loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 198 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی

نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی

راهنماي خريد مهم‌ترين عنصر هر خانه مبلمان‌هايي كه قرار است محل آرامش ما باشند.

همان‌قدر كه خيلي از ما نمي‌توانيم حتي يك روز با نداشتن يك گوشي اسمارت‌فون سر كنيم، خانه‌هایمان هم دچار تحول اساسي نسبت به خانه‌هاي پدر و مادرهاي‌مان شده‌اند؛ تحولي كه حالا بيشتر از 10 سال است باعث شده نتوانيم كمتر خانه‌اي را بدون مبلمان تصور كنيم.

گرچه كلمه مبلمان شامل همه عناصر موجود در يك اتاق پذيرايي يا نشمين مي‌شود ولي ما و شما خوب مي‌دانيم كه وقتي از مبلمان حرف مي‌زنيم از يك ست يا مجموعه‌اي از مبل حرف مي‌زنيم كه قرار است تنها و مهم‌ترين عنصر محل نشستن در خانه‌هاي‌مان باشد؛ محلي كه بيشتر لحظه‌هاي‌مان در خانه را روي آنها مي‌گذرانيم و اگر دوست‌شان نداشته باشيم و موقع نشستن روي‌شان احساس راحتي نكنيم، خانه‌مان يك خانه دوست‌داشتني نخواهد بود.

پس اگر در فكر تغيير بخشي يا همه مبلمان خانه‌تان هستيد يا حس مي‌كنيد مبلمان‌تان چيزي كم دارد به نكات اين راهنماي خريد دقت كنيد تا در خانه‌تان روي مبل‌هايي بنشينيد كه دل‌تان نخواهد آنها را به اين زودي‌ها عوض كنيد.

طراحی مبلمان راحتی,جدیدترین مبلمان راحتی

فقط راحتی مهم نیست
قبل از خريد
اين موضوع كه اندازه مبل‌ خانه بايد متناسب با اندازه فضايي باشد كه قرار است مبل‌ها را در آنجا بچينيم، موضوع آنقدر باشد مهمي است كه اگر موقع خريد فراموشش كنيد به محض ورود مبل به خانه حتما گرفتار خواهيد شد. اگر در خانه‌ كوچكی زندگي مي‌كنيد بايد به اين موضوع تناسب بيشتر دقت كنيد چون هر چند سانتي‌متر اضافه در يك خانه كوچك باعث مي‌شود كه بعد از چيدن مبل‌ها جايي براي رفت و آمد نداشته باشيد.

مبل‌هايي كه دسته‌هاي بزرگي دارند براي خانه‌ها و فضاهاي نشيمن يا پذيرايي بزرگ‌تر و مبل‌هايي كه جمع‌وجور‌ترند براي نشيمن‌هاي كوچك يا خانه‌هاي كوچك مناسب هستند. حواس‌تان به اندازه ورودي خانه هم باشد؛ مبلي نخريد كه نتوانيد آن را از در خانه يا راهروی منتهي به اتاق نشيمن‌تان رد كنيد.

موضع مهم بعدي هم كارآيي مبل‌هاست. قبل از خريد مبل بايد بدانيد قرار است آن را در اتاق پذيرايي يا نشيمن قرار دهيد يا گوشه يك اتاق كار يا مطالعه. مسلما شكل و جنس مبلي كه قرار است رويش لم بدهيد و تلويزيون تماشا كنيد با مبلي كه قرار است در اتاق پذيرايي بگذاريد، متفاوت است.

اگر فكر مي‌كنيد، يكي دو سال آينده خانه‌تان را عوض خواهيد كرد و دوست نداريد مجبور به تغيير مبل‌هاي‌تان هم شويد تا مي‌توانيد مبل‌هاي «سبك» بخريد؛ مبل‌هايي كه در جابه‌جايي آنقدر بزرگ و سنگين نباشند كه غيرقابل حمل شوند. برعكس اگر خانه‌تان را به اين زودي‌ها عوض نمی‌کنید مي‌توانيد مبل‌هاي چوبي نه چندان سبك و جانداری بخريد كه عمر زيادي هم دارند.

به «شكل» فضايي كه قرار است مبل‌ها را در آنجا بچينيد، دقت کنید. مسلما وقتي ديواری يك‌تكه در خانه نداريد، نمي‌توانيد به خريد مبل ال شكلي که چشم‌تان را گرفته فكر كنيد. چندبار در ذهن‌تان مجسم كنيد كه در كدام قسمت‌ خانه مي‌خواهيد مبل قرار دهید و كمي خلاقيت و تصورتان را به كار بگيريد تا شكل مبل مورد نيازتان را پيدا كنيد.

رنگ مبل‌ها هم مثل جنس‌شان بايد براي‌تان مهم باشد. رنگ مبل‌ها را مي‌توانيد با رنگ ديوار پشت‌شان، با رنگ پرده‌هاي خانه يا با رنگي كه براي دكوراسيون كلي خانه انتخاب كرده‌ايد، ست كنيد. لازم نيست خانه‌تان يك‌رنگ باشد؛ پس در انتخاب رنگ مبل هم خلاقيت به خرج دهيد. درباره هماهنگي رنگ‌ها با هم كمي مطالعه كنيد تا خوش‌‌رنگ‌ترين مبل به خانه‌تان بيايد.

