loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 64 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

 

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید 

امسال هم تکنولوژی های زیادی به بازار عرضه شدند و جهان گامی رو به جلو در جهت فناوری را برداشت.شرکت های شاخص در بحث تکنولوژی را به شما معرفی خواهیم کرد. هفته ای نیست که شرکتی ناشناخته محصولی «انقلابی» معرفی نکند و مدعی نشود این محصول دنیای تکنولوژی را متحول خواهدکرد.

 

بسیاری از این گجت ها و اپ های تازه وارد کارشان را با سر و صدا و توفانی رسانه ای آغاز می کنند اما کمی بعد همه چیز آرام می شود و خبرهای مربوط به «محصول انقلابی» زیر خروارها خبر معمولی دیگر ناپدید می شود.اگر خوش اقبال باشند در مرورهای آخر سال ممکن است کسی پیدا شود و بگوید: «محصول خوبی بود، کمی مانده بود تا موفق شود.» اما همیشه این طور نیست.

 

گاهی بعضی شرکت ها و استارتاپ ها ما را واقعا به عصری جدید وارد می کنند. اکنون در سال 2016 (1395) نشانه هایی دیده می شود که این شرکت ها و محصولات شان رفته رفته به نامی آشنا برای همه تبدیل خواهندشد. در ادامه با مجموعه ای از مهم ترین شرکت های نوظهور و تازه نفس آشنا خواهیم شد.

 

تسلاموتورز؛ Tesla Motors

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

شرکت تولیدکننده خودروهای الکتریکی تسلا یکی دیگر از پروژه های بزرگ ایلان ماسک (مخترع و کارآفرین در زمینه تکنولوژی) در کنار شرکت خصوصی کاوشگر فضایی ایش است. البته خودروهای الکتریکی دیگری هم در گذشته وجود داشته اند اما هیچ کدام مانند خودروهای تسلا نبوده اند.

 

رویای ایلان ماسک این است که خودرویی کاملا برقی با قیمتی مناسب در اختیار خریداران بگذارد. مدل های قبلی بسیار گران بودند چون بیشتر به صورت تجملاتی ساخته می شدند و روی ویژگی های پیشرفته فنی تمرکز داشتند. اما تسلا می کوشد خودروهایی با فناوری معمولی و قابلیت های کاربردی تولید کند.

 

آخرین خودروی تسلا «مدل 3» نام دارد که انتظار می رود اواخر سال 2017 (1396) وارد چرخه تولید شود. نشانه روشنی از اینکه تسلا کارش را درست انجام می دهد؛ این خودرو با قیمت نسبتا مناسب 35 هزاردلار برای پیش فروش عرضه شد و در هفته اول 325 هزار دستگاه پیش خرید شد.

 

عده ای به خاطر مدل فروش و شیوه تولید نامتعارف این خودرو به سرعت آن را نادیده گرفتند اما بیشتر خریداران شیوه کار و تلاش تسلا را می پسندند. انتظار می رود تسلا در سال جاری فروشی 14 میلیارد دلاری تجربه کند و سال موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد.

 

هایپرلوپ وان؛ Hyperloop One

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

اگر فکر می کنید پروژه بلندپروازانه بعدی ایلان ماسک ساخت کپسول های حمل و نقل با سرعت بالاست، باید بگوییم درست حدس زده اید. ایلان ماسک با ایده های بلندپروازانه ای که تبدیل آنها به واقعیت غیرممکن به نظر می رسد، غریبه نیست و حتی نشانه هایی وجود دارد از اینکه مفهوم مسافرت در کپسول با سرعت بالا امکان پذیر باشد.

 

چند ماه پیش، هایپرلوپ وان که مورد حمایت ماسک است، آزمایشی درباره این طرح مفهومی انجام داد که طی آن کپسول حمل و نقل توانست فقط ظرف 1.1 ثانیه به سرعت 186 کیلومتر برسد. هرچند هنوز مانع هایی سر راه هایپرلوپ وان هست- که پیش از خارج شدن از حالت علمی- تخیلی باید بر آنها غلبه کند- ولی ایلان ماسک نشان داده که می تواند

 

از عهده چنین دشواری هایی بربیاید. شاید در آینده ای نه چندان دور بتوانیم با هایپرلوپ به لس آنجلس سفر کنیم، با ماشین تسلا خودمان را به سکوی پرتاب اسپیس ایکس برسانیم و با موشک به مریخ برویم.

