loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 402 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌

استخر : بسیاری از ما تصورمان از یک ‌خانه رویایی، خانه‌ای بزرگ با حیاط و متراژ بالاست که البته این موضوع کاملا طبیعی است اما آنچه در این میان حائز اهمیت است این است که بتوانیم داشته‌های‌مان را به رؤیاهای‌مان نزدیک کنیم و تا حد ممکن از آنها لذت ببریم. پس اگر شما هم صاحب یک‌ خانه ویلایی با حیاطی هر چند کوچک اما شخصی هستید، یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد روز دنیا به ‌شمار می‌آیید.در این روزهای گرم تابستانی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی که از کودکی با همه‌ ما همراه بوده آب‌تنی یا به قولی آب‌بازی است. با چیدانه همراه باشید تا با راه های طراحی استخر شخصی در حیاط منزل آشنا شوید.

تبلیغات
مبل خانگی هوشمند، معجزه ای در دکوراسیون منزل مدرن!
مبلمان مدرن منزل برای شیکترین دکوراسیون داخلی

یک‌ لحظه فکر کنید چقدر عالی می‌شد اگر یک استخر کوچک در حیاط پشتی منزل‌تان انتظارتان را می‌کشید و در روزهای گرم تابستان در چند قدمی نشیمن‌تان پاتوقی عالی با سبک و سیاق و حال و هوای خودتان داشتید.بهتر است همین حالا دست‌به‌کار شوید؛ زیرا نتیجه مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد و آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید کار سخت و چالش‌برانگیزی نیست.

استخر ساده و معاصر

از آنجا که در طراحی خانه‌های امروزی عموما از خطوط صاف، احجام مکعب‌شکل و زاویه‌دار و طراحی ساده استفاده می‌شود، بهتر است منظره حیاط و اطراف خانه هم خیلی از این حال و هوا فاصله نگیرد. اجازه دهید استخر کوچک‌تان هم همان سبک و سیاق خانه را داشته باشد و اطراف آن‌ یک عرشه دوست‌داشتنی طراحی کنید؛ طوری که محل گذر بین خانه و استخرتان باشد.

هر چند که به خاطر بزرگ نبودن استخرتان ممکن است حس یک شنای عالی را نداشته باشید اما با این‌وجود استفاده از همان شکل مستطیلی کلاسیک می‌تواند حس رضایت از داشتن استخر در حیاط پشتی منزل‌تان را برای‌تان به ارمغان بیاورد.فراموش نکنید استخر مستطیلی کلاسیک‌ترین مدل استخر است که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد.

طراحی استخر با منحنی‌های جادویی

اگر خاص‌پسند هستید، اصلا نگران نباشید. این روزها گزینه‌های زیادی غیر از استخرهای مستطیلی کلاسیک پیش رو دارید. استخرهای دایره‌ای‌شکل یا نیم‌دایره و آنهایی که اشکال نامنظم با پیچ‌وتاب‌های خاص خود را دارند روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. اگر در طراحی این سبک استخرها به‌جای استفاده از یک طراحی منظم با حال و هوای مدرن در اطراف آنها از سنگ‌های طبیعی و سایبان و مبلمان مناسب استفاده شود، می‌توانید حس و حال رویایی مناطق گرمسیری را در حیاط پشتی خانه‌تان تجربه کنید.

طراحی خلاقانه و متفاوت همراه یک نورپردازی خاص و شگفت‌انگیز ‌چنان چشم‌اندازی برای‌تان خواهد ساخت که حتی کوچک بودن فضا و استخر را فراموش کنید. درست مثل دنیای مد و زیبایی که قوانین خاص خود را دارد در دنیای طراحی نیز منحنی‌ها برای استخرهای کوچک نوعی معجزه محسوب می‌شود.

در طراحی استخر به عمق بیندیشید

تا اینجا ممکن است با خودتان فکر کنید ایده‌هایی که در بالا بیان شد باز هم برای حیاط پشتی شما خیلی بزرگ است اما اگر همچنان شیفته و مسحور حضور انرژی آب در حیاط‌ خلوت کوچک‌تان هستید، راه‌حل شما در این دو کلمه نهفته است؛ «حوضچه عمیق».

