loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 282 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است

مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است

مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است 

همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!اما ما به شما قرص هایی معرفی می کنیم که در مصرف آن ها آزاد هستید. آیا می‌دانستید برخی داروهای به اصطلاح «نوتروپیک» را می‌توان به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار داد؟

 

«نوتروپیک‌ها» به داروهایی اطلاق می‌شود که کارکرد مغز را تقویت کرده و باعث افزایش حافظه و توانایی‌های شناختی شوند. این داروها توانایی تمرکز را افزایش می‌دهند و حس خوبی به افراد منتقل می‌کنند.نوتروپیک‌ها که با اصطلاحاتی چون «داروهای هوشمند» و «قرص‌های تقویت حافظه» نیز شناخته می‌شوند، در درمان افسردگی، بیخوابی، بیش‌فعالی و عوارض روحی- روانی موثرند.

 

داروهای نوتروپیک عموماً باید با تجویز پزشک مصرف شوند، چرا که برخی از آنها ممکن است اعتیاد آور باشند و باعث بروز واکنش‌های منفی در بدن شوند.اما برخی داروها صرفاً مکمل غذایی محسوب شده و مقادیر مجاز آن برای تغذیه مغز حیاتی است. این داروها عبارتند از:

 

1.کراتین
این آمینو اسید که بین ورزشکاران از محبوبیت فراوانی برخوردار است، به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. دانشمندان طی تحقیقی متوجه شدند مصرف روزانه 5 گرم کراتین به مدت 6 هفته باعث تقویت عملکرد ادراکی مغز و حافظه می‌شود.البته از آنجا که در اغلب این تحقیقات، افراد گیاهخوار مورد بررسی قرار گرفتند، لازم است مطالعات بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

 

2.تیانین
این ماده که بعضاً “ال تیانین” (L-theanine) نیز خوانده می‌شود، در چای سبز و قارچ به وفور یافت می‌شود و در آمریکا به عنوان مکمل غذایی به عموم عرضه می‌شود.سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) برچسب GRAS را که نشان‌دهنده سلامت عمومی مواد غذایی است، برای این داروهای مکمل در نظر گرفته است.

 

بر اساس مطالعات پیشین، تئانین کارکرد انتقال‌دهنده‌های عصبی را بهبود می‌بخشد، نواقص ادراکی ناشی از بتاآمیلویدها را برطرف می‌کند و بدن را از حملات قلبی ایمن می‌سازد.ال تیامین‌ها همچنین می‌توانند کیفیت خواب را در افراد بیش‌فعال بهبود دهند.

 

در مورد استفاده این داروها در افراد سالم می‌توان گفت ترکیب ال‌تیامین و کافئین موجب تقویت عملکرد ادراکی، مخصوصاً تمرکز و هشیاری می‌شود. از این گذشته، داروهای تیامین در بدن اثرات بلندمدت ایجاد نمی‌کنند.

 

3.عصاره گل عشق
عصاره گل عشق یا «گل ساعتی» یا «سرده» به عنوان داروی ضد اضطراب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عصاره برای درمان اثرات بی‌خوابی، درد اعصاب و نشانگان ترک مواد مخدر مناسب است. لازم به ذکر است، این ماده در برخی جراحی‌ها به ویژه جراحی دندان جهت کاهش درد بکار می‌رود.

 

4.داروهای DHA
اسید چرب “دوکوساهکسائنویک” نوعی امگا3 است که در ماهی و جلبک دریایی به وفور یافت می‌شود و برای پیشگیری از بیماری‌های روحی- روانی و تقویت حافظه بسیار مفید است.مطالعات بسیاری نشان می‌دهد حذف این ماده از رژیم غذایی یا حتی مصرف غیرمکرر DHA افسردگی را در افراد تشدید می‌کند. این در حالی است که از

 

اسیدهای چرب امگا3 تنها برای پیشگیری (و نه درمان) افسردگی‌ها استفاده می‌شود.بر اساس نتایج یکی از تحقیقات، این دارو در رشد سلول‌های مغز نوزادان مفید است و گرچه شواهدی مبنی بر “تقویت” عملکرد ادراکی در نوجوانان، جوانان و افراد میانسال مشاهده نشده است، اما می توان آن را عاملی مهم برای “جلوگیری” از اختلالات ادراکی، عقب‌ماندگی ذهنی و آلزایمر به حساب آورد.


