loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 145 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!

خلاقیت در خانه: درخانه نشسته ام و به اطراف نگاه می کنم. چقدر همه جا پر است از تزیینات و اشیایی برای زیباتر کردن خانه ام. دلم چیز جدیدی می خواهد؛ شاید روشنایی کوچکی تا شب را فقط با نگاه کردن به نور آن بگذرانم. هر وقت صحبت از لوستر یا آباژور می‌شود، چیزی که اول از همه به ذهنم می‌رسد، پایه‌ای ساده با لامپی در بالای آن است؛ ولی این روزها همه‌ چیز عوض شده، عصر تکنولوژی است و خلاقیت! ما این بار به کارگاه کوچکی رفتیم که ساخته‌های متفاوتی از اکسسوری، لوازم دکوری با متریالی از جنس بتن، سیمان، برنج و مس دارد. پس این گزارش چیدانه را از دست ندهید:

تبلیغات
چوب نما، جلوه طبیعت بر ساختمان
فرش ابریشم در دکوراسیون منزل ایرانی
تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

طراحی لوازم دکوری و روشنایی

روشا رنجبر که در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده، ۵ سال است که با روش‌های خلاقانه و ابتکاری جدید لوازم دکوری، تزیینی، اکسسوری و همچنین سبک‌های جدیدی از روشنایی و Lighting را برای وجود نورپردازی‌ متفاوت در محیط‌های داخلی روانه بازار کرده است. او که سال‌های قبل کار طراحی مبلمان اداری انجام می‌داده است، بر اساس نیاز خودش به دنبال آباژوری متفاوت و خاص برای اتاقش همه‌جا را می‌گردد. ولی همه آنچه وجود داشت، اشکال تکراری و غیر جذابی بود که او را قانع نمی‌کرد. ناگفته نماند که انواع خاص روشنایی‌ها با هزینه بالایی سفارش گرفته می‌شدند. آنجا بود که تصمیم گرفت خودش دست به کار شود و اولین آباژور را با دوستش طراحی کرد و ساخت.

قبل از ادامه مطلب بهتر است با کاربرد لوستر، آباژور و روشنایی ها در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شوید!

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

این داستان سر دراز دارد

بعد از موفقیت در مرحله ساخت اولین آباژور، روشا به تنهایی ادامه راه را در پیش گرفت. اوایل کار جاشمعی‌ کوچک، دیواری و آباژور بزرگ چوبی ساخته می‌شدند. "خودم با چوب و ابزار کارهای ساخت را انجام می‌دهم و همه کار را خودم کردم. یک مدت در نجاری‌ها می‌گشتم و چوب‌های عجیب و غریبی پیدا می‌کردم تا بتوانم با آنها آباژورهای خاصی خلق کنم."

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

بعد از مدتی ساخت کارهای چوبی، شاید کمی تکراری شدن کارها باعث شد خانم رنجبر تصمیم دیگری بگیرد. "دوست داشتم با متریال جدیدی کار کنم. دلم می‌خواست فرم‌های متفاوت دیگری درست کنم. فرم‌هایی که حالت‌های منحنی، بدون زاویه و یا شکل‌های متفاوتی داشته باشد و فهمیدم که باید با به سراغ متریال دیگری بروم." گذراندن دوره کوتاهی مجسمه‌سازی، او را به سمتی پیش برد که حالا می‌بینیم؛ استفاده از سیمان!

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

در طراحی روشنایی‌های جدید، نور با مجسمه‌های بتن ترکیب شد. هدف او این بود که حجم، فرم و مجسمه را به عنوان المانی کاربردی در دکوراسیون خانه‌ها بتوان وارد کرد. اکثر ما در طراحی داخلی خانه‌هایمان از عناصر و احجام جدید، کمتر استفاده می‌کنیم و روشنایی را به عنوان عنصری مهم برای دکوراسیون در نظر نمی‌گیریم. 

اگر می خواهید به مجسمه های لوکس علاقه مندید، مطلب ۱۰ مجسمه برنزی دکوری را از دست ندهید!

تصویر Roosha Home
Roosha Home

لوازم دکوری از جنس سیمان

سیمان در طراحی های جدید، به خاطر خنثی بودن رنگ و سردی‌اش انتخاب شده و چون فرم پذیر است، می‌توان کار و احجام جالبی خلق کرد. روشا به دلیل علاقه خود به حجم صورت انسان، سعی کرد از احجامی مانند مجسمه کاربردهای دیگری هم بسازد. مجسمه‌هایی بتنی و سیمانی که از خودشان نور به محیط داخلی تزریق می‌کنند، اثر هنری زیبایی برای دکوراسیون خانه است. 

