loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 147 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

 

با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید

با اجتناب از این کارها دارای یک  تیپ زیبا شوید


در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.

معمولا در این قسمت ما شما را با کارهایی آشنا می کنیم تا با انجام آنها بتوانید تیپ زیبایی بدست آورید. اما هر چند وقت یکبار بد نسیت که این روند را متوقف کنیم و چیزهای دیگری را هم به شما آموزش دهیم.
در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.

1 – رنگ بیش از حد
استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما جلب شود البته نه توجهی که منجر به قرار ملاقات شود. سعی کنید در لباس هایتان بیش از 3 رنگ استفاده نکنید و تا آنجا که می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.
سعی کنید از مکمل های رنگی استفاده کنید. رنگهایی که متضاد یکدیگر هستند تکمیل کننده هم نیز باشند ( مثلا بنفش و زرد یا آبی و نارنجی ) رنگ هایی که به هم نزدیک می باشند به نام رنگ های "هم خانواده" شناخته می شوند. ( مثل زرد و نارنجی ) زمانی که می خواهید لباس بپوشید باید سعی کنید که از رنگ های متضاد و یا رنگ های هم خانواده استفاده کنید.
اگر لباس هایتان روشن هستند باید کفش هایتان نیز روشن باشند ولی اگر لباس های تیره بر تن می کنید کفش شما نیز باید تیره باشد.

2 – طرح بیش از اندازه
برای ست کردن رنگ و طرح پارچه باید از لباس هایی استفاده کنید که بیش از 3 طرح نداشته باشند. بهتر است لباس شما دارای یک یا دو طرح متنوع تک رنگ باشد.
البته پیشنهاد ما این است که از لباس هایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین می باشند ( مثلا دارای گل های ساده سفید رنگ باشند و یا در پشت آنها مارک کوچکی باشد ) و همیشه همان را بر تن کنید.

3 – پارچه اضافی

برخی از افراد تصور می کنند که هر پارچه مختص طبقه خاصی از افراد اجتماع است. معمولا ابریشم از کتان رسمی تر است. و پارچه لینن نیز از دور داد می زند که با مخمل متفاوت است! چرم هم همیشه خیلی مردانه تر از فاستونی است.
برای اینکه در میان این همه پارچه های مختلف به دام نیفتید می توانید لباس های تابستانی و زمستانی خود را از هم جدا کنید. لباس های زمستانی معمولا کلفت تر، سنگین تر و زبر تر هستند. پارچه های تابستانی نیز از الیاف طبیعی درست شده و بسیار نازک و خنک هستند. آنها را از هم دور نگه دارید تا دچار اشتباه نشوید.

4 – لباس های لکه دار
بهتر است از لباس های لکه دار پیش از اینکه روی آب را به خود ببینند در زیر سایر لباس ها استفاده کنید.
بهتر است هر روز زمانی را به این کار اختصاص دهید که لباس های خود را برای وجود لکه وارسی کنید. به علاوه زمانی که آنها را شستید باز هم نگاه دوباره ای داشته باشید تا مبادا لکه ای از چشم شما دور نمانده باشد.

5 – لباس فصل دیگری را پوشیدن
اگر شما در جایی زندگی می کنید که دارای آب و هوای گرم است، خوش شانس هستید. لباس های شما باید مختص یک فصل ( بهار / تابستان ) باشد.
اما اگر مانند بسیاری از افراد در جایی زندگی می کنید که دارای آب و هوای متنوعی است باید در کمد لباس های خود جایی را برای ذخیره لباس هایی که به درد فصل حاضر نمی خورند باز کنید. همانطور که از قدیم گفته اند "از دل برود هر آنچه از دیده برفت." هر چه که آن پیراهن های لینن را از کت های پشمی دور تر نگه دارید خیلی کمتر اتفاق می افتد که آنها را به طور اتفاقی با هم ست کنید.

6 – شلوارهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه
حتی اگر از سایز خودتان مطمین هستید اما باز هم شلوارهایتان را پیش از خرید یکبار پرو کنید. سایز لباس هایی که دارای مارک های متفاوتی می باشند مختلف است.
و همیشه این قوانین را نیز به خاطر داشته باشید: شلوارهای ارتشی و پارچه ای باید تا بالای پاشنه کفش شما بیایند. شلوارهای جین می توانند تا انتهای پاشنه کفش نیز کشیده شوند. قد هر شلواری که بیش از این اندازه باشد برای شما بلند است.
زمانی که راه می روید شلوار شما نباید آنقدر کوتاه باشد که جوراب هایتان از زیر آن معلوم شود. زمانی که می نشینید شلوار شما نباید بیش از چند سانت به بالای جورابتان رود.

