loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 153 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)

 

رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)

مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند. روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از نظر اجتماعی و هم از نظر هنری قصدی داشته است. ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی مایل به سرخ (رنگ دخترانه) اشاره ای به محو شدن مرزهای جنسیتی دارد که امروزه در دنیای مد در حال رخ دادن است و حوزه های دیگر طراحی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. علاوه بر آن، این دو رنگ هر دو رنگ های آرامش بخش و هماهنگی هستند، چیزی که در دنیای امروز به آن نیاز داریم. طبق گفته ی مدیر اجرایی مؤسسه ی رنگ پانتون این دو رنگ تعادل ذاتی بین رنگ گرم صورتی مایل به سرخ و رنگ سرد آبی ملایم را به تصویر می کشند و اتصال و ارتباط مؤثر را در کنار حس نظم و آرامش منعکس می کنند.

این دو رنگ جهشی اساسی از خاکستری ها، سفید ها و رنگ های قوی ای هستند که پانتون در سال های اخیر انتخاب می کرده است. اگر می خواهید این دو رنگ ملایم را به دکوراسیون منزل خود بیاورید.

 

دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016

هر دو رنگ های سال 2016 یک حال و هوای آرامش بخش را در فضا ایجاد می کنند

به تأثیرات دو رنگ آبی و صورتی پانتون توجه کنید!
قبل از انتخاب مکان و چگونگی استفاده از رنگ های سال ۲۰۱۶ پانتون، اثر روانشناختی هر رنگ بر ساکنین خانه را در نظر بگیرید.

هر دوی این رنگ ها یک حال و هوای آرامش بخش را در فضا ایجاد می کنند – صورتی رنگی رمانتیک و زنانه است که به اعتقاد پانتون در بر دارنده ی حس مهربانی و خونسردی است؛ آبی رنگی سبک و روحانی است که به آسمان صاف آبی تشبیه شده است.

از آن جایی که این رنگ ها آرامش بخش اند، از آن ها در فضاهای استراحت خود مانند اتاق خواب ها و نشیمن استفاده کنید.

 

رنگ دکوراسیون 2016,دکوراسیون به رنگ 2016

 

به کلیشه ها درباره رنگ های صورتی و آبی اهمیتی ندهید!
بعضی از دکوراتور ها و طراحان داخلی یا حتی خود شما ممکن است تصور کنید این رنگ ها در دکوراسیون مدرن امروزی دیگر جایی ندارند و صورتی و آبی رنگ های مورد علاقه ی نوجوانان در دهه های پیش بوده اند. بله درست است، این رنگ ها از مد افتاده به نظر می رسند ولی اگر توصیه های زیر را به کار ببرید، این تصور را فراموش می کنید.

 

انتخاب رنگ سال 2016, معرفی رنگ 2016 پنتون

رنگ های 2016 برای متریال های نرم و سخت و در انواع پرداخت ها قابل استفاده هستند

انتخاب رنگ های مناسب در کنار رنگ های سال پانتون
رنگ های صورتی و آبی را در کنار هم می توان به زیبایی به کار برد. آن ها برای متریال های نرم و سخت سطوح و در انواع پرداخت ها قابل استفاده هستند.

ترکیب این دو رنگ را در کنار رنگ هایی مانند خاکستری ها، سفید ها، سیاه، زرد، طلایی یا رنگ های میانی دیگر از جمله سبز و بنفش به کار ببرید. ضمنا برای سرزنده کردن اشیا می توانید رگه هایی از نقره ای یا رنگ های درخشان تند اضافه کنید یا به جای آن با رنگ های تیره تری مثل آبی تیره، سیاه یا قهوه ای غلیظ به فضا عمق و جذابیت بدهید.