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

نکته جالبی که در سبک مدرن روشنایی دیده می‌شود، ترکیب متریال است. استفاده از سیمان با فلز برنج یا مس کنار هم در اکثر کارها دیده می‌شود که ترکیب جدید و جذابی است. ظاهر سخت بتنی در کنار درخشش نور حسی جدید به فضای دکوراسیون داخلی می‌دهد. انتخاب فلز برنج که تا حدی هم انعطاف‌پذیر است، به زمان ساخت کارهای چوبی برمی‌گردد. برش‌ صفحاتی از برنج که توسط خود خانم طراح انجام می‌شود، حس و ردی از کار دست او درون کارهایش است که دیگر شبیه تولیدهای انبوه صنعتی نیست.

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

مس و برنج در کنار طراحی های بتنی

"همیشه دوست دارم از مواد و عناصر، استفاده‌های متفاوتی کنم. قطعات مسی که در شمعدانی‌ها استفاده می‌شوند، اتصالات لوله‌ای هستند که در بیمارستان‌ها برای لوله‌های هوا و آب استفاده می‌شوند چون زنگ نمی‌زند. کاسه‌های برنجی که در کارها می‌بینید برای لوسترسازی استفاده می‌شود."

اگر شما هم از طرفداران مس هستید، با ظروف مسی دکوراسیون منزل خود را دگرگون کنید!

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

لوازم دکوری دیگر

بعد از ساخت مجسمه‌های نوری، این صورتک‌های بتنی به شکل گلدان استفاده شدند. جالب است بدانید که روشا رنجبر حتی ملات سیمان را هم خودش درست می‌کند؛ ساخت قالب، قالب زدن، ریختن ملات درون آنها و برق‌کاری آباژورها که جای خود دارد!
سبک مدرن و مینیمال ساخته‌های بتنی، ترکیب و هماهنگی آنها را در دکوراسیون داخلی خصوصاً منازل با رنگ‌های دیگر راحت‌تر کرده است. "یکی از دلایلی که دوست داشتم این متریال را به خانه بیاورم، این است که در خانه‌ها کمتر از سیمان استفاده می‌شود و شاید به نظر خیلی افراد ورود چنین مصالحی به فضای داخلی عجیب باشد. استفاده از متریال به شکل غیرمتعارف برایم هیجان‌انگیز است." 

تصویر Roosha Home
Roosha Home

ردی از خانه ایرانی در لوازم دکوری

گردسوزها در نگاه اول ما را به یاد قدیم و چراغ‌های خانه مادربزرگ می‌اندازد. طراحی لوازم دکوری از نوع جاشمعی‌های گردسوزی مقداری قدیمی و ایرانی‌تر است. این سبک کار برای خانه‌های سنتی‌تر و کمتر مدرن هماهنگی بیشتری ایجاد می‌کنند. استفاده از برنج و مس در کارها هم حس آشناتری برای ما دارند."هدف اولیه‌ام صرفاً این نبود که حتماً حس ایرانی بودن در کارها به قیمتی که به کار نخورد، حفظ شود."

 زندگی ایرانی در خانه ۵۰ ساله ناهید به خوبی حس می شود، آن را از دست ندهید!

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

ساخته های بتنی خلاقانه

برای طراح، ایده های خلاقانه استفاده‌کننده هم اهمیت داشته است. "دوست داشتم اگر چیزی می‌سازم خلاقیت استفاده‌کننده را هم تا حدودی تحریک کند. تا اینکه فقط برای مصرف مشخص استفاده شود." گلدان‌های مکعبی، پایه‌های نگهدارنده و قطوری که با نیاز و سلیقه‌های مختلف کاربرد دارد، جایی برای گل، شمع و یا حتی ظرفی برای شکلات و شیرینی هستند که همیشه در ذهن ماندگار می‌شود. وقتی که شما برای استفاده از چیزی به مفهوم آن فکر کنید و یا برای استفاده‌ای که از آن دارید نقشه‌های زیادی بکشید، برایتان عزیزتر هم می‌شود.

تصویر صدف حقیقت
صدف حقیقت

شاید برایتان معرفی عضوی متفاوت در مجموعه کوچک لوازم دکوری بتنی هم جالب باشد؛ آباژوری فرفری که از تعدادی سیم ظرف‌شویی ساخته شده و در واقع محصولی بازیافتی از وسایل دورریختنی است. 

