loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 157 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک

۲۱ام آبان ۱۳۹۲ نوشته Profile Photo اون نفر ۱۰ نظر


در مطلب قبلی دکوراسیون داخلی به خانه های کوچک پرداختیم و معماری اون. در این مطلب همچون مطالب مبلمان، رنگ و کنج در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک  و دکوراسیون داخلی و چیدمان در یک خانه کوچک و  تنظیم دکوراسیون پذیرایی خانه های کوچک نکاتی رو بیان میکنم که کمک میکنه فضا بزرگتر نشون داده بشه و با رعایتش حس راحتی بیشتری رو فراهم کنیم.

نشیمن کوچک

نشیمن کوچک

برای تبادل نظر و اطلاعات بیشتر همه شما عزیزان رو به گروه دکوراسیون داخلی دعوت میکنم.

در خانه های کوچک معمولا نشیمن و پذیرایی یکی میشه و به طور کلی فضایی هست برای تجمع اعضای خانواده و مهمان. پس باید طوری چیده بشه که گرم و صمیمی و دعوت کننده و صد البته راحت باشه.

راههای موثری وجود دارن که خیلی به بزرگتر کردن فضا کمک میکنن. درسته که شما نمیتونید دیوار های خانه تون رو باز تر کنید ولی با رعایت این راهکار ها و خلوت کردن فضا، میتونید به حس راحت داشتنتون در اون فضا کمک کنید.

مبلمان نشیمن کوچک

مبلمان نشیمن کوچک

فرم و اندازه مبل در دکوراسیون یک خونه کوچیک

نکته اول که از همه مهمتره و در واقع همه چیز به ون بستگی داره مبلمانه. اگر من جای شما بودم و مبلمان بزرگی داشتم، در درجه اول بهانه ای رو جور میکردم و مبل های خونه رو عوض میکردم. چرا که بیشترین تاثیر رو در تنگتر کردن فضا داره. اول از همه مبلمان باید ریز اندام باشه. مبل ها و صندلی های بزرگتون رو با مبل های کوچک و جمع و جور عوض کنید. درسته که ممکنه خیلی بهشون علاقه داشته باشید و صندلی یا مبل دلخواهتون رو از دست بدید. ولی در عوضش فضای بازتر و دلنشینتری خواهید داشت.

مبلمان در خانه کوچک

مبلمان در خانه کوچک

رنگ و طرح مبلمان و تاثیر اون بر دکوراسیون خانه های کوچک

رنگ مبلمانتون باید ساده باشه. سادگی رنگ مبلمان به آزاد بودن بصری فضا کمک میکنه. اینکه مبل شما یا حتی پرده طرح دار و شلوغ باشه، کل فضای نشیمن شمارو شلوغ میکنه و فضا تنگ و خفه کننده به نظر میرسه.

مبلمان شلوغ در دکوراسیون داخلی

مبلمان شلوغ در دکوراسیون داخلی

استفاده از دکور و تزیینات در اتاق نشیمن کوچک

باید سعی بشه از تزیینات و شلوغی های بیش از حد پرهیز بشه. برای تزیین فضا از دکور های ساده و کوچک و در عین حال شیک استفاده کنید. به تناسب های رنگی و تعادل رنگی هم که در مطالب قبلی دکوراسیون و روانشناسی رنگها 1 و 2 به اونها اشاره کردیم هم توجه کنید. فضا رو بیش از حد نباید رنگی و شلوغ کرد. به عنوان مثال برای تزیین میتونیم از یک گیاه زیبا و یا یک شمع و یا یک مجسمه کوچک و زیبا استفاده کنیم. همین ها به اندازه کافی به منزل ما طعم و رنگ میدن و احتیاجی به لوازم اضافی نیست.

اگر لوازم تزیینی زیادی دارید، پیشنهادم اینه که اونها رو در کمد بذارید و هر چند وقت تزیینات خونتون رو عوض کنید. اینطوری هم لوازمتون هدر نرفته و داریدشون و هم به دکوراسیون خونه تنوع دادید.

