loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 109 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو

 

یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.

 

 

 

 

این خبر بروزرسانی می‌شود...

 

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزی که کاروان ایران در انتظار سه شنبه ای رویایی و کسب 3 مدال طلا بود بود، عدم آمادگی ورزشکاران و البته ناداوری، سهم ما را از توزیع مدال ها، به یک برنز کشتی فرنگی محدود کرد. 


اما با هم اخبار روز یاذدهم و دوازدهم را مرور خواهیم کرد، این پست مخصوص خبرهایی است که شاید کمتر آنها را شنیده یا خوانده باشید.

 

آیان پشت میز ژوری !
حضور ناگهانی تاماش آیان رییس فدراسیون وزنه برداری جهان پشت میز ژوری توسط عکاسان ثبت شده است . سئوال مهم این است که او در این لحظه به خصوص آنجا چه می کرد ؟ 
أهالی وزنه برداری می گویند کار تاماش تقسیم مدال هاست ...

 

 

 

رکوردشکن منفور 
لاشا تالاخادزه گرجستانی با مجموع 473 کیلو رکورد جهانی و المپیک رضازاده را شکست و به مدال طلای فوق‌سنگین دست یافت . او حالا قوی ترین مرد المپیک و فاتح یکی از مهمترین مدال های ریو ٢٠١٦ است ، مدالی که ایرانی ها او را شایسته آن نمی دانند.البته او که در جدالی نابرابر فاتح طلا شد ، کاملا آماده مسابقه بود .

 

 

 

بعید است در توکیو مسابقه بدهم
اندی ماری، قهرمانی بریتانیایی تنیس ریو 2016 که توانست دومین طلای المپیکش را پس از المپیک لندن بگیرد، در صحبت‌هایی گفته: «بعد از المپیک لندن کمرم مورد عمل جراحی قرار گرفت؛ رتبه‌ام در جدول رده‌بندی نزول پیدا کرد و در زمین بازی هم شرایط سختی را می‌گذراندم. بسیار خوشحالم که هنوز اینجا هستم و می‌توانم در بزرگترین رویداد ورزشی جهان رقابت کنم. سعی می‌کنم این روند را حفظ کنم.»


این تنیس‌باز اسکاتلندی که محبوب بریتانیایی‌هاست درباره حضور دوباره در المپیک گفت: «کسی در مورد المپیک توکیو چه می‌داند؟ اگر تا آن موقع تنیس بازی کنم ۳۳ ساله خواهم بود. تصور نمی‌کنم بتوانم در این سطح بازی کنم.»

 

 

 

دوچرخه‌سوار کره‌ای در بیمارستان
مارک کاوندیش بریتانیایی که سرانجام توانست به مدال نقره دوچرخه‌سواری مختلط پیست برسد، حالا به اندازه معمول یک ورزشکار نقره‌ای محبوب نیست. در جریان رقابت برای کسب مدال کاوندیش با دوچرخه‌سوار کره‌ای برخورد کرد و نه تنها او را راهی بیمارستان کرد، بلکه چندین ورزشکار دیگر هم در این حادثه گرفتار شدند و به زمین خوردند.


کاوندیش از آنچه رخ داده است ابراز تاسّف کرده و از بابت این اشتباه عذرخواهی کرده است امّا هنوز خیلی‌ها نپذیرفته‌اند که حرکت او عمدی نبوده باشد. این دوچرخه‌سوار بریتانیایی به حدّی از این موضوع ناراحت است که در پاسخ خبرنگاران پیگیر با عصبانیّت گفت: «هیچ کس به من راه نمی‌داد که سبقت بگیرم؛ چون من چهره سرشناسی هستم. مجبور شدم از سمت مقابل سبقت بگیرم. از کسانی که کار من رو عمدی دونستن شکایت می‌کنم.»


مطابق انتظار بی‌بی‌سی بریتانیا از معدود رسانه‌های معتبر است که از کاوندیش حمایت می‌کند و او را قهرمانی درستکار می‌داند. این موضوع مورد انتقاد دیگر رسانه‌ها هم قرار گرفته است.

 

 

 

سیمون بایلز هم تاریخ‌ساز شد
ژیمناست آمریکایی که تا پیش از این 3 طلا و یک برنز به دست آورده بود، لحظه‌هایی پیش توانست به مدال طلای حرکت‌های زمینی برسد 15.9663 امتیازی بود که او را بالاتر از هم‌وطنش الی رایزمن و امی تینکلر بریتانیایی قرار داد. ژیمناست نوزده‌ساله و شناگر نوزده‌ساله، سیمون بایلز و کیتی لدکی دو پدیده آمریکایی المپیک ریو بودند و تا سال‌ها امید کسب مدال کشورشان خواهند بود.