پیشنهاد ما به شما این است که جای گلدان های گل را خودتان بسازید.

اگر می خواهید با ایده های بیشتری از خلاقیت و کارهای افرادی که با هنرمندی به ساخت عناصر جدیدی پرداخته اند، آشنا شوید به بخش خلاقیت در خانه سری بزنید.


Google
About 45,900 results (0.66 seconds)
Search Results
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/.../66653
Translate this page
2 days ago - لوازم دکوری جدید و روشنایی از جنس سیمان و بتن در کارگاه روشا رنجبر ساخته می شود. ترکیب جذابی که از متریال سیمان، فلز برنج و مس در این کارها ...
Images for ‫لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!‬‎Report images
Image result for ‫لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!‬‎
1 day ago
Image result for ‫لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!‬‎
1 day ago
Image result for ‫لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!‬‎
Image result for ‫لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!‬‎
More images for لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!جـالـب انـگـیـز | جـالـب ...
irht.ir › خلاقیت
Translate this page
2 days ago - خلاقیت در خانه: درخانه نشسته ام و به اطراف نگاه می کنم. چقدر همه جا پر است از تزیینات و اشیایی برای زیباتر کردن خانه ام. دلم چیز جدیدی می خواهد؛ ...
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! - گوگل پلات
www.googleplot.com/linknews/link-31655.html
Translate this page
Technorati · Furl · Blinklist · Google · Reddit · Netvouz · Digg · Del.icio.us. «لینک بعدی | اخبار گوگل پلات | لینک قبلی ». اخبار گوگل پلات.
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! - چیدانه
tnews.ir/news/815668881146.html
Translate this page
خلاقیت در خانه : درخانه نشسته ام و به اطراف نگاه می کنم. چقدر همه جا پر است از تزیینات و اشیایی برای زیباتر کردن خانه ام. دلم چیز جدیدی می خواهد؛ شاید روشنایی ...
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! | ایران وب لینک - IWL.IR
iwl.ir/photo/13282
Translate this page
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! آگوست 20, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن ...
معماری و دکوراسیون:لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! | مجله ...
kahlek.ir/index.php/news1859698
Translate this page
1 day ago - بتنی سیمانی از نور محیط تزریق اثر زیبایی دکوراسیون است. صدف جالبی در مدرن دیده ترکیب است. از با برنج مس هم اکثر دیده که جدید جذابی ظاهر ...
ایده های دکوری دیواری خلاقانه و جدید - رسانه ی خبری وبلاگی
rasanetv.ir/page-901318.html
Translate this page
ایده خلاقانه ساخت قفسه دیواری برای تزیین منزل با وسایل. ایده خلاقانه .... لوازم دکوری بتنی جلوه مدرن دکوراسیون منزل! ... شلف های دیواری جلوه ای زیبا و خاص به فضای .
www.ncr.ir,ثبتنام کارت ملی هوشمند,سایت کارت هوشمند ملی
lavdan.ir/p/www.ncr.ir-ثبت-نام-کارت-ملی-هوشمند.php
Translate this page
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! اتحاد ترک ها و ... مخالفان قراردادهای جدید نفتی: تنها ۴ صفحه از ۱۳۱ صفحه قراردادهای جدید نفتی به هیأت تطبیق ارسال شده -.
سایت وزارت بهداشت و درمان www.behdasht.gov.ir
lavdan.ir/p/.../www.behdasht.gov.ir-وزارت-بهداشت.ph...
Translate this page
۱۳ نکته طلایی برای تهیه‌ی یک رزومه‌ متمایز · خانه کیمیا علیزاده +تصاویر · لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! اتحاد ترک ها و ایرانی ها در سالن کشتی.
دریافت کد سوابق تحصیلی,dipcode.medu.ir,سوابق تحصیلی
lavdan.ir/p/edu/dipcode.medu.ir-سوابق-تحصیلی.php
