loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 75 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای

سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در این مورد اطلاعات دقیق ندارم اما تا آنجایی که شنیده‌ام آن فرد به قید وثیقه آزاد شده است و این موضوع نگرانی من را کمتر کرد، چرا که اگر مطلب نگران کننده‌ای وجود داشت آن فرد را با قید وثیقه آزاد نمی‌کردند.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 3426
خبرگزاری ایسنا: محمد باقر نوبخت درنشست خبری سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت به منظور کاهش و تنظیم نرخ سود بانکی اظهار کرد:‌ در رابطه با کاهش نرخ سود بانکی امتناعی از سوی نظام بانکی وجود دارد و این اقدام از طریق ابلاغ به نتیجه نخواهد رسید بلکه ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که نرخ سود بانکی خود به خود پایین آید.

نوبخت با بیان این که اگر می خواهیم نرخ سود بانکی را کاهش دهیم باید هزینه تمام شده پول برای نظام بانکی کاهش یابد توضیح داد: ‌دولت به این منظور تصمیم دارد به عنوان یکی از بزرگترین بدهکاران نظام بانکی بدهی خود را تصفیه کند و از طرف دیگر  منابع بانک‌ها را افزایش دهد تا بانک‌ها نیز متناسب با آن بتوانند تسهیلات بیشتری دهد.

وی ادامه داد: دولت لایحه اصلاحیه قانون بودجه را به مجلس داده است که مورد تایید قرار گرفته و در شورای نگهبان نیز تایید شده است و طبق تبصره 35 ، 45 هزار میلیارد تومان متشکل از 40 هزار میلیارد تومان بابت بدهی و 5 هزار میلیارد تومان به عنوان منبع و سرمایه به بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

نوبخت ادامه داد: مطابق تبصره 36 نیز به دولت اجازه داده شده است تا سقف ده هزار یملیارد تومان از طریق اوراق مالی اصلاحی، در بانک‌ها سرمایه گذاری کند.

وی همچنین در رابطه با سیاست‌های اقتصادی دولت ضمن اینکه این سیاست‌ها را کاملا روشن دانست، گفت:‌ دولت از دو مسیر ابزار پولی و مالی قرار است به اقتصاد کشور پول تزریق کند و امیدواریم تا پایان سال 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای فعال کردن 7 هزار و 500 واحد صنعتی و 37 هزار میلیارد تومان از طریق اعتبارات عمرانی در طرح‌های ملی و استانی سرمایه گذاری کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد کاهش سود تسهیلات مسکن برای مسکن اولی‌ها گفت: بانک مسکن اعلام آمادگی کردند که این موضوع را از هفته آینده در دستور العمل اجرایی خود قرار دهند و ان‌شاءالله در این ماه عملیاتی خواهد شد.

نوبخت همچنین در مورد حذف بند ه قانون بودجه 95 تصریح کرد:‌ فقط می‌خواهیم میزان مصرف بنزین را کنترل کنیم که وزارت نفت ساز و کارهای مختلفی برای آن در نظر دارد و نیاز به این بند را احساس نمی‌کند.

نوبخت همچنین در مورد اظهارات علی لاریجانی در مورد نحوه چگونگی استفاده از 60 میلیارد دلار اعتبار وارد شده به کشور، گفت: در تبصره 35 بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان و مطابق تبصره 36 بالغ بر 48 هزار میلیارد تومان برای استفاده از منابع در دسترسمان برنامه ریزی کرده‌ایم.

سخنگوی دولت درمورد اظهار اخیر محسنی‌اژه‌ای مبنی بر این که دولت تاکنون هیچ متخلفی را در موضوع حقوق‌های غیر متعارف معرفی نکرده است گفت: در این رابطه به اندازه‌ی کافی صحبت کرده‌ایم و جامعه اشباع شده است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارد دولت باید از حواشی بیرون آید و نهایت استفاده را از سال پایانی فعالیت خود داشته باشد.

نوبخت همچنین تاکید کرد:‌ اگر جرمی واقع شده باشد چه ما بگوییم چه نگوییم وظیفه‌ی مدعی العموم است که در جهت دفاع از مردم با جرم برخورد کند و دولت از هیچ فرد متخلفی حمایت نخواهد کرد. همچنین قوه قضاییه استقلال لازم را دارد تا بدون توجه به خوش آمدن و یا خوش نیامدن برخی قانون را اجرایی کند.

نوبخت اضافه کرد:‌ مطابق گزارش یکی از روسای دستگاه‌های اجرایی حتی یک مورد خلاف قانون نبوده است، اما با توجه به اختیارات قانونی بی عدالتی اتفاق افتاده است و نظر رئیس جمهور این است که راه‌های انجام این بی عدالتی و بی انصافی‌ها برای دریافت‌های غیر ناعادلانه گرفته شود.

