loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 139 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی

بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی

بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی 

ورزش برای همه ما ضروری است اما بیشتر ما به فکر آن نیستیم و نسبت به آن غافلیم و این گونه است که بیماری ها به سراغ ما خواهند آمد. کسانی که در هر هفته سه یا چهار ساعت ورزش می‌کنند می‌توانند قلب بزرگتری داشته باشند، اما شاید پزشکشان به اشتباه تشخیص دهد که ناراحتی قلبی دارند.

 

می‌دانیم که قلب ورزشکاران حرفه‌ای به خاطر تمرینات سنگینی که انجام می‌دهند، بزرگ‌تر می‌شود، اما این اولین بار است که این پدیده در کسانی که تمرینات متعادلی انجام می‌دهند، مشاهده شده.«دکلان اورگان» از دانشگاه امپریال لندن و تیمش با اسکن کردن قلب ۱۰۹۶ نفر که قلب سالم داشتند، به این اکتشاف رسیدند. آنها پی بردند که به طور میانگین هر چه این افراد بیشتر ورزش می‌کردند، قلبشان بزرگتر بود.

 

اورگان می‌گوید: «تقریبا نیمی از افراد مورد مطالعه‌ی ما که در هفته پنج ساعت یا بیشتر ورزش می‌کردند، قلب بزرگتری داشتند.»این پدیده به شکل خفیف‌ترش در افرادی دیده شد که تنها سه ساعت در هفته ورزش می‌کند. اورگان می‌گوید: «ما مشاهده کردیم که با بیش از سه ساعت ورزش، تاثیر آن بیشتر هم می‌شود.»

 

او البته نگران است که شاید این تغییرات در شکل و اندازه‌ی قلب باعث شود ناراحتی قلبی به اشتباه در فرد تشخیص داده شود.اورگان می‌گوید به مواردی برخورده که به افراد کاملا سالم و سرحال گفته شده که مشکل قلبی دارند. بدترین تاثیر این موضوع جنبه‌ی روانی آن است که تاثیر بسیار بدی می‌گذارد و باعث می‌شود مردم نگران سلامت‌شان شوند.

 

«جوئل رز» از یک موسسه خیریه کاردیومیوپاتی می‌گوید: «این یک مشکل بزرگ است. ما واقعا از این تحقیق استقبال می‌کنیم چون می‌تواند به کاهش تشخیص‌های اشتباه کمک کند.»اورگان حالا از پزشکان می‌خواهد که قبل از نتیجه‌گیری درباره یک ناراحتی از بیمارانشان بپرسند که آیا ورزش می‌کنند یا خیر.


Google
About 1,540,000 results (0.67 seconds)
Search Results
بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/بزرگ-شدن-قلب-با-سه-ساعت-ورزش-ه...
Translate this page
بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی ورزش برای همه ما ضروری است اما بیشتر ما به فکر آن نیستیم و نسبت به آن غافلیم و این گونه است که بیماری ها.
بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/بزرگ-شدن-قلب-شما-با-سه-ساعت-ورزش-ه...
Translate this page
11 hours ago - بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی. ورزش برای همه ما ضروری است اما بیشتر ما به فکر آن نیستیم و نسبت به آن غافلیم و این گونه است که ...
بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../بزرگ-شدن-قلب-شما-با-سه-ساعت-و...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-بزرگ-شدن-قلب-شما-با-سه-ساعت-ورزش-هفتگی -ورزش-برای-همه ... کسانی-که-در-هر-هفته-سه-یا-چهار-ساعت-ورزش-می‌کنند-می‌توانند-قلب-بزرگتری- ...
بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی – دلتا بیست
delta20.ir/.../بزرگ-شدن-قلب-شما-با-سه-ساعت-ورزش-ه...
Translate this page
بادرود, ایران 23; سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۳:۴۴. ورود/ثبت نام; تماس با ما · انجمن · نقشه سایت. Toggle navigation دلتا بیست ... تیر ۱۱, ۱۳۹۵. ورزش · غذا و سلامتی · موزیک.