Translate this page
دور جدید فروش چانگان CS35 اتوماتیک با تخفیف ویژه + جدول · دستگیری داعشی های فراری ... لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! اتحاد ترک ها و ایرانی ها در ...
سایت گلستان پیام نور,reg.pnu.ac.ir,سیستم جامع گلستان
lavdan.ir/p/.../www.reg.pnu.ac.ir-گلستان-پیام-نور.p...
Translate this page
دور جدید فروش چانگان CS35 اتوماتیک با تخفیف ویژه + جدول · دستگیری داعشی های فراری ... لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! اتحاد ترک ها و ایرانی ها در ...
دکوراسیون مدرن چیست ؟ - ساختمون دات کام
www.sakhtemoon.com/article/33/
Translate this page
در دکوراسیون مدرن هر چه مبلمان کمتر باشد، جلوه بیشتری دارد. در اتاق‌های مدرن ... توصیه های زیر می تواند برای مدرن جلوه دادن اتاق خواب مفید باشد . از یک تخت کوتاه با دو ...
انواع چراغ های LED، نسل جدید روشنایی ها - چیدانه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/.../144575106074098
Translate this page
Oct 30, 2015 - ۱۲ راه برای نورپردازی آشپزخانه با چراغ‌های LED می تواند شما را در نورپردازی اصولی آشپزخانه تان .... لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!
دیوار های بتنی نمایان در دکوراسیون داخلی منزل | دکو بوم
decoboom.ir/دیوار-های-بتنی-نمایان-در-دکوراسیون-داخ/
Translate this page
Jan 27, 2016 - دیوار های بتنی نمایان در دکوراسیون داخلی منزل. ... استفاده از بتن و دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی خانه به دلیل رنگ طوسی آن، جلوه ی ... ویدیو ساخت درخت دکوری کم هزینه با استفاده از بوم نقاشی .... مبلمان مدرن: شگفتی ساز در دکوراسیون منزل ... ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون آشپزخانه کنار لوازم استیل چیست ؟
دکوراسیون داخلی|دکوراسیون داخلی منزل|معرفی شرکت های دکوراسیون
www.decornama.com/دکوراسیون-داخلی/
Translate this page
دکوراسیون داخلی,دکوراسیون,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی خانه,دکوراسیون مدرن,دکوراسیون داخلی ایرانی,دکوراسیون اتاق,طراحی داخلی. ... آجر مصنوعی دکوراتیو پایه بتن سبک ..... معمولا در فضا های کوچک از نور و لوازم دکوری کمتری استفاده می شود و رنگ بندی در بزرگ جلوه دادن منزل کلید طلایی محسوب می شود.10 ...
ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها! - ورود
ponila.com/post/80565/
Translate this page
لوازم دکوری: مطلب تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری را به یاد دارید؟ ... با پتینه کاری جلوه ای کهنه به دکوراسیون مدرن تان ب ... و دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی، شرکت معماری Corben Architects برای کانتر آشپزخانه سطح بتنی طراحی کردند ...
معماری مدرن و معاصر در دکوراسیون داخلی؛ چند تفاوت! - ورود
ponila.com/post/177775/ - Translate this page
جلوه خیره کننده سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل ... مقرون به صرفه تری را تجربه کنید، چرا که می توانید چهره لوازم دکوری تان را با کمترین هزینه تغییر دهید، و .
بهترین شیرآلات مدرن ساختمانی درحمام و سرویس بهداشتی! | ایستگاه خرید
standbuy.ir/.../بهترین-شیرآلات-مدرن-ساختمانی-درحمام...
Translate this page
2 days ago - برای جلوه ی بیشتر این نوع از شیرآلات در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان بهتر است دیوار ... لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل!
معماری داخلی ودکوراسیون - چیدانهطراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و ...
www.modirsearch.ir/qdcmqmqsfnrdtdsnxtdcvndnsdca... - Translate this page
