loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 159 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

عبدولی: هنوز همه از من می ترسند

 

سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی را از دست ندهید.

 

 

 

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید عبدولی در همان روز اول مسابقات کشتی حقش در بازی اولش در المپیک  برابر ماتسن دانمارکی خورده شد تا یاد المپیک 2012 و اشک های عبدولی بازهم زنده شود، اما خوشبختانه ماتسن به فینال راه یافت تا عبدولی در مسابقات حاضر باشد و در نهایت بتواند به مدال برنز برسد.


سعید عبدولی در گفت و گو اختصاصی با "ورزش سه"، درباره المپیک 2016 ریو، مدال نقره اش،خداحافظی موقت از کشتی، استقبال از او در اندیمشک و ... گفت:


حق بچه ها در ریو خورده شد
در المپیک همه چیز خوب بود و می توانست نتیجه بهتر شود اما متاسفانه داوری به مانند همیشه علیه ایرانی ها بود، نه تنها در کشتی بلکه در وزنه برداری و رشته های دیگر این اتفاق افتاد که واقعا متاسفم.

 


75 کیلو وزن پرترافیکی است
من به شخصه  از این مدال برنز در هر صورت راضی هستم که توانستم یک مدال المپیک برای ایرانی ها، خوزستانی ها و اندیمشکی ها به ارمغان بیاورم. این اولین بار بود که کشتی فرنگی در وزن 75 کیلوگرم نماینده داشت و همه می دانند که چه وزن پرترافیکی است و مدعی های زیادی در آن هستند.

 

داوران ناجوانمردانه سوت زدند
شاید فقط یک داور، کشتی گیر و کارشناس کشتی گیر می توانند بفهمند که چه به روز من آورده اند. من 6 دقیقه حمله کردم و ابتدا به من یک امتیاز دادند تا من را گمراه کنند اما در اواخر کشتی یک امتیاز به حریف دادند و این کارشان عین ناجوانمردی بود. بعد از این امتیاز کشتی از دستم در آمد و باختم، بازهم خدارا شکر که توانستم مدال برنز بگیرم.

 

 

امید نوروزی می خواست جبران کند
بعد از اینکه من را آن گونه شکست دادند، بچه ها گفتند ما بیاییم عکس این اتفاق را نشان دهیم، ابتدا امتیاز خطا بدهیم و سپس امتیاز خطا بگیریم اما دیدید که امید نوروزی می خواست این کار را انجام دهد اما 2 امتیاز به حریفش دادند.

 

10 مدال جهانی به 1 مدال المپیک نمی ارزد
خدارا شکر که کاروان با دست پر برگشت، اینکه 10 مدال طلا داشته باشی اما مدال المپیک نداشته باشی واقعا بی ارزش است. زمانی قدر مدال المپیک را فهمیدم که ان را به دست آوردم، قبل از آن می گفتم نقره و برنز بی ارزش است فقط طلا. المپیک نهایت مسابقات است و در آن مدال برنز نیز بسیار پر ارزش است.

 

خداحافظی کوتاه مدت کردم
من بعد از مسابقات المپیک یک خداحافظی کوتاه مدت با کشتی کرده ام و بعد از 2-3 ماه به مسابقات برمی گردم و با جدیت بیش تر به مسابقات برمی گردم تا با مدال های بعدی مردم عزیز ایران به خصوص خوزستانی ها و اندیمشکی ها را شاد کنم.


هنوز هم همه از عبدولی می ترسند
خودم می دانم انتظار بیش تری از من بود، من سعید عبدولی 66 کیلوگرم نبود و از خودم راضی نیستم. الان هم همه از من می ترسند اما در وزن 75 کیلوگرم که پرمدعی ترین وزن دنیاست باید تلاش بیشتری کنم تا به سعید عبدولی قبل تبدیل شوم.اگر زنده باشم و با توکل بر خدا می خواهم در المپیک بعدی تمام تلاشم را برای  خوشرنگ ترین مدال بکنم.

