loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 157 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم

 

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و تنها روی بازگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوبش تمرکز دارد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در سال 2012 از منچستریونایتد با انتقالی آزاد به یوونتوس رفت اما در این تابستان با انتقالی 105 میلیون یورویی به الدترافورد برگشت تا به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود.

 

 

 

او اکنون می خواهد با منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر شود و این تیم را به چمپیونزلیگ برگرداند. او به خبرنگاران گفت:" من تنها از بازی کردن لذت می برم. به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم. این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم. تنها به قهرمانی در لیگ فکر می کنم.


هدف من همیشه این است که شماره یک باشم و بهترین. بنابراین هدف ما این است که لیگ را فتح کنیم. ما می خواهیم به چمپیونزلیگ برگردیم زیرا ما به لیگ تعلق داریم."

 

 


Google
About 119,000 results (0.73 seconds)
Search Results
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر...
Translate this page
9 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
Images for ‫پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم‬‎Report images
Image result for ‫پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم‬‎
Image result for ‫پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم‬‎
Image result for ‫پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم‬‎
9 hours ago
Image result for ‫پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم‬‎
1 day ago
More images for پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم | خبروان
khabarone.ir/news/3275027
Translate this page
9 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم – ς੭ς੭:: دیانا چت ::ς੭ς੭
www.chathestoo.ir/پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نم...
Translate this page
8 hours ago - چت,چتروم,چت روم,چت کردن,سایت چت,برنامه چت,❤سایت چت فارسي,بزرگترين چت ايراني❤,چت چت روم دیانا, دیانا چت , چت دیانا،حس تو چت,بکس دیانا ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/147146604089424
Translate this page
پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و تنها روی بازگرداندن ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/23835070 - Translate this page
9 hours ago - پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در سال 2012 از منچستریونایتد با انتقالی آزاد به یوونتوس رفت اما ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0255480
Translate this page
9 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
هرلحظه، پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم
harlahze.com/.../پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی-...
Translate this page
9 hours ago - او به خبرنگاران گفت:" من تنها از بازی کردن لذت می برم. به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم. این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم. تنها به ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - دیگه چه خبر
dgchekhabar.com/news/sport/4164
Translate this page
8 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/.../پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی-کنم/
Translate this page
8 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
اخبار ورزشی » پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم
www.bkhabar.ir/.../پوگبا_به_قیمت_انتقالم_فکر_...
Translate this page
9 hours ago - و پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و تنها روی بازگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوبش تمرکز دارد.
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - چت روم فارسی - چت ایران
www.chaatiraan.ir/پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی...
Translate this page
