loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 120 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

 

خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها

خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها

خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها 

انجیر میوه بهشتی است که با خواص بسیار زیاد می تواند در تغذیه ما جی خوبی داشته باشد.انجیر خشک اگر به طور دائم مصرف گردد واقعا تاثیرات عالی خواهد داشت. در این فصل انجیر به وفور یافت می شود آیا از خاصیت های این میوه برای سلامتی تان اطلاع دارید یا خیر؟از تاثیرات آن بر درمان بیماری ها و عارضه های مختلف بندتان چطور؟بهتر است ازمصرف این میوه غافل نشوید.

 

انجیر میوه‌ای فصلی و بومی یونان و افغانستان است و به خانواده‌ی توت تعلق دارد. این میوه یک دهانه یا چشم دارد، که به رشد آن توسط افزایش ارتباط با محیط زیست کمک می‌کند. انجیر در رنگ‌های مختلف در دسترس است: زرد، بنفش، قرمز، سیاه، و سبز. دارای پوست صاف و گوشت آبدار همراه با دانه‌های کوچک ترد است.

 

این نوشتار را بخوانید تا بیش‌تر با مزایای این میوه‌ی خوشمزه و آبدار برای مو و پوست و سلامتی آشنا شوید.مزایایی که انجیر برای سلامتی دارد:

 

۱. سلامت قلب:
انجیر منبع بسیار خوبی از پتاسیم است، یک ماده‌ی معدنی که به کنترل سطح فشار خون کمک می‌کند. فیبر محلول، پکتین، موجود در این میوه آزادانه در بدن حرکت می‌کند و از کلسترول جلوگیری می‌کند. ثابت شده‌است که برگ انجیر سطح تری‌گلیسیرید را در بدن کاهش می‌دهد،

 

و از حمله‌ی قلبی و سکته‌ی مغزی جلوگیری می‌کند. انجیر خشک حاوی فنول، اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ است که خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر را کاهش می‌دهند.

 

۲. کاهش وزن:
انجیر منبع خوبی از فیبر غذایی، است اما کالری کمی دارد. غذاهای پر فیبر شما را سیر نگه می‌دارند، و در عین حال فشار گرسنگی را کاهش می‌دهند. این میوه به عنوان یک ملین طبیعی عمل می‌کند، و به این ترتیب به فرآیند‌ی از بین بردن مواد زاند از روده‌ها کمک می‌کند. هر چه میزان سم پایین‌تر باشد، کاهش وزن‌تان راحت‌تر صورت خواهد گرفت.

 

۳. بهبود سلامتی دستگاه گوارش:
چنان‌چه گفته شد، حضور فیبر در انجیر باعث می‌شود که به عنوان یک ملین طبیعی عمل کند. بنابراین، انجیر برای کسانی که از یبوست رنج می‌برند مفید است. همچنین معروف است که این میوه، جنبش روده‌ی تحریک‌پذیر را درمان می‌کند. پروبیوتیک‌های داخل آن باکتری‌های خوب موجود در روده را حمایت می‌کنند، و گوارش را بهبود می‌دهند.

 

۴. دشمن سرطان:
معروف است که برگ انجیر جلوی رشد سلول‌های سرطانی را می‌گیرد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در انجیر، رادیکال‌های آزاد و دیگر مواد سرطان‌زا را در بدن از بین می‌برند و به این شکل از سرطان جلوگیری می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که این میوه جلوی سرطان پستان را پس از یائسگی می‌گیرد.

 

۵. جلوگیری از دژنراسیون ماکولا:
معروف است که خوردن سه عدد انجیر یا بیش‌تر در روز خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای وابسته به سن را کاهش می‌دهد. این میوه حاوی مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها، کاروتنوئیدها و ویتامین‌های آ، ث و‌ای است که باعث بهبود قدرت بینایی می‌شوند.

 

۵. خواص ضد دیابتی:
برگ انجیر این توانایی را دارد که مقدار انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی را کاهش دهد. پتاسیم موجود در انجیر به تنظیم مقدار قند جذب شده بعد از وعده‌های غذایی کمک می‌کند.