 

 

 

جنجال در بوکس المپیک
بوکسور 56 کیلوگرم ایرلندی در حالی که دیدار یک چهارم نهایی را مقابل حریف روس خود واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، صحبت‌های بسیار تندی را علی اتّحادیه جهانی بوکس مطرح کرده است. در سه راند نزدیک و نفس‌گیر که از دید عمومی با جنگندگی و مبارزه بیشتر از سوی کانالان همراه بود، داوران رای به پیروزی ولادیمیر نیکیتین روس دادند.
کانالان در نهایت خشم چند دقیقه پس از شکستش مقابل خبرنگاران و دوربین‌ها گفت: «فدراسیون جهانی پر از تقلّب و فساده؛ این فدراسیون لعنتی پر از فساده. من دیگه برای فدراسیون بوکس مبارزه نمی‌کنم. اون لعنتی‌ها دارن تقلّب می‌کنن و همه چیز رو به گند کشیدن.»
ایرلندی خشمگین بدون توجّه به اینکه صحبت‌های او از تلویزیون‌ها پخش می‌شود گفت: «برام مهم نیست تلویزیون لعنتی چی پخش می‌کنه از من. مدال طلای من به باد رفت؛ رویام نابود شد. من شخصیّت معتبری هستم و همه من رو می‌شناسن؛ امّا این فدراسیونی‌ها رو همه با تقلّب می‌شناسن؛ همیشه تقلّب می‌کنن. سر تا پای بوکس آماتور بوی گند فساد و تقلّب می‌ده.»
مایکل کانالان پس از تصمیم داوران حرکاتی به نشانه اعتراض انجام داد، سپس کنار رینگ به سمت خبرنگاران رفت، حرف‌های بالا را زد و در پایان به این صورت با اشاره به حذف هم‌وطن قهرمانش حرف‌هایش را تمام کرد: «کیتی تیلور ما رو هم به ناحق حذف کردن؛ حقّش باخت نبود. به نظرم امروز من همه‌ش به سر و صورت حریف ضربه زدم ولی آخرش داورا علیه من رای دادن. صادقانه می‌گم که شرم‌آوره. من الان حتّی برام مهم نیست چی دارم می‌گم؛ از اعماق قلبم دارم می‌سوزم. اومده بودم تا با طلا به کشورم برگردم.»

 

 

طلای پرتاب دیسک و خوشحالی اسکوچیچ
در فینال رقابت‌های پرتاب دیسک زنان، ساندرا پرکوویچ کروات در حالی که دو پرتاب خود را خطا کرده بود، در حرکت سوم با پرتابی به طول 69 متر و 21 سانتی متر، 69 سانتی‌متر بهتر از نفر اوّل جدول ملینا رابرت فرانسوی پرتاب کرد و به مدال طلا رسید.
قهرمانی این کروات با تبریک هم‌وطنش دراگان اسکوچیچ همراه بود.

 

 

 

بولت در مسیر رویا
یوسین بولت دونده افسانه‌ای جامائیکا که گفته است هدفش گرفتن طلا و شکستن رکورد دو دویست متر است، در مرحله مقدّماتی با 20 ثانیه و 28 صدم ثانیه به عنوان نفر پانزدهم به مرحله بعد صعود کرد. اگرچه که این رکوردی نه چندان جالب است امّا قطعا او برای دورهای بعد انرژی ذخیره کرده است. بامداد پنجشنبه رقابت نیمه نهایی دو دویست متر برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

خطرات باران ریو در پیست المپیک
پس از همه ماجراهای عجیب و غریب ده روز گذشته المپیک و همه ایرادهایی که به کار برگزار کنندگان وارد بود و انتقادهایی که به انتخاب ریو و نحوه آماده‌سازی این شهر برای المپیک تابستانی می‌شد، شب گذشته باران هم حسابی از خجالت برزیلی‌ها در آمد تا حسابی شرمنده مهمان‌ها باشند. به ویژه رقابت‌های پر بیننده دو و میدانی به شدّت متاثّر از این موضوع بود و مسابقه‌های دو، پرش با نیزه و پرتاب دیسک را مختل کرد.ورزشکاران زیادی در دو ها زمین خوردند و پرندگان با نیزه سقوط‌های سختی را روی تشک خیس و پرآب داشتند. ضمن اینکه نیزه پرنده چینی روی زمین سُر خورد و باعث شد او در خطری جدّی قرار بگیرد امّا سرانجام سر سلامت به در برد. پرتاب یکی از پرتابگران دیسک هم به خاطر سّر خوردن دیسک در دست او به سمت خبرنگاران رفت و به شدّت خبرساز شد. هفده پرتاب دیسک شب گذشته با خطا مواجه شد و از دست رفت.