وقت خريد مبل با در نظر گرفتن همه نكات قبل، ‌حتما روي مبل بنشينيد و ‌فنرهاي نشيمنگاه آن را تست كنيد. نشيمنگاه مبل نبايد آنقدر سفت باشد كه چوب و فنر زير آن را حس كنيد و نه آنقدر نرم كه جاي بدن‌تان در آن فروبرود و باقي بماند. به فضاي پشت مبل دست بزنيد تا توخالي نباشد. به شكل دوخت نوارها و درز تشك‌هاي مبل هم دقت كنيد تا تميز دوخته شده و چسب خورده باشند. حواس‌تان به روكش مبل‌ها هم باشد؛ روكش‌هايي با جنس نامرغوب زود ساييده مي‌شوند و از بين مي‌روند.

بعد از خريد
تميز كردن مبل‌ها بعد از خريد و استفاده از آنها مهم‌ترين موضوعي است كه درگيرتان می‌کند. اگر هنگام خريد از فروشنده نپرسيده‌ايد جنس پارچه رومبلي‌تان چيست و چطور بايد لكه‌هاي روي آن را پاك كنيد، بدون مطلع شدن از این موضوع هيچ لكه‌اي روي مبل‌تان را با هيچ شوينده و لكه‌بري پاك نكنيد. استفاده از يك لكه‌بر قوي ممكن است رنگ پارچه مبل‌تان را از بين ببرد يا لكه بعد از خيس شدن پررنگ‌تر شود. سعي كنيد هر لكه روي مبل را بلافاصله بعد از ايجاد شدن و قبل از استفاده از هر لكه‌بري با آب سرد و دستمال تميز پاك كنيد.

اگر مبل‌هاي‌تان روكش پارچه‌اي دارند با جاروبرقي و اگر روكش چرم دارند با يك دستمال تميز با فاصله زماني كم گردگيري كنيد. خاك و دوده‌اي كه روي همه وسايل خانه مي‌نشيند، مي‌تواند رويه مبل‌هاي‌تان را به سرعت كدر و بدرنگ كند.

اگر روكش مبل‌تان چرم است، هر چند وقت يك‌بار با واكس مخصوص رويه آن را واكس بزنيد تا هميشه براق و نرم بمانند.

دسته و بدنه مبل‌هاي چوبي را با دستمال خيس گردگيري نكنيد چون نم و رطوبت عمر مبل‌هاي چوبي را كم مي‌كند.

اگر مي‌خواهيد مبل‌هاي‌تان را خودتان بشوييد از بخارشوي با بخار نه چندان زياد استفاده كنيد. اگر بخارشوي نداريد با آب ولرم و شامپو فرش و با استفاده از يك تكه ابر حجيم آنها را بشوييد. در هر دو روش حواس‌تان باشد مبل‌ها خيس نشوند. وقت شستن با شامپو فرش نگذاريد كف درون پارچه مبل باقي بماند وگرنه ممكن است مبل‌تان تغيير رنگ و فرم بدهد.

از كجا بخريم؟
اگر براي خريد مبل محدوديت زماني نداريد، نمايشگاه بين‌المللي مبل يكي از فرصت‌ها و مكان‌هاي خوب براي خريد است. اگر قبل از خريد بدانيد چه مبلي نياز داريد، ‌مي‌توانيد در نمايشگاه‌ بين‌المللي يا فصلي خريد خوبي داشته باشيد. برندهاي معتبر معمولا در نمايشگاه‌هاي معتبر شركت مي‌كنند و حتي به مشترياني كه در زمان و مكان نمايشگاه خريد مي‌كنند، تخفيف‌هاي ويژه هم مي‌دهند.

مطمئنا خريد اينترنتي يك مبل، كار عاقلانه‌اي نيست و البته تا امروز هم سايت يا فروشگاه اينترنتي اي در ايران راه‌اندازي نشده كه بتوانيد با چند كليك از آن مبل بخريد اما اكثر برندهاي معتبر سايت‌هايي دارند كه مي‌توانيد با ديدن مدل‌ها در سايت، خريد آسان‌تري داشته باشيد.

نئوكلاسيك مدل ويكتوريا با پارچه ترك؛ ۷ نفره

دکوراسیون انواع مبلمان,انواع مبلمان راحتی

نكته كاربردي: اين سبك مبل مناسب خانه‌هايي است كه دكوراسيون كلاسيك مدل قرن هجدهم يا نوزدهم اروپا را دارند. اگر چنين حال و هوايي در خانه‌تان نداريد، خريد چنين مبلي را به‌ شما توصيه نمي‌كنيم؛ مگر اينكه بخواهيد با يك كنسول و آينه، ساعت پاندولي بلند، لوستر كريستال و وسايلي از اين دست، سبك دكوراسيون خانه‌تان را به كلي تغيير دهيد.

