loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 263 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش

مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش

مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش 

کیم کارداشیان را اکنون همه دنیا می شناسند و نیازی به معرفی ندارد,همسرش کانیه وست هم همچنین.پس مقدمه چینی را کنار گذاشته و یک راست برویم سر وقت مصاحبه. کارداشیان و کانیه وست، در حال حاضر یکی از مشهورترین و ثروتمندترین زوج های جهان اند. این بار سری به خانه آنها می زنیم تا مصاحبه ای در مورد زندگی خصوصی آنها داشته باشیم.
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرشآیا از ظاهر همسرت راضی هستی؟

 

کانیه: در حقیقت آنچه مرا جذب کرده، قلب اوست.

 

کیم: در مورد من هم همین طور است.

 

آهنگ مورد علاقه ات چیست؟

 

کانیه: «All Along the Watchtower» جیمی هندریکس.

 

کیم: من هم عاشق آهنگ «Only One» وست و پل مک کارتنی هستم.

 

کدام آهنگ تیلور سوئیفت را بیشتر از همه می پسندی؟

 

کانیه: من؟ هیچکدام.

 

کیم: من قبلا یکی از طرافداران او بوده ام.

 

کتاب مورد علاقه ات؟

 

کیم: «Embraced by the Light» این کتاب در مورد زنی است که در حین عمل جراحی جان خود را از دست می دهد. او به بهشت می رود و از خاطرات خود در آنجا می گوید. در واقع پدرم(رابرت کارداشیان) بود که این کتاب را به من هدیه داد. پس از مرگ او تمام خانه را به دنبال این کتاب گشتم و آن را خواندم. این کتاب به من کمک زیادی کرد.

 

کانیه: ممم… جوابی برای این سوال ندارم.

 

ستاره مورد علاقه تان در کودکی چه کسی بود؟

 

کیم: جانی دپ. جواب کانیه هم پاملا اندرسون. غیر اینه؟

 

کانیه: نه! دقیقا می خواستم همین را بگویم.

 

از شخصیت های تاریخی چطور؟

 

کیم: این سوال سختیه.

 

کانیه: محمدعلی، مریلین مونرو…

 

آیا استعداد پنهانی هم دارید که طرافداران تان از آن هیچ نمی دانند؟

 

کانیه: من می توانم نیت دیگران را بخوانم. خیلی درست و سریع. این توانایی برای دیگران هم عجیب است.

 

کیم: من هم وقتی دیگران دروغ می گویند، کاملا احساس می کنم.مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرشاز چه چیزی می ترسی؟

 

کیم: می توانم بگویم که تا حدودی از چاق شدن می ترسم. تناسب اندام برای من اهمیت زیادی دارد و برای به دست آوردن آن هر کاری می کنم.

 

کانیه: من قبلا در مورد شرایط مالی ام نگران بودم زیرا بدهی های زیادی داشتم اما حال هیچ نگرانی در این باره ندارم. این را هم بگویم که من حتی در مورد این که دیگران در موردم چه فکری می کنند هم بی تفاوتم. شاید این در تناقض با درک عمومی باشد اما من واقعا به فکر کردن هیچ علاقه ای ندارم. معمولا فکر نمی کنم. شاید دیگران این خصوصیت من را نپسندند اما واقعیت این است.

 

در طول روز چقدر می خوابی؟ در شبکه های اجتماعی که مدام خوابی!

 

کیم: او می تواند هر جا که اراده کند، بخوابد.

 

کانیه: من می تونم این کار را انجام بدم چون واقعا از خواب لذت می برم.

 

کیم: یک بار کانیه من را به یکی از فشن شوهای پاریس برد. از آنجا که کسی را نمی شناختم، بسیار استرس داشتم. همان جا که بود که کانیه روی میزی که نشسته بودیم، خوابش برد. بعد هم گفت: «ببخشید من جت لگ شدم.» البته این جمله ای است که مدام از او می شنوم، حتی اگر ماهها در خانه باشیم.
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرشمن خودم هم هر روز ساعت 6 صبح بیدار می شوم و با مربی ام برای ورزش کردن و دویدن به بیرون از خانه می روم.