8 hours ago - طلای وزن ۶۹ کیلوگرم به بوکسور قزاق رسید · نخستین طلای کاروان اندونزی کسب شد · برنامه کاروان ایران در .... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم | کاماند نیوز
kamandnews.ir › اخبار ورزشی
Translate this page
9 hours ago - او به خبرنگاران گفت:” من تنها از بازی کردن لذت می برم. به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم. این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم. تنها به ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/194695
Translate this page
8 hours ago - n \n کد خبر: 1350948/30 زمان: 00:50 1395/05/28 \n \n.
پوگبا به قیمت انتقالم فکر نمی کنم | ورزش3
lavdan.ir/l.php?...پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی-...
Translate this page
پوگبا به قیمت انتقالم فکر نمی کنم | ورزش3 - لاودان.
خبر گزاری ایرسا » پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم
www.irsanews.com/26287
Translate this page
9 hours ago - پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم. پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم. کلیدواژه ها : این خبر را به اشتراک بگذارید : ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/146148
Translate this page
9 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - اخبار
www.wikipg.com/.../پوگبا:-به-قیمت-انتقالم-فکر-...
Translate this page
9 hours ago - پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او پرداخت، باعث نگرانی اش نمی شود و ...
اخبار منچستریونایتد
tnews.ir/Tags/منچستریونایتد
Translate this page
نگاهی به آمار استثنایی آقای خاص در بازی های خانگی؛ شکست در خانه کمتر از ۴ درصد! نگاهی به ... شیاطین سرخ در فکر سوپرماریو !! شیاطین ... مینو رایولا با دستمزدی که از انتقال پوگبا نصیبش شد چه کرد! + عکس ... شیاطین سرخ بازیکن مازاد لیورپول را می خرند؟ شیاطین ... مدیر برنامه پوگبا پول حاصل از فروش پوگبا را چطور خرج کرد؟
پوگبا:برایم مهم نیست به چه قیمتی فروخته شده ام
tnews.ir/news/0a4a68748962.html
Translate this page
15 mins ago - وی در این باره افزود: من تنها از بازی کردن لذت می برم، به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم، این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم و تنها به قهرمانی ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم نیمه شب پنجشنبه 28 مرداد 95 ...
khabarche.ir/.../پوگبا--به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی-...
Translate this page
9 hours ago - قیمت ستاره نیمه شب پنجشنبه بیست و هشتم مرداد ماه 1395 خبر پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
پوگبا:برایم مهم نیست به چه قیمتی فروخته شده ام - صفحه اصلی
news.pishtaz.ir/.../پوگبا-برایم-مهم-نیست-به-چه-قیمت...
Translate this page
12 mins ago - وی در این باره افزود: من تنها از بازی کردن لذت می برم، به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم، این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم و تنها به قهرمانی ...
بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز گل نود 90
bultannews.ir/sport.aspx
Translate this page
... تکواندوی ایران به مصاف کرواسی می‌رود; پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم ... وعده شیرین وزیر ورزش به بهداد سلیمی و مجتبی عابدینی · تصویری از مایکل فلپس ...
نانی: بدون توجه به قیمت، پوگبا فوق العاده است | News File
newsfile.ir/.../نانی%3A+++بدون+توجه+به+قیمت،+پو...
Translate this page
ویستا - 5 ساعت پیش; پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت ...
پوگبا: قهرمانی در لیگ برتر، مهم ترین هدف من در منچستر است - بازدید
https://buzdid.ir/.../عاشورزاده-اسیر-المپیک-شد-و-مارا-...
Translate this page
3 hours ago - هدف من قهرمانی در لیگ برتر است و می خواهم منچستر را به جایگاه واقعی اش یعنی حضور در لیگ قهرمانان اروپا ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
روز دنیا |پوگبا: تنها به قهرمانی در لیگ فکر می کنم
roozedonya.com/.../پوگبا:-تنها-به-قهرمانی-در-لیگ-...
Translate this page
7 hours ago - پوگبا: تنها به قهرمانی در لیگ فکر می کنم. 0. 81 .... به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم. این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم. تنها به قهرمانی ...