این رنگ ها را در کوسن ها، شمع ها و اکسسوری های دیگر بیاورید یا اگر بودجه تان اجازه می دهد یک قطعه ی جدید بخرید، مبل راحتی یا صندلی تک تان را روکش تازه کنید یا پرده های متفاوت تهیه نمایید.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه,چیدمان خانه به رنگ سال 2016

در به کار بردن رنگ های 2016 اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و … ایجاد کنید

در به کار بردن رنگ صورتی و آبی اغراق نکنید!
حتما برای اکثر ما پیش آمده که در خانه هایی کاملا یکنواخت و تک رنگ زندگی کنیم، فضاهایی که از سقف گرفته تا کف و حتی قاب پنجره ها و همه ی جزییات به یک رنگ در آمده اند و گاهی فقط حضور مبلمان و آثار دکوری تا حدودی آن ها را از دل زدگی و ملالت آور بودنشان نجات داده است.

داریم از تعادل حرف می زنیم؛ بنابراین حتی اگر عاشق رنگ صورتی، آبی یا هر دوی آن ها هستید و تصمیم دارید دیوار های تان را به این رنگ ها در آورید، اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و تجهیزات دیگر ایجاد کنید. ما قبلا گفته ایم چگونه از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنید تا منزل تان زیبا و جذاب به نظر برسد.

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016, رنگ سال 2016

استفاده از سایه ای از رنگ صورتی باعث می شود دکوراسیون فضای شما مانند اتاق دختران نشود

از سایه مناسب رنگ صورتی و آبی پانتون استفاده کنید!
اگر می خواهید از این رنگ ها استفاده کنید، توجه کنید سایه ای از رنگ صورتی به کار ببرید که آرام تر یا متمایل به هلویی باشد. این کار باعث می شود دکوراسیون فضای شما مانند دکوراسیون اتاق کودک دخترانه نشود. به همین صورت در هنگام انتخاب رنگ آبی سراغ سایه های گرم تر یا آبی دودی بروید تا فضا بالغ تر و در سطح بالا به نظر برسد و بتوانید آرامش را با رنگ آبی به خانه خود بیاورید.

 

دکوراسیون به رنگ 2016,دکوراسیون آبی و صورتی

برای رنگ آمیزی راهرو های طویل و ورودی های باریک از آبی و صورتی پانتون دقت کنید

در راهرو های طویل و ورودی های باریک از آبی و صورتی پانتون استفاده نکنید!
درباره ی رنگ آمیزی راهرو و ورودی ها با هر کدام از این دو رنگ دقت کنید. چون آبی کم رنگ حس پیش روندگی دارد، ممکن است این احساس را ایجاد کند که فضا خیلی طویل است. در حالی که صورتی مایل به سرخ در یک ناحیه ی بسته می تواند تهدیدآمیز و بازدارنده به نظر برسد. با افزودن یک سایه ی خنثی یا سفید رنگ به مسیریابی افراد در این فضاها کمک کنید.

 

رنگ سال 2016 چیست, انتخاب رنگ سال 2016

ارتباط شخصی شما با رنگ ها مهم ترین عنصر در فضای زندگی تان است

از رنگ های سال پانتون فقط به دلیل مد بودن استفاده نکنید!
با وجودی که گرایش های مد در روحیه و طرز تفکر هر دوره جایگاه ارزشمندی دارند، اما اگر رنگ های صورتی یا آبی پانتون به فضای شما نمی خورند یا محبوب تان نیستند، از آن ها استفاده نکنید. ارتباط شخصی شما با رنگ ها مهم ترین عنصر در فضای زندگی تان است، زیرا در این فضا است که شما ذائقه ی شخصی خود را در رنگ و سبک به نمایش می گذارید و به همین دلیل باید با انتخاب های خود احساس راحتی و صمیمیت کنید.

به هر حال اگر این رنگ ها را دوست دارید، آن ها را به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان معتقدند تأثیر تغییر در زندگی مانند تأثیر تعطیلات است و پانتون امسال با این تغییر بزرگ خواسته بیشترین تأثیر را ایجاد نماید. پس اگر این رنگ ها می توانند تغییر مثبتی در دکوراسیون منزل و حال و هوای شما ایجاد کنند، هر چه زودتر دست به کار شوید.

ضمنا اگر تنها یکی از این دو رنگ را می پسندید، مختارید یکی از آن ها را انتخاب کنید و در کنار رنگ های دیگری که پیشنهاد شد مطابق سلیقه و فضای خودتان به کار ببرید – مثلا شاید مثل من عاشق ترکیب صورتی و خاکستری باشید.