وی در مورد سیاست‌های دولت در رابطه  واردات برنج توضیح داد: واردات مرحله آخر برای تنظیم بازار است و چون در حال حاضر استان شمالی کشورمان تولیدات به اندازه‌ی کافی دارند، سیاست‌ ما حمایت از تولید کننده‌ی داخلی است و واردات برنج تنها در ماه‌هایی اتفاق خواهد افتاد که به لحاظ تولید داخل با کمبود مواجه باشیم.

نوبخت همچنین در مورد سیاست‌های دولت در مورد مبارزه با قاچاق کالا توضیح داد: از نشانه‌های هماهنگی همه ارکان در مقابله با قاچاق کالا کاهش مقدار ارزشی و کمی کالای قاچاق است که در 4 ماه اولیه سال شاهد آن بودیم و با قاچاق کالا با هماهنگی همه ارکان از مبادی رسمی و غیر رسمی  برخورد لازم انجام خواهد شد.  البته ما منشاء اصلی قاچاق کالا را روشهای مافیایی و سازمان یافته می‌دانیم.

وی در مورد انتقادات مطرح در رابطه با قراردادهای جدید نفتی گفت: باید اصلاح کنم که اینها چارچوب‌هایی هستند که قرار است بر اساس آنها قرارداد نفتی تنظیم شود و این الگو باید به نحوی باشد که قراردادها مناسب باشند بنابراین فرایند بررسی آن در دولت انجام می‌شود.

نوبخت همچنین در مورد حواشی اخیر مطرح شده در مورد برگزاری کنسرت‌ها گفت: بر همه واجب است که به قانون جمهوری اسلامی احترام گذاشته و قانون را رعایت کند چرا که قانون برای انجام یک کنسرت ساز و کارهایی تهیه کرده و وقتی مراحل قانونی آن انجام می‌شود نباید در برابر قانون یک تشخیص پیدا شود.

وی با بیان این که قوانین ما عرفی و شرعی هستند، اضافه کرد:‌ انتظار این است که همه به قانون احترام بگذارند و دستگاه‌های دولتی با قوت و قدرت به اتکاء قانون عمل کنند. پس اگر قانون نقصی دارد باید اصلاح شود و این طور نباشد که خودمان نظرمان را اعمال کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد درخواست نیروی انتظامی از دولت برای تامین بودجه به منظور تجهیز کلانترها گفت: نیروهای انتظامی بخشی از نیروهای مسلح هستند که در قانون بودجه در ردیف‌های مختلف سهم دارند. بنابراین نیروهای انتظامی هم با توجه به توان دولت و سهمی که دارند در پرداخت بودجه در اولویت قرار می‌گیرند و دولت نیروهای انتظامی را امنیت آفرینان و فرزندان جامعه می‌داند.

نوبخت در مورد صادرات فرش و نقش دولت در این رابطه گفت: وقتی قرار است یک رخداد صادراتی انجام شود باید فعالیت بخش غیر دولتی  با حمایت دولت اتفاق بیافتد بنابراین فعالیت اصلی با صادر کنندگان است و دولت در این مسیر از آنها حمایت خواهد کرد.

سخنگوی دولت در مورد حقوق‌ بازنشستگان در برنامه ششم گفت: در قانون برنامه ششم تصریح شده است باید برابر در حقوق بازنشستگان مد نظر قرار بگیرد و مطابق اصلاح نظام پرداخت‌ها از سیاست‌های دولت، جبران نابرابری‌هایی است که وجود داشته است و ان‌شاء‌الله امسال گام موثری در این زمینه بر خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تشکیل کمیته ای به منظور اصلاح قانون مشاغل سخت و زیان آور و حذف شغل خبرنگاری از این میان گفت:‌من از این موضوع بی خبرم. چنین مسائلی حتما باید با تایید سازمان برنامه و بودجه اتفاق بیافتد و بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته شود.

نوبخت همچنین در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در این مورد اطلاعات دقیق ندارم اما تا آنجایی که شنیده‌ام آن فرد به قید وثیقه آزاد شده است و این موضوع نگرانی من را کمتر کرد، چرا که اگر مطلب نگران کننده‌ای وجود داشت آن فرد را با قید وثیقه آزاد نمی‌کردند.

نوبخت در مورد برنامه‌های دولت به منظور خروج از خودرو سازی‌ها گفت: در حال حاضر هم تقریبا عمده سهام خودروسازی‌ها بخصوص ایران خوردو دولتی نیست و شرکتی غیر دولتی به حساب می‌آید. البته درست است که یک سری نهادهای شبه دولتی سهام آنها را تامین می‌کنند اما به طور کل سیاست‌ دولت واسپاری امور تصدی گری به بخش غیر دولتی است.

وی در مورد ورود شورای امنیت به موضوع توافق fate توضیح داد:  دولت و وزارت اقتصاد در حال بررسی این موضوع هستند و به نظرم در مورد ورود شورای امنیت به این موضوع بهتر است دبیرخانه شورا توضیحات لازم را مطرح کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حضور دولت عربستان در این شورا و واکنش دولت جمهوری اسلامی ایران به این موضوع گفت: منطقی به نظر می‌رسد که استفاده و حضور در مجموعه‌هایی که برای ما منافعی را در بر دارد به مراتب بهتر از این باشد که به دلیل حضور یک ناقض حقوق بشری خود را از این شرایط محروم کنیم.

