loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 221 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

اتاق خواب: در انتخاب سرویس خواب مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر توجه به ابعاد و اندازه و فرم آن توجه به رنگ سرویس خواب نکته ی بسیار مهمی است که بعد از این موارد در اولویت قرار می گیرد. سرویس خواب سفید یکی پر طرفدارترین سرویس خواب ها بخصوص برای جهیزیه تازه عروس ها مطرح می شود. در این مطلب از چیدانه می خواهیم به بررسی انواع سرویس خواب سفید در اتاق های مختلف به پردازیم با ما همراه باشید.

سرویس خواب سفید در اتاق خواب مینیمال

دوستداران اتاق خواب سفید به این نکته توجه کنند که پس از انتخاب سرویس خواب سفید خود بهتر است برای روح بخشیدن به فضا از رنگی متضاد برای جزئیات فضاییتان انتخاب کنید. اگر به سبک مینیمال علاقه دارید این رنگ متضاد بهتر است در فضای داخلی تان به مقدار خیلی کم باشد، به طور مثال یک روتختی با خطوط ساده مشکی و یا چند قاب رنگی فقط برای ایجاد پویایی در فضای دکوراسیون داخلی تان.

برای گرما بخشیدن به اتاق خواب تمام سفید می توانید برای سرویس خواب سفیدتان از روتختی شیری رنگ استفاده کنید، برای انتخاب مناسب ترین رنگ بهتر است پیش از هر انتخابی انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! توجه داشته باشید که انتخاب نورپردازی مناسب نیز در این زمینه بسیار مهم است.

سرویس خواب سفید در اتاق خواب کلاسیک

اگر سرویس خواب سفید را برای اتاق خواب کلاسیک خود انتخاب کرده اید می تواند با کمک اضافه کردن جزئیات ساده چهره ی لوکس تری به فضای داخلی خود ببخشید، یکی از این جزئیات ساده اما تاثیر گذار رنگ آمیزی نقش های برجسته سرویس خوابتان با کمک رنگ طلایی می باشد که می تواند گرمای مناسبی به فضای داخلی تان ببخشد.

انتخاب کاغذ دیواری طرح دار برای فضای پشت خواب و پرده ی نسبتا تیره هم می تواند به سرویس خواب سفید شما روح ببخشد و دکوراسیون اتاق خواب شما را پویاتر و دلپذیر تر نمایید.

انتخاب رنگ دیوار پشت سرویس خواب سفید

اصولا تختخواب ها یکی رکن های اصلی دکوراسیون هر اتاق خوابی محسوب می شود، و تاثیر بسیاری در جلوه ی اتاق خواب شما دارد. بنابراین وقتی سرویس خواب سفید انتخاب شما برای اتاق تان است بهتر است برای ایجاد تعادل در فضا برای دیوار پشت تخت از رنگ های نسبتا گرم و جذاب استفاده کنید تا فضای اتاقتان پرتر و گرم تر به نظر برسید.

همان طور که در تصویر می بینید انتخاب دیوارپوش سرامیکی به همراه نورپردازی ساده برای دیوار پشت سرویس خواب سفید توانسته به سادگی گرما و تعادل را مهمان دکوراسیون این اتاق خواب نماید.

انتخاب روتختی مناسب برای سرویس خواب سفید

همان طور که در بندهای پیش گفته شد بهتر است برای جزییات فضای اتاق خوابتان از رنگ هایی متضاد با سرویس خواب سفید استفاده نمایید. به طور مثال در اتاق خوابی این چنینی با استفاده از یک رو تختی بنفش رنگ به سادگی ظاهر جدید و متعادل تری را برای اتاق خواب به وجود آمده است.

ست کردن رو تختی و فرش و پرده نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر سرویس خواب سفید شما داشته باشد. در انتخاب رنگ این جزییات توجه داشته باشید که هدف به چشم آمدن جلوه ی سرویس خواب سفید شماست پس از به کار بردن رنگ های بسیار تند و به اصطلاح جیغ برای این جزییات خودداری کنید.