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! خلاقیت در خانه : درخانه نشسته ام و به اطراف نگاه می کنم. چقدر همه جا پر است از تزیینات و اشیایی برای زیباتر کردن خانه ...
استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون داخلی منزل | جستجو | ایران ...
iranmovie.tk/.../استفاده+از+وسایل+دکوری+در+تزیین...
Translate this page
طراحی دکوراسيون داخلي منزل به شیوه لوکس و مدرن بسیار اهمیت دارد و بهتر است ... دارد و جلوه راه پله گرد در دکوراسيون داخلي منزل بسیار زیباست. .... از جمله ویژگی های این سبک، استفاده از متریالهایی نظیر آجر، بتن و فلزات آن هم به طور اکسپوز است.
وسایل دکوری | مجله دکوراسیون داخلی اتاق | دکوراسیون خانه،مبلمان اداری
otaq.ir/interior-design-ideas/decorative-items/
Translate this page
وسایل دکوری با استفاده از ایده ها و تکنیک های طراحان و سازنده گان حوزه ... برای این منظور است: داشتن فرمی مثلثی و همخوان با دکوراسیون های مدرن جلوه ای سه بُعدی به این ...
کف بتنی؛کاربردی و ویژه خانه های مدرن - آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/.../201572818035.html
Translate this page
Jul 28, 2015 - کف بندی بتنی با اینکه جزئی از دکور داخلی صنعتی محسوب می شود ... آشپزخانه دراماتیک، نور اندک و جلوه های صنعتی ... اگر به دنبال خلق نمایی صنعتی و زیبا هستید، می توانید از دیوارهای آجری و لوازم دکوری فلزی نیز استفاده کنید.
چگونه با وسایل قدیمی و کهنه تان دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید ...
blog.hodhodmarket.com › دکوراسیون
Translate this page
... را تغییر دهید. ملیکا ملک محمدی اسفند ۱۵, ۱۳۹۴ دکوراسیون, دکوری -چیدنی, طراحی منزل کامنت بگذارید 1,057 دیدگاه ها ... بتن جادویی به نام شعر خاموش .... براي نمونه؛ طرح‌هاي هندسي را در دكوراسيون سنتي استفاده كنيد تا بيشتر جلوه مدرن به خود بگيرد.
دکوری های زیبا برای منزل - کوپه
www.koupeh.com/search/دکوری-های-زیبا-برای-منزل
Translate this page
دکوری های زیبا برای تزیین خانه های مدرن و شیکلوازم دکوری نما و جلوه ی منحصربه فردی را به ... گاهی همین اجزای کوچک در لوازم منزل گاهی تبدیل به نقطه ی کانونی می شوند پس انتخاب . ... زن روز/ وسایل دکوری یکی از نکات بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون، انتخاب وسایل و اثاثیه است. ..... ساخت لوستر های بتنی زیبا برای دکوراسیون منزل ...
ساعت ایستاده و جلوه ای جذاب در دکوراسیون منزل - ایران چوب
irw.ir/ساعت-ایستاده-و-جلوه-ای-جذاب-در-دکوراسیو/
Translate this page
Apr 14, 2015 - استفاده از ساعت های بزرگ قدیمی برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف خانه ... لوازم و وسایل دکوری : آنچه که از آن به عنوان ساعت‌های کلاسیک قدیمی ... c0016228014a4477_5067-w746-h494-b0-p0--modern-kitchen ... یک ساعت آنتیک ایستاده روی یک سطح بتنی یک فضای داخلی مناسب و زیبا را پدید آورده است.
مدرن ترین بوفه منزل - مجله تفریحی فان گاه
fungah.ir/search/?q=مدرن+ترین+بوفه+منزل
Translate this page
ترکیب این رنگ با دیوار های خاکستری و بتنی ترکیبی جالب توجه همراه با سبک صنعتی ... فضا و به صورت لکه های رنگی جلوه گر شده در قسمتی از دیوار یا مبلمان منزل ایده ی مناسبی برای طراحی داخلی خانه... عکس ظروف و لوازم تزئینی داخل بوفه -آکا ... آکاایران: خانه ای رویایی با دکوراسیون سفید و مشکی دکوراسیون مدرن منزل با ترکیب ...
کف بتنی؛کاربردی و ویژه خانه های مدرن
saadbarg.com/content/104279
Translate this page
آکاایران به نقل از مدآنلاین : کف بندی بتنی با اینکه جزئی از دکور داخلی صنعتی ... آشپزخانه دراماتیک، نور اندک و جلوه های صنعتی ... اگر به دنبال خلق نمایی صنعتی و زیبا هستید، می توانید از دیوارهای آجری و لوازم دکوری فلزی نیز استفاده کنید.