در طراحی این حوضچه‌ها نقطه قوت عمق است؛ زیرا از لحاظ ابعاد و اندازه روی سطح زمین به فضای زیادی احتیاج ندارند. طراحان امروزی با هوشمندی راه‌هایی برای ساخت این استخرها یافته‌اند که بدون نیاز به فضای زیاد و ساخت عرشه و فضای اطراف استخر بتوانید یکی از این حوضچه‌ها را مهمان حیاط‌ خلوت‌تان کنید؛ هر چند ممکن است ترجیح دهید در چنین فضایی یک جکوزی نصب کنید، ولی فراموش نکنید یک حوضچه عمیق چه مزایایی دارد.

اول اینکه نگهداری از آن آسان‌تر است، دوم اینکه برای سلامت‌تان بسیار مفید است و سوم اینکه برای آرامش و ریلکس شدن بهترین گزینه است.

تعطیلات در خانه با آب تنی در استخر خانگی

هرگز فراموش نکنید زمانی که برای حیاط کوچک‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید خودتان را به استخر محدود نکنید و خیالپردازی‌تان را فراتر ببرید و به فضای بهتری برای گذراندن تعطیلات همراه خانواده‌تان فکر کنید؛ مثلا می‌توانید در کنار استخر یک عرشه زیبا داشته باشید یا حتی فضایی را برای باربیکیو و آتش در نظر بگیرید و از دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در پاتوق دنج خودتان نه‌تنها در تابستان حتی در بعدازظهرهای پاییزی نیز لذت ببرید.

پوشش سطح استخر

به‌عنوان نکته پایانی با توجه به بحران آب که این روزها در تمامی کشورها مردم با آن دست‌ به ‌گریبان هستند، توصیه می‌شود از پوشش‌های سطحی که برای روی استخرها طراحی‌شده استفاده کنید تا هم پاکیزگی‌ آب حفظ شود و هم مدت ‌زمان بیشتری بتوانید از آب آن استفاده کنید و دفعات تعویضش کاهش یابد.

برای دیدن ایده های جذاب دکوراسیونی و آشنایی بیشتر با طراحی استخر شخصی در حیاط منزل می توانید مجله منزل را تهیه کرده و از دیدن و خواندن ادامه این مطلب لذت ببرید.


