loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 202 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید

 

با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید

مبلمان یکی از قسمت های مهم دکوراسیون هر خانه است که باید در خرید آن دقت بسیاری داشته باشید. اگر می خواهید به صورت حرفه ای مبلمان تان را انتخاب و خریداری کنید بهتر است این مقاله را از دست ندهید.

اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید
انتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار مهمی در زندگی هر خانواده ای باشد، با استفاده از اصول زیر شما به راحتی می توانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از لذت های زندگی این است که روی یک مبل راحت دراز بکشیم و استراحت کنیم. ولی خریدن مبلی که در گذر زمان آزمون خود را بتواند پس بدهد نیاز به دقت فراوانی دارد. مهم ترین چیزی که باید در نظر داشت این است که برای خرید عجولانه تصمیم گیری نکنید. مبلی که طراحی ساخت بی نظیری داشته باشید و به همراه آن راحتی و تکیه گاه فراهم کند چیزی است که بهترین گزینه به شمار می رود. و همچنین چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت نظیر شیکی، شکل، رویه دوزی و دوام آن. راهنمای خرید زیر مهم ترین نکات را برای شما لیست می کند، تا زمانی که می خواهید خرید کنید، نه تنها خرید شما یک تجربه ی فوق العاده راحت بلکه با دوام نیز باشد.

 

راهنمای انتخاب مبلمان,اصول خریداری مبلمان راحتی

هنگام خرید مبل اندازه و شکل اتاق را در نظر بگیرید

به اندازه مبلی که انتخاب می کنید دقت کنید
محلی که برای مبل خود در نظر گرفته اید را اندازه گیری کنید، هنگام خرید اندازه و شکل اتاق را در نظر بگیرید. مبلی که فکر می کنید متناسب با فضای اتاق شما است را انتخاب کنید، اندازه های مبل را یادداشت کنید و اندازه ی آن ها را با استفاده از نخ روی کف اتاق شبیه سازی کنید. به این صورت شما مطمئن می شوید که مبل مورد نظر شما در اتاق جا خواهد شد یا نه و اینکه فضای اضافی در اتاق برای قدم زدن یا عبور از آن وجود دارد.

توصیه مهم در خرید مبلمان
همچنین مهم است که چطور قصد داشته باشید مبل خود را وارد اتاق کنید. اگر راهروهای باریکی دارید، یا در مجتمع آپارتمانی زندگی می کنید که از آسانسور یا پله استفاده می کنید، در نظر بگیرید که آیا قادر خواهید بود که به راحتی مبل را وارد خانه ی خود کنید یا خیر.

نکاتی مهم برای خرید مبلمان,توصیه هایی برای خرید مبلمان

هنگام خرید مبل سعی کنید متوجه شوید زیر رویه دوزی مبل چه چیزی قرار دارد

هنگام خرید مبلمان به راحتی آن دقت کنید
در رابطه با یک مبل تازه، آنچه که شما می بینید و آنچه که حس می کنید تا حد زیادی آن چیزی است که در نهایت گیرتان می آید. با توجه به این حرف، حواستان باشد مبلی که فوق العاده از نظر راحتی و داشتن تکیه گاه عالی به نظر می آید ممکن است با گذشت زمان قدرت خود را از دست بدهد. به همین دلیل، سعی کنید متوجه شوید زیر رویه دوزی آن مبل چه چیزی قرار دارد.

راهنمای انتخاب مبلمان, اصول خریداری مبلمان راحتی

متناسب با عرض اتاق تان مبل را انتخاب کنید

شکل و اندازه مبلمان در انتخاب آن مهم است
اگر یک اتاق نشیمن کوچک یا با عرض کم دارید، حتما شما این را نمی خواهید که با قرار دادن یک مبل بزرگ جایی برای چیزهای دیگر باقی نگذارید. با قرار دادن مبلمان بزرگ مسیر رفت و آمد هم بسیار سخت و دشوار می شود. متناسب با عرض اتاق تان مبل را انتخاب کنید.

