loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 167 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما

گیاهان خانگی: ظهر گرم تابستانی بود که به خانه دل‌انگیزم بازگشتم. مثل همیشه اول سراغ آشپزخانه رفتم تا سری به یخچال بزنم. می‌خواستم کمی آب خنک بنوشم بلکه تشنگی‌ام رفع شود. همان لحظه چشمم به گلدان لب پنجره افتاد؛ رنگ سبز و شادابش مرا به سمت خود می‌خواند! سراغش رفتم و چند برگ تازه و لطیف چیدم و آنها را شستم. شربت دلچسب سکنجبین و نعناع بیشتر از آنچه تصور می‌کردم تشنگی و خستگی روز را از تنم دور کرد.

تبلیغات
آموزش مهارتهای ویژه بازار کار با مدرک بین المللی
خاص ترین و مدرن ترین مبلمان در منزل ایرانی

باغچه‌ای با عطر و طعم تازه در دل آشپزخانه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به‌ تازگی سبزی‌ها و طعم‌دهنده‌ها اهمیت می‌دهید، می‌توانید همیشه آنها را کنار دست خود داشته باشید و قد کشیدن‌شان را به چشم ببینید. گیاهان آشپزخانه با نگهداری ساده ضمن اینکه فضا را زنده و شاداب می‌کنند، بسیار دوست‌داشتنی هستند. آنها نیازمند صرف زمان و اطلاعات زیادی در مورد باغبانی نیستند؛ تنها اینکه بدانید چه زمانی تشنه‌اند یا بیمار نیستند، کافی است. گیاهان فضای داخلی معمولا تولیدات کمتری نسبت به انواع بیرونی دارند، ولی قطعا در کنار اینکه سالم‌تر هستند، طعم و مزه فوق‌العاده‌تری نیز به وعده‌های‌تان می‌دهند. در ادامه خواهید دید پرورش باغی از گیاهان با عطر و طعم دلنشین آن‌قدر هم که فکر می‌کنید، سخت نیست.

بستری نورانی و دنج برای گیاهان خوراکی

همه آنچه نیاز دارید فضای روشن و پرنور، واریته‌های گیاهی مناسب و حوصله است. آغاز رشد باغچه‌تان ممکن است چند هفته طول بکشد، ولی با جوانه زدن‌شان انرژی که به فضا وارد می‌شود را به‌خوبی حس خواهید کرد. برای اینکه ناامید نشوید و موفقیت حتمی داشته باشید، بهتر است از نشا استفاده کنید تا چند ماه جلو بیفتید.

مکان مناسبی را برای آنها انتخاب کنید. سبزی‌های آشپزخانه اکثرا نیازمند پنج تا شش ساعت نور خورشید در طول روز، دمای ۱۳تا۲۴ درجه سانتی‌گراد و تهویه و گردش هوا هستند. بهترین مکان برای نگهداری نیز جلوی پنجره آشپزخانه است. عامل مهم دیگری که در انتخاب محل نگهداری گلدان‌ها باید به آن توجه کنید، درختان بیرون پنجره هستند؛ چراکه ممکن است سایه‌ بیندازند و از ورود نور جلوگیری کنند.

از گلدان‌های بزرگ و جادار با زهکش مناسب استفاده کنید تا ریشه گیاه رشد بیشتری داشته باشد. زمان آبیاری را می‌توانید با لمس خاک متوجه شوید. برای گیاه‌تان به خاک نرم و سبک نیاز دارید. اگر خاک فشرده یا حاوی رس سنگین باشد، با اضافه کردن کمپوست، پیت ماس، شن درشت و ذرات سبکی مثل پرلیت یا ورمی کولیت اجازه عبور آب اضافی را به گلدان بدهید. زمانی که خاک خشک بود و انگشت‌تان رطوبت را حس نکرد، بهترین زمان برای آبیاری است.

اعضای این باغ خوراکی خوشمزه در آشپزخانه

۱- ریحان: می‌برد بوی دلکش ریحان را... دارای انواع گوناگونی از نظر عطر، طعم و میزان رشد است. برای رشد بیشتر، برگ‌ها را هرس کرده و بچینید.

