loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 275 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!

 

کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید به خاطر سپاهان بدون تیم مانده.

 

 

به گزارش "ورزش‌سه"، هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. او چند روز پیش جلسه ای با مدیران باشگاه سپاهان هم برگزار کرد اما این جلسه نیز نتیجه ای در برنداشت.
عقیلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره آخرین وضعیتش توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه آمده است:


می خواستم قرارداد سفید امضا کنم


پس از اینکه نامه ای به باشگاه زدم تا تکلیف من را روشن کنند، روز پنجشنبه 28 مرداد به دیدار مدیران باشگاه رفتم و جلسه‌ای را برگزار کردیم. در این جلسه باقریان، اخوان و مسئول حقوقی باشگاه حضور داشتند و می خواستم قرارداد سفید امضا کنم که بعدا گفتند هیات مدیره باید در این باره تصمیم گیری کند.


جلسه هیات مدیره برگزار نشده


قرار بود روز شنبه جلسه هیات مدیره برگزار شود اما دوشنبه گفتند که هنوز جلسه ای برگزار نشده و به زودی این اتفاق می افتد. تا این لحظه هم هیچ اطلاعی به من داده نشده است و دلیلش را نمی دانم.


من را پاسکاری می کنند


من درجلسه با مدیران باشگاه اعلام کردم به خاطر مردم اصفهان و هواداران خوب سپاهان که همیشه نسبت به من لطف داشتند، از قرارداد مالی ام می گذرم و حاضرم سفید امضا کنم. متاسفانه اما باز هم چنین قراردادی امضا نشد و گفتند باید در هیات مدیره بررسی کنیم. از سوی دیگر می شنوم که می گویند کادرفنی مرا نمی خواهد. برایم جالب است که مرا به هیات مدیره ارجاع می دهند، هیات مدیره به کادرفنی ارجاع می دهد و کادرفنی ارجاع می دهد به مدیریت! این شرایط واقعا برایم غیرقابل تحمل است.


این همه بی احترامی کافی است


همیشه دوست داشتم با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. هواداران خوب سپاهان بداند که من می خواستم قرارداد سفید امضا کنم اما ظاهرا امکان پذیر نیست. حالا که این شرایط پیش آمده با همان قرارداد قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بودو چون این همه بی احترامی دیگر کافی است.


به خاطر قراردادم با سپاهان بیرون ماندم


من به خاطر وضعیتم با سپاهان پیشنهادهایی که از تیم های دیگر داشتم را از دست دادم. با توجه به قراردادم نتوانستم با تیم های دیگر مذاکره کنم و الان تنها بازیکنی هستم که بیرون مانده ام. دلیل اینکه چنین مصاحبه ای را هم انجام دادم فقط به خاطر این است که مردم شریف اصفهان از وضعیتم باخبر شوند.

 