نکاتی مهم برای خرید مبلمان,توصیه هایی برای خرید مبلمان

خانواده دارها مبلی را انتخاب کنند که کنار همدیگر به شکل L یا U قرار بگیرند تا همه بتوانند روی آن بنشینند

عملکرد مبلمان در انتخاب مبل بسیار مهم است
اگر شما خانواده دار هستید، دو مبلی را در نظر بگیرید که در کنار همدیگر به شکل L یا U قرار بگیرند تا همه بتوانند روی آن در کنار هم بنشینند. این نوع سبک‎ ها، که هم چنین با نام مبل های مدولار (modular) یا چند تکه (sectional) شناخته می شوند، باید برای رو دوزی از یک پارچه  بادوام استفاده شده باشد، به ویژه اگر حیوان خانگی نیز در خانه خود دارید. در این رابطه چرم، میکرو فیبر محکم سنتزی و مخملی و پرز دار موارد خوبی به شمار می روند. مبل های راحتی چند تکه گزینه های خوبی برای استراحت به شمار می روند و مخصوصا برای سینماهای خانگی ایده آل می باشند.

اصول خرید مبلمان, خرید مبلمان راحتی

مبلی را انتخاب کنید که از نظر استایل و کلاس با دکوراسیون اتاق شما هم خوانی داشته باشد

در هنگام خرید مبلمان به استایل آن دقت کنید
مبلی را انتخاب کنید که از نظر استایل و کلاس با دکوراسیون اتاق شما هم خوانی داشته باشد. مبلی که زیاد جلب توجه نمی کند مناسب یک دکوراسیون مدرن است، و یک مبل دارای قسمت پشتی مرتفع در یک خانه ای که بیشتر سنتی است بهتر جواب می دهد.

راهنمای خرید مبلمان,تکنیک های خرید مبلمان

دسته مبل ها به اندازه ی کافی راحت باشند که بازوی خود را روی آن قرار بدهید

در هنگام خرید مبل به شکل دسته آن دقت کنید
شکل دسته هایی که دوست دارید را در نظر بگیرید و اینکه آیا به اندازه ی کافی راحت هستند که بازوی خود را روی آن قرار بدهید، روی آن چرت کوتاهی بزنید یا حتی گاه به گاه روی آن بنشینید. بعضی از افراد دسته های مربعی شکل دوست دارند، بعضی دسته های گرد را ترجیح می دهند. دسته های پهن سبک های هستند که امروزی تر هستند ولی می توانند جای زیادی را به خود اختصاص دهند. مبلی که قسمت پشتی مرتفعی دارد اغلب اوقات یک دسته ی باریک دارد، و اگر مبل طراحی کلاسیکی داشته باشد، ممکن است یک دسته ی دارای قوس یا دارای آرایشی باشد که به سمت لبه ها پهن می شود.

روش خرید مبلمان, راهنمای انتخاب مبلمان

به آرایش کوسن های مبلی که انتخاب می کنید دقت کنید

به کوسن های مبلی که انتخاب می کنید دقت کنید
معمولا برای پشتی های مبل ها به سه حالت و آرایش مختلف کوسن ها را قرار می دهند : fixed-back یا به صورت تثبیت شده در پشت (مدلی محبوب به هنگام ساخت مبلمان به شکل اواسط قرن بیستم)، cushion-back (متداول ترین مدلی که به کار برده می شود و در مبلمان ال شکل دیده می شود و کوسن های پشتی طوری انحنا دارند که در اطراف دسته های مبل جا گیرند ) و در پایان مدل scatter-back (آرایش آزادی از کوسن ها که اسکلت بخش پشتی مبل که لایه گذاری شده است را مخفی می کند) .

اصول خریداری مبلمان راحتی,نکاتی مهم برای خرید مبلمان

به آرایش کوسن های مبلی که انتخاب می کنید دقت کنید

در هنگام خرید مبلمان به موادی که با آن پر می شود دقت کنید
گران قیمت ترین چیزهایی که برای پر کردن تشک هایی که روی آن ها در مبل می نشینیم و یا در بخش تکیه گاه مبل استفاده می شود پر و کرک (پر ریز) به شمار می روند، ولی ضرورتا برای استایل مبلمان استفاده از آن ها درست نیست چون ظاهر غیر هموار و قلنبه مانندی به مبل می دهند.

از آنجایی که پر کردن یک کوسن با پر ریز نیاز به کرک های بسیار به همراه خوب کوبیدن آن دارد، آن ها بیشتر مخصوص کوسن های پشتی (که به آن ها روی مبل تکیه می دهیم) می باشند. تشک هایی که روی آن ها می نشینیم باید محکم باشند و بعد از اینکه به پایین فشار داده شوند شکل خود را دوباره به دست آورند (مگر آنکه با پر یا کرک پر شده باشند). کوسن های فومی گران قیمت ترین کوسن ها هستند، ولی خیلی سریع می توانند کاهش حجم داشته باشند. یک گزینه ی خوب برای پشتی ها، کوسن هایی هستند که فوم ارتجاعی حول کرک یا حتی پلی استر (قیمت آن کمتر است) پیچیده شده باشد.