7 – شلوارهایی که بالا می ایستند

اگر شما دارای کمر باریکی هستید ( پاهای بلند اما کمر کوچکی دارید ) از شلوارهای جین و ارتشی استفاده کنید که جیب آن در جلو قرار داشته باشد و نه در طرفین. یک حقه دیگری که در این جا می توانید به کار ببرید این است که شلواری خریداری کنید که بزرگتر از سایز شما باشد. این کار باعث می شود که اندام شما پرتر جلوه کند، همچنین قد شلوار نیز بلند تر شده و پاهای شما را ناقص جلوه نمی دهد.

8 – تی شرت هایی که خیلی بلند و یا کوتاه هستند
اگر تی شرت شما خیلی بلند است نباید آنرا هیچ گاه داخل شلوار خود کنید. بر روی این مطلب تاکید داریم. تی شرت باید کمی پایین تر از ناف شما قرار گیرید. هر چیزی که از این مقدار پایین تر باشد بلند است و اگر بالاتر بایستد برایتان کوتاه است. باید مارکی را پیدا کنید که سایز هایش متناسب با اندام شما باشد.

9 – تی شرت های "شلوغ"
از تی شرت های تک رنگ استفاده کنید و از پوشیدن لباس های پر زرق و برق، دارای لگو و کلمات ناپسند به شدت پرهیز کنید. تی شرت های ساده خیلی راحت تر با پلوور و ژاکتهای مختلف ست می شوند.

10 – لباس های چروک
چاره کار شما بسیار ساده است: باید یک اتو و میز آنرا خریداری کنید. اما اگر در حال مسافرت هستید می توانید بر روی محل چروکیدگی کمی آب بریزید و سپس سشوار را بر روی آن بگیرید و با دست محل مورد نظر را صاف کنید. با این کار لباس شما از آن چروکیدگی در می آید. علاوه بر این من آقایونی را دیدیم که این کار را به راحتی در دستشویی های عمومی با دست خشک کن ها انجام می دهند! شاید کار خوبی نباشد اما جواب می دهد.

11 – کراواتی که درست بسته نشده
کراوات باید تا روی سگک کمربند شما پایین بیاید و بر روی گره آن نیز باید یک فرو رفتگی محسوسی دیده شود. برای اینکه شاهد این فرورفتگی باشید باید زمانیکه در حال بستن گره کراوات هستید انگشت اشاره خود را در زیر آن قرار دهید و قبل از محکم کردن گره انگشت خود را از زیر آن به آرامی در بیاورید.

12 – صندل با جوراب
برای مبتدی ها بهتر است که اصلا فکر جوراب پوشیدن را از سر بیرون کنند. اما اگر پوشیدن جوراب اجباری است پیشنهاد می کنیم از جوراب هایی استفاده کنید که اندازه آنها فقط تا قوزک پا است و آنها را با کفش های پارچه ای ست کنید.

13 – زمان اصلاح صورت نقطه ای را جا بگذارید
بعد از اصلاح کردن از ژل پاک کننده استفاده کنید تا بتوانید تمام پوست صورت خود را ببینید. همچنین می توانید یک آینه دستی تهیه کنید تا صورت خود را از نزدیک تر ببینید و اگر جایی اصلاح نکرده باقی مانده بود آنرا راحت تر پیدا کنید.

14 – موهای وسط ابرو
یکبار در هفته موهای وسط ابروهای خود را بردارید یا آنها را شیو کنید. البته می توانید به سراغ لیزر بروید تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوید. با یک یا دو جلسه می توانید تمام آنها را از بین ببرید.

خطاهای طرز پوشش
با نگاه اول شاید این موارد لیست بلند بالایی برای انجام دادن به نظر برسند. اما با این دید به آن نگاه کنید : به ازای هر یک موردی که به خاطر می سپارید، شما خود را از اینکه قربانی مدهای ناامید کننده شوید، دورتر منگه می دارید..