 

عادت بد؟

 

کیم: من همیشه از این که تناسب اندام مورد علاقه ام را ندارم شاکی ام. «من هیچی برای پوشیدن پیدا نمی کنم!» کانیه این جمله را بارها و بارها از من شنیده است.

 

کانیه: خب به نظر من این سخت گیری کیم است. او دوست دارد همیشه لباس هایی که موجب الهام دیگران می شوند، به تن کند.

 

از رفتارهای کیم برایمان گفتی، چه چیزی برای خودت آزار دهنده است؟

 

برای من هم این که یک طراح بتواند 40000 کفش را در عرض 2 دقیقه بفروشد آزار دهنده است.

 

بهتر است موضوع را عوض کنیم. چه نوع سلفی را می پسندی؟

 

کیم: سلفی در آینه.

 

کانیه: من هم عاشق سلفی های کیم هستم ولی واقعا عکس های خودم را دوست ندارم.
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرشاز کدامیک از پست های توییترت راضی و از کدام پشیمان شده ای؟

 

کیم: من از هیچ کدام پشیمان نیستم. عادت هم ندارم پستی بگذارم و سپس پاک کنم.

 

رنگ موی تیره یا بلوند؟

 

مطلقا بلوند.

 

چرا عکس های خصوصی ات را منتشر می کنی؟

 

من آنها را منتشر می کنم نه برای این که تعریف و تمجید دیگران را برانگیزم، تنها برای این که دوست شان دارم و دوست دارم که دیده شوند. مثلا من یک عکسی را از پارسال تو گوشیم نگه داشته بودم و مدام نگاه می کردم و تنها به این دلیل که دوست اش داشتم، چند روز پیش آن را منتشر کردم.

 

آخرین چیزی که برای خودتان و یا حتی یکدیگر خریدید، چه بود؟

 

کیم: صندل «Isabel Marant» آخرین چیزی بود که من برای خودم خریدم. البته از آنجا که من کفش تخت نمی پوشم، خرید این صندل برایم سخت بود. در مورد کانیه هم.. او در خرید به شدت سخت گیر است، بنابراین معمولا من برای او خرید می کنم.

 

کانیه: آخرین چیزی که خریدم، یک جزیره برای تولد کیم بود. جزیره دور… خیلی دور… آنقدر که دست هیچ کسی به ما نمی رسد.

 

آیا چیزی هست که نخواهید دیگران از آن چیزی بدانند؟

 

کیم: بله، وقتی چاق می شوم.

 

کانیه: همان چیزی که در زایمان دوم کیم، برایش اتفاق افتاد.

 

کدام برنامه تلویزیونی را دنبال می کنی؟

 

کیم و کانیه: «Empire»

 

اگر نامرئی می شدی، چه می کردی؟

 

کیم: من کارهای فرزندانم را زیر نظر می گرفتم. دخترم هنگام بازی با خودش حرف می زند و دوست دارم از تمام آن لحظات فیلم بگیرم.

 

کانیه: می بینید؟ کیم همیشه از من بهتره.مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرشچه چیزی شما را می خنداند؟

 

کیم: کارهای کانیه.

 

کانیه: کارهای کیم.

 

اما این جواب من نبود! در هر صورت بگذریم. به من بگو تنها چیزی که با خودت به جزیره می بری، چیست؟

 

کیم: تلفن و کودکانم.

 

کانیه: من اینطوری نیستم! من لپ تاپ و اینترنت را با خودم می بردم

 

دوست داری دیگران تو را چگونه با یاد آورند؟

 

کیم: زنی که در شغل خود موفق، باهوش و سخت کوش است و در آن واحد قادر است مادر خوبی برای فرزندانش باشد.

 

کانیه: اراده. من اراده قوی ام را به هوش زیاد ترجیح می دهم.

 

کیم: آدم ها توانایی های زیادی دارند اما به کار گرفتن و تقویت آنها به بهترین شکل کار هر کسی نیست. من کانیه را به خاطر اراده خوبی که دارد، تحسین می کنم.