۲- پیازچه: فرم علفی‌شکل داشته و طعم ملایمی از پیاز یا سیر دارد. در زمان برداشت برگ‌های آن را تا سطح خاک کوتاه کنید تا برگ‌های تازه دوباره رشد کنند.

۳- گشنیز: عمر کوتاهی دارد و عطر آن ترکیبی از سبزی‌های دیگر است. با کشت بذر آن نتیجه بهتری می‌گیرید. این سبزی سریع رشد می‌کند ولی زمانی که برداشت شود، رشد دوباره‌ای ندارد. اگر می‌خواهید برداشت بیشتری داشته باشید چند گلدان در فواصل زمانی متفاوت بکارید.

۴- شوید: سبزی معطری است که تنها برای مصرف برگ‌ها کاشته می‌شود. مانند گشنیز این سبزی را در چند مرحله و در گلدان‌های متفاوت بکارید و از واریته مناسب برای داخل خانه استفاده کنید.

۵- مرزنجوش: از خانواده پونه کوهی است با طعمی شیرین‌تر و مطبوع‌تر. واریته شیرین آن اغلب در فضای داخلی استفاده می‌شود و واریته ایتالیایی کمی طعم تندتری دارد. این گیاه به علت فرم برگ‌هایش نمای دکوراتیو هم دارد.

۶- نعناع: سبزی چندساله با عمری طولانی است. آن را در گلدان جداگانه‌ای قرار دهید؛ چراکه می‌تواند بر دیگر گیاهان غالب شود. بهتر است به‌صورت نشا و گیاهچه کشت شود.

۷- پونه کوهی/ ارگانو: با برداشت برگ، رشدش را تشویق می‌کنید. به مدت دو سال محصول می‌دهد تا چوبی شود.

۸- جعفری: واریته ایتالیایی گیاهی دوساله بوده و طعم قوی‌تری دارد و محبوب‌تر است. برگ‌های خارجی را هنگام برداشت بچینید. در این صورت از وسط دوباره رشد کرده و برگی جدید می‌دهد.

۹- رزماری: چندساله است با طعم تند و عطری بی‌نظیر که در فضای سبز هم آن را استشمام می‌کنید! نوع فشرده آن با برگ‌های عمودی خوش‌طعم‌تر است. این گیاه از شرایط خشک لذت می‌برد ولی هرگز نگذارید خاکش کاملا خشک شود.

۱۰- مریم‌گلی: برای نگهداری در گلدان از نوع مناسب و بدون گل خوراکی استفاده کنید. به علت فرم برگ‌هایش نمای دکوراتیو هم دارد.

۱۱- آویشن: ادویه‌ای محبوب و خوش‌عطر است و از گونه‌های بسیار مناسب برای آشپزخانه محسوب می‌شود.

۱۲- بادرنجبویه: از خانواده نعناع است و رشد خوبی دارد با بوی عالی مرکبات. آن را به‌صورت جداگانه در گلدان مخصوص قرار دهید.

۱۳- ترخون: آن را از طریق بذر بکارید. به علت فرم برگ‌هایش نمای دکوراتیو هم دارد.

حمام آب و صابون گیاهان خوراکی در آشپزخانه

اگر گیاهانی در آشپزخانه دارید که به‌خوبی رشد نمی‌کنند یکی از دلایل آن قطرات چربی است که روی‌شان نشسته است. برای اینکه مشکل را حل کنید، برگ‌های‌شان را با آب و صابون ملایم با دمای محیط و با اسفنج پاک کنید. سپس دوباره آنها را با آب شست‌وشو دهید تا آلودگی و ذرات روی‌شان حذف شود.

برای دیدن ایده های مرتبط و جذاب دکوراسیونی و دیدن می توانید مجله منزل را تهیه کرده و از دیدن و خواندن درباره ی مطالب مرتبط دکوراسیون داخلی های زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.