 

۶. مفید برای داشتن استخوان‌های قوی‌تر:
انجیر منبع خوبی از کلسیم است و این عنصر برای تراکم استخوان ضروری است. علاوه بر این، پتاسیم موجود در انجیر با کاهش ناگهانی کلسیمِ ناشی از برنامه‌ی غذایی حاوی نمک بالا مقابله می‌کند، و به این ترتیب از نازک شدن سریع استخوا‌ن‌ها جلوگیری می‌کند.

 

فواید انجیر برای پوست:
این میوه که منبعی غنی است از مواد معدنی مفید برای پوست و ویتامین‌ها، از جمله مس، فسفر، ویتامین آ، ث و ای، کمک می‌کند پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید. برخی از مزایای انجیر برای پوست عبارتند از:

 

۷. پوست را مرطوب می‌کند:
سطوح بالای اسیدهای چرب امگا ۳ در انجیر کمک می‌کند تا رطوبت و سلامت پوست به خوبی حفظ شود. برای درمان ترک‌خوردگی و خشکی لب‌ها، پوره‌ی انجیر روی آنها بگذارید.

 

۸. زخم‌ها و عفونت‌های پوستی را بهبود می‌دهد:
استفاده از انجیر پخته روی پوست به درمان بیماری‌های پوستی مانند التهاب، کورک، دمل کمک می‌کند. این میوه برای درمان جوش صورت و عرق‌سوختگی نیز مفید است. پوره‌ی آن را روی پوست قرار دهید تا منافذ تنگ شوند و ترشح چربی اضافی کنترل شود.

 

۹. کمک می‌کند که پوستی سالم و درخشان داشته باشید:
میزان آب بالای موجود در انجیر به خروج سموم و مواد زائد از بدن کمک می‌کند، و به این ترتیب از جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این میوه همچنین اگزما و پسوریازیس را درمان می‌کند، و به شما پوستی سالم و درخشان می‌دهد. استفاده از پوره‌ی انجیر روی صورت مواد مغذی را به لایه‌ی درم پوست می‌رساند و آن را از درون بازسازی می‌کند.

 

از ترکیب خمیر انجیر و ماست برای خودتان یک ماسک صورت بسازید، آن را روی صورت بمالید و پوست‌تان را به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. سپس صورت‌تان را با آب ولرم شستشو بدهید.

 

۱۰. منافذ را پاکسازی می‌کند تا چهره‌ای درخشان داشته باشید:
برای آماده‌سازی اسکراب انجیر، پودر شکر، ۲ قاشق چای‌خوری آب پرتقال و ۲ قاشق غذاخوری پوره‌ی انجیر را با هم مخلوط کنید. چند قطره روغن زیتون یا بادام اضافه کنید و از این ترکیب سه بار در هفته استفاده کنید تا پوستی صاف و انعطاف‌پذیر داشته باشید. آنزیم‌های موجود در انجیر سلول‌های مرده را حذف می‌کند در حالی که قند کمی پوست‌تان را جلا خواهد داد.

 

۱۱. پوست را روشن و سفید می‌کند:
میزان بالای ویتامین ث در انجیر می‌تواند کمک کند که پوست روشن و صاف شود. با استفاده از پوره‌ی انجیر، پودر بلغور جو دوسر و پودر زنجبیل خشک شده یک ماسک صورت بسازید. چند قطره روغن ترنج اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی حاصل شود. این ماسک را سه بار در هفته استفاده کنید تا رنگ پوست‌تان روشن شود.

 

۱۲. لایه‌برداز طبیعی پوست است:
پوست انجیر حاوی چندین آنزیم فعال است که می‌توانند به عنوان لایه‌بردار برای حذف سلول‌های مرده از پوست استفاده شوند. پوست انجیر را بشویید و کنار بگذارید. صورت خود را بشویید و پوست خود را با داخل پوست انجیر برای پاک کردن آلودگی‌ها ماساژ بدهید.

 

۱۳.نرم‌کننده‌ی مو:
انجیر یکی از محبوب‌ترین موادی است که در صنعت مراقبت از مو استفاده می‌شود. عصاره‌ی آن برای تولید نرم‌کننده و ماسک مو استفاده می‌شود. این عصاره بدون این‌که باعث ریزش مو شود، آن را نرم می‌کند، از شکستگی آن جلوگیری می‌کند و آن را مرطوب می‌کند.