انتخاب کوسن مناسب برای سرویس خواب سفید

کوسن ها بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده برای جلوه بخشیدن به ظاهر سرویس خواب سفید شما محسوب می شود، می توانید کوسن خود را با دیوار پشت تختخواب، فرش و پرده هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای اتاق خواب خود ببخشید.

کوسن های گلدار هم گزینه ی بامزه و پرطرفداری برای سرویس خواب سفید شما محسوب می شود می توانید آن را به سادگی با پرده و یا سایر مبلمان موجود در فضای خود هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردتری به فضای داخلی اتاق خوابتان ببخشید. 

اگر هنوز هم فکر می کنید که برای انتخاب سرویس خواب تان نیاز به مشورت و راهنمایی دارید سری به مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید تا در کوتاه ترین زمان به بهترین جواب ها و راهنمایی ها برسید.


Google
About 126,000 results (0.74 seconds)
Search Results
Images for ‫دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!‬‎Report images
Image result for ‫دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!‬‎
Image result for ‫دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!‬‎
Image result for ‫دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!‬‎
Image result for ‫دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!‬‎
More images for دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/.../6835...
Translate this page
23 hours ago - اگر سرویس خواب سفید را برای اتاق خواب کلاسیک خود انتخاب کرده اید می تواند با کمک اضافه کردن جزئیات ساده چهره ی لوکس تری به فضای داخلی ...
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! | ایران سنتر - خانه
www.irctr.ir/.../دکوراسیون-اتاق-خواب-دلباز-با-سروی...
Translate this page
23 hours ago - اتاق خواب: در انتخاب سرویس خواب مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر توجه به ابعاد و اندازه و فرم آن توجه به رنگ سرویس خواب نکته ی بسیار ...
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! - وب ایرونی
www.webiruni.ir/news/66312
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! ۱۳۹۵-۰۶-۰۹; خواندنی · سایر; 1. Source link. منبع: سایر. مطالب مشابه ...
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › اصول دکوراسیون
Translate this page
Jul 6, 2016 - در دکوراسیون اتاق خواب سفید می توانید با ایجاد یک نقطه ی کانونی با هر طرح و ... تخت خواب شما باشد که با طرح و رنگ های متفاوت جلوه یافته است.
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب | چیدانه
lavdan.ir/l.php?...دکوراسیون-اتاق-خواب-دلباز-با-سرو...
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! خوشگذرانی بازیگر زن مشهور ایرانی در یکی از شهرهای ساحلی آمریکا + عکس · عکس/قلعه نویی گفت بیا استقلال اما ...
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! | ایران وب لینک - IWL.IR
iwl.ir/photo/13516
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! آگوست 30, 2016 mister دیدگاهی بنویسید ... نوشته پیشین5 ایده خلاقانه با بطری های پلاستیکی دور ریختنی!
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6014067
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! ... واکنش سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به تجمع اعتراض درمانگران اعتیاد. - ایلنا ...
دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر - نمناک
namnak.com/دکوراسیون-اتاق-خواب-کوچک.p31305
Translate this page
Rating: 5 - ‎14 reviews