 


هیچگاه توریست مسابقات نبوده ام
هروقت به مسابقات اعزام شده ام تنها هدفم بالا بردن اسم ایران وخوزستان و اندیمشک بوده است و هیچگاه ورزشکار توریستی نبوده ام که برای تفریح به کشور دیگر بروم.

 

استقبال مردم فوق العاده بود
استقبال فوق العاده ای از من شد و مردم بسیار به من لطف داشتند و امیدوارم که بتوانم با مدال های بعدی لطف شان را جبران کنم، یک تشکر ویژه به مردم اندیمشک، دزفول؛ شهرستان های اطراف به خصوص منطقه های بهارستان و ساختمان باید کنم. همچنین از فرماندار اندیمشک، امام جمعه محترم، آریالای کیانی رئیس اداره ورزش و جوانان، آقای پاپی رئیس تربیت بدنی اندیمشک و بقیه مسئولانی که به مراسم استقبالم آمدند ممنون هستم.

 

 

اندیمشک شهر بی امکاناتی است
من هرچه داشتم از مربیانم در اندیمشک بود و آنها به آرزویشان که یک مدال المپیکی بود رسیدند و خدارا شکر توانستم روسفیدشان کنم. اندیمشک شهر بی امکاناتی است که فقط خانه کشتی اش دو تشک کشتی دارد و حتی سرویس بهداشتی در آن وجود ندارد. البته نماینده زحمت کش شهرمان آقای حسنوند در این مدتی که آمده اند کارهای زیادی برای شهر و ورزش کرده اند و یک مجموعه ورزشی در حال ساخت است که فکر می کنم بزرگترین مجموعه ورزشی خوزستان خواهد شد.

 

اندیمشک قطب کشتی فرنگی دنیا می شود
اینکه می گویند مازندران قطب کشتی آزاد و اندیمشک قطب کشتی فرنگی دنیاست، درست است. در صورتی که امکانات در اختیار شهرستان اندیمشک قرار بگیرد به نظر من اندیمشک قطب کشتی دنیا خواهد شد.

 