Google
About 409,000 results (1.04 seconds)
Search Results
با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_18263.html
Translate this page
معمولا در این قسمت ما شما را با کارهایی آشنا می کنیم تا با انجام آنها بتوانید تیپ زیبایی بدست آورید. اما هر چند وقت یکبار بد نسیت که این روند را متوقف کنیم و ...
با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید - پارس ناز
iranwiki.net/detail/1360115/article/6 - Translate this page
در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهی.
با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید - پارس ناز - کد قرعه ...
magifa.com/detail/1360115/article/6
Translate this page
در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهی. - کد قرعه کشی تن ماهی ایلیکا را ...
با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید | مجله اینترنتی مد ...
behmusic-4.xyz/با-اجتناب-از-این-کارها-دارای-یک-تیپ...
Translate this page
Aug 20, 2015 - با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید | مجله اینترنتی مد - جدیدترین مدلهای روز.
با این کارها جذاب نمی شوید - newgirl26x-roz
newgirl26x-roz.sagacity.ir/page-947174.html
Translate this page
با انجام ندادن این کارها برای همسرتان جذاب تر شوید! ... جام نیوز :: JamNews - با این کارها جوان، جذاب و شاداب شوید .... با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید.
پیشنهاداتی برای تیپی مناسب و زیبا - بیست ستون
www.bistsotoon.com/.../پیشنهاداتی-برای-تیپی-منا...
Translate this page
Aug 25, 2015 - با دوری از این کارها خوش تیپ باشید. ... پیشنهاداتی برای تیپی مناسب و زیبا. چاپ مطلب بازدید ... در ادامه کارهایی را به شما اموزش می دهیم که با اجتناب از آنها تیپ تان زیباتر باشد . ... لباس هایتان دارای یک یا دو طرح متنوع تک رنگ باشد. ... می توانید به سراغ لیزر هم بروید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. این ...
mehhrshad - esmail - شبکه اجتماعی وزین فیس نما
facenama.com/mehhrshad/filter:posts/pg:11
Translate this page
بالاتنه : یک بلوزساده وآستین بلند و بدون یقه برای زیر بلوز یقه دار. یک کیف دو رنگ قهوه .... با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید. تمامه اینا به کنار اینو ...
تیپ زیبا بازار
java.7-ho.com/تیپ-زیبا-بازار.html
Translate this page
تیپ زیبا بازار,تصاویر جذاب بازیگران زن ایرانی با تیپ زیبا و ... معرفی ریمل های ضد آب ... با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید. با اجتناب از این کارها ...
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
Translate this page
شما نه تنها از انتقاد عصبانى مى شوید بلکه باید بر ضد این حالت که حتى پیشنهادات هم .... اگر شوهر یک زنی متولد فروردین ماه بود ، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل .... ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با .... به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به ...
آذر ۱۳۸۹ - چگونه دلربا باشیم ؟
www.delrobaee.blogfa.com/8909.aspx
Translate this page
درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآلشان دوست دارند، .... با اين کار باعث خواهيد شد که توجه آنها به شما بيشتر جلب شده و به حرفهايتان ... از طرف ديگر مردها، از تماسهاي چشمي و ديداري در مورد زن مورد علاقه خود اجتناب مينمايند. .... زدن یک شخص می‌توانید متوجه شوید که آیا او به سخنان شما گوش می‌دهد یا این که در ...
عشق زیبا - 8 تیپ مردی که خانم ها از ان پرهیز میکنند!
eshghsunrise.blogfa.com/post-79.aspx
Translate this page
خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری ... خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق دفعه آینده که با همسرتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید. 1- مردهای نیازمند و بیش از اندازه احساساتی است و از همان آغاز کار تمام عواطف خود را به بیرون ...
