loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 253 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

 

خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران

خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران

خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران 

دو دختر همزمان خود را از یک ساختمان در جنت آباد به پایین پرتاب کردند و جان باختند که اکنون جزئیات ماجرا معلوم شده و در زیر می خوانید. گوشه زمین خاکی‌ای که دورتادورش را ساختمان‌هایی با پنجره‌های کوچک و بزرگ فراگرفته دو جنازه افتاده. پاهای کوچک جنازه‌ها که از زیر بالاپوش سفیدرنگ بیرون آمده می‌گوید که هر دو دختر و نوجوان هستند؛ دخترانی ١٣، ١٤ ساله، یکی سیما نام دارد و دیگری آیدا.

 

در ادامه نوشت: مادر آیدا با صدای جیغ و فریاد همسایه‌ها از ماجرا باخبر شده و حالا روبه‌روی زمینی که جنازه‌ها روی آن افتاده، نشسته. فریاد می‌زند و دخترش را صدا می‌کند: «آیدا مامان پاشو! چشماتو بازکن!» اما مادر سیما هنوز خبر ندارد. ناگهان زنی با کیسه‌های پر از گوجه و خیار و کرفس از پیچ کوچه وارد می‌شود.

 

یکی از مردهای همسایه زن را با دست نشان می‌دهد و می‌گوید: «مادر اون یکیه.» زن کیسه‌ها را در دست گرفته و عرق‌ریزان پیش می‌آید. از دیدن چشم‌های متعجب اطرافیان می‌هراسد. صدای فریادهای مادر آیدا را می‌شنود و چشمش به دو تا جنازه‌ای می‌افتد که پای ساختمان افتاده‌اند. کیسه‌ها را رها می‌کند و به سمت مادر آیدا می‌دود.

 

یکی از میان جمع می‌گوید: «سیما و آیدا دست همدیگه رو گرفتن و خودشونو از بالای ساختمون انداختن پایین.» زن رنگش مثل گچ سفید می‌شود و به سمت جنازه‌ها می‌دود. ماموران پلیس جلویش را می‌گیرند اما به شرط یک دیدار کوتاه به زن اجازه می‌دهند تا جنازه دخترش را ببیند.

 

مادر جلوی دخترش می‌افتد و مبهوت فقط تماشا می‌کند. زن‌های همسایه به کمک هم او را از روی جنازه بلند می‌کنند و به محوطه بیرون از زمین خاکی می‌برند. زن رو به جمعیت می‌گوید: «بچم دست و پاش خونی شده.» حالا یک ساعت از آغاز ماجرا گذشته و صدای فریادهای مادر سیما از داخل آپارتمان‌شان می‌آید.

 

سلفی قبل از خودکشی

ساعت ٤:٤٥ روز شنبه سیما و آیدا دو دختر نوجوان یکی ١٣ و دیگری ١٤ ساله در حالی که دست‌های همدیگر را گرفته بودند خودشان را از طبقه ششم ساختمان به پایین پرتاب کردند و همانجا جان سپردند. بازپرس می‌گوید که آنها قبل از مرگ با دوربین گوشی‌های‌شان دوتایی سلفی گرفته‌اند.

 

تیم بازپرسی و پزشکی قانونی بالای سر جسدها مشغول انجام کارهای‌شان هستند. دست‌های دو جنازه روی هم افتاده و صورت‌های‌شان رو به همدیگر است. انگار با چشم‌های بسته همدیگر را تماشا می‌کنند.آیدا جوراب سفیدرنگ به پا دارد و معلوم است که در خانه سیما مهمان بوده. سیما بلوز سورمه‌ای رنگ با گل‌های ریز قرمز به تن دارد و آیدا یک بلوز سفید پوشیده.

 

سیما شلوار راحتی به پا دارد و شلوار آیدا جین آبی کمرنگ است. روی زمین خون زیادی نریخته و تنها دست و پای دو جنازه کمی خونی است. پزشکان زنی که از پزشکی قانونی آمده‌اند یکی‌یکی در حال بررسی جنازه‌ها هستند و بازپرس پرونده در حال جمع‌آوری اطلاعات است.

 

آیدا مامان پاشو بریم خونه بخواب!