Google
About 1,190,000 results (0.60 seconds)
Search Results
Images for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎Report images
Image result for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎
Image result for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎
Image result for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎
Image result for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎
Image result for ‫طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌‬‎
More images for طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌
طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌ - وب آرشیو
webarchiver.ir/.../طراحی-استخر-شخصی-در-حیاط-منزل‌/
Translate this page
5 mins ago - استخر : بسیاری از ما تصورمان از یک ‌خانه رویایی، خانه‌ای بزرگ با حیاط و متراژ ... با چیدانه همراه باشید تا با راه های طراحی استخر شخصی در حیاط منزل ...
مدل و طرح استخر خانگی روباز برای باغ و خانه های ویلایی | نوبرانه
www.nobaraneh.com/5623/طرح-استخر-ویلا-باغ-روباز
Translate this page
مدل های ساخت استخر در باغ و خانه ویلایی به شکل روباز، تزیین حیاط خانه ویلایی با استخر ویلایی، طرح استخر خانگی ویلایی روباز، طراحی و ساخت استخر خانگی در ...
پونیلا - طراحی استخر در حیاط خانه ... - ورود
ponila.com/post/204628/
Translate this page
اغچه های سرسبز، طراحی شیک و ظریف و پنجره های بزرگ شیشه ای, چیزهای هستند که در این خانه به زیباترین شکل ممکن اجرا شده اند. طراحی استخر در حیاط این خانه ۱۴۰ ...
عکس خانه ویلایی کوچک - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خانه-ویلایی-کوچک/
Translate this page
Oct 16, 2015 - طراحی داخلی خانه شبه حیاط مدرن, طراحی زیبای فضای حیاط و ایوان منزل و حیاط خلوت … در خانه ای کوچک، مدرن و زیبا, استخر های روباز در دکوراسیون خارجی خانه های ویلایی, … ... طرح های استثنایی و لوکس برای ویلاهای شخصی (۷۰ عکس).
اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/decoration/view/026946.php
Translate this page
May 23, 2016 - در درجه اول انتخاب استخر به فضایی که در حیاط دارید، شکل و طراحی .... تصاویر زیبا و جالب از چهره های مشهور ایرانی در منزل شخصی خودشان/ از مهناز ...
استخرهای جذاب برای حیاط کوچک خانه + تصاویر - پرشین وی
www.persianv.com/last/332864.php
Translate this page
Apr 6, 2016 - استخرهای کوچک و جذاب, طراحی استخرهای خانه , طراحی و ساخت استخرهای کوچک ... اگر دوست دارید در حیاط خانه تان استخر داشته باشید، می توانید از تراس های .... تصاویر زیبا و جالب از چهره های مشهور ایرانی در منزل شخصی خودشان/ از مهناز ...
طراحی استخر در حیاط خانه 140 متری با طراحی بسیار زیبا - دکوراسیون خانه
www.otag.ir/طراحی-استخر-در-حیاط-خانه-140-متری/
Translate this page
Apr 29, 2016 - باغچه های سرسبز، طراحی شیک و ظریف و پنجره های بزرگ شیشه ای, چیزهای هستند که در این خانه به زیباترین شکل ممکن اجرا شده اند. طراحی استخر در ...
مدل های استخر کوچک مناسب حیاط خلوت خانه با طراحی شیک و زیبا
www.otag.ir/مدل-های-استخر-کوچک-مناسب-حیاط-خلوت-...
Translate this page
Aug 14, 2015 - در این مطلب به معرفی مدل های استخر کوچک خانگی مناسب استفاده در حیاط خلوت می پردازیم که می توانند برای ایده گیری، نمونه های مناسبی باشند.
دکوراسیون متفاوت با استخر لوکس در خانه - دکوراسیون داخلی
www.tazeen.ir/دکوراسیون-متفاوت-با-استخر-لوکس-د...
Translate this page
Mar 17, 2014 - گاهی این امر آنقدر حساس می شود، که در خرید و فروش منزل تاثیر می گذارد. ... همچنین نوع ساختار استخر لوکس نباید تناقضی با سبک معماری ساختمان داشته باشد. ... استخر در خانه های آپارتمانی استخر در گوشه حیاط استخر در ویلا شخصی ...