مدیرعامل نفت وگاز پارس: محدودیت مالی توسعه بزرگ ترین میدان گازی ...
iranwire.top/khabar/100475
Translate this page
2 days ago - مدیرعامل نفت وگاز پارس: محدودیت مالی توسعه بزرگ ترین میدان گازی رفع شد ... با موفقیت ارسال شد ... بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی.
برای نمایش تمام اخبار با عنوان «سه هکتار از مراتع طالقان در ... - بازتاب 24
baztabnews24.ir/search/?q=سه+هکتار+از+مراتع...
Translate this page
از آنجایی که با گرم‌تر شدن هوا احتمال آتش سوزی در مراتع البرز بیشتر می شود مدیر کل ... تزیین میز غذاخوری با رز و خزه · بزرگ شدن قلب شما با سه ساعت ورزش هفتگی ...
دانستی های بارداری
ninifen4.niniweblog.com/
Translate this page
یادتان باشد که حتّی یک ساعت استرس هم عینا در زندگی آینده فرزندتان منعکس خواهد ... که این امر(حتّی اگر به وی ابراز نشود) بلافاصله در قلب زن تاثیر منفی می گذارد و این ... ترجیحا بیمارستانی باشد که پزشک معالج شما در آن کار می کند یا آن که حدّاقل از .... البتّه با بزرگ شدن تدریجی شکم زن، نزدیکی باید با آرامش و احتیاط بیشتری ...
راهکارهايي براي راحت خوابيدن در دوران بارداري - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../asleep1-pregnancy.ht...
Translate this page
اغلب در سه ماهه سوم بارداري خوابيدن به پشت اصلا امکان پذير نخواهد شد زيرا حالت راحتي ... ضربان قلب شما حين بارداري افزايش مي ‌يابد و از آن جايي که بيشتر خون شما به ... در ادامه بارداري با بزرگ شدن رحم که فضاي بيشتري در لگن و شکم را به خود .... آنها با تشريح مراحل آن و ارائه ورزشي مناسب براي زايمان راحت تر، از نگراني شما بکاهند.
کودک دوست داشتنی من - هفته هاي بارداري
azizemamanobaba.blogfa.com/category/3
Translate this page
رحم شما تا 15 برابر حالت عادي بزرگ شده بطوريكه بالاي رحم شما تقريبا زير دنده هاي ..... با نزدیك شدن رحم به دیافراگم و فشار آوردن به آن و افزایش فشار بر روی شكم ممكن ..... ادامه دادن به ورزش براي شما خوب است اما هر وقت احساس كرديد كه خيلي خسته شده ايد ..... جنين در سه ماهه سوم هر ساعت 15 تا 40 ميلي ليتر از مايع آمنيوتيك را مي نوشد اگر ...
دانستنی های مفید از حرکات جنین - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/64491_دانستنی-های-مفید-از-حرکات-...
Translate this page
Feb 28, 2015 - در این مطلب به شما می گوید که زمان دقیق آغاز حرکات جنین در رحم مادر چه وقت است. ... اما پس از آن باید به ماما یا پزشک مراجعه کنید تا ضربان قلب جنین چک شود. ... شاید معنی اش این است که این همه تلاش برای بزرگ شدن کمی خسته اش کرده است! 5. ... اگر جنین با این سه روش بیدار شد و دوباره حرکت کردن را از سر گرفت جای ...
پروانه کاظمی: دکتر
www.kazemidiet.ir/
روغن ماهی و 11 فایده آن برای سلامتی: مزایای قلب: روغن ماهی نه تنها به پایین آمدن سطح تری گلیسیرید و ... هفته ای چند کیلوگرم لاغر شدن با ورزش طبیعی است ؟ .... در رژیم های غذایی صحیح علاوه بر وجود سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام ،میان وعده نیزباید اجرا شود. ... سوالات شما در خصوص روش لیپوماتیک به اختصار جمع اوری کرده ایم.