Google
About 271,000 results (0.61 seconds)
Search Results
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مصرف-خودسرانه-قرص-ها-آزاد.html
Translate this page
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوعاما ما به شما قرص هایی معرفی می کنیم که در مصرف آن ها آزاد هستید آیا.
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/مصرف-خودسرانه-این-قرص-ها-آزاد-است/
Translate this page
12 hours ago - مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است. همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!اما ما به شما قرص هایی معرفی می کنیم که در مصرف آن ها آزاد هستید.
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است
ccno.ir/news/107956
Translate this page
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است. همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!اما ما به شما قرص هایی معرفی می کنیم که در مصرف آن ها آزاد هستید. آیا می‌دانستید برخی ...
ایرنا - قرص آسپرین، کوچک پر مصرف
www8.irna.ir/.../82179...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
Aug 8, 2016 - وی یادآور شد: مصرف ناصحیح یا خودسرانه این دارو موجب بروز عوارض ناخوشایندی چون ... دکتر علی حیدرنژادیان افزود: این دارو هم اکنون در اشکال قرص های 80، 100، 325 و 500 .... جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.
مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است - دانلود
wikima.ir/news/236655
Translate this page
3 days ago - مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است. همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!اما ما به شما قرص هایی معرفی می کنیم که در مصرف آن ها آزاد هستید.
چرا مصرف خودسرانه آلپرازولام خطرناک است؟ - دارو - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › دارو
Translate this page
Jan 9, 2013 - وی در پاسخ به اینکه آیا داروخانه ها اجازه فروش آزاد آلپرازولام را دارند، تاکید کرد:« ... فراموشی های کوتاه مدت از دیگر عوارض مصرف خودسرانه این دارو است که حتی در ... سلام ایا مصرف این قرص برای کاهش بی میلی جنسی مفید هست یا نه .
قرص جنتیانا جیست - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=قرص+جنتیانا+جیست
Translate this page
قرص کروسینا حاوی ماده موثره کروسین (crocin)، مهمترین جزء فعال در زعفران است که ... مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!
تفاوت قرص یدوفولیک واسیدفولیک - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=تفاوت+قرص+یدوفولیک...
Translate this page
قرص کروسینا حاوی ماده موثره کروسین (crocin)، مهمترین جزء فعال در زعفران است که ... مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!
قرص روکین برای چیه - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=قرص+روکین+برای+چیه
Translate this page
قرص کروسینا حاوی ماده موثره کروسین (crocin)، مهمترین جزء فعال در زعفران است که ... مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است همیشه می گویند مصرف خودسرانه قرص ممنوع!
مکمل هایی که اثر جادویی دارند/ این قرص ها را خودسرانه بخورید!
www.ghatreh.com/.../مکمل-هایی-اثر-جادویی-دارند-این-...
Translate this page
5 days ago - مکمل هایی که اثر جادویی دارند/ این قرص ها را خودسرانه بخورید! ... اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی دانشجو آزاد پدیدار شد. - داروهای نوتروپیک عموماً باید با تجویز پزشک مصرف شوند، چرا که برخی از آنها ممکن است اعتیاد آور باشند و ...
