loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 141 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک

 

روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ها برای جبران شکست تحقیر آمیز برابر آلمان فرصت مناسبی دارد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، ریو 2016 آرام آرام به روزهای پایانی خود نزدیک می شود تا به فینال رقابتهای تیمی نزدیک شویم. از سوی دیگر پس از روز درخشان کشتی آزاد در ساعات آغازین امروز، امیدواری به درخشش شاگردان خادم و کسب مدال برای کاروان ایران در میان ورزش دوستان افزای چشمگیری داشته است.


با ورزش سه و تلگرام‌های این روز همراه باشید. این خبر بروزرسانی می‌شود:

 

 

موزیسین مراسم اختتامیه انتخاب شد
با تصمیم کمیته برگزاری ریو 2016 یک هنرمندی نروژی به عنوان موزیسین مراسم اختتامیه انتخاب شد. کیگو نروژی این شانس را دارد تا اختتامیه یکی از با شکوه ترین رویدادهای ورزشی جهان را به کارنامه هنری خود اضافه کند. کیگو 24 ساله در ورزشگاه ماراکانا در کنار بسیاری از ورزشکاران بزرگ جهان حضور خواهد داشت تا نام او نیز در کنار بسیاری از اتفاقات ریز و درشت المپیک تابستانه 2016 ریو ثبت شود.

 

 

 

 

لباس های کاروان نیجریه خیلی دیر رسید
به نظر می رسد مشکل لباس تنها برای کاروان ایران نیست و حالا تیم دومیدانی نیجریه در این زمینه خبرساز شدند. در حالیکه دوندگان نیجریه ای از مدتها پیش مسابقات خود را در این رشته آغاز کرده بودند، البسه آنها در روز سیزدهم المپیک تابستانه به کاروان نیجریه تحویل داده شد تا بسیاری از این ورزشکاران مسابقات خود را با لباس های متفاوت برگزار کنند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نیجریه که موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شدند نیز در این زمینه با مشکلاتی رو به رو بودند و در حالیکه از شرکت دیگری البسه خود را تهیه کرده بودند اما لباس آنها نیز تنها ساعتی پیش از شروع اولین دیدار به آنها تحویل داده شد.

 

 

 

 

 

تکرار فینال رویایی
بدون شک رقابت های والیبال در المپیک اوج خود را در 2004 آتن گذراند جایی که 12 تیم مدعی و تکرار نشدنی در آن حاضر بودند که در نهایت برزیل قهرمان آن شد. فینال آن المپیک با ایتالیای رویایی بود که مت چرنیچ، آلبرتو چیزولا، لوییجی مسترآنجلو، آلکساندر فی، سارتورتی، ساموئل پاپی و بسیاری دیگر بازیکنان آن تیم را تشکیل می دادند. برزیل هم آمارال دانته، جیبا، آندره هلر، گوستاو اندرس، آندره ناسیمنتو و ریکاردو گارسیا را در اختیار داشت که حضور این تعداد ستاره در یک زمین والیبال باورنکردنی بود. فینال 3 بر یک به سود برزیل شد اما دو تیم یک بار دیگر در مرحله گروهی این رقابت ها هم رو در روی هم قرار گرفته بودند که آن بازی 3 بر 2 شد و نزدیکی بازی را از جایی می توان متوجه شد که ست پنجم 15 امتیازی با نتیجه 33 بر 31 به نفع برزیل پایان پذیرفت. این فینال تاریخی حالا یک بار دیگر اتفاق افتاد و در هم اکنون در 2016 ریو. قطعا این دیدار هم جذابیت های بالایی خواهد داشت که همراهی زیبایی های این دیدار با شکل نوستالژیک رقابت های این دو تیم برای والیبالی ها فوق العاده خواهد شد.

 

 

 

 

لذت تماشای دومین فینال
تماشاگران ایرانی حاضر در سالن شماره 3 المپیک ریو که کشتی های ورزشکاران ایرانی را از نزدیک تماشا می کنند از ابتدای کار آزادکاران لحظات نابی را پشت سر گذاشته اند. بعد از نقره حسن رحیمی و طلا حسن یزدانی آنها سر از پا نمی شناختند چرا که آنها تجربه لذت تماشا این صحنه ها از نزدیک را دارند و همراهی با جو سالن بردها را لذت بخش تر از قبل می کند. حالا آنها در انتظار طلا کمیل قاسمی هستند تا در دومین شب کشتی آزاد شاهد دومین طلای ایرانی ها باشند تا روزهای رویایی آنها تکمیل شود.