تصاویری از دکوراسیون و چیدمان 5 اتاق خواب کوچک را خواهید دید که با سرویس ... تما اتاق ها و دکوراسیون های کوچک باید رعایت کرد ف رنگ روشن و دلباز انتخاب کنید تا ... در یک اتاق خواب کوچک از نورهای ملایم به صورت خطی و ترجیحا ترکیب زرد و سفید ...
دکوراسیون | شیک ترن اتاق خواب با رنگ سفید و خاکستری 2015 | همراه با ...
baelm.ir › سبك زندگي › مد و دکوراسیون
Translate this page
اتاق خواب به رنگ خاکستری 2015، اتاق خواب سفید اتاق خواب شیک،دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن،جدیدترین مدل رنگ اتاق خواب اتاق خواب،تخت،تختخواب،دکور خانه،طراحی. ... بهترین ترکیب رنگها برای یک اتاق خواب تابستانی روشن و دلباز است.
مدل دکوراسیون اتاق خواب با مبلمان چوبی تیره رنگ +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/last/313344.php
Translate this page
Nov 8, 2015 - رنگ تیره در دکور اتاق خواب , مدل اتاق خواب با سرویس خواب تیره , مبلمان تیره ... دکوراسیون یک آپارتمان شیک فرانسوی به رنگ سفید +عکس ... هنگام دکور کردن اتاق خواب، استفاده از رنگ های روشن می تواند فضا را دلباز تر نشان دهد ولی ...
بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی اتاق خواب - بیتوته
www.beytoote.com/.../summer1-colors-bedroom1.htm...
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی ... می توانید برای روبالشی و کوسن های رو تخت خواب تان از ترکیب رنگ زرد با سفید استفاده کنید ... روشن و طوسی از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی دلباز است.
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز
tareenha.xyz/post/?...دکوراسیون+اتاق+خواب+سفید...د...
Translate this page
آکاایران: اتاق خواب آرامش بخش با چیدمان آبی رنگ ! ... همان طور که در تصویر می بینید در این دکوراسيون اتاق خواب سفيد از رنگ سفيد در ترکیب با رنگ هایی ... این خانه ی ۱۷۰ متر مربعی دارای دو اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی و تراس دوبلکس می باشد.
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! - دیار خبر
diarekhabar.ir/shownews?...دکوراسیون-اتاق-خواب-دلب...
Translate this page
صفحه نخست | آگهی رایگان | درباره ما | تماس با ما | آگهی ویژه | جستجو | تعرفه تبلیغات. كلیه حقوق این سایت متعلق به همراهان دنیای مجازی میباشد و هر گونه كپی برداری ...
طراحی و تزیین دکوراسیون رمانتیک در اتاق خواب عروس
www.nobaraneh.com/9790/اتاق-خواب-رمانتیک
Translate this page
رنگ هایی که چندان مناسب یک اتاق خواب رمانتیک نمی باشند عبارتند از : سفید ... به تخت به چشم بوم نقشی نگاه کنید که با کوسن ها ، ملافه ها و تشک ها در حال نقاشی ان هستید . ... D) آینه‌ می ‌تواند یك‌ فضای‌ تاریك‌ را به‌ فضایی‌ دلباز و روشن‌ مبدل‌ كند.
بازار مبل بهنمیر
www.mobliha.ir › اخبار
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی ... می توانید برای روبالشی و کوسن های رو تخت خواب تان از ترکیب رنگ زرد با سفید استفاده کنید ... روشن و طوسی از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی دلباز است.
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! | چیدانه
khabarpu.com/k.php?u=2K/...
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید! - چیدانه | خبرپو.
دکوراسیون جدید برای اتاق خواب - ورود
ponila.com/post/205162/
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون منزل جدیدترین دکوراسیون منزل دکوراسیون جدید ... جدید منزل تنظیم و گردآوری : اختصاصی آلامتو ۶ راه خانگی برای سفید کردن دندان ه ... مدل های جدید دکوراسیون اتاق خواب کودکان در ۲۷, اسفند ۱۳۹۰ توسط مدیر بیشر سرویس های ... سری جدید دکوراسیون اتاق خواب برای پسر با رنگ آبی دکوراسیون اتاق خواب ...