اما طرف دیگر حفاظ فلزی ماجرا جور دیگری است. پدر و برادرهای سیما و آیدا را با تلفن خبر کرده‌اند و یکی یکی از راه می‌رسند. پلیس برای ادامه تحقیقات به هیچ کسی اجازه نزدیک شدن و دست‌زدن به جنازه‌ها را نمی‌دهد. پدر سیما هق‌هق می‌زند و سرش را به تنه درخت کاج روبه‌روی خانه‌شان می‌کوبد. مادر آیدا روی خاک‌های کنار محوطه باز نشسته و مات و مبهوت جنازه دخترش را از دور تماشا می‌کند.

 

گاهی ناگهان دست‌هایش را بالای سرش می‌برد و فریاد می‌زند: آیدا، آیدا مامان کجا رفتی خوابیدی؟ بیا بریم خونه … .مادر و پدر آیدا چشم‌های‌شان اشک ندارد و فقط با دست بر سرشان می‌کوبند و فریاد می‌زنند. هنوز در نخستین لحظه‌های شوک ماجرا هستند.

 

مادر آیدا فریاد می‌زند: «پاشو بیا بریم دیگه!» زنی از اقوام آیدا ماموران را کنار می‌زند و خودش را تا نزدیکی جنازه‌ها می‌رساند. چشم‌هایش از حدقه بیرون می‌زند، دست روی دهانش می‌گذارد و بلند و پشت سر هم جیغ می‌زند. لرزش دست‌ها و شانه‌هایش از فاصله دور دیده می‌شود. می‌گوید: «آیدا! چیکار کردی؟»

 

نامه‌ای قبل از خودکشی

یک ساعت از زمان خودکشی گذشته و هرلحظه به انبوه جمعیت داخل کوچه اضافه می‌شود. همسایه‌های روبه‌رو یکی در میان بالای بالکن‌های‌شان ایستاده‌اند یا سرهای‌شان را از پنجره بیرون آورده‌اند و با موبایل عکس می‌گیرند و فیلمبرداری می‌کنند. یکی از زن‌های همسایه آپارتمان‌های روبه‌رو صحنه خودکشی را دیده و می‌گوید: «رو بالکن ایستاده بودم. خیال کردم بند رخت افتاده پایین.

 

اما وقتی صدای فریاد شنیدم اومدم دیدم خودکشیه.» بازپرس پرونده برای معلوم شدن علت خودکشی دستور داده تا موبایل‌ها، کامپیوترها و دفترچه خاطرات دخترها را به اداره پلیس ببرند. به گفته بازپرس یک نامه با دستخط یکی از دخترها پیدا شده که در آن علت خودکشی را مشکلات شخصی‌اش عنوان کرده است.

 

زن‌های همسایه دور هم جمع شده‌اند و هر کدام تحلیل خودشان را از علت حادثه می‌گویند. چشم‌های‌شان از شدت گریه قرمز شده. یکی‌شان دختر ١٤ ساله کنارش را نشان می‌دهد و می‌گوید: «من به دخترم می‌گم، هیچ دوستی واسه آدم بهتر از مادر نیست، این دخترا هم باید مشکلشونو به مادرشون می‌گفتن.»

 

دختر چشم‌های مادرش را نگاه می‌کند و سکوت می‌کند. پلیس مدام به مردم اخطار می‌دهد که با موبایل‌های‌شان از صحنه فیلم یا عکس نگیرند. اما هنوز عده‌ای با دوربین‌های‌شان مشغول شکار عکس از جسدها هستند.موقع انتقال جسدها به آمبولانس پزشکی قانونی، یکی از عابران پیاده گوشی موبایلش را از داخل جیبش بیرون می‌آورد و شروع به فیلمبرداری می‌کند. پلیس دستنبد به دستش می‌زند و او را داخل ماشین منتقل می‌کند.

 

دو جنازه در دو آمبولانس

نزدیک غروب است و هوا رو به تاریکی است. آمبولانس‌های پزشکی قانونی از راه می‌رسند تا جنازه‌ها را برای کالبدشکافی ببرند. برادر بزرگ‌تر آیدا فریاد می‌زند: «یعنی رفتی؟ یعنی دیگه تموم شد؟ یعنی دیگه نمی‌بینیمت؟» ماموران پزشکی قانونی کاورهای مشکی حمل جسد را باز می‌کنند تا جنازه‌ها را داخلش بگذراند.