 

 

 

پزشکی که ستاره شد
رییس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی کشتی به یک چهره به یادماندنی در بین علاقه مندان این رشته ورزشی تبدیل شده است. بابک شادگان یکی از چهره هایی است که به دلیل حضورش در رقابت های مهم کشتی فرد محبوبی به حساب می آید اما شاید اوج محبوبیت او به فینال کشتی 74 کیلوگرم بین حسن یزدانی و گودیف روسی برگردد، جایی که او سرگردان بین وظیفه حرفه ای و تعصب ملی دومین را انتخاب کرد و خواستار  قطع کشتی به سود یزدانی به خاطر مصدومیت های پیاپی گودیف شد. وی در شبکه های اجتماعی به پزشک دهکده معروف شده است.

 

 

 

 

کیمیای ایران همچنان در صدر اخبار
کیمیا علیزاده با کسب مدال برنز در تکواندو بانوان به عنوان اولین زن ایرانی که موفق به کسب مدال المپیکی شده بود، در صدر اخبار المپیک قرار دارد. علیزاده جوان که درخشش او حتی پیام تبریک رئیس جمهور و بسیاری از چهره های کشورمان را در پی داشت همچنان مورد توجه سایت ها و رسانه های مختلف قرار دارد.
سایت ABC نیز با انتشار عکس این ورزشکار ایرانی به پوشش خبر موفقیت دختر ایرانی پرداخت و گزارشی را درباره عملکرد مدال آور کشورمان منتشر کرد.

 

 

 

 

ایرانی ها در طرح خلاقانه
عکاس رسمی دهکده مسابقات المپیک در طرحی خلاقانه چهره ای جذاب از ورزشکاران را در یک قاب درآورد تا در مجموعه عکس های جالب ریو 2016 قرار بگیرد. آخرین طرح این عکاس " Funny pic" نام داشت که دو ایرانی هم در جمع چهره ها بودند. محمد جعفر مرداری و حسن تفیتیان، ماراتن من و دونده 100 متر ایران به عنوان سوژه های این طرح در تصویر دیده می شوند و این تصویر مانند بسیاری از عکس های این طراح به کلکسیون عکس های ماندگار المپیک خواهد رفت.

 

 

 

 

پیشنهاد شغل سیاسی به بولت
 نخست وزیر کشور کوچک جامائیکا گفت: کابینه اش آماده واگذاری هر مسئولیت مهم سیاسی به اوسین بولت دونده طلایی و افتخار آمیز این کشور بعد از خداحافظی او از دنیای قهرمانی است.هولنیس نخست وزیر جامائیکا روز شنبه به رادیو بی بی سی گفت: کابینه ام آماده است اگر بولت موافق کند، ریاست هر وزارتخانه ای را به او بدهد، او افتخارهای بسیاری نصیب کشور کرده و مردم جامائیکا به او علاقه دارند. او گفت :اوسین بعد از پایان دوران حرفه ای اش می تواند وارد عرصه سیاست شود و به کشورش خدمت کند.

 

 

 

جشن مدال با پیراهن آرسنال
ورزشکار 52 ساله کویتی موفق شد در رقابتهای تیراندازی به اهداف پروازی صاحب مدال برنز شود. نکته جالب توجه درباره مدال برنز این ورزشکار این است که این ورزشکار کویتی که با توجه به محرومیت کویت نمی توانست با پرچم کشورش در این رقابتها شرکت کند، پیراهن آرسنال را بر تن داشت و با پیراهن قرمز این تیم صاحب مدال برنز المپیک شد.
عبدالله الرشیدی همچنین با 52 سال سن از جمله معدود ورزشکارانی است که با سن بالای 50 توانست موفق به کسب مدال شود. نیک اسکلتون بریتانیایی با 58 سال سن مسن ترین ورزشکاری است که در این المپیک موفق به فتح مدال شده است.