وی توضیح داد: در اغلب مجامع جهانی کشورهایی که دشمن جمهوری اسلامی هستند یا حقوق ملت ایران را ضایع کردند حضور دارند اما این که بخواهیم به دلیل حضور این دولت‌ها از ابزارهایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد خود را محروم کنیم غیر منطقی خواهد بود.

البته شرط جمهوری اسلامی ایران در مورد شورای fate این است که هر چه در چارچوب قانون جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش باشد مورد قبول ماست.

نوبخت در مورد این مطلب که شنیده شده است معاون اول در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از کمبود اختیارات خود گلایه دارند گفت: دولت نهایت همکاری را با معاون اول در جایگاه رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

نوبخت همچنین در مورد طرح این پیشنهاد که برگزاری کنسرت‌ها با نظارت فرمانداری و استانداری‌ها انجام شود گفت: با توجه به این که نیروی انتظامی از مدیریت وزارت کشور تبعیت می‌کند می‌تواند امنیت کنسرت‌ها را برقرار کند و دولت نیز از طریق فرمانداری‌ها و استانداری‌ها در برگزاری کنسرت‌هااقدام کند.

البته این کنسرت‌ها معمولا وجهه امنیتی ندارند و ممکن است برخی ملاحظات فرهنگی برای آنها وجود داشته باشد.

وی در رابطه با برخورد دولت با توهین کنندگان به رئیس جمهور و اعضای کابینه گفت: دولت در مورد توهین‌ها همواره سعه صدر دارد امااتهامات ناروا را باید پیگیری کنیم.

سخنگوی دولت در مورد لغو روادید ایران و عراق تصریح کرد:‌ وزارت امور خارجه به طور کلی با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیشنهاد داده است برخی از افراد بدون داشتن ویزا وارد کشور شود و در فرودگاه برای چند ماه برایشان ویزا صادر شود تا ورود گردشگران تسهیل شود که در مورد کشور عراق و زائران آن نیز این موضوع مطرح است. البته ملاحظات امنیتی نیز باید مد نظر قرار گیرد.

نوبخت در مورد پیگیری حقوق آسیب دیدگان فاجعه منا و نحوه همکاری دولت عربستان نیز گفت:‌ هیچ همکاری از طرف دولت سعودی صورت نگرفته و حجاج ما امسال هم از امنیت کافی برای انجام مناسک خود برخوردار نشدند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در ادامه نشست خبری خود با رسانه‌ها اظهار کرد: برای کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوا و شرایط زیست‌محیطی و تسهیل در حمل و نقل شهری یکی از سیاست‌های درست که فعال شدن حمل و نقل شهری به صورت قطار شهری است را در دستور کار داریم اما واگن های کافی با تکنولوژی روز تولید نمی‌شود.

وی افزود: ما 4 تولید کننده داخلی داریم که برای فعال‌تر شدن استفاده از تکنولوژی روز در شورای اقتصاد برای تولید 2000 دستگاه واگن بالغ بر 2 میلیارد دلار اجازه استفاده از فاینانس داده شد.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه در هیات وزیران 3 ماده به برنامه ششم توسعه افزوده شد، عنوان کرد: ما ضمن ارائه برنامه ششم به مجلس فقط احکامی که مورد نیاز بود را آورده بودیم اما مجلس محترم می‌خواست اهداف هم در برنامه باشد که به احترام مجلس دولت 3 ماده دیگر به این لایحه تقدیمی اضافه کرد. در این 3 ماده اهداف کمی کلان و بخشی، منابع لازم برای سرمایه‌گذاری و اولویت هایی که برای موضوعات مختلف در برنامه ششم توسعه است تصویب کرد.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به آماری که در این سه ماده آمده یادآور شد: در این اهداف پیش بینی شده از سال 95 تا 99 رشد اقتصادی 8 درصد، تولید سرانه 6.7 درصد، بهره وری کل عوامل تولید 2.8 درصد، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص سالانه 15.4 درصد، رشد خواهد داشت و پیش بینی می شود نرخ تورم و بیکاری در پایان برنامه یک رقمی شود.

وی همچنین بیان کرد: در این برنامه پیش بینی شده سالانه در کشاورزی 5 درصد، نفت 9.3 درصد، معدن 8.8 درصد، صنعت 9.3 درصد، آب برق و گاز 8.3 درصد، ساختمان 6.4 درصد، حمل و نقل و انبارداری 8.3 درصد، ارتباطات 19.4 درصد و خدمات 5.8 درصد رشد داشته باشیم.