با این کارها باکلاس شوید :: صفا سیتی
safacity.blog.ir/1394/03/20/با-این-کارها-باکلاس-شوید
Translate this page
Jun 10, 2015 - اتیکت یا کلاس کاری - چطور واقعا یک فرد باکلاس در محل ... 12ceo.ir › پروژه سوخت جت Translate ..... با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید.
دانلود آهنگ جديد و زيباي هيله جان از رامش ريحان
oghab-asia.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-جديد-و-زيباي-ه...
Translate this page
با اجتناب از این کارها دارای یک تیپ زیبا شوید ... www.beytoote.com/psychology/khanevde-m/things2-disappointed- life.html ...... +واحد+سالنامه+ریحان.html .
مد،لباس و زیبایی - راه موفقیت
www.rah-m.com/service/7.html
Translate this page
اگر شما شکل بدنتان را بشناسید- و هر زنی باید این را بداند - با رعایت نکات ... در این قسمت می‌خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می‌دهیم. ... اگر شما پاق هستید یا لاغر، قد بلند هستید یا قد کوتاه با ترفندهای ساده زیر می‌توانید یک فرد خوش تیپ و باکلاس شوید.
۱۴ اشتباه متداول در تیپ شما - چی بپوشم
chibepoosham.com/14-common-mistakes-in-your-type/
Translate this page
شیک پوشی همیشه قوانینی دارد که با به کار بردن این اصول شما به راحتی می ... به شما آموزش دهند كه بايد از انجام دادن آنها خودداري كنيد، همچنين راه اجتناب از آنها را نيز به ... بهتر است لباس شما داراي يك يا دو طرح متنوع تك رنگ باشد. .... البته مي توانيد به سراغ ليزر برويد تا براي هميشه از شر آنها خلاص شويد. ... سه مدل موی دم اسبی جدید و زیبا.
صاحب‌خبرآرشیو سایتهای ایران
sahebkhabar-goonagoun.arniz.ir/
یک مطالعه نشان می دهد که مقدار مصرف کالری با افزایش سن تغییر می کند و به واقع، ... این بار لنز دوربین های ناسا تصویری زیبا از قله دماوند را شکار کردند. ..... بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار کرد ..... منبع : صاحب‌خبربا این بیماری "بی‌مزه" آشنا شوید! ...... منبع : صاحب‌خبرعکس/ تیپ متفاوت سردار ناظری
وبلاگ ها » خانم ها عاشق این 7 هفت تیپ آقایون هستند
www.esteghlali.com/blog/.../title_خانم-ها-عاشق-این-7-ه...
Translate this page
Jun 2, 2010 - چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک ... یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می ... استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. ... این مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است.
هر چه دل تنگت می خواد جیغ بکش - آرایشی
kourepaz.blogfa.com/cat-15.aspx
Translate this page
در صورتی که با مالش یک یا دو قطره از این گیاه روی پوست سر احساس خارش شدید کردید ... برخی از خانم ها به لحاظ اینکه به دنبال مد هستند ، دارای سینه هایی تقریبا با سایز .... یک لباس شب زیبا و یا به عنوان لباسی متناسب با محل کار شما معرفی شده اند. ... از یک بلوز آستین بلند اسپرت استفاده کنید و چون این تیپ تقریبا اسپرت می ...
۲۲ اشتباه متداول هنگام شروع یک برنامه ورزشی یا غذایی - مجله اینترنتی ...
fitnessmagazine.ir/.../avoid-these-22-mistakes-when-st...
Translate this page
Aug 10, 2015 - با این کار، بدنتان را به خطر می‌اندازید و ممکن است مصدوم شوید. ... و مانع این می‌شوند که یک ست کامل را به پایان برسانید نیز اجتناب کنید. ... در کنار سایر مزایای بسیار خوبی که دارد، به شما کمک می‌کند که وزن کم کنید و پوستتان را زیبا نگه می‌دارد. ... بدون چربی برای جبران کاهش چربی، دارای قند بیشتری هستند؟
پاک دلدار | عشق زیباترین کلام زندگیست! - جدب جنس مخالف
shayan-shangool.blogfa.com/tag/جدب-جنس-مخالف
Translate this page