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...دکوراسیون+اتاق+خواب+سفید...
Translate this page
به گزارش آکاایران: براي یک دکوراسيون شیک اتاق خواب میبایست بدانید که چه رنگی را با چه رنگ دیگری ست کنیم یا اینکه تخت خواب به کنسول و میز آرایش میات یا ...
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!!
nazbid.ir/news/127100
Translate this page
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!! ... همان طور که در تصویر می بینید دیوارهای اتاق خواب سفید و ساکن است اما تخت با ترکیبی از بالش ها و ملافه های ...
بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی اتاق خواب - همه جو
hamejoo.ir › خانه و سبک زندگی
Translate this page
Jul 28, 2016 - دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی ... روبالشی و کوسن های رو تخت خواب تان از ترکیب رنگ زرد با سفید استفاده کنید ... روشن و طوسی از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی دلباز است.
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز | جستجو | آرشیو سایت ...
www.wikirss.ir/.../10+دکوراسیون+اتاق+خواب+سفید+...
Translate this page
در انتخاب تم رنگ سفيد براي اتاق خواب خود بهتر است ابتدا انواع رنگ سفيد در ... بخش ۲۵ مدل دکوراسيون اتاق خواب، که در نوع خود زیباترین و بهترین هستند، با کیفیت ... به گزارش سرویس اجتماعی پايتخت، اين مار 5.2 متری پس از اينکه وارد اتاق خواب ...
مدل دکوراسیون اتاق خواب با مبلمان چوبی تیره رنگ +عکس – تاپک
topak.ir/.../مدل-دکوراسیون-اتاق-خواب-با-مبلمان-چوبی-...
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب با سرویس خواب تیره رنگ. هنگام دکور کردن اتاق خواب، استفاده از رنگ های روشن می تواند فضا را دلباز تر نشان دهد ولی این بدین ... اگر سرویس خواب مشکی انتخاب کردید، بنابراین رنگ سفید و یا هر رنگ دیگری می تواند مناسب باشد، ...
دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/دکوراسیون-و-چیدمان-اتاق-خواب
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی اگر شما زیاد علاقه ... ترکیب رنگ لیمویی روشن و طوسی از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی دلباز است ... می توانید یک کوسن لیمویی هم به تخت خواب تان اضافه کنید.
رنگ های محبوب در دکوراسیون و نکات آن ها • پارسیان هوم
www.parsianhome.com › ... › کاغذ دیواری و رنگ آمیزی
Translate this page
نظر شما در مورد استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون منزل چیست؟ .... اشپزخونه با کابینتهای سفید و بادمجانی و کف کرم و کاشی های کرم قهوه ای که کاشی زیاد معلوم نیست. ... متضاد نشه و همینطور باسرویس خواب قهوه ای سوخته اتاق خواب چه رنگ بشه بهتره؟ .... میخوام خونم روشن و دلباز باشه در ضمن خونمم زیاد بزرگ نیست به نظرتون برای ...
آشنایی با مدل های دکوراسیون اتاق خواب سفید + تصاویر - دکوراسیون داخلی
www.beautyhome.ir/bedroom/7642/اتاق-خواب-سفید
Translate this page
یکی از فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب سفید, سرویس های خواب ... طراحی پنجره ها در اتاق خواب و استفاده از پرده هایی با رنگ سفید و هماهنگ با رنگ اتاق خواب ...
بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی اتاق خواب - مد و زیبایی
mersia.ir › سبک زندگی
Translate this page
Jul 28, 2016 - دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی ... روبالشی و کوسن های رو تخت خواب تان از ترکیب رنگ زرد با سفید استفاده کنید ... روشن و طوسی از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی دلباز است.
رنگ اتاق کودک را براساس روانشناسی رنگ ها انتخاب کنید. - زنجفیل
www.zanjefil.com/رنگ-اتاق-کودک-را-بر-اساس-روانش...
Translate this page