كاناپه؛ دو نفره

خرید مبلمان, نکاتی برای انتخاب مبلمان

نكته كاربردي: اين مدل مبل مناسب خانه‌هايي است كه فضاي نشيمن‌شان براي مبل‌هاي تك فضاي كافي داشته باشد. پيشنهاد مي‌كنيم اين مبل را در مقابل تك ديواري بگذاريد كه رنگ متفاوتي با ديوارهاي ديگر دارد؛ اين‌طوري يك فضاي دومي در اتاق نشيمن‌تان درست مي‌كنيد؛ فضايي كه مي‌تواند با يك ميز كوچك يا يك باكس چندطبقه براي كتاب‌ها يا مجله‌هايي كه در حال خواندنش هستيد، كمي شخصي‌تر از قسمت‌هاي ديگر اتاق نشيمن شود.

مبل ال با روكش چرم؛ ۷ نفره

نکته هایی برای خرید مبلمان,راهنمای خرید مبلمان

نكته كاربردي: معمولا آنهايي كه اهل ريسك هستند، سراغ چنين رنگ‌هايي مي‌روند اما يادتان باشد تركيب رنگ قرمز با آبي فيروزه‌اي اينقدر فضاي نشيمن را زيبا مي‌كند كه دل‌تان نمي‌خواهد از روي مبل بلند شويد! اين رنگ براي خانه‌هايي كه نشيمن كوچكی دارند هم بسيار مناسب است چون فضاي خانه را بزرگ‌تر از حد معمولش نشان مي‌دهد و باعث دلباز شدن آن مي‌شود.

مبل راحتي مدرن ، تمام پارچه؛ ۷ نفره

جدیدترین مبلمان راحتی, مدل مبلمان راحتی

نكته كاربردي: کرم مایل به خردلي از آن رنگ‌هايي است كه خيلي كم در طراحي دكوراسيون خانه استفاده مي‌شود. اگر رنگ ديوارهاي‌تان به صورت كلاسيك كرم‌رنگ است، مي‌توانيد اين رنگ را براي مبلمان خانه‌تان انتخاب كنيد. چند كوسن زرد و نارنجي هم فضاي خانه‌تان را حسابي پاييزي مي‌كند. مي‌توانيد رنگ مبل‌تان را هم با رنگ كفپوش خانه‌تان ست كنيد. از آنجايي كه معمولا كفپوش‌ها رنگ‌هاي طرح چوب دارند، اين رنگ براي مبلمان بسيار مناسب است.

مبل راحتي تركيب چرم و پارچه؛ ۷ نفره

انواع مبلمان راحتی,طراحی مبلمان راحتی

نكته كاربردي: پارچه مبل كرم‌رنگ بهتر است بافت‌دار باشد. اين رنگ هم جزء رنگ‌هاي پرطرفدار مبلمان در ايران است و هم جزء انتخاب‌هايي با سليقه‌ كلاسيك. اين رنگ براي مبلمان‌هايي با طرح‌هاي سنتي و مدرن مناسب است. رنگ كرم را مي‌توانيد با رنگ‌هاي تند و تيزي مانند قرمز يا رنگ‌هاي خنثی ای مانند آبي تيره يا خاكستري و مشكي تركيب كنيد.

مبل كلاسيك زارا با پارچه نانو و ضدلك؛ ۷ نفره

راهنمای خرید مبلمان راحتی, خرید مبلمان

نكته كاربردي: كمتر كسي سراغ انتخاب مبل‌هايي با پارچه‌هاي راه‌راه مي‌رود اما خوبي اين طرح‌ها اين است كه هم تا حد زيادي تك هستند و هم در كمتر خانه‌اي پيدا مي‌شوند؛ حتي مي‌توانيد اين طرح را به صورت مبل تك در كنار مبلمان‌تان ست كنيد. اما اگر كل مبل‌هاي‌تان را از اين طرح انتخاب مي‌كنيد، مي‌توانيد سراغ پرده‌هايي با زمينه‌هاي راه‌راه برويد يا يكي از رنگ‌هاي موجود در مبل را براي رنگ غالب پرده انتخاب كنيد. مي‌بينيد با انتخاب اين مبلمان دست‌تان براي انتخاب رنگ پرده به شدت باز است.

مبل راحتي چوب و پارچه؛ ۷ نفره

نکاتی برای انتخاب مبلمان,نکته هایی برای خرید مبلمان

نكته كاربردي: مبل‌هاي راحتي فضاي صميمانه‌اي را براي خانه‌تان به وجود مي‌آورند. رنگ خاكستري روشن يا فيلي هم براي مبل راحتي انتخاب خوبي است؛ مخصوصا اگر بخواهيد مبلمان‌تان تركيبي از چوب و پارچه باشد چون رنگ چوب، رنگ خاكستري روشن را خنثي مي‌كند.

مبل اكتورپ آيكيا؛ 3 نفره

انواع مبلمان راحتی,نکته هایی برای خرید مبلمان

نكته كاربردي: خوبي مبل سفيد اين است كه هيچ وقت از مد نمي‌افتد. جداي از اين مي‌توانيد هر رنگ ديگري را با اين رنگ مبلمان ست كنيد.