 

ویو؛ Viv

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

در حالی که تجربه کار با دستیاران هوشمند شخصی از قبیل سیری، کورتنا و گول ناو را داریم، هیچ کدام از اینها توقعمان از رفتار و کار یک هوش مصنوعی را برآورده نمی کنند. اما تلاش برای ساختن هوش مصنوعی بهتر هیچ گاه متوقف نشده است. سازندگان سیری ادعا می کنند با هوش مصنوعی جدید و بهبود یافته ای بازگشته اند.

 

آنها ادعا می کنند مدل جدید که «ویو» نام دارد، جایگزین مناسبی با دستیاران قبلی خواهدبود.اگرچه تاکنون فقط پیش نمایشی از ویو در کنفرانسی به نام «تک کرانچ دیسراپت» دیده ایم، می توان گفت خوبی اصلی این دستیار هوشمند در مقایسه با رقیبان، توانایی همگام سازی با سرویس هایی مانند اوبر Uber و همچنین قابلیت درک زبان محاوره است.

 

به نظر می رسد گروه سازنده ویو آماده اند در پایان سال این محصول را عرضه کنند. طراحان معروف ترین دستیار هوش مصنوعی، یعنی سیری، مشغول کار روی پروژه دیگری هستند. پس باید حواسمان به آن ها باشد.

 

اسلک؛ Slack

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

هرچند سال یک بار صحبت هایی از پایان کار ای میل به گوش می رسد. اما در سال 2016 و با گذشت 25 سال از فرستادن نخستین ای میل، بیشتر از همیشه از ای میل استفاده می کنیم: روزانه بیش از 200 میلیارد ای میل ارسال و دریافت می شود. اما شاید در مواردی جایگزین بهتری برای ای میل وجود داشته باشد.

 

این جایگزین «اسلک» نام دارد و پیام رسانی برای اداره های فیزیکی یا مجازی است که به کاربر اجازه می دهد بدون اینکه دریافت مداوم ای میل، روند کارش را مختل کند، به گفت و گوی خود با طرف مقابل ادامه دهد.گزارش اسلک نشان می دهد گروه هایی که از این سرویس استفاده می کنند

 

با کاهش شگفت آور 48.6 درصدی در استفاده از ای میل های داخلی مواجه شده اند. این یکی از دلایل بزرگی است که ارزش اسلک به 3.8 میلیارد دلار رسیده است. به نظر بسیاری از کارشناسان در پایان سال 2016 اسلک همچنان به رشد ادامه خواهدداد.

 

سولار سیتی؛ Solar City

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

شرکت «سولار سیتی» یا «شهر خورشیدی» بزرگ ترین تولید کننده پنل های خورشیدی در آمریکاست که به تازگی برای تولید پنل های خورشیدی، ساخت کارخانه جدیدی را شروع کرده است. سولار سیتی اخیرا نیز یک تولیدکننده کوچک تر پنل های خورشیدی به نام «سیلوئو» (Silveo) و سیستم پیشرفته تولید پنل های خورشیدی آن را خرید.

 

اکنون سولار سیتی آماده است با به کار گرفتن دستاوردهای خودش در کنار فناوری های سیلوئو، سالانه پنل هایی تولید کند که قدرت تولید برق شان به یک گیگاوات برسد.سولار سیتی معتقد است چنین حجمی از تولید پنل های خورشیدی، می تواند هزینه انرژی خورشیدی را به 2.5 دلار به ازای هر وات برساند. رقمی که در مقایسه با سال 2012 (1391) نصف شده است.

 

ارزان تر شدن انرژی خورشیدی نه فقط استفاده از پنل های خورشیدی را برای خانواده ها جذاب تر می کند، بلکه می تواند انرژی پاک خورشیدی را بیشتر از همیشه به یکی از منابع اصلی تامین انرژی تبدیل کند.

 

اوکولوس وی آر؛ Oculus VR

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

شرکت «اوکولوس وی آر» بخشی از سرمایه لازم برای توسعه هدست های «اوکولوس ریفت» را از طریق وب سایت «کیک استارتر» (Kickstarter) جذب کرد. موفقیت این هدست واقعیت مجازی به قدری دیوانه کننده و موفق بود که فیس بوک درسال 2014 (1392 شمسی) و حتی قبل از عرضه رسمی هدست های اوکولوس ریفت،

 

آن را به سرعت قاپید. اوکولوس ریفت یکی از بهترین هدست های واقعیت مجازی موجود است که شوربختانه د رمیان نمونه های مشابه، بالاترین قیمت را دارد (بیش از 1000 دلار).البته اگر اهل بازی های ویدئویی باشید. از طرف این هزینه پشیمان نخواهید شد. سال گذشته هدست های اوکولوس ریفت برای نخستین بار وارد بازار شد

 

و واکنش های بسیار مثبتی دریافت کرد. اگرچه یشتر دستگاه ها به دلیل کمبود بعضی اجزا با تاخیر به دست خریداران رسید، اما ریفت به سرعتی در تولید رسید تا در طول سال های بعد مقابل چشمان بیشتری قرار گیرد.