گیاه در نشیمن

گیاه در نشیمن

دکوراسیون داخلی یک خانه کوچک

دکوراسیون داخلی یک خانه کوچک

کفپوش و فرش در دکوراسیون خانه

برای یک خانه کوچک بهتره به جای موکت و فرش از کفپوش هایی که در بازار هست استفاده بشه. که به بازتر شدن فضا کمک میکنه. استفاده از موکت و فرش در سراسر اتاق اون رو بیش از حد شلوغ میکنه و بهتره تنها به عنوان یک تزیین در وسط کار قرار بگیره. نه اینکه تماما روی کف رو بپوشونه.

استفاده از فرش در دکوراسیون خانه

استفاده از فرش در دکوراسیون خانه

 

نورگیر در خانه های کوچک

پنحره بسته هیچ فایده ای نداره.اگر اتاق نشیمن شما دارای پنجره اس. این رو یک خوش شانسی بدونید و نهایت استفادتون رو ازش بکنید. پرده ها رو بکشید و بذارید ور به داخل نشیمن نفوذ کنه. هم به زیبایی و طراوت و دلنشینی خانه شما کمک میکنه و هم باعث میشه نشیمن کوچک شما بزرگتر به نظر برسه. پنجره میتونه به عنوان یک تابلوی زیبا در نشیمن شما باشه.