Jun 1, 2015 - اما استفاده زیاد از این رنگ در اتاق خواب ممکن کودکتان را به یک کودک پیش‌فعال تبدیل کند. ... دکور صورتی کامل مثل این عکس ممکن است در نگاه اول زیبا به نظر برسد اما به شدت خسته ... این رنگ را با رنگ‌ سفید برای اتاق دختر کوچولو ترکیب کنید. ... رنگ سفید خالی یک فضای روحانی و در عین حال دلباز به اتاق می‌دهد.
طراحی دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس / دیزاین و عکس تزئین
www.otag.ir/طراحی-دکوراسیون-تزیین-اتاق-خواب-عرو...
Translate this page
Jan 30, 2015 - در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس باید به ریزترین نکات از جمله رنگها، نورپردازی و ... برای تزئین اتاق خواب عروس مورد اول استفاده از رنگ های شاد و رمانتیک مانند صورتی، قرمز و یا سفید است. ... مدل تخت خواب دو نفره با طراحی خلاقانه برای اتاق خواب / عکس ... دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب کوچک به شکل دلباز و جادار.
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز - فان بید
funbid.ir/search/?...دکوراسیون+اتاق+خواب+سفید...دل...
Translate this page
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز. ... دکوراسیون اتاق خواب با طرح های جذاب و متنوع ... دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ + تصاویر ... این خانه ی ۱۷۰ متر مربعی دارای دو اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی و تراس دوبلکس می باشد.
30 عکس از مدل دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد جدید 95 2016 - مدل 24
model24.ir › دکوراسیون › اتاق خواب
Translate this page
30 عکس از شیکترین و جدیدترین دکوراسیون اتاق عروس و داماد سال 2016 95 مدل دیزاین یا چیدمان دکوراسیون اتاق ... اتاق خواب رویایی عروس و داماد با دیوار مشکی رنگ و دکوراسیون سفید رنگ ... سرویس چوب دکوراسیون شیک و ساده اتاق خواب عروس داماد.
دکوراسیون اتاق خواب سفید طلایی - لینک گردی
sarfun.ir/news/دکوراسیون-اتاق-خواب-سفید-طلایی
Translate this page
دکوراسیون اتاق خواب با رنگ طلایی . ... اتاق پذیرایی, اتاق خواب, آشپزخانه و سرویس بهداشتی با رنگ سفید . ... 10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!
عکس های دکوراسیون اتاق خواب جدید با طراحی مدرن - خبر روز
khabarrooz.xyz/search/?...دکوراسیون+اتاق+خواب...با...
Translate this page
مدل هاي دکوراسيون اتاق خواب مدرن و شیک: دکوراسيون اتاق خواب از چند جهت حائز اهمیت است، از آنجایی .... سرویس خواب طلایی با رو تختی زرشکی - عکس شماره 1 سرویس خواب طلایی با رو تختی زرشکی ... 10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!
نصب دوربین در اتاق خواب به خاطر خیانت زن - نیوز
9us.ir/search/?...نصب%20دوربین%20در%20اتاق%20...
Translate this page
آکاایران: نمونه های زیبا از شیک ترین چیدمان و دکوراسیون سرویس خواب اتاق کودک ... مدل دکوراسیون دو نفره اتاق خواب بچه با مدل تخت های چوبی سفید و صورتی حجله دار. .... اگر می خواهید بیشتر بدانید : 10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!
عکس های دکوراسیون اتاق خواب جدید با طراحی مدرن
iranmc.in/search/?q...دکوراسیون+اتاق+خواب...با...
Translate this page
در ادامه با چند ایده جديد و مدل هاي متنوع و زیبای چیدمان اتاق خواب آشنا خواهید شد که برای انتخاب بهترین ... مدل هاي دکوراسيون اتاق خواب مدرن و شیک: دکوراسيون اتاق خواب از چند جهت حائز اهمیت است، از .... عجیب ترین اتاق های تاشو و قابل حمل مجهز به تخت خواب، میز تحریر و گاز+10 عکس ... 10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!
10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?...10%20دکوراسیون%20اتا...
Translate this page