Google
About 502,000 results (0.55 seconds)
Search Results
با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید - جذاب
www.jazzaab.ir/the-basics-of-buying-a-professional-fu...
Translate this page
با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید مبلمان یکی از قسمت های مهم دکوراسیون هر خانه است که باید در خرید آن دقت بسیاری داشته باشید. اگر می خواهید به صورت ح.
راهنماي جامع خريد مبلمان | نمایشگاه جهیزیه
https://www.jahizieh.net/.../راهنماي-جامع-خريد-مبلمان.ht...
Translate this page
راهنمای جامع خرید مبلمان هدف مقاله اخیر آشنایی شما با اطلاعات پایه ای و رهنمودهای اولیه ای است که به واسطه آن قادر شوید هم از خرید خود ... نیازهای خود از خرید مبلمان را به دقت بررسی نمایید حال چه بخواهید یک اتاق را ... با نگاه کردن به مجلات مربوطه و خانه‌هایی که توسط دکوراتور‌های حرفه ای چیده شده اند، متوجه می‌شوید که چگونگی انتخاب مبلمان ...
با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/25/63655
Translate this page
مطمئنا خرید اینترنتی یک مبل کار عاقلانه‌ای نیست و البته تا امروز هم با با نامزد جدید رونالدو آشنا شوید با عکس . با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای مبلمان یکی از قسمت ...
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?q...page=7
Translate this page
محمد ولی روزبهان در گفتگو با مهر از اعلام نرخ جدید خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و ... اگر می خواهید آشپزی را یاد بگیرید و با شیو ها و اصول پخت و پز آشنا شوید ...
اصول خرید مبلمان حرفه ای باتصاویر | املاک روستا
roosta-amlaak.ir/.../اصول-خرید-مبلمان-حرفه-ای-باتصا...
Translate this page
Mar 21, 2016 - ... فصل پاییز · آشنایی با لمینت و مدل پارکت لمینت در طرح و ... و یا روتختی هایی با تصاویر وبا تم حرفه ای با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای دکوراسیون و ... هاي حرفه اي چيده شده اند متوجه مي شويد كه چگونگي انتخاب مبلمان براي هر ...
راهنمای جامع خرید مبل - ویوان نیوز
vivannews.ir/Pages/Printable-News-19822.aspx - Translate this page
ویوان نیوز: هدف مقاله اخیر آشنایی شما با اطلاعات پایه ای و رهنمودهای اولیه ای است که به واسطه آن قادر شوید هم از خرید خود راضی بوده و ... نیازهای خود از خرید مبلمان را به دقت بررسی نمایید حال چه بخواهید یک اتاق را مبلمان کنید و چه کل خانه ... نوبت به آن می‌رسد که نگاهی به چیدمان دکوراتورهای حرفه ای بیندازید تا ایده‌های خوبی دستگیرتان شود.
راهنمای خرید مبلمان چرمی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/راهنمای-خرید-مبلمان-چرمی
Translate this page
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانیدانتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار ... با ما همراه باشید تا با كاربردی‌ترین توصیه‌ها درباره انتخاب مبلمان آشنا شوید.
راهنمای خرید مبلمان حرفه ای - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود
www.rk7.ir/1394/08/28/post-38
Translate this page
انتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار مهمی در زندگی هر خانواده ای باشد، با استفاده از اصول زیر شما به .... با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید :: جونینیو ...
نکاتی برای خرید مبلمان راحتی و انواع آن (+تصاویر) - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/نکاتی-برای-خرید-مبلمان-راحتی-...
Translate this page
Dec 9, 2015 - آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن ... -اگر فکر می کنید، یکی دو سال آینده خانه تان را عوض خواهید کرد و دوست ندارید مجبور به تغییر مبل های تان هم شوید تا می توانید مبل های «سبک» بخرید؛ مبل ... مطمئنا خرید اینترنتی یک مبل، کار عاقلانه ای نیست و البته تا امروز هم .... روش خرید مبلمان حرفه ای و زیبا ...