 

 

 

قاسم رضایی، آماده مدال در شب تولد!
قاسم رضایی 31 ساله که بهترین فرنگی کار 4 سال گذشته ماست، با قرعه مناسبی که دارد،می‌تواند پنجمین مدال تاریخ ورزشش را برای ایران به دست آورد.
قاسم که فردا 31 ساله خواهد شد می‌تواند با استفاده از قرعه بسیار مناسبی که دارد، مدال بگیر باشد و در شب تولدش دومین طلای المپیکی خود را به دست آورد.
قاسم  را می‌توانیم از همین حال در نیمه نهایی ببینیم، روند حرکت او از دور استراحت اول تا ادامه کار در 3 مسابقه برنده بدانیم، شانس مدال برای او بالای 90 درصد است که امیدواریم این مدال طلا باشد.
قاسم در شب تولد خودش می‌تواند بهترین شب زندگی خود را رقم بزند. او می‌تواند بهترین مهره کشتی فرنگی ما باشد، مردی که از المپیک لندن تا حالا صاحب 3 مدال طلا، نقره و برنز شده است و قبل از آن هم یک مدال برنز گرفته بود حالا می‌تواند پنجمین مدال خود را در یک شب به یاد ماندنی بگیرد.

 

 

 
چین از بریتانیا سبقت گرفت
جدول مدال‌های المپیک را با تعبیرها و تفسیرهای مختلفی می‌توان بررسی کرد. در کنار جدول همیشگی که بر اساس تعداد مدال طلای بیشتر تنظیم می‌شود، جدول مجموع مدال‌ها هم شاید جالب توجّه باشد. در صورتی که مجوع مدال‌ها را ملاک قرار دهیم، دو تغییر در بالای جدول فعلی رقابت‌های ریو 2016 رخ خواهد داد. آمریکا همچنان در رده نخست است امّا جای بریتانیا و چین در رده‌های دوم و سوم عوض خواهد شد. همچنین ایتالیا رده پنجم را به ژاپن واگذار خواهد کرد و روسیه همچنان چهارم خواهد ماند.

 

 

 
باز هم مدال اشتباهی در ریو
یک بار دیگر تشابه اسمی باعث شد مردم در فضای مجازی به شخصی اشتباهی دریافت مدال المپیک را تبریک بگویند. این بار پس از قهرمانی جیسون کنی در دوچرخه‌سواری پیست که همراه با پنجمین مدال طلا و جاودانه شدن او بود، هواداران مشتاق برای تبریک به او در شبکه‌های اجتماعی سرازیر شدند و باز هم دچار اشتباه. جیسون کنی، سیاست‌مدار کانادایی در توئیترش نوشت: «بابت همه تبریک‌هایی که به خاطر دریافت مدال طلای المپیک به من گفتید ممنونم. ولی این افتخار برای هم‌نام بی‌نهایت بااستعدادتر بریتانیایی منه.»

 

 

لدکی در موقعیت جدید با فلپس
هفته گذشته عکسی مربوط به ملاقات 10 سال قبل کیتی لدکی 9 ساله با ستاره محبوبش، مایکل فلپس (که در آن زمان 6 مدال طلای المپیک داشت) بار دیگر منتشر شد. اکنون لدکی که رکورددار دنیا و دارنده مدال طلای المپیک است، گفته:" از اینکه یک پوستر را برای بزرگترین قهرمان تاریخ المپیک امضا کردم، خوشحالم."

 


عنکبوتی که هفت نفر را به شدّت مجروح کرد
دوربین عنکبوتی‌ای که در محوّطّه دهکده المپیک نزدیک سالن بسکتبال در حال تصویربرداری بود از ارتفاعی بیش از بیست متر به زمین سقوط کرد و بر اثر برخورد آن با مردم هفت نفر از جمله دو کودک مصدوم شدند. پس از اینکه یکی از کابل‌های دوربین پاره شد، این جعبه سیاه سنگین به سمت جمعیّت سقوط کرد.

 

 

 


از آفریقایی‌ها چه خبر؟ نمایش درخشان کنیا
آفریقای جنوبی بیشترین مدال را در میان آفریقایی‌های حاضر در ریو 2016 به دست آورده است؛ با این حال امّا کنیا با دو طلا در برابر یک طلای آفریقای جنوبی، بالاتر از این کشور قرار گرفته است. کنیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی، الجزایر، مصر، مراکش و تونس آفریقایی‌هایی هستند که در جدول مدال‌ها به ترتیب در رده‌های 18، 31؛ 42، 57، 65 و 67 مشترک قرار دارند.به غیر از دو کشور پیشتاز، فقط اتیوپی مدال طلا دریافت کرده است.