مجموعه 101 عکس محوطه سازی ویلایی و مسکونی ( حیاط ) - طراحی محوطه
www.farsicad.com/2014/05/landscpae-design/
Translate this page
May 17, 2014 - مجموعه 101 عکس محوطه سازی ویلایی و مسکونی ( حیاط ) – طراحی محوطه آلاچیق ، استخر ، سنگ فرش و … ... استفاده از آلاچیق ، سنگ فرش ، گل کاری ، طراحی استخر ، مجسمه های مختلف و ..... مقدمه امروزه دکوراسیون منزل یکی از الویت های هر خا [.
دکوراسیون حیاط، دکوراسیون حیات، فضاسازی حیاط، دکوراسیون باغ و ...
www.akairan.com/khanehdari/.../201311412558.html
Translate this page
ایده های لوکس برای طراحی استخر در حیاط خانه + تصاویر ... دکوراسیون باغ شخصی لوکس و اروپایی | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت.
ایده های لوکس برای طراحی استخر در حیاط خانه + تصاویر - اس ام اس
www.samatak.com/.../ایده-لوکس-طراحی-استخر-حیاط-...
Translate this page
ایده های لوکس برای طراحی استخر در حیاط خانه استخر یکی از مهمترین نیازهای خانه هایی است ... در این پست سماتک اصول طراحی استخر خانگی و بهترین مدل های استخر برای حیاط خانه را نمایش خواهد داد. .... امکانات بی نظیر هواپیمای شخصی پوتین + تصاویر ...
مراحل ساخت استخر خانگی (38 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › معماری
Translate this page
May 23, 2012 - مراحل ساخت استخر خانگی - - 5196,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ... من خودم اصن دوست ندارم تو حیاط خونه استخر باشه چون نمیشه استفاده ای از اون در .... من یه ذره وسواسیم استخر های شخصی رو به عمومی ترجیح میدم به خاطر موشو.
دکوراسیون حیاط | جدیدترین دکوراسیون حیاط و باغچه خانه و ویلایی با ...
namnak.com/دکوراسیون-حیاط.p25030
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎13 reviews
نمناک دنیای مددکوراسیون منزل دکوراسیون حیاط و باغچه با استخرهای خانگی معرکه ... این تفکر و عقیده رد می شود چرا که طراحی دکوراسیون داخلی مدرن خانه های امروزی با ...
انواع استخر، اصول طراحی و روش های نگهداری + تصاویر - هم محلی
hamidartcivil.persianblog.ir/post/356/
Translate this page
Sep 17, 2013 - استخرهای خصوصی را می توان در دو نوع دائمی و یا موقتی ساخت. .... البته گاهی اوقات نیز استخرهای سرباز خصوصی درداخل باغ یا حیاط ساختمان ها احداث می .... 2-در نظر گرفتن فضایی مناسب برای پارک کردن وسائل نقلیه شخصی شناگران
مدآنلاین | دکوراسیون | حیاط و باغ | حوض و استخر
www.modeonline.ir/pages/cat-12-97.aspx
Translate this page
تازه ترین اخبار و مطالب درباره دکوراسیون استخرها به همراه بهترین و زیباترین ... کوچک در باغ یک ویلای شخصی ودر یکی از روستاهای این شهر طراحی کرده است. ... طراحی استخر در حیاط و داخل خانه، پروژه آسانی نیست که هر کسی بتواند از عهده آن برآید.
تصاویر منتخب خارجی در طراحی باغ ویلا | طراحی محوطه باغ ویلا و خانه باغ ...
gol24.ir/fa-IR/GardeningConstruction/
Translate this page
استخر با دیواره منحنی و آبنمای سنگی طبیعی. باغ ویلا نمونه پروژه خارجی حیاط سازی ویلا طراحی خشتی. طرح خشتی و روستیک. طرح های خشتی و روستیک. باغ ویلا ...
ساخت استخر خانگی - شرکت آریان استخر
arianestakhr.fa.namayeshgah.com/Default.asp?...
Translate this page
توضيح فارسي : ساخت زیبا ترین استخر ها ساخت استخر آب اين اكسير حيات پس از هوايي كه تنفس مي كنيم بيشترين اهميت را براي تداوم زندگاني بشر دارد.
فیلم آموزش نحوه ساخت استخر - آپارات
www.aparat.com/v/.../فیلم_آموزش_نحوه_ساخت_استخ...
Translate this page
مرکز دانلود مهندسی عمران و معماری آرشا - www.ArshaDownload.com جهت دریافت و مشاهده فیلم های عمران و معماری در نرم افزار تلگرام موبایل، شما میتوانید توسط ...
خانه دوطبقه با پله تو حیاط - نیم کیلو
nimkilo.ir/search/?q=خانه+دوطبقه+با+پله...حیاط
Translate this page
اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر .... ساعت 24- پیکر زنده‌یاد «حبیب» دقایقی پیش از سردخانه به منزل شخصی او منتقل شده به دلیل ازدحام ...
پوشش پارکینگ شخصی بدون کم شدن نورگیر حیاط - خدمات طراحی و اجرای ...
parscenter.com › ... › طراحی و اجرای دکوراسیون
Translate this page
ساخت پارکینگ در حیاط منزل معمولا باعث کم شدن نور حیاط و در نتیجه منزل می شود و ... پوشش حیاط خلوت، پارکینگ، پوشش انواع استخر، بارانگیر، پوشش رمپ منازل، ...
طراحی فضا سازی - خانه باغ: فضای سبز, باغ بام, روف گاردن, گل و گیاه ...
www.modirsearch.ir/sxjcwpcrdtdsnxtdcvndnsdcacyrct... - Translate this page
برچسب ها: فضای سبز, محوطه سازی, باغ و ویلا, طراحی فضای سبز, استخر, عکس . ... ما را ارتقا می بخشند ، بلکه طراحی فضای سبز حیاط را کاملا شخصی و خاص می کنند.
حیاط مدرن استخر - باکس 98
box98.ir/search/?q=حیاط+مدرن+استخر
Translate this page
اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر ... استخر جذاب برای حیاط کوچک منزل شما +تصاویر ... و دخترش عکس نگار استخر و همسرش گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ seemorgh.com/entertainment منبع: صفحه شخصی نگار استخر.
استخر شنا در حیاط خانه | استخر شنا خصوصی در خانه | طراحی فضای سبز ...
www.irandarb.com/photo.../house-pool-19.jpg.html
Translate this page
آلبوم تصاویر معماری نوین، طراحی داخلی و دکوراسیون ... مبلمان و دکوراسیون ایران درب | طراحی فضای سبز در خانه | استخر شنا خصوصی در خانه | استخر شنا در حیاط خانه.
zeytoon1 | استخر خانگی؛ از جان تراولتا تا شراکت علی دایی و کریم ...
www.hamkhone.ir/member/86482/blog/.../252202--/
Translate this page
May 27, 2016 - مدآنلاین دکوراسیون حیاط و باغ محوطه‌سازی و فضای سبزاستخر خانگی؛ از جان تراولتا تا شراکت علی دایی و کریم باقری ... بیایید با سبک و ذائقه شخصی هر یک از آنها آشنا شویم. ... این استخر زیبا در منزل مسکونی FL و در میامی ساخته شده است. ... الن پامپئو، ستاره معروف آمریکایی با همکاری طراح نامدار آمریکایی «مارتین ...
8 استخر جذاب برای حیاط کوچک منزل شما - نیوز
9us.ir/search/?q=8+استخر+جذاب+برای+حیاط...منزل...
Translate this page
اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر .... و همسرش گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ seemorgh.com/entertainment منبع: صفحه شخصی نگار استخر.
طراحی حیاط خانه - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/طراحی-حیاط-خانه
Translate this page
اگر شما به دنبال ایده ای برای طراحی حیاط خانه تان هستید، باید بگویم مطلب ... حیاط هایی با آلاچیق های چوبی، کفپوش های سنگی و استخر های کوچک که می تواند شادی .... این چند قدم را بردارید تا به یک دکوراسیون مطلوب و درعین‌حال شخصی دست پیدا کنید.
طراحی داخلی حیاط منزل سبک جدید و زیبا - فراناز
www.faranaz.com/the-interior-design-of-the-new-style...
Translate this page
حیاط هایی با آلاچیق های چوبی، کفپوش های سنگی و استخر های کوچک که می تواند شادی را به ... طراحی استخر کوچک در حیاط خانه به آن انرژی و نشاط خاصی می بخشد.
ساخت استخر شنا-چگونه یک استخر بسازیم-ساخت استخر - دریاچه آبی
f88.ir/چگونه-یک-استخر-بسازیم
Translate this page
چگونه یک استخر بسازیم مراحل ساخت استخر. ... ساخت یک استخر در حیاط یک ایده بسیار خوبی است ساخت بهترین راه برای وقت گذرانی با خانواده و انجام یک ورزش لذت ...
گودالی که در استرالیا در حیاط یک خانه پیدا شد - مجله تفریحی فان گاه
fungah.ir/search/?q=گودالی+که+در...حیاط...
Translate this page
Aug 9, 2016 - عکس طراحی دکوراسیون حیاط و باغچه خانه های ویلایی -آکا ... اش نصب کرد که در آن نوشته شده بود: این حیاط شخصی است و مختص این خانه است نه برای بازی Pokemon go. .... اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر.
ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی | میهن بنا
mihanbana.com › پروژه های درسی › رساله معماری
Translate this page
Feb 14, 2015 - در صــورت امکـــــان دسترسی مستقیم به حیاط و بالــکن طراحی میشود . .... اهمیت پارکینگ های طبقاتی یا زیرزمینی خودروهای شخصی در مراکز شهر به شدت کاهش ... و استخر و فضای سرپوشیده تفریحی کودکان مسئول محدوده فوق نمی شود.
نرم افزار طراحی فضای سبز و محوطه بیرونی ساختمان - پی سی ورلد
www.p30world.com › ... › گرافیک › طراحی 3 بعدی
Translate this page
Apr 3, 2016 - به کمک این برنامه شما می توانید اقدام به طراحی محیط حیاط یک منزل و چگونگی قرارگیری اجزای مختلف محوطه همانند باغ ، استخر، پارکینگ ، محیط بازی ...
23 ایده معماری برای استخر های کوچک در حیاط خلوت - پویانو-دکوراسیون ...
pooyano.com/small-pool-ideas/
Translate this page
Aug 3, 2016 - 23 ایده معماری برای استخر های کوچک در حیاط خلوت , ایده هایی برای اجرای ... های مدرن داری طراحی ساده با خطوط صاف و اشکال مکعبی در فضای داخلی منزل ...
برکه کوی : طراحی آرامش بخش فضای خارجی برای خانه و ویلا های مدرن و سنتی
www.parsianhome.com › ... › استخر و آبنما
Translate this page
برکه کوی : طراحی آرامش بخش فضای خارجی مقاله ای است که در آن در مورد این برکه بیشتر ... دکوراسیون خارجی » استخر و آبنما » برکه کوی : طراحی آرامش بخش فضای خارجی ... برای آن هایی که می خواهند باغ و یا حیاطی دلباز داشته باشند برکه های کوی بسیار ... ای از آن خودنمایی می کند، می تواند فضای شخصی شما برای آرامش گرفتن در ساعات ...
طرح های درب حیاط - دوستی
2sti.ir/search/?q=طرح+های+درب+حیاط
Translate this page
عکس طرح و مدل های سنگ فرش حیاط منزل ویلایی -آکا ... عکس درب اهنی فلزی حیاط خانه منزل ویلا -آکا ... نوشته شده بود: این حياط شخصی است و مختص این خانه است نه برای بازی Pokemon go. ... اصول طراحی استخر خانگی لوکس و مدرن در حیاط خانه+تصاویر.
عکس های فضای سبز محوطه سازی باغ ویلا الاچیق استخر
iran-bagh.ir/post/1
Translate this page
فضای سبز محوطه سازی باغ و ویلا طراحی فضای سبز استخر عکس الاچیق استخر ... از فضاهای سبز در منازل مسکونی و اپارتمان های مسکونی و باغ های شخصی و محوطه های باز ... 5-تصاویری از طراحی های ابشار های مصنوعی کوچک و آبنما در منازل مسکونی حیاط ...
غول چراغ شخصی خودتان • طراحی داخلی خانه ای در سائوپائولو برزیل | بلاگ
https://genie.ir/blog/.../home-interiors-sao-paulo-brazil
Translate this page
فضای داخلی خانه ای که به طراحی آن یک آب و تاب امروزی داده شده است گروه Pupo ... رو به یک حیاط داخلی با یک ایوان و ناحیه باربی کیو (کباب پز) نزدیک استخر شنا باز ...
خبرگزاری آریا - ديزاين مجلل استخرهاي روباز ويلايي + تصاوير
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...استخرهاي...
Translate this page
Rating: 5 - ‎12 reviews
نمناک دنیای مددکوراسیون منزل دیزاین مجلل استخرهای روباز ویلایی + تصاویر ... البته گاهی اوقات نیز استخرهای سرباز خصوصی درداخل باغ یا حیاط ساختمان ها احداث می ... حتی الامکان باید از ساخت استخر در مجاورت درختان بلند یا نهال هایی که در آینده به ...
ایده های ساخت استخر کوچک در حیاط خلوت + تصاویر - مد وی
modv.ir/29382/small-pool-in-the-backyard
Translate this page
ایده های ساخت استخر کوچک در حیاط خلوت + تصاویر ، مدل استخرهای کوک برای باغ ، مدل استخرهای کوچک برای حیات خلوت ، ایده هایی جذاب برای طراحی استخر در منزل ، اس.
معرفی لوازم و تجهیزات سونا استخر جکوزی - آلاچیق حیاط خانه شما
wellcometoheater.blogfa.com/page/225555.aspx
Translate this page
آلاچیق حیاط خانه شما ... کنار هم از هوای آزاد حیاط خود استفاده نماييد و حتی از مهمانان خود در فضایی باز پذیرایی و استقبال کنید ... انتشار جزوه آموزش طراحی استخر های شنا