نوبخت با بیان اینکه برای تحقق رشد 8 درصد منابع لازم برای سرمایه گذاری نیز باید در نظر گرفته شود تصریح کرد: ‌724 هزار میلیارد تومان سالانه دراین راستا سرمایه گذاری خواهیم کرد که از بخش عمومی صندوق توسعه ملی، بازار سرمایه، تسهیلات بانکی، بخش خصوصی، منابع داخلی، شرکت‌های دولتی و منابع مالی خارجی تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های ما در حوزه‌ی بخشی برنامه ششم آب و محیط زیست ، توسعه سواحل مهران، صنایع معدنی، گردشگری، ترانزیت، حمل و نقل زمینی، علم و فن آوری و انرژی است افزود: در حوزه‌ی فرا بخشی نیز بهبود محیط کسب و کار، اشتغال جوانان ، تامین منابع مالی برای اقتصاد و توانمند سازی محرومین و فقرا از اولویت‌های ما خواهد بود.

نوبخت با اشاره به اینکه به درخواست نمایندگان محترم مجلس به لایحه احکامی که به مجلس تقدیم شده بود اهداف و منابع و اولویت‌ها نیز اضافه می‌شود گفت: گفتمان ما در برنامه ششم گفتمان اقتصاد مقاومتی است و این برنامه با توجه به 24 بند اقتصاد مقاومتی و 80 بندی که مقام معظم رهبری برای برنامه ششم ابلاغ کرده‌اند تنظیم شده است.