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین / مراقب قرص شب امتحان یا همان ریتالین باشید ...
qiau.ac.ir/.../newsview....
Translate this pageQazvin Islamic Azad University
Jan 4, 2016 - این روزها درس خواندن هم بهانه ای برای اعتیاد شده است و بار‌ها دیده شده است که ... در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می تواند در حد مواد دیگر ...
.: Porseman.org :. - قرص شب امتحان (تاريخچه ريتالين) - پرسمان
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
قرص «ريتالين» خواصي شبيه آمفتامين (همان قرصي كه به اكستازي مشهور است) دارد. ... در حالي که عوارض مصرف خودسرانه اين قرص ها مي تواند در حد مواد ديگر نظير ... میکنم و سهمیه داروهای کمیاب داروخانه رو به قیمت آزاد میفروشم اگر کسی دارویی نیاز داشت و ...
چرا مصرف خودسرانه آلپرازولام خطرناک است؟ – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/چرا-مصرف-خودسرانه-آلپرازول...
Translate this page
وی در پاسخ بە اینکه آیا داروخانه ها اجازه فروش آزاد آلپرازولام را دارند، تاکید کرد:« کلیه ... فراموشی های کوتاه مدت از دیگر عوارض مصرف خودسرانه این دارو است کە حتی در ... می شود گفت: عامه مردم تصور می‌کنند قرص های مسکن و خوراکی باعث ایجاد ناراحتی .
فاجعه ای انسانی در راه است/ کیسه دوزی مافیای مواد مخدر برای جوانان ...
tnews.ir/news/9bc732871826.html
Translate this page
جریان خودسرانه مصرف انواع شربت و قرص های ترک اعتیاد و فروش آزادانه آن در عطاری ها ... این روز ها به عنوان قرصی پرفروش و سودآور در بازار آزاد شهرت پیدا کرده است و عدم ...
آلرژی های چشمی - بیمارستان و مراکز فوق تخصصی چشم پزشکی نور
www.noorvision.com/.../بیمارستان-و-مراکز-فوق-تخ...
Translate this page
مالیدن چشمی که می خارد یک واکنش طبیعی است اما مالیدن چشم ها باعث آزاد شدن مقادیر ... شربت ها و قرص های آنتی هیستامین معمولاً روی علائم چشمی بیمار چندان مؤثر نیستند اما .... بنابراین این افراد هرگز نباید بصورت خودسرانه این قطره ها را مصرف کنند.
دیفنوکسیلات - پژوهشکده اعتیاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ...
addiction.khuisf.ac.ir/ShowPage.aspx?...
Translate this page
همواره باعث سوء مصرف از اين گياه قدرتمند و جادوئي شده است. ... اقسام داروها به بازار سرازير گشت كه بسياري از اين دارو ها بعلت عوارض شديد جانبي و پس از مشاهده ... ديگران و يا خود سرانه براي از بين بردن علائم ناشي از قطع مواد به مصرف اين قرص روي آورده ...
کبنانیوز | قرص شب امتحان
kebnanews.ir/84064/قرص-شب-امتحان/
Translate this page
Jan 17, 2015 - در ابتدا قرار بود این دارو برای درمان افسردگی، خواب آلودگی در طول روز و ... قرص «ریتالین» خواصی شبیه آمفتامین (همان قرصی که به اکستازی مشهور است) دارد. ... در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می تواند در حد مواد دیگر نظیر کوکایین و آمفتامین باشد. ... ۵٫ ورزش های آرامش بخش انجام دهند و در هوای آزاد راه بروند.
قرص ها و داروهای روانگردان - جمعیت احیای انسانی کنگره 60
congress60.org/Fa-IR/.../قرص-ها-و-داروهای-روانگردان
Translate this page
اما با ورود قرص‌ها و داروهاي شيميايي و روان گردان به عنوان داروي ترك اعتياد ... آنچه كه مدنظر ماست سوءمصرف اين داروها و مصرف خودسرانه به منظور ترك اعتياد و اعتياد به مصرف آن ها در كنار مصرف ساير مواد مخدراست. ... ممكن است راهنما با اثرات اين داروها تا اندازه اي آشنا باشد اما بايد بدانيم كه هريك از اين داروها .... برداشت مطالب با ذکر منبع آزاد است