 

معرفی رنگ 2016 پنتون,دکوراسیون و چیدمان خانه

رنگ های صورتی و آبی پانتون رنگ های کاملا آرامش بخشی اند که در خانه از آن لذت ببرید

و در نهایت… از رنگ های سال ۲۰۱۶ پانتون لذت ببرید!
به یاد داشته باشید این فضا متعلق به شما و خانواده تان است و نیاز دارید که در آن زندگی کنید. رنگ های صورتی و آبی پانتون رنگ های کاملا آرامش بخشی اند که از رنگ هایی که در دهه ی اخیر بیشتر استفاده شده اند دور هستند. اما با تنش های دنیای امروز در اطراف مان، شاید زمان آن رسیده که رنگ های آرامش بخش بیشتری به فضای زندگی مان تزریق کنیم تا در نتیجه خود نیز به آرامش برسیم.

 


Google
About 1,160,000 results (0.70 seconds)
Search Results
Images for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎Report images
Image result for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎
Image result for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎
Image result for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎
Image result for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎
Image result for ‫رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)‬‎
More images for رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - بیتوته
www.beytoote.com/mode/.../pink1-blue-colors2016.ht...
Translate this page
رنگ دکوراسیون 2016 دکوراسیون به رنگ 2016 دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016,معرفی رنگ 2016,رنگ سال 2016 چیست,انتخاب رنگ سال ...
رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی) - جذاب
www.jazzaab.ir/2016-color-home-decoration.html
Translate this page
رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی). مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند. روند همیشه به صورت ...
زیباترین دکوراسیون داخلی منزل به رنگ سال 2016 - مد وی
modv.ir/6379/interior-paint-in-2016
Translate this page
زیباترین دکوراسیون داخلی منزل به رنگ سال 2016 مد و طراحی جهان انتظار می رود هر سال مشتاقانه لحظه ای که ... او توسط سایه گرم از رنگ صورتی در غروب آفتاب الهام گرفته شده بود. ... آبی به عنوان رنگ دیوار انتخاب کنید و چین اتاق با مبلمان روشن در یکی سفید و خاکستری. ... در اینجا، برای مثال، سه چراغ های آویز از فلز بالا مبل آویزان شد.
با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
ncfdeco.com/.../با-رنگ-های-سال-۲۰۱۶-دکوراسیون-منز...
Translate this page
Jun 14, 2016 - خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های ...
مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶ - نمکستان
namakstan.ir › دکوراسیون
Translate this page
Mar 10, 2016 - گالری تصاویر مدل دکوراسیون داخلی خانه با رنگ های صورتی و آبی سال ۲۰۱۶. رنگ سال 2016,رنگ سال95,رنگ آبی و صورتی 2016. گالری تصاویر مدل ...
صورتی و آبی رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?...صورتی...آبی+رنگ+های+سال+۲۰۱۶...
Translate this page
آکاایران: مدل هاي ساده دکوراسیون داخلی منزل 2013 -آکامدل هاي ساده دکوراسیون داخلی منزل 2013 -آکا آکاایران: مدل هاي ساده دکوراسیون داخلی منزل 2013 مدل هاي جید دکوراسیون ...
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - موزیک ها
newsha.lineblog.ir/.../صورتی+و+آبی،+رنگ+های+سال+...
Translate this page
Dec 25, 2015 - مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند. روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون ...
رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! - مبلمان
www.furniture-imperial.com › اخبار
Translate this page
رنگ سال نشان دهنده یک ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر دخترانه و پسرانه است. در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی (آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز ...