Google
About 1,170,000 results (0.64 seconds)
Search Results
۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما - چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../68436
Translate this page
7 hours ago - گیاهان آشپزخانه با نگهداری ساده ضمن اینکه فضا را زنده و شاداب می‌کنند، بسیار دوست‌داشتنی هستند. آنها نیازمند صرف زمان و اطلاعات زیادی در مورد ...
13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما - SPI News
spinews.ir › چیدمان
Translate this page
8 hours ago - گیاهان خانگی: ظهر گرم تابستانی بود که به خانه دل‌انگیزم بازگشتم. مثل همیشه اول سراغ آشپزخانه رفتم تا سری به یخچال بزنم. می‌خواستم کمی آب ...
Images for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎Report images
Image result for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎
7 hours ago
Image result for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎
6 hours ago
Image result for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎
7 hours ago
Image result for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎
6 hours ago
Image result for ‫۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما‬‎
7 hours ago
More images for ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما
۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما - چیدانه - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/6a9d69604004.html
Translate this page
گیاهان خانگی : ظهر گرم تابستانی بود که به خانه دل انگیزم بازگشتم. مثل همیشه اول سراغ آشپزخانه رفتم تا سری به یخچال بزنم. می خواستم کمی آب خنک بنوشم بلکه ...
13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما - راه فردا
www.rahefarda.com › سبک زندگی
Translate this page
... 13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما. راه فردا · تحلیل رنگ: بررسی رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل · رازهای خانه یک طراح در قیطریه تهران در مجله منزل جدید!
13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما | چیدانه - خبر پو, پویش آخرین ...
khabarpu.com/k.php?u=MTMg2q/...
Translate this page
13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما - چیدانه | خبرپو.
این خانه حال شما را خوب می‌کند - تیترنو
www.titreno.com/fa/.../این-خانه-حال-شما-را-خوب-می-کند
Translate this page
7 hours ago - ما مي‌خواهيم به شما بگوييم كه ممکن است با ايجاد تغییراتی کوچک، ... چیدانه ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ ...
خوراكي موثر بر قواي جنسي - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دانستنیهای پزشکی
Translate this page
Rating: 3.6 - ‎5 votes
آشپزخانه منزل شما همواره محل نگهداری موادی هستند که اثراتی جالب و معجزه‌آسا دارند. ... در مرحله بعدی که همان مرحله تهییج است، مواد خوراکی موثر بر قوای جنسی باعث رهاشدن هورمون‌های جنسی مثل ... داده با کره تا ۹درصد و کدو حلوایی تا ۴۰درصدو گیاه اسطوخودوس نیز تا حدود ۴۰درصد جریان خون دستگاه تناسلی را زیاد می‌کنند. ... ۱۳۹۴-۰۷-۲۱ در ۰۸:۱۳.
مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا! | vipmode | وی آی پی مد
vipmode.ir/.../مسابقه-عکاسی-مجله-منزل-با-جوایز-بزر...
Translate this page
Aug 1, 2016 - جلد این شماره مجله منزل با تصویر پر از رنگ و غیر معمولش قطعا شما را در کیوسک ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو. و…
13 راه ارزان برای درمان آنفلوآنزا - بیتوته