 

 

 

 

 

کار بزرگ پرتابگر لهستانی
 «پیوتر مالاچووسکی» از لهستان دارنده عنوان دومی مسابقه پرتاب دیسک المپیک 2016 ریو برزیل مدال نقره خود را در یک حراج عمومی به مزایده گذاشت. وی روز شنبه در فیسبوکش افزود: تمام درآمد فروش مدال نقره خود را برای معالجه یک کودک سه ساله لهستانی مبتلا به سرطان اختصاص خواهم داد.مالاچووسکی بیان کرد: به ورزشکاران و مردم تمام دنیا توصیه دارم تا برای چیزی که فراتر از مدال طلاست آنهم درمان «اولیک شیمانسکی» کودک سه ساله لهستانی که به یک نوع سرطان نادر در چشمش مبتلا شده، کوشش کنند.

 

 

 

 

وقتی موزرسکی نباشد ...
فینال المپیک لندن یکی از دراماتیک ترین فینال های تاریخ المپیک بود جایی که برزیل 2 بر صفر از روسیه پیش بود و در آستانه پیروزی در ست سوم قرار داشت اما در پایان روسیه 3 بر 2 برنده بازی شد و مدال طلا را به گردن انداخت. دیمیتری موزرسکی، ستاره 217 سانتی روس ها در آن دیدار غیر قابل باور درخشید تا جایی که پس از بازگشت او از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مدال لیاقت گرفت. حالا این دو تیم در نیمه نهایی المپیک ریو به هم رسیدند و برزیل 3 بر صفر برنده بازی شد تا به فینال برود. وقتی روسیه 2 بر صفر عقب افتاده بود، سرمربی آنها آلکنو تعویض های پی در پی را آغاز کرد اما هیچ کدام جواب نداد چون موزرسکی نبود تا سرنوشت را به تنهایی تغییر دهد و این بار برزیل برنده بازی مرگ و زندگی بود.

 

 

 

 

بیل پرچمدار کاروان آمریکا در اختتامیه شد
سیمونه بیل که با کسب چهار طلا و یک برنز یکی از بهترین ورزشکاران کاروان ایالات متحده امریکا در ریو 2016 بود، به عنوان پرچمدار این کشور در رقابتهای اختتامیه انتخاب شد. بیل کوتاه قامت اولین ورزشکار آمریکا است که موفق به کسب چهار مدال طلا در ژیمناستیک شد.
بیل 21 ساله که در همه ی اسباب موفق به کسب مدال شد در حالی پرچمدار این کشور است که اولین ژیمناست تاریخ ایالات متحده است که پرچمدار این کشور شده است.

 

 

 

 

 

اشک های شوق قهرمان چینی بدمینتون
چن لونگ چینی توانست در دیداری جذاب و پر کش و قوس فاتح مدال طلای بدمینتون مردان شود. لونگ چینی در دو ست پیاپی با نتیجه ی مشابه 21 بر 18 حریف مالزیایی خود را شکست داد تا مدال طلای دیگری برای کاروان پر افتخار چین کسب کند.
نکته جالب توجه از این دیدار نزدیک، لحظه ی کسب آخرین امتیاز این دیدار بود که پایان بازی دو ورزشکار با گریه همراه شد تا لحظه ی پایانی این رشته با ثبت اشکهای این دو ورزشکار همراه باشد.

 

 

 

 

تکرار حرکت تاریخی نوروزی توسط کشتی گیر ژاپنی
ریساکو کاوای 21 ساله پس از کسب مدال طلای کشتی زنان شادی خود را سالتو بر روی سرمربی 51 ساله اش جشن گرفت. کاوای جوان چهارمین مدال طلای تیم کشتی بانوان ژاپن را در حالی کسب کرد که در دیدار پایانی با نتیجه سه بر صفر حریف بلاروسی خود را شکست داد.
نکته جالب توجه این است که سرمربی این کشتی گیر پیش از شروع فینال به رسانه های ژاپنی گفته بود که او می خواهد این شادی را در صورت قهرمانی انجام دهد و سرمربی موفق ژاپن از شادی بازیکن موفق خود متعجب نشده است.
امید نوروزی در لندن 2012 با اجرای سالتو بر روی محمد بنا شادی خود پس از کسب مدال طلا را نشان داده بود.