 

فلمینگ؛ نمای نزدیک

آلدبران؛ Aldebaran

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

شرکت رباتیک آلدبران برنامه های بزرگی برای سال 2016 دارد. ربات معروف آنها «پِپِر» (Pepper) رباتی است که می تواند احساسات انسانی را درک کند. پپر هیچ ربطی به ربات های ترسناک در فیلم های آخرالزمانی ندارد و بیشتر به حیوانات خانگی می ماند.

 

پپر برای تعامل با انسان و درک احساسات و نشانه های عاطفی طراحی شده است. الدبران قصد دارد در سال جاری پپر را در آمریکا عرضه کند. تاکنون ده هزار پپر در ژاپن فروخته شده و از آنها برای کارهایی مانند خوشامدگویی به مشتری ها، راهنمایی مسافران در ایستگاه قطار و همچنین به عنوان دستیاران خانگی استفاده شده است.

 

بعید نیست به زودی پپر به منطقه شما هم بیاید و امروز یا فردا یکی از همین ربات های دوست داشتنی در رستورانی به شما خواشمد بگوید.

 

کامپیوتر کوانتومی ابری آی بی ام؛ IBM Quantum Cloud

غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید

پردازش کوانتومی یکی از پیچیده ترین سرفصل های موجود است که به نوعی بزرگ ترین مانع تکنولوژیک بعدی به شمار می آید. در حالی که کامپیوترهای استاندارد اطلاعات را به شکل بیت هایی با مقدار صفر یا یک رمزگذاری می کنند، بیت های کوانتومی (یا کیوبیت ها) قادرند به طور همزمان، مقدار صفر یا یک داشته باشند. به طور خلاصه، محاسبات کوانتومی موفقیت بزرگی در افزایش قدرت پردازش نصیب ما می کند.

 

محاسبات کوانتوم و مکانیک آن به نظر گیج کننده می آیند اما آی بی ام موفق شده است با کامپیوتر پنج کیوبیتی خود بزرگ ترین رقیبش «گوگل» را پشت سر بگذارد. اکنون این امکان وجود دارد که از طریق رابطی ابری به این کامپیوتر دسترسی داشته باشید اما برای استفاده از آن نخست باید محاسبات کوانتوم را بلد باشید.

 

این نخستین بار است که یک کامپیوتر کوانتومی به این شیوه معرفی شده و به پژوهشگران علاقه مند اجازه می دهد هر کجا که هستند امکان کار با این دستگاه را داشته باشند.