 

روغن انجیر برای نرم کردن موهای خشک، آسیب دیده، و خشن ایده‌آل است. این ماده باعث می‌شود که پوست سر آبرسانی ‌شود و به همین دلیل موها درخشان و حجیم می‌شوند. چند قطره روغن انجیر به ماسک موی‌تان اضافه کنید و آن را روی مو و پوست سر استفاده کنید. بعد از یک ساعت آن را بشویید تا موهایی ابریشمی و صاف داشته باشید.

 

۱۴. بهبود رشد مو:
انجیر حاوی مواد مغذی مانند منیزیم، ویتامین آ، ث و‌ای است که برای حفظ سلامت مو لازم هستند. این مواد مغذی با تحریک گردش خون در پوست سر رشد مو را تسریع می‌کنند.

 

۱۵. بهبود تولید کلاژن:
مقدار بالای ویتامین ث به شکل‌گیری کلاژن، پروتئینی که بیش‌تر مو و پوست سرمان را می‌سازد، کمک می‌کند. بنابراین، انجیر از کم حجم شدن مو در اثر شکستگی و ریزش جلوگیری می‌کند.

 

۱۶. از سفید شدن زودرس مو جلوگیری می‌کند:
انجیر برای حفظ رنگ طبیعی مو بسیار مفید است. این میوه حاوی مس است، یک ماده‌ی معدنی که مانع از سفید شدن زودرس می‌شود.

 

انجیر خشک شده:
انجیر را، یا با قرار دادن در معرض نور خورشید و یا از طریق یک فرآیند مصنوعی خشک می‌کنند و به این ترتیب یک میوه‌ی خشک مغذی تولید می‌کنند. انجیر خشک یک منبع عالی از مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست. همچنین سطوح بالایی از انرژی را فراهم می‌کند. ۱۰۰ گرم انجیر خشک ۲۵۰ کالری دارد.

 

سعی کنید درست بعد از ورزش یک مشت انجیر بخورید تا انرژی از دست رفته‌تان را دوباره به‌دست بیاورید.
انجیر، نوع خشک شده یا تازه‌ی آن، مزایای زیادی برای موهای‌تان، سلامتی‌تان، و پوست‌تان دارد. همین امروز خوردن این میوه را شروع کنید و از فواید آن بهره‌مند شوید.

 