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - فان باز
funbuzz.ir/search/?...صورتی...آبی،+رنگ+های+سال+۲۰...
Translate this page
Jul 17, 2016 - در این قسمت می خواهیم سری به خانه ی ۶٫۷۵ میلیون دلاری رابرت پتینسون یکی از بازیگران جوان و با استعداد هالیوود بزنیم. این خانه که یکی از ...
ایده‌هایی برای دکوراسیون آبی در منزلی به رنگ سال! - راه موفقیت
rah-m.com/News/203.html
Translate this page
پیشتر دکوراسیون صورتی برای خانه‌ای به رنگ سال! امروز نیز به بررسی رنگ آبی در ... اتاق خواب بهترین گزینه برای استفاده از رنگ‌های آبی است. می‌توانید از ترکیب ...
راهنمای استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی به رنگ سال ۲۰۱۶
sososite.org/?p=5895
Translate this page
این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی دیده ایم پیشتر دکوراسیون صورتی برای خانه ای به رنگ سال! امروز نیز به بررسی ...
رنگ مد دکوراسیون سال ۲۰۱۶ | چی
cheee.ir/6249/رنگ-سال-2016/
Translate this page
Dec 24, 2015 - در فهرست رنگ های برتر سال ۲۰۱۶ رنگ آبی قرار دارد. درجه آن هم فرقی ندارد. ... صورتی رنگی همیشه محبوب در دکوراسیون خانه است. به خصوص آنهایی که ...
با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! | vipmode | وی آی ...
vipmode.ir/.../با-رنگ-های-سال-۲۰۱۶-دکوراسیون-منزل-...
Translate this page
Jun 12, 2016 - خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های ...
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل -آکا - آتیسام
atisam.ir/news/99681
Translate this page
آکاایران: صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل\n آکا ایران \n مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند.
رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! | مبل ملایر | مبلمان ...
www.moblemohammadi.ir/رنگ-های-سال-۲۰۱۶-را-به/
Translate this page
رنگ سال نشان دهنده یک ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر دخترانه و پسرانه است. در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی (آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز ...
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶
www.hamvatan.net › دکوراسیون › طراحی منزل
Translate this page
Jan 17, 2016 - به عبارتی اصول طراحی منزل مطابق رنگ های کم رنگ را برای شما برگزیده ... رنگ صورتی و آبی کمرنگ همانطور که گفتیم هم رنگ سال هستند و هم رنگ های ...
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ | melorian
melorian.com/spread-an-attitude-of-gratitude/
Translate this page
برخی از افراد هر ساله مد دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل شان را مطابق با رنگ سال ... رنگ صورتی و آبی کمرنگ همانطور که گفتیم هم رنگ سال هستند و هم رنگ های آرام و آرامش ...
ایده هایی برای دکوراسیون آبی در منزلی به رنگ سال! - ایرانیان موفق
siona.ir/News/1385.html
Translate this page
این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی دیده ایم پیشتر دکوراسیون صورتی برای خانه ای به رنگ سال! امروز نیز به بررسی ...
معماری و دکوراسیون:با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز ...
kahlek.ir/index.php/news1376211
Translate this page
Jun 13, 2016 - مطلب چیدانه: رنگ برای دکوراسیون های ۲۰۱۶: دودی دکوراسیون دودی نظر داخلی دکوراتورها .... رنگ های سال ۲۰۱۶: آبی و صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی.
آبی پودری رنگ سال ۲۰۱۶ برای یک دکوراسیون مدرن - پرتال دکتر سلام
www.portal.hidoctor.ir/.../آبی-پودری-رنگ-سال-2016-...
Translate this page
Jun 7, 2016 - آبی پودری رنگ سال ۲۰۱۶ برای یک دکوراسیون مدرن ... این اتاق خواب آرام پوشیده از ترکیب رنگ های آبی پودری، قهوه ای و خاکستری است و یک ... به کار برده شده است و رنگ قاب عکس گل صورتی در زمینه آبی به آن لطافت دخترانه داده است.
مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون | گلبهار فان
golbaharfun.com › متفاوت
Translate this page
گالری تصاویر مدل دکوراسیون داخلی خانه با رنگ های صورتی و آبی سال ۲۰۱۶. دکوراسیون,مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶. گالری تصاویر مدل دکوراسیون ...
رنگ سال عید 95 و سال 2016 چیست؟رنگ صورتی کوارتز و آبی روشن
mod20.ir/makeup/1055/رنگ-سال.html
Translate this page
رنگ صورتی کوارتز و آبی روشن رنگ سال 2016 را موسسه پنتون اعلام کرد رنگ سال, رنگ ... وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، میز ، لوازم خانگی کوچک و منسوجات ... مدل ارایش و رنگ مو و دکوراسیون و لباس به رنگ سال 2016 و سال 95 ... برای اطلاع از آخرین و جدیدترین عکس های مدل لباس و مانتو رنگ سال ۲۰۱۶ کلیک کنید.
آموزش دکوراسیون داخلی به رنگ سال ۲۰۱۶ و ۹۵ - جدیدترین ها در سایت جدیده
jadide.ir/آموزش-دکوراسیون-داخلی-به-رنگ-سال-2016-و...
Translate this page
آموزش دکوراسیون رنگ سال 2016, دکوراسیون رنگ سال 2016, دکوراسیون رنگ سال ... ... این تونالیته رنگ صورتی و آبی که از طرف موسسه پنتون اعلام شده جزء رنگ‌های ...
مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶ | سایت تفریحی|دانلود اهنگ ...
www.publiciteledroit.com/مدل-دکوراسیون-داخلی-منزل-...
Translate this page
Mar 10, 2016 - رنگ سال 2016,رنگ سال95,رنگ آبی و صورتی 2016. گالری تصاویر مدل دکوراسیون داخلی خانه با رنگ های صورتی و آبی سال ۲۰۱۶. رنگ سال 2016,رنگ ...
دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال 2016 (عکس) - زمان
www.zamannews.ir/.../73896-دکوراسیون-داخلی-منزل-...
Translate this page
Feb 19, 2016 - امسال یعنی سال ۲۰۱۶ هم مثل سالهای گذشته یک رنگ مد شده است؛ گفتنی است که شرکت ... به عبارتی اصول طراحی منزل مطابق رنگ های کم رنگ را برای شما ... رنگ صورتی و آبی کمرنگ همانطور که گفتیم هم رنگ سال هستند و هم رنگ های آرام و ...
عکس مبلمان ابی - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-مبلمان-ابی/
Translate this page
Apr 6, 2016 - ... داخلی منزل,لوستر,دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون,دکوراسیون داخلی مدل … رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی).
دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95 | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 ...
noruz95.ir › دکوراسیون و چیدمان 95
Translate this page
Mar 1, 2016 - روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از ... ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ... رنگ بنفش از آن دسته رنگ های خوش ترکیب با رنگ صورتی است که به ...
دکوراسیون مدرن داخلی منزل رنگ سال 2016 - عکس 95|مد 2016
ax.jadid.top/دکوراسیون-مدرن-داخلی-منزل-رنگ-سال-20...
Translate this page
Mar 21, 2016 - خانه‌تان را به سبک سال 2016 طراحی کنید صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل موزیک ها25 دسامبر 2016 رنگ سال 2016 رنگ سال برای ...
دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95 | محرم 95|دانلود مداحی|دانلود ...
www.yeknet.ir/.../دکوراسیون-خانه-به-رنگ-صورتی-ر...
Translate this page
Feb 29, 2016 - ... رنگ سال. رنگ صورتی با ترکیب رنگ هایی مانند سفید، سرخابی، آبی و. ... تابلوها را می توانید به راحتی با کوسن های خود به رنگ سال هماهنگ کنید.
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ - پورتال تاروت رنگی - فال ...
portal.taroot-card.com/طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-...
Translate this page
Jan 14, 2016 - رنگ های مکمل برای دو رنگ آبی کمرنگ و صورتی کمرنگ. دکوراسیون سال 2016. مکمل مناسب صورتی در دکوراسیون داخلی، زرشکی و بهترین مکمل برای ...