ماماسایت - بارداری هفته به هفته >>> تریمستر اول
mamasite.blogfa.com/post/74
Translate this page
اما چرا با وجود اینکه شما هنوز باردار نیستید این 2 هفته را درون دوران بارداری محاسبه می کنند؟ ... در طول 12 تا 24 ساعت آینده همین تخمک امکان بارور شدن را دارد . ... بهترین ورزش برای شما 30 دقیقه پیاده روی در 4 روز از هفته است. ..... رحم شما روز بروز در حال بزرگ شدن است و از اندازه یک مشت گره کرده الآن به اندازه یک گریپ فروت درآمده است.
بهترین دستور برای لاغر شدن | ایران جدید
www.iranew.com/156/
Translate this page
دیگر برای شما ورزش عملی است و خطری برای قلب شما ندارد و نفس تنگی به شما ... روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می یابند ، روز قد می کشند ، روز بزرگ می ... که بهترین وسیله برای لاغر شدن معالجه قلب است و این موضوع با خوردن میوه در صبح .... 9- از سه تا دو ساعت قبل از خواب آلودگی شب به هیچ وجه غذا نخورید(میوه و آشامیدنی آزاد ...
راه حلي براي چاق شدن
www.chaghi33.blogfa.com/
Translate this page
راه حلي براي چاق شدن - موثرترين راههاي چاقي و افزایش وزن. ... شکل بدن شما نشان مي دهد احساس شما در مورد خودتان چگونه است و رفتار ديگران با شما چگونه خواهد بود و ... فقط در وعده هاي سه گانه غذا مي خورند، ولي بين وعده ها چيزي نمي خورند. ..... هستند، مي توانند با ورزش و رژيم غذايي مناسب و مصرف مکمل هاي پروتئيني، عضله خود را بزرگ کنند.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - بارداري و حاملگي
masaelejensihot.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
با افزایش سریع تر حجم خون در سه ماهه دوم بارداری، میزان آهن خون کاهش قابل توجهی پیدا می ... خون می شود که در نتیجه آن، سلول های خونی بزرگ شده نمی توانند در گردش های خونی .... كم تحركي كه سه بار در هفته فقط يك ساعت ورزش مي‌كردند، از بهبود عملكرد جنسي، .... هیج چیز به اندازه‌ي ارزش قائل شدن برای خود، میل جنسی را در شما تقویت نمی‌كند.
شرح کامل دوران بارداری به صورت هفته به هفته - گنج یابی وکشف عتیقه
parsi71.blogsky.com/1390/11/18/post-329/
Translate this page
Feb 7, 2012 - هر سه ماهه مشخصات مربوط به خود را دارد؛ در سه ماهه اول ضربان قلب جنین شنیده .... بعلاوه، ورزش به شما کمک خواهد کرد تا با اضافه وزنی که تحمل می کنید، کنار .... سعی کنید بین 9 تا 10 ساعت در شب بخوابید یا اینکه در طول روز کمی استراحت کنید. .... رحم شما بر روی استخوانهای لگنی در حال بزرگ شدن است و پزشک شما می ...
تقویم بارداری هفته به هفته
zaman3000.blogfa.com/
Translate this page
کم کم با گذشت زمان و سپری شدن دوره سه ماهه اول و رسیدن به سه ماهه دوم این هورمون‌ها به .... دیگر به خوبی با شرایط کنار آمده‌اید، همچون ستاره‌های بزرگ تلویزیون به خوبی می‌دانید .... در پست های بعدی در مورد زایمان طبیعی و ضربان قلب جنین اطلاعات بیشتری .... به خاطر بسپارید که تمرکز حرکات ورزشی بر شکم و کمرتان برای بارداری شما ...
با روند تکامل کودک خود آشنا شوید ؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../با-روند-تکامل-کودک-خود-آشنا-شوید-...
Translate this page
به عنوان مثال به ضربان قلب بالای ۱۰۰ ضربه در دقیقه ، تنفس خوب و طبیعی و پوست ... در طی نخستین ساعات بعد از تولد ، یك پزشك اورا به طور كامل معاینه می كند. ... كودك انگشتان خود یا شما را با ولع می مكد و در صورت تماس انگشت یا نوك سینه با گونه .... (كولیك نوعی درد شكم است كه معمولاً از سه هفتگی آغاز شده و تا سه ماهگی طول می كشد) .