 

پدر آیدا بالای جسد دخترش می‌رود و بهت‌زده او را تماشا می‌کند. روی زمین می‌افتد. هرکدام از جنازه‌ها وارد یکی از آمبولانس‌ها شده و میان شلوغی جمعیت گم می‌شود.


Google
About 735,000 results (0.64 seconds)
Search Results
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد/آغاز تحقیقات پلیسی - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../خودکشی-د...
Translate this pageMehr News Agency
Aug 13, 2016 - پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب کردند.
جزئیات تلخ خودکشی دو دختر نوجوان در جنت‌آباد - ایسنا
www.isna.ir/.../جزئیات-تلخ-خودکشی-دو-دختر-نوجوان-...
Translate this page
Aug 15, 2016 - جزئیات تلخ خودکشی دو دختر نوجوان در جنت‌آباد. خودکشی. گوشه زمین خاکی‌ای که دورتادورش را ... ساعت ٤:٤٥ روز شنبه سیما و آیدا دو دختر نوجوان یکی ١٣ و دیگری ١٤ ساله در حالی که دست‌های .... تجمع چندهزار نفری معتادان در باغ قدیمی تهران.
جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد/تصاویر ...
www.saat24.com/.../جزئیاتی-تلخ-از-خودکشی-همزمان-...
Translate this page
7 days ago - جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد · ✅ یارانه نقدی، سه ... شایعه مرگ هرکول ایرانی + عکس .... تهران شهر عاری از متجاهران می‌شود؟
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - آفتاب
aftabnews.ir/fa/.../خودکشی-دو-دختر-نوجوان-در-جنت-آبا...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد. پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی ... اوباما حاضر است برای افتتاح سفارت امریکا به تهران بیاید؟
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد - فرارو
fararu.com/.../خودکشی-همزمان-دو-دختر-نوجوان-در-جنت-...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد ... ارسال رایگان به تمام نقاط تهران حتی روزهای تعطیل ... تلخ به اندازه مرگ برادر 33 سالم که خودکشی کرد!
الف - جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد
alef.ir/vdccmsq1i2bq408.ala2.html?381472
Translate this page
Aug 15, 2016 - جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد ... ساعت ٤:٤٥ دقیقه روز شنبه سیما و آیدا دو دختر نوجوان یكی ١٣و دیگری ١٤ ساله در حالی كه دست‌های همدیگر را گرفته ..... راه اندازی اینترنت بی‌سیم عمومی در تهران، مشهد و شیراز.
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد - حوادث - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › حوادث
Translate this page
Aug 14, 2016 - روز گذشته دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب کردند.
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - پارس نیوز
www.parsnews.com/.../386821-خودکشی-دو-دختر-نوج...
Translate this page
Aug 13, 2016 - تهران ابری 30.00C ... خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد ... به گزارش پارس نیوز، وقوع این حادثه از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس کشیک ...
خودکشی 2 دختر نوجوان در جنت آباد - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../خودکشی-2-دختر-نوجوان-در-جنت-آ...
Translate this page
Aug 13, 2016 - پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان ... برچسب‌ها : کلانتری جنت آباد خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد.
خُودکُشی مرموز 2 دختر 14 ساله در جنت آباد / این دو دختر دهه هشتادی خود را از ...
www.rokna.ir/.../خُودکُشی-مرموز-2-دختر-14-ساله-د...
Translate this page
Aug 14, 2016 - مرگ دو دختر 14 ساله براثر سقوط از پشت بام ساختمانی در جنت آباد تهران ... حسن عباسی سخنگوی مرکز اورژانس تهران نیز در مورد این حادثه کفت ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد
www.fardanews.com/.../خودکشی-دو-دختر-نوجوان-در-ج...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد. پیش از ظهر ... اون ۲ تا دختر خودکشی نکردن بلکه از بالا افتادن. ... تیم ملی عراق در تهران به مصاف حریفان می‌رود ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/.../خودکشی-دو-دختر-نوجوان-در-جنت-آ...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد ... خودکشی نافرجام دختر جوان در تبریز · دختری که پدرش را با ... دیدار ائمه جماعات مساجد تهران با رهبر انقلاب/ عکس ...