 


Google
About 553,000 results (0.63 seconds)
Search Results
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مصاحبه-جالب-با-کیم-کارداشیان-همسر...
Translate this page
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش کیم کارداشیان را اکنون همه دنیا می شناسند و نیازی به معرفی ندارد,همسرش کانیه وست هم همچنینپس مقدمه چینی را.
Images for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎Report images
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
8 hours ago
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
7 hours ago
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
1 day ago
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
Image result for ‫مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش‬‎
More images for مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش
همسر کیم کارداشیان همه را شوکه کرد (عکس)
www.irannaz.com/wife-kim-kardashian-all-shocked-p...
Translate this page
جالب است که این خواننده 38 ساله در یک اتفاق بسیار مشهور در سال 2009، هنگامی که ... چندی پیش کیم کارداشیان با انتشار یک عکس سلفی از خود و همسرش با هیلاری ...
مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش - دانلود
wikima.ir/news/239025
Translate this page
4 days ago - مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش من خودم هم هر روز ساعت 6 صبح بیدار می شوم و با مربی ام برای ورزش کردن و دویدن به بیرون از خانه می روم.
مصاحبه خصوصی با کیم کارداشیان کانیه وست - صفحه نخست
jahansite.xyz/post/?q=مصاحبه...با+کیم+کارداشیان...
Translate this page
به تازگی کيم و همسرش کانيه وست عکس هایی برای مجله هارپر بازار گرفته اند. عکس های جدید کيم کارداشيان Kim Kardashian و همسرش کانيه وست Kanye West روی مجله ...
تصاویر جدید کیم کارداشیان با همسرش
www.amazing.ir/.../new-images-of-kim-kardashian-wi...
Translate this page
کیم کارداشیان, عکس شوهر کیم کارداشیان, عکس های جدید کیم کارداشیان, کیم کارداشیان و همسرش.
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
Translate this page
کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست از زندگی خصوصی شان می گویند / آیا از ظاهر همسرت راضی هستی؟ کیم کارداشیان و ... عکس جالب و زیبای آریانا گرانده با مدل موی جدید!
جنجال انتشار عکس های برهنه کیم کارداشیان! کیم یک الاغ است!!! - آکا
www.akairan.com/fun/tanz/2014112223844.html
Translate this page
عکس های جدید کیم کارداشیان و همسرش برای مجله هارپر بازار · ... پسران احمقی که با چند عمل جراحی خود را شبیه "کیم کارداشیان" کردند +تصاویر ...
هدیه جالب کیم کارداشین و همسرش به دخترشان! + عکس -آکا - آکاایران
www.akairan.com/fun/tanz/201411133357.html
Translate this page
کیم کارداشین,هدیه جالب کیم کارداشین,کیم کارداشین و همسرش ... عکس با حجاب کیم کارداشین برای یک مجله عربی! ... 2 عکس جدید از دختر کیم کارداشین · هدیه جالب ...
سوپرایز جالب کیم کارداشیان برای تولد همسرش + تصاویر - نمناک
namnak.com/16101-سوپرایز-کیم-کارداشیان.html
Translate this page
Rating: 2.9 - ‎28 reviews
نمناک سرگرمیگوناگون سوپرایز جالب کیم کارداشیان برای تولد همسرش + تصاویر ... در سال 2010 کیم کارداشیان با 6 میلیون دلار درامد پر درامدترین ستارهٔ برنامه های واقع نما شد. ... خوشگذرانی های تابستانی در اینستاگرام بچه پولدارها +عکس.
مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!! | ایران سنتر
irctr.ir/ent/1459352468mt5ak
Translate this page