www.beytoote.com/health/.../cheap-way-treat-flu.html
Translate this page
آشپزخانه شما منبعي شگفت‌انگيز از مواد درمان‌ كننده و شفابخش براي بهبود علائم ... هرچند براي هيچ يك از اين دو بيماري ويروسي درمان مشخصي وجود ندارد اما بي‌ترديد در آشپزخانه شما مواد خوراكي بسياري ... 5- سير كه يك گياه فوق العاده مفيد هم به لحاظ پيشگيري و هم به جهت درمان علايم آنفلوآنزا و سرماخوردگي به شمار مي‌آيد. .... لوازم منزل,داتیس.
معماری و دکوراسیون:مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا ...
kahlek.ir/index.php/news1729487
Translate this page
Aug 2, 2016 - ویلای شاهکار داخلیجلد شماره منزل تصویر از و معمولش شما در روزنامه جذب کرد. ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو. و.
مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا!جـالـب انـگـیـز | جـالـب ...
irht.ir › خلاقیت
Translate this page
جلد این شماره مجله منزل با تصویر پر از رنگ و غیر معمولش قطعا شما را در کیوسک روزنامه فروشی جذب ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو.
خبر خوب برای پرورش گیاه در خانه/دستگاهی موسوم به Foop را برای ...
www.iscanews.ir › دانش و آموزش › علم و فناوری
Translate this page
May 2, 2016 - شاید شما هم جزو افرادی باشید که به کشاورزی و پرورش گیاهان خوراکی علاقه ... اجازه می دهد تا گیاهان کوچک و سبزیجات را در آشپزخانه خود پرورش دهند.
ایده و خلاقیت
ideaandcreativity.com/
Translate this page
۹ دلیل که شما هرگز پولدار نمی‌شوید برای این‌که بتوانید این موضوع را ارزیابی... کباب ساز آشپزخانهوسایل خلاقانه · کباب ساز · modirشهریور ۰۸, ۱۳۹۵1. کباب ساز وسیله ای خلاقانه که به کمک آن شما می توانید ۱۶ سیخ کباب در منزل .... حیوانات کوچک و زیبایی که به گیاهان شما آب می دهند ... با هم بسازیم (۱۳); عکاسی (۶); مواد بدرد نخور (۳۵).
فیلم: آینه دیواری تان را اینجوری تزیین کنید - خانه
toyana.ir/.../فیلم:+آینه+دیواری+تان+را+اینجوری+تز...
Translate this page
اگر آینه ساده و گردی در خانه دارید که بلا استفاده مانده است، ما به شما راهی را نشان می دهیم ... منبع مشاهده مطلب · 13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما ... ها در کاغذ دیواری ...
خبر ور | آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان | مطالب تفریحی و ...
khabarver.ir/.../استخدام-ایثارگران-باید-در-نخستین-ا...
Translate this page
7 hours ago - ... سنگ ساختمانی در معماری دنیا · ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما ... نتايج در همين صفحه به اطلاع شما ميرسد براي دريافت نتايج در ايميل خود ...
10 درمان خانگی خوراکی در آشپزخانه - گیاهان و مواد غذایی دارویی - مجله سلامت
www.healthmag.ir › درمان بیماری‌ها
Translate this page
زمانی که شما یک مشکل پزشکی دارید هیچ چیز جایگزین مراقبت های حرفه ای پزشکی نمی شود، اما برای برخی از مشکلات ساده درمان هایی در خانه شما یافت می شوند که می ت.
مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا! | ایستگاه خرید
standbuy.ir/.../مسابقه-عکاسی-مجله-منزل-با-جوایز-بز...
Translate this page
Aug 1, 2016 - جلد این شماره مجله منزل با تصویر پر از رنگ و غیر معمولش قطعا شما را در کیوسک ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو. و…
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
آیفون شما فراتر از یک گوشی است، باور کنید! ..... تحلیل رنگ: بررسی رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل ... از این «هود»ها برای آشپزخانه ایده بگیرید ...