Google
About 2,900,000 results (0.75 seconds)
Search Results
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../توضیح-دولت-درباره-بازداشت-ع...
Translate this page
Rating: 96% - ‎1,584 reviews
1 day ago - سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در این مورد اطلاعات دقیق ندارم اما تا آنجایی که شنیده‌ام آن ...
توضیحات سخنگوی دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای، لغو کنسرت‌ها
www.kiosktimes.ir/news/130068/
Translate this page
3 hours ago - سخنگوی دولت می‌گوید در مورد موضوع فیش‌های حقوقی جامعه اشباع شده است، اما برخی این موضوع را تا انتخابات تمام نخواهند کرد و اشباع نمی‌شوند.
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای / سخنگوی دولت در مورد ...
wwwkhabar.ir/8558096
Translate this page
سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در این مورد اطلاعات دقیق ندارم اما تا آنجایی که شنیده‌ام آن...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
حمید بعیدی نژاد به برخی اخبار در مورد وجود یک جاسوس در تیم هسته ای واکنش نشان داد. ... محمد حقانی عضو شورای شهر از تخلف اخیر شهرداری در اعطای املاک نجومی به برخی افراد انتقاد کرد. .... اگر دولت کاری جز برجام یا طرح تحول سلامت نکرده بود، برای دستاورد سه ساله کافی بود. ..... بازداشت یک مسئول و چند خبرنگار نشریه حریت ترکیه.
- سیاسی - حرف راست
www.harferast.ir/political
Translate this page
«غیرقابل قبول است»، «تنش‌ها را بالا می‌برد»، «مایه نگرانی است» و... بخش‌هایی اظهارنظرهای ..... توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای. سخنگوی دولت در مورد ...
توضیحات بعیدی نژاد درباره فرد بازداشت شده تیم مذاکره کننده هسته ای
donya-e-eqtesad.com/.../1095731
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
8 hours ago - توضیحات بعیدی نژاد درباره فرد بازداشت شده تیم مذاکره کننده هسته ای ... نیز مشخص شده است که بعنوان عضو تیم مذاکرات هسته ای کشورمان اطلاعات ...
عراقچی خواستار اظهارنظر مراجع رسمی درباره 'جاسوس تیم هسته‌ای' شد
roshangari.info/?p=2841
Translate this page
6 days ago - عراقچی خواستار اظهارنظر مراجع رسمی درباره 'جاسوس تیم هسته‌ای' شد ... عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران، خواستار توضیح “مراجع پاسخگو” در مورد بازداشت یکی از اعضای تیم ... وی گفته است که تشخیص اینکه جاسوسی عضو تیم مذاکره کننده ... دولت با انتشار اخباری از دستگیری یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای، ...
قوه قضائیه بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را ...
ir.voanews.com/...nuclear-team.../34...
Translate this pageVoice of America
3 days ago - هفته گذشته شایعات متناقضی درباره بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده ... مذاکره کننده ایرانی از مقامات رسمی کشور خواست که درباره آن توضیح دهند. ... بازداشت عضو تیم مذاکره کننده ایران، تلاش برای تضعیف دولت روحانی است.
توضیحات جعفری درباره دستگیری اعضای «شبکه فساد مالی» مرتبط با ...
www.radiofarda.com/a/f8.../27869293.ht...
Translate this pageRadio Farda
توضیحات جعفری درباره دستگیری اعضای «شبکه فساد مالی» مرتبط با «سیاسیون» ... می‌کنند این دستگیری در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی بوده است؛ قطعاً دریافت ... بازداشت» سیروس ناصری و حسین موسویان، دو عضو تیم مذاکره اتمی در دولت محمد ...
آخرین نیوز
www.akharinnews.com/
Translate this page
آفریقا مبدا بشریت است نه اروپا / «لوسی» از درخت افتاده و مرده است! + تصاویر · حرم حضرت .... جزییات بازداشت سفیر ژاپن در تهران ... نوبخت: اگر ماجرای جاسوسی عضو تیم مذاکره کننده جدی بود، متهم با قرار وثیقه آزاد ن… نوبخت: اگر ... توضیح قاضی‌پور درباره برخورد با خبرنگار روزنامه دولت: مثل تراکتور از هر چه سر را… توضیح ...
توضیحات بعیدی نژاد درباره فرد بازداشت شده تیم مذاکره کننده هسته ای
namehnews.ir/.../توضیحات-بعیدی-نژاد-درباره-فرد-ب...
Translate this page
8 hours ago - توضیحات بعیدی نژاد درباره فرد بازداشت شده تیم مذاکره کننده هسته ای ... نیز مشخص شده است که بعنوان عضو تیم مذاکرات هسته ای کشورمان اطلاعات محرمانه .... اهدای پیراهن شماره 12 تیم ملی به معاون رئیس جمهور/ جهانگیری: دولت از کادر ...
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته ای | مجله بزرگ ایران لایت ...
iranlite.ir/.../توضیح-دولت-درباره-بازداشت-عضو-تیم-...
Translate this page
8 hours ago - خبرگزاری ایسنا: محمد باقر نوبخت درنشست خبری سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت به منظور کاهش و تنظیم نرخ سود بانکی اظهار ...
صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست
www.seratnews.ir/fa/politic
Translate this page
... دشمن می شود. ماموستا "عبدالرحمن خدایی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با صراط: ... محسنی اژه‌ای گفت: عامل نفوذی در تیم هسته‌ای تحت تعقیب و دستگیر شد و بعد از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد. نظرات منتشره: ۰ ... اگر شایعه اخیر درباره احمدی‌نژاد واقعی باشد ... حکایت بدهی ۶۰۰ هزار میلیاردی دولت ... مشاور رفسنجانی بازداشت شد.
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای
zangekhabar.com/?p=369580
Translate this page
سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در این مورد اطلاعات دقیق ندارم اما تا آنجایی که شنی...
روایت سخنگوی دولت از بازداشت عضو تیم هسته‌ای و لغو کنسرت‌ها - روزنامه ...
payamema.ir › مطالب نشریه › کاغذ اخبار
Translate this page
23 hours ago - او درباره مسائل مختلفی از جمله حواشی کنسرت ها و بازداشت عضو تیم هسته ... در توضیح این سوال که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد دولت حتی اسم یک ...
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
Translate this page
عضو فراکسیون ولایت مجلس از اظهار تاسف لاریجانی از مواضع مطهری درباره ... برجام/57 درصد مردم معتقدند برجام تاثیری در رونق کس و کار آنها نداشته است ... در دولت روحانی هیچ اقدامی برای راههای استان سیستان و بلوچیستان نشد .... نماینگان کنگره: کری درباره پرداخت پول به ایران توضیح دهد .... ژنرال نفتی یک حرکت زد در حد تیم ملی!
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای
rasaneaval.ir/?go=22085
Translate this page
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای.
توضیحات سفیر ایران درباره فرد بازداشت شده در ریو | پایگاه اطلاع ...
www.rajanews.com/.../توضیحات-سفیر-ایران-درباره-...
Translate this page
3 days ago - سفیر ایران در برزیل توضیحاتی درباره فرد بازداشت شده در ریو ارائه کرد. ... پاداش بازنشستگان۹۴ · عضو تیم مذاکره کننده هسته ای سفیر ایران در آلبانی ... اتمام حجت اژه‌ای با دولت: اگر دستگاه قضایی کسی را احضار کرد گله نکنید!
روایت نوبخت از بازداشت عضو تیم هسته‌ای و لغو کنسرت‌ها - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/573525/root/Politics
Translate this page
1 day ago - سخنگوی دولت گفت:در مورد موضوع فیش‌های حقوقی جامعه اشباع شده است، اما برخی این ... روایت نوبخت از بازداشت عضو تیم هسته‌ای و لغو کنسرت‌ها ... در توضیح این سوال که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد دولت حتی اسم یک نفر را در ... { درباره لایحه بودجه و با اشاره به مصوبه شورای اقتصاد و هیات دولت}برای کمک به بهبود ...
عضو دستگیر شده «تیم مذاکره کننده هسته ای» کیست؟+ عکس - رویـش ...
https://rooyeshnews.com/111567
Translate this page
Aug 24, 2016 - هفته گذشته جعفری دولت آبادی، دادستان تهران خبر از بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی ... "نماینده بانک مرکزی" در این تیم بوده است یعنی همان کسی که قرار بود با مشورت خودش درباره ... توضیحات وی می تواند آبی بر این آتش باشد.
خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/
Translate this page
هلاکت 4 عضو داعش در غرب ایران .... چه کسانی در تیم مذاکره‌کننده ظریف حضور داشتند؟ ... عبدالرسول دری اصفهانی پس از بازداشت موقت، هم اکنون به قید وثیقه موقتا آزاد شده اما ... همین توجیه هست که جایگاه های ویژه از نماز عبادی و سیاسی جمعه گرفته تا ... قضاوت سرنوشت‌ساز مردم درباره دولت روحانی/ملت مراقب جنگ روانی هوچیگران باشند.
خبرگزاری آریا - حواشي بازداشت عضو تيم هسته‌اي
www.aryanews.com/.../حواشي-بازداشت-عضو-تيم-هس...
Translate this page
1 day ago - سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای و بازداشت یک نفر از این تیم گفت: در ... توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای.
الف - تکذیب‌ دستگیری‌ جاسوس‌ در تیم‌ مذاکره‌کننده
alef.ir/vdcjhxettuqeoiz.fsfu.html?384593
Translate this page
Aug 24, 2016 - "دری اصفهانی" عضو دوتابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مسئول امور بانکی این ... دو تابعیتی بازداشت شده علاوه بر فعالیت های اقتصادی دولتی و خصوصی، "مسئول یکی ... توضیحات نادر قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار ...
قوه قضائیه ایران دستگیری 'متهم به جاسوسی در تیم هسته‌ای' را تایید کرد ...
www.bbc.com/persian/.../160828_nm_ejei_nucle...
Translate this pageBBC
3 days ago - در روزهای گذشته گزارش‌های ضد و نقیضی درباره این موضوع در رسانه‌های ایران منتشر شده بود. ... عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران، سه روز پیش خواستار توضیح "مراجع ... آقای عراقچی، که از اعضای اصلی گروه مذاکره کننده هسته‌ای بوده و عضو ستاد ... منتقد دولت با انتشار اخباری از دستگیری " مشاور مالی و بانکی" تیم ...
حسن روحانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../حسن_روحا...
Translate this pagePersian Wikipedia
در ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، حسن روحانی با نام «دولت تدبیر و امید»، شعار اعتدال‌گرایی، نماد کلید و .... ایران‌الکشن‌واچ، این مطلب را با گذشت ۳۲ روز از دریافت توضیحات و اعتراض آن مرکز ... مختلف ایران آغاز نمود و در همان نخستین سفر، توسط مأموران حکومتی بازداشت شد. ..... روحانی تنها شیخ عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران تا به امروز بوده است.
تدبیر - بررسی اظهارات کذب یک نماینده در مورد بازداشت عضو تیم همراه ...
www.tadbirkhabar.com/news/political/103807
Translate this page