 

 


آنتن ان‌بی‌سی در تسخیر زنان
شصت درصد زمان پخش تلویزیونی رقابت‌های المپیک از شبکه ان‌بی‌سی آمریکا به زنان اختصاص پیدا کرده است. درخشش خیره‌کننده کیتی لدکی و سیمون بیلز، زنان شناگر و ژیمناست آمریکایی در این ماجرا موثّر بوده. اهالی علم رسانه و جامعه‌شناسی معتقدند اینترنت اثرگذار و مترّقی بوده امّا هنوز هم نگاه‌های جنسیت‌زده وجود دارد و مثلا پوشش خبری ورزش زنان در قسمتهای ویژه‌ای بیشتر است.

 

 

دست دادن بین دوستان رخ می‌دهد؛ اسرائیل دوست نیست
جودوکار مصری، اسلام الشهابی که حاضر به دست دادن با حریف اسرائیلی خود نشد، درباره این اقدام گفت: «دست دادن بین دوستان رخ می‌دهد؛ اسرائیل دوست ما نیست.»
این جودوکار مثبت 100 کیلوگرمی مصری که از طرف فضای رسانه‌ای کشورش تحت فشار بود تا از رقابت با ورزشکار اسرائیلی انصراف بدهد، سرانجام امّا در مسابقه حاضر شد ولی با حریفش دست نداد. این حرکت او با استقبال مردم کشورش مواجه شد. الشهابی گفت که با یهودی‌ها یا پیروان هر دین دیگری مشکلی ندارد امّا: «دلایل شخصی‌ای دارم که باعث می‌شود نتوانم با احدی از مردم این نقطه از دنیا دوست باشم و با آنها دست بدهم؛ به ویژه مقابل چشم همه مردم دنیا.»
در حالی که رسانه‌های اسرائیلی به شدّت به اسلام الشهابی حمله کردند و حتّی شایعه شده بود که او از دهکده بازی‌ها و رقابت‌های المپیک اخراج شده است، این خبر تکذیب شد و کمیته المپیک مصر از این ورزشکار حمایت کرده است.

 

 


مرگ دلخراش مربّی آلمانی در ریو
مربّی تیم قایقرانی آلمان، در تصادف رانندگی درگذشت. استفان هنزه دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن که به عنوان مربّی همراه تیم قایقرانی آلمان در ریو 2016 بود، در حالی که با تاکسی به دهکده بازی‌ها بر می‌گشته دچار سانحه شده و بر اثر صدمه مغزی از دنیا رفته است. کمیته ورزشهای المپیکی آلمان این خبر را تایید کرده است.

 

 

*شیرجه جنجالی، به قیمت یک طلا
یک دونده اهل باربادوس مهمترین خبر شب گذشته المپیک 2016 را به خود اختصاص داد. او که رقابت شانه به شانه‌ای با دونده آمریکایی آلیسون فلیکس داشت، در شرایطی که داشت مسابقه دو 400 متر را به رقیب آمریکایی می‌باخت، در یک متری خط پایان روی زمین شیرجه زد و با اختلاف میلیمتری از خط پایان گذشت. این حرکتی شجاعانه و البته جنجالی بود که به سرعت اعتراض رسانه‌های آمریکایی را به ارمغان آورد. آنها عقیده داشتند دونده زیبارو و محبوب 400 متر کشورشان برای فتح این مدال شایسته‌تر از دونده اهل باربادوس بوده است اما به هر صورت طلا به میلر رسید. دونده‌ای که معلوم نشد از کجا این فکر به ذهنش خطور کرد که در یک قدمی خط پایان روی پیست تارتان شیرجه بزند.

 

 

*انتقاد جهانی از مسابقات کشتی فرنگی
روزنامه‌نگارهای اروپایی در مقاله‌های مختلف به انتقاد از رقابت‌های کشتی فرنگی پرداخته‌اند. مسابقاتی که فعلا بینندگان تلویزیونی را راضی نکرده است. آنچه که بیش از بقیه مورد اعتراض قرار گرفته استفاده از قانون یا شانس و یا اقبال در دادن اخطار اول و دوم به کشتی‌گیران است. تیم کشتی ایران در دو وزن مختلف دو مسابقه مهم را به واسطه همین قانون به حریفان واگذار کرده است.  انتقاد دیگر از کشتی فرنگی رد و بدل نشدن فنون به میزان کافی است که البته کارشناسان در پاسخ همواره به رشته‌های کم هیجان و پرمدال دیگری مثل تیراندازی، قایقرانی و ... اشاره می‌کنند ...