دانستنيهاي بارداري از ابتدا تا زايمان - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
(در صورتى که پریود شما منظم است با عقب افتادن پریودتان بمدت چند روز احتمال باردارى مطرح ... در سه ماهه آخر بارداری بعلت احتمال سقوط نباید از وان استفاده کنید . ... یکی از شایعترین شکایات در حاملگی است با بزرگ شدن رحم معده تحت فشار قرار ... را همراه با یکى یا هر دوى این علایم داشته باشید حتما طى ساعات آینده زایمان خواهید کرد.
بارداری شیرین - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID...
Translate this page
Sep 20, 2013 - 20 posts - ‎3 authors
در این هفته جنین مانند یک ماهی با سر بزرگ و بدنی کوچک است ... مایع آمنیوتیک قادر به انتقال صوت به جنین بوده و کودک بوسیله آن می تواند صدای معده ضربان قلب و صدای شما را بشنود .... است ولی با زیاد شدن تکان ها مادر بهتر می تواند تفاوت را تشخیص دهد. ..... علت ۵۰ درصد سقط های سه ماهه اول، بارداری بدون جنین است.
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
سه شنبه ۱۳۹۵/۵/۲۶ .... را با دستگاه‌های سوخاری خانگی درست می‌کنید، باید حواستان به میزان سرخ شدن سیب ... رژیم غذایی پتاسیم دار به پیشگیری از مشکلات کلیه و قلب در دیابتی ها کمک می کند .... قهوه، با کافئین یا بدون کافئین، برای کبد شما مفید است .... انجیر درختی است که با برگ‌های پهن، بزرگ و پنجه‌ای شکل و میوه انجیر از نظر ...
بارداری هفته به هفته (تا هفته 15) - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/pregnancy_week_by_week?...
Translate this page
Jun 10, 2012 - قلب كودك شما كه مرحله تقسيم به حفره هاي چپ و راست را آغاز كرده است، ... متاسفانه بايد تا چند هفته پس از پايان سه ماهه اول دوران حاملگي خود صبر ..... قبل از بارداری هم اگر فیبروم داشتید باید فقط در دوران بارداری بزرگ شدن آنرا پیگیری کنید. ..... من در چند هفتگی و با چه نوع سونویی می توانم از سلامتی کامل فرزندم(چه از ...
مراحل تکامل جنینی انسان - زیست شناسی biology
zest.persianblog.ir/page/091
Translate this page
هر سه ماهه مشخصات مربوط به خود را دارد؛ در سه ماهه اول ضربان قلب جنین شنیده می شود، در سه .... بعلاوه، ورزش به شما کمک خواهد کرد تا با اضافه وزنی که تحمل می کنید، کنار .... سعی کنید بین 9 تا 10 ساعت در شب بخوابید یا اینکه در طول روز کمی استراحت کنید. .... رحم شما بر روی استخوانهای لگنی در حال بزرگ شدن است و پزشک شما می تواند ...
بارداري هفته به هفته (31) - من يك ني ني ام
niniweblog.tebyan.net/default.aspx?TopicID=41800
Translate this page
رحم شما اكنون 11 سانت بالاتر از ناف قرارگرفته و در مقايسه با هفته دوازدهم رحم كل ... 28 هفتگي سپس هر دو هفته تا 36 هفتگي و بعد از آن به صورت هفتگي تا زمان زايمان است. ... بزرگ شدن رحم موجب مي‌شود كه احساس كنيد اعضاي داخلي بدنتان به بيرون فشرده .... معمولا در سه ماه سوم بارداري علت سردرد يا فشار خون بالاست يا پروتئين زيادي از ...