Google
About 1,300,000 results (0.67 seconds)
Search Results
غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/غول-های-تکنولوژی-سال-2016-را-بشن...
Translate this page
غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید امسال هم تکنولوژی های زیادی به بازار عرضه شدند و جهان گامی رو به جلو در جهت فناوری را برداشت شرکت های.
غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?...غول+های+تکنولوژی...
Translate this page
تکنولوژی و فناوری های برتر دنیا در سال 2016 \nدر این مطلب با 10 تکنولوژی برتر ارائه شده توسط شرکت های فناوری دنیا را به شما معرفی میکنیم.این فهرست را مجمع ...
ایران خبر - فناوری های برتر در سال 2016 را بشناسید
www.irankhabar.ir/.../فناوری-های-برتر-سال-2016-ب...
Translate this page
Jan 9, 2016 - به گزارش ایران خبر، سال ۲۰۱۵ با همه‌ی فرازوفرود غول‌های فناوری و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزش رو به اتمام است. در این سال شاهد ارائه‌ی نوآوری‌های ...
دانستنی های علمی و مهم به صورت گزارش تصویری | خبرگزاری رها نیوز
rahanew.ir/دانستنی-های-علمی-و-مهم-به-صورت-گزارش-...
Translate this page
دانستنی های علمی جالب را می توانید در زیر بصورت تصویری که جذاب تر هم هست تماشا کنید.از دانستی درباره ... غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید... مرداد 27 ...
آشنایی با انواع ماشین های آفرود هیجان انگیز +عکس | خبرگزاری رها نیوز
rahanew.ir/آشنایی-با-انواع-ماشین-های-آفرود-هیجان-ا/
Translate this page
خودروهای آفرود هیجان انگیز مانند ماشین های شرکت کننده در مسابقات رالی می توانند از روی تپه ها و خاکریز ها بپرند، از .... غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید.
Images for ‫غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید‬‎Report images
Image result for ‫غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید‬‎
10 hours ago
Image result for ‫غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید‬‎
Image result for ‫غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید‬‎
1 day ago
Image result for ‫غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید‬‎
More images for غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید
برترین تکنولوژی های جهان در سال 2016+تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/pcblog/view/027943.php
Translate this page
Jul 5, 2016 - برترین تکنولوژی های جهان در سال 2016+تصاویر ..... غول‌های رقابت دنیای گوشی های هوشمند را بشناسید+تصاویر · غول‌های رقابت دنیای گوشی های ...
پول های با ارزش در جهان در سال 2016 · پاتوق-90،آهنگ جدید،حوادث،اخبار،فال ...
patogh-90.ir/2016/.../پول-های-با-ارزش-در-جهان-در-سال-...
Translate this page
2 hours ago - پیش از سال ۱۹۴۰ روپیه هند و ماریا ترزا در عمان به عنوان واحد های پولی در معاملات استفاده می شدند و روپیه ... غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید ...
دعتونامه سامسونگ برای کنفرانس IFA سال 2016 ارسال شد - تکرا
techera.ir › شرکت ها › سامسونگ
Translate this page
5 days ago - غول های تکنولوژی در حال آماده سازی خود برای IFA هستند. گزارشات نشان می دهند که دعتونامه سامسونگ برای کنفرانس IFA سال 2016 ارسال شده است. ... آسمان شب و صورت های فلکی را بیشتر بشناسید! – قسمت دوم · ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ...
چهر های برگزیده تایمز در سال 2016 - وبلاگ فناوری اطلاعات
tech.kajblog.ir/چهر-های-برگزیده-تایمز-در-سال-2016/ - Translate this page
Apr 26, 2016 - در این لیست مدل های مختلف، موسیقی دان، سرآشپز و غول های تکنولوژی و تجارت به چشم می خورد. ... قدرتمند ترین های اشخاص سال ۲۰۱۵ را بشناسید ...
الف - شاخ های دنیای تکنولوژی را بشناسید+تصاویر
alef.ir/vdcex78x7jh8woi.b9bj.html?320930
Translate this page
Dec 30, 2015 - دنیای تکنولوژی از تلاش افراد بسیاری به نقطه کنونی اش رسیده اما با این حال، همواره رهبران بزرگ ... ... شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ , 13 August 2016 ... سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ به شکل عمومی عرضه شد و از همان زمان ارزش .... اکنون وظیفه خانم رومتی، این است که یکی از بزرگترین غول های تکنولوژیک جهان را همچنان سر پا نگه دارد.