مبل راحتي چوب و پارچه؛ ۵ نفره

راهنمای خرید مبلمان,دکوراسیون انواع مبلمان

نكته كاربردي: رنگ‌هايي كه به نظر محدود‌كننده هستند و نمي‌دانيم چطور مي‌شود آنها را با رنگ‌هاي ديگر ست كرد، معمولا در جنس چرم خيلي انعطاف‌پذيری خودشان را نشان مي‌دهند. درست مانند رنگ قهوه‌اي كه به سختي براي مبلمان خانه انتخاب مي‌شود. اما رنگ قهوه‌اي به خاطر خنثي بودنش به‌راحتي با رنگ‌هاي پاييزي يا طرح‌هاي شطرنجي سياه و سفيد ست مي‌شود. يادتان باشد اين رنگ براي اتاق‌هاي نشيمن كوچك چندان جالب نيست چون فضاي اتاق را كوچك‌تر يا دست‌كم به همان اندازه‌اي كه هست، نشان مي‌دهد.

مبل تختخواب شو؛ دونفره

طراحی مبلمان راحتی,جدیدترین مبلمان راحتی

نكته كاربردي: مبل تختخواب شو برای خانه‌هاي نقلي ما كه ممكن است هرزگاهي ‌مهمان‌هايي براي شب ماندن در خانه‌مان داریم، بسيار كاربرد دارد. اما بايد يادتان باشد كه به خاطر دومنظوره بودن اين مبل‌ها بايد در انتخاب جنس‌شان بسيار دقيق باشيد؛ اول اينكه روكش مبل بهتر است به‌راحتي دربيايد و قابل شست‌وشو باشد و نكته دوم بررسي اسكلت اصلي مبل‌هاي تختخواب‌شوست. اگر قرار است مبل روزي حداقل دو بار باز و بسته شود، بدنه آن بايد به‌قدری مقاوم و محكم باشد كه بتوان مدت زيادي از آن استفاده كرد. بهترين اسكلت‌ مبل‌هاي تختخواب‌شو از جنس فلز است.

مبل ال با روكش پارچه؛ ۷ نفره

دکوراسیون انواع مبلمان,انواع مبلمان راحتی

نكته كاربردي: خوبي مبل ال اين است كه مي‌شود تكه‌هاي آن را به‌راحتي جدا كرد و هر چند وقت يك‌بار تغيير دكوراسيون اساسي در فضاي نشيمن خانه ترتیب داد. رنگ خاكستري تيره هم هميشه از رنگ‌هاي پرطرفدار مبلمان بوده است. مي‌توانيد با يك پارچه گلدوزي شده زردرنگ يا كوسن‌هاي قرمز يك كنتراست فوق‌العاده ايجاد كنيد.

منبع : مجله منزل / bartarinha.ir

 