5 days ago - اینها نکاتی است که نمایندگان باید در جهت مصالح کشور رعایت کنند. وی با اشاره به اظهارات کذب یکی از نمایندگان در مورد بازداشت یک عضو تیم همراه .... روسیه نداریم/ آمریکا فقط حرف می‌زند/ توضیح درباره نزدیک‌شدن قایق‌های‌ ... معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت هیچ مطلب پنهانی از نمایندگان ندارد/تعامل دو قوه در حد عالی است ...
توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای - پایگاه خبری تحلیلی ...
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
اخبار آبادان و خرمشهر و خوزستان و ایران.
آخرین اخبار بازداشت - بازدید
https://buzdid.ir/tag/بازداشت
Translate this page
تتلو که حالا یک هفته است در بازداشت به سر می برد دیروز در راهروهای دادسرا دیده شده و جالب تر از آن همزمانی حضور او و .... توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته ای.
توضیح درباره بازداشت علیرضا سجادپور - فرارو
fararu.com/.../توضیح-درباره-بازداشت-علیرضا-سجاد...
Translate this page
مشاور حقوقی سازمان سینمایی درباره انتشار شایعاتی درباره بازداشت سیدعلیرضا سجادپور مدیرکل سابق نظارت .... تایید بازداشت یک عضو تیم هسته‌ای/ هشدار به دولت ...
نسیم آنلاین | صفحه اصلی
nasimonline.ir/
Translate this page
عبدالرضا مصری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «نسیم آنلاین»: ... آیت‌الله موحدی کرمانی: به‌زودی با آیت‌الله یزدی درباره انتخابات ۹۶ دیدار خواهم کرد / ... داورزنی: هدف بعدی حضور در بین چهار تیم برتر جهان است/ اعتقادی به خداحافظی ... و بزرگ شده و درآمد ۲۱۰ هزار میلیارد دلاری دولت تقریبا برابر با هزینه‌های جاری است.
حجت الاسلام حمید رسایی
www.rasaee.ir/
Translate this page
بازداشت یکی از کارشناسان اصلی تیم مذاکرات هسته ای برجام ... می کند و ساکت است، درباره این خبر شیر شده و به میدان آمده که همه اینها کذب است و هیچ کس از ... هفته گذشته جعفری دولت آبادی، دادستان تهران خبر از بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی ... وی عضو تیم مذاکره کننده بوده و اطلاعات دقیقی در این باره دارد که این تصویر سلفی را ...
سخنگوي دولت: جاسوسي عضو تيم مذاكره كننده هسته اي نگران كننده نيست!
www.magiran.com/npview.asp?ID=3422301 - Translate this page
8 hours ago - سخنگوي دولت در مورد حواشي اخير تيم مذاکره کننده هسته اي و بازداشت يک ... نوبخت در مورد ورود شوراي امنيت به موضوع توافق FATF توضيح داد: دولت و ...
ادعای کریمی قدوسی درباره دستگیری یک جاسوس در تیم ... - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
7 days ago - "دری اصفهانی" عضو دوتابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مسئول امور بانکی این ... جعفری دولت آبادی همچنین افزوده بود: متهم در حوزه اقتصادی و مرتبط با ایران ... وزارت خارجه: تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی درباره بازداشت جاسوس در تیم مذاکراتی .... از AFC پرداخت شد توضیح برانکو درباره اعتراض بازیکنان از تمرین.
چه کسی دری‌اصفهانی را وارد تیم مذاکره کننده کرد؟ - شیرازه
shiraze.ir/fa/mobile/95141
Translate this page
3 days ago - گمانه‌زنی‌ها درباره فرد بازداشت شده در نهایت منجر به واکنش وزارت امورخارجه ... دو تابعیتی بازداشت شده علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی دولتی و خصوصی "مسئول ... عبدالرسول دری اصفهانی همان عضو تیم مذاکره کننده‌ای است که در مراسم موسوم به ... روی وزارت امورخارجه به عنوان مسئول مذاکرات هسته‌ای برای توضیح در خصوص این ...
مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
www.mashreghnews.ir/
Translate this page
بدهی دولت به بانک‌ها چقدر است؟ توضیحات بعیدی‌نژاد درباره جاسوس تیم مذاکره کننده · ارائه گزارش وزارت اقتصاد به هیئت دولت درباره «FATF» · از حقوق‌دانی تا حقوق‌های ...
ادامه تائید و تکذیب ها درباره وجود جاسوس در تیم هسته ای ... - اصولگرایان
osoolgerayan.com/titr3/news-id=68597
Translate this page
6 days ago - در آخرین اظهار نظر عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: من در این رابطه تنها حرف ... نشده من فکر می‌کنم قوه قضاییه و نهادهای دخیل در این موضوع باید توضیح دهند. ... بازداشت شده، علاوه بر فعالیت های اقتصادی دولتی و خصوصی، مسئول یکی ...
اطلاعی از بازداشت یکی از افراد تیم مذاکره‌کننده ندارم - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../اطلاعی-از-...
Translate this pageMehr News Agency
1 day ago - سخنگوی دولت در خصوص دستگیری یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: در مورد این موضوع اطلاعات دقیقی ندارم اما ... لایحه برنامه دیگر لایحه احکام نیست؛ لایحه جامع است .... قاضی پور از توضیح وزیر کار درباره شستا قانع شد ...
ادعای کریمی قدوسی درباره دستگیری یک جاسوس در تیم مذاکره ... - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/391181
Translate this page
Aug 24, 2016 - "دری اصفهانی" عضو دوتابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مسئول امور بانکی این ... بازداشت شده علاوه بر فعالیت های اقتصادی دولتی و خصوصی، "مسئول یکی از ... اتفاقی تکان‌دهنده در بیمارستان‌شیراز/توضیح تیم پیوند+تصویر ...
سکوت معنادار دولتی‌ها درباره دستگیری نفوذی انگلیسی در تیم هسته‌ای ...
mazandmajles.ir/.../سکوت-معنادار-دولتی‌ها-درباره-دست...
Translate this page