 

 

 

 

 

 

 

مسن ترین فاتح طلای ریو از بریتانیا
نیک اسکلتون با کسب مدال طلا در رشته اسب سواری، مسن ترین فردی است که در المپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شده است. سوارکار آمریکایی با 58 سال سن در حالی موفق به کسب این مدال طلا شد که البته این تنها رکورد او نبود.
سوارکار بریتانیایی در حالی این مدال ارزشمند را کسب کرد که در 44 سال گذشته هیچ ورزشکاری از بریتانیا نتوانسته بود در سوارکاری موفق به کسب مدال شود. او که در المپیک 2000 سیدنی با شکستگی زانوی خود مواجه شده بود، رکورد مسن ترین ورزشکار بریتانیایی را بعد از المپیک 1908 جا به جا کرد.

 

 

 

 

بازگشت زوج طلایی بریتانیا به خانه
زوج جیسون کری و لائورا تروت پس از حضور موفقیت آمیز در المپیک ریو با استقبال سگشان به خانه بازگشتند. این زوج بریتانیایی با کسب پنج مدال طلا در المپیک ریو تاریخ ساز شدند. جیسون کری دوچرخه سوار موفق شد در این رقابتها سه مدال طلا کسب کند و همسر او نیز در همین رشته موفق به کسب دو طلا شد
این زوج طلایی بریتانیا در ریو توانستند رکورد خود را نسبت به المپیک لندن بهبود ببخشند و با کسب پنج طلا در مسیر شگفتی سازی بریتانیا نقشی پر رنگ ایفا کنند.

 

 

 

 

رقابت دو آمریکایی در روز دوم کشتی آزاد
آمریکا مسابقات کشتی آزاد را در روز اول درحالی به پایان رساند که جردن باروز در روزی نا امید کننده نتوانست اولین مدال را در کشتی آزاد برای به ارمغان بیاورد.
آمریکایی ها در اولین نبرد خود در وزن 86 کیلوگرم جیدن کاکس را در اختیار دارند. همچنین ترول لاگینف دومین نماینده آمریکا در وزن 125 کیلو است که با نماینده کشورمان در یک سمت جدول قرار دارد. آمریکایی ها امید زیادی به این دو ورزشکار دارند و با انتشار پوسترهای مخصوص برای این دو ورزشکار برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

 

 

 

بازداشت ورزشکاران استرالیایی در ریو

10 ورزشکار استرالیایی که برای حضور در استادیوم و تماشای دیدار نیمه نهایی این تیم مجوزهای ورود به ورزشگاه را دستکاری کرده بودند، از سوی مسئولان امنیتی بازداشت شدند. منابع خبری از این اتفاق گزارش های بیشتری منتشر نکردند تنها به دستگیری این افراد و انتقال آنها به ایستگاه پلیس اشاره کردند.
استرالیا در مرحله نیمه نهایی برابر صربستان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 87 بر 61 شکست خورد تا برای دیدار رده بندی به مصاف اسپانیا بروند.

 

 

سیلی مامیاشویلی بر صورت تراژوکووا
کشتی گیر روس پس از آنکه در دیدار رده بندی کشتی زنان شکست خورد و مدال برنز را از دست داد، با برخورد عجیب مامیاشویلی در فرودگاه همراه شد.
قهرمان افسانه ای روسها در فرودگاه با سیلی از ورزشکاری شکست خورده خود استقبال کرد تا حالا شکایت این کشتی گیر روس برای او دردسر ساز شود. تراژوکووا پس از این اتفاق حرکت مامیاشویلی را تحقیر کننده نامید و اعلام کرد که از نظر قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
مامیاشویلی که نایب رئیس کمیته ملی المپیک است دلیل اصلی این کار را بی انگیزگی او و خنده های کشتی گیر کشورش پس از شکست در دیدار رده بندی عنوان کرد.