پوگبا برایم مهم نیست به چه قیمتی فروخته شده ام - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=پوگبا...مهم...به...قیمتی...
Translate this page
وی در این باره افزود: من تنها از بازی کردن لذت می برم، به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم، این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم و تنها به قهرمانی در لیگ فکر می ...
جستجو - همه‌ی اخبار ورزش۳ - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/search?l=1&sr=75
Translate this page
این پایگاه اخبار را از حدود ۴۰۰ پایگاه خبری گردآوری می‌کند و در قالبی هوشمند به ... باید مصدومیتم را روی تشک مدیریت کنم ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم ...
پوگبا:برایم مهم نیست به چه قیمتی فروخته - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
5 mins ago - پوگبا:برایم مهم نیست به چه قیمتی فروخته شده ام ... می برم، به قیمت انتقالم فکر هم نمی کنم، این اتفاق رخ داده و من دیگر به آن فکر نمی کنم و تنها به ...
پوگبا: به پول فکر نمی کنم، هدفم قهرمانی در لیگ برتر است | - قطره
www.ghatreh.com/.../پوگبا-پول-فکر-نمی-کنم-هدفم...
Translate this page
1 day ago - مدیر برنامه پوگبا پول حاصل از فروش پوگبا را چطور خرج کرد؟ ... پوگبا: به پول فکر نمی کنم، هدفم قهرمانی در لیگ برتر است. پل پوگبا می گوید ...
طفره رفتن مورینیو از صحبت درباره پوگبا: مطمئنم که وود وارد بازیکن ...
www.tarafdari.com/.../طفره-رفتن-مورینیو-از-صحب...
Translate this page
Jul 21, 2016 - فکر نمی کنم صحبت کردن در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر درست باشد. مدیران من فوق .... به بازیشه در ضمن این قیمت به خاطر دندون گردی یووه هم هست.
تصویر ویلایی که از فروش پوگبا به ایجنت او رسید - صفحه نخست
jahansite.xyz/post/?q...که...فروش+پوگبا+به...
Translate this page
در ابتدا فکر نمی‌کنم صحبت کردن راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها کار درستی باشد. ... داستان انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد، با مشخص شدن رقم انتقال و سفر ...
اخبار یمن | نیوزام
www.newsum.ir/tags/yemen/
Translate this page
آخرین اخبار یمن را به صفحه‌های برگزیده خود اضافه کنید. عربستان با هدف نابودی یمن به درگیری دامن می زند. 20 دقیقه قبل .... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم ...
پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم - واضح
vazeh.com/.../پوگبا-به-قیمت-انتقالم-فکر-نمی-کنم
Translate this page
9 hours ago - پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، تاکید کرد قیمت بالایی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن او ...
قیمت پوگبا درمنچستر - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=قیمت+پوگبا+درمنچستر
Translate this page
در ابتدا فکر نمی‌کنم صحبت کردن راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها کار درستی باشد. پوگبا ... خبرگزاری فارس: مسئله انتقال پل پوگبا ستاره خروس‌ها از یوونتوس به ...
ایا پوگبا امروز به انگلیس می رود - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?...ایا%20پوگبا%20امروز%20به%2...
Translate this page
بعد از انتقال گرت بیل با 86 میلیون یورو در سال 2013، حالا پوگبا با مبلغ 92 میلیون .... در ابتدا فکر نمی‌کنم صحبت کردن راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها کار درستی باشد. ... باشگاه رئال مادرید به خاطر قیمت بالای مروارید سیاه از جذب او منصرف شد.
فقط برای عبور از خط پایان به ریو نیامده‌ام/ مرادی: المپیک آسان‌تر از ...
newslist.ir › اخبار › ورزشی › ورزش ۳
Translate this page
8 hours ago - به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، محمدجعفر مرادی در خصوص حضورش در رقابت‌های دوی ماراتن المپیک اظهار ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
باید مصدومیتم را روی تشک مدیریت کنم/ یزدانی: پیش‌بینی نتایج ...
www.farsipu.com/sport/ایران-نتایج-240124.html
Translate this page
8 hours ago - ... حتماً بانداژ داشته باشم و مصدومیتم را مدیریت کنم که تشدید نشود. ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم · تصویری از مایکل فلپس و همه مدال های ...
آخرین تصویر از والیبالیست ها در المپیک (عکس) | خبر 5
khabar5.com/News/1167974/b