پنجره در اتاق نشیمن

پنجره در اتاق نشیمن


Google
About 148,000 results (0.58 seconds)
Search Results
راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک • دونفره
2nafare.com › دکوراسیون › خانه کوچک
Translate this page
راهکار های کاربردی رو بیان کردیم که با اجرای اونها میشه فضای خونه و مخصوصا نشیمن رو بزرگتر نشون داد. نکاتی در مورد مبلمان و رنگ و تزیینات برای خانه های کوچک.
راه حل های طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../16258
Translate this page
ایده های کاربردی در طراحی نشیمن و میز تلوزیون خانه های کوچک. اگر اتاق های خانه ... طراحی پلان باز برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک. اگر می خواهید ... آینه کاری برای خانه ای بزرگ تر و پرنورتر راه حلی است برای فضاهای کوچک خانه شما! اگر شما هم از آن ...
عکس :دکوراسیون آپارتمانهای کوچک - پرشین وی
www.persianv.com/last/043520.php
Translate this page
Dec 19, 2008 - با این ایده ها خانه های کوچک خود را جادو کنید و دکوراسیونی شیک ... مدل دکوراسیون سبک ساحلی بسیار زیبا و آرامش بخش برای اتاق نشیمن + ... این نمونه چوبی هم بسیار شیک است و هم کاربردی، که در هر فضایی قابل ... برای بزرگ نشان دادن فضا بهتر است از اثاثیه ای استفاده کنید که .... ما راه و روش را به شما نشان می دهیم.
5 راز دکوراسیون برای بزرگ نشان دادن خانه کوچک - نمناک
namnak.com/بزرگ-نشان-دادن-خانه-کوچک.p19068
Translate this page
Rating: 4.4 - ‎25 reviews
بزرگ نشان دادن خانه کوچک و رازهای دکوراسیون و چگونه خانه کوچک را بچینیم و بزرگ نشان دادن اتاق کوچک و چیدمان مبل در خانه های کوچک و تغییر دکوراسیون خانه کوچک ...
ترفند های جالب برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک - تک فارس
www.takfars.ir/ترفند-های-جالب-برای-بزرگ-نشان-دادن...
Translate this page
Sep 1, 2013 - عکس, ترفند های جالب برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک ... اگر پنجره ها به بیرون دید ندارند روزها پرده ها را کنار بزنید و پرتوهای خورشید را به اتاق ها راه دهید. ... رنگ کاناپه اصلی را با رنگ دیوارها یکسان در نظر بگیرید تا اتاق نشیمن یا پذیرایی را بزرگتر نشان دهد. ... ترفندهای مهم برای داشتن میزکاری مرتب و کاربردی.
رازهایی نگفته برای بزرگتر نشان دادن خانه - بیتوته
www.beytoote.com/mode/.../secrets1-bigger-cabins.ht...
Translate this page
بزرگ نشان دادن خانه نحوه بزرگ نشان دادن خانه , دکوراسیون خانه های کوچک , چیدمان خانه های ... در این مطلب به بیان چند راه چاره و ترفندهایی می‌پردازیم که توسط کارشناسان ...
13 روش برای بزرگ‌تر نشان دادن آپارتمان نقلی - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../13-روش-برای-بزرگ‌تر-نشان-داد...
Translate this page
Apr 27, 2014 - یا مثلا آینه در این واحدها در بزرگ تر نشان دادن فضا نقش مهمی دارند. ... برای اینکه دیوارهای خانه زیبا دیده شوند، تابلوهای هم اندازه را در یک ردیف نصب ... آن باعث می شود تا اتاق نشیمن کوچک این آپارتمان بزرگ تر دیده شود. ... برای اینکه قاب های کوچک روی شومینه هم شکل مرتبی داشته باشند، یک .... خیلی کاربردی و جالب!
راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک
bornasakht.ir/.../229-bozorg-neshan-dadane-neshiman
Translate this page
در خانه های کوچک معمولا نشیمن و پذیرایی یکی میشه و به طور کلی فضایی هست برای تجمع اعضای خانواده و مهمان. پس باید طوری چیده بشه که گرم و صمیمی و دعوت کننده و ...
مدل مبل کوچک - جواب سوال
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=مدل_مبل_کوچک&id...
Translate this page
مدل مبل کوچک,مبلمان خانه های کوچک,مبل راحتی کوچک,مدل مبل راحتی برای خانه های کوچک ... راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک • دونفره
۵ روش برای ایجاد خطای دید و بزرگتر نشان دادن فضا - دکودا | ایده هایی ...
www.decoda.tv/index.php?contentID=139
Translate this page