 

 

آمریکا؛ از حذف تا قهرمانی
تیم 4 در 100 متر بانوان آمریکا برای کسب مدال طلای المپیک ریو مسیر عجیبی را طی کرد. چوب ورزشکاران آمریکا در رقابتهای مرحله نیمه نهایی بر زمین افتاد تا این تیم که شانس اول قهرمانی بود در آستانه حذف قرار بگیرد اما رای داوران مبنی بر اینکه این اتفاق با دخالت ورزشکاران دیگر تیم ها رخ داده است باعث شد تا آمریکایی ها این شانس را داشته باشند تا در شانسی مجدد رکورد خود را ثبت کنند تا در نهایت راهی فینال شوند.
دوندگان آمریکایی در مسابقه فینال نیز توانستند با ثبت رکوردی جدید، صاحب مدال طلا شوند تا فلیکس، یکی از دوندگان طلایی ریو 2016 پس از این مدال طلا این اتفاق را اتفاقی منحصر به فرد بداند.

 

 

شاهکار ژاپن در دومیدانی
ورزشکاران ژاپنی با شکستن رکورد آسیا توانستند مدال با ارزش نقره را در رشته 4 در 100 متر کسب کنند. ژاپنی های در حالی موفق به کسب این مدال با ارزش شدند که بالاتر از کانادا، آمریکا و بریتنایا قرار گرفتند.
در این رشته بولت و یارانش با کسب رکورد 37.23 بر سکوی نخست قرار گرفتند و ژاپنی با فاصله اندک و ثبت رکورد 37.60 موفق شدند مدال ارزشمند نقره را در حالی از ان خود کنند که در رقابتهای انفرادی دو 100 متر و 200 متر هیچ مدالی کسب نکرده بود تا باز هم چشم بادامی ها در یک رقابت تیمی توانایی های خود را اثبات کنند.

 

 

جشن صعود برای زایتسف و دوستان
ایتالیا با پیروزی نزدیک طی نبردی جذاب و تماشایی در نیمه نهایی المپیک ریو توانستند تیم قدرتمند آمریکا را شکست دهند تا زایتسف و یارانش اینگونه جشن صعود خود را برگزار کنند. ایتالیایی ها در این دیدار در ستهای اول، چهارم و پنجم با کنترل حریف قدرتمند خود موفق به کسب پیروزی و صعود به فینال این رقابتها شدند. زایتسف در این دیدار نیز تاثیر گذار ترین بازیکن تیم ملی کشورش بود.
ایتالیا باید در فینال این رقابتها برابر برزیل میزبان به میدان برود که شب گذشته موفق به شکست مدافع عنوانی قهرمانی یعنی روسیه شد. ایتالیا که در المپیک لندن موفق به کسب مدال برنز شده بود، این فرصت را دارد تا با تکیه بر بازیکنانی مانند زایتسف صاحب مدال طلا شود و برزیل در دومین المپیک پیاپی به مقام دوم دست یابد.

 

 

برزیل سرزمین دوست داشتنی برای آلمان ها
تیم فوتبال بانوان آلمان توانست با نتیجه دو بر یک سوئد شگفتی ساز اما دوست نداشتنی دومین مدال طلای خود را پس از کسب مدال طلای جام جهانی 2014 در برزیل فتح کرد. زسنیفر و لیندا(گل به خودی) زننده گلهای آلمان در این دیدار بودند که تک گل استینا را بی اثر کردند تا تیم سوئد که به دلیل سبک بازی نامناسبش باعث ناراحتی بسیاری از دنبال کنندگان این مسابقات شده بود، در یک قدمی جام شکست بخورد.
آلمان ها امیدوارند بامداد یکشنبه با شکست نیمار و یارانش در فینال بخش مردان رشته فوتبال، در فاصله کمتر از دو سال، سومین جام قهرمانی رشته فوتبال را در سرزمین فوتبال فتح کنند تا برزیل برای آنها سرزمین دوست داشتنی باشد.
برزیل میزبان نیز در دیدار رده بندی برابر مقابل کانادا شکست خورد تا مانند جام جهانی 2014 در حسرت حضور بر روی سکو بماند.