تجربیات بارداری - قسمت سوم - یک عاشقانه آرام
ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir/post/461/
Translate this page
اما دکتر با اطمینان گفت که مشکلی پیش نمیاد و میشه مثل قبل البته با کمی ... بهترین ورزشها پیاده روی مداوم حداقل روزی نیم ساعت، شنا کردن ملایم (البته ... در طی سه ماهه دوم و سوم انجام بعضی از ورزش ها می تونه کمر دردهای شما رو خیلی خیلی کمتر بکنه. ... از ماه 4 5 که کم کم شکمم شروع کرد به بزرگ شدن و نیکان حرکت هاش از روی شکم معلوم ...
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
پرسمان : با سلام و آرزوي سلامتي شما خواهر گرامي و تشكر از اينكه مطالب ما را مورد مطالعه قرار داده ... يا مي توان به اميد صاحبخانه شدن در n سال ينده دست به كارهي بزرگ زد؟ ... امور زير توصيه مى گردد: 1- شب ها دو سه ساعت قبل از خواب چيزي نخوريد، حتي مايعات. ... 4- به ورزش و كارهايي از قبيل استحمام با آب سرد (در فصول مناسب) كه موجب تقويت ...
خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب
Translate this pagePersian Wikipedia
خواب non-REM شامل سه مرحله می‌شود: مرحلهٔ اول: ... در مرحله ۱، مغز امواج تتا تولید می‌کند که امواجی با دامنه بلند و خیلی کند هستند. ... ضربان قلب و تنفس در خواب REM نامنظم است؛ مانند زمان بیداری. بزرگ شدن آلت جنسی مرد (NPT) در خواب REM رخ می‌دهد. ... یک بار بعد از هشت ساعت خواب مستمر و یک بار بعد از سی و یک ساعت بی‌خوابی.
ورزش در دوران بارداری _ فوائد ، مضرات ، روش انجام ، کدام ورزش بهتر است _ ...
www.pezeshk.us/?p=11768
Translate this page
Apr 11, 2008 - ورزش، سيستم قلبي- عروقي شما را تقويت خواهد كرد، در نتيجه شما به سادگي خسته نخواهيد شد. ... ورزش و تمرين موجب تقويت و كشيده شدن عضلات شما مي شود، كه به شما كمك ... حاملگي را مي توان يك تمرين 9 ماهه براي يك واقعه بزرگ (زايمان و تولد كودك) .... سه ماهه دوم: با افزايش دوران حاملگي، نيازي به متوقف كردن شنا نيست، ...
| دکتر صدیقه آذری - متخصص زنان و زایمان
www.drs-azari.ir/
Translate this page
برای این که جلوی بدتر شدن این نقاط و تکه های تیره رنگ را بگیریم ازکرم ضد آفتاب ... همچنانکه شکم طی بارداری بزرگ می شود پوست آن ممکن است دارای خطوط قرمز بنام ترک بارداری شود.تا سه ماهه سوم بسیاری از زنان دچار ترکهای بارداری بر روی شکم باسن- پستان یا رانها ... دو بار در روز صورت خود را با آب ولرم و شوینده ملایم بشویید
پایگاه خبری خلیج فارس
pgnews.ir/
Translate this page
با ارسال جوابیه ای به «خلیج فارس»؛ واکنش شیلات بوشهر به یک مصاحبه ... میلیونی شورای شهر به یک ورزشکار از شنیدنی های هفتگی «خلیج فارس» است. ... است، باید دید در صورت نهایی شدن حضور وی در دلوار، موضع مسئولان استان بوشهر ... سه ساعت پس از وقوع قتل در شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان شناسایی و دستگیر شدند.
جفت سرراهی یا جفت پایین در بارداری - مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان ...
www.royanmama.com/787/
Translate this page
Jan 5, 2015 - نقش جفت فراهم کردن اکسیژن وموادمغذی جنین شما وبرداشتن ... معمولا در سونوگرافی سه ماهه دوم تشخیص می دهنداگر جفت کاملا به گردن رحم ... خونریزی:چون خونریزی که درطی بارداری حین زایمان و یا چند ساعت بعد ... معمولا با بزرگ شدن رحم و کشیده شدن دیواره ان جفت به سمت بالا حرکت ..... احتمال سقط تا 20 هفتگی هست.