دانشجويان محترم بخواننند(ريتالين دوست يا دشمن) - دانشگاه آزاد اسلامی ...
www.bojnourdiau.ac.ir/index.php?...
Translate this page
Oct 14, 2014 - مصرف کنندگان تصور می کنند ریتالین دارويي بی خطر است در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می تواند در حد مواد دیگر نظیر کوکایین و ...
آلپرازولام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../آلپرازولام
Translate this pagePersian Wikipedia
اَشکال دارویی: قرص ... این دارو دارای اثر ضد افسردگی است و بنابر این در بعضی موارد برای افراد ... ها (benzodiazepine) بیشترین میزان تجویز را بخود اختصاص داده است. .... با توجه به مصرف خودسرانه ی آلپرازولام در ایران ,در صورتی که دچار مشکل بی ...
آنتی‌بیوتیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../آنتی‌بیو...
Translate this pagePersian Wikipedia
از مهم‌ترین عوامل این پدیده، مصرف خودسرانه و یا بیش از حد آنتی بیوتیک‌ها است. ... آن ها اعتقاد دارند که مصرف آنتی بیوتیک ها به عنوان یکی از دلایل معضل چاقی بشر ...
قرص، عوارض قرص ها، انواع قرص، مضرات قرص - آکاایران
www.akairan.com/health/drug-information/pill.html
Translate this page
عوارض مصرف خودسرانه قرص جوشان .... بجای خوردن قرص های آهن بدبو, کمبود آهن را با این خوراکی های خوشمزه تامین کنید! ... مصرف قرص های ویتامین در پیشگیری از بیماری قلب بی تاثیر است .... هستند که در داخلشان اسید تارتریک، اسید سیتریک و بی‌کربنات سدیم وجود دارد ودر اثر مجاورت با آب گاز دی‌اکسیدکربن (CO2) آزاد می‌کند.
نکات مهم درباره قرص های چربی سوز - عصر ایران
www.asriran.com/.../نکات-مهم-درباره-قرص-های-چربی-...
Translate this page
Jan 21, 2013 - مصرف این قرص ها گاهی دارای عوراض جانبی و حتی خطر مرگ است. لذا از مصرف بی رویه و خودسرانه آنها باید جدا خودداری کرد. دکتر پروانه رحیمی، ... این قرص‌ها فقط افراد چاق را به سمت خود جذب کرده و منابع چربی را در بدن آنان آزاد می‌کنند.
مصرف مکمل‌؛ برای چه کسانی و چقدر؟
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=254513
Translate this page
Aug 14, 2013 - با این حال، تمام متخصصان تغذیه بر این باورند که مصرف مکمل ها تنها راه حل موجود نیست. ... قرص آهن. مصرف خودسرانه آهن خطرناک است. خیلی ها بدون نظر پزشک، هر ... همچنین، مصرف زیاد آهن می تواند رادیکال های آزاد را نیز در بدن افزایش دهد ...
میگنا - تاريخچه ريتالين (اثرات و عوارض مصرف آن)
www.migna.ir/vdcfjtdy.w6de1agiiw.html
Translate this page
قرص «ريتالين» خواصي شبيه آمفتامين (همان قرصي كه به اكستازي مشهور است) دارد. آمفتامين ها ... در حالي که عوارض مصرف خودسرانه اين قرص ها مي تواند در حد مواد ديگر نظير کوکايين و آمفتامين باشد. ... ورزش هاي آرامش بخش انجام دهند و در هواي آزاد راه بروند.
مراقب قرص شب امتحان یا همان ریتالین باشید - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
Translate this page
می‌پرسم قرص شب امتحان دیگر چیست که بی‌درنگ می‌شنوم:” نام تجاری این قرص‌ها ... تصور می کنند ریتالین بی خطر است در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می ...
روش های ترک وآنچه خانواده ها باید بیاموزند ...... - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../روش-های-ترک-وآنچه-خانواده-ها-باید-بیاموزند-...