جزییات مرگ مرموز دو دختر 14 ساله در جنت آباد - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
Translate this page
Aug 13, 2016 - سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد.
خودکشی همزمان دو دختر در جنت آباد - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../خودکشی-همزمان-دو-دختر-در-جنت-آ...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی همزمان دو دختر در جنت آباد ..... جالبه همین الان داشتم خودکشی دو پسر جوان در یاسوج رو میخوندم و اینم خبر خودکشی دو دختر در تهران واقعا چرا ؟
کانال تلگرامی خوُدکُشی دو دختر تهرانی حادثه جنت آباد - آراس
arassnews.ir/.../کانال-تلگرامی-خوُدکُشی-دو-دختر-ت...
Translate this page
2 days ago - به گزارش صبحانه پرس: بررسی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران نشان می‌دهد که آنها قبل از اقدام به خودکشی در کانال تلگرامی خاصی ...
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد تهران! – 24 آنلاین
24onlinenews.ir/.../خودکشی-همزمان-دو-دختر-نوجوان-در-...
Translate this page
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد تهران! ۱۳۹۵-۰۵-۲۳ حوادث. خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد تهران! پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - فردا نیوز - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/147109596021518
Translate this page
پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب کردند. - فردا نیوز.
جزئيات خودكشي همزمان دو دختر جوان در تهران - است
shomanews.com/.../جزئيات-خودكشي-همزمان-دو-دختر-ج...
Translate this page
Aug 13, 2016 - جزئيات خودكشي همزمان دو دختر جوان در تهران. پیش از ظهر ... وقوع این حادثه از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
خودکشی دو دختر 14 ساله جنت آباد - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=خودکشی+دو+دختر...جنت+آباد
Translate this page
خودکشی در جنت آباد پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از ... سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد.
خودکشی همزمان دو دختر تهرانی در جنت آباد عکس - بازتاب 24
baztab24.com/search/?...خودکشی...دو+دختر+تهرانی...
Translate this page
جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد. 1 هفته قبل اجتماعی .... مرگ دو دختر 14 ساله براثر سقوط از پشت بام ساختمانی در جنت آباد تهران. 1 هفته قبل ...
نتیجه خودکشی دو دختر در جنت اباد تهران - هاب سیتی
https://hubcity.ir/search/?...خودکشی+دو+دختر...جنت+ا...
Translate this page
جامعه > حوادث - ایرنا نوشت: یک هواپیما متعلق به هواپیمایی اترک در فرودگاه مهر اباد از باند خارج شده است. هم اکنون فرودگاه مهر آباد به روی همه پرواز بسته است؛ پروازهایی ...
روايتي از خودكشي دو دختر نوجوان در جنت‌آباد - تدبیر و امید
tadbirvaomid.ir/.../روايتي-از-خودكشي-دو-دختر-نوجوان...
Translate this page
Aug 15, 2016 - روايتي از خودكشي دو دختر نوجوان در جنت‌آباد .... سعيد، يكي از ١٥٠ مسافر هواپيماي تهران – مشهد خطوط هوايي اترك است كه ساعت ٢٢:١٥ شامگاه شنبه در ...
دو دختر نوجوان در محله جنت‌آباد تهران خودکشی کردند - رادیو زمانه
https://www.radiozamaneh.com/293856
Translate this page
Aug 13, 2016 - دو دختر نوجوان در محله جنت‌آباد تهران خودکشی کردند | رادیو و وب‌سایت مستقل برای عرضه اخبار، گزارش، گفت‌وگو و تحلیل.
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/search/?...خودکشی+دو+دختر...جنت...
Translate this page
سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد. حسن عباسی، سخنگوی مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=خودکشی+دو+دختر...جنت+آباد
Translate this page
سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد. حسن عباسی، سخنگوی مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه ...
جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد - صفحه نخست
khabaronline.ir/detail/567559
Translate this page
Aug 15, 2016 - روزنامه اعتماد نوشت: گوشه زمین خاکی‌ای که دورتادورش را ساختمان‌هایی با پنجره‌های کوچک و بزرگ فراگرفته دو جنازه افتاده. پاهای کوچک جنازه‌ها که از ...