به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../به-یک-گیمر-حرفه-ای-تبدیل-ش...
Translate this page
Sep 27, 2015 - برای عموم ما، هزینه های بازی کردن- منهای خرید خود بازی- با خرید کنسول تمام می شود. ... سازندگان این محصول، سعی بر این داشته اند که گیمر، کاملا با فشار وارد شده به یک راننده حرفه ای مواجه شود. .... آن ها از دیرباز با این تجهیزات آشنایی دارند. .... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
xnxxع اصول - مجله اینترنتی خبرایرونی - دنیای خبر
www.khabariruni.tk/search/?q=xnxxع+اصول
Translate this page
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند. ... بگیرید و با شیو ها و اصول پخت و پز آشنا شوید سعی کنید با روش های طبخ انواع مواد غذایی از ...
اصول بازرگانی - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=اصول+بازرگانی
Translate this page
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند. ... اگر می خواهید آشپزی را یاد بگیرید و با شیو ها و اصول پخت و پز آشنا شوید سعی کنید با ...
مزایا و معایب مبل تختخواب شو - گروه صنعتی مبلمان چوب سنگ
choobsang.amaziran.com/مزایا-و-معایب-مبل-تختخواب...
Translate this page
May 25, 2016 - اگر می‌خواهید مثل یک حرفه‌ای خرید کنید، بهتر است قبل از خرید، با این مبل های چندکاره بیشتر آشنا شوید. در این مقاله مزایا و معایب یک مبل تختخواب ...
[PDF]ﭼﻨﺪ ﻧﻜﺘﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺧﺮﻳﺪ ﻳﻚ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻳﺪﻩ ﺁ
zardis.net/Content/CLT/Uploads/pdf/shopping.pdf
Translate this page
ﭘﻼﻙ. /3. 501. 09122250823. ﭼﻨﺪ ﻧﻜﺘﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺧﺮﻳﺪ ﻳﻚ. ﻣﺒﻞ. ﺍﻳﺪﻩ ﺁﻝ. ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ. ﺑﺎﺷﻴﺪ ... ﻫﺪﻑ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺍﺧﻴﺮ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﭘﺎﻳﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺭﻫﻨﻤﻮﺩﻫﺎﻱ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺍﻱ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﺁﻥ ﻗﺎﺩﺭ ﺷﻮﻳﺪ ﻫﻢ ﺍﺯ ... ﺫﻫﻦ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻭ ﺧﺮﻳﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺁﻥ ﺍﺻﻮﻝ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ ... ﺭﺳﺪ ﻛﻪ ﻧﮕﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﭼﻴﺪﻣﺎﻥ ﺩﻛﻮﺭﺍﺗﻮﺭﻫﺎﻱ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﻱ.
خرید ماشین یک میلیونی جدید 2016 – سایت قیمت ها
pric.3eke.ir/خرید-ماشین-یک-میلیونی-جدید-2016/
Translate this page
Oct 28, 2015 - برای مشاهده قیمت ” خرید ماشین یک میلیونی جدید 2016 ” از تصاویر زیر استفاده کنید . خرید ماشین ... با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید.
با اثرات مفید رابطه جنسی آشنا شوید | میهن دکتر
mihandoctor.ir › مسائل جنسی › دانستنیهای جنسی
Translate this page
Oct 20, 2015 - با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید. ▫ دکوراسیون اگر پس از رابطه جنسی با همسرتان سریع لباس به تن و اتاق را ترک کنید، این طور به آشنا می ...
راهنمای خرید مبلمان بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/راهنمای-خرید-مبلمان
Translate this page
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن .... اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار مهمی در زندگی هر خانواده ای باشد، با استفاده از اصول زیر شما به راحتی می توانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید. ... هنگام خرید مبل سعی کنید متوجه شوید زیر رویه دوزی مبل چه چیزی قرار دارد.
راهنمای خرید کاغذ دیواری - صفحه نخست
www.zavieh-decor.ir/fa/post-7839.html
Translate this page