دست نوشته ها - مراحل رشد کودکان از بدو تولدتا 6 سالگی
www.r-morsali.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
تعداد ضربان قلب ، ... نوزاد به سرعت رشد می كند و با كمك اصواتی كه تولید می كند، در واقع با شما ... (كولیك نوعی درد شكم است كه معمولاً از سه هفتگی آغاز شده و تا سه ماهگی طول می كشد) . ..... دانشمندان معتقدند که بزرگ شدن فرآيندي آرام تر و پربارتر از آن چيزي است که واقعاً ... شباویز - ورزشی - 7 ماه پیش - چهارشنبه 30 دی 1394، ساعت 15:47 ...
از بارداری تا زایمان+تصاویر-تا پایان هفته - Dr Spring
drspring.persianblog.ir/post/5/
Translate this page
Dec 11, 2012 - معمولأ اولین مدفوع جنین چند ساعت بعد از تولد نوزاد می آید. .... ی مادر می شود نیز روی سینه ی جنین نیز اثر می گزارد و موجب بزرگ شدن آنها می شود. ... در این هفته جنین سی و سه هفته است. ... حضور همسر در هنگام زایمان به مادر قوت قلب می دهد. ..... پزشک یا ماما در هر نوبت مراقبت های بارداری، با معاینه دقیق شکم شما وضعیت رشد و ...
مرداد 1391 - روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت
leila56.blogfa.com/1391/05
Translate this page
درعمل لقاح اسپرم مرد با تخمک زن ترکیب می شود و جنين شکل می گیرد، اگر جنین در داخل ..... هر زمانیکه تصمیم به حامله شدن گرفتید یک ماه رژیم غذایی گرفته بعد از یک ماه ... لازم به ذکر است که شما می توانید رژیم غذایی فوق را به شکل هفتگی استفاده کنید ... 4- هویج- سیب زمینی – گوشت مرغ سه بار در هفته و تخم مرغ – میگو- ذرت – کاهو
رامیسا همدمم - هفته ی بیست و یکم تا چهلم بارداری
mamanoramisa.blogfa.com/post/36
Translate this page
Aug 31, 2013 - همچنین هورمونهای حاملگی موجب شل شدن و کش آمدن بافتهای مفصلی به خصوص در کمر می شوند. .... صدای قلب با گوشی پزشکی ممکن است شنیده شود و پدر می تواند با ... حالا دلیل خوبی هم برای جشن گرفتن است، زیرا جنین آنقدر بزرگ شده و رشد .... در آب بچه ادرار می کند، اما مشکلی نیست زیرا آب بچه هر سه ساعت عوض می شود.
بيماري كودكان و نوزادان [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس
www.arteshesorkh.com › ... › پزشكي درماني ، سلامت
Translate this page
Oct 1, 2010 - این تغییر می‌تواند عادات دفع شیرخوار را خصوصا در دو سه هفته ابتدای تولد تغییر دهد. .... اگر شما نوزادتان را وقتی که به خواب رفت با پتو یا پوششی دیگر می پوشانید ..... این دوربینی به مرور با بزرگ شدن قطر چشم در کودکی کاهش یافته و ناپدید می .... توصيه مي ‌کنم کودکي که به سرش ضربه خورده تا 24 ساعت ورزش ...
دفترچه راهنمای فارسی ساعت سونتو M5 - فروش ساعت ورزشی سونتو ...
shabtab.net/ساعت.../دفترچه-راهنمای-فارسی-ساعت-سون...
Translate this page
دفترچه راهنمای فارسی ساعت سونتو M5 - به سايت www.movescount.com مراجعه ... پيش از شروع ورزش،دستگاه نشان مي دهد چه مدت زماني کمربند ضربان قلب شما بايد در .... شدن دستگاه انتخاب و خلاصه اطلاعات ورزش خود را مشاهده کنيد و با انتخاب گزينه نه( ) .... مدت زمان و کالري سوزانده شده طي 4 هفته اخير; بيان درصدي آنچه از برنامه هفتگي و ...