 

 

حسرت تکواندوکار بریتانیایی
لوتالو محمد تکواندو کار وزن 80 کیلوگرم بریتانیا در آخرین ثانیه های فینال این وزن شکست خورد تا دست بریتانیای شگفتی ساز از یک طلای دیگر دور بماند. لوتالو محمد بریتانیایی در ثانیه آخر رقابت با صلاح سیسه ساحل عاجی با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد تا تصویر اشکهای او در آغوش پدرش پس از این شکست یکی از لحظه های به یاد ماندنی ریو 2016 بود.
محمد بعد از باخت گفت که فاصله ی کمی تا دست یافتن به رویای خود داشت و شکست خوردن در ثانیه های پایانی برای او بسیار سخت و غیر قابل تحمل است.

 

 

برق طلا بر گردن فارسی زبانان تاجیکستان
دلشاد نظرف توانست اولین و تنها مدال طلای المپیک ریو را برای کشور در روز چهاردهم این رقابتها به ارمغان بیاورد. نظرف در رشته پرتاب چکش با پرتابی به اندازه 78.68 متر توانست بالاتر از پرتابگران بلاروس و لهستان صاحب این مدال طلای با ارزش شود. نکته جالب توجه این است که قهرمان المپیک ریو 2016 در رشته پرتاب چکش با اختلافی نزدیک به 6 متر از رکورد جهانی و المپیک که متعلق به ورزشکاران چینی است، توانست موفق به انجام این مهم شود که در این المپیک بر خلاف رشته دومیدانی در بسیاری از رشته ها شاهد رکورد شکنی های مختلف بودیم.

 

 

 