Google
About 45,900 results (0.84 seconds)
Search Results
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../عبدولی-هنوز-همه-از-من-می-ترس...
Translate this page
2 days ago - سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و ...
Images for ‫عبدولی: هنوز همه از من می ترسند‬‎Report images
Image result for ‫عبدولی: هنوز همه از من می ترسند‬‎
Image result for ‫عبدولی: هنوز همه از من می ترسند‬‎
Image result for ‫عبدولی: هنوز همه از من می ترسند‬‎
1 day ago
Image result for ‫عبدولی: هنوز همه از من می ترسند‬‎
More images for عبدولی: هنوز همه از من می ترسند
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../544110-عبدولی-همه-هنوز-از-من-م...
Translate this page
2 days ago - عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست ...
هنوز همه از من مي‌ترسند
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=254376
Translate this page
14 hours ago - هنوز همه از من مي‌ترسند. سعيد عبدولي که هنوز اشک‌هايش در مسابقات 2012 لندن براي ناداوري‌ها در خاطر ايراني‌ها مانده است، در ريو 2016 توانست يک مدال ...
عبدولی همه هنوز از من می ترسند - بازتاب 24
baztab24.com/search/?...عبدولی+همه+هنوز...من+می+تر...
Translate this page
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حمید سوریان درباره خداحافظی‌اش بهتر از همه می‌تواند تصمیم بگیرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نصرالله سجادی پس از کسب ...
سعید عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - آکا
www.akairan.com/.../news20168249335468157.html
Translate this page
1 day ago - هنوز هم همه از عبدولی می ترسند خودم می دانم انتظار بیش تری از من بود، من سعید عبدولی 66 کیلوگرم نبود و از خودم راضی نیستم. الان هم همه از من می ترسند ...
حق بچه ها در ریو خورده شد/ عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/147195900044190
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - همه جو
hamejoo.ir › ورزش
Translate this page
1 day ago - سعید عبدولی در همان روز اول مسابقات کشتی حقش در بازی اولش در المپیک برابر ماتسن دانمارکی خورده شد تا یاد المپیک 2012 و اشک های عبدولی بازهم ...
عبدولي: هنوز همه از من مي ترسند - فوتبال|کشتي|واليبال
www.4varzesh.com/default.aspx?NewsID...7650...
Translate this page
1 day ago - سعيد عبدولي که هنوز اشک هايش در مسابقات 2012 لندن براي ناداوري ها در خاطر ايراني ها مانده است، در ريو 2016 توانست يک مدال برنز بگيرد. گفت و ...
مرجع فارسی عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - مثبت ورزش
mahdi12nba.marjafarsi.ir/page-108112.html
Translate this page
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند. سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز ...
هرلحظه، حق بچه ها در ریو خورده شد/ عبدولی: هنوز همه از من می ترسند
harlahze.com/.../حق-بچه-ها-در-ریو-خورده-شد-عبدولی-ه...
Translate this page
2 days ago - هنوز هم همه از عبدولی می ترسند خودم می دانم انتظار بیش تری از من بود، من سعید عبدولی 66 کیلوگرم نبود و از خودم راضی نیستم. الان هم همه از من می ترسند ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند | گیل پی سی - تبلیغات متنی
mahdi12nba.gilpc.ir/page-50547.html
Translate this page
روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند | دل نت - تبلیغات متنی
mahdi12nba.delnet.ir/page-40695.html
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
اخبار پارسیک - عبدولی: همه هنوز از من می ترسند
news.parseek.com/Url/?id=12898211
Translate this page
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. ... عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. عبدولی: همه هنوز از من می ترسند.
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1224675
Translate this page
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - به گزارش «شیعه نیوز
bidpa.ir/14190
Translate this page
2 days ago - عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. به گزارش افکارنیوز، سعید عبدولی در همان روز نخست مسابقات کشتی حقش در بازی اولش در المپیک برابر ماتسن ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند | گیل پیکس - تبلیغات متنی
mahdi12nba.gilpix.ir/page-153820.html
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - من ...
iwantchaatroom.ir/1-مدال-المپیک-به-10-مدال-جهانی-می-ا...
Translate this page
۱ مدال المپیک به ۱۰ مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند. چهارشنبه ۳ شهریور۱۲:۳۹. ارسال شده در شهریور ۳, ۱۳۹۵ نویسنده adminدسته‌ها دسته‌بندی نشده ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/fa/news/.../عبدولی-همه-هنوز-از-من-می-ترسند/
Translate this page