Google
About 681,000 results (0.79 seconds)
Search Results
خواص میوه انجیر - بیتوته
www.beytoote.com/cookery/khavas.../attribute-fig.ht...
Translate this page
انواع مختلف انجیر، دارای برگ های متفاوتی می باشد. ... 9- انجیر تازه مقدار کمی ویتامین C دارد و بهترین منبع(نسبت به دیگر میوه ها) ویتامین ... تب، نقرس، گوش درد ، سوختگی، معده درد، ورم چرکی(آبسه) ، بیماری های ریوی و بیماری های مقاربتی مفید است.
خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/خاصیت-های-انجیر-انواع-بیماری-ها.html
Translate this page
خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها انجیر میوه بهشتی است که با خواص بسیار زیاد می تواند در تغذیه ما جی خوبی داشته باشدانجیر خشک اگر به طور دائم.
خواص فوق العاده انجیر - آکا
www.akairan.com/health/vegetable-health/anjir.html
Translate this page
خواص سبزیجات,خواص انجیر,خواص دارویی انجیر,فواید انجیر,خاصیت انجیر,انجیر در طب ... پزشکان در گذشته یبوست را ام الامراض یا مادر بیماری ها نامیده اند. ... شمالی، اثر ضد میکربی عصاره انجیر را در کاهش بار میکربی انواع میکرب های آلوده کننده مواد ...
خواص تغذیه ای و درمانی انجیر
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=13169
Translate this page
Sep 15, 2005 - انجیر ( تازه یا خشک ) یبوست را برطرف می كند و یكی از بهترین میوه ها برای تمیز كردن روده بزرگ و ... انجیر در معالجه بیماری های پوستی موثر است .
آشنايي با خواص فوق‌العاده‌ انجير - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=178671
Translate this page
Sep 6, 2011 - انجير در درمان و بهبود يبوست، سوءهاضمه، سرفه، برونشيت و آسم کاربرد دارد. ... پزشکان در گذشته یبوست را ام‌الامراض یا مادر بیماری‌ها نامیده‌اند.
آشنايي با خواص و مضرات انجير - هفت گنج
7ganj.ir › خواص مواد غذايي › سلامت
Translate this page
Sep 6, 2014 - انجیر یکی ای میوه های بهشتی است که خواص بسیار دارد. .... هضم انجیر آسان است و مصرف آن برای بچه ها و اشخاصی که از بستر بیماری برخاسته اند و دوره نقاهت را می گذرانند، بسیار مفید است .... طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار + نکات مهم.
خواص انجیر – ۱۳ خاصیت انجیر برای سلامتی • نوآورد
www.noavard.co/خواص-انجیر-13-خاصیت-انجیر/
Translate this page
Aug 27, 2015 - مصرف منظم انجیر سبب پیشگیری از بیماری های قلبی، کاهش کلسترول خون، پیشگیری از انواع سرطان ها و نیز سرطان سینه می گردد. همچنین انجیر در ...
خواص انجیر در درمان بیماری ها
zendegionline.ir/articles/nutrition_and.../210892
Translate this page
Jul 5, 2016 - خواص انجیر, انجیر و بیماری ها, انجیر, انجیر و درمان بیماری ها, انجیر و سلامتی, درمان ... گرچه انواع آن از لحاظ شکل و رنگ متفاوت هستند، اما همگی بافت ...
خواص دارویی انجیر - پرشین وی
www.persianv.com/view/000149.php
Translate this page
خواص دارویی انجیر. ... برگ تازه انجير براي التيام جراحات و زخم ها و جوش خوردن سريع زخم هاي سطحي مؤثر است .... علائم نادر بیماری ام اس که شاید به گوش‌تان نخورده باشد!
خاصیت های میوه انجیر | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/خاصیت-های-میوه-انجیر/
Translate this page
*برگ انجير نيز خاصيت درماني دارد و مصرف آن توسط بيماران ديابتي باعث کاهش ... *انجير به هضم غذا کمک مي کند و ناراحتي هاي مربوط به معده و روده ها را از بين مي برد.
خواص فوق العاده میوه انجیر - نمناک
namnak.com/خواص-میوه-انجیر.p8349
Translate this page
Rating: 4.8 - ‎28 reviews
انجیر میوه ای است که هر دو حالت خشک و تازه آن مفید و مغذی است.برای درمان بسیاری از بیماریها کاربرد دارد ،از منظر قرآن و اطبای قدیمی نیز به عنوان بهترین میوه همراه ...
خواص دارویی انجیر - داروهای گیاهی
kaveshteb.persianblog.ir/tag/خواص_دارویی_انجیر
Translate this page