Sep 1, 2014 - راز‌های خانه داری ... استفاده از تکنیک های رنگ، چیدمان مبل و تکنیک‌های نورپردازی بعضی از مواردی ... قطعا تأثیر نورهای کوچک در بزرگتر نشان دادن فضا شما را متعجب خواهد نمود. ... با استفاده از پنجره‌های بزرگ از آن بهترین استفاده را داشته باشید و ارتباط فضای ... 10 نکته برای انتخاب فرش مناسب برای اتاق نشیمن ...
دکوراسیون خانه های کوچک - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/دکوراسیون-خانه-های-کوچک
Translate this page
راه حل هایی برای کمبود فضا در خانه های کوچک: درک انتخاب زیرکانه اسباب و اثاثیه می تواند به شما در بزرگ جلوه دادن یک اتاق ... یکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضا انتخاب رنگ . ... هدف ما واردكردن سبك زندگی او در DNA این فضا و خلق فضایی زیبا و كاربردی بود. .... زیباترین چیدمان برای نشیمن های مربع آپارتمان های کوچک ...
راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خ… - ورود
ponila.com/post/39509/
Translate this page
راهکار های کاربردی رو بیان کردیم که با اجرای اونها میشه فضای خونه و مخصوصا نشیمن رو بزرگتر نشون داد. نکاتی در مورد مبلمان و رنگ و تزیینات برای خانه های کوچک.
دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان منزل ... - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/decor1/
ایده هایی بسیار ارزان برای تغییر دادن دکوراسیون در بهار و تابستان ... با این سرامیک های بزرگ، به خانه کوچکتان جلوه دهید · این قوانین دکوراسیون را زیرپا ... طراحی داخلی حیاط های نقلی با ایده های ساده و کاربردی + تصاویر .... خانه کوچک تان را با این راهکارها بزرگ نشان دهید ! ... دکوراسیون و چیدمان وسایل در اتاق خواب کوچک 1395-2016.
دکوراسیون خانه های کوچک - آکاایران
www.akairan.com/.../دکوراسیون%20خانه%20های%20ک...
Translate this page
آکاایران: خانه تان را دلباز نشان دهید ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن منزل آکاایران: ... آکاایران: توصیه های کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل اشتباهات رایج در چیدمان خانه های کوچک .... مثلا میزغذاخوری چرخ دار در آشپزخانه یا مبل کوسنی در فضای نشیمن. .... اما ترفندها و راهکاری مختلفی برای تزئین و زیباسازی وجود دارد که آگاهی از آنها خالی ...
دکوراسیون داخلی خانه های کوچک
www.arc-exir.ir/دکوراسیون-داخلی-خانه-های-کوچک
Translate this page
اشتباه بزرگ بیشتر ما در خانه های کوچک امروزی مان در پیاده کردن همه ایده های طراحی است. اگر اتاق تان ... این وسط راهکارهای ساده زیاد است که مهم ترین شان بی خیال قاب عکس ها و چراغ مطالعه شدن است. در خانه های ... ایده های کاربردی در طراحی نشیمن و میز تلوزیون خانه های کوچک. • اگر اتاق ... طراحی پلان باز برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک.
ترفندهایی ساده برای بزرگتر نشان دادن اتاق کوچک – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/ترفندهایی-ساده-برای-بزرگ...
Translate this page
نور اتاق را وسیع تر می نمایاند در حالی که پرده های مات فضا را تاریک کرده و باعث می ... زیاد بودن وسایل و مبلمان، حتی می تواند بزرگ ترین اتاق ها را نیز کوچک نشان دهد. ... رازهایی نگفته برای بزرگتر نشان دادن خانه گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز ... راه های کاربردی برای استفاده مفید از فضاهای کوچک عکس های جذاب امروز ارسال برای ...
دکوراسیون منزل - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_20.html
Translate this page
16 نکته کاربردی در حل بحران های زناشویی ! ناگفته های ... آموزش تزیین کفش های عروسکی با روبان · احضار امیر ..... ست کردن انواع مبلمان با دکوراسیون منزلتان · طرح های ... استخر های کوچک در حیاط خانه ... بهترین چیدمان مبل در نشیمن ال شکل آپارتمان ... اشتباهات آرایشی که شمار را پیر و زشت نشان میدهد ... راه های درمان موهای خشک و شکننده.
فضاهای کوچک ۱۰ راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک - چیدانه
www.banisite.com/sample-chidane/khadamat1.html
Translate this page