پیشنهاد رنگ دکور برای سال ۲۰۱۶ شما! - باشگاه طراحان خلاق|nonap club
www.nonapclub.com/پیشنهاد-رنگ-دکور-برای-سال-2...
Translate this page
Jan 1, 2016 - توصیه می شود از رنگ قرمز برای دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید تا آشپزخانه ای ... دکوراسیون ۲۰۱۶ با رنگ آبی روشن ( اصلی ترین رنگ سال ).
مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶ · پاتوق-90،آهنگ جدید،حوادث ...
patogh-90.ir/.../مدل-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-ها...
Translate this page
Mar 10, 2016 - رنگ سال 2016,رنگ سال95,رنگ آبی و صورتی 2016. گالری تصاویر مدل دکوراسیون داخلی خانه با رنگ های صورتی و آبی سال ۲۰۱۶. رنگ سال 2016,رنگ ...
دکوراسیون صورتی برای خانه ای به رنگ سال! - نسیم جنوب
www.nasimjonoub.com/fa/posts/190939
Translate this page
Feb 25, 2016 - ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ...
رنگ سال 95 | تقویم 95
taghvim95.ir/568/color-year-95
Translate this page
Dec 9, 2015 - رنگ آبی روشن Serenity دومین رنگ انتخاب موسسه پنتون برای سال ۲۰۱۶ ... دکوراسیون منزل به رنگ رنگ صورتی کوارتز سال ۹۵ ... جهت انتشار این مطلب در وایبر ، لاین ، واتس آپ , تلگرام و شبکه های مشابه کافیست متن زیر را کپی ...
Lahzehnama.ir | چیدمان دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2016 - لحظه نما
lahzehnama.ir/.../چیدمان-دکوراسیون-داخلی-با-رنگ-سا...
Translate this page
May 25, 2016 - چیدمان دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2016. ... سال را اعلام میکند در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار دو رنگ آبی آسمانی و صورتی ملایم را به عنوان رنگ سال اعلام کرده. ... حدود دو، سه سالی است که سبک گل گلی با تم رنگهای صورتی تیره و روشن ...
مدل دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95
www.dailysun.ir/home-decoration-pink-color-model-...
Translate this page
روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از ... ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی مایل به ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ...
رنگ سال 2016 سفید استخوانی و آبی | دانلود آهنگ | سرگرمی | جدید 2016
pasokhname-khordad95.ir/.../رنگ-سال-2016-سفید-ا...
Translate this page
Dec 27, 2015 - رنگ های سفیدکاپوچینویی و سفید استخوانی در دکوراسیون داخلی فضایی گرم و راحت ایجاد می کنند. در فضاهای … صورتی وآبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در ...
استفاده از رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - صبا فردا
sabafarda.ir/fa/03/141793
Translate this page
Jul 2, 2016 - استفاده از رنگ های سال 2016 در دکوراسیون منزل صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل بابیتوته دکوراسیون آبی و صورتیدکوراسیون ...
بالاخره رنگ سال 2016 اعلام شد! - Delkhoshi.com
www.delkhoshi.com › fashion
Translate this page
Dec 5, 2015 - رنگ کوارتز صورتی،رنگ مد سال 2016،رنگ رز کوارتز و سرنیتی،رنگ کوارتز صورتی و آبی روشن،سال 2016،موسسه پنتون،مارسالا، قرمز قهوه ای،رنگ سال ... مد سال، منعکس خواهد شد، و طراحی و دکوراسیون منزل را از حالت سنتی خارج خواهد کرد. ... همان صورتی چرک (Pantone 13-1520)، به عنوان رنگ های سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند.
رنگ‌های سال 2016 - مجله مدیسه
blog.modiseh.com/رنگ‌های-سال-2016/
Translate this page
Dec 6, 2015 - رنگ‌های سال 2016 - هر سال کمپانی پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب ... آبی (Serenity) و صورتی (Rose Quartz) رنگ‌های انتخابی برای ۲۰۱۶ خواهند بود. ... را در تمامی داستان‌های مربوط به چیدمان، دکوراسیون داخلی، محصولات زیبایی و ...
رنگ سال 95 مشخص شد - رنگ سال 2016 را می دانید؟ - مجله قلیون
shikpars.com/fashion-color-of-year-2016-color-year-...