1 day ago - سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و ...
سعید عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8407404
Translate this page
سعید عبدولی درباره المپیک 2016 ریو، مدال نقره اش،خداحافظی موقت از کشتی، استقبال از او در اندیمشک گفتگو کرد.
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند
khabarlikak.ir/index.php/post/index/9/23666
Translate this page
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند ... کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تیم خبر گزاری لیکک می باشد و هرگونه کپی ...
عبدولی هنوز همه از من می ترسند | وکیل ملت
lavdan.ir/l.php?u=عبدولی-هنوز-همه-از-من-می-ترسند...
Translate this page
عبدولی هنوز همه از من می ترسند | وکیل ملت - لاودان. ... ما روابط دوستانه و برادرانه ای با یکدیگر داریم/ همکاری دو کشور می تواند به اقتصاد فعال در میان کشورهای اسلامی ...
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد - عبدولی: هنوز همه از من می ترسند
www.qumpress.ir/.../مدال-المپیک-جهانی-ارزد-عبدولی-ه...
Translate this page
1 day ago - 1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد - عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - کد خبر: 1352500/7 زمان: 17:54 1395/06/02 ?
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - اخبار ایران و جهان
khabarto.ir/.../ ++عبدولی:+هنوز+همه+از+من+می+ترسند
Translate this page
4 days ago - ... می ترسند. جستجوي شما با کلمه عبدولی: هنوز همه از من می ترسند نتیجه ای نداشت. ... این اسموتی سیستم ایمنی بدن‌تان را قوی نگه می دارد · غذاهای محلی ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - خرید بلیط
alotoor.ir/article/ ++عبدولی:+هنوز+همه+از+من+می+ترسند
Translate this page
... من می ترسند. نتیجه ای برای عبدولی: هنوز همه از من می ترسند یافت نشد ... ارزیابان یونسکو برای بررسی نهایی ثبت بافت تاریخی یزد به ایران می آیند. به گزارش روز ...
۱ مدال المپیک به ۱۰ مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند ...
irscc.ir/.../۱-مدال-المپیک-به-۱۰-مدال-جهانی-می-ارزد-ع/
Translate this page
2 days ago - سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات ۲۰۱۲ لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو ۲۰۱۶ توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی ...
سعید عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - http://www.ayineh.com
www.ayineh.com/item-795108-سعید%20عبدولی:%2...
Translate this page
1 day ago - سعید عبدولی درباره المپیک 2016 ریو، مدال نقره اش،خداحافظی موقت از کشتی، استقبال از او در اندیمشک گفتگو کرد.
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد - عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - اخبار
www.wikipg.com/.../1-مدال-المپیک-به-10-مدال-جهانی-م...
Translate this page
2 days ago - سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند – کرمان چت
chat-kerman.ir/عبدولی-همه-هنوز-از-من-می-ترسند-2/
Translate this page
1 day ago - رفتن به محتوا. کرمان چت. فهرست و ابزارک‌ها. جستجو برای: نوشته‌های تازه. اظهارات عجیب اهالی تکواندو ادامه دارد/ از پولادگر تا علیزاده · اظهارات عجیب ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - دانلود
wikima.ir/.../ ++عبدولی:+هنوز+همه+از+من+می+ترسند
Translate this page
2 days ago - آشنایی با لوگو ی برندهای معروف به انضمام تصاویرآنها لوگو نمادی تصویری است که برای بیان کردن یک عبارت ،موضوع یا القا نمودن یک موضوع ومعرف ...
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند
khabarrooz.xyz/news/206316
Translate this page
1 day ago - محصول پیش روی شما نوعی انقلاب در عرصه ی کفش های ورزشی محسوب می شود، ... 1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند.
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند | آخرین اخبار | رایاسنتر مرجع اخبار و دانلود
news.rayacenter.ir/.../عبدولی:%20همه%20هنوز%20از%...
Translate this page
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند · برانکو پرسپولیسی ها را شلاق میزند! شایعه عجیب در مورد دروازه‌بان پرسپولیس · اجرای موسیقی سیستان و بلوچستان · رونمایی از ...
خبرگون | عبدولی: همه هنوز از من می ترسند
www.khabargoon.ir/news.php?...عبدولی:+همه+هنوز...م...
Translate this page
خبرگون,خبر گون,عبدولی: همه هنوز از من می ترسند. ... اطمینان دارم سفر به ماناگوآ به گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور می انجامد · از جزئیات دیدار روحانی با رئیس ...
اندیمشک | پایگاه خبری تحلیلی اندیمشک پِرس - اخبار اندیمشک
andimeshkpress.com/?tag=اندیمشک
Translate this page
عبدولی: هنوز همه رقبا از من می ترسند / اندیمشک قطب کشتی فرنگی دنیاست ... سعید عبدولی مدال آور المپیکی اندیمشک در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین استان ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - باتوته