Google
About 559,000 results (0.68 seconds)
Search Results
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - بیتوته
www.beytoote.com/mode/.../meet1-kinds1-sofa.html
Translate this page
دکوراسیون انواع مبلمان انواع مبلمان راحتی طراحی مبلمان راحتی جدیدترین مبلمان راحتی,انتخاب مبلمان راحتی,راهنمای خرید مبلمان راحتی,خرید مبلمان,مدل مبلمان راحتی ...
راهنمای "خرید مبل" مناسب و شيك - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
اگر قرار است برای استفاده شخصی و راحتی خودتان مبلمان بخرید بهتر است سراغ انواع راحتی آن بروید اما اگر خانه شما فضای کافی برای قرار دادن ۲ دست مبلمان را دارد، ...
نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی - جذاب
www.jazzaab.ir/tips-to-buy-furniture-for-relaxing.html
Translate this page
نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی. راهنماي خريد مهم‌ترين عنصر هر خانه مبلمان‌هايي كه قرار است محل آرامش ما باشند. همان‌قدر كه خيلي از ما نمي‌توانيم حتي يك روز با نداشتن ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن | آشنایی - قطره
www.ghatreh.com/.../آشنایی-انواع-مبلمان-راحتی-نکا...
Translate this page
Mar 13, 2016 - آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن. - .راهنمای خرید مهم ترین عنصر هر خانه مبلمان هایی که قرار است.
راهنمای خرید مبل راحتی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/.../راهنمای-خرید-مبل-راحتی
Translate this page
Mar 14, 2013 - هنگام خرید مبل راحتی چه آگاهی‌هایی را باید از پیش در نظر داشت تا در میان انواع و ... مبل‌ها از جنبه طراحی و ظاهری به انواع معروف به اسپورت، اِل، مدرن، گرد و. ... مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - سایت خبری ...
tnews.ir/news/c92a53399256.html
Translate this page
راهنمای خرید مهم ترین عنصر هر خانه مبلمان هایی که قرار است محل آرامش ما باشند. همان قدر که خیلی از ما نمی توانیم حتی یک روز با نداشتن یک گوشی اسمارت فون سر کنیم، ...
راهنماي خريد مبل استيل و راحتي - شهروند دردمند
mrasadi.ir/2348/راهنماي-خريد-مبل-استيل-و-راحتي/
Translate this page
در بازار ایران، مبل به دو نوع استیل (کلاسیک) و مبل راحتی تقسیم می‌شوند. .... ۴-کفی و پشتی ثابت یا دوبل: یکی از نکاتی که حین خرید مبل باید به آن دقت کنید ... فقط خواستم عرض کنم لغت sofa برای توصیف تمامی انواع مبل معمولا استفاده نمیشه.
راهنمای خرید مبل راحتی - نازوب
www.nazweb.ir/news_detail_3605.html
Translate this page
نازوب، شاید یکی از گران‌ترین وسایل خانه مبل‌ها هستند، هنگام خرید دقت لازم را به عمل آورید lز آن‌جا ... راهنمای خرید مبل راحتی ... قبل از خرید با توجه به بودجه خود از نکات مهم و در واقع بایدها و نبایدها اطلاع داشته باشید. ... قبل از انتخاب با انواع مبل آشنا شوید.
نکته هایی برای خرید انواع مختلف مبلمان راحتی (۱۲ عکس) - سرزه
www.serze.com/نکته-هایی-برای-خرید-انواع-مختلف-1...
Translate this page
Jun 12, 2016 - نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی. راهنمای خرید مهم‌ترین عنصر هر خانه مبلمان‌هایی که قرار است محل آرامش ما باشند. همان‌قدر که خیلی از ما نمی‌توانیم ...
راهنمای جامع خرید مبل - ویوان نیوز
www.vivannews.com/Pages/News-19822.aspx
Translate this page
در طرح ریزی برای خرید مبلمان در سایز مناسب نکاتی نظیر: عرض راه پله‌ها، متراژ راهروها، و عرض ... هر یک از این دو نوع مبلمان می‌توانند از اجناس مختلفی ساخته شوند که عموماً انواع چوبی و غیر .... مبلمان راحتی از دو قسمت کلی کلاف و رویه تشکیل شده است.
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن | News File
newsfile.ir/.../آشنایی+با+انواع+مبلمان+راحتی+و+نکات... - Translate this page
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن. - .راهنمای خرید مهم ترین عنصر هر خانه مبلمان هایی که قرار است محل آرامش ما باشند. همان قدر که خیلی از ما نمی توانیم ...
پیش از اقدام به خرید مبلمان بخوانید - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/71953_پیش-از-اقدام-به-خرید-مبلمان...
Translate this page
Apr 30, 2015 - خرید مبلمان به همین راحتی نیست و شما باید حین انتخاب و خرید مبل مورد نظرتان به نکات ریزی دقت کنید که بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید.
خريد مبلمان راحتی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/خريد-مبلمان-راحتی
Translate this page
نمونه هایی بسیار زیبا و شیک از مدل مبلمان های سلطنتی راحتی در سال 92 را تماشا کنید . مبلمان سلطنتی شیک .... آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - مرجع کامل عکس ...
rk7.ir/1394/09/19/post-2438/