3 days ago - واکنش دولتی‌ها به بازداشت این عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، از دستپاچگیدر میان نزدیکان دولت خبر می‌دهد. صدای آمریکا در تحلیل انفعال دولت روحانی ...
روايت نوبخت از جزئيات وام جديد مسکن و بازداشت عضو تيم هسته‌اي
zendebadvelayat.avablog.ir/.../روايت+نوبخت+از+جزئ...
Translate this page
1 day ago - روايت نوبخت از جزئيات وام جديد مسکن و بازداشت عضو تيم هسته‌اي - ... مهر/ سخنگوي دولت در نشست خبري امروز خود درباره مسائل مختلف اقتصادي وسياسي .... و در اين خصوص از دکتر جهانگيري خواهش مي‌کنيم که در اين زمينه توضيح دهند.
سکوت معنادار دولتی‌ها درباره دستگیری نفوذی انگلیسی در تیم هسته‌ای
www.hamandishi.ir/news/346147/
Translate this page
2 days ago - به هر جهت، انتظار سران ارشد تیم هسته‌ای درباره جاسوس نفوذی درون تیم به واقعیت پیوست و ... سکوت معنادار دولت در قبال دستگیری عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به اتهام جاسوسی ... توضیحات وزیر ارشاد درباره واگذاری ممیزی به ناشران.
شایعه بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای | فایندز
www.finds.ir/iran-news/...nuclear/...nuclear...in.../767...
Translate this page
6 days ago - ... ایران، خواستار توضیح "مراجع پاسخگو" در مورد بازداشت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای شد. ... وی گفته است که تشخیص اینکه جاسوسی عضو تیم مذاکره کننده ... دولت با انتشار اخباری از دستگیری یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای، از او با ... در این گزارش‌ها، جزئیاتی در باره نحوه کار، مطالبی که این شخص در ...
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
Translate this page
سندی درباره واگذاری املاک شهرداری به افراد ویژه وجود ندارد ... عضو شورای شهر تهران در واکنش به اخبار منتشرشده در خصوص املاک نجومی گفت: شکایت ... سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و ... می‌کنم که در صدر جدول آسیا بوده‌اید و توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید.
رشد اقتصادی در برنامه ششم ۸ درصد پیش‌بینی شده/ اطلاعات دقیقی از ...
peykedaneshjoo.ir/.../رشد-اقتصادی-برنامه-ششم-۸-در...
Translate this page
1 day ago - ... ششم ۸ درصد پیش‌بینی شده/ اطلاعات دقیقی از قضیه بازداشت عضو تیم هسته‌ای ندارم ... سخنگوی دولت در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم چنین رشد ۸ درصد را در .... نوبخت درباره افزایش صادرات فرش ایران به بازارهای جهانی توضیح داد: ...
ادامه تائید و تکذیب ها درباره وجود جاسوس در تیم هسته ای ... - خبریست
www.khabarist.com/e/3338372
Translate this page
6 days ago - در آخرین اظهار نظر عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: من در این رابطه تنها ... یا نشده من فکر می‌کنم قوه قضاییه و نهادهای دخیل در این موضوع باید توضیح دهند. ... شد که فرد دو تابعیتی بازداشت شده، علاوه بر فعالیت های اقتصادی دولتی و ...
واقعیت مجازی را با این دستکش ها حس کنید! - تیترنو
www.titreno.com/.../واقعیت-مجازی-را-با-این-دستکش-...
Translate this page
1 day ago - از قیمت و زمان عرضه آن اطلاعاتی منتشر نشده است. ... برترین ها توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای سخنگوی دولت در مورد حواشی اخیر تیم ...
«مسئول امور بانکی تیم مذاکره‌کننده برجام به اتهام جاسوسی بازداشت شد»
https://www.radiozamaneh.com/295424
Translate this page
Aug 23, 2016 - کتاب زمانه · درباره ما ... رسانه‌های مخالف دولت گفته‌اند عبدالرسول دری اصفهانی، مسئول امور بانکی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱، به اتهام جاسوسی بازداشت شده است. ... دستگیری یک عضو تیم مذاکره‌کننده ایران را بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت ... جعفری دولت آبادی توضیح داده بود که این متهم «در حوزه اقتصادی و ...
سایت خبری تیک | tik.ir
tik.ir/
Translate this page
توضیحات بعیدی نژاد درباره فرد بازداشت شده در تیم مذاکره کننده/ جاسوس خواندن دری ... برخی وزرا و مسئولان دولتی در طول این مدت که بر سر کار بودند،نامهربانی ها .... یک عضو شورای شهر معتقد است که هیچ زمین و یا ملکی را از سوی شهرداری تهران در زمان ...
ثروت واقعي "بابک زنجاني" - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر است/ با شیطان ... به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم عضو این حزب بوده ‌است. ... را بی‌مورد و برآمده از "یک حس غیرقابل‌ توضیح وسواسی و آخرالزمانی" دانسته است و ...... به تیم مذاکره‌کننده درباره اقدامات آنها در مذاکرات همواره با واکنش‌های تند مواجه شده است.
تایید بازداشت یک عضو تیم هسته‌ای » 19دی آنلاین
www.19dey.com/.../133530-تایید_بازداشت_یک_عض...
Translate this page
فرارو- سخنگوی قوه قضائیه شایعات مربوط به دستگیری یک عضو تیم هسته‌ای را .... است، دادستان در رابطه با آن نمی‌تواند وارد شود و من نیز اطلاعی درباره شکایت دولت در ...
Searches related to توضیح دولت درباره بازداشت عضو تیم هسته‌ای

تیک

خرداد

انصاف نیوز

روز نو

نامه نیوز

پویش

بهار

نواندیش
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 218
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,237
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,684
  • بازدید ماه : 13,684
  • بازدید سال : 391,295
  • بازدید کلی : 4,171,073