 

 

*نیزه برزیل در قلب فرانسوی‌ها
شب گذشته مردم فرانسه با دو اتّفاق غیرمنتظره رو به رو شدند و با اندوه و ناراحتی فراوان به خواب رفتند. حذف تیم ملّی والیبال این کشور نخستین رویدادی بود که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد. در واقع ایتالیایی‌ها معادله‌ها را به هم ریختند و پس از اینکه تمام بزرگان گروه را شکست دادند در روز پایانی به کاناد باختند تا یکی از دو تیم فرانسه و برزیل مجبور به ترک رقابت‌ها باشند. برزیل میزبان هم در دیدار مرگ و زندگی برابر فرانسه پیروز شد تا والیبالیست‌های مدّعی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی چند هفته پیش، از دور رقابت‌های ریو 2016 کنار بروند.
شوک بزرگ دیگر برای فرانسه رنگ مدال قهرمان پرش با نیزه آنها بود. رناد لاویلنی رکود دار پرش با نیزه در میان ورزشکاران حال حاضر دنیا، شانس اوّل کسب مدال طلا بود امّا این بار هم قهرمان برزیل بخت را از فرانسه ربود. در حالی که لاویلنی با پرشی مناسب به طول 5 متر و 96 سانتی متر با اختلاف نسبتا زیادی در صدر بود، تیاگو براز داسیلوای برزیلی در حرکتی خیره‌کننده رکورد المپیک را جا به جا کرد تا به مدال طلای ریو 2016 برسد و دومین نیزه برزیلی را در یک شب به قلب فرانسوی‌ها بزند.

 

 

شیرجه شماره 2
شیرجه دونده زن باربادوسی تنها رخ‌داد اینچنین دیشب نبود. در حالی که بارندگی شدید رقابت‌های دو و میدانی را تحت تاثیر قرار داده بود، در پایان یکی از رقابت‌های 110 متر با مانع ژوآو دی‌اولیویرا دونده برزیل با شیرجه روی زمین به خط پایان رسید و توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
بارندگی شدید باعث یکی دو حادثه زمین خوردن دیگر و البتّه تاخیر چندباره بعضی رقابت‌ها شد.

 

 

 

 