Translate this page
Dec 10, 2015 - راهنمای خرید مهم‌ترین عنصر هر خانه مبلمان‌هایی که قرار است محل آرامش ما باشند. همان‌قدر که خیلی از ما نمی‌توانیم حتی یک روز با نداشتن یک گوشی ...
22 مدل مبل راحتی 2015 شیک و جدید + تصاویر, دکوراسیون داخلی ...
www.beautyhome.ir/furniture/7387/مبل-راحتی-2015
Translate this page
یکی از نکات مهم در هنگام خرید انواع مبلمان توجه به رنگ و استفاده درست و به جا از انواع رنگ های زیبا برای سرویس مبل و کفپوش ها است که نقش کلیدی در دکوراسیون ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن
www.hamvatan.net › دکوراسیون › طراحی منزل
Translate this page
Dec 8, 2015 - آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن. همان قدر كه خيلي از ما نمي توانيم حتي يك روز با نداشتن يك گوشي اسمارت فون سر كنيم، خانه هایمان ...
نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/22/53873
Translate this page
نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن بامبل دکوراسیون دکوراسیون انواع مبلمان انواع مبلمان راحتی طراحی مبلمان.
راهنمای خرید مبل برای منزل - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › اسرار خانه داری › مهارتهای زندگی
Translate this page
یکی از نکاتی که هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنید این است که چقدر فضا دارید ... در بازار ایران، مبل به دو نوع مبل استیل (کلاسیک) و مبل راحتی تقسیم می‌شوند. ... هر یک از این دو نوع مبلمان می‌توانند از اجناس مختلفی ساخته شوند که عموماً انواع چوبی ...
راهنمای خرید مبل ایده آل برای منزل -آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/.../2014253824.html
Translate this page
راهنمای خرید مبل ایده آل برای منزل خرید مبلمان,مبل,مبلمان منزل,راهنمای خرید مبلمان. ... توجه به این نکات باید قبل از دل بستن به ظاهر و رنگ مبلمان باشد چرا که در اغلب موارد مشاهده شده ... با بررسی این موضوع خیالتان راحت می‌شود که مبلمانی که انتخاب کرده‌اید به لحاظ دوام و ... اختصاصیآکا ایران: یخچال فریز در انواع فریز بالا، فریزر پایین و ...
لزربن مهد علم و تاریخ LAZARBON - نکات ضروری جهت خرید مبل
lazarboni.blogfa.com/post-95.aspx
Translate this page
لزربن مهد علم و تاریخ LAZARBON - نکات ضروری جهت خرید مبل - آشنایی با ... در و همچنین حجم انبوه تولید و واردات انواع گوناگون و سبک های مختلف مبلمان باعث شده تا خیلی ... از این رو در هنگام خرید یک مبلمان بایستی روی آن نشسته و از راحتی آن از نظر ...
مدل مبل در سری اولین مقالات در مورد یکی از انواع مبل به نام مبل راحتی ...
www.hammihan.com/post/8413080
Translate this page
همچنین در آن مقاله در مورد نکات خرید این نوع از مبلمان و همچنین مسائلی مانند مبلغ خریداری این دسته از محصولات با شما ... مبلمان راحتی به طور کلی دارای انواع مختلفی است.
نكات مهم در انتخاب و خريد كاناپه و مبل راحتي - هفت گنج
7ganj.ir › راهنماي خريد › سبك زندگي
Translate this page
Nov 13, 2014 - نکات مهم در انتخاب و خرید کاناپه و مبل راحتی. اگر تصمیم ... مبل‌ها از جنبه طراحی و ظاهری به انواع معروف به اسپورت، اِل، مدرن، گرد و… تقسیم می‌شود که ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - صفحه نخست
newsha.lineblog.ir/.../آشنایی+با+انواع+مبلمان+راحتی+...
Translate this page
Dec 25, 2015 - پس اگر در فکر تغییر بخشی یا همه مبلمان خانه‌تان هستید یا حس می‌کنید مبلمان‌تان چیزی کم دارد به نکات این راهنمای خرید دقت کنید تا در خانه‌تان روی ...
خرید مبل و خرید مبلمان راحتی از تولیدی با ارسال رایگان
dayiran.com/13-buy-sell-internet-furniture-sofa
Translate this page
فروش آنلاین - خرید مبل و خرید مبل راحتی، عرضه مبلمان سلطنتی، مبل ال، مبل کلاسیک و مبلمان استیل بصورت اینترنتی، قیمت مبل ارزان. ... انتخاب یک مبل خوب نکات بسیار مهمی را شامل می شود که ما قصد داریم به تعدادی از این نکات اشاره کوتاهی داشته ...
نکاتی درباره پارچه مبل | سام اکسون
samexxonsofa.com/نکاتی-درباره-پارچه-مبل/
Translate this page
معمولا مبلمان به دوگروه مبل راحتی و مبل استیل یا مبل کلاسیک طبقه بندی می شود.مبل های ... در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می باشد.البته قبل از ... و مبلمان کلاسیک مجموعه از انواع پارچه مبل ترک و ایتالیایی روکش شده است.
توجه به رنگ در خرید مبل راحتی - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/453851
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
از انواع سبک‌های مبلمان، امروز می‌خواهیم به مبلمان راحتی بپردازیم و اینکه اصولا ... یکی از نکاتی که باید به آن خیلی توجه داشت، مواد مصرفی در نشیمن‌گاه و پشتی است.
راهنمای خرید انواع مبلمان اداری - همه جو