Translate this page
خوب این پدر فكر می كرد كه مثل بعضی فیلم ها تنها راه نجات دخترش این است كه اورا به تخت .... كسانی كه فكر می كنند با بستن و زندانی كردن معتاد ( روش سقوط ازاد یا بهتر ..... های روان گردان و توهم زا كه خود سرانه مصرف می گردد ، باعث رواج اعتیاد به قرص در ...
خطرات غیرقابل جبران داروهای خواب آور - nasimerahi
nasimerahai.mihanblog.com/page/2
Translate this page
Jan 17, 2013 - 1 – پایین آمدن ضربان نبض که باید کنترل شود نکته مهم مصرف است . ... این قرص با دارو های ضد افسردگی سه حلقه ای تداخل دارویی دارد و در ضمن نباید با آبِ ... می کنند به سوء مصرف تریاک یا استفاده از مخدرهای دیگر یا مصرف خودسرانه ی داروها و ..... این قرص ها در بازار آزاد، عطاری ها، پیاده روهای خیابان ناصرخسرو، به صورت ...
مصرف خودسرانه قرص‌های ویاگرا می‌تواند منجر به از دست دادن آلت تناسلی شود
shafaf.ir/.../مصرف-خودسرانه-قرص‌های-ویاگرا-می‌تواند-م...
Translate this page
وی افزود:« قرص های ویاگرا انقلابی در درمان اختلالات نعوظ مردان ایجاد کرد و باید گفت ... ای نمی‌گیرند به مصرف این دارو روی می‌آورند در حالی که تمام قرص ها یک نوع است و ...
هرگز قبل از حمام این قرص‌ها را نخورید - خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/...ها.../446036-هرگز-قبل-از-حمام-ای...
Translate this page
23 hours ago - اگر پس از مصرف این دارو استحمام با آب داغ صورت گیرد ممکن است بیمار ... دارو می شود و ترک ناگهانی این دارو ها به صورت خود سرانه عوارض شدید ی را به ...
برچسب ها - مصرف این قرص - روز نو
roozno.com/fa/tag/1/مصرف%20این%20قرص
Translate this page
برچسب: مصرف این قرص. مصرف این قرص و افزایش خطر ابتلای نوزاد به اوتیسم ... تجویز این مکمل ها است نتایج مطالعه جدید نشان می. .... مصرف خودسرانه قرص‌های مسکن زمینه‌ساز ورم معده. یک فوق ... آزاد براساس گزارش دادگاه شهر اولدنبورگ در غرب آلمان این.
آیا مصرف روزانه مولتی ویتامین برای خانمها زیان اور است؟
www.hidoctor.ir/7612_آیا-مصرف-روزانه-مولتی-ویتام...
Translate this page
Oct 11, 2013 - اما دکترهای منخصص تغذیه درباره فواید و زیانها ی این قرصها نکاتی را برای شما ... اما به گفته‌ متخصصان مصرف مولتی ویتامین و قرص‌های مکمل به طور ... ماده معدنی در جایی از دستگاه گوارش آزاد شود که بهترین محل برای جذب آن است. ... اما مصرف مکمل‌ها به طور خودسرانه در دوره‌های طولانی می‌تواند باعث آسیب به کبد و کلیه‌ها شود.
آلپرازولام -ضد افسردگی-ضد اضطراب - وبسایت تخصصی ام اس سنتر
mscenter.ir › ... › معرفي داروهاي مورد استفاده
Translate this page
Nov 24, 2012 - 10 posts - ‎8 authors
این دارو مواد شیمیای موجود در مغز را که ممکن است دچار عدم توازن و تعادل شده باشد و ... در صورت مصرف این دارو از نوشیدن الکل و یا سایر نوشیدنی های الکلی اجتناب کنید. ..... سلامت نیوز دربارهٔ عوارض مصرف خودسرانه قرص های آلپرازولام برائ داشتن خواب ... وی در پاسخ بە اینکه آیا داروخانه ها اجازه فروش آزاد آلپرازولام را دارند، ...
Fars News Agency : مصرف خودسرانه آهن خطرناک است - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
Aug 14, 2013 - مصرف خودسرانه آهن خطرناک است هر یک از افراد در موقعیت های خاصی باید بر اساس ... بنابراین در این شرایط حتما باید بر اساس نظر پزشک، از مکمل ها و قرص های مورد ... همچنین، مصرف زیاد آهن می تواند رادیکال های آزاد را نیز در بدن افزایش دهد ...