یک هفته مانده به آمدن نی‌نی چکار کنم؟ | بویر نیوز
boyernews.com/.../یک-هفته-مانده-به-آمدن-نی‌نی-چکار-...
Translate this page
Dec 20, 2014 - با نزدیک شدن به روزهای پایانی بارداری، طبیعی است که استرس و هیجان ... تکمیل می‌کنیم و هم توصیه‌هایی برای داشتن زایمان آسان‌تر را با شما در میان می‌گذاریم. ... به روزی سه تا پنج ساعت افزایش داد زیرا فشار روی دهانه رحم و بالا و پایین شدن ... می‌کند، اما زیان ورزش کردن و پرتحرکی برای این افراد از سودش بیشتر است.
مردمان - پورتال جوانان ایرانی
www.mardoman.net/
Translate this page
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ... ولی، واقعیت این است که شما برای همه اتفاق‌هایی که در زندگی‌تان می‌افتد مسئول نیستید. ... و منجر به سقط‌جنین شود، خاطره تاثیر شروع یک زندگی جدید همیشه با شما خواهد ماند. ... بعضی از علت‌های عمده تیره شدن پوست زیر چشم که به آن گودی زیر چشم هم ... آیا آنها هم خدا را از ته قلب و فکرشان دوست دارند؟ ... ورزش و تحرک.
دانستنی های دوران بارداری - Avazak.ir - معجزه عشق
miracle-of-love.persianblog.ir/.../دانستنی_های_دوران_...
Translate this page
با نزدیک شدن رحم به دیافراگم و فشار آوردن به آن و افزایش فشار بر روی شکم ممکن است ... ان شاالله که هفته های باقی مونده رو هم به خوبی و خوشی و سلامتی پشت سر بذاریم قلب ... گرفتگی عضلانی مشابه با دوران قاعدگی، بیشتر از 4 بار انقباض عضلانی در ساعت، .... اگر وضعیت شما هم مشابه اکثر خانمهای حامله باشد در این دوره سه ماهه حدود 5 ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، ... ترفندهای سهام‌ داران بزرگ در بورس ... چرا باید شام را 3 ساعت قبل از خواب خورد؟ ... مرزبان: برای لیگ برتری شدن 20 برد می‌خواهیم ... سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم. .... دیدنی های امروز؛ سه شنبه 26 مرداد ماه ...
You've visited this page many times. Last visit: 8/14/16
هفته بیست و هفتم بارداری - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/.../هفته-بیست-و-هفتم-بارداری
Translate this page
6 days ago - بگذارید ببینم در سه ماه سوم چه کارهایی را باید انجام دهید. ... این هورمون که پروژسترون است از ابتدای بارداری با شما همراه است با افزایش ترشح به ... این مشکل به علت بزرگ شدن رحم و فشار آن بر معده است بر اثر ترشح ... من دو هفته است که به دلیل بیماری اسهال و آزامایش گلوکز، ورزش نمی‌کنم. ... مشکلات قلبی نوزادان ...
مادر و سلامت جنین - روشنایی زندگی ما،مبین
mobin92.blogfa.com/tag/مادر-و-سلامت-جنین
Translate this page
10-سابقه بيش از دو سقط در سه ماهه اول و سابقه سقط در سه ماهه دوم و سابقه زايمان زودرس .... 1- مرگ جنین در داخل رحم: اگر نوزاد به موقع متولد نشود، یا صدای قلب جنین افت کند و ... در صورتی که برش داشته باشد، با استفاده از مسکّن در کمتر از شش ساعت می تواند ... مشروط بر اینکه عمل سزارین قبلا به علت بزرگ بودن نوزادو یا تنگی لگن مادر ...