فضاهای کوچک: بسیاری از ما این امکان را نداریم که به خانه ای بزرگ تر نقل مکان کنیم ... پنهان ریخت و پاش و شکست دادن آن، خانه ی کنونی شما را دو برابر بزرگ تر نشان می دهد. ... در این نشیمن باریک با رنگ های خنثی، شلف تعدادی قاب عکس پراکنده و لوازم ... نکته ی کلیدی این است که دکوراسیون آشپزخانه ی شما هم کاربردی و هم جذاب باشد.
دکوراسیون خانه های کوچک - تزئینات و دکوراسیون داخلی منزل - مدیر جست
www.modirsearch.ir/wcjctydurdtdsnxtdcvndnsdcacyrct... - Translate this page
تزئینات و دکوراسیون داخلی منزلراهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک • دونفرهیکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضای خانه انتخاب ...
ترفند عالي براي دکور خانه هاي کوچک
uro16.rozblog.com/post/352
Translate this page
Jul 10, 2016 - ... دکوراسیون این خانه ها دارید… 6 . راه حل های طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک | چیدانه ... ترفند های جالب برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک - تک فارس ... صندوق هاي قديمي گزينه ي مناسبي براي اتاق نشيمن خانه نقلي هستند. صندوق هاي ..... برای تزئین خانه های کوچک چند ایده کاربردی برایتان نوشته ایم که شاید ...
11 ایده برای بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه های کوچک | ileev.com
www.ileev.com/.../11-ایده-برای-بزرگ-تر-نشان-دادن-آ...
Translate this page
Oct 31, 2014 - در یک خانه ایده آل آشپرخانه باید به اندازه کافی بزرگ شود تا تنوع زیادی از وسایل در آن جا بگیرد. ... دکور نشیمن های کوچک ... 11 ایده برای بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه های کوچک ... یک راه دیگر برای بزرگ نشان دادن آشپرخانه کوچک این است که درهای ... استفاده کنید که کاربردی دوگانه دارد و می توان به جای غذا درست کردن از ...
مبلمان، رنگ و کنج در دکوراسيون داخلي خانه هاي کوچک - کوبیده
koobide.cofeblog.ir/post/3647
Translate this page
با استفاده از چینش مبل استفاده از کنج های بلا استفاده و رنگها ایجاد کنیم. 2 . راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک • دونفره
دکوراسیون اتاق خواب کوچک – گروه معماری و دکوراسیون داخلی تهرنگ
www.tahrang.org › اتاق خواب
Translate this page
Mar 16, 2016 - راه حل های کاربردی و ساده برای چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب کوچک با ... در عین بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب، فضای متفاوتی را نشان دهد، استفاده از ...
دکوراسیون خانه های کوچک بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/دکوراسیون-خانه-های-کوچک
Translate this page
اگر کتاب، مجله و وسایل ریز و یادگاری دارید که کاربردی هم ندارند، اما نمی خواهید آن ها را .... طرز چیدمان آپارتمان های کوچک,بزرگ نشان دادن خانه های کوچک ... این مطلب قصد دارد در مورد چگونگی گنجاندن فضای خواب در اتاق نشیمن راهکارها و ایده های جالبی را با شما ...
زندگی در خانه های کوچک با سقف کاذب
www.ceilingknauf.com/small-home/
Translate this page
Apr 1, 2016 - امروزه همه ی مردم مجبور به زندگی کردن در خانه های کوچک آپارتمانی شده اند، اما ... دادن خانه های کوچک شما دارد ؛ اما صرفا بزرگ تر نشان دادن فضای خانه مد نظر ما ... ما در این مقاله سعی کردیم راه کار های کلیدی و کاربردی را برای شما بیان ... از مبلمان هایی با ابعاد بزرگ موجب می شود تا حس و حال اتاق نشیمن منزل شما تغییر کنید .
چند توصيه کوتاه ولي کاربردي براي چيدمان بهتر آپارتمان هاي نقلي - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/88117
Translate this page
مي خواهيم خيلي کوتاه هم راهکارهايي را براي چيدمان بهتر خانه هاي کوچک ارائه دهيم و هم شايد مهم ... فضاي کار، فضاي نشيمن، فضاي مهمان و ناهارخوري را مي توانيم از هم جدا کنيم اما ... مثلاً قرار دادن يک ميز بسيار کوچک در کنج بي استفاده و ساختن چند قفسه بالاي آن ... طرح فرش هايي با گل بوته ها و نقش هاي ريزتر اتاق کوچک را بزرگ نشان مي دهد.
کوچک نشان دادن سن - لینک گردی
sarfun.ir/news/کوچک-نشان-دادن-سن
Translate this page