Google
About 374,000 results (0.65 seconds)
Search Results
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-ا...
Translate this page
20 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک | ورزش سه
vista.ir/net/1227387
Translate this page
کد خبر: 1351662/40 زمان: 23:29 1395/05/30 بازدید: 92,248. تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 ... - دمادم
damadam.ir › اخبار › ورزش ۳ › ورزشی
Translate this page
15 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/23949669 - Translate this page
15 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، ریو 2016 آرام آرام به روزهای پایانی خود نزدیک می شود تا به فینال رقابتهای ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک 2016 - قم پرس
www.qumpress.ir/.../برگردن-فارسی-زبان-تاجیک-تل...
Translate this page
19 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - کد خبر: 1351662/40 زمان: 16:17 1395/05/30 ?
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ... - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../برق+طلا+برگردن+فارسی+زبان+های...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، ریو 2016 آرام آرام به روزهای پایانی خود نزدیک می شود تا به فینال رقابتهای تیمی نزدیک شویم. از سوی دیگر پس از روز درخشان کشتی آزاد در ساعات ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام های المپیک 2016 - زنده ...
tnews.ir/news/2bf268878305.html
Translate this page
20 hours ago - کمیته های هفتگانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرضا معرفی شد ... برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ...
زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0258580
Translate this page
15 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ... - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0258166
Translate this page
روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ها برای جبران ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ... - چت ایران
www.chaatiraan.ir/برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-...
Translate this page
19 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو. شنبه ۳۰ مرداد۱۶:۵۵. Related Posts. چت روم قصیر · دانلود سریال Hell ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - مجله بزرگ ایران لایت IranLite.Ir
iranlite.ir/.../برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-تاجی...
Translate this page
18 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو. ۳۰ ام مرداد , ۱۳۹۵ دسته‌بندی نشده. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی ...
زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - مجله بزرگ ایران ...
iranlite.ir/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-از-ریو-بر...
Translate this page
15 hours ago - تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. ۳۰ ام مرداد , ۱۳۹۵ دسته‌بندی نشده. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ...
irscc.ir/.../برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-تاجیک-...
Translate this page
19 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 ... - اولین
popx.ir/news/102029
Translate this page
16 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. 56 ثانیه ... 3 ورزشکار ایران در روز پانزدهم المپیک/ احتمالات طلا، نقره.
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک تلگر | ورزش3
lavdan.ir/l.php?...برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-...
Translate this page
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک تلگر | ورزش3 - لاودان.
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک ... - جوان ایرانی
www.javaneirani.com/.../616495-برگردن-فارسی-زبا...
Translate this page
19 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو - کد خبر: 1351662/40 زمان: 16:28 1395/05/30 پست ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک – تلگرام های المپیک 2016 – زنده ...
33talayehdar.ir/برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-تا...
Translate this page
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک – تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریو. آگوست 20, 2016 0 Comments. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک – تلگرام های ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - سامانه خبری تحلیلی کافه قلم
kafeghalam.ir/?p=189169
Translate this page
واکنش ستاره‌های هنر و ورزش به طلای یزدانی · همه ۶۶ مدالی که در ۶۸ سال گرفتیم… ... ۳ ورزشکار ایران در روز پانزدهم المپیک/ احتمالات طلا، نقره و برنز در کاروان ایران ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - جستجوگر خبر نیوز
news.ir › ورزشی
Translate this page
15 hours ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - خبر پارسی
khabarparsi.com/khabar/?id=28567
Translate this page
12 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ... تماشاگران ایرانی حاضر در سالن شماره 3 المپیک ریو که کشتی های ورزشکاران ایرانی را از نزدیک تماشا می ...
یاسی دات آی آر | برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های ...
www.yasi.ir/.../برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-های-تاج...
Translate this page
19 hours ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. به گزارش "ورزش سه"، ریو 2016 آرام آرام به روزهای پایانی خود نزدیک می ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو- برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
www.wikipg.com/.../تلگرام‌های-المپیک-2016---زنده-ا...
Translate this page
15 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد ... المپیک 2016 - زنده از ریو- برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک.
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
rio2016.kajblog.ir/.../تلگرام‌های-المپیک-2016-زنده-از...
Translate this page
12 hours ago - تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. ارسال توسط: rio2016 تاریخ ارسال: آگوست 20, 2016 در: دسته‌بندی ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
https://dgchekhabar.com/news/sport/4757
Translate this page
12 hours ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
khabarpu.com/k.php?u...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
کد خبر: 1351662/40 زمان: 21:38 1395/05/30 بازدید: 61,907. تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
www.farsipu.com/.../آلمان-المپیک-فوتبال-244212.ht...
Translate this page