Google
About 8,030,000 results (0.45 seconds)
Search Results
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو :: ورزش 3 - ورزش سه‌
www.varzesh3.com/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-ا...
Translate this page
20 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو :: ورزش 3 - ورزش سه‌
www.varzesh3.com/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-ا...
Translate this page
3 days ago - خواهران سه‌قلوی استونیایی که در ماراتن المپیک 2016 شرکت خواهند کرد و ملقّب به «سه‌تایی‌های ریو» (Trio to Rio) شده‌اند، نخستین سه‌قلوهای همسان ...
تلگرام های ریو 2016 - مستقیم از پایتخت ورزش جهان :: ورزش 3 - ورزش سه‌
www.varzesh3.com/.../تلگرام-های-ریو-2016-مستقیم...
Translate this page
2 days ago - روز نهم المپیک ریو 2016 برای ما با خاطره تلخ حذف حمید سوریان در واپسین رقابت حرفه‌ای همراه بود.
تلگرام های ریو 2016 - زنده از برزیل :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../تلگرام-های-ریو-2016-زنده-از-...
Translate this page
3 days ago - به گزارش "ورزش سه" ، در این بسته خبری ، نگاهی به اتفاقات روز هفتم و رویدادهای روز هشتم خواهیم داشت . این المپیک زیبای ماست : این خبر به روز ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
hodana.ir/fa/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-از-ریو
Translate this page
18 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
hodana.ir/fa/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-از-ریو
Translate this page
5 days ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. ناکامی‌های روزهای نخست ادامه دارد تا همه منتظر رسیدن به روزهای خوش ورزش‌های همیشه مدال‌آور باشیم.
الف - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
alef.ir/vdciwzap5t1avu2.cbct.html?381054
Translate this page
3 days ago - خواهران سه‌قلوی استونیایی که در ماراتن المپیک 2016 شرکت خواهند کرد و ملقّب به «سه‌تایی‌های ریو» (Trio to Rio) شده‌اند، نخستین سه‌قلوهای همسان ...
تلگرام های المپیک 2016 - زنده از ریو - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/23752798 - Translate this page
19 hours ago - تلگرام های المپیک 2016 - زنده از ریو. خلاصه خبر. این خبر بروزرسانی می شود... به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی مطلق در روز دهم ایرانیان امیدوارند از ...
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو | دمادم
damadam.ir › اخبار › ورزش ۳ › ورزشی
Translate this page
5 hours ago - شیرجه های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام های المپیک ۲۰۱۶ - زنده از ریو ... اندی ماری، قهرمانی بریتانیایی تنیس ریو 2016 که توانست دومین طلای ...
حاشیه‌ها، عکس‌ها، نقل قول‌ها و توییت‌ها/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
damadam.ir › اخبار › ورزش ۳ › ورزشی
Translate this page
11 hours ago - حاشیه ها، عکس ها، نقل قول ها و توییت ها/ تلگرام های المپیک ۲۰۱۶ - زنده از ریو ... لی در جریان رقابت های ریو 2016 فرصتی پیدا کرد تا با رقیبش از ...
آخرین اخبار المپیک ریو, جدیدترین اخبار المپیک 2016 ریو
khabarpu.com/pu/varzesh-pu/olympic/news.htm
Translate this page
آخرین اخبار المپیک 2016 ریو برزیل, جدیدترین خبرهای المپیک ریو 2016, برنامه ... پخش زنده مسابقه وزنه برداري بهداد سليمي ..... تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو.
حاشیه‌ها، عکس‌ها، نقل قول‌ها و توییت‌ها/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
varzesh-24.ir/.../حاشیه+ها+عکس+ها+نقل+قول+ها+و+توی...
Translate this page
با وجود اینکه حضور زنان باردار در المپیک بی‌سابقه نبوده و در این زمینه رکوردهای جالبی به جا مانده، در ریو 2016 امّا هیچ زن بارداری مسابقه نخواهد داد. به ویژه به خاطر شیوع ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - هر لحظه!
harlahze.com/.../شیرجه‌های-جنجالی-و-سرنوشت-ساز-تل...
Translate this page
20 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
sp.shafaqna.com/FA/IR/1186754
Translate this page
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو / تلگرام‌های المپیک 2016 - خبروان
khabarone.ir/news/3187249
Translate this page
3 days ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو / تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ... جالب این که این تصمیم را خود کمیته ملی المپیک کنیا گرفته است .
حاشیه‌ها، عکس‌ها، نقل قول‌ها و توییت‌ها/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
www.nashrnews.org/.../حاشیه+ها+عکس+ها+نقل+قول+ها...
Translate this page
با وجود اینکه حضور زنان باردار در المپیک بی‌سابقه نبوده و در این زمینه رکوردهای جالبی به جا مانده، در ریو 2016 امّا هیچ زن بارداری مسابقه نخواهد داد. به ویژه به خاطر شیوع ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو 25 مرداد 95 - مشاوره و روانشناسی
aftabiran.rzb.ir/post/.../حاشیه-های-ریو-25-مرداد-95.html
Translate this page
3 days ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو 25 مرداد 95 X حاشیه های ریو 25 مرداد 95 X اخبار ریو 25 مرداد X المپیک ریو X ریو X المپیک 2016 ریو X ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو | News File
newsfile.ir/.../تلگرام‌های+المپیک+2016+-+زنده+از+ری...
Translate this page