بزرگ نشان دادن خانه نحوه بزرگ نشان دادن خانه , دکوراسیون خانه های کوچک , چیدمان خانه ... 482 ... راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در … در خانه های کوچک ...
طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه های کوچک, دکوراسیون داخلی ...
www.beautyhome.ir/.../دکوراسیون-اتاق-پذیرایی-خانه...
Translate this page
طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی در خانه های کوچک دارای تکنیک ها و ویژگی های ... اولین قدم در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی، فهرست کردن لوازمی که ممکن است در طراحی ... یا علامت ( ] ) بچینید این نوع چینش فضای اتاق شما را دلبازتر و بزرگتر نشان می دهد. ... یک مقدار دکوراسیون های در دسترس تر و بدارید که کاربردی باشه ... راه پله · راهرو.
زندگی در خانه های کوچک با سقف کاذب کناف - کناف اصفهان|کناف در ...
www.knaufsky.ir › مقالات کناف
Translate this page
Apr 30, 2016 - امروزه همه ی مردم مجبور به زندگی کردن در خانه های کوچک آپارتمانی شده اند، اما ... دادن خانه های کوچک شما دارد ؛ اما صرفا بزرگ تر نشان دادن فضای خانه مد نظر ما ... ما در این مقاله سعی کردیم راه کار های کلیدی و کاربردی را برای شما بیان ... از مبلمان هایی با ابعاد بزرگ موجب می شود تا حس و حال اتاق نشیمن منزل شما تغییر کنید .
دکوراسیون داخلی و بازسازی - دکوراسیون آشپزخانه
www.armisdecor.blogfa.com/category/3
Translate this page
استراتژی های زیر به شما کمک می کنند که آشپزخانه خود را مرتب نشان دهید. ... و فضای نشیمن ایجاد کنید که از داخل پذیرایی کاری که می کنید مشخص نباشد. ... سینک بزرگ موجب پنهان شدن ظروف کثیف و تمیزتر به نظر رسیدن آشپزخانه می شود. .... و کاربردی ابتدا باید نیازهایتان را بشناسید زيرا آشپزخانه نقطه مرکزی خانه به حساب مي‌آید ...
داتیس - ترفندهایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن - داتیس
www.dateesco.com/ترفندهایی-برای-بزرگتر-نشان-د...
Translate this page
May 4, 2016 - ترفندهای بزرگ نشان دادن نشیمن. دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از قسمت های مهم در دکوراسیون هر خانه ای است. درست است که ابعاد اتاق های نشیمن معاصر بسیار کوچک به نظر می رسد؛ ... امروزه اتاق نشیمن ها، نقطه مرکزی و چند کاربردی خانه تلقی می شوند. ... راه اندازی و نصب محصولات داتيس در ۲۴ ساعت توسط نصابان مجاز شركت ...
راهکارهایی برای دکوراسیون خانه های کوچک - سایت سرگرمی و سبک زندگی ...
www.javaniha.com/راهکارهایی-برای-دکوراسیون-خانه-ها...
Translate this page
آیا شما در راه چاق شدن هستید؟ ... اما با نصب انواع قلاب های تزئینی و کاربردی به دیوار، علاوه بر دم دست بودن این ... صندوق های قدیمی یا انواع تزئینی گزینه های بسیار عالی برای اتاق نشیمن خانه های ... آیینه ی دیواری باعث بزرگتر نشان دادن خانه های نقلی می شود. آینه روی دیوار خانه های نقلی این توهم را ایجاد می کند که فضا بزرگ تر است.
راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های - رادیو
radio.m.funon.ir/راهکار-های-کاربردی-برای-بزرگ-نشا...
Translate this page
Aug 11, 2016 - راهکار های کاربردی رو بیان کردیم که با اجرای اونها میشه فضای خونه و مخصوصا نشیمن رو ... ... ترفند های جالب برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک.
ایده های بزرگتر نشان دادن اتاق های کوچک - فروش، رهن و اجاره آپارتمان
www.delta.ir/News/News-3284-4
Translate this page
در این مطلب با چند راهکار ساده و کاربردی که اتاق های کوچک شما را بزرگتر نشان دهد آشنا می ... قرار دادن آیینه در اتاق باعث می شود که ابعاد آن بزرگ تر به نظر برسد.
داتیس - ترفندهایی ساده برای زیباسازی خانه های نقلی و کوچک - داتیس
datees.ir/ترفندهایی-ساده-برای-زیباسازی-خانه-های/
Translate this page
Apr 14, 2016 - مثلا میزغذاخوری چرخ دار در آشپزخانه یا مبل کوسنی در فضای نشیمن. ... خانه های نقلی برای قرار دادن خرده‌ریزه‌ها هیچ جایی ندارد. ... اما با نصب انواع قلاب های تزئینی و کاربردی به دیوار، علاوه بر دم دست بودن این وسایل، به عنوان تزئین اتاق خواب یا ... رنگ سفید باعث می شود که فضای خانه های نقلی بزرگ تر نشان داده شود .