You've visited this page many times. Last visit: 8/14/16
تمامی فنون کشت گل در خانه و گلخانه - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/340092
Translate this page
برای پرورش گیاهان زینتی در منزل باید احتیاجات اصلی آنها و بهترین طرق کشت این ... شما در فصل زمستان گلدان فیکوس و سرخس و غیره را در داخل منزل نگه میدارید . ..... چنانچه سوخ گل سنبل مانند پیاز معمولی خوراکی چند پوست روی آنرا پوشانده و سوخ .... بنابراین بهتر است بدین منظور پیاز را در قفسه آشپزخانه گذارده و حرارتی معادل ۹ ...
مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا! - جدیدترین سایت
jadidtarinsite.com/مسابقه-عکاسی-مجله-منزل-با-جوایز-...
Translate this page
جلد این شماره مجله منزل با تصویر پر از رنگ و غیر معمولش قطعا شما را در کیوسک روزنامه فروشی جذب ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو.
مسابقه عکاسی مجله منزل با جوایز بزرگ خانه درسا! | محبوب ها
mahboobha.ir/.../مسابقه-عکاسی-مجله-منزل-با-جوایز-...
Translate this page
Aug 1, 2016 - جلد این شماره مجله منزل با تصویر پر از رنگ و غیر معمولش قطعا شما را در کیوسک ... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه; ایده های نو برای طراحی پاسیو. و.
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
الخالدیه پس از ۱۳ سال آزاد شد +عکس .... این روغن های گیاهی درد های شدید قاعدگی را تسکین می دهند ... درمان بیماری یبوست با این خوراکی ها! ... این تغییرات کوچک در دکوراسیون حس و حال خانه شما را عالی میکند+تصاویر · این تغییرات کوچک در .... چیدمانی شگفت انگیز برای آشپزخانه کوچک شما/ جادوگری برای آشپزخانه های کوچک+تصاویر.
دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان منزل ... - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/decor1/
راهکار های درمانی عجیب ولی واقعی · کدام میوه ها بیشترین ویتامین E را دارند؟ اینگونه با وبا مقابله ... اکسسوری های جذابی که خانه شما را زیباتر می کند ... با این گیاهان آسوده بخوابید! ... ایده هایی بسیار شیک و مدرن برای دکوراسیون خیره کننده اتاق خواب ...
رژیم لاغری - گیاه درمانی و طب سنتی
giah-darmani.persianblog.ir/tag/رژیم_لاغری
Translate this page
اگر قصد دارید که شما هم این صبحانه مغذی و خوش ‌مزه را در منزل تهیه و صرف کنید، هرگز ... حذف این وعده غذایی مساوی است با نخوردن مواد غذایی مفید و مصرف خوراکی ‌های .... پس سعی کنید این مواد را همیشه در آشپزخانه داشته‌ باشید. ... ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ :: ٩:٢٤ ب.
چطور از گیاهان در دکوراسیون خانه استفاده کنیم
www.portal.hidoctor.ir/.../چطور-از-گیاهان-در-دکوراسی...
Translate this page
Apr 29, 2016 - آیا تابحال به این فکر کرده اید که از گل و گیاهان در داخل و حیاط خانه استفاده. ... جالب گیاهان از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب را برای شما آماده کرده ایم.
...نکات طلایی... - نکات خانه داری - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
با این کار گیاهان آپارتمانی شما ظاهر براق و سالمی خواهند داشت. .... برای جلوگیری از کپک زدن میوه ها درجامیوه ای یخچال یک اسفنج خشک درون جامیوه ای بگذارید تا رطوبت را به خود جذب کند. ... ظروف آشغال: مخصوصا آنهايي كه در آشپزخانه و حمام و منزل قرار دارند، پس از خالی كردن ظرف آشغال، حتمایآنها را بشوييد. ... ۱۳ فرش را شامپو بزنيد.
هفت نکته در طراحی آشپزخانه که به لاغر شدن شما کمک می‌کند! - دکودا
decoda.tv/index.php?contentID=158
Translate this page