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو از 15 مرداد ماه با حضور 10 هزار و 444 ... تماشاگر - 43 دقیقه پیش; بدرقه هاشمی و مرادی قبل از رفتن به روی تخته عکس به ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - تماشاگر پلاس
news.tamashagar.com/.../تلگرام-های-المپیک-2016-زن...
Translate this page
5 days ago - جودوکار وزن 78 کیلوگرم زنان آمریکا مدال طلای المپیک لندن را تکرار کرد تا این‌چنین شادمان باشد. کایلا هریسون هر چهار رقابت خود در ریو 2016 از جمله ...
تلگرام های ریو 2016 - زنده از برزیل - پايگاه خبری تحلیلی عصر ایذه ...
www.asreizeh.com/تلگرام-های-ریو-2016-زنده-از-برز...
Translate this page
2 days ago - تلگرام های ریو 2016 – زنده از برزیل. روز هفتم المپیک با طلای دوم برای ایران به اتمام رسید . یک روز پرخبر که با وزن کشی کشتی فرنگی و درخشش ...
تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریو | تلگرام
33talayehdar.ir/تلگرام-های-المپیک-2016-زنده-از-ریو...
Translate this page
4 days ago - تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریو روز ششم رقابتها پرهیاهوترین و جذّاب ترین ساعتها را سپری کردیم. با طلای کیانوش رستمی به هوا پریدیم و ...
اخبار ورزشی » تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو / تلگرام‌های المپیک ...
www.bkhabar.ir/.../تلگرام‌های_المپیک_2016_زنده_از...
Translate this page
3 days ago - خواهران سه‌قلوی استونیایی که در ماراتن المپیک 2016 شرکت خواهند کرد و ملقّب به «سه‌تایی‌های ریو» (Trio to Rio) شده‌اند، نخستین سه‌قلوهای همسان ...
کانال تلگرام اخبار المپیک ریو 2016
downloadkade30.rozblog.com/.../کانال-تلگرام-اخبار-...
Translate this page
کانال سایت 2016…,کانال تلگرام اخبار المپیک ریو 2016,دانلود با لینک مستقیم|دانلود ... اخبار المپیک ریو ۲۰۱۶ و دریافت لینک های پخش زنده در کانال تلگرامی ما .
جی نیوز - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
jnews.jamaran.ir/news/id/920161
Translate this page
4 days ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. گردآوری جی نیوز : این خبر به روز رسانی می‌شود... به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سرانجام با درخشش مجتبی ...
شبکه سه سیما | ویژه برنامه المپیک ریو 2016
www.tv3.ir/program/details/11355
Translate this page
ویژه برنامه المپیک ریو 2016 را بیشتر بشناسید. این برنامه به پخش زنده مسابقات ورزشکاران ایرانی و همچنین مسابقات حساس سایر ورزشکاران در رشته های مختلف خواهد ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - تلگرام‌های المپیک 2016 - قم پرس
www.qumpress.ir/162357/تلگرام-المپیک-زنده.html
Translate this page
4 days ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - کد خبر: 1349377/2 زمان: 13:32 1395/05/23 ?
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
dailykhabariran.ir/news/144441
Translate this page
19 hours ago - شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ...
اخبار المپیک 2016 ریو | نیوزام
www.newsum.ir/sport/rio2016
Translate this page
اخبار المپیک 2016 ریو را در نیوزام دنبال کنید. ... پخش زنده و گزارش لحظه به لحظه وزنه برداری بهداد سلیمی در المپیک ریو · نتایج ایرانی‌ها در یازدهمین روز المپیک/ شب تلخ ستاره‌ها با یک برنز .... با این ترفندهای مخفی، یک تلگرام باز حرفه ای شوید (2) ...
تلگرام های ریو 2016 - زنده از برزیل | پایگاه خبری تحلیلی سبلانه
sabalaneh.ir/news/56024
Translate this page
2 days ago - تلگرام های ریو 2016 - زنده از برزیل. روز هفتم المپیک با طلای دوم برای ایران به اتمام رسید . یک روز پرخبر که با وزن کشی کشتی فرنگی و درخشش ...
تلگرام های المپیک 2016 زنده از ریو - جدیدترین اخبار ایران و جهان
shadow-co.ir/search/?...تلگرام...المپیک+2016+زنده...
Translate this page
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کارشناسان مسائل امنیتی شبکه در مصاحبه با رویترز اعلام کردند، هکرهاي ایرانی با ساخت اکانت هاي متعدد در شبکه پیام ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - آخرین اخبار ایران و جهان
postnegar.ir/.../20160814438402/تلگرام-های-المپیک-...
Translate this page
3 days ago - خواهران سه‌قلوی استونیایی که در ماراتن المپیک 2016 شرکت خواهند کرد و ملقّب به «سه‌تایی‌های ریو» (Trio to Rio) شده‌اند، نخستین سه‌قلوهای همسان ...
تماشای آنلاین مسابقات المپیک 2016 ریو با گوشی و تلویزیون آنلاین
gadgetnews.ir/.../تماشای-مسابقات-المپیک-2016-ریو-آ...
Translate this page
Rating: 100% - ‎2 votes
Aug 7, 2016 - المپیک 2016 ریو می‌تواند به مدت دو هفته برای میلیاردها نفر به جذاب‌ترین لحظات زندگیشان تبدیل شود. هیجان انگیزترین رقابت‌های جهان به صورت زنده پخش می‌شود. ... 100% 0%. عضویت در کانال رسمی گجت نیوز در تلگرام ...
تلگرام‌هاي المپيک 2016 - زنده از ريو - فوتبال|کشتي|واليبال
www.4varzesh.com/default.aspx?NewsID...73f1...
Translate this page
4 days ago - ريو 2016 نخستين طلاي تاريخ را براي چند کشور به ارمغان آورد؛ تيرانداز ويتنامي، تيم راگبي فيجي، جودوکار کوزوويي کشورشان را صاحب نخستين ...
کانال تلگرام اخبار مسابقات المپیک ریو 2016 - نتایج زنده فوتبال
tifo30.ir/.../کانال-تلگرام-اخبار-مسابقات-المپیک-ریو...
Translate this page
خانه / بایگانی برچسب ها: کانال تلگرام اخبار مسابقات المپیک ریو 2016 ... اخبار و پوشش بازی های المپیک ریو 2016 در سایت تیفوسی و کانال تلگرامی تیفوسی.
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - http://www.poparena.ir
www.poparena.ir/item-69364-تلگرام‌های%20المپیک...
Translate this page