Mar 30, 2016 - مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!! جن آتکین Jen Atkin آرایشگر دختران کارداشیان، کریسی تایگن و جینا دوان ا. ... با هیلاری کلینتون · تلاش همسر کیم کارداشیان برای راضی کردن کیم برای سومین بارداری!
عکس های کیم کارداشیان و همسرش در یک مراسم سال 2015 - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
Translate this page
عکس های دیدنی و غیر قابل باور از خانواده ای با 19 فرزند. تاثیر ... عکس جدید کیم کارداشیان در سال 2015 ، عکس های کیم کارداشیان و همسرش ... مطالب و عکس های جالب.
ستاره ها - بزرگترین آرزوی همسر کیم کارداشیان چیست؟
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/12528/
Translate this page
این ستاره جنجالی هالیوودی که از " کیم کارداشیان" ستاره پر حاشیه امریکایی صاحب یک دختر است و در مصاحبه ای اعلا م کرد آرزوی ... او برای ازدواج با " کیم کارداشیان " این بود که او هرگز عمل جراحی زیبایی نداشته باشد. ... عکس های جالب روز هشتم المپیک.
دنیای هالیوود و بالیوود - اس ام اس
www.samatak.com/cinema/hollywood
Translate this page
عشق بازی جنیفر لوپز با مرد رقاص 29 ساله در خیابان + تصاویر ... کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست و پسرش سینت وست (عکس) ...
اولین دیدار مادر کیم کارداشیان با شوهر تغییر جنسیت داده اش! +عکس
www.niksalehi.com/special/archives/021804.php
Translate this page
Aug 16, 2015 - سلفی کیم کارداشیان با مادرش کریس(وسط) و پدرناتنی تغییر ... عکس های جدید کیم کارداشیان و دخترش! ... دو عکس جدید از سپهر حیدری و همسرش ...
عکس های جالب کیم کارداشیان قبل از شهرت | ساتین
saten.ir › جالب و خواندنی
Translate this page
Mar 16, 2015 - همسر کیم کارداشیان لو رفته کیم کارداشیان عکس لخت کیم کارداشیان ... + عکس · افتخار همسر خواننده سرشناس به رابطه جنسی با ۵ زن معروف و زیبا!
حقایقی جالب از زندگی کیم کارداشیان +عکس - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
Translate this page
عکس های کیم کارداشیان,عکس کیم کارداشیان, عکسهای جدید کیم کارداشیان, همسر ... اولین ازدواج او با " دین توماس" است . ... با این کار جالب همسر خود را شگفت زده کنید.
مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!! | News File
newsfile.ir/.../مصاحبه+ای+جالب+و+خواندنی+با+آرایشگ... - Translate this page
مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان! ... آفتاب - 17 ساعت پیش; واکنش همسر هادی نوروزی به انتخاب قاطعانه گل کاپیتان فقید پرسپولیس همسر ...
مصاحبه خصوصی با کیم کارداشیان و کانیه وست - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=مصاحبه...با+کیم+کارداشیان+و...
Translate this page
به تازگی کيم و همسرش کانيه وست عکس هایی برای مجله هارپر بازار گرفته اند. عکس های جدید کيم کارداشيان Kim Kardashian و همسرش کانيه وست Kanye West روی مجله ...
مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!! - سیمرغ
tnews.ir/news/b8fc60015075.html
Translate this page
Mar 31, 2016 - مرد وقتی از شکایت همسرش مطلع شد، خود را حلق آویز کرد · عکس یادگاری ... مد و ستاره ها. > مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!
رابطه دختر ایرانی با همسر «کیم کارداشیان»+عکس – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/رابطه-دختر-ایرانی-با-همسر-...
Translate this page
قبادی گفت: کانی وست در رابطه با کیم کارداشیان فریب خورده است و این رابطه صرفا برای ... +عکس کیم کارداشین همواره دنبال مد و طرح های جدید لباس و آرایش است.
عکس کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست
faro.ir/.../عکس-کیم-کارداشیان-همسرش-کانیه-وست.ht...
Translate this page