Sep 22, 2014 - همه ی خوراکی ها، بجز میوه، را از روی کانتر آشپزخانه بردارید . مطالب این ... رنگ آشپزخانه منزل خود وانسینک قهوه ای روشن است. .... ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۷ ۸ اشتباه ناخوشایند که در مورد نظافت سرویس بهداشتی تان انجام می‌دهید · 6 حقه ساده برای داشتن خانه راحت ... ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۱ یازده ایده خلاقانه برای نگهداری گل و گیاه در منزل ...
نکاتی از «طب ایرانی-اسلامی» در سخنرانی های دکتر روازاده :: مهندس هاشمی
charchoob.blog.ir/post/72
Translate this page
Dec 30, 2014 - ۳ شهریور ۹۵، ۱۳:۵۷ - م ا ... کره گیاهی از بازیافت فاضلاب شهری تهیه شده است و شامل مواد شیمیایی است. ..... یعنی وقتی شما آبگوشت می خوری نباید پشتش میوه بخوری. ..... یکی اش این است که شما در آشپزخانه، این آسایش را بهم می زنید. ... و می گوید این گوشت گاو بود و تو به من بد کردی، من دیگر در منزل تو غذا نمی خورم.
[PDF]علوم تجربی دوم دبستان - پایگاه کتاب های درسی ، اداره کل نظارت بر نشر ...
www.chap.sch.ir/sites/.../kole%20ketab%20C7.pdf
Translate this page
است و شما می توانید معلّم علوم فرزند خود باشید و همه جا را به کلس علوم تبدیل کنید. ... هنگام کار با وسایل خانگی و لوازم منزل، اصول علمی آن ها را به کودک آموزش دهید. .... گیاهان با استفاده از نور خورشید رشد می کنند و برای خود و جانوران دیگر غذا تهیّه ..... ما و جانوران از میوه ها و دانه هاي گیاهان استفاده مي کنیم. ..... به آشپزخانه ی منزل خود بروید.
دکوراسیون سنتی و گرم خانه مرسدس در شهرک غرب تهران | نبشته
nebeshte.com › دکوراسیون
Translate this page
1 day ago - خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ... صندوقچه قدیمی مادر بزرگ در نزدیکی در ورودی خانه به خوبی شما را با فضا آشنا می‌کند؛ .... ۱۳ گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما.
اطلاعات عمـــــومي - خواص گیاهان و میوه ها
yazdan-h.blogfa.com/cat-20.aspx
Translate this page
... البته با گذاشتن آن در محیط آشپزخانه دوباره شکل این مایع به حالت اولیه برمی‌گردد. ... این روزها به ویژه برای جلوگیری از سرطان پیشنهاد می شود که ۸ تا ۱۳ وعده میوه و .... گياه آلوئه Aloe كه به نام شاخ بزي معروف است، در منزل و آپارتمان ..... آلوورا می تواند منبع غنی از مواد سازنده را به شما ارائه کند که همواره پوستی سالم و شاداب داشته باشید.
انواع گیاهان آپارتمانی - بزرگترین مرجع باغبانی و زراعت در ایران
baghbanbashi.blogsky.com/انواع-گیاهان-آپارتمانی-2
Translate this page
یا از طریق قلمه : ساقه گیاه به قطعات کوچک حدود 8 سانتیمتر تقسیم کرده و در ماسه کشت می .... (از آنجا که جنس کولوکازیا مصرف دارویی و خوراکی دارد باید احتیاط شود.) ... افتادن برگها در زمستان نتیجه هوای سرد است گلدان را به محل گرمتری حدد ۱۳ درجه ..... پس از ۲ تا ۳ هفته ریشه دهی انجام می‌شود و شما می توانید مقدار آبیاری را بیشتر کرده و ...
سبزی سفره را خود بکارید | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/8113
Translate this page
از طرف دیگر چون شما در روند کاشت نظارت داشته‌اید می‌دانید با چه آبی آن را آبیاری نموده ... پیشنهاد می‌شود برای کشت در منزل حتی‌الامکان از کاشت ردیفی استفاده کنید تا ... تُنک کردن: کاهش تراکم سبزی‌های کاشته شده یا حذف آن‌ها جهت تقویت گیاهان باقیمانده. ... مصرف رسانده تا در رویش بعدی، برگ‌ها بزرگ‌تر، قوی و خوراکی و مرغوب‌تر شوند.
15 راه برای نمایش گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه | فروشگاه دکوراسیون ...
decoboom.ir/15-راه-برای-نمایش-گیاهان-در-دکوراسیون...
Translate this page