Translate this page
رنگ سال 2016 رنگ مد سال جدید رنگ سال 95 مدل لباس رنگ سال 95 ست لباس رنگ سال 2016 رنگ سال 1395 ... ترکیب این دو رنگ آبی و صورتی ، ترکیب بسیار جالبی است ، زیرا که هر دوی آنها رنگهای آرامش بخشی هستند و می ... مدل لباس عروس ۲۰۱۶ شیک ترین لباس عروس سال ۹۵ · مدل لباس نامزدی شیک برای اندام های مختلف ... معماری داخلی.
کابینت تخصّصی پارسیا - رنگ دکوراسیون سال 1395
kabinetparsia.blogfa.com/.../رنگ-دکوراسیون-سال-139...
Translate this page
در نهایت این دو رنگ: آبی (Serenity) و صورتی (Rose Quartz) دو رنگ عالی و با ... رنگ سال ۲۰۱۶ شرکت رنگ پنتون رنگ سفید استخوانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. ... از میان رنگ های سال، رنگ رُز صُورتی لطیف هم به ویژه برای دکوراسیون منزل تازه ...
رنگ دکوراسیون سال 2016رنگ های سال 1395 - مرجع کامل عکس , سرگرمی ...
www.rk7.ir/1394/09/16/post-2034/
Translate this page
Dec 7, 2015 - دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016,طراحی خانه های 2016 ... رنگ سال 2016 رنگ سال برای دکوراسیون سال 2016 رنگ سال 95 چیدمان آبی و صورتی رنگ سال ... دکوراسیون داخلی ۲۰۱۶ + مدل های جدید دکوراسیون داخلی منزل کوچک · طرز تهیه سالاد ...
معرفی رنگ سال 2016 و تاثیرات آن در دکوراسیون داخلی | دکو بوم
decoboom.ir/معرفی-رنگ-سال-2016/
Translate this page
Dec 27, 2015 - انتخاب رنگ صورتی ملایم (صورتی رز کوارتزی) در کنار آبی ارغوانی (آبی ... رنگ های سال را می توانید با خرید یک مبلمان، رنگ کردن یک دیوار و یا به ...
عکس رنگ صورتی 95 جديد - مدل مانتو
www.model.faryah.info/عکس-رنگ-صورتی-95-جديد/
Translate this page
مدل های جدید صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل جدیدترین جدیدترین بیست مدل مانتو رنگ سال ۹۵ و سال۲۰۱۶ مانتو رنگ امسال+شیک۶ ژانويه ۲۰۱۶ مانتو ...
مد رنگ سال 2016 / 95 ابی و صورتی ملایم
jazabeh.com › دنیای مد
Translate this page
دکوراسیون صورتی و ابی ملایم رنگ سال 2016 / 95 ... بنابراین سال ۲۰۱۶ شاهد دو سایه ملایم و کمرنگ آبی (Serenity) و صورتی (Rose ... دکوراسیون داخلی منزل 2016 / اتاق خواب پذیرایی اشپزخانه Ferrari 488 GTB 2016 این خودرو توانمند با موتوری با ظرفیت 3.9 لیتر و 650 اسب عکس ماشین های سال 2016 + قیمت و مشخصات ارایش لایت (7) ...
ایده های جدید طراحی دکوراسیون پذیرایی در سال 2016 - دکوراسیون داخلی
pooyano.com/living-room-design-trends-2016/
Translate this page
Jul 18, 2016 - با پویانو همراه باشید تا ایده های تزئینی که در سال ۲۰۱۶ پرطرفدار و ... چرا در سال ۲۰۱۶ اغلب از پارچه هایی استفاده می شود که رنگ آن ها صورتی و آبی ...
دکوراسیون با رنگ‌های سال ۲۰۱۶ - Komoddivari.ir
komoddivari.ir/ideabooks_.aspx?id=1495
Translate this page
Dec 21, 2015 - دکوراسیون با رنگ‌های سال ۲۰۱۶ ... در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی( آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز ... می‌توان آنها را در تمامی داستان‌های مربوط به چیدمان، دکوراسیون داخلی، محصولات زیبایی و ... تگ ها: رنگ سال 2016-رنگ دکوراسیون 2016 ...
دکوراسیون صورتی برای خانه‌ای به رنگ سال! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../دکوراسیون-صورتی-برای-خانه‌ای...
Translate this page
Feb 24, 2016 - ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ...
Searches related to رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی)

مبلمان صورتی

مبل سفید و صورتی

اتاق خواب صورتی و بنفش
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 117
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 461
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,806
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,977
  • بازدید ماه : 4,977
  • بازدید سال : 382,588
  • بازدید کلی : 4,162,366