طراحی و دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی - عکس های خفن - عکس بازیگران
axbazigar.blogsky.com/.../طراحی-و-دکوراسیون-مدرن-ب...
Translate this page
Feb 10, 2015 - دکوراسیون مدرن منزل با دیوار های چوبی زیبا و شیک+عکس. ... آیچوب در قفسه های کتاب فانتزی,ساده,مدرن; آیچوب در 38 لوازم دکوری که با چوب می ... مجموعه ایده های .... برای آنکه اتاق بیش از حد کوچک جلوه نکند طراح پرده های همرنگ دیوار با نوارهای مشکی دور آن و با یک زیر پرده ای کرم . ... شومینه مدرن با بلوک بتنی خاکستری.
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../چگونه-در-منزل-کود-خان...
Translate this page
10 mins ago - با چیدانه همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟ و استفاده .... لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! چیدانه ۱۳ .
ایده هایی برایی وسایل منزل - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=ایده+هایی+برایی+وسایل+منزل
Translate this page
در نمونه های دکوراسیون منزل در سال 2016 می توانید ايده های متفاوت و جذاب برای طراحی ... های خاکستری و بتنی ترکیبی جالب توجه همراه با سبک صنعتی و مدرن ایجاد می کند. ... و به صورت لکه های رنگی جلوه گر شده در قسمتی از دیوار یا مبلمان منزل ايده ی مناسبی ... می توانید درون محفظه بلوک های سیمانی را با لوازم ریز دکوری تزیین کنید.
متریال دکوراسیون داخلی هتل - گوناگون - تالارهای گفتمان قصرشیرین
forum.ghasreshirin.com › تالارهای عمومی › گوناگون
Translate this page
Jul 23, 2016 - متریال دکوراسیون داخلی هتل - ارسال شده در گوناگون : هر روز هنگام عبور از ... انواع مصالح دیده می شود ،سازه هایی که گاه بتن ساخته می شوند و گاه از فولاد. ... آبنمای چوبی : اگر خانه ای بزرگ و جادار دارید با نصب یک آبنمای مدرن را داخل خانه و یا در حیاط خانه نصب کنید و جلوه ای ... انتخاب لوازم متناسب دکوری منسجم را می یابد .
انواع دکوری وسایل تزئینی منزل - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q...دکوری...تزئینی+منزل
Translate this page
مدل های جدید و متنوع انواع دکوري های زیبا و شیک برای نقاط مختلف منزل را در این مطلب .... آن می شویم باعث می شود جلوه و تاثیر خود را در دکوراسیون منزل مان از دست بدهند. .... تزئيني »، « معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن » و « سیمان، بتن، تکنولوِی های ...
دکوراسیون خانه لوکس با این 6 وسیله دکوری | چیدانه
vista.ir/.../دکوراسیون-خانه-لوکس-با-این-6-وسیله-دکو...
Translate this page
Jan 16, 2016 - این لوازم و وسایل دکوری معمولا دارای رنگ های طلایی و جزییاتی زیاد هستند. اگر قصد ... تبلیغات. مبل خانگی هوشمند، معجزه ای در دکوراسیون منزل مدرن!
عکس خانه دوبلکس شیک - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خانه-دوبلکس-شیک/
Translate this page
Dec 8, 2015 - خانه های دوبلکس با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا، تزیین و چیدمان آپارتمان و .... تزیین راه پله خانه دوبلکس با رنگ و نصب موکت و لوازم دکوری .... site www niazpardaz com عکس خانه های دوبلکس شیک,-قالب فلزی بتن _ تجهیزات قالب بندی بتن-مهندسی ... شیک چیدمان اطراف و داخل پله ها باعث می شود جلوه خاصی به منزل.
فروش تابلو عکس دکوری برای تزیین دکوراسیون منزل ... - هفت گردون
www.7gardoon.com/.../فروش%20تابلو%20عکس%2...
Translate this page
فروشگاه اوپالین GIFT GALLERY بورس لوازم دکوری منزل ، فروشگاه اوپالین شمعدان ، آباژور ، مجسمه ، گل ، گلدان ، ظروف برنزی ... هماهنگ با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک برای مشاهده انواع مدل های . .... چه تصویری را می خواهید برای دیگران ارزشمندتر جلوه دهید؟ ... تولید انواع میکسرهای بتنی تراک میکسر ، اتاق کمپرسی ، پمپ انتقال بتن.