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی | برگه 2
pglink.ir/page/2/
غول های تکنولوژی در سال 2016 را بشناسید. امسال هم تکنولوژی های زیادی به بازار عرضه شدند و جهان گامی رو به جلو در جهت فناوری را برداشت.شرکت های شاخص در بحث ...
آینده ای که غول های تکنولوژی روی آن سرمایه گذاری کرده اند - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
Translate this page
Aug 20, 2015 - آینده ای که غول های تکنولوژی روی آن سرمایه گذاری کرده اند ... واقعیت مجازی؛ آن چیزی که در سال های اخیر سر و صدای بسیاری به پا کرده و در نمایشگاه ... در اوایل سال 2016 پروژه Morpheus از سوی سونی معرفی و رونمایی خواهد شد که مخصوص ...
10 تکنولوژی که جهان را در سال 2016 تغییر خواهد داد - بینهایت
www.binahaiat.com/.../10-تکنولوژی-که-جهان-را-در-سا...
Translate this page
آینده اینجاست، فقط به صورت عادلانه تقسیم نشده است! در سال 1983 نویسنده داستان های علمی و تخیلی این پیشگویی را در مورد آینده انجام داده است. در لیست زیر 10 ...
بی نظیرترین گوشی های قدیمی ۱۰ سال پیش را بشناسیم | فروشگاه ...
behbon.ir › Home › مجله بهبن › تکنولوژی
Translate this page
May 31, 2016 - بی نظیرترین گوشی های قدیمی ۱۰ سال پیش را بشناسیم ::تازه های تکنولوژی چکیده: تا همین چند سال پیش خبری از ... [E3 2016] تریلر رونمایی Injustice 2 را ببینید ... این غول از ۳G و Wifi پشتیبانی می کرد و با صفحه نمایش لمسی ...
5 تلفن هوشمند سال 2016 با بیشترین عمر باتری را بشناسید - دیجی رو
digiro.ir › مقالات › بررسی محصولات
Translate this page
Jun 29, 2016 - علاوه بر آن شما می‌توانید به لطف تکنولوژی شارژ سریع Dash Charge این محصول ... هواوی میت 8 با صفحه نمایش 6 اینچی خودش جزو فبلت‌های غول پیکر به‌حساب می‌آید. ... برچسب‌ها; بهترین تلفن های سال 2016 · تلفن های هوشمند با باتری ...
5 نیروی انسانی اول شرکت اپل را بشناسید | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.../99023-نیروی-انسانی-اول...
Translate this page
Oct 12, 2015 - ... برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در دنیاست؛ اما واقعیت این ... وی تا سال 1993 در اپل ماند و بعد از آن به شرکت Ingres رفت.
رقابت غول های تولید کننده تلفن همراه در سال 2016
www.dadkhabar.ir/news_mor_info_section_news_rig...
Translate this page
بدون شک سال 2016 هم همانند سال های اخیر سالی جذاب و پر خبر برای هواداران تلفن های همراه است. سالی که در آن باز هم غول های تولید کننده تلفن همراه سورپرایزهایی برای رقابت با یکردیگر اماده کرده اند. ... به علاوه دارای صفحه نمایش 5/6 اینچی با کیفیت 4k که دارای تکنولوژی P-OLED .... پنج مسابقه کسل کننده تاریخ فوتبال را بشناسید ...
آرازپرس- آخرین اخبار فناوری و اطلاعات
www.arazpress.ir/News/آخرین%20اخبار%20فناوری%20و%20اطلاعات/9
هشت شرکت مهم تکنولوژی در سال 2016 .... بهترین شاسی بلندهای لوکس دنیا را بشناسید ... را تصور کنید که در آن ما دیگر به بالاسر و غول‌های بزرگ فناوری مانند اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و فیس‌بوک نگاه نمی‌کنیم چرا که خود یکی از آنها هستیم.
کافه سینما - تکنولوژی
www.caffecinema.com/new/index.../technology.html
Translate this page
عکس روز "کافه سینما": جابجایی یک حافظه 5 مگابایتی غول‌آسا در سال 1956/ مسیر پیشرفت ... گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی را که تاکنون به ما نشان داده اند، ..... روزی حلال: مردم دنیا، سال 2016، بیشتر از 14 میلیارد دلار برای تماشای محصولات کمپانی ... سال ۲۰۴۵ اتفاق می‌افتد: پروژه تازه آقای اسپیلبرگ را بیشتر بشناسید.
آیا می‌دانستید که - علمی
www.taknaz.net/news_cats_66.html
Translate this page
دنیای علم و تکنولوژی ... سبک · کاریکاتور زیبا و پرمعنی جدید · جنجال تغییر رنگ آب استخر مسابقات المپیک 2016 .... پدران اینترنت را بشناسید ! ... ده سال انتظار برای رفتن به این رستوران؟ ... مداد تراش های غول پیکر برای پوست کردن میوه (+عکس).
عصر تعادل - پنج نیروی انسانی اول شرکت اپل را بشناسید/ عکس
asretaadol.ir/vglbagb0.rhb85rquu8ipr.l.html - Translate this page