Jun 15, 2016 - کیم کارداشیان Kim Kardashian در سال 2014 با کانیه وست Kanye West خواننده آمریکایی ازدواج ... عکس جدید محمدرضا شجریان و همسرش در بیمارستان.
عکس های دیدنی از منزل مجلل کیم کارداشیان و همسرش - تکناز
www.taknaz.net/spectacular-photos-of-kim-luxury-ho...
Translate this page
نگاهی به خانه با زیربنای 745 متر مربعی کیم کارداشیان بیاندازید. این خانه در کالاباساس ... بازگشت جالب سحر قریشی از خارج + عکس · دستگیر شدن عروس و داماد ...
عکس های جدید کیم کارداشیان در دوران بارداری · جدید 95 -گهر
gahar.ir/عکس-های-جدید-کیم-کارداشیان-در-زمان-بارد/
Translate this page
Kim+Kardashiangahar.ir 1 عکس های جدید کیم کارداشیان در دوران بارداری ... مصاحبه جالب و خواندنی با نیوشا ضیغمی . ... جدیدترین عکس سام درخشانی و همسرش ۹۵ .
مصاحبه خصوصی با کیم کارداشیان کانیه وست - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=مصاحبه...با+کیم+کارداشیان...
Translate this page
به تازگی کيم و همسرش کانيه وست عکس هایی برای مجله هارپر بازار گرفته اند. عکس های جدید کيم کارداشيان Kim Kardashian و همسرش کانيه وست Kanye West روی مجله ...
صدخبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
گفتگو. مصاحبه خصوصی با کیم کارداشیان و کانیه وست .... تابستان سوزان تکفیری‌ها با «بک فایر» تکمیل شد +عکس ... یکی از نکات جالب این است که بر اساس پیمان SALT بین شوروی سابق و آمریکا، توان .... همسر بازیگر مشهور سینما زندانی شد.
شرط بیانسه و همسرش برای حضور در عروسی کیم کارداشیان + ... - تاپ ناز
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار سلبریتی ها
Translate this page
Mar 11, 2014 - شرط بیانسه و همسرش برای حضور در عروسی کیم کارداشیان +تصاویر " جی زد " و " بیانسه " آشنایی و دوستی ... عکس پسران دخترنمایی که با جراحی زیبایی شبیه کیم کارداشیان شدند! ... عکس های جدید انریکه ایگلسیاس و دوست دخترش!
کیم کارداشیان با همسرش به خاطر فرزندش اختلاف پیدا کرد! - ایران
www.iranstyle.ir/کیم-کارداشیان-با-همسرش-به-خاطر-ف...
Translate this page
بعد از به دنیا آمدن "نورث وست" فرزند مشترک " کیم کارداشیان " معروف و همسر رپرش ... این طراح برجسته چندی پیش در مصاحبه اش گفته بود از شهرت کارداشیان برای ... بازیگر مشهور هالیوودی درحال رنگ کردن موهایش +تصاویر جالب · کیم کارداشیان با رنگ ...
سایت خبری | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
qpadi.ir/
از عواقب اسراف در آپلود عکس های جدید این است که مجبور میشوی به عکس های آرشیوی و قدیمی روی بیاوری. بابک جهانبخش ..... مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش.
شوخی اوباما با همسر کیم کارداشیان - مجله اینترنتی دوستان
www.dustaan.com › اخبار سیاسی و بین الملل
Translate this page
Oct 12, 2015 - همسر کانی وست، کیم کارداشیان یکی از شخصیت‌های برنامه‌های تلویزیونی واقعیت‌نماست. ... توضیحات مهدی هاشمی نسب درباره عکس های جنجالی اش با کریمی · تصاویر/ ... تصاویری جالب از ازدواج دسته جمعی زوج های جوان با لباس سنتی ...
وب سایت بروزترین ها
www.berooztarinha.com/
Translate this page
عکس های جدید کیم کارداشیان با یک تیپ زیبا در فرانسه ... در این عکس او در صف انتظار یک بیمارستان عمومى نشسته است. ... پرنسس ماری همسر ولیعهد دانمارک ...
عکسهای آلبوم کودکی و خانوادگی کیم کارداشیان | مجله اینترنتی تو ...
tozibae.ir/.../عکسهای-آلبوم-کودکی-و-خانوادگی-کیم-ک...
Translate this page
Feb 2, 2016 - برترین ها: خاندان بزرگ کارداشیان با حضور در مجموعه واقع نمای «چشم و هم‌چشمی با ... کیم کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر ... + عکس مورد عجیب و جالب کیم کارداشیـان! + · سوژه شدن کاهش وزن و اندام جدید مانکن سرشناس! ... عکس · همسر بازیگر زن سرشناس کشورمان بازداشت شد!