تصاویر؛ طراحی شگفت انگیز و بی نظیر حیاط منزل - توریسم آنلاین
www.tourismonline.co/.../حیاط-طراحی-سنگ-فرش.htm...
Translate this page
Jan 1, 2015 - با استفاده از گل و شمشاد، آلاچیق، آب نما، استخر،میز و صندلی درحیاط می توانید ... یکی از مدل تزئینات دکوراسیون خارجی که در حیاط خانه های شخصی و ...
۸ ایده شگفت انگیز برای طراحی حیاط کوچک خانه ! - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-ایده-شگفت-انگیز-برا...
Translate this page
7 days ago - اگر به دنبال طراحی حیاط کوچک منزل تان هستید، پیشنهاد می کنم به شرکت های ..... طراحی استخر کوچک در حیاط خانه به آن انرژی و نشاط خاصی می بخشد.
استخر پیش ساخته گرد فریم دار در سایز بزرگ - استخر بادی اینتکس
www.poolintex.ir/.../استخر-پیش-ساخته-گرد-فریم-دا...
Translate this page
استخر پیش ساخته و استخر خانگی اینتکس به همراه لوازم تصفیه و لوازمات ... با لوازم یدکی و نصب توسط خود شرکت و خدمات فروش ، طراحی و رنگهای مناسب و تمام فریم ... این استخر خانگی را در حیاط منزل و ویلای شخصی میتوانید نصب کنید ، نصب آن ...
طراحی و ساخت یک استخر کوچک و شیک در حیاط خانه - تک فارس
www.takfars.ir/طراحی-و-ساخت-یک-استخر-کوچک-و-ش...
Translate this page
Aug 26, 2014 - طراحی و ساخت یک استخر کوچک و شیک در حیاط خانه ... ایده های جالب برای ورودی منزل و راهرو ها در آپارتمان · عکس, تزیین های بسیار زیبا برای حمام و صابون تازه عروس تزیین های ... عکس, چطور باید امنیت تلگرام شخصی را زیاد کنیم ...
دکوراسیون بالکن و حیاط منزل(2) - طراحی دکوراسیون
decoration.mento.ir/طراحی-معماری/طراحی-ساختمان/172-...
Translate this page
شاید دوست داشته باشید فضای نشیمن بیرون از خانه تان کاملا شخصی باشد و کسی از بیرون شما را نبیند. برای پوشاندن اطراف می توانید از انواع درختچه ها و گلدان های ...
ساخت آبنما ساده باسنگ کوهی در حیاط منزل | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 ...
weblog24.xyz/.../ساخت-آبنما-ساده-باسنگ-کوهی-در-حیا...
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت ساخت آبنما ساده باسنگ کوهی در حیاط منزل از بین کلیه اطلاعات و ... طراحی اجرای فضای سبز | محوطه سازی ویلا باغ | استخر آبنما | سیستم های ... اجرای مدد آبنما طراحی اجرای آبنمای بوستان شهدای سبلان آبنماهای بوستان شخصی ساز ...
طراحی حیاط کوچک - پرتال مشاوره آرک نیوز
training.archnews.ir/?fa/.../طراحی%20حیاط%20کوچک
Translate this page
اگر خانه ای را دیده باشید که حیاط آن به خوبی طراحی شده باشد، متوجه می شوید که تمام اجزای آ ن با تدبیر ... شاید باور نمی کردید که بتوان در حیاطی کوچک هم استخر داشت!
پروژه های انجام شده خانه باغ - خانه باغ
khanehbagh.com/پروژه-های-انجام-شده-خانه-باغ
Translate this page
1 - طراحی محوطه ویلای پروژه شخصی واقع در اوشان به مساحت 11000 متر مربع ... 5 - طراحی و اجرای فضای سبز حیاط و روف گاردن منزل شخصی واقع در شهرک قائم ، کارفرما ...
عکس های فضای سبز محوطه سازی باغ ویلا الاچیق استخر
aszx.avablog.ir/.../عکس+های+فضای+سبز+محوطه+سازی...
Translate this page
2-تصاویر اجرایی از استخر های زیبا و طراحی شده برای باغ های شخصی ... 5-تصاویری از طراحی های ابشار های مصنوعی کوچک و آبنما در منازل مسکونی حیاط اپارتمان ها و ...
Searches related to طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌

عکس خانه باغ ساده

خانه های ویلایی کوچک در ایران

عکس خانه ویلایی کوچک

نقشه خانه باغ کوچک

نقشه خانه ویلایی دوبلکس

نمای خانه ویلایی ساده

عکس خانه های ویلایی در شمال ایران

نمای خانه های ویلایی ایرانی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,208
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,208
  • بازدید ماه : 1,208
  • بازدید سال : 378,819
  • بازدید کلی : 4,158,597