راهروی ورودی در هر خانه فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد یک فضای زیبا و ایده آل است، ... دیوارهای این فضا را با رنگ‌های روشن و زیبا نقاشی کنید و آینه ای بزرگ روی ... برخی از افراد هرگز توجهی به تعادل و هم خوانی مبلمان و عناصر موجود در دکوراسیون ندارند. ... به تصاویر دکوراسیون‌های موفق بکنید تا به مرور با چیدمان‌های ایده آل آشنا شوید.
- مبلمان تان را حرفه اي انتخاب کنيد - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../مبلمان-تان-را-حرفه-ای-انتخاب-ک...
Translate this page
Oct 14, 2015 - اصول خريد يک مبلمان حرفه اي را بدانيد ... مبلي که فکر مي کنيد متناسب با فضاي اتاق شما است را انتخاب کنيد، اندازه هاي مبل را يادداشت کنيد و اندازه ي آن ها را با استفاده از نخ روي کف اتاق ... به همين دليل، سعي کنيد متوجه شويد زير رويه دوزي آن مبل چه چيزي قرار دارد. .... با دکوراسيون داخلي پنت هاوس ان هتوي آشنا شويد!
30 توصیه وارن بافت به جوانان برای سرمایه دار شدن - چگونه پولدار شویم؟
iranpooldar.persianblog.ir/post/16
Translate this page
Jul 6, 2012 - اگر می‌خواهید با او و شیوه کسب و کارش آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. وارن بافت 74 ... این تجربه درس بزرگی به اوداد؛ اینکه یکی از اصول مهم سرمایه گذاری، صبر و شکیبایی است . در سال ... بافت و همسرش در حومه ی شهر نیویورک خانه ای اجاره کردند . ... او قصد خرید و سرمایه گذاری در یک شرکت بیمه را داشت. در یک ...
با ستاره های سینمای ترکیه بیشتر آشنا شوید - رسانه ی خبری وبلاگی
bidarbaash-bsky.rasanetv.ir/page-571710.html
Translate this page
Feb 18, 2015 - لینک خبر :با ستاره های سینمای ترکیه بیشتر آشنا شوید .... عکس با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید مای الکسا عرفان من Erfane Manاخرین ...
آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، روشهای موفقیت ...
www.zibaweb.com/perfumer%20teach.htm
Translate this page
چگونه در فروشندگی موفق شویم ، ویژگیهای یک فروشنده موفق. ... با مشتری ، چگونه با مشتری برخورد کنم که از من خرید کند ، چرا مشتریان به یک مغازه مراجعه می .... بهتر است اندكي زودتر از منزل خارج شويد تا اسير ترافيك نشويد، اگر هم چنين شد صبور .... در مذاكرات، حرفه اي عمل كنيد، فنون مذاكره را با دقت مطالعه كنيد و آنها را به كار بنديد.
پاورپوینت اصول نسخه نویسی ورزشی - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?...پاورپوینت%20اصول%2...
Translate this page
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند. ... اگر می خواهید آشپزی را یاد بگیرید و با شیو ها و اصول پخت و پز آشنا شوید سعی کنید با ...
راهنمای خرید بهترین مبل برای خانه شما | قالب وبلاگ
pichak.net/.../راهنمای-خرید-بهترین-مبل-برای-خانه-شما...
Translate this page
راهنمای خرید بهترین مبل برای خانه شماReviewed by Modir on Jun 1Rating: ... کنید با ما همراه باشید تا با کاربردی ترین توصیه ها درباره انتخاب مبلمان آشنا شوید. ... مهمترین اصل برای انتخاب یک مبلمان شیک و ایده آل این است که با هارمونی رنگ ها و ... اسکای قالب وبلاگ بلاگفا قالب وبلاگ حرفه ای قالب وبلاگ رایگان قالب وبلاگ سه ...
با یک نرم افزار حرفه ای تغییر چهره آشنا شوید - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...با%20یک%20نرم%20افزار%2...
Translate this page
May 21, 2016 - با یک نرم افزار حرفه ای تغییر چهره آشنا شوید ... ردیف عنوان شغلی جنسیت شهر شرايط احراز ۱ کارشناس فروش حرفه اي خانم/آقا تهران آشنا به اصول مذاکره و فروش حداقل ۳ سال داراي .... در حوزه فروش مبلمان اداری تهران – محدوده سعادت آباد ۲ حسابدار خانم آشنا به امورات حسابداری ، خزانه ... لیست خرید پرسپولیس 95 96 1 3 95.
با ما آشنا شوید - التاش | صفحه اصلی
eltash.ir/fa/page/about.html
Translate this page