جدب جنس مخالف - عاشق شوید،عاشقانه زندگی کنید و عاشقان واقعی را بشناسید... ... يا با همه يک جور رفتار ميکنند براشون مهم نيست که رييس جمهور باشه يا يک فرد فقير مهم ... اون دسته از پسرهايي هم که در پي ضايع کردن دخترها هستن معمولا با اين کار ..... از آنها اجتناب کنند و اين امر هيچ ارتباطي به چهره هاي زيبا و يا تناسب اندام آنها ندارد.
رازهايي در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
Translate this page
مردها،تمایل و گرایش همیشگی زن مبنی بر بهبود و اصلاح کارها را با پر توقع بودن و .... خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری ... در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه .... و تا آنجا که می توانید از این رفتارهیی که باعث رنجش خانمها می شود اجتناب کنید .
هیکل و تیپ بدنی شما از چه نوعی ست؟ | فیت شو
fitsho.ir/هیکل-و-تیپ-بدنی-شما-از-چه-نوعی-ست؟/
Translate this page
Dec 9, 2015 - خیلی از خانوما این سوال براشون پیش میاد که تیپ بدنی من چیه؟ ... تیپ های بدنی واقعا زیبا هستن و افراد ورزشکار و مدل های مختلف با تیپ های ... فرم کلی: بدن این افراد درست مثل یک گلابی بالا تنه لاغر و پایین تنه چاق دارند. ... این اندام بین زن ها بیشتر به چشم می خورد اما بعضی مردها هم دارای این فرم ... در خواب لاغر شوید!
12 عشقی که زندگی شما را سیاه می کند - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../black3-love-life.ht...
Translate this page
علاوه بر همه اینها، افراد دارای اختلال شخصیت ویژگی هایی را از خودشان بروز می دهند که .... بنابراین نباید از آنها عصبانی شد و اگر قرار است با چنین آدم هایی زندگی کنید، باید بی خیال تغییر آنها شوید. ... پس، این کار حتما باید به تدریج و با کمک یک متخصص انجام شود. [«ذهن زیبا» به خوبی مردی را به تصویر می کشد که با بقیه فرق دارد.
همه مقالات Archives - صفحه 2 از 17 - Iran MBTI
typology.ir/category/article/page/2/
Translate this page
May 14, 2016 - دوست داشتن یک نفر دیگر برای ما چیز ارزانی نیست چون معمولا از این مسأله هراس ... غافل از اینکه با این کار ۹۰% وقت باارزشششان را صرف چنین مسائل بی‌ربطی می‌کننند. ... اگر می‌خواهید روابط عاشقانه خود را نابود کنید، مطمئن شوید که از شریک ... درحالیکه تیپ چهارحرفی MBTI شما می‌تواند در درک اینکه افراد چگونه به ...
انجمن دانشجویان ایران - تیپ مردان مورد پسند خانوم ها
start.unicloob.ir/archive/index.php?thread-10646.html
Translate this page
آیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانمها از سایرین ... از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهرههای زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد. ... قابل اجتناب است: خانمها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این ... این مرد از یکی از کشورهای دور دست خارجی میآید و دارای لهجه شیرینی است.
دو کله پوک!! - هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند!!!
vahman13.blogfa.com/post-117.aspx
Translate this page
هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند! ... خانم‌ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن‌ها را برآورده می‌سازد. ... این مرد از یکی از کشور‌های دور دست خارجی می‌آید و دارای لهجه شیرینی است. ... تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانم‌ها را جذب می‌کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده ...
جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ | ایران استخدام
iranestekhdam.ir › ... › مجله ایران استخدام
Translate this page
Aug 1, 2016 - این کار به آن ها این امکان را میدهد که با رتبه بندی رزومه های وارده افراد .... جذاب تر گرد و از ذکر کلمات یا افعال دارای معانی منفی اجتناب نمایید. .... شاید حس شما در چهره شما دیده نشود ولی یک حس لطیف و غلاقه در شما القا شده و شما مدهوش زیبایی می شوید. ..... بگویید مثلا چه تیپ زیبایی و چه لباس شیکی و چه ظاهر قشنگی و…
رازهایی بسیار جالب درمورد چهره و خصوصیات اخلاقی‌تا - رابطه شخصیت با ...