batoote.ir/news/86169
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
عبدولی هنوز همه از من می ترسند
amoore-ba.smartbloger.ir/.../عبدولی+هنوز+همه+از+من+م...
Translate this page
20 hours ago - عبدولي: هنوز همه از من مي ترسند سعید عبدولي که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست ...
1 - ( جام جهانی ) . ( المپیک ریو 2016 ) - میهن بلاگ
mohammad62.mihanblog.com/page/1
Translate this page
هنوز هم همه از عبدولی می ترسند خودم می دانم انتظار بیش تری از من بود، من سعید عبدولی 66 کیلوگرم نبود و از خودم راضی نیستم. الان هم همه از من می ترسند اما در وزن 75 ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - خبر زنده
khabarzende.ir/.../عبدولی-همه-هنوز-از-من-می-ترسند
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: همه از من می ترسند ...
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
2 days ago - سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات ۲۰۱۲ لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو ۲۰۱۶ توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی ...
ورزشان - جامع ترین مرجع اینترنتی اماکن ورزشی :: Varzeshan.com
www.varzeshan.com/
Translate this page
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند. سعید عبدولی که هنوز اشک ... سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی. ادامه مطلب ... داور بین ...
مورینیو: در لیگ جزیره برخلاف سایر لیگ ها، همه تیم ها می خواهند رقابت ...
bamdad.net › اخبار › اخبار ورزشی › فوتبال
Translate this page
2 days ago - گفت و گوی خواندنی عبدولی را از دست ندهید. عبدولی: هنوز همه از من می ترسند سعید عبدولی در همان روز اول مسابقات کشتی حقش در بازی اولش …
کشتی | نیوزام
www.newsum.ir/sport/wrestling
Translate this page
1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند ... به گزارش ورزش‌سه، سعید عبدولی در همان روز اول مسابقات کشتی حقش در بازی اولش در المپیک ...
اخبار فوتبال » طوفان زرد: هواداران سپاهان
toofanezard.ir/news.html
Translate this page
نیکفر:پادوانی استقلالی شود، به فیفا و CAS شکایت می کنیم / 2 نظر · باقریان: با .... 1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد / عبدولی: هنوز همه از من می ترسند. رمضانی: ...
پایگاه خبری فوتبال 11 - اخبار داغ فوتبال
www.football11.ir/
Translate this page
به گزارش افکارنیوز، تیم ملی اردوی خارجی خود در ایتالیا را برگزار می کند و بازیکنان تیم رفاقت بیشتری در این اردو باهم پیدا کرده ... عبدولی: همه هنوز از من می ترسند.
مشاهده پیام - Tele-Wall - سرویس اشتراک تلگرام
www.tele-wall.ir/.../050000008f60a13bae2c00000000...
Translate this page
1 day ago - static2.varzesh3.com/files/picture/01137442.jpg عبدولی: هنوز همه از من می ترسند 1 مدال المپیک به 10 مدال جهانی می ارزد ...
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - تفریحی
tafrihy.net/.../224332-عبدولی%3A+همه+هنوز+از+من+می... - Translate this page
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند شهریور 03، 1395. پست های مرتبط. غذاهای ضدپوکی استخوان کدامند؟ استخدام بازاریاب جهت فروش · فیلم: آینه‌ای با قاب گل بسازید ...
سه خارجی ماشین سازی، جمعه در تبریز - تراختورلینک
traxturlink.ir/سه-خارجی-ماشین-سازی،-جمعه-در-تبریز-3/
Translate this page
Aug 16, 2016 - افتخاری: هنوز حکمی نگرفته ام · اطمینان یوونتوس به جذب ایسکو از ... عبدولی: هنوز همه از من می ترسند ... حاج‌محمدی: منصوریان وحشتناک به من اعتقاد دارد.
عبدولی: همه هنوز از من می ترسند - خانه
wnp.ir/pages.php?...عبدولی:_همه_هنوز...من_می_ترسند
Translate this page
سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات 2012 لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو 2016 توانست یک مدال برنز بگیرد. گفت و گوی خواندنی عبدولی ...
ماجرای خواندنی دختری به نام «بوعلی» +عکس - پیک نکا - پایگاه جامع ...
khabarneka.ir/.../-ماجرای-خواندنی-دختری-به-نام-«بوعل...
Translate this page
2 days ago - عبدولی: هنوز همه از من می ترسند .... و جالب اینکه دوستان در مدرسه ابتدایی و راهنمایی، من را همیشه «بوعلی» صدا می‌کردند و می‌کنند! و من به خاطر علاقه شدید ...
عبدولی: هنوز همه از من می ترسند - پرسیار
porsyar.com/8270818
Translate this page
1 day ago - عبدولی: هنوز همه از من می ترسند. چکیده خبر: سعید عبدولی که هنوز اشک هایش در مسابقات ۲۰۱۲ لندن برای ناداوری ها در خاطر ایرانی ها مانده است، در ریو ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,398
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,845
  • بازدید ماه : 12,845
  • بازدید سال : 390,456
  • بازدید کلی : 4,170,234