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1174956
Translate this page
رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. زمان دریافت خبر: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲منبع خبر: برترین هاطبقه بندی: ورزشیخبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، ...
ورزشی » کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم
www.khabar.pichak.net/.../کیانوش_رستمی_می_خواهم_...
Translate this page
ران المپیکی واکنش مثبت آنها را به همراه داشته است. کیانوش رستمی ک.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - تی اف نیوز
www.tfnews.ir/post_isna.php?...کیانوش%20رستمی:%...
Translate this page
متن خبر - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - همه جو
hamejoo.ir › ورزش
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه قبل بود که فروشگاه ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم -روزنامه جوان - آکاایران
www.akairan.com/.../news20168141164321965.html
Translate this page
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم -روزنامه جوان, اخبار ،اخبار سیاسی، اخبار روز ،آخرین اخبار ،اخبار اجتماعی, اخبار،آخرین خبرها, زبان persian.
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم
keshvar24.com/کیانوش-رستمی-می-خواهم-برادرم-را-اس...
Translate this page
1 day ago - قهرمانی طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره ای رفاه دربیاورد. به گزارش تابناک ورزشی، کیانوش رستمی وزنه برداری ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم | عصرایران
vista.ir/.../کیانوش-رستمی-می‌خواهم-برادرم-را-استخدام-...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › تابناک
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق ...
رستمی می خواهم برادرم را استخدام کنم | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikirss.ir/.../رستمی+می+خواهم+برادرم+را+استخدام...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد. به گزارش ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - پارست
www.parset.com/.../357275_kianoesh_rastamy_mi‌kho...
Translate this page
22 hours ago - قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - خبر گزاری لیکک
khabarlikak.ir/index.php/post/index/9/10475
Translate this page
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. مطالب مشابه ... 3 روز پیش ورزش3. سلفی کیانوش رستمی با خبرنگاران+فیلم. 2 روز پیش باشگاه خبرنگاران ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - دنیای خبر
donyaekhabar.com/.../کیانوش+رستمی+می+خواهم+براد...
Translate this page
قهرمانی طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره ای رفاه دربیاورد. به گزارش تابناک ورزشی، کیانوش رستمی وزنه برداری طلایی المپیک ریو ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - اقتصادبان - قیمت سکه
www.eghtesadban.com/.../کیانوش-رستمی-می-خواهم-ب...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه قبل بود که فروشگاه ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - Newis.ir
newis.ir/کیانوش-رستمی-می‌خواهم-برادرم-را-استخ/
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم. حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق ...
اخبار ورزشی » کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم
www.bkhabar.ir/.../کیانوش_رستمی_می_خواهم_برادرم_...
Translate this page
1 day ago - نار تلاش و سختی هایی که برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک می کشند، به حمایتهای روحی و روانی و مالی نیز نیاز دارند.
مجله اینترنتی: کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - مجله ...
eqms.ir/.../مجله-اینترنتی-کیانوش-رستمی-می-خواهم-ب...
Translate this page
1 day ago - حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق باشند. ورزشکاران در کنار تلاش و سختی هایی که ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم | ایران سنتر - خانه
irctr.ir/.../کیانوش-رستمی-می-خواهم-برادرم-را-استخدام-...
Translate this page
1 day ago - کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم.. ایران سنتر: حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین ...
خبر جدید در خبری3: کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم
khabari3.ir › اخبار بازار
Translate this page
1 day ago - تیتر خبر جدید: کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم این خبر برگرفته از سایت خبرگزاری مهر بود. شما می توانید روزانه برجسته ترین ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - سرخط
www.sarkhat.com/.../کیانوش-رستمی-می-خواهم-برادرم-...
Translate this page
سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. این سایت با بهره ...
رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8169269
Translate this page
قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - http://www.poparena.ir
www.poparena.ir/item-69583-کیانوش%20رستمی:%2...
Translate this page
قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم | ساعت 24
khabarpu.com/k.php?u...
Translate this page
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - ساعت 24 | خبرپو.
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم | کاماند نیوز
kamandnews.ir/.../کیانوش-رستمی-می-خواهم-برادرم-را-ا...
Translate this page
... 10/23؛/ پایان کار تفتیان در نیمه نهایی · توهین به رییس جمهور از جرایم غیرقابل گذشت است · Home / Tag Archives: کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم ...
سایر ورزش ها:رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1808939Translate this page
20 hours ago - رستمی پاسخ این که یک اعضای خود در رفاه خواهد گفت: از المپیک این فکر بودم تصمیم برادرم استخدام امیدوارم بتوانم کار انجام و فروشگاه خواسته را ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/183965Translate this page
1 day ago - قهرمانی طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره ای رفاه دربیاورد. به گزارش تابناک ورزشی، کیانوش رستمی وزنه برداری ...
رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم | مجله بزرگ ایران لایت IranLite.Ir
iranlite.ir/.../رستمی-می-خواهم-برادرم-را-استخدام-کنم/Translate this page
12 hours ago - خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه ...
رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - خبر خوان ، اخبار
www.mahpoo.com/.../news20160814125410845566....Translate this page
19 hours ago - قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم ** قهرمان طلایی المپیک ریو ...
www.linkjoo.ir/?page=matn&code...Translate this page
1 day ago - به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه ...
کيانوش رستمي: مي خواهم برادرم را استخدام کنم - اخبار ما
akhbarma.ir/NR.aspx?id=1766166Translate this page
1 day ago - سایت خبری فارسی زبان|اخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی در سایت اخبارما.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - تلگرامی
telegramy.club/news/215764Translate this page
13 hours ago - ساعت دستبندی LED کاترینا، ارائه شده در رنگ های خاص و شیک. هم یک دستبند اسپرت و هم یک ساعت LED. دارای تقویم روز شمار. دارای 6 ماه گارانتی ...
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/.../کیانوش-رستمی-می-خواهم-برادرم-را-استخدام-...Translate this page
1 day ago - حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می کنند تا در عرصه های بین المللی موفق باشند. ورزشکاران در کنار تلاش و سختی هایی که ...
رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم | اولین ها
news.avalinha.com/post/609026.htmlTranslate this page
قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم
www.espeli.ir/.../کیانوش+رستمی%3A+می‌خواهم+برادرم...Translate this page
11 hours ago - Warning: file_get_contents(http://www.isna.ir/news/95050114741/test): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in ...
کيانوش رستمي: مي‌خواهم برادرم را استخدام کنم - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1302204Translate this page
کيانوش رستمي: مي‌خواهم برادرم را استخدام کنم ايسنا/ قهرمان طلايي المپيک ريو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجيره‌اي رفاه دربياورد. کيانوش رستمي، وزنه ...
رستمي: مي خواهم برادرم را استخدام كنم - فروشگاه اينترنتي - ساخت وبلاگ
shopper.monoblog.ir/post-1265.htmlTranslate this page
8 hours ago - خبرگزاري ايسنا: كيانوش رستمي، وزنه بردار طلايي المپيك ريو از حمايت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه از قهرمانان المپيك خوشحال است. تقريبا دو ماه قبل ...
خبر جــار | کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم
www.khabarjaar.com/post.php?NID=150477Translate this page
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم.
کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم - مجله اینترنتی و ...
taktarinha.com › اخبار روزTranslate this page
1 day ago - صفحه اصلی اخبار روز کیانوش رستمی: می خواهم برادرم را استخدام کنم ... قهرمانی طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره ای ...
کیانوش رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم - نگار آنلاین
www.negaronline.com/.../کیانوش-رستمی:-می‌خواهم-بر...Translate this page
قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 39,966
  • بازدید سال : 310,008
  • بازدید کلی : 4,089,786