آیا در تلاش برای رنگارنگ کردن اتاق کودکان خود به شیوهای خلاقانه هستید؟ این مسئله غالباً در ... خواب کودکتان را با این دکوراسیون رنگارنگ کنید ... اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد ها و سرویس خواب صورت کرید و.
تغییر دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آمیزی خلاقانه | دکو بوم
decoboom.ir/تغییر-دکوراسیون-اتاق-خواب-با-رنگ-آم...
Translate this page
Mar 5, 2016 - اتاق خواب; سرویس خواب · اتاق خواب · اتاق کودک .... برای ایجاد تغییری کم هزینه و تاثیر گذار در دکوراسیون اتاق خواب، رنگ ... در رنگ آمیزی اتاق خواب و تغییر دکوراسیون و فضای اتاق با ایجاد اشکال ... black-and-white-classic-bedroom-design .... فضای سبز و دلباز در طراحی مدرن این کافی شاپ · دکوراسیون منزل افراد ...
دکوراسیون داخلی - شرکت خدماتی آدا سرویس
www.adaservice.ir/page.php?menu=151&page=706
Translate this page
انتخاب رنگ برای اتاق خواب های با دکوراسیون قهوه ای را با دیوارهای به رنگ روشن ،فرش به ... رنگ قهوه ای را می توان در اتاق خواب با دیگر رنگ ها مانند بژ،کرم،سمور یا ...... رنگ سفید وآبی یا اینکه قالی با تن های مختلف آبی را می توان با مبلمان آبی به کار برد. .... تختخواب به صورت دایره ای تعبیه شده ویک فضای دلباز را بوجود آورده است.
اتاق خواب تان را این طوری دکور کنید - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../اتاق-خواب-تان-را-این-طوری-دکور...
Translate this page
Rating: 96% - ‎48,723 reviews
Dec 22, 2014 - هر چه دکور اتاق زیباتر باشد برای خواب حس بهتری به آدم می دهد. ... نخستین اتاقی که انتخاب کرده ایم بسیار بزرگ و دلباز و بدون شک دست طراح برای دکور آن باز بوده است. ... کفپوش چوبی با رنگ روشن با ترکیب رنگ های سفید و توسی، فضایی گرم و ... در این اتاق هم روبه روی تخت، تلویزیونی روی دیوار نصب شده است.
دکوراسیون اتاق خواب به رنگ تابستانی 3 - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../دکوراسیون-اتاق-خواب-به...
Translate this page
Aug 16, 2016 - دکوراسیون اتاق خواب تابستانی با ترکیب رنگی سفید، زرد و آبی ... رو تخت خواب تان از ترکیب رنگ زرد با سفید و یا ترکیب رنگ زرد با آبی استفاده کنید. ... از بهترین ترکیب ها برای یک اتاق خواب تابستانی روشن و دلباز است.
دکوراسیون وطراحی اتاق خواب 6متری - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=دکوراسیون+وطراحی+اتاق+خواب...
Translate this page
اتاق خواب های خانه های ویلایی دکوراسيونی به وضوح متفاوت با دکوراسيون اتاق خواب های ... در این بخش برای شما تصاویری از مدل و دکوراسيون اتاق خواب ، سرویس خواب و .... خواب, دکوراسيون به رنگ سفید, چیدمان اتاق خواب, دکوراسيون سفید اتاق خواب, .... نورپردازی کاملا حرفه ای در سقف و دیوارهای این آپارتمان از ارکان دلباز نشان دادن آن است.
مدل تخت خواب های لوکس و شیک + ایده تزیین - خماری
khomari.com › دنیای مد
Translate this page
برای مثال ترکیب رنگی سفید و قهوه ای یا کرم و قهوه ای از جمله ترکیب رنگی هایی ... با تغییر فصول و فرا رسیدن فصلی جدید، جلوه دکوراسیون اتاق خواب خود را با ... و در طیف های روشن خود می توانند فضای اتاق را روشن و دلباز کنند و به دلیل اینکه به ...
هنر و مهارتهای زندگی - انواع دکوراسیون و چیدمان 3
homeart.blogfa.com/cat-49.aspx
Translate this page
فضاهای مجزا برای لباس و کفش با قفسه های چوبی از هم تفکیک شده و روی در بیشتر کمدها با آینه پوشانده شده و ... برچسب‌ها: تغییرات اتاق خواب, دکوراسیون جدید اتاق خواب .... مثل این است که یک فرد ۱۰ عدد ماشین پرادو سفید ۴ در داشته باشد. ... بالای تخت خواب محل آثار هنری عمیق نیست ولی میتوانید تصویری عاشقانه از خودتان بگذارید.