مدل طراحی تراس کنار استخر برای خانه های ویلایی و بزرگ امروزی
www.parsianhome.com › ... › استخر و آبنما
Translate this page
استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون مدرن (به سفارش شما) ... مدل رنگ آمیزی دیوار و لوازم اتاق خواب مدل رنگ آمیزی ... صندلی های استخر داخلی ... همان طور که استفاده از گیاهان در کنار استخر معجزه می کند، سنگ و بتن هم می توانند فضایی متفاوت بسازند. در این تصویر می بینید که ترکیب هوشمندانه ی سنگ و چمن چگونه جلوه ای دیدنی آفریده.
تکنولوژی مدرن تجهیزات کشاورزی-ماش... - ویوا تفریح
vivatafrih.ir/search/?q=+تکنولوژی+مدرن...
Translate this page
استفاده از کناف سقف جدید و مدرن در جلوه دادن به معماری داخلی و دکوراسیون منزل نقش .... عناصر بیرونی ساختمان از جنس بتن ، چوب و فلز می باشد و سقف توپر به صورت ... مدل های قفسه و شلف چوبی اتاق نشیمن در کنار انتخاب رنگ مناسب و لوازم دکوری ...
متریال دکوراسیون داخلی هتل - نسخه قابل چاپ - بی بی تو
bbto.ir/forum/printthread.php?tid=3468
Translate this page
متریال دکوراسیون داخلی هتل - sosan33 - 23-07-2016 01:54 PM ... ان انواع مصالح دیده می شود ،سازه هایی که گاه بتن ساخته می شوند و گاه از فولاد. .... آبنمای چوبی : اگر خانه ای بزرگ و جادار دارید با نصب یک آبنمای مدرن را داخل خانه و یا در حیاط خانه نصب کنید و جلوه ای زیبا به خانه تان بدهید. ... انتخاب لوازم متناسب دکوری منسجم را می یابد .
دکور دیواری - دکوراسیون داخلی
www.tazeen.ir/category/...دکوراسیون/.../دکور-دیواری/
Translate this page
اثاثیه و لوازم ... شومینه در بین مردم، خصوصا افرادی که علاقه زیادی به دکوراسیون های خاص، چه مدرن و چه ... بتن عبور دهنده نور ( لایتراکان ) لایتراکان ،Litracon Light Transmiting ... جلوه دکوراسیون داخلی منزل با تابلوهای نقاشی تابلوهای نقاشی طرحی دیگر در ... هر نوع کاغذ دیواری و یا تابلو تزیینی، استفاده از آینه در دکوراسیون خانه می.
دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی ساختمان
epc-pasargad.com/decoration/interior-decoration-hom...
Translate this page
فنداسیون · اسکلت فلزی · اسکلت بتنی .... شرکت اتحاد طراحان پاسارگاد مجری متخصص در امور طراحی داخلی دکوراسیون طرح های پیشنهادی خود را ... آیا شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید خانه تان جلوه ای طبیعی داشته باشد؟ ... منزل شان استفاده از ترکیب رنگ ها را می پسندند و عده ای نیز به دنبال یک مبلمان ساده و دکوری مدرن هستند.
فروش آبنما مجسمه تابلو لوازم دکوری لوستر - دسیلی
ipanel.decili.ir/.../611171218851195.html?... - Translate this page
Nov 8, 2015 - فروش جدید ترین مدل های آبنما ، مجسمه ، تابلو گالری گلدن گاردن ارائه دهنده ... در رابطه با آگهی فروش آبنما مجسمه تابلو لوازم دکوری لوستر در سایت دسیلی . ... شرکت پارس تیما طراح و مجری دکوراسیون داخلی ، انواع سازه های استیل ، بازسازی و .... شرکت ساختمانی دال فرم معرفی سیستم سقف بتنی مجوف با یوبوت بتن ...
دکوراسیون داخلی و بازسازی - تکنولوژیهای نوین و مصالح جدید دکوراتیو
www.armisdecor.blogfa.com/category/8
Translate this page
دکوراسیون داخلی و بازسازی - تکنولوژیهای نوین و مصالح جدید دکوراتیو - ... مهم‌ترین نقش را در طراحی و دکوراسیون داخلی، رنگ‌ها بر عهده دارند. ..... پانلها با جلوه ای از بافت آجر و سفال به همراه طیفی از رنگهای طبیعی و لعابدار که سازگاری مطلوبی با نمادهای .... این مواد به صورت لوازم بهداشتی داخل ساختمان مثل وان ، دستشویی ، در و پنجره و .
مدل دکوراسیون داخلی مدرن با دیوار های چوبی | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل ...