hamejoo.ir › خانه و سبک زندگی
Translate this page
Jul 16, 2016 - به گزارش آکاایران: قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. ... مبلمان مدرن راحتی -آکا,نشیمن,مدرن,انواع مبلمان راحتی در فضای نشیمن, ...
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - ManDanam.com
www.mandanam.com/.../241-78151-آشنایی-با-انواع-م...
Translate this page
دکوراسیون انواع مبلمان انواع مبلمان راحتی طراحی مبلمان راحتی جدیدترین مبلمان راحتی,انتخاب مبلمان راحتی,راهنمای خرید مبلمان راحتی,خرید مبلمان,مدل مبلمان راحتی ...
نکاتی درباره پارچه مبل
rohammobl.ir/articles/نکاتی-درباره-پارچه-مبل
Translate this page
May 28, 2015 - مبل های راحتی. معمولا تمام پارچه ... در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می‌باشد. قبل از اینکه در نوع ... در بازار پارچه مبلمان مختلف وجود دارد،این پارچه ها از انواع ایرانی، چینی، ترک، ایتالیایی می باشد. پارچه های مبل از ...
راهنمای خرید انواع مبلمان اداری - مجله تفریحی ایران مارکت
iranmc.in/search/?q=راهنمای+خرید+انواع+مبلمان...
Translate this page
مبلمان مدرن راحتی -آکا,نشیمن,مدرن,انواع مبلمان راحتی در فضای نشیمن, مبلمان راحتی در ... به گزارش آکاایران: قبل از خريد صندلی اداري باید به نکات زیادی توجه داشت.
آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن - مدیتا دانلود - بلاگ
medita.blog.ir/.../آشنایی-با-انواع-مبلمان-راحتی-و-نکا...
Translate this page
Dec 25, 2015 - پس اگر در فکر تغییر بخشی یا همه مبلمان خانه‌تان هستید یا حس می‌کنید مبلمان‌تان چیزی کم دارد به نکات این راهنمای خرید دقت کنید تا در خانه‌تان روی ...
مبل سومریا - مبل,مبلمان,سرویس خواب
sumeriya.com/
Translate this page
خانه مبل سومریا تولید کننده انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل تختخواب شو ، مبل ال ، مبل استیل ریلکسی میزنهارخوری سرویس خواب بوفه کمد "ارسال به تمام کشور"
خرید مبل راحتی| انواع مدل های مبل راحتی شیک و جدید
iranixea.com/محصولات/tabid/90/CatID/8/مبلمان.aspx
Translate this page
خرید اینترنتی انواع مبل راحتی شیک ترک و جدید در فروشگاه لوازم خانگی ایکیا . ... با وجود تنوع بیش از حد مبل های راحتی، نکات مهمی وجود دارد که در خرید مبلمان ...
آنچه باید هنگام خرید مبلمان به آن توجه کنید – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/آنچه-بايد-هنگام-خريد-مبلمان-...
Translate this page
اگر نوع چوب در موقع خرید مبل برای شما حائز اهمیت است، مبلی را انتخاب کنید که رنگ ... همیشه کاری لذت‌بخش است اما باید به یکسری از نکات مهم توجه کرد تا بعد از اتمام کار، ... راهنمای خرید مبل راحتی جام جم آنلاین: هنگام خرید مبل راحتی به این موارد دقت ... مبلمان جدیدترین مبلمان مدل مبلمان منزل مدل مبلمان گرداوری: مجله اینترنتی ممتاز نظر ...
راهنمای خرید مبل راحتی - آلامتو
www.alamto.com › سبک زندگی › راهنمای خرید
Translate this page
Feb 25, 2014 - راهنمای خرید مبل راحتی:اگر قصد خرید مبل راحتی دارید و یا اینکه میخواهید برای اتاق نشیمن خود یک ست مبلمان زیبا را داشته باشید پس به نکات زیر توجه کنید. ... مبل ها از جنبه طراحی و ظاهری به انواع معروف به اسپورت، اِل، مدرن، گرد و…
نکاتی مهم برای خرید مبلمان راحتی و کاناپه - اس ام اس
www.samatak.com/.../important-tips-for-buying-furnit...
Translate this page
1 قبل از انتخاب، با سبک‌های کاناپه آشنا شوید آیا کاناپۀ دسته بلند، دسته متوسط، دسته کوتاه یا بدون دسته و تاشو می‌خواهید آیا شما کاناپۀ منحنی و.
نکات مهم قبل از خرید مبل راحتی • مبل راحتی پلاریس
moblepolaris.com/نکات-مهم-قبل-از-خرید-مبل-راحتی/
Translate this page
Jul 2, 2016 - نکات خرید مبل راحتی با مبل راحتی پلاریس به همراه تجربیات مدیران فروش مبل راحتی در سایت مبل راحتی پلاریس برای شما با آخرین مبل راحتی.
در هنگام خرید مبلمان چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ | دیوار پوش سه بعدی
best-wall.ir/در-هنگام-خرید-مبلمان-چه-نکاتی-را-باید-رع/
Translate this page
Oct 30, 2014 - ... انجام می دهد. زیرا علاوه بر انواع مختلفی که مبلمان دارد، بلکه تنوع طرح و مدل در آنها بسیار زیاد است و این. ... در هنگام خرید مبلمان چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ ... مبلمان راحتی دارای دو نوع می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.
شرکت مبلمان و دکوراسیون ایران چوب - مبلمان راحتی
iran-choob.blogfa.com/tag/مبلمان-راحتی
Translate this page
در بالا به مهم ترین نکات در خرید مبل راحتی چرمی نیز اشاره داشتیم. ... اما از جمله مسائل بسیار مهم در خرید ماین نوع از انواع مبل راحتی نوع پارچه ی به کار رفته در ان نیز ...