Jan 4, 2013 - انواع مختلف انجیر، دارای برگ های متفاوتی می باشد. ... فواید انجیر خشک ...... خوردن انجیر و برگ انجیر رنگ پریده به سبب بیمار ی ها را سرحال آرد .
خواص میوه ها - لاغري و تناسب اندام
fatburner.persianblog.ir/tag/خواص_میوه_ها
Translate this page
انواع میوه ها میوه ها می تواند آرایشی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدانهای ... مقدار پتاسیم موجود در این تعداد انجیر برابر با مقدار موجود در یک موز بزرگ است. ... این ترکیبات همچنین نقش موثری در پیشگیری از بیماری های حادی مثل سرطان ها دارد.
خواص میوه و سبزیجات - خواص تغذیه ای و درمانی انجیر
khavase.blogfa.com/post-117.aspx
Translate this page
بهترین غذا برای بیماران عصبی،انجیر میوه ای است شیرین و گوشتدار که درون آن پر از دانه های بسیار ... انجبر برای نرم کردن سینه و روده ها دارای خاصیت معروفی است.
خواص انجیر | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/خواص-انجیر/
Translate this page
در این فصل انجیر به وفور یافت می شود آیا از خاصیت های این میوه برای سلامتی تان اطلاع دارید یا خیر؟از تاثیرات آن بر درمان بیماری ها و عارضه های مختلف بندتان چطور؟ ... از خانواده (Moracee) موراسه‌است و دارای ۶۰۰ گونه می‌باشد که اغلب انواع آن وحشی یا ...
شربت انجیر خواص انجیر - زمان
www.zamannews.ir/...ها.../67138-انجیر-خواص-انجیر-م...
Translate this page
Jan 18, 2016 - انواع مختلف انجیر، دارای برگ های متفاوتی می باشد. درخت انجیر در .... درمان یبوست. پزشکان در گذشته یبوست را ام الامراض یا مادر بیماری ها نامیده اند.
خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../خاصیت-های-انجیر-برای-انواع-بیما...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-خاصیت-های-انجیر-برای-انواع-بیماری-ها -انجیر-میوه-بهشتی-است-که- ... انجیر-خشک-اگر-به-طور-دائم-مصرف-گردد-واقعا-تاثیرات-عالی-خواهد-داشت.
گیاه درمانی _ العلاج بالأعشاب - خواص دارویی انجیر
zibaei3000.blogfa.com/post-130.aspx
Translate this page
گیاه درمانی _ العلاج بالأعشاب - خواص دارویی انجیر - درمان کردن انواع بیماریها به وسیله گیاه درمانی.
...نکات طلایی... - خواص میوه ها - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
درمان سوء هاضمه ،نفخ،عفونت و زخم های گوارشی ،کمک به درمان بیماری های مفصلی ،کمک به .... این در حالی است که استفاده از انواع میوه به جای گیاهان دارویی نه تنها کاملا بی ضرر ... انجیر ( تازه یا خشک ) یبوست را برطرف می كند و یكی از بهترین میوه ها برای ...
طب سنتی و اسلامی - انواع ميوه ها و مزاج آن ها
ravazadeh.blogfa.com/post-34.aspx
Translate this page
ميوه ها منبع عظيمي از ويتامين ها و آنتي اكسيدان ها هستند كه عليه راديكال هاي ازاد موجود ... انجير تازه. گرم و تر. 1-2. سكنجبين، شربت ريواس، شربت بالنگ. انجير خشك ... الو بخارا به سبب خاصيت تقطيع و تلطيف خود اخلاط فاسد را نرم كرده و از معده و ... در امراض سرد و بلغمي، كمردرد و ساير بيماري هاي مفصلي وبيماري هاي ريوي سرد مفيد است.
سیروسلوک ولایت - خواص انواع میوه ها
seir-va-solok.blogfa.com/post-9.aspx
Translate this page
شواهد اپیدمیولوژیکی نشان می‌دهند که میوه‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از انواع مختلف بیماری‌ها داشته و اثرات سلامت‌بخش آن‌ها به گونه‌ای است که هیچ یک از گروه‌های غذایی ...
با خواص بی نظیر انجیر برای درمان این بیماریها آشنا شوید - نیک صالحی
www.niksalehi.com/taghzie/archives/236344.php
Translate this page
Aug 2, 2015 - با خواص بی نظیر انجیر برای درمان این بیماریها آشنا شوید ... بدن برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد که عامل اصلی ایجاد انواع سرطان هستند کاهش می‌یابد.
خواص و ویتامین‌های موجود در انواع سبزی‌ها و میوه‌ها - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../خواص-و-ویتامین‌های-موجود-در-انواع-سبزی‌ها-و...