Jan 6, 2016 - اپل بر خلاف سایر شکرت های تکنولوژی از یک ویژگی خاص برخوردار است و آن پیوند خوردن ماهیت و ... جابز موتور محرک حرکت اپل برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در دنیا است. ... چالش قیمت نفت در سال 2016.
برترین آنتی ویروس های 2016 - پارسیش
parsish.com/introduction/1395/02/best-antivirus-2016/
Translate this page
May 10, 2016 - معرفی برترین آنتی ویروس ها در دسته های ویندوز، مک، اندروید، در دو بخش رایگان و پولی. پیشنهاد می ... اندروید M را بهتر بشناسیم ... بهترین گوشی های چینی در سال ۲۰۱۴ ... چرا غول های تکنولوژی آمریکا در آفریقا سرمایه گذاری می کنند؟
Car.ir: بانک اطلاعات خودرو, قیمت خودرو ,اطلاعات فنی خودرو
www.car.ir/
جهت دریافت پیامک رایگان آخرین اطلاعیه های فروش و اخبار مهم صنعت خودرو عضو شود. با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان .... حق بیمه شخص ثالث در سال 95 منتشر شد · قیمت انواع خودروهای ایتالیایی در بازار ... ارزش گمرکی محصولات رنو مدل 2016 · بهترین خودروهای بازار با قیمت کمتر از 50 ...
بهترین و بدترین گوشی های سال ۲۰۱۴ را بشناسید - پایگاه خبری ...
tnews.ir/news/fbf834725611.html
Translate this page
Jul 1, 2016 - طرفداران تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ... بهترین و بدترین گوشی‌های سال 2014 را بشناسید .... را بر آن داشت تا مقایسه‌ای بین دوربین جلوی غول‌های هوشمند بازار داشته باشیم. ... کدام‌ گوشی‌های اپل در سال 2016 مي​آيد؟
تک شات | بهترین لپ‌تاپ های بازی دنیا در سال 2015 را بشناسید
https://techshot.ir/laptop/683/90918
Translate this page
Oct 25, 2015 - گیمرها یا همان طرفداران دنیای بازی های کامپیوتری برای لذت بردن از بازی هایی که روز به روز به تعداد آنها اضافه می شود، نیازمند دستگاه هایی با ...
غول‌های تکنولوژی - وبگردی
https://www.webgardha.com/tag/غول‌های-تکنولوژی - Translate this page
نتایج جستجوی عبارت غول‌های تکنولوژی در سایت وبگردها. ... ویژه با فاصله بین دو محور کشیده‌تر از مولسان اسپید است، فیس لیفت این خودروی لوکس برای سال 2016 همراه با تغییراتی مختصر معرفی شده است. ..... شاخ های دنیای تکنولوژی را بشناسید ...
تکنولوژی - نارون مگ
www.narvanmag.com/?tag=تکنولوژی
Translate this page
May 22, 2016 - گزارش مالی سه ماهه سال ۲۰۱۶ توسط بسیاری از شرکت‌های معتبر جهان در چند روز اخیر منتشر شده است و اگرچه غول‌های تکنولوژی همانند مایکروسافت با افت درآمد روبرو شده‌اند اما ... بوگاتی کایرون معرفی شد: ابرخودرو جدید دنیا را بشناسید ... مهران در ۲۷ تیر در: لیست قدرتمندترین ارتش های جهان در سال 2016 منتشر شد. سلام.
به تعویق افتادن پروژه ساخت پهپاد آکلاس تا 2016 - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/398871
Translate this page
Feb 6, 2015 - مطابق محاسبات قبلی این پهپاد باید در سال 2023 وارد فاز عملیاتی به صورت ... دیوانگان پی سی گیم: بولداگ و لپ داگ را بشناسید · کوچک‌ترین یو اس بی ... چهارتا از غول های تکنولوژی نظامی با صدها نابغه ی واقعی با سالها تجربه ی ...
مشهورترین فشن بلاگر های سال 2016 را بشناسید - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/news/1696158
Translate this page
مشهورترین فشن بلاگر های سال 2016 را بشناسید. منبع : برترین ها 2 روز پیش ... تاسیس مرکز خودرو های خودران گوگل. zoomit.ir - محمد حسین جعفری: گوگل یکی از ...
سامسونگ یا ال‌جی - غول‌های تکنولوژی کره‌ی جنوبی - شما بگویید
https://mag.digikala.com/.../شما-بگویید-ال‌جی-سامسون...
Translate this page
4 days ago - شاید ما ال‌جی و سامسونگ را بیشتر با گوشی‌هایی مثل LG G5 یا Galaxy S7 بشناسیم ولی در کره‌ی ... دشمنی بین سامسونگ و ال‌جی از زمانی آغاز شد که در سال ۱۹۶۹ دولت کره ... شاید رقابت میان این دو غول تکنولوژی کره‌ای در ایران به اندازه‌ی کره ملموس ...... اندروید ۶ معرفی کرد ولی سامسونگ گوشی های سری A 2016 رو با این که ...
Asrekhodro - غول های خودرو را ببینید و بشناسید - عصر خودرو
www.asrekhodro.com/.../غول-های-خودرو-را-ببینید-و-...
Translate this page
Dec 11, 2015 - غول های خودرو را ببینید و بشناسید ... شورلت چند سال بعد شرکت را زیر پرچم «جنرال موتورز»، که دورانت در حال تاسیس آن ... او همچنین برای اولین بار توانست تکنولوژی موتورهای درون‌سوز را توسعه دهد. ..... صنعت خودرو جهان در سال 2016 ...