3 days ago - روز ششم رقابتها پرهیاهوترین و جذّاب‌ترین ساعتها را سپری کردیم. با طلای کیانوش رستمی به هوا پریدیم و گوشه چشمی هم به آنچه در میان کاروان‌های ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - خبرگزاری آریا
www.aryanews.com/.../شيرجه‌هاي-جنجالي-و-سرنوشت-...
Translate this page
17 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
rio2016.kajblog.ir/2016/.../شیرجه‌های-جنجالی-و-سرنو...
Translate this page
17 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند. لینک منبع ...
اظهارنظر جنجالی ستاره مشهور چه بود؟/ تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو ...
iwantchaatroom.ir/اظهارنظر-جنجالی-ستاره-مشهور-چه-ب...
Translate this page
4 days ago - ... جنجالی ستاره مشهور چه بود؟/ تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو - من چت میخوام ... جنجالی ستاره مشهور چه بود؟/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو.
مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 (+عکس و فیلم) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
Translate this page
Aug 5, 2016 - مسابقات المپیک ریو 2016 علی رغم حاشیه ها و درگیری های نزدیک به استادیوم ماراکانا آغاز ... 3:38 سرود ملی برزیل به صورت زنده اجرا می شود و پرچم برزیل برافراشته می شود ... خدا را به خاطر وجود تلگرام و امکان اعتراض شکر می کنیم.
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
www.javaneirani.com/.../614328-شیرجه-جنجالی-سرن...
Translate this page
18 hours ago - شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - کد خبر: 1350392/2 زمان: 16:34 1395/05/26 پست ...
حاشیه‌ها، عکس‌ها، نقل قول‌ها و توییت‌ها/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
www.parsunit.com/.../%20تلگرام‌های%20المپیک%20...
Translate this page
این خبر به روز رسانی می‌شود: به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سرانجام با درخشش مجتبی عابدینی در شمشیربازی حال و هوای ایرانی‌ها عوض شد و شور و هیجان به میان‌شان ...
پایگاه خبری تحلیلی سادس » تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو
sades.ir/2016/08/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-از-ر...
Translate this page
6 days ago - تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو. ناکامی‌های روزهای نخست ادامه دارد تا همه منتظر رسیدن به روزهای خوش ورزش‌های همیشه مدال‌آور باشیم. این خبر به روز ...
تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریو | پورتال خبری تلگرام
www.download-telegram.xyz/تلگرام-های-المپیک-201...
Translate this page
3 days ago - مطلب اختصاصی دانلود تلگرام: تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریوروز ششم رقابتها پرهیاهوترین و جذّاب ترین ساعتها را سپری کردیم. با طلای ...
تلگرام‌های المییک 2016 - زنده از ریو - سراج24
seraj24.ir/fa/.../تلگرام‌های-المییک-2016---زنده-از-ریو/
Translate this page
7 days ago - با وجود اینکه حضور زنان باردار در المپیک بی‌سابقه نبوده و در این زمینه رکوردهای جالبی به جا مانده، در ریو 2016 امّا هیچ زن بارداری مسابقه نخواهد داد.
پخش آنلاین افتتاحیه المپیک 2016 ریو - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=پخش...المپیک+2016+ریو
Translate this page
بعد از مدت ها انتظار بالاخره از توپ های المپيک 2016 ريو رونمایی شد. ... مراسم افتتاحيه بازی‌های المپيک 2016 ريو ساعت 20 روز جمعه (ساعت 3:30 بامداد شنبه به وقت تهران) ..... پخش زنده فوتبال پرسپولیس دراکراین ... کانال تلگرام عکسهای المپیک 2016.
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو
hananews.ir/شیرجه‌های-جنجالی-و-سرنوشت-ساز-تلگرام/
Translate this page
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو. ۱۳۹۵-۰۵-۲۶. یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران ...
شبکه های پخش کننده المپیک ریو 2016 + پخش آنلاین - خبرگزاری جهان ...
volleyworld.ir › تورنمنت ها › المپیک
Translate this page
Aug 4, 2016 - کانال تلگرام جهان والیبال · صفحه اصلی ..... جهت دیدن مستقیم شبکه های پخش المپیک ریو ۲۰۱۶ به صورت اچ دی و با کیفیت بالا بدون سانسور ... شبکه المپیک 2016 فرکانس شبکه های پخش المپیک 2016 لینک پخش زنده المپیک 2016 ...
حاشیه‌ها، عکس‌ها، نقل قول‌ها و توییت‌ها/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
www.hazficup.ir/news?.../_تلگرام‌های_المپیک_2016_...
Translate this page
6 days ago - این خبر به روز رسانی می‌شود... به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سرانجام با درخشش مجتبی عابدینی در شمشیربازی حال و هوای ایرانی‌ها عوض شد و شور و ...
پارسی نیوز: تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو
parsinews.ir/.../0aa898bd4c22d24e99b9fa9212e84c50
Translate this page
3 days ago - خواهران سه‌قلوی استونیایی که در ماراتن المپیک 2016 شرکت خواهند کرد و ملقّب به «سه‌تایی‌های ریو» (Trio to Rio) شده‌اند، نخستین سه‌قلوهای همسان ...
شیرجه‌های جنجالی و سرنوشت ساز- تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
www.wikipg.com/.../شیرجه‌های-جنجالی-و-سرنوشت-سا...
Translate this page
20 hours ago - یازدهمین روز از المپیک ریو 2016 در شرایطی آغاز خواهد شد که کارون المپیکی ایران خود را در سه رشته امیدوار به کسب طلا می داند.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9,634
  • بازدید ماه : 9,634
  • بازدید سال : 387,245
  • بازدید کلی : 4,167,023