Translate this page
خواص و ویتامین‌های موجود در انواع سبزی‌ها و میوه‌ها .... برای درد سینه، سرفه و بیماری سپرز مفید است و جوشاندهٔ انجیر جهت زکام شدید، تورم حنجره، برنشیت‌های کهنه مفید می‌باشد. ... نکاتی درباره میوه ها · فواید مصرف میوه ها و سبزی ها · خوراکی های سالم در سبد ...
بانك اطلاعات داروهاي گياهي وگياهان دارويي ايرطب
www.irteb.com/herbal/plantbank-fig.htm
Translate this page
شاعران و نويسندگان يوناني مانند هومر ، هرودوتوس و افلاطون در نوشته ها و اشعار خود آنرا ستوده اند در ... شيره سفيدي كه با شكستن شاخه هاي درخت انجير و يا از ميوه نارس آن خارج مي شود بسيار سمي است و اگر ... 25)انجير در معالجه بيماريهاي پوستي موثر است .
ميوه درماني - همه چي از همه جا
abedchem.blogfa.com/post/2
Translate this page
خواص عمومي ميوه ها ،آب ميوه ها ، سبزي ها و گياهان خاصيت پاك كننده ي بدن از آلودگي ها و سموم هستند ، زيرا داراي مقدار زيادي ويتامين C ، انواع اسيد ها و آنزيم ها ، كلروفيل و مواد .... خواص ( انار شيرين ) : ادرار آور ، موجب زيبايي چهره ، رفع بيماري هاي اعصاب ... آب انگور : ورم كليه ، ادرار آور ، نارسايي كبد ، ازدياد اوره ي خون ، تقويت بعد از عمل جراحي ...
خاصیت درمانی انجیر | کودک آنلاین
www.koodakonline.com/.../44297d13193447f4bc3fa...
Translate this page
این میوه قند زیادی دارد تا جایی که در انواع خشک آن قند سهم 50 درصدی دارد. ... وجود پتاسیم در آن علاوه بر خاصیت کاهش دهندگی فشار خون به برطرف کردن لخته های زیر پوستی پس ... انجیر خواص آنتی اکسیدان داشته و ضد سرطان است و در معالجه ی بیماری های ...
آذر ۱۳۹۴ - خواص انواع خوراکی ها - blogfa.com
shimait.blogfa.com/1394/09
Translate this page
خواص انواع خوراکی ها - خواص میوه ها خواص ادویه جات خواص ویتامین ها و... ... خیار برای بیماری های ریه ، معده ، دندان و لثه ، درد سینه ، نارسایی کلیه ، بیماری های کبد و ...... به گزارش ایسنا، چربی موجود در بادام از جنس همان چربی است که در روغن زیتون یافت ...
خواص انجیر و شگفتی های درمانی این میوه پر خاصیت خاصیت, خواص انواع ...
khasiat.org › خواص میوه ها و سبزیجات › خواص میوه جات
Translate this page
در این مطلب به طور کامل و جامع خواص انجیر و شگفتی های درمانی آن را بررسی می کنیم. ... همچنین روشی سریع و سالم برای افزایش وزن پس از یک دوره بیماری می باشد. ... دارای فواید زیاد غذایی هستند و غنی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و غذاهای گیاهی می ...
پله پله تا ملاقات خدا - خواص میوه ها و سبزیجات
yashams.blogfa.com/cat-8.aspx
Translate this page
اين بيماران بايد به طور مرتب پتاسيم خونشان را مورد آزمايش قرار داده و كاملا زير نظر باشند. ... ميوه‌هاي زرد مانند موز، انواع مركبات، زردآلو، هلو، انگور، خرما و طالبي نيز داراي ..... كاهو از انواع ويتامين ها به ويژه ويتامين H سرشار است اين ويتامين خاصيت تميز ...
خواص دارویی میوه ها
miveha.blogsky.com/
Translate this page
خواص دارویی میوه ها - چگونگی درمان بیماری ها با استفاده از خواص میوه ها. ... پسته در مقایسه با بیش از 200 ماده خوراکی( انواع آجیلها، حبوبات، سبزیجات، میوه های خشک و ...
خواص میوه ها در درمان بیماری های مغزی و سردردها - مجله اینترنتی ردز
www.radz.ir/.../خواص-میوه-ها-در-درمان-بیماری-های-مغزی...
Translate this page
میوه های تازه و کهنه هر دو برای افرادی که مبتلا به بیماری های مغزی هستند، مفید است ... بیماری صرع بسیار مفید می باشد معذلک هیچکدام از آنها خاصیت آب انگور را ندارد.
خواص درمانی چند میوه - ” مجله پاکیمان| آموزش طب سنتی،انواع طب ،درمان زخم و ...
www.nasrpakiman.com › عمومی
Translate this page
۱- انجیر سدیم و چربی ندارد و مانند سایر میوه ها بدون کلسترول است. ... 9- مفيد در بيماري هاي پوست نظير: اگزما و پسوريازيس( به وجود آمدن لکه هاي قرمز رنگ در پوست).