robabnaz6.persianblog.ir/.../رازهایی_بسیار_جالب_درم...
Translate this page
افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموماً صبر و تحمل زیادی دارند و توانایی حل مشکلات در ... جذابیت و خوش‌ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آن‌ها معمولاً ... اما هرگز سعی نکنید در اجرا نیز کار را به او بسپارید زیرا او یک طراح و خلاق .... تورفتگی گونه به خصوص در موقع خندیدن، علاوه بر جذابیت و زیبایی، دلیلی بر ...
چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/792
Translate this page
May 23, 2013 - ۱- سعی کنید دیگران را همانطور که هستند به عنوان یک انسان که دارای .... این کار باعث می شود تا شما برای شروع یک فعالیت ورزشی مصمم شوید) و. ..... لبى خندان و رابطه اى صمیمى برخورد نماید، نرم و زیبا سخن بگوید، قطعا نتایج خوبى خواهد گرفت. .... ابتدا تیپ و شخصیت خودتان را بشناسید و با راهنمایی مشاور و تمرین و ...
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
paytakhtpress-home.azilaz.ir/
این کوه زیبا به دلیل صلابت و استواری با برجایش در داستان های حماسی ایرانی نیز از ... برای اجرای یک کار ارزشمند و ماندگار مثلثی را درنظر می‌گیریم که از سه ضلع مساوی ..... حال امروزه اقتصاد ایران دارای یک نابسامانی عظیم است٬ رکود٬ تورم٬ پایین آمدن قدرت ..... پایتخت - آخرين عناوين :: نسخه کاملحافظی: مانع از کارساز بودن رشوه شوید
مشاهده آرشیو خبرها - iran cpa
www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
این همایش با هدف ایجاد فضای علمی و کاربردی برای اساتید و متخصصان بین رشته ای( ... دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت و سازمان نظام روانشناسی ...... برای کودکان به عنوان معیار زیبایی پذیرفته و درونی می‌شود و این کودکان با رسیدن به ...... بنابراین وظیفه شماست که به عنوان یک دوست، پیگیر کارهای پزشکی او شوید و از پزشک او ...
برنامه ریزی - روانشناسی موفقیت: برنامه ریزی
www.tagdoni.com/ex/page.php?p=xepwof217vwgu7o
Translate this page
مورد زمان و برنامه های اوقات زندگی آل برای دم دمی خود از فتح کاری است ، با نتایج انجام ... 8 راز برای اینکه با صورتی زیبا از خواب بیدار شوید | تیپ تاپ ..... نمی دانید که چقدر شکر گذار این مسأله هستم که نعمت کنترل و اختیار زندگی به ما بخشیده است . .... می شوید ، خود را برای انجام یک هدف ایده آل دارای یک روحیه پرُانرژی می بینید ، ازعمرو ...
دختران عاشق این 7 نقطه از بدن پسران می شوند - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/028387.php
Translate this page
شما وارد می شوید، کفش هایتان را از پا در می اورید و انگاه عطر جوراب هایتان در. ... هیچ خانمی نمی تواند از لمس کردن پوست لطیف و صاف اجتناب کند. ... کرم های نرم و مرطوب کننده با خشکی پوست در سرما مبارزه می کنند، آقایون اغلب این کار را انجام نمی دهند. ... در این مورد چه کنید: اگر پودرها و پمادهای روی میز جواب نمی دهند باید با یک پزشک در این ...
سایت تخصصی بانوان
banoo1.com/
Translate this page
وقتی با یک فرد شاد و خوش‌اخلاق صحبت می‌کنی، یکپارچه شور و انرژی . ... این کار می تواند به بعضی افراد کمک کند بر کارهای پیش رو و درس شان تمرکز ... به همین بهانه به گفتگو با دکتر فاطمه سمامی، جراح ومتخصص زنان و زایمان و دارای برد ... با روبان و حلقه های فلزی یک گردنبند فانتزی زیبا درست کنید . .... از این کارها اجتناب کنید.
هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند
darea.blogfa.com/post-67.aspx
Translate this page
هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند ... خانم‌ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن‌ها را برآورده می‌سازد. ... این مرد از یکی از کشور‌های دور دست خارجی می‌آید و دارای لهجه شیرینی است. ... تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانم‌ها را جذب می‌کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده ...