با ما آشنا شوید. این مجموعه از سال 1378 به صورت حرفه ای با نام تجاری آرمان وارد عرصه بازار مبلمان و لوازم لوکس گردید وکار خود را با فروش مبلمان داخلی شروع کرد.
ایده های خلاقانه برای راه اندازی کار با سرمایه کم - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-20738.htm
Translate this page
Apr 10, 2016 - حتما شما هم همانند بسیاری از افراد میخواهید یک کار با سرمایه کم راه اندازی ... برای فروش محصولات خود بهتر است با تکنیک های فروش و بازاریابی آشنا شوید و بر علم ... کار هیچ سودی حاصل نشد عاقلانه و طبق اصول با تلاش و پشتکار کار خود را ... با خلاقیت و پشتکار می توانید در این کار به یک حرفه ای تبدیل شوید و ...
فریاد - موفقیت یک طراح داخلی
tajrobe2012.blogfa.com/post/1
Translate this page
این روزها در کشورهای پیشرفته از طراحی داخلی به عنوان یک هنر یک حرفه و یک ... دهد و چه خوب که این مساله توسط یک طراح حرفه ای و آشنا با اصول روانشناسی صورت پذیرد. ... به یک باره دردی عجیب در ناحیه کمر و شانه خود حس کرده و حتی با تاری دید مواجه شوید ؟ ... اینجاست که اهمین انتخاب مبلمان اداری به وسط امده و باید مسئول خرید اداره حتما در ...
راهنمایی برای خرید مبل « قسمت دوم»
iransurprise.ir › مدو لباس › دکوراسیون
Translate this page
خرید مبل،راهنمای خرید مبل،مبل،خرید مبل،دکوراسیون ... خانه‌تان ایجاد کنید، با ما همراه باشید تا با کاربردی‌ترین توصیه‌ها درباره انتخاب مبلمان آشنا شوید. ... اصول خرید یک مبلمان حرفه ای · با این دکوراسیون پاییزی عاشق پاییز شوید · ایده های تزیین ...
با یک نرم افزار حرفه ای تغییر چهره آشنا شوید - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...با+یک...حرفه+ای...آشنا+شوی...
Translate this page
در اينفوگرافيک اين هفته، با ترفندهايی حرفه‌اي در نرم‌افزار اکسل آشنا خواهیم شد. ... عنوان شغلی شرايط احراز طراح حرفه اي مسلّط به نرم افزار هاي گرافيکی آشنا با اصول بسته بندی و تبلیغات با سابقه و ... ادرس:میدان کربلا بازار مبل قصر مبل آنتيک .... به گزارش خبرنگار موسیقی و تجسمی خبرگزاری فارس، حراج تهران با خرید اولین ...
راهنماي انتخاب مبلمان پارچه اي
koktel-vije.rozblog.com/post/457
Translate this page
قادر شوید هم از خرید خود راضی بوده و از آن لذت ببرید و هم بهای گزافی بابت آن پرداخت ... 12 . ... رنگ پارچه ای روكش مبل را یك درجه تیره تر از رنگ پارچه اصلی مبل انتخاب كنید. 22 . .... خرید مبلمان چوبی : هدف مقاله اخیر آشنایی شما با اطلاعات پایه ای و رهنمودهای .... اگر در ..... راهنمای خرید مبلمان حرفه ای - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود
دلشوره
light-rain.blogfa.com/
Translate this page
با افتخار اعلام می کنیم آرک مایان با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن ... مهمترین عاملی که می تواند نقش تایین کننده ای در میزان کیفیت یک طرح داشته ... در این زمینه اگر تمایل دارید تا با آخرین نمونه کارهای ما آشنا شوید می توانید به ..... در زیر به چند نکته مهم که می بایست در هنگام خرید مبلمان اداری به آن توجه لازم را داشت می پردازیم:.
راهنمای خرید فرش - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../1083218
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
اگر قصد خرید فرش را دارید مطالب زیر را از دست ندهید. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،از آنجا که خرید یک تخته فرش کار چندان ساده ای نیست و نمی ... با تار و پودها آشنا شوید ... اگر شما با یک اتاق کاملا خالی شروع می کنید، یک فرش انتخاب کرده و بعد ... اگر با وسایل و مبلمان شروع می کنید، فرشی انتخاب کنید که رنگ یا نقش مبلمان و ...
توزیع یا پخش مویرگی :: بازاریابی و تبلیغات
marketing.blog.ir/post/توزیع-یا-پخش-مویرگی
Translate this page
نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب ... احتمال دارد هر یک از مدیران در زمینه حرفه ای خود فردی کارآمد معرفی شوند ولی ممکن است این .... امروزه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، مبلمان، ..... قطعا کار کردن با نرم افزارهای حسابداری نیاز به آشنایی با اصول حسابداری دارد که ...
با چند مواد پاک کننده طبیعی آشنا شوید ! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › تکنیک های خانه داری
Translate this page
May 11, 2010 - مبلمان چوبی: دو فنجان روغن زیتون را با آبِ یک عدد لیمو مخلوط کنید و با یک دستمال پارچه ای، مبلمان تان را جلا دهید. برای اینکه خط های ایجاد شده روی ...
چنل اصول گرا یان | مجله اینترنتی خبرجو
macho.ir/search/?q=چنل%20اصول%20گرا%20یان
Translate this page
اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار ... اگر می خواهید آشپزی را یاد بگیرید و با شیو ها و اصول پخت و پز آشنا شوید سعی ...
رشته های فنی و حرفه ای - راه مشاور - blogfa.com
rahe-moshaver.blogfa.com/cat-13.aspx
Translate this page
Jul 17, 2010 - راه مشاور - رشته های فنی و حرفه ای - مشاوره تحصیلی و روانی - مسائل تعلیم و تربیت ... این صنعت بعنوان یک صنعت خدماتی شناخته شده و رشد و تعالی آن در گرو سطح رضایت ... هنرجویان رشته هتلداری با مشخصات انواع مؤسسات پذیرایی، اصول و معیارهای ..... خط در گرافیک، خوشنویسی، چاپ دستی و عکاسی آشنا می شوید.
آشنایی با زیورآلات هندی (+عکس) : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/.../آشنایی-با-زیورآلات-هندی-عکس/
Translate this page
Oct 21, 2015 - آشنایی با زیورآلات هندی (+عکس) – تالاب مدل های زیبا از زیورآلات دست ساز دُخت – تالاب با زیور آلات ... با اصول خرید یک مبلمان حرفه ای آشنا شوید.
راهنمای خرید مبلمان استیل یا مبل منبت کاری شده
www.saavis.ir/راهنمای-خرید-مبلمان-استیل/
Translate this page
به نظر می‌رسد واژه استیل در ترجمه Classic style sofa به معنای « مبل با طرح ... شما با اطلاعات‌پایه‌ای و راهنمایی‌های اولیه‌ای است که به‌واسطه آن قادر شوید هم از خرید ... چه بخواهید یک اتاق را مبلمان کنید و چه کل خانه را و یا تنها قصد خرید یک نیم ست را داشته باشد . ... نگاهی به چیدمان طراحان دکور حرفه‌ای بیندازید تا ایده‌های خوبی دستگیرتان شود.
راهنمای دریافت وام از بانک های مختلف | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.../25319-راهنمای-دریافت-وام...
Translate this page
Aug 30, 2013 - غالب مردم بیشتر با وام ازدواج آشنا هستند که در زمان ازدواج از آن بهره برده اند. ... مواجه مى شوید از این نظر که نمى دانید کدام بانک، چه میزان تسهیلات و با چه .... وام های مضاربه ای مضاربه بازرگانى داخلی، صادرات، واردات، مشارکت مدنى ... یا حتی فرش و مبلمان رو دارید، ولی در حال حاضر از نظر مالی امکان خرید آن .... وام گیر حرفه ای.
راهنمای انتخاب و خرید دوچرخه - کالاگرد
www.kalagard.com/blog/guides-full/30/
Translate this page
هدف استفاده از یک دوچرخه چیست و چه دوچرخه ای برای شما مناسب است؟ ... یکی از موارد مهم در خرید دوچرخه انتخاب سایز دوچرخه متناسب با قد فرد می باشد. ... در این دوچرخه ها شما بیشتر به سمت جلوی دوچرخه خم می شوید. .... دوچرخه های نیمه حرفه ای 24 عدد و 27 عدد در دوچرخه های حرفه ای و 30 دنده در دوچرخه های فوق حرفه ای است ... با ما بیشتر آشنا شوید.
خرید مبلمان راحتی | 0 مووی
0movie.in/11545/خرید-مبلمان-راحتی-3.php/
Translate this page
Jul 23, 2016 - قبل از انتخاب با سبک‌های کاناپه آشنا شوید آیا کاناپۀ دسته بلند دسته ... اصول خرید یک مبلمان حرفه ای مبلمان یکی از قسمت های مهم دکوراسیون هر خانه ...
تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق - الی گشت
www.eligasht.com › خانه › آموزشی › آموزشی: بازاریابی
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎8 votes