Google
About 194,000 results (0.76 seconds)
Search Results
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../عقیلی-این-همه-بی‌احترامی-کاف...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش‌سه"، هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. او چند روز پیش جلسه ای با مدیران باشگاه ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - خبرگزاری ایپنا
www.ipna.ir/.../عقیلی%20این%20همه%20بی‌احترامی%...
Translate this page
1 day ago - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! هادی عقیلی، کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! | ورزش سه
vista.ir/net/1237424
Translate this page
کد خبر: 1352654/39 زمان: 12:42 1395/06/03 بازدید: 95,975. هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم. عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی احترامی کافی است | هادی عقیلی
www.ghatreh.com/.../طاقت-عقیلی-طاق-این-همه-احترامی...
Translate this page
1 day ago - هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. -کلید واژه ها: باشگاه سپاهان - هادÛ.
عقیلی: دیگر این همه بی احترامی کافی است! - آکا
www.akairan.com/.../news201682417161118028.htm...
Translate this page
1 day ago - حالا که این شرایط پیش آمده با همان قرارداد قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بودو چون این همه بی احترامی دیگر کافی است. به گزارش آکاایران من به خاطر ...
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1225049
Translate this page
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است. ساعت24-هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. مطلب در سایت اصلی ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
sp.shafaqna.com/FA/IR/1224711
Translate this page
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما ...
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! | News File
newsfile.ir/.../عقیلی%3A+دیگر+این+همه+بی‌احترامی+...
Translate this page
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید ...
Lorestan.info - عقیلی-این-همه-بی‌احترامی-کافی-است-
lorestan.info/news/show/id/51945/title/
Translate this page
4 hours ago - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! اخبار مشابه. ۱۳۹۵/۰۶/۰۳. بیتوته. آواز خوانی میترا حجار در کنسرت لوریس چکناواریان / تصاویر. ۱۳۹۵/۰۶/۰۳.
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است - همه جو
hamejoo.ir › ورزش
Translate this page
1 day ago - او چند روز پیش جلسه ای با مدیران باشگاه سپاهان هم برگزار کرد اما این جلسه نیز نتیجه‌ای نداشت. عقیلی اما طاقتش تمام شد و صدای اعتراضش بلندتر ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
iranlite.ir/.../هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-امضا-کنم...
Translate this page
1 day ago - هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! ۳ ام شهریور , ۱۳۹۵ دسته‌بندی نشده. کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - خرید بلیط
alotoor.ir/.../عقیلی:+این+همه+بی‌احترامی+کافی+است!
Translate this page
الوتور: موجودات فضایی. این چیزی است که بارها و بارها در مورد آن فیلم دیده اید، سفینه های حامل آن ها را در عکس ها مشاهده کرده اید، ولی با این همه ،... منطقه سری ۵۱ نودا | خانه ...
اخبار پارسیک - طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است
news.parseek.ir/Url/?id=12898748
Translate this page
1 day ago - او چند روز پیش جلسه ای با مدیران باشگاه سپاهان هم برگزار کرد اما این جلسه نیز نتیجه‌ای نداشت. عقیلی اما طاقتش تمام شد و صدای اعتراضش بلندتر ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - تب جو
tebjoo.ir/.../عقیلی:+این+همه+بی‌احترامی+کافی+است!
Translate this page
ترک عادت بسیار سخت است مخصوصا وقتی وارد زندگی زناشویی تان هم شده باشد. وقتی این عادت ها شما و همسرتان را آزادهنده می کند، شما مدام احساس می کنید چیزی در زندگی ...
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8423292
Translate this page
کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید به خاطر سپاهان بدون تیم مانده.
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است | ساعت 24
khabarpu.com/k.php?u...
Translate this page
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است - ساعت 24 | خبرپو.
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/57bd961a870024e2c95cf7e3
Translate this page
1 day ago - کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید به خاطر سپاهان بدون تیم ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - هر لحظه!
harlahze.com/.../هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-امضا-...
Translate this page