14 hours ago - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد ... المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - نیوزام
www.newsum.ir/news/148462172584
Translate this page
خانه · المپیک 2016 ریو المپیک 2016 ریو; آخرین اخبار · اخبار پربیننده · روزنامه‌های امروز · ورزشی · اقتصادی · سیاسی · فناوری · اخبار استان‌ها; صفحه‌های برگزیده 0 ...
تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
farhoonet.ir/تلگرام‌های-المپیک-۲۰۱۶-زنده-از-ریو-بر/
Translate this page
13 hours ago - کد خبر: 1351662/40 زمان: 21:38 1395/05/30 بازدید: 60,409. تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ... - 90ورزشی
rasc90.ir › اخبار زنان
Translate this page
1 day ago - برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ...
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
firemovie.ir/news/172558
Translate this page
13 hours ago - ... المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ... تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در ...
زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - خبر گزاری ایرسا
www.irsanews.com/27950
Translate this page
14 hours ago - تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ - زنده از ...
www.sarkhat.com/.../برق-طلا-برگردن-فارسی-زبان-ها...
Translate this page
روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزیلی ها برای جبران ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ – زنده از ...
zangekhabar.com/?p=360290
Translate this page
روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار خواهد شد و برزی...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - پورتال خبری تلگرام
www.download-telegram.xyz/برق-طلا-برگردن-فارس...
Translate this page
18 hours ago - مطلب اختصاصی دانلود تلگرام: برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک – تلگرام های المپیک 2016 – زنده از ریو?? دقیقه قبل اشتراک گذاریبرق طلا ...
پایگاه خبری تحلیلی فیدوس|اخبار خوزستان و ایران|feydus - برق طلا ...
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
کد خبر: 1351662/40 زمان: 19:54 1395/05/30 بازدید: 27,918. برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک
sunanews.ir/?p=92951
Translate this page
روز پانزدهم ریو با سه ورزشک.
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های ...
roozedonya.com/.../تلگرام‌های-المپیک-2016---زنده-از...
Translate this page
7 hours ago - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. 0. 88. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و ...
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ...
www.azarnewsonline.com/post/2266559.html
Translate this page
20 hours ago - آذر نیوز آنلاین - روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت. همچنین در این روز فینال حساس فوتبال برگزار ...
هاکی بریتانیا به طلای ریو رسید - تیترنو
www.titreno.com/.../هاکی-بریتانیا-به-طلای-ریو-رس...
Translate this page
14 hours ago - مدال طلای هاکی سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ به تیم ... تلگرام‌های المپیک ۲۰۱۶ - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک.
فالگوش خبر از مهمترین سایتهای خبری
falgosh.ir/
Translate this page
تصاویر روزنامه های داخلی وضعیت آب و هوای کشور. ... قاسمی برابر حریف گرجستانی · برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
باشگاه خبری ورزشی – اخبار جدید
fc-welfarestars.ir/
Translate this page
طلا کایاک ۲۰۰ متر انفرادی مردان به بریتانیا رسیدقایقران بریتانیا موفق شد در ماده ... برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 – زنده از ریو.
آخرین اخبار المپیک برزیل و ژاپن | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/tag/المپیک-برزیل-و-ژاپن
Translate this page
به گزارش مهر، در پایان چهاردهمین روز از رقابتهای سی و یکمین دوره بازی های المپیک در برزیل شاهد توزیع مدالها در رشته های .... برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک.
جستجو - همه‌ی اخبار ورزش۳ - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/search?l=1&sr=75
Translate this page
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک. تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت.
خرید و فروش برلیان و الماس و سنگ های قیمتی | گروه تلگرام - خانه
mmhgroup.ir/خرید-و-فروش-برلیان-و-الماس-و-سنگ-ها...
Translate this page
Apr 5, 2016 - با درود فراوان خرید و فروش برلیان و الماس و سنگ های قیمتی شماره تماس و ... های المپیک 2016 – زنده از ریو – برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
مشاعره غیر ایرانی‌ها به زبان فارسی | News File
newsfile.ir/news/مشاعره+غیر+ایرانی‌ها+به+زبان+فارسی
Translate this page
تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد یافت.
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک ... - پرسیار
porsyar.com/8178448
Translate this page
برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو. چکیده خبر: روز پانزدهم ریو با سه ورزشکار ایرانی در رشته های کشتی و تکواندو ادامه خواهد ...
سایروس تازه های مد- چند نوع النگو نقره ایتالیایی(مطلب اختصاصی)
sairus.ir/.../چند-نوع-النگو-نقره-ایتالیاییمطلب-اخت...
Translate this page
تازه های مد خبرگزاری سایروس تازه های تکنولوژی و سرگرمی چند نوع النگو نقره ... برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک/ تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ریو ...
مشاعره غیر ایرانی ها به زبان فارسی - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8324059
Translate this page
... آذر، فارسی آموزان خارجی حاضر در دوره دانش افزایی زبان فارسی را با سنت ایرانی مشاعره ... تلگرام های المپیک ۲۰۱۶ زنده از ریو/برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک ...
کمیل قاسمی: برنز المپیک لندن را به طلا تبدیل می کنم - جوان ایرانی
www.javaneiranipress.ir/.../616447-کمیل-قاسمی-برن...
Translate this page
15 hours ago - کمیل قاسمی: برنز المپیک لندن را به طلا تبدیل می کنم - کمیل قاسمی در ... برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک - تلگرام‌های المپیک 2016 - زنده از ...
برچسب دانلود فیلم بازی 31/5/1395 - دانلود، عکس جدید 95 ،فیلم کلیپ ...
mypixlove.blogsky.com/.../دانلود-فیلم-بازی-31-5-1...
Translate this page
8 hours ago - دانلود فیلمبرنده شدن مدال طلای کشتی‌ کمیل قاسمی یکشنبه 31 مرداد 95 | لحظه ..... المپیک 2016 - زنده از ریو/ برق طلا برگردن فارسی زبان های تاجیک.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,627
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,074
  • بازدید ماه : 12,074
  • بازدید سال : 389,685
  • بازدید کلی : 4,169,463