Nov 24, 2015 - توصیه های زیر درباره چگونگی نمایش گیاهان در طراحی و دکور خانه ی شما می باشند. ۱: آن ها را داخل قفسه ... ۸: جلوی پنجره آشپزخانه قفسه هایی ایجاد کنید و گلدان ها را روی آن قرار دهید. 15 راه برای ... ۱۳: گیاهان خود را در داخل یک سبد قرار دهید.
فوت وفن خانه داری - ایران سرزمین هزار رنگ
www.1000rang.blogfa.com/category/7
Translate this page
۲ – مطمئن شوید که میوه های شما در یخچال در دمای ۱ درجه سانتی گراد هستند. ... ۱۳ – برای تازه ماندن ذرت بهتر است آن را میان دستمال کاغذی مرطوب بپیچید و در کیسه ..... براي لكه‌زدايي از ظروف مسي نمك آشپزخانه را در سركه تا حد اشباع حل كنيد و مايع حاصل .... داشته باشيد كه آيا ماهي‌ها خودشان را مرتب به گياهان يا سنگ‌هاي درون آكواريوم مي‌مالند يا نه.
مقابله با تجمع مورچه ها در خانه - خندون
khandoon.ir › دانستنیها
Translate this page
May 21, 2010 - ۵- تمیز کردن مرتبط سطوح مانند کف آشپزخانه، میز ناهارخوری و داخل کابینت‌ها با دستمال خیس ... ۷-مورچه ها از تعدادی از گیاهان به دلیل بوی تند آن‌ها دوری می‌کنند. ... ۱۳- در صورت افزایش جمعیت مورچه ها و مزاحمت جدی آن‌ها، لانه یا سوراخ‌های ورود آن‌ها به خانه را ... مولای شما همان کسی است که یک دانۀ جو را به ظلم از دهان مورچه نمی گیرد؟
نی نی سایت -مامی سایت و نو عروس و ...... - پوست و مو و زیبایی
mofidtypik.blogfa.com/category/1
Translate this page
وقتی می رم حموم صورتم رو با ختمی می شورم ( گیاه ختمی به صورت پودر شده /از دارو ... راستش روغن زیتونی هم که می زنم خوراکی هست و تارخ مصرفش دو سه ماهی می شه که تموم شده ..... این ماسک نه تنها به درمان جوش های شما کمک می کند بلکه به پوست شما شادابی و ...... با تمیز کردن دستشویی و آشپزخانه، خانه تان خیلی تمیزتر به نظر خواهد رسید.
رنگ آشپزخانه خود را بر اساس فنگ شویی انتخاب کنید | سبک زندگی
jplus.jamaran.ir/life/?p=29294
Translate this page
Aug 2, 2016 - آشپزخانه قلب خانه شماست پس چه بهتر که قلب خانه شما سلامت چیده شده باشد. ... شما باید جایی که در آن طبخ میکنید و حتی در آن جا خوراکی وارد بدن خود ... قواعد فنگ شویی می گوید این رنگ ها به لوازم منزل ثبات و استحکام می ... برای افزودن این رنگ به آشپزخانه می توانید گل و گیاه طبیعی نیز به ... ۰۲,شهریور, ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۸ ...
خانه داری : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=72
Translate this page
Aug 2, 2016 - شما در حال حاضر در > صفحه اصلی / أرشيف تصنيف: 'خانه داری' ..... ۱ -هرگز برای باز کردن یخ میوه های خام و خمیرهای آشپزی که در فریزر نگهداری کرده اید آن ... اول از همه به یاد داشته باشید در صورتی که کابینت آشپزخانه خراب شد و مشکلی ... پس از خشک شدن گیاهان را در ظرفی در بسته بریزید و در یخچال از آن‌ها نگهداری کنید.
چطور آشپزخانه سبز داشته ‌باشیم؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/40798
Translate this page
Jan 3, 2008 - بنابراین گیاه نیز مانند هر موجود زنده دیگری به رفتار شما پاسخ می‌دهد. ... اگر پنجره آشپزخانه شما سکوی کوچکی دارد، از آن برای قراردادن گلدان‌های گل و ...
این ادویهٔ خطرناک در آشپزخانه شما! | خبر فارسی
7.khabarfarsi.com/u/21795554
Translate this page
Jul 13, 2016 - این ادویهٔ خطرناک در آشپزخانه شما! ... سرکه سیب در سلامتی دست کمی از میوه معجزه آسای سیب نداشته و در حفظ ... خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۳ .... این گیاه قابض، مقوی و شاداب کننده، آرام بخش و ضد افسردگی و همچنین تقویت ...
گیاهان مفید در فضای خانه • دونفره