دو عکس جدید از سپهر حیدری و همسرش
firemovie.ir/news/151704
Translate this page
[unable to retrieve full-text content] سپهر حیدری دو عکس جدید &am. ... مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش · سری جدید زندگی مردم سرزمین ایران به روایت تصویر.
مدل آرایش صورت و مدل موی کیم کارداشیان - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../مدل-آرایش-صورت-و-مدل-م...
Translate this page
6 days ago - کیم کارداشیان مدل و بازیگر سرشناس هالیوودی و همسر کانیه وست می .... مصاحبه جالب و خواندنی با آرایشگر موهای کیم کارداشیان و خواهرانش +عکس.
مطالب خواندنی و جالب - ناز وب
www.nazweb.ir/news_cats_3.html
Translate this page
مطالب خواندنی،جالب و دیدنی،عکس دیدنی،زیبا و خواندنی ،کوتاه،مجموعه داستان ... ناپلئون با مسواک گران قیمتش همه را شوکه کرد (عکس) ... (عکس) · همسر زیبا و خوش چهره.
عکس هایی از جشن تولد میلیاردی دختر کیم کارداشیان - تالاب
www.talab.ir/.../photos-billions-birthday-girl-kim.html
Translate this page
کیم کارداشیان” و همسرش به مناسبت اولین سالگرد تولد دخترشان یک جفت ... خلوئی کارداشیان , خواهر کیم, با ظاهر و تیپ متفاوتی در این مراسم حضور پیدا کرده بود. ... طراح معروف راشل نیز یک جفت کفش زیبا و اختصاصی برای نورث وست به عنوان هدیه ...
ماجرای طلاق کیم کارداشیان از همسرش کانيه وست + عکس
www.sefidak.com/pic.../kim-kardashian-divorce
Translate this page
2 days ago - ماجرای طلاق کیم کارداشیان از همسرش کانيه وست + عکس ... با این حال وست در مصاحبه ای که به تازگی داشته تا توانسته از همسر الکی مشهورش تعریف کرده است. او در این مصاحبه .... عکس جدید منتشر شده از همسران سیاستمداران معروف ایران ...
بیوگرافی کیم کارداشیان+عکس کیم کارداشیان - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/بیوگرافی-کیم-کارداشیان
Translate this page
مجله Vogue در جدیدترین شماره خود عکس هایی از کیم کارداشیان به همراه همسر و دخترشان منتشر کرد. جدیدترین عکس های kim .... مصاحبه جالب وخواندنی با شاهرخ استخری ...
شرط بیانسه و همسرش برای حضور در عروسی کیم کارداشیان + ... - پرداد
www.pardad.ir/N_شرط-بیانسه-و-همسرش-برای-حضور...
Translate this page
Mar 10, 2014 - " جی زد " و " بیانسه " آشنایی و دوستی نزدیکی با " کیم کارداشیان " و " کانیه وست " دارند. " کانیه وست " اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است از " جی زد " خواسته تا به عنوان ساقدوش او در مراسم ... تصویری جالب از معمر قذافی در لباس زنانه !
مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان!! - SPI News
spinews.ir/.../94463-مصاحبه-ای-جالب-و-خواندنی-با-آرای...
Translate this page
Mar 31, 2016 - سبک زندگی. > مد و لباس. > مد و ستاره ها. > مصاحبه ای جالب و خواندنی با آرایشگر معروف کیم کارداشیان! ... مصاحبه ای جالب با جن آتکین Jen Atkin ، آرایشگر معروف هالیوودی ..... عکس جدید گلاره عباسی و همسرش در مراسم… عکس عجیب آنا ...
کیم کارداشیان هم زمان دو همسر دارد! +عکس - اس ام اس
www.4jok.com/pages/2069
Translate this page
کیم کارداشیان که معمولا خندان است، به علت حاضر نشدن همسر سابقش هنگام خروج از دادگاه چهره ای عبوس و ... واکنش جالب مهناز افشار با دیدن کنار کاریکاتور خود +عکس
تصاویر رابطه کیم کارداشین و یک سیاه پوست با وجود داشتن همسر ...
www.tafrihi.com/تصاویر-رابطه-کیم-کارداشین-و-یک...
Translate this page