با حضور - جنبش مصاف
www.masaf.ir/ImagesSitemap
از قحطی بزرگ در ایران چه می‌دانید؟ ..... shia muslim http://www.masaf.ir/images/واى بر شما- ادعا می‌کنید شیعه امیرالمؤمنین (علیه السلام) هستید؟ ...... بدین گونه که معنی و مضمون آن بر قلب پیغمبر القاء می‌شود و پیغمبر با لفظ خود اداء می‌نماید، لذا در ...... هفتگی حرم حضرت معصومه اعلام شد-shia muslim-3130.jpg برنامه‌های هفتگی حرم حضرت ...
میگنا - تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و عوارض انجام عمل ...
www.migna.ir/vdcgqu9q.ak9z74prra.html
Translate this page
سزارین یک جراحی بزرگ است که با شکافتن پوست روی شکم ، عضلات زیر آن و جدار رحم ... بیهوشی بکار رفته در سزارین باعث کم شدن ذخیره اکسیژن تنفسی نوزاد شده و گاهی او را ... جدی است و از شروع سزارین تا حین عمل و پس از آن سه تا چهار ساعت طول می‌کشد. ... در زایمان طبیعی به دلیل افزایش ضربان قلب و فشار خون جنین و در نتیجه ...
آذر ۱۳۹۴ - علائم بارداری و نکته های دوران بارداری - blogfa.com
hbermooda.blogfa.com/1394/09
Translate this page
قلب او با حدود دو برابر سرعت قلب شما می تپد. ... سه استخوان مربوط به گوش میانی جزوه اولین استخوان‌هایی که شروع به سخت شدن .... چقدر شکم شما باید بزرگ شود؟ ... بین 20 و 40 هفتگی بارداری اندازه قاعده رحم بر حسب سانتی متر باید با سن جنین ... احتمالا وقتی می دانید کسی منتظر شماست سخت تر است مستقیما به سراغ ورزش بروید.
مهر 1387 - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا
zaymanlinks.blogfa.com/8707.aspx
Translate this page
Sep 8, 2008 - نوروز هشتادوشش برای من و همسرم آغاز یک تصمیم بزرگ بود:بچه دار شدن! ... یکشنبه برای ساعت سه وقت داشتم. .... تحرک و ورزش بیشترین کمکی است که این افراد می توانند به خود بکنند. ... قلب شما خون را با سرعت بیشتری در بدن پمپ می کند و شما بیشتر نفس می کشید و بدن خود را برای بارداری آماده می کند که این ...
22 . مشکلات دوران بارداری - ماما - پرشین بلاگ
mamai.persianblog.ir/page/74
Translate this page
Nov 27, 2005 - ممکن است در طی ماههای آخر بارداری بر اثر سرفه خنده ویا خم شدن به طرف پایین مقدار کمی ادرار از شما خارج شود با داشتن چنین حالی *بطور مکرر مثانه خود ...
به كدام طرف بخوابم؟ - بارداری - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده › بارداری
Translate this page
Oct 28, 2014 - با بزرگ شدن شکم، خوابیدن رو به شکم غیر ممکن می‌شود. پس از هفته ... توجه داشته باشید که در سه ماهه اول بارداری لازم نیست خیلی نگران حالت خوابیدن خود باشید. اما با ... در نتیجه لازم نیست بدن شما برای رساندن خون به قلب و جنین کار مضاعفی انجام دهد. ... همین که بیشتر ساعات شب را به پهلوی سمت چپ باشید کافیست.
آرامش نوزاد هميشه خوب نيست! - JameJamOnline.ir
www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum...
Translate this page
علاوه بر آن در هر زمانی که والدین به نوعی بیماری در نوزاد مشکوک شدند باید با پزشک مشورت کنند. ... دارای عضلات سست هستند و معمولا در طول شبانه‌روز و در ساعات بیداری بی‌حال هستند، ‌همچنین آنها ... با بازتر شدن آرنج‌ها، دامنه حرکات دست‌ها نیز گسترده‌تر می‌شود. ... بتدریج تا پایان سه ماهگی اغلب نوزادان، پدر، مادر و نزدیکان خود را شناسایی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 474
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,866
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,037
  • بازدید ماه : 5,037
  • بازدید سال : 382,648
  • بازدید کلی : 4,162,426