بهترین گوشی های سال 2016 نماتیشگاه ای تری - مجله اینترنتی خبر 24
www.macho.ir/search/?q=بهترین...های+سال+2016...
Translate this page
2 هفته قبل کامپیوتر و اینترنت آکاایران-تکنولوژی 2 ... بهترین فبلت‌های های موجود بازار را ببینید و بشناسید ادیشن ماه می 2016. 23-5-2016 کامپیوتر و ... به تازگی اعلام شده این غول کره‌ای روی نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گوشی گلکسی On7 کار می‌کند. به نظر ...
آمار لحظه ای درآمد و سود غول های تکنولوژی جهان+اینفوگراف - صد خبر
sadkhabar.ir/.../آمار-لحظه-ای-درآمد-و-سود-غول-های-تکنو...
Translate this page
وبسایت WorldPlay Zinc امار درآمد شرکت های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی را به صورت لحظه ای بر روی نموداری ... آمار لحظه ای درآمد و سود غول های تکنولوژی جهان+اینفوگراف ... بهترین شاسی بلندهای لوکس دنیا را بشناسید ... اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد او را پشیمان خواهیم کرد/ از سال 88 تاکنون 3200 فروند کشتی را اسکورت کردیم.
تصاویر بهترین خودروهای سال 2016 - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../تصاویر-بهترین-خودروهای-سال-20...
Translate this page
با اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان سال 2015 باقی مانده است اما شرکت های بزرگ ... مهم ترین نمایشگاه های تکنولوژی در جهان است که هر سال تعدادی از جدیدترین طرح های مدرن ... بنابراین انتظار می‌رود خودروسازان بزرگ دنیا به‌ویژه غول‌های بزرگ اروپایی برگ‌های برنده خود را برای سال 2015 در .... برندگان احتمالی اسکار 2016 را بشناسید+تصاویر ...
غول‌های خودرو را ببینید و بشناسید - ایسنا
www.isna.ir/.../غول-های-خودرو-را-ببینید-و-بشناسید
Translate this page
Dec 11, 2015 - غول‌های خودرو را ببینید و بشناسید ... شورلت چند سال بعد شرکت را زیر پرچم «جنرال موتورز»، که دورانت در حال تاسیس آن بود برد و خودش به عنوان ...
10 فناوري جديد در سال 2016
7flamingo.rozblog.com/.../10-فناوري-جديد-در-سال-20...
Translate this page
Jul 31, 2016 - ثروتمندترین مردان دنیای فناوری را بشناسید ... امسال بلومبرگ علاوه .... رایانه سه شامل اخبار جدید فناوری، همه چیز در مورد گجت های روز، رایانه، نرم افزار، سخت .... Helio P20، غول 10 هسته‌ای مدیاتک در سال 2016 با فناوری 16 نانومتری .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
همایش ایران کانکت 2016 پس از افشاگری صراط، و با اعلام وزیر ارتباطات، با تغییراتی در ... ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است. ... غول تکنولوژی: علاءالدین ..... آهااااییی مسئولین میشنوین یا پای میز مذاکره با غول های دیگه نشستین.
ثروتمند ترین مردان بدنساز جهان را بشناسید + عکس - تالاب
www.talab.ir/.../building-the-worlds-richest-men-bshn...
Translate this page
اسطوره های بدنسازی زیادی در تاریخ وجود دارند که الگوی بسیار از افراد نسل بعد خود ... طی سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ نیز مستر المیپا را برد تا نشان دهد وقتی اراده می کند به ...
بهترین خودروها، بهترین ها، بهترین خودروهای سال 2015، بهترین ماشین های ...
www.akairan.com/foto-aka/foto.../201381135524.htm...
Translate this page
بهترین ماشین ها,بهترین ماشین های شاسی بلند دنیا,بهترین ماشین های ایرانی,بهترین ماشین های ... بهترین مینی ون های 2016 ... برترین ایده های تبلیغاتی غولهای خودرو سازی ... برترین موتور سیکلت های دنیا را بشناسید ...... فیلم های علمی و تکنولوژی.
چهار تا از بهترین آنتی ویروس های اندروید را در اینجا بشناسید - زوم تک
zoomtech.ir › چگونه و چطور › امنیت
Translate this page
Dec 28, 2015 - آنتی ویروس امروزه یکی از بحث های جدی در مورد سیستم عامل اندورید موضوع امنیتی آن است. ... زوم تک | تازه های تکنولوژی ... این آنتی ویروس در AV-TEST که در اوایل سال جاری از آن گرفته است امنیتی ۱۰۰% سرعت کشف و ... وقتی صحبت از بهترین میشه باید رفت سراغ با کیفیت ترین و شرکتهای غولهای امنیتی .
5 تلفن هوشمند سال 2016 با بیشترین عمر باتری را بشناسید
news.parseek.com › مقالات › بررسی محصولات
Translate this page