joorva-joor - دکوراسیون داخلی خانه دلباز تازه عروس و داماد خوش ذوق!
joorva-joor.mihanblog.com/post/60
Translate this page
Oct 28, 2015 - با چیدانههمراه باشید تا با دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه این زوج جوان خوش ذوق که ... اینجا، توی خانه طبقه چهارم همه‌چیز ترکیبی از سفید و یک رنگ ثانویه است. ... دکوراسیون اتاق خواب: اتاق دوره مجردی من همیشه شلوغ و پر از دیوارهای رنگی بود. ... پرده اتاق را هم از قبل خریده بودم و سعی کردم رنگ سرویس خواب را با گل‌های توی ...
تزیین نمدی اتاق خواب - مجله یوتو
yo2.ir/search/?q=تزیین%20نمدی%20اتاق%20خواب...
Translate this page
عکس ست های لوکس سرویس خواب عروس -آکاعکس ست های لوکس سرویس خواب عروس -آکا آکاایران: عکس ست ... دکوراسیون اتاق خواب عروس با طرح های زیبا و رمانتیک -آکا ... اگر می خواهید بیشتر بدانید : 10 دکوراسیون اتاق خواب سفید برای خانه ای دلباز!
راهنمای خرید مبل | دکوراسیون فرش آنلاین
www.farshonline.com/blog/archives/591/
Translate this page
Feb 12, 2013 - یعنی شما می‌توانید با مراجعه به یک بازار مبل بزرگ و دارای محصولات .... برای مبل رنگ کرم باعث دلباز شدن فضا بین رنگهای قهوه ای فرش و پرده میشه .... به نظر شما رنگ ابی فیروزه ای طلایی خوب میشه برای دکور منزل که ..... (پتینه میزنیم)سرویس خواب هم سفید یا رنگ چوب براق(فروشنده میگف هفت رنگه) انتخاب میکنم.
توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه (1) - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-68235.aspx
Translate this page
Feb 24, 2011 - منزل شما با استفاده از رنگ مایه‌های طلایی ، زرد ، شکلاتی و قهوه ای کم رنگ ... هم چنین پرده‌ها، مبلمان و دیوار را با ترکیبی از رنگ سفید و کرم انتخاب کنید تا ... از آنجا که اتاق خواب خصوصی ترین فضا در هر خانه است، در طراحی دکوراسیون و انتخاب رنگ .... این رنگ در کنار رنگ نارنجی با طرح‌های راه‌راه آبی در روی تخت اتاق را ...
ایده های زیبا برای دکوراسیون تخت خواب - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
Oct 4, 2011 - برای مثال ترکیب رنگی سفید و قهوه‌ای یا کرم و قهوه‌ای از جمله ترکیب رنگی‌هایی ... با تغییر فصول و فرا رسیدن فصلی جدید، جلوه دکوراسیون اتاق خواب خود را ... و در طیف‌های روشن خود می‌توانند فضای اتاق را روشن و دلباز کنند و به دلیل ...
- 7 ايده منحصر به فرد براي تابستاني کردن دکوراسيون اتاق خواب - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../7-ايده-منحصر-به-فرد-براي-تاب...
Translate this page
Jul 24, 2016 - اگر مي خواهيد اتاق خواب تان را با ايده هايي منحصر به فرد و زيبا و به رنگ ... روبالشي و کوسن هاي رو تخت خواب تان از ترکيب رنگ زرد با سفيد و يا ... اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : 10 دکوراسيون اتاق خواب سفيد براي خانه اي دلباز!
عناصر یک اتاق خواب رمانتیک - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/336077/عناصر-یک-اتاق-خواب-رمانتیک
Translate this page
بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ ،نور ، مبلمان و دکور . ... رنگ هایی که چندان مناسب یک اتاق خواب رمانتیک نمی باشند عبارتند از : سفید ، خاکستری ، صورتی و زرد . ... به تخت به چشم بوم نقشی نگاه کنید که با کوسن ها ، ملافه ها و تشک ها در حال نقاشی ان هستید . ... ۴) آینه‌ می ‌تواند یک‌ فضای‌ تاریک‌ را به‌ فضایی‌ دلباز و روشن‌ مبدل‌ کند.
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 472
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 8,581
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 18,028
  • بازدید ماه : 18,028
  • بازدید سال : 395,639
  • بازدید کلی : 4,175,417