ترفندهاي زيركانه براي بزرگتر نشان دادن آشپزخانه كوچك - هفت گنج
7ganj.ir › دكوراسيون و چيدمان › مد و زيبايي
Translate this page
Dec 15, 2014 - در دنیای امروز که مساحت خانه ها کوچک تر شده، آشپزخانه هم برای خانم های خانه دار به خاطر ... یک راه دیگر برای بزرگ نشان دادن آشپرخانه کوچک این است که درهای کابینت های ... استفاده کنید که کاربردی دوگانه دارد و می توان به جای غذا درست کردن از فضای روی آن برای ... چطور یک اتاق نشیمن زیبا و منحصر به فرد طراحی کنیم ؟
قوانین و توصیه های کاربردی - برج نیلی
www.borjenili.com/showpages.aspx?tid=179
Translate this page
رابرت فراست شاعر آمریکایی معتقد است خانه همان جایی است که وقتی قرار است به آن ... همان طور که کاربرد سرامیک های کوچک برای فضاهای بزرگ جایز و مناسب نیست. ... رنگ زمینه برای کوسن های زرد براق جلوه ای مدرن داشته و بهترین راه طراحی اتاق هستند. ... نشان می دهد، این دکور پاییزی راهی آسان برای بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک است.
خانه ات را بزرگ نشان بده! دکوراسیون خانه های کوچک-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?...
Translate this page
ویکی لیکس درباره ترکیه: برای یک جنگ آماده باشید، صد هزار سند در راه است ... شاید بد نباشد قبل از هزینه کردن برای نقاشی یا نورپردازی محیط خانه تان، با یک طراح داخلی مشورت ... او توصیه های کاربردی و جالبی نیز درباره چیدمان اتاق خواب در خانه های کوچک دارد: «در زندگی سنتی ... دکوراسیون اتاق نشیمن 2013/ مدلهای جدید و شیک+عکس ...
بهترین راهکار برای بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک+تصاویر
www.niksalehi.com/decoration/view/026392.php
Translate this page
Apr 28, 2016 - حمام های کوچک , بزرگ نشان دادن حمام , دیوارهای حمام , تزئین حمام ... دقیقا همین نکته ای که در دستشویی، حمام یا دیگر اتاق های خانه هم می توانید از آن بهره بگیرید. ... به طور مثال، یک لوستر چند شاخه که اصولا در پذیرایی یا نشیمن استفاده می شود را ..... ایده هایی بسیار زیبا و کاربردی برای طراحی حمامی شیک و مدرن+تصاویر.
چگونه منزل خود را بچینیم - لیدیز
www.ladieez.com › کاشانه › دکوراسیون
Translate this page
یکی از راه های بزرگ جلوه دادن یا ایجاد فضا در خانه کوچک، استفاده از وسایل کوچک است. ... میز اتاق نشیمن را نوعی انتخاب کنید که زیر آن چندین قفسه داشته باش تا بتوانید ... در اینجا با چند وسیله ساده اما کاربردی برای گردگیری آشنا می شوید. ... که هرچه بیشتر نور را منعکس کنند و اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان دهند استفاده کنید.
توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه (1) - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-68235.aspx
Translate this page
Feb 24, 2011 - توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه (1) ... مبل و صندلی قدیمی اتاق نشیمن را با پیراهنی از پارچه ی مخمل نرم به رنگ .... طرح غالب در این اتاق طرح راه راه و رنگ غالب رنگ‌های گرمی چون زرد، قرمز و ... این کاغذ دیواری با طرح بسیار جسورانه آبی رنگ و سفید رنگ در این فضای کوچک خودنمایی می‌کند که با قرار دادن وسایل ...
۱۲ پیشنهاد کاربردی برای دکوراسیون منزل کوچک شما - پايگاه خبري ...
sirjankhabar.com/۱۲-پیشنهاد-کاربردی-برای-دکوراس...
Translate this page
Sep 8, 2015 - به گزارش “سیرجان خبر” فضاهای کوچک: افراد زیادی خانه های کوچک را به بزرگ ... اما مهمی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که می تواند فضای شما را بزرگ تر نشان دهد. ... از جمله ۱۸ راه حل ساده و ارزان برای دکوراسیون منزل کوچک شما آشنا کرده ایم. ... پس بهتر است از نشیمن کاربری های دیگری مثل اتاق تلویزیون نیز بگیرید.
دکوراسیون خانه های کوچک - شمسه
salam98.ir/tag/دکوراسیون-خانه-های-کوچک/
Translate this page