Nov 29, 2015 - فروشندگان حرفه ای و موفق سحرخیر هستند، اگر یک ساعت از خواب خود را در ... در نزد مشتری حرفه ای عمل کنید، دستپاچه نشوید، متین و مسلط باشید، با سلام وارد شوید. ... را به مشتریان معرفی کنید و این آشنایی منجر به معامله شود، متأسفانه این ... فیزیکی و روانی خرید (نظیر ترس فروشنده از شکست و انتقاد مشتری و یا ...
ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل و برندهای ایران|نیازمندیهای ایران،تبلیغات و ...
www.iranneeds.com/
Translate this page
راهنمای خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل · نکاتی برای ... برای آزاردهنده کروم · چگونگه یک تلگرام باز حرفه ای شوید ... معمولی است. در واقع تمامی این وسایل با یک نمایشگر بزرگ و مجموعه مبلمان داخلی جایگزین شده است. ... با قدرتمندترین 4 سیلندرهای سال 2016 آشنا شوید ... درباره اصول طراحی نمای ساختمان چه می دانید؟ بررسی المان های ...
خطاهای چیدمان منزل شما از دید یه طراح - آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیم!
masoud0098.rasekhoonblog.com/show/138637/
Translate this page
اگر تمام عکس هایی را که می گیرید دوست دارید، توصیه می کنیم از یک آلبوم ... دیوارهای این فضا را با رنگ های روشن و زیبا نقاشی کنید و آینه ای بزرگ روی دیوار آن نصب کنید. ... به تصاویر دکوراسیون های موفق بکنید تا به مرور با چیدمان های ایده آل آشنا شوید. ... هرگز به انتخاب و خرید مبلمان، به خصوص صندلی غذاخوری ناراحت اقدام نکنید.
هنر نمد دوزی - مجله تفریحی فان گاه
fungah.ir/search/?q=هنر%20نمد%20دوزی&page=6
Translate this page
به گزارش آکاایران: اصول خرید یک مبلمان حرفه ای را بدانید انتخاب و خرید یک مبل می تواند نکته بسیار مهمی .... در این گزارش با برخی پوشش‌های زنان ایرانی آشنا شوید.
صندلی و مبل های ماساژور - مارکتستان
www.marketestan.com/.../صندلی-مبل-ماساژور-ابزار-ما...
Translate this page
در این مقاله علمی با چندی از فواید ماساژ فردی شیاتسو آشنا می شوید که با استفاده از تکنیک های موجود می ... یک ماساژ حرفه ای می تواند به از بین بردن درد و. ... وقتی تصمیم به خرید یک مبل ماساژور می گیرید، فاکتورهای زیادی را باید در نظر داشته باشید.
راهنمای خرید مبل تختخواب‌شو | هزار و یک بوم
1001boom.com/12992/راهنمای-خرید-مبل-تختخواب‌شو/
Translate this page
Apr 14, 2016 - اگر قصد خرید مبل تختخواب‌شو برای منزل خود دارید، با ما همراه شوید تا ... مبل‌های تختخواب‌شو می‌توانند از یک مبل یک نفره ساده تا یک مبل چند تکه‌ای و کامل تشکیل شوند .... آشنایی با تکنیک «دیوار شاخص» در طراحی داخلی ..... هدف این نشریه آموزش اصول هنرهای تجسمی با نگاهی حرفه‌ای و توجه به آثار فعالان این عرصه است.
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - شمسه
salam98.ir/آشنایی-با-انواع-مبلمان-راحتی-و-نکاتی-بر/
Translate this page
Dec 7, 2015 - همان‌قدر كه خيلي از ما نمي‌توانيم حتي يك روز با نداشتن يك گوشي ... قبل از خريد مبل بايد بدانيد قرار است آن را در اتاق پذيرايي يا نشيمن ... اگر فكر مي‌كنيد، يكي دو سال آينده خانه‌تان را عوض خواهيد كرد و دوست نداريد مجبور به تغيير مبل‌هاي‌تان هم شويد تا مي‌توانيد مبل‌هاي «سبك» بخريد؛ .... اصول خرید یک مبلمان حرفه ای.
به روز رسانی راهنمای عضویت تبیان | کاربران گرامی، با توجه - قطره
www.ghatreh.com/.../روز-رسانی-راهنمای-عضویت-تب...
Translate this page
5 hours ago - کاربران گرامی، با توجه به تغییراتی که در بخش عضویت سایت تبیان صورت گرفته است، راهنمای کاملی را برای بخش ... راهنمای خرید مبلمان منزل ... استخدامی حسابدار آشنا به ... با این ترفندهای مخفی، یک تلگرام باز حرفه ای شوید (2) ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 526
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,997
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 7,168
  • بازدید ماه : 7,168
  • بازدید سال : 384,779
  • بازدید کلی : 4,164,557