Translate this page
5 hours ago - شکست 3 بر صفر مقابل ایتالیا والیبال را هم به جمع رشته هایی اضافه کرد که از المپیک خداحافظی کردند. ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
حذفی کاپ - کانته: دلیل آمدنم به چلسی، کونته بود - جام حذفی فوتبال ایران
www.hazfi-cup.com/news?id=361744...به...
Translate this page
9 hours ago - البتنه من نمی خواستم از لیگ برتر و انگلیس خارج شوم و به همین دلیل به چلسی پیوستم. امیدوارم سال دیگر ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
پایگاه خبری هتل جار - فقط برای عبور از خط پایان به ریو نیامده‌ام/ مرادی ...
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
7 hours ago - به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، محمدجعفر مرادی در خصوص حضورش در رقابت‌های دوی ماراتن المپیک اظهار ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
باید مصدومیتم را روی تشک مدیریت کنم/ یزدانی: پیش‌بینی ... - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../باید-مصدومیتم-را-روی-تشک-م...
Translate this page
9 hours ago - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا یزدانی، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از مسیر ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
Football.ir - اخبار فوتبال : «پل پوگبا»
football.ir/news/list/person/paul-pogba-9257.html
Translate this page
البته فکر نمی‌کنم پل قصدی از این کار داشت، اما به هر حال این اتفاق می‌افتاد. ... میان باشگاه‌هایی یوونتوس و منچستریونایتد برای انتقال پل پوگبا به اولدترافورد، ... نایب رئیس این باشگاه قیمتی که یووه برای فروش هافبک فرانسوی‌اش تعیین کرده ...
پایگاه خبری تحلیلی فیدوس|اخبار خوزستان و ایران|feydus - فقط برای ...
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
8 hours ago - به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، محمدجعفر مرادی در خصوص حضورش در رقابت‌های دوی ماراتن المپیک اظهار ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
خبر اینجا - از حضور انصاری در تیم ملی تعجب می‌کنم/ برانکو: طارمی به ...
www.khabarinja.com/.../efecf38e308848e28a8288dc2...
Translate this page
12 hours ago - در مورد استقلال صحبتی نمی‌کنم، اما به‌طور کلی می‌گویم که در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی
fcbar3lona.ir/
Translate this page
بازگشت رسمی پوگبا به منچستریونایتد با ثبت رکورد گر1 هفته قبل; اشمایکل ... عمل موفقیت‌آمیز افشین پیروانی (عکس) · پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم ...
استقلالی نیوز - واکنش سرپرست پرسپولیس به شائبه پیشنهاد مربی ...
est7football.mihanblog.com/post/457
Translate this page
2 days ago - برنامه کاروان ایران در روز سیزدهم/ کیمیای تکواندوی ایران به مصاف کرواسی می‌رود · ◈ پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم · ◈ عمل موفقیت‌آمیز ...
پوگبا:فرانسه از بهترین تیم جهان خوب انتقام گرفت - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...پوگبا%3Aفرانسه...بهترین...
Translate this page
به بهانه حمله تروریستی به شهر نیس؛ تصاویر/ فرانسه از مردم سوریه انتقام گرفت! ... فکر می کنم پوگبا به خاطر مورینیو تصمیم گفت به منچستر بازگردد. .... لیسارازو درباره قیمت نجومی پوگبا نیز گفت: این که بد نیست، خوشحالم که یک هم وطن ...
اولین ۷ رقمی انگلستان؛ پوگبا به اندازه مسی نمی ارزد! | بارسانیوز
barcanews.org/post/54678/
Translate this page
Jul 31, 2016 - اولین ۷ رقمی انگلستان؛ پوگبا به اندازه مسی نمی ارزد! ... چنین انتقالی را ندارد به صورتی که تنها دو ستاره حال حاضر فوتبال اروپا از نظر او تا این میزان قیمت دارند. ... "من همیشه فکر می کردم که آیا انتقال 100 میلیون پوندی را خواهم دید؟
در نتیجه انتقال پرسود پوگبا به یونایتد/ خانه تاریخی ال کاپون به ...
www.ukhabar.ir/news/143599
Translate this page
5 hours ago - در نتیجه انتقال پرسود پوگبا به یونایتد/ خانه تاریخی ال کاپون به ایجنت ... بنا: قرار نیست خداحافظی کنم ... پوگبا: به قیمت انتقالم فکر نمی کنم.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,642
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,089
  • بازدید ماه : 15,089
  • بازدید سال : 392,700
  • بازدید کلی : 4,172,478