هر ایرانی سالانه 340 قرص مصرف می‌کند/ رتبه اول کشورمان در مصرف ...
danakhabar.com/.../هر-ایرانی-سالانه-340-قرص-مصرف...
Translate this page
Nov 7, 2014 - اولین دلیل این موضوع ارزان بودن قرص های مسکن است به گونه ای که قیمت این ... کرده و مشکلات مصرف خودسرانه دارو و به ویژه قرص های مسکن را به آنها تذکر داد. ... بر اساس این قانون، همه مسکن ها در زمره فروش آزاد نیستند و فقط آسپرین و ...
راه درست - ترک اعتیاد
hjahangiric60.blogfa.com/tag/ترک-اعتیاد
Translate this page
مسئله أي ديگر كه بايستي در اين وادي به آن بپردازيم اين است كه راه مسير زندگي خود ...... روان‌گردان نمي‌باشند، اين در حالي که عوارض مصرف خودسرانه اين قرص‌ها مي‌تواند در حد .... ناصحی تاكید كرد درصورتی كه مراكز درمان اعتیاد، داروهای متادون را وارد بازار آزاد ...
علم ورزش | عوارض قرص های چربی سوز بر بدن
www.elmevarzesh.com/information-about-fat-burning...
Translate this page
Apr 12, 2012 - مصرف این قرص ها گاهی دارای عوراض جانبی و حتی خطر مرگ است. لذا از مصرف بی رویه و خودسرانه آن ها باید جدا" خودداری کرد. در این مطلب نظرات ... این قرص‌ها فقط افراد چاق را به سمت خود جذب کرده و منابع چربی را در بدن آنان آزاد می‌کنند.
پايگاه اطلاع رساني بچه هاي مسجد دانشگاه آزاد بيرجند - اخبار > قرص هاي ...
iaurmia.nahad.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid...
Translate this page
May 26, 2015 - اخبار > قرص هاي ريتالين دوپينگي خطرناك تر از كراك ... روزهای هدر رفته است و در این میان هستند افرادی که برای بیدار ماندن از قرص های روانگردان به ... البته جزینی این را هم گفت که مصرف این قرص ها در ایام امتحانات 50 درصد افزایش پیدا ... شايعترين عوارض مصرف خودسرانه ريتالين عبارتند از عصبي شدن و بي خوابي، ...
سوال در مورد مصرف سیتالوپرام [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...
forum.p30world.com › ... › پرسش و پاسخ پزشكي
Translate this page
Dec 5, 2012 - 100+ posts - ‎34 authors
سلام آیا قرص سیلاتوپرام عوارض خاصی داره روزی یکی 20 شو مصرف کنه ؟ ... اگه برای برطرف کردن {حذف شد} این قرص ها رو میخواید هرچند سیتالوپرام تجویز میشه برای{حذف شد} ..... است که ايـن امر در مورد مواد مخدر بسيـار سخت و از تمام انواع عادات ..... نه من میخوام خودسر مصرف میکنم فقط دنبال داروخونه هستم که آزاد بفروشه و ...
مصرف مکمل‌ ؛ برای چه کسانی، چقدر وچرا؟ - راستینه
rastineh.ir › سلامتی › تغذیه و سلامتی
Translate this page
Aug 21, 2013 - قرص‌ها و مکمل‌ هایی که خیلی‌ها فکر می‌کنند تنها راه‌حل برای جبران. ... دکتر زراتی با اشاره به این که مصرف ویتامین ها و املاح در شرایط خاصی می تواند ... در حالی که به گفته دکتر زراتی مصرف خودسرانه مکمل آهن نه تنها مفید نخواهد بود که حتی ممکن است ... همچنین، مصرف زیاد آهن می تواند رادیکال های آزاد را نیز در بدن افزایش دهد ...
مصرف‌ قرص‌ ضدبارداری، با احتیاط - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../مصرف‌-قرص‌-ضدبارداری،-با-احتی...
Translate this page
Aug 18, 2015 - قرص ضدبارداری، حاوی هورمون‌هایی است که مانع آزاد شدن تخمک از تخمدان می‌شود. ... وی درباره این‌که احتمال بروز چاقی با مصرف این قرص‌ها چقدر است، اظهار می‌کند: این احتمال کم است و ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید.
شرکت توان گسترآزاد مهر - آیا مصرف قرص مولتی‌ویتامین لازم است؟
rahashodeh.blogfa.com/post/842
Translate this page