خرید مبل راحتی و نکاتی مهم در مورد آن - ایمپریا
imperia.ir › ... › رموز خانه داری › مهارتهای خانه داری
Translate this page
هنگام خرید مبل راحتی چه آگاهی‌هایی را باید از پیش در نظر داشت تا در میان انواع و اقسام طرحها و رنگها و مدلها و بویژه قیمتهای گوناگون، به آنچه براستی مورد نیاز است رسید ...
راهنمایی برای خرید مبل - مجله اینترنتی
leobux.ir › اسرار خانه داری › مهارتهای خانه داری
Translate this page
راهنمایی برای خرید مبل. یکی از سخت ترین خریدهای لوازم منزل برای خانم ها خرید مبلمان است. انصافا هم انتخاب میان انواع مبلمان چوبی و راحتی و چرمی و استیل کار بسیار ...
خرید انواع مبلمان اداری 95 - خبر جدید 95
jaadid.ir/خرید-انواع-مبلمان-اداری-95.html
Translate this page
Jul 15, 2016 - فروش اینترنتی انواع مبلمان های اداری و خانگی در مدل های متنوع راحتی و استیل با .... نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی · راه پله های … … noruz95.ir ...
دکوسرا | مجله اینترنتی مبلمان و دکوراسیون داخلی
decosara.com/
Translate this page
مجله اینترنتی دکوسرا اولین مجله اینترنتی در زمینه طراحی دکوراسیون و مبلمان منزل، معرفی کننده برندهای برتر مبلمان در ... فروشگاه مبلمان میداس عرضه کننده: مبلمان راحتی، سرویس خواب و میز می باشد. .... نکاتی که قبل از خرید مبلمان باید بدانیم.
نکاتی در مورد پارچه مبلمان - مبل کلاسیک
moblemohammadi.com/نکاتی...مبلمان/22-مقالات-مب...
Translate this page
در صورت استفاده از پارکت نیز می‌بایست نکات گفته شده را رعایت و رنگهای روشن ... اين نوع مبلمان ها از انواع فوم , اسفنج , پارچه , چوب , فلز نيز توليد مي شوند مانند .... اولين نوع مبلمان در انگلستان بود که در آن ترکيب توامان زیبایی و راحتی مطرح بود. .... و نمایشگاها از ملایر خرید میکنند پس با خرید مستقیم مبل و کلیه لوازم چوبی به ...
خرید مبلمان|نکاتی مهم برای خرید مبلمان مناسب
javuni.ir/news/66019
Translate this page
Mar 28, 2016 - نکاتی مهم برای خرید مبلمان مناسب راهنمای خرید مبلمان طرح و مدل مبلمان در ... و البته راحتی مبلمان هم یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. ... به محض اینکه وارد فروشگاه مبل فروشی می شوید یا تصاویر اینترنتی را می ...
فروش انواع مبل راحتی و چوبی - شهر ری - مبلمان منزل - نیازمندیهای شهر ری
rey.niazerooz.com › شهر ری
Translate this page
فروش ویژه 09124970028 فروش مبلمان راحتی فروش مبلما خرید مبلمان راحتی ... هنگامی ‌که تصمیم می‌گیرید برای خرید مبل اقدام کنید، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید: ...
قبل از خرید مبلمان این نکات را بخوانید - گروه صنعتی مبلمان چوب سنگ
choobsang.amaziran.com/قبل-از-خرید-مبلمان-این-نک...
Translate this page
Apr 17, 2016 - برای خرید مبلمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ ... باشد، جنبه های مختلفی وجود دارد که به یک مبل ویژگی راحت بودن و درجه یک به طور همزمان می بخشد. ... انواع مبل های پارچه ای از سبک وزن تا سنگین وزن و حد متوسط دسته بندی می شوند.
راهنماي جامع خريد مبل | کالن
www.mykalen.com/category/.../راهنماي-جامع-خريد-مبل/
Translate this page
حال به نکاتی درباره کاربردهای متفاوت مبلمان چرمی و نحوه خریداری آنها ... هنگام خرید مبل راحتی چه آگاهی‌هایی را باید از پیش در نظر داشت تا در میان انواع و اقسام طرحها و ...
راهنمای خرید انواع مبلمان اداری - آموزش خانه داری به سبک ایرانی
khanedari.rozblog.com/.../راهنمای-خرید-انواع-مبلمان-ادا...
Translate this page
6 days ago - راهنمای خرید مبلمان راحتی بایگانی | مبل دکوراسیون … مبلمان اداری; ... راهنمای خرید مبلمان ... 0آشنایی با انواع مبلمان راحتی و نکاتی برای خرید آن .
گروه تولیدی مبل آراد - راهنمای انتخاب رنگ مبل
arad.pcn.ir/Article/3158
Translate this page
راهنمای انتخاب رنگ مبل مبلمان راحتی از دو قسمت كلی كلاف و رویه تشكیل شده است. ... رویه مبل از انواع مواد از قبیل پارچه و چرم طبیعی یا مصنوعی تشكیل می‌شود كه ... یكی از نكاتی كه باید به آن خیلی توجه داشت، مواد مصرفی در نشیمن‌گاه و پشتی است. ... در كلیه موارد استاندارد شده از سوی موسسه استاندارد در موقع خرید از فروشنده اصرار در ...
Searches related to نکاتی برای خرید انواع مبلمان راحتی

راهنمای خرید مبل استیل

از کجا مبل بخریم

راهنمای خرید مبل راحتی

بهترین فوم برای مبل

راهنمای خرید مبل سلطنتی

نکات مهم در خرید مبل

از کجا مبل ارزان بخریم

بهترین مبل دنیا
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 504
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,313
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,484
  • بازدید ماه : 5,484
  • بازدید سال : 383,095
  • بازدید کلی : 4,162,873