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی سرشار از پتاسیم به حفاظت از سلامت ... شده گوشتی مثل سوسیس و کالباس باعث بروز برخی انواع سرطان می شوند. .... مدام می‌شنویم که در رژیم غذایی خود روغن زیتون را جایگزین سایر روغن‌ها کنید. ... تغذیه سالم نقش مهمی در ارتقای سلامت و پیشگیری از بروز بیماری‌ها دارد و رعایت تنوع و ...
خواص مواد غذایی خواص درمانی انواع خوراکی - مهمترین فواید و خواص انجیر
nayges.blogfa.com/post/10
Translate this page
خواص مواد غذایی خواص درمانی انواع خوراکی - مهمترین فواید و خواص انجیر ... یکی از میوه هایی که از قدیم برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد داشته است انجیر می باشد.
دایره المعارف خواص میوه ها | خبرگزاری پردیس
www.pardisnews.com/.../encyclopedia-of-fruits-prope...
Translate this page
اسید مالیک و اسید تارتاریک در سیب از رشد باکتری های بیماری زا در دستگاه گوارش ... هر عدد خرما حدوداً بین ۳۰ ـ۲۰ کالری انرژی دارد، برای رفع ناراحتی های معده بسیار مفید ... این میوه از انواع ویتامین ها برخوردار است مخصوصاً ویتامین A، C و E. همچنین مواد ...
خواص پرتقال - گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو.گوجه.سیر.پیاز.سبزی ...
robabnaz1.persianblog.ir/tag/خواص_پرتقال
Translate this page
این بیماران باید به طور مرتب پتاسیم خونشان را مورد آزمایش قرار داده و کاملا زیر نظر ... میوه‌های زرد مانند موز، انواع مرکبات، زردآلو، هلو، انگور، خرما و طالبی نیز دارای .... میوه های درمانگر امروزه مردم امریکا گرایش قوی تری نسبت به انواع میوه ها یافته اند.
خواص انجیر در طب سنتی - گیاه یاب
giahyab.com/خواص-انجیر-در-طب-سنتی/
Translate this page
Aug 13, 2016 - انـجیر تازه خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت – غنی بتاکاروتن و ... پزشکان در گذشته یبوست را ام الامراض یا مادر بیماری ها نامیده اند. ... اثر ضد میکربی عصاره انجیر را در کاهش بار میکربی انواع میکرب های آلوده کننده مواد ...
خواص میوه ها
mivehaa.persianblog.ir/
Translate this page
خواص میوه ها. ... می خواهیم در این وبلاگ شما را با خواص بعضی از میوه ها و سبزیجات آشنا کنیم .... در بيماري کبد و کليه سودمند است و انواع تبهاي مختلف را مداوا مي کند . ... خرما يکي از بهترين ميوه هاي مناطق گرمسير است که خوردن آن سوء هاضمه را از بين.
بهترين دم كردني ها براي رفع سرماخوردگي - عصر ایران
www.asriran.com/.../بهترين-دم-كردني-ها-براي-رفع-...
Translate this page
Dec 23, 2012 - علائم بيماري در مراحل اوليه سرماخوردگي (نزله گرم) بيشتر شامل ... و آش هاي ساده و گرم استفاده نمايد و از مصرف نابجاي آنتي بيوتيك ها پرهيز كند. ... اين گياه خاصيت ضد باكتري و ضد ويروسي داشته و يكي از بهترين ... همين طور نوشيدن جوشانده اي كه از گياهاني چون زوفا، ريشه شيرين بيان و انجير تهيه شده باشد، براي نرم ...
خواص بی نظیر انگور و انجیر شما را به بهشت دعوت می کنند! بعضی وقت ها
www.alodoctor.ir/.../خواص-بی-نظیر-انگور-و-انجیر-...
Translate this page
Mar 2, 2016 - افراد سالم و بیماران مبتلا به سرطان نباید از این خاصیت انجیر غافل بمانند. ... معده، دچار تغییراتی در کبد می شود و بعد از تغییرات، انواع مواد مختلف ...
خواص بی نظیر و ارزش غذایی انجیر - تالاب
www.talab.ir/.../the-unique-properties-and-nutritional-...
Translate this page
انجیر تازه برای رفع انواع یبوست سودمند است، به ویژه اگر بیمار علاوه بر یبوست دچار کم‌خونی ... خوردن انجیر و برگ انجیر، رنگ‌پریده به سبب بیماری‌ها را سرحال آرد.
برچسب ها - خواص درمانی
www.fardanews.com/fa/tag/1/خواص%20درمانی
Translate this page
در طب سنتی خواص درمانی زیادی برای انجیر برشمرده شده... است از ... نوشیدنی شکلاتی به عنوان درمانی برای انواع بیماری و آفات. ... برای درمان این بیماری‌ها بادام بخورید.