دو دختر نوجوان تهرانی بعد از گرفتن "سلفی" با یکدیگر خودکشی کردند
ir.voanews.com/a/iran.../3464830.ht...
Translate this pageVoice of America
Aug 15, 2016 - دو دختر نوجوان در محله جنت آباد تهران، در حالی که دست یکدیگر را گرفته بودند، از طبقه ششم آپارتمان محل سکونت خود به پایین پریدند و در دم جان ...
بلاغ مازندران - جزییات مرگ مرموز دو دختر 14 ساله در جنت آباد
www.bloghnews.com/.../جزییات-مرگ-مرموز-دو-دختر-...
Translate this page
Aug 14, 2016 - سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد.
جزئیات خودکشی دو دختر در جنت آباد - تلگرامی
telegramy.club/search/?...خودکشی+دو+دختر...جنت+آبا...
Translate this page
خودکشي همزمان دو دختر در جنت آباد پیش از ظهر دیروز دو دوختر نوجوان به دلیل ... سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد.
فیلمی از خودکشی دو دختر در جنت آباد - صفحه نخست
jahansite.xyz/post/?q...خودکشی+دو+دختر...جنت+آباد
Translate this page
سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد. حسن عباسی، سخنگوی مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه ...
Images for ‫خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران‬‎Report images
Image result for ‫خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران‬‎
Image result for ‫خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران‬‎
Image result for ‫خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران‬‎
Image result for ‫خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران‬‎
More images for خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران
خودکشی دختران تهرانی در جنت آباد تهران - اولی ها
avaliha.ir › اخبار › حوادث
Translate this page
Aug 14, 2016 - دختران تهرانی به دلیل نامعلوم در جنت آباد تهران خود را از پشت بام به پایین پرت کردند و خودکشی نمودند تا دو دختر تهرانی آمار خودکشی در این چند روز ...
خودکشی همزمان دو دختر در جنت آباد - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/23563090 - Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی همزمان دو دختر در جنت آباد. خلاصه خبر. خبرگزاری مهر: پیش ... خودکشی 2دختر نوجوان در تهران; فرارو نیوز - شنبه ۱۸:۳۰ خودکشی همزمان دو دختر ...
روزنامه آفتاب یزد - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد
aftabeyazd.ir/46288-خودکشی-دو-دختر-نوجوان-در-جنت...
Translate this page
Aug 14, 2016 - به گزارش مهر، وقوع این حادثه از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس ... بر اساس این گزارش متاسفانه هر دو دختر نوجوان جان خود را از دست داده اند.
دو دختر نوجوان در جنت‌آباد تهران خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین ...
ehyanews.com/.../دو-دختر-نوجوان-در-جنت‌آباد-تهران-خو...
Translate this page
Aug 14, 2016 - دو دختر نو جوان در محله جنت آباد تهران خود کشی کردند، به گزارش زمانه: کلانتری محله جنت‌آباد تهران از خودکشی دو دختر نوجوان خبر داد. این دو دختر خود را ...
اخبار جنت آباد
tnews.ir/Tags/جنت-آباد
Translate this page
جزئیات تکان دهنده خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد /بازیکن فوتبال به قتل رسید ؟ بازیکن فوتبال به قتل رسید جزئیات تکان دهنده خودکشی دو دختر نوجوان در جنت ...
ردپاي مجيد خراطها در خودكشي دو دختر نوجوان در جنت آباد | هفت هنر
7honar.net/.../ردپاي-مجيد-خراطها-در-خودكشي-دو-دختر-...
Translate this page
Aug 15, 2016 - هفت هنر؛ یک – چند روز پیش دو ۱۲، ۱۳ ساله در محله جنت‌آباد تهران خودکشی کردند. به بالای ساختمانی پنج طبقه رفتند، عکس سلفی گرفتند و دست در ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد
khabaredagh.ir/.../خودکشی-دو-دختر-نوجوان-در-جنت-آب...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد. پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب کردند. وقوع این ...
جزئیات تکان دهنده خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد -آکا - آکاایران
www.akairan.com/.../news20168152041453393.html
Translate this page