دی ۱۳۸۹ - -کلینیک رواندرمانی و مشاوره دکتر دارابی - blogfa.com
www.drdarabi.blogfa.com/1389/10
Translate this page
با این حال نمی توانم به این موضوع فکر نکنم که بشریت در حال رشد است و این رشد در ... خرافات باعث می‌شود مردم فکر کنند که یک کار دیگر برای نزدیک کردن خود به آن ..... در اکثر موارد، احتمالاً سعی می کنید که از آنها اجتناب کنید و تا حد ممکن از او دور شوید. ..... او انسانها را به نه تیپ شخصیتی تقسیم می کند که هر تیپ دارای نقاط قوت و ...
7 تیپ از آقایونی که خانمها نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند - تنظیم ...
setfamily.persianblog.ir/post/36/
Translate this page
حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از خصوصیااخلاقی مردها علاقمند هستند و ... چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد ... یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود ... خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد.
نکاتی برای افراد کوتاه قد persianv.com
fungood.in/.../نکاتی-برای-افراد-کوتاه-قد-persianv-c... - Translate this page
Jun 24, 2016 - مدل های زیبا و مدرن انگشتر با سنگ جواهری عین الشمس +عکس ... با اینطور لباس پوشیدن در محل کار ، جذاب و خوش تیپ باشید + تصاویر ... میگردد که سر و بدن شما به عنوان یک تک بخش بنظر برسد و این کمکی به بلند قد به نظر رسیدن شما نخواهد کرد. ... از پوشیدن کت پشمی یا ژاکت ورزشی دارای بیش از 3 دکمه خودداری ...
با خواندن این سوره حاجت روا شوید | شیک ترین ها
blogkhabar.shiktarinha.xyz/.../با+خواندن+این+سوره+حا...
Translate this page
ویدیوی بسیار زیبای ختم سوره ی یاسین که صبح جمعه ها ساعت ۹ در شبکه ی یک سیما ... تعریف دروغ با اين که اين واژه از واژه هایى است که همگى با معنى و مفهوم آن آشنا ... سلام میدهم میدونم اين راه اَ استبه تو سلام میدهم جواب نده باشهتکلیف اَم را روشن کنیه کاری .... هستید خود دارای یک یا چندین وبلاگ در اين سیستم باشید، و شاید اصلا شناخت
تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید! (تاپیک مرجع HIV) [آرشيو ...
forum.p30world.com › ... › زیست شناسی، پزشکی
Translate this page
Sep 7, 2006 - بنابراين نتيجه اين تست با ابتلاي فرد به بيماري ايدز تفاوت داد. ... 1- فرد از آلوده بودن خود به ويروس HIV آگاه گشته و شيوه زندگي خود را تغيير ميدهد تا با اجتناب از .... این ویروس می‌تواند از بدن یک شخص آلوده به بدن یک شخص سالم وارد شود ... اگر تست HIV شما مثبت گزارش شد، باید هر چه سریع‌تر دست به کار شوید.
نکاتی برای افراد قد کوتاه - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/282440/نکاتی-برای-افراد-قد-کوتاه
Translate this page
بهترین روش خرید این است که کتاب های مرجع را باز نموده و با فروشگاه های متنوع پوشاک ... همچنین از پوشیدن شلوارهای کوتاه اجتناب ورزید چرا که آنها باعث کوتاه تر به نظر ... از شلواری استفاده کنید که چین نداشته باشد و یا حداکثر دارای یک چین باشد. ... و سبک صحیح پوشش بدون در نظر گرفتن قد می تواند باعث خوش تیپی شما گردد.
چند باور غلط در مورد بدنمان که فکر می کردیم درست است
www.berooztarinha.com/.../چند-باور-غلط-در-مورد-بدن...
Translate this page
عکس های جدید کیم کارداشیان با یک تیپ زیبا در فرانسه ... کارهایی که بدن ما انجام می دهد، اسراری با خود دارد و تمایل ما به باز کردن قفل این اسرار باعث باور کردن بعضی ... در این مطلب با برخی از این تصورات و بارورهای غلط آشنا می شوید. ... فکر کنید اختلاف بین یک شکلات و خیار را در نظر بگیرید ( که دارای مقدار مساوی کالری هستند ).
هشت تیپ مردی که خانمها از آن پرهیز می کنند. - لذت زندگی
lazatezendegi.persianblog.ir/post/8/
Translate this page
خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری ... خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق دفعه آینده که با همسرتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه ... در آن زمان او حتی به خاطر انجام این کار از شما سپاسگزار نیز خواهد شد. .... تصاوير زيبا سازی وبلاگ
فقط برای تفریح | تولد یک سیستم‌عامل، بخش سوم
linuxstory.ir/chapters/os_3.html
Translate this page
در اولین سال تحصیل من، ما یک VAX داشتیم که دارای سیستم‌عامل VMS بود. این ... با آن نمی‌شد به این راحتی‌ها به اینترنت که روی یونیکس پیاده سازی شده بود، وصل شد. حتی به سادگی نمی‌توانستید متوجه شوید که حجم یک فایل چقدر است. ... پس آن تابستان دو کار اصلی کردم: هیچ چیز و خواندن ۷۱۹ صفحه کتاب سیستم‌های عامل: طراحی و اجرا.
تست های شخصيت شناسی
physicm8.persianblog.ir/
Translate this page
هر محیطی تحت تسلط یک تیپ شخصیتی قرار دارد و هر محیط نمونه‌ای از وضع ... از خصوصیات افرادی که در این طبقه قرار می‌گیرند می‌توان جدیت در کار، ... افراد این طبقه دارای رغبت‌های اجتماعی می‌باشند و نقش معلمی یا روان درمانگری را ترجیح می‌دهند. افراد نوع ... سیاهه ترجیح شغلی هالند بر این اصل استوار است که انتخاب شغل مستقیماً با نوع ...
راههای خوش تیپ و جذاب بودن - ღஜ ஜღ 4u.ir ღஜ ஜღ
del4u.ir/category/22/·▪•●-راههای-خوش-تیپ-و-جذاب-بودن
Translate this page
جذابیت ، دوست داشتنی ، محبوب بودن ، محبوب تر شوید ، محبوب شدن ، محبوبيت ... با برخی روش ها می توان کاری کرد که مردم از مصاحبت با شما لذت ببرند و دردل بسیاری از ... این خمیر ریش ها دارای سودیوم و سولفور و برگ بو هستند که کف میکنند و این مواد ... يك خصوصيت مشترك ميان همه ورزشكاران وجود دارد و آن هم عشق به داشتن اندامي زيبا و ...
هفت تیپ از آقایان که خانم ها مجذوب آنها میشوند
zendegiyebehtar.3cb.ir/post/1824
Translate this page
حقیقت این است که خانم ها به گروه ویژه ای از خصوصیات اخلاقی مردها علاقه مند هستند و ... قابل اجتناب است:خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این ... خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. ... جز این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان ...
14 اشتباه متداول در تیپ شما – مجله تخصصي آرايشي,زيبايي,سلامت ...
lifemag.ir › مد و لباس › اصول پوشيدن لباس
Translate this page
در اين قسمت مي خواهيم كارهايي را به شما آموزش دهيم كه بايد از انجام دادن آنها خودداري كنيد، همچنين راه اجتناب ... البته پيشنهاد ما اين است كه از لباس هايي استفاده كنيد كه تنها داراي يك طرح معين مي باشند (مثلا ... و پارچه لينن نيز از دور داد مي زند كه با مخمل متفاوت است! .... البته مي توانيد به سراغ ليزر برويد تا براي هميشه از شر آنها خلاص شويد.
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
لذت بردن از زندگی و علاقمند شدن به انجام کارهای روزمره برای این عده دشوار می‌شود. ... اضطراب‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ احساس‌ ناراحت‌کننده‌ و مبهم‌ ترس‌ ، وحشت ، یا خطر با ... وقتی احساس کردید که دارای اضطراب هستید، بهتر است‌ تحت‌ بررسی‌ و درمان‌ از ..... انعطاف پذیر باشید:استرس غیرقابل اجتناب است و مانند طلوع و غروب خورشید اتفاق می‌افتد.
کنید شما راهکارهایی را برای تشخیص و اجتناب ازشخصیت های مشکل دار
metooye.sipin.ir/
Translate this page
کنید شما راهکارهایی را برای تشخیص و اجتناب ازشخصیت های مشکل دار. ... با این وسیله شما میتوانید از شر چانه پف شده خلاص شوید فقط با روزی 5 . ... خرید As Seen On TV لامپ اضطراری کنترل دار وسیله ای ضروری برای محل کار و منزل شما لامپ اضطراری ... مونوپاد سیم دار ، دارای طراحی زیبا و کارآمد همراه با شاتر تعبیه شده بر روی دسته
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 221
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,679
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,126
  • بازدید ماه : 12,126
  • بازدید سال : 389,737
  • بازدید کلی : 4,169,515