Apr 27, 2012 - ۰ نظر · تصاویری جالب از مجسمه های چوبی ریشو! .... تصاویر رابطه کیم کارداشین با سیاه پوست دیگر با وجود داشتن همسر ... در همین حال همسر سابق کیم، در مصاحبه ای اعلام کرد آنها لیاقت چنین زندگی کردنی را دارند و این کارهای کیم اصلا ...
حاشیه های بازیگران زن و مرد ایرانی | دنیای بازیگران خارجی - 14
www.znew.ir/categories.aspx?acatid=15&Page=14
Translate this page
مصاحبه با مونا احمدی بازیگر کم حاشیه همراه با عکسهای جدید گفت و گو با مونا احمدی ... جدیدترین خبرها از کیم کارداشین همراه با عکسهای جدید و دیدنی جدیدترین خبرها از ...
چرا رابطه کیم کارداشیان با شوهرش سرد شد - ساعت24
www.saat24.com/.../چرا-رابطه-کیم-کارداشیان-با-شوه...
Translate this page
Apr 7, 2016 - چرا رابطه کیم کارداشیان با شوهرش سرد شد ... این وب سایت با انتشار خبری نوشته است که آنها به تازگی به خانه ای جدید نقل مکان ... کیم کارداشیان و کانیه وست دو سال است که با هم ازدواج کرده اند. ... سپهر حیدری و همسرش در جنگل/عکس.
کیم کارداشیان با حجاب کامل + عکس - جذاب
www.jazzaab.ir/news_detail_7207.html
Translate this page
اس ام اس های جدید و جالب · گفتگو با امیرحسین رستمی +عکس همسر و پسرش ... تزیینات جدید کوسن برای حلقه های ازدواج · تست جالب ... خواستگاری جالب روی سکوی مدالهای المپیک+عکس .... کیم کارداشیان در دوبی چادر پوشید و با حجاب کامل در شهر ظاهر شد.
مقایسه کیم کارداشیان با همسر رییس جمهور آمریکا در زمینه آپلود عکس در ...
www.elife.ir › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
Translate this page
Nov 5, 2013 - سرگرمی مطالب جالب و خواندنی · مقایسه کیم کارداشیان با همسر رییس جمهور آمریکا در زمینه آپلود عکس در اینستاگرام! ... نامزد کیم کارداشیان، کانی وست (خواننده) اعتقاد دارد که این عادلانه نیست مجله معتبر ووگ تصویر همسر باراک اوباما، ...
غافگیری همسر به سبک کیم کارداشیان/ عکس - پارسینه
www.parsine.com/.../غافگیری-همسر-به-سبک-کیم-ک...
Translate this page
Jun 10, 2015 - نمایی جالب از کمد لباس برخی ستاره ها/عکس ... آخروعاقبت بی برنامگی های کیم کارداشیان و کانیه وست + عکس ... من گفتم با چی غافلگیرش کرده.
سوپرایز جالب کیم کارداشیان برای تولد همسرش - زیباکده
www.zibakade.com › ... › سینما ، تئاتر و تلویزیون
Translate this page
Jun 11, 2015 - سوپرایز جالب کیم کارداشیان برای تولد همسرش کیم کارداشیان ... کیم کارداشیان این استادیوم را به میلغ 150 هزار دلار برای یک روز اجاره کرد تا شوهرش کاینه وست، با اعضای خانواده و ... عکس های مهناز افشار در تبلیغات ساعت ایونت.
کیم کارداشیان و همسرش با لباس های رسمی و مجلسی عکس - فان پاتوق مجله ...
www.funpatogh.com/کیم-کارداشیان-و-همسرش-با-لبا...
Translate this page
کیم عکس های جدیدی از خودش و همسرش کانیه وست منتشر کرده است که با لباس های رسمی و مجلسی دیده می شوند. ... درادامه عکس های جدید کیم کارداشیان را مشاهده می کنید.
شبکه اجتماعی تبیان | جالب و خواندنی | این ستاره 34 ساله که با همسر خود ...
net.tebyan.net/index.aspx?pid...c...1
Translate this page
Dec 14, 2014 - برترین ها اخبار مرتبط : عروسي كيم كارداشيان در كاخ ورساي/عكس عکس بانمک ... این ستاره 34 ساله که با همسر خود کانی وست (خواننده رپ)، ژوئن گذشته ... کیم کارداشیان برای وزنی که طی مدت بارداری اضافه کرده است، خدا را مقصر می داند.
Searches related to مصاحبه جالب با کیم کارداشیان و همسرش

اسم شوهر کیم کارداشیان

نام همسر کیم کارداشیان

لیلا قبادی

شوهر کیم کارداشیان کیست

همسران کیم کارداشیان

کیم کارداشیان پاکستان

کیم کارداشیان بیوگرافی

كانيه وست
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 39,802
  • بازدید سال : 309,844
  • بازدید کلی : 4,089,622