کد خبر: 1352654/39 زمان: 12:42 1395/06/03 بازدید: 3,451. هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم. عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
irscc.ir/.../هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-امضا-کنم/
Translate this page
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ ۰. کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
dailykhabariran.ir/news/152027
Translate this page
1 day ago - عقیلی: هواداران سپاهان بدانند در بلاتکلیفی محض هستم؛ فقط می‌توانم ... بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
1 day ago - هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! nexttech 5 ساعت قبل Beauty, Business, Fashion, Hair, Health ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم- عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
www.wikipg.com/.../هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-ا...
Translate this page
1 day ago - هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم- عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
www.qumpress.ir/.../هواداران-بدانند-حاضر-سفید-امضا-...
Translate this page
1 day ago - هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - کد خبر: 1352654/39 زمان: 12:42 1395/06/03 ?
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - ورزش 120
varzesh120.com/.../هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-ام...
Translate this page
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما ...
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
www.farsipu.com/.../باشگاه-سپاهان-قرارداد-کاپیتان-ه...
Translate this page
1 day ago - ... کشورهای جهان سومی این کارها را می‌کنند/ افتخارِی: برکناری منصوریان بعد ... بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
www.irsanews.com/30025
Translate this page
1 day ago - کشورهای جهان سومی این کارها را می‌کنند/ افتخارِی: برکناری منصوریا_ ... بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! - فان سیتی
f30t.ir/search/?...عقیلی%3A...این+همه+بی‌احترامی+کا...
Translate this page
تاریخ نشر : یکشنبه 4 بهمن 1394 مشاهده : 5 سایر اخبار عکس RSS جریان مهاجرت سالار عقیلی به هیچ وجه صحت ندارد. گفتنی است؛ البته باتوجه به ممنوعیت گفتگو با ...
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است - دانلود
wikima.ir/news/253076
Translate this page
حالا که این شرایط پیش آمده با همان قرارداد قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بودو چون این همه بی‌احترامی دیگر کافی است. من به خاطر وضعیتم با سپاهان پیشنهادهایی که از ...
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! - سرخط
www.sarkhat.com/.../عقیلی-دیگر-این-همه-بی-احترامی...
Translate this page
سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی ... عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است!
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی احترامی کافی است | ایران وب لینک - IWL.IR
iwl.ir/.../طاقت-عقیلی-طاق-شد؛-این-همه-بی-احترامی-کا
Translate this page
21 hours ago - طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی احترامی کافی است هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. – منبع خبر: ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
ccno.ir/article/عقیلی:+این+همه+بی‌احترامی+کافی+است!
Translate this page
1 day ago - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! ... به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم ،این روزها در هر محافل ... آنچه مسلم است این است که با شکاف.
[PDF]گذشتن از پایان خط با چاشنی اراده
www.hamdelidaily.ir/archive/1395/06/04/10.pdf
Translate this page
16 hours ago - عقیلی: این همه بی احترامی کافی است! کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده. با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئوالن. باشــگاه رضایت ...
طاقت عقیلی طاق شد؛ این همه بی‌احترامی کافی است - باتوته
batoote.ir/news/86347
Translate this page
ساعت24-هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است.
مشرق - هیأت مدیره سپاهان تکلیف عقیلی را مشخص می‌کند - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/.../هیأت-مدیره-سپاهان-تکلیف-عقیلی-...
Translate this page
20 hours ago - مدیرعامل سپاهان گفت: هیأت مدیره سپاهان قرار است پس از تشکیل جلسه، تکلیف مدافع این تیم را مشخص ... عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است!
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - سی‌سی‌نو
soltoon.ir/.../عقیلی:+این+همه+بی‌احترامی+کافی+است!
Translate this page
2 days ago - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! ۱۰ غول‌ آخر ... دومین چیزی که درباره‌ی بازی متوجه می‌شوید این است که باید خودتان را برای مبارزه... 5 خودرویی که ...