www.iranneeds.com/.../مدل-دکوراسیون-داخلی-مدرن-با-...
Translate this page
مدل دکوراسیون داخلی مدرن, دکوراسیون داخلی مدرن, مدل دکوراسیون داخلی, دکوراسیون داخلی, دیوار های ... بافتی که چوب به این دیوار می بخشد، جلوه ای مینیمالیستی در فضا ایجاد می کند. .... بتن ریزی محوطه و کف سازی پارکینگ سوله سالن جایگاه سوخت با ماله پروانه موتوری برقیبتن ریزی کف و ... لوازم دکوری لوکس، مخصوص میز نهارخوری.
طراحی اتاق نشیمن های شیک و امروزی - فان باز
funbuzz.ir/search/?q=طراحی+اتاق+نشیمن+های...
Translate this page
میز تلویزیون و میز ال سی دی مدرن و زیبا جلوه خاصی به اتاق نشيمن می دهد یکی از ... وب‌سایت اتاق: در کنار انتخاب رنگ مناسب و لوازم دکوری شيک که جزء عناصر اصلی ... سلیقه افراد متفاوت است اما برای بهتر شدن دکوراسیون منزل به این 4 مورد نیاز دارید . .... از متریال هاي سردی چون بتن و رنگ هاي تیره رنگ، انرژی بصری فضا را تامین کرد.
دانلود مدل سه بعدی تکسچر متریال آموزش مکس اسکچاپ وی ری
www.memarimodel.com/
Translate this page
مدل سه بعدی وسایل مدرن منزل خانه صندلی مبل آباژور میز کار چوبی چرمی ... مدل سه بعدی دکور خانه منزل آیینه تزئین وسایل نقاشی گلدان کتاب شمع جاشمعی بطری .... مدل سه بعدی گل تزئینی خانگی گل تزئینی پارک گلدان آویز گل وی ری تری دی ..... تکسچر متریال چوب بتن سیمان گچ آجر کاشی پوشش کف دیوار فلز آهن پیاده رو پلاستیک ...
قلوه سنگ رودخانه ای 5 الی 8
hiradsang.com/view.../قلوه-سنگ-رودخانه-ای-5-الی-8
Translate this page
قلوه سنگ های ممتاز رودخانه ای هیراد در طرح های دکوراسیون داخلی مراکز تجاری و ... از مهمترین عناصر موجود در طراحی و ساخت چشم اندازها و جلوه های زیبا و مدرن می باشد. ... اول اینکه یک گزینه ارزان در مقایسه با سایر متریالها از قبیل پی ورس یا بتن یا .... قلوه سنگ برای ساخت لوازم دکوری مانند فریم یا قاب عکس ، پوشش بدنه گلدانهای سفالی و .
دانلود معماری و دکوراسیون - دانلود دکوراسیون داخلی منزل معماری اتاق تری ...
www.beronza.com/shop/دانلود-معماری-و-دکوراسیون/3133/دکوراسیون
دانلود معماری و دکوراسیون دکوراسیون داخلی معماری دکوراسیون طراحی معماری دانلود تری دی مکس ... خودرو خدمات, خودرو لوازم اسپرت, خودرو لوازم یدکی, دکوراسیون, رستوران و فست فود, ساختمانی بتن ..... 0131 دانلود صحنه اتاق پذیرایی تلویزیون نشیمن مدرن آماده رندر ... 0141 دانلود صحنه آشپزخانه کامل کلاسیک وسایل تزئینی آماده رندر.
گروه غرفه سازی و دکوراسیون داخلی بلوط - دکوراسیون
balootgroups.blogfa.com/tag/دکوراسیون
Translate this page
به کار بردن مبلمان سفید در خانه و یا کلا دکوراسیون داخلی به رنگ سفید این آزادی ... وقتی که شما با این بوم سفید مواجه می شوید، می توانید با به کاربردن رنگ های دلخواه در دیوارها، مبلمان، نور و روشنایی و یا لوازم تزیینی بر این ... برچسب‌ها: بتن, طراحی داخلی, دکوراسیون, دکورسازی ... گودال باغچه های مدرن، فضایی دنج در حیاط منزل ایرانی.
مبلمان های مدرن پر طرفدار در طراحی دکوراسیون خانه! - آخرین و جدیدترین ...
khabarver.ir/.../مبلمان-های-مدرن-پر-طرفدار-در-طراحی-د...
Translate this page
Aug 10, 2016 - ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی · سازه های بتنی و فوم بتن · عایق کاری، آسفالت و ... اگر دوست دارید برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان مبلمان مدرن و مد روز بخرید، ... این نوع مبلمان ها دارای جلوه مدرن بیشتری هستند در عکس بالا که یکی از ... که سعی کنید با لوازم دکوری این فضا را پر کنید، باز هم عدم حضور یک وسیله ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 620
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 39,978
  • بازدید سال : 310,020
  • بازدید کلی : 4,089,798