اما آیا واقعا مصرف روزانه این قرص‌ها ضروری است؟ ... برخی افراد به طور خودسرانه، مقادیر زیادی از مکمل های ویتامین و املاح را مصرف می کنند که عوارض زیر را در پی دارد:.
مکمل‌هايي که اثر جادويي دارند/ اين قرص‌ها را خودسرانه بخوريد! - منطقه آزاد
mantagheazad.ir/.../مکمل‌هايي+که+اثر+جادويي+دارند%2...
Translate this page
5 days ago - اين آمينو اسيد که بين ورزشکاران از محبوبيت فراواني برخوردار است، به طور طبيعي در بدن توليد مي‌شود. دانشمندان طي تحقيقي متوجه شدند مصرف ...
قرص آهن و كلسیم را كی و با چی بخوریم؟ - خبرگــزاری پانـــا
www.pana.ir/Pages/Printable-News-135789.aspx
Translate this page
اما به گفته متخصصان مصرف مولتی ویتامین و قرص های مكمل به طور سر خود مثل هر ... یا ماده معدنی در جایی از دستگاه گوارش آزاد شود كه بهترین محل برای جذب آن است. ... در بعضی موارد ممكن است این مكمل ها برای برخی افراد نارسایی های گوارشی جدی ... اما مصرف مكمل ها به طور خودسرانه در دوره های طولانی می تواند باعث آسیب به كبد و كلیه ها شود.
قرص جینسینگ بایگانی - صفحه 46 از 49 - ParsB | ParsB
parsb.com/tag/قرص-جینسینگ/page/46/
Translate this page
مصرف این مکمل ها در تابستان امکان دارد که در افراد گرمایی به جوش های پوستی منجر شود ... مکمل پمپ این مکمل آزاد کننده ۷ هورمون طبیعی در بدن است و با ۷ مرحله ... بی مورد است، چون هر کدام کاربرد خودشان را دارند و مصرف خودسرانه ی هیچ یک توصیه نمی شود.
سقط جنین در خانه با قرص+توصیه ها - پایگاه اطلاع رسانی تایبادخبر
taybadkhabar.ir/سقط-جنین-در-خانه-با-قرصتوصیه-ها/
Translate this page
سقط جنین با قرص سایتوتک میزوپروستول + نحوه مصرف + خطرات وعوارض قرص سقط جنین ... قرص سایتوتک در بازار آزاد به صورت قاچاقی بفروش می رسد که احتمال تقلبی ... اما توصیه ما به شما این است که هرگز خودسرانه اقدام به خوردن قرصها نکنید.
مرجعیت دینی - Shafaqna
shafaqna.com/persian/services/marjeiats/itemlist/tag/ریتالین?...
p> <p><strong>مصرف خودسرانه داروی ریتالین درایام امتحان بیش از 50 درصد ... p> <p><strong>خانواده ها برنامه های غذایی فرزندانشان را با مشورت متخصص تغذیه تنظیم ... و "قرص دانشجو" معروف شده، یک قرص محرک آزاد کننده آمفتامین است که این ماده موجب ...
عوارض قرص ریتالین چیست | ویکی پدیا، دانشنامه ازاد
www.fa-wikipedia.ir/g.aspx?q=عوارض_قرص...id...
Translate this page
قرص «ریتالین» خواصی شبیه امفتامین (همان قرصی که به ا~تازی مشهور است) دارد. امفتامین ها گروهی از داروها هستند که ... در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می ...
اعتیاد به قرص ریتالین | نحوه مصرف و عوارض ریتالین | آینه
www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...قرص...
Translate this page
شواهد حاکی از آن است که این افراد از این قرص ها استفاده می کنند تا بتوانند چندین ساعت ... در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می تواند در حد مواد دیگر نظیر ...
افزایش مصرف ترامادول در میان فوتبالیست ها
tasalamati.com/e/Xk5Zy/
Translate this page
برای بررسی این موضوع و همچنین آسیب های استفاده ی خودسرانه از ترامادول از سوی ... وی در معرفی این قرص ها گفت: ترامادول نوعی مواد مخدر است که در ابتدای مصرف، فرد را ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 933
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 933
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 378,544
  • بازدید کلی : 4,158,322