مجموعه: دکوراسیون و چیدمان یکی از معضلات زندگی در خانه های کوچک کمبود ... اختصاص آن را به کاربردی دیگر مانند دفتر کار خانگی در الویت قرار داده باشید. این مطلب قصد دارد در مورد چگونگی گنجاندن فضای خواب در اتاق نشیمن راهکارها و ایده های جالبی را با ... با ترفندهای زیر می توانید فضای کوچک خانه تان را بزرگ و دلبازتر نشان دهید.
دکوراسیون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_20.html
Translate this page
مدل دکوراسیون حمام مدرن و زیبا برای خانه های شیک ... دکوراسیون اتاق نشیمن شیک و مدرن ... دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت افراد ... نکاتی کاربردی برای شستشوی انواع پرده های منزل ... تقویت سیستم ایمنی بدن و راه کارها · تغییرات کنترلی پسرها در دوران بلوغ · پسوریازیس و بیماری هایی که در ... چرا به شاهرود لقب قاره کوچک داده اند؟
ایده هایی که هر خانه ای را بهتر میکند!! - زیباکده
www.zibakade.com › سبک زندگی › خانه و دکوراسیون
كاسه های آن‌ها را از كف زمين جمع كنيد و آن‌ها را در داخل دراورها بگذاريد. ... اين نوع تخت‌خواب‌ها در فضاهای بسيار كوچك كه جای كافی برای قراردادن كمد لباس را ندارند بسيار ... قرار دادن وسایل کاربردی و پرمصرف آشپزخانه در طبقات در عین شیک بودن بسیارکاربردی است. ..... آینه کاری می تواند به سادگی فضای نشیمن خانه شما را بزرگ تر نشان دهد.
دکوراسیون - خانه دار
khanedar.blogfa.com/cat-26.aspx
Translate this page
طراحی و ساخت کشو در ترکیب ساختار برخی از لوازم دکوراسیونی- کاربردی ... ۱) با توجه به چرخ دار بودن اغلب مدل های آنها، حمل ونقل و جابه جایی شان به راحتی انجام پذیر است. ... ۵) این قبیل کشوها در ابعاد مختلفی از بزرگ گرفته تا خیلی کوچک تولید شده اند ... ما به شما راه های استفاده بهینه از حداقل فضا را نشان می دهیم و روش هایی برای به ...
ترفندهای برای بزرگ نشان دادن آشپزخانه‌های کوچک - مرجع کامل عکس ...
rk7.ir/1394/09/26/post-3474/
Translate this page
Dec 17, 2015 - جدا کردن آشپزخانه و اتاق نشیمن با یک کابینت (همان کانتر آشپزخانه) – چیزی که ... یکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضای خانه انتخاب رنگ های روشن است. ... 7 ترفند ساده و کاربردی برای بزرگتر نشان دادن اتاق های کوچک!
پایگاه خبری تحلیلی جمانیوز » عکس های جذاب دکوراسیون خانه
jamanews.ir/16617
Translate this page
Apr 23, 2015 - در طراحی دکوراسیون همیشه عکس های دکوراسیون منبع ایده بسیار خوبی ... در این مطلب می خواهیم عکس هایی از گالری عکس چیدانه با ایده های جالب را به شما نشان ... نشیمن زیر پله ... بودن به اندازه یک اتاق خواب بزرگ کمد برای وسایل دارد و کاربردی است. ... در خانه ای ویلایی با حیاط بزرگ زندگی کنید یک حیاط خلوت کوچک هم ...
خونه ی ما دکوراسیون منزل 10 راه کم خرج برای گران نشان دادن آشپزخانه ...
www.khooneyema.com/.../10-راه-کم-خرج-برای-گران-...
Translate this page
۲ – رنگ فضا را روشن تر کنید : رنگ های روشن روی دیوار و کابینت ها باعث می شوند که محیط آشپزخانه بزرگ تر و همچنین گران تر به نظر برسند . رنگ های روشن نور را به ...
اخبار سایت | دیوار پوش دکوراتیو - Part 14 - دیوارپوش سه بعدی
best-wall.ir/category/اخبار-سایت/page/14/
Translate this page
Apr 25, 2015 - در خانه های کوچک که اتاق نشیمن و ناهار خوری در کنار هم قرار دارند بهتر است با .... ۷– یک ایده جالب و کاربردی در آشپزخانه این است که پشت درب انباری یا اتاق ... بهترین روش برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه، استفاده از رنگ های روشن است. ... راه دیگری که شاید برای شما غیر متعارف باشد، این است که اگر در خانه شما یک ...
Searches related to راهکار های کاربردی برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک

مبلمان خانه های کوچک

مدل مبل کوچک

مدل مبل راحتی برای خانه های کوچک

مبل راحتي كوچك

مبل استیل کوچک

مبلمان آپارتمان کوچک

دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی

مبل مناسب آپارتمان کوچک
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,047
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,494
  • بازدید ماه : 11,494
  • بازدید سال : 389,105
  • بازدید کلی : 4,168,883