2nafare.com › سلامت › درمان های خانگی
Translate this page
فائزه بانو ۱۳ نظر ... شما میتونین با ساخت آویز سبد گل دست ساز و با کمی خلاقیت از این گیاه در فضای اتاق ... پیتوس یکی دیگر از گیاهان برگزیده ی ناسا برای تصفیه ی هوای خونه معرفی شده و نگهداری از اون در اتاق خواب باعث خوابی آرامتر میشه.
لیدیز - مجله الکترونیکی بانوان و سبک زندگی
www.ladieez.com/
Translate this page
در حالی که مواد غذایی که مصرف می‌ کنید، علت اصلی احساسات شما نیستند، ولی می‌توانند بر ... بامبو؛ گیاهی نیازمند مراقبت بسیار آشپزخانه کوچک خود را بزرگ کنید ...
آیدیاز؛ بانک ایده‌های نو
ideaz.ir/
Translate this page
با کمی گشت و گذار در سایت‌های مختلف برای شما ۱۴ زیرلیوانی خلا. ... یکی از دغدغه‌های اصلی پدران و مادرانی که فرزند نوزاد دارند، جابجایی نوزاد در بیرون از منزل است.
همين حالا با موهای سفید خداحافظي کنید - خرداد
khordadnews.ir/news/19952
Translate this page
Oct 4, 2013 - مي‌توانيد به راحتي اين لوسيون را در آشپزخانه منزل‌تان تهيه كنيد. ... يكي ديگر از لوسيون‌هاي گياهي و طبيعي كه مي‌تواند به تيره‌ شدن موهاي ... ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ..... این متخصص با بیان اینکه این گیاه خوراکی به " گیاه بارور" معرف است، ادامه ..... لیدا خانم ممنون ، منم کاملا با شما موافقم ، چون تمام موارد برای پوست و مو مفیدن .
گلدان های آویزان و زیبای بهاری بسازید+آموزش تصویری - بولتن نیوز
www.bultannews.com/.../گلدان-های-آویزان-و-زیبای-بها...
Translate this page
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵ ... البته در اینجا قرار نیست به شما فقط روش ساده کاشت سبزی را یاد دهیم؛ بلکه می‌خواهیم یادتان دهیم .... محل دلخواهتان آویزان کنید، مثلا می‌توانید از میله پرده آشپزخانه یا حتي از آویزهای چراغ آویزان کنید. ... تو این روشی که یاد دادین احتمال داره از بالا، ریشه گیاه با کمبود خاک مواجه بشه و از سوراخ های ...
چطور بدون قتل و خونریزی از شر موش خانگی خلاص شویم؟ - بغبغو
baghbagho.com/how-to-trap-mouse-without-killing/
Translate this page
اگه شما هم فکر می کنید که هیچ موقع موش سراغ خونتون نمیاد، گمان می کنم در اشتباهید! .... می کنیم منزل ما نیاورانه به تازکی شهرداری برای فاضلاب کشی زمینهای کوچمان را کنده و ... به شما وعده خوردن گوشت داده اند برعکس دربهشت به انسان وعده شراب و میوه های ... دوستان گلم اگرهم گوشت می خورید سعی کنید کم بخورید و ازمنابع غنی گیاهی که ...
بهترین روغن های گیاهی برای پرپشت کردن مو – جديدترين اخبار ايران و ...
www.momtaznews.com/بهترین-روغن-های-گیاهی-برای...
Translate this page
کار در منزل – حقوق روزانه ( حداقل ۳۰ هزار تومان) ... افکارنیوز: شما هم اگر به دنبال چاره ای مناسب و بی ضرر برای افزایش رشد موهایتان ... ҳ̸Ҳ̸ҳ بهترین و بدترین روغن های خوراکی ҳ̸Ҳ̸ҳ برای ارزیابی انواع روغن های خوراکی و ... ۱۳ آذر ۱۳۹۱ در ساعت ۲۲:۰۷ ..... نظرتان را در مورد مطلب بهترین روغن های گیاهی برای پرپشت کردن مو بنویسید.
نکاتی برای از بین بردن چربی های پهلو - نمناک
namnak.com/نکاتی-برای-از-بین-بردن-چربی-های-په...
Translate this page
Rating: 3.9 - ‎418 reviews
پیروی از تغذیه مناسب و کم کالری، به شما کمک می کند احساس بهتری داشته ... انتخاب غذای مناسب به همراه استفاده از سبزیجات و میوه جات، حبوبات، غلات سبوس دار، ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,361
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,532
  • بازدید ماه : 6,532
  • بازدید سال : 384,143
  • بازدید کلی : 4,163,921