Jun 29, 2016 - 5 تلفن هوشمند سال 2016 با بیشترین عمر باتری را بشناسید. ... علاوه بر آن شما می‌توانید به لطف تکنولوژی شارژ سریع Dash Charge این محصول را خیلی سریع شارژ کنید و از آن ... هواوی میت 8 با صفحه نمایش 6 اینچی خودش جزو فبلت‌های غول پیکر به‌حساب می‌آید. ... رقابت واقعاً بین تلفن های چینی سخت و نزدیک شده.
بهترین گوشی های هوشمند تاریخ را بشناسید تصاویر - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=بهترین...های...را+بشناسید...
Translate this page
17-6-2016 انفورماتیک خبر آنلاین 13 ... غول‌های رقابت دنیای گوشی های هوشمند را بشناسید+تصاویر ... Vibe 1 و Vibe 1 Turbo ارایه داده است اما تکنولوژی به کار رفته در صفحه‌نمایش آن متفاوت است و در دو گوشی قبلی LCD بوده است. ... فناوری اطلاعات > سخت افزار - تا سال 2020 بیش از 1.4 میلیارد گوشی هوشمند در دست چینی‌ها خواهد بود.
nVIDIA VGA | مرجع اخبار و تحلیل های دنیای تکنولوژی
www.nvidiavga.com/
Translate this page
مرجع اخبار و تحلیل های دنیای تکنولوژی و تست و بررسی قطعات و سخت افزار و بازی ها. ... تراشه GP100 معماری پاسکال انویدیا را بشناسیم. ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ... ۰۴ مرداد ۱۳۹۵. غول 1200 دلاری انویدیا:معرفی GTX TITAN X جدید با 12 گیگابایت حافظه GDDR5X ... بهترین کارت گرافیکی که سال 2016 می توانیم بخریم کدام است ؟
ستاره های احتمالی یورو 2016 را بشناسید آکا - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=ستاره+های...2016+را+بشناسید...
Translate this page
پس از حمله تروریستی 13 نوامبر سال گذشته در پاریس که 130 کشته و هزاران زخمی ... این حملات، نگرانی ها در مورد امنیت رقابت هاي يورو 2016 را افزای شداد اما یوفا تاکید ... یکی دیگر از تغییرات يورو 2016 با دوره‌هاي قبل استفاده از تکنولوژی است. .... در این میان بازیکنان بزرگی از غول هاي قدرتمند اروپا نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید، ...
هشت شرکت مهم تکنولوژی در سال 2016 - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?q=هشت...تکنولوژی...سال+2016
Translate this page
هشت شرکت مهم تکنولوژی در سال 2016. ... مجسمه غول پیکر ورزشکار در ریو به مناسبت المپیک 2016 - آکا. آکا ایران: به مناسبت آغاز بازی .... حاشیه های روز چهارم المپیک ریو 2016. سی و یکمین .... مدیرعامل جدید استقلال را بیشتر بشناسید · مکان موقعیت ...
دیدار مدیران غول‌های جهان تکنولوژی با اوباما | دنیای وب | DW.COM | 23.03 ...
www.dw.com/fa-ir/...غولهای...تکنولوژی.../a-1751503...
Translate this page
Mar 23, 2014 - مدیران شش کمپانی بزرگ تکنولوژی مستقر در آمریکا٬ از جمله گوگل٬ فیس‌بوک٬ نت‌فلیکس و دراپ‌باکس٬ در ... بی‌خاصیت‌ترین پسوردهای سال گذشته را بشناسید ... اتحاد چهار روزنامه بریتانیایی در مقابل فیس‌بوک و گوگل 08.08.2016.
لوکس ترین ماشین های سال 2016 - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/computer.../لوکس-ماشین.html
Translate this page
Jul 27, 2016 - اخبار تکنولوژی › لوکس ترین ماشین های سال 2016 ... ماشین های لوکس چه از نظر طراحی ظاهری زیبا و قابلیت های فوق العاده و چه از نظر طراحی .... 10 ماشین سفارشی غول های بزرگ طراحی ... بهترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسید ...
ارزشمندترین گنجینه های گمشده تاریخ را بشناسید - کجارو
www.kojaro.com/2016/.../greatest-history-lost-treasure...
Translate this page
1 day ago - او تنها در طول دو سال (۱۷۱۶ تا ۱۷۱۸) ثروت بزرگی برای خودش دست و پا کرد. .... خود نداشته‌اند و همچنان این غول افسانه‌ای همراه با یاران و سرمایه عظیم خود، در ته ... دولت چین و همچنین محدودیت‌هایی که تکنولوژی فعلی برای انسان رقم زده است، ...
موتور جستجوی قطره
www.ghatreh.com/
Translate this page
واشنگتن: حمله بمب افکن های روسیه از ایران شاید نقض قطعنامه شورای امنیت ... وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در مسابقات المپیک 2016 ریو روی تخته رفت اما . ... تبلت جدید iPad Pro سال آینده عرضه خواهد شد ..... به نقل از تلگراف، با ورود تکنولوژی روز به صنایع کشاورزی و باغداری سرعت .... 70 - کاریکاتور/ بالاخره غول گرفتیم!
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 877
  • بازدید سال : 378,488
  • بازدید کلی : 4,158,266