خواص میوه ها و سبزیجات بر اساس رنگ آنها
noortarjome.com/.../خواص-میوه-ها-و-سبزیجات-بر-اسا...
Translate this page
میوه ها و سبزیجات از مواد غذایی مهمی می باشند که در پیشگیری از بیماریهای ... های بنفش رنگ، و انگور بی دانه) و ترکیبات فنولیک(مانند بادمجان ، آلو، و انواع کشمش).
خواص کامل عناب | فواید عناب ، خواص دارویی درمانی عناب
www.amazing.ir/1394/02/06/jujube-properties/
Translate this page
فواید عناب بهترین خواص عناب خواص میوه عناب خواص عناب برای کاهش وزن خواص ... و در طب سنتی کشورهای مختلف جایگاه ویژه ای برای کمک به سلامت و درمان بیماری ها دارد و ... برای درمان سرفه، سرماخوردگی و آنفلوانزا و انواع گلودرد بسیار توصیه شده است. .... یک شربت خوب مخصوص سرفه و سینه درد و خلط آور و ملین: عناب + انجیر + کشمش + ...
خواص لبن اللقاح(شیر شتر) - سایت حکیم دکتر روازاده
ravazadeh.com/.../4388-خواص-لبن-اللقاح(شیر-شتر)...
Translate this page
برای بیماری های طحال، بواسیر، جاری شدن ادرار و حیض و نیز تقویت نیروی ... را از بین می برد خصوصاً که همراه با روغن های مناسب مانند روغن بید انجیر، ناردین، بادام تلخ و ... در برخى كشورها انواع كلينيك هاى تخصصي براى درمان انواع بيماريها با شير شتر ...
آشنايي با خواص و مضرات انجير خواص خوراكي ها | گلبهار فان
golbaharfun.com › متفاوت
Translate this page
انجیر خشک برطرف كردن ورم گلو جوشانده انجیر خشك خواص انجير خواص انواع میوه و سبزی خواص خوراكي ها خواص ميوه ها خواص میوه ها خوردن انجير در بيماري هاي سينه خوردن ...
میوه کاکتوس - گیاهان شفادهنده آیورودا
masiid.blogfa.com/post/736
Translate this page
بهترين روش براي بهره مندي از فوايد كاكتوس نوپال مصرف آن به صورت پودر است. ... میوه ی کاکتوس یا گلابی خاردار کاکتوس یا انجیر کاکتوس (به انگلیسی: cactus prickly pears)، میوه ... کاکتوس ها، در طوفان های تاگهانی آب ذخیره کرده و آب ذخیره شده را طی ماهای خشک سال به مصرف می رسانند . ... گیاهان دارویی موثر بر انواع بیماری ها.
خواص انجیر - برگ انجیر - شیر آبه انجیر - مجله پزشکی آسان طب
asanteb.com/.../خواص-انجیر-برگ-انجیر-شیر-آبه-انج...
Translate this page
Dec 13, 2015 - برای این منظورها با بیماران جوشانده انجیر خشک را میل نمایند . ... بر روی زخم های سطحی قرار دهند تا امر جوش خوردن زخم ها زودتر و سریعا صورت گیرد .
ارزش غذایی انجیر: : آشپزی و تغذیه : : خواص مواد غذایی : : خواص میوه ها
www.tebyan-zn.ir/News-Article/.../174604.html
Translate this page
Sep 16, 2014 - انجیر تازه برای رفع انواع یبوست سودمند است، به ویژه اگر بیمار علاوه بر یبوست دچار کم خونی باشد یا در دوره نقاهت بیماری به سر ببرد یا قصد ...
سلامت باش » Blog Archive کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر ...
salamatbash.net/کدام-میوه-های-شیرین-برای-دیابتی-ها-...
Translate this page
کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ ... دانشمندان ادعا کردند که خوردن انگور می‌تواند برای بهبود دیابت و بیماری‌های قلبی مفید باشد. ... آنتی‌اکسیدان موجود در این میوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آنها کاهش میزان ... متخصصان تغذیه و سلامت افراد دیابتی را به خوردن انواع خاصی از میوه‌ها تشویق می‌کنند که نه تنها ...
Searches related to خاصیت های انجیر برای انواع بیماری ها

خواص انجیر در بارداری

مضرات انجیر خشک

انجیر خشک و لاغری

انجیر و دیابت

خواص انجیر خشک

قیمت انجیر خشک

طبع انجیر

خواص برگ انجیر
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 520
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,150
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,321
  • بازدید ماه : 6,321
  • بازدید سال : 383,932
  • بازدید کلی : 4,163,710