آخرین اخبار ۲۸ مرداد | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/tag/۲۸-مرداد
Translate this page
عقیلی: هواداران سپاهان بدانند در بلاتکلیفی محض هستم؛ فقط می توانم بگویم متاسفم · طرفداری ۱۱ دقیقه پیش ... ستاره ی لیگ برتر : این همه بی احترامی کافی است!
روزنامه ایران ورزشی
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/89353
Translate this page
15 hours ago - یکی از بامزه‌ترین اتفاقاتی که الان در حال رخ دادن است همین بازی خداحافظی جواد ... قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بود چون این همه بی احترامی دیگر کافی است.» ... عقیلی هم تصمیم گرفته نه خداحافظی کند، نه جدا شود و نه کوتاه بیاید!
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی ...
themestudio.ir/هواداران-بدانند-حاضر-شدم-سفید-امضا-...
Translate this page
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! Posted on شهریور ۳, ۱۳۹۵ / Posted by farjad. کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر ...
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! - آذر نیوز آنلاین - 0
www.azarnewsonline.com/post/2280408.html
Translate this page
1 day ago - عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! به گزارش ورزش‌سه، هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است.
یاران سبزبهمن ۱۳۹۳ - یاران سبز
fcgreen.ir/1393/11/
Translate this page
یاران سبز: حکایت پایان بازی ایرانجوان خورموج و شهرداری کامیاران همه را سر در گم کرده ... هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
دوباره مجتبی محرمی؛ چقدر خوب (عکس) - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/147204966053242
Translate this page
22 hours ago - گفتنی است مجتبی محرمی در آخرین قهرمانی ایران در آسیا به عنوان مدافع چپ در ترکیب تیم ملی به میدان ‌رفت. .... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
خروج گازهای سمی از تپه باستانی روستای همه کسی از توابع قهاوند | سایت ...
jahadpress.ir/node/2781
Translate this page
خروج گازهای سمی موجب کشته شدن چهار نفر از اعالی روستای همه کسی شد. به گزارش جهاد پرس خروج گاز ... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! کشف جسد جوان ناپدید شده ...
اخبارروز, اخبار جلسه باشگاه - تصنا
tasna.ir/tag/جلسه-باشگاه/
Translate this page
عقیلی: دیگر این همه بی‌احترامی کافی است! ... عصاره انقلاب اسلامی در بعد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است/صادرات غیر نفتی امسال ۱۰ میلیارد دلار رشد می‌کند
آگوست 2016 – باشگاه خبری ورزشی
fc-welfarestars.ir/2016/08/
Translate this page
1 day ago - هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید ...
دو زوج بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان+تصاویر - مجله خبری ...
shooshmall.com/.../دو-زوج-بازیگر-و-هنرمند-سینما-و-...
Translate this page
سبزه گره زدن افسانه چهره آزاد به جای همه! ... تکنیک و زیبایی شناسی طرح این میزها، جذابیت بصری را به خانه شما می آورد + .... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
چند خبر - تیم ملی باید حمایت همه جانبه شود/ دایی: در بازی ستارگان ایران و ...
www.chandkhabar.ir/News/Detail/306112
Translate this page
2 days ago - تیم ملی باید حمایت همه جانبه شود ... دایی خاطرنشان کرد: صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق مهمی است و باعث ... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
با وجود مشکلات مالی/ تاج: برنامه‌های تیم‌های ملی اجرا شده است - جویا
jooya.net/.../با-وجود-مشکلات-مالی-تاج-برنامه‌های-تیم‌ها...
Translate this page
1 day ago - مایه افتخار و مباهات است که شما بازیکنان تیم ملی با حجاب و پوشش اسلامی و با بهترین مناسبات فنی، به این ... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
عقیلی: این همه بی احترامی کافی است - جارچی
www.jarchi.ir/h-vrv/0824Btqav.html
Translate this page
هواداران بدانند حاضر شدم سفید امضا کنم/ عقیلی: این همه بی احترامی کافی است در بخش خبری اخبار ورزشی از ورزش سه.
این ورزشگاه افتتاح نمی شود؟/ زیباترین استادیوم ایران تشنه مسابقات ...
news.shomalgardi.com/.../این-ورزشگاه-افتتاح-نمی-ش...
Translate this page
22 hours ago - این ورزشگاه حالا پس از سالها سرمایه گذاری برای بهره برداری آماده است اما تیم های مشهدی همچنان از حضور در این .... عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است!
واکنش ملت عراق در مقابل تجاوزگری ترکیه - رسانه ی خبری وبلاگی
aparat.rasanetv.ir/page-904105.html
Translate this page
عقیلی: این همه بی‌احترامی کافی است! دولت و ملت عراق در اسلامی عراق در واکنش به های ترکیه در موصل عراق و آزادی خود در برابر تجاوزگری خشونت ها در ترکیه واکنش جان ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 40,145
  • بازدید سال : 310,187
  • بازدید کلی : 4,089,965