Aug 15, 2016 - آکاایران: جزئیات تکان دهنده خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد .... یکشنبه ایرنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، این شمار کشته شده به دلیل ...
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد - پـایگاه خبری تحلیلی خـرداد
khordadnews.ir/.../خودکشی-همزمان-دو-دختر-نوجوان-در-...
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد ... وقوع این حادثه از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس کشیک قتل ... مظنه رهن خانه نقلی در تهران؟
خُودکُشی مرموز 2 دختر 14 ساله در جنت آباد / این دو دختر دهه هشتادی خود را از ...
betanews.ir › عمومی › رکنا
Translate this page
Aug 13, 2016 - مرگ دو دختر 14 ساله براثر سقوط از پشت بام ساختمانی در جنت آباد تهران ... حسن عباسی سخنگوی مرکز اورژانس تهران نیز در مورد این حادثه کفت ...
تدبیر - خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد
www.tadbirkhabar.com/news/society/101442
Translate this page
Aug 13, 2016 - وکلای پرسپولیس در تهران/ کسر امتیاز از پرسپولیس صحت ندارد. ... وقوع این حادثه از سوی ماموران کلانتری جنت آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. ... بر اساس این گزارش متاسفانه هر دو دختر نوجوان جان خود را از دست داده اند.
خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد - همه جو
hamejoo.ir › گوناگون
Translate this page
Aug 13, 2016 - خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد تهران. پیش از ظهر امروز دو دوختر نوجوان به دلیل نامعلومی خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب ...
جزئیات تلخ خودکشی دو دختر نوجوان در جنت ‌آباد - حوادث نیوز
havades-news.ir/.../جزئیات+تلخ+خودکشی+دو+دختر+...
Translate this page
Aug 15, 2016 - جزئیات تلخ خودکشی دو دختر نوجوان در جنت ‌آباد. 1 هفته قبل سرخط خبرها .... ماجرای خودسوزی در مقابل شورای شهر تهران +عکس خوشحالی یک ورزشکار از ...
جزییات مرگ مرموز دو دختر 14 ساله در جنت آباد - نشر اخبار
www.nashrnews.org/.../جزییات+مرگ+مرموز+دو+دختر+...
Translate this page
سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن عباسی، سخنگوی مرکز اورژانس تهران درباره ...
مقصر خودکشی دو دختر جنت آبادی چه کسی بود؟ | بحث روز - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../بحث-مقصر-خودکشی-دختر-جن...
Translate this page
Aug 15, 2016 - جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت آبادبرادر ... ظاهرا شاد و با پوششی آراسته، از طبقه ششم یک ساختمان مسکونی در جنت آباد سقوط کردند. ... جزییات خودکشی دختر دانش آموز در شمال تهران / تصاویر چه کسی مهسا را کشت ...
خودکشی دو دختر در جنت آباد تهران - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?...خودکشی+دو+دختر...جنت+آباد...
Translate this page
دختر جوانی به دلیلی نامعلوم در میدان رسالت دست به خودکشي زد. به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، امروز ساعت 11:20 دقیقه دختر ...
دو دختر نوجوان در محله جنت‌آباد تهران خودکشی کردند | حقوق بشر در ایران
humanrightsiniran.org › اخبار › کودکان
Translate this page
Aug 13, 2016 - کلانتری محله جنت‌آباد تهران، خیابان پیامبر شرقی، از خودکشی دو دختر نوجوان خبر داد. این دو دختر خود را از پشت بام یک ساختمان به پایین پرتاب ...
خودکشی دو دختر نوجوان در جنت آباد - ABCD مجله تفریحی
a-b-c-d.ir/search/?...خودکشی+دو+دختر...جنت+آباد++++...
Translate this page
سخنگوی مرکز اورژانس تهران جزییات مرگ دو دختر نوجوان در جنت آباد را تشریح کرد. حسن عباسی، سخنگوی مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه ...
دو دختر در جنت آباد خودکشی کردتد - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...دو+دختر...جنت+آباد+خودکش...
Translate this page
خودکشي همزمان دو دختر نوجوان در جنت آباد جامعه > حوادث - مهر نوشت: پیش از ظهر امروز دو .... اورژانسی دختر بچه ۱۶ ماهه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهر آباد تهران شد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 1,378
  • باردید دیروز : 1,577
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 5,957
  • بازدید ماه : 56,481
  • بازدید سال : 326,523
  • بازدید کلی : 4,106,301