loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 195 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد.


جشن جام جهانی را پیش رو داریم


به خبرنگاران خوشامد می گویم. جشن جام جهانی را پیش رو داریم. فردا برای ایران آغاز راه خواهد بود. مطمئنا مسیر دشواری برای تک تک تیم های حاضر در گروه خواهد بود. بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت.امیدوار هستیم در مسیر پیش رو یکی از جایگاه های تیم های صعود کننده را مال خود کنیم. هدفمان این است که در جام جهانی حضور داشته باشیم.

قطر هم یکی از کاندیداهای جدی صعود به جام جهانی است. کارهای خوب و سرمایه گذاری های خوبی قطر انجام داده تا به جام جهانی برسد. بازی سختی را مقابل قطر داریم. آماده سازی خوبی توسط قطری ها صورت گرفته و بازیکنان خوبی دارد اما امیدوارم استادیوم آزادی فردا پر از هوادار باشد و بتوانیم موفق باشیم.

 

وظیفه من نیست گمراهان را روشن کنم


باید مطلبی را شفاف بازگو کنم. صحبت هایی که من چند روز گذشته انجام دادم، ربطی به حرفهای الان ندارد. اگر شخصی توانایی گوش دادن به مسائل را خوب ندارد، من سرمربی ایران هستم و وظیفه من نیست گمراهان را روشن کنم. باید درباره بازی صحبت کنیم و مهم ترین مساله است. هیچ تیمی در جهان قبل از شروع بازی نمی تواند خودش را برنده بازی بداند. کارهای گذشته به الان ربطی ندارد. کاری که امروز و فردا انجام می دهیم، ارزش ما را تعیین می کند.

 

استخدام دورگه ها در قطر به ما ربطی ندارد


در درجه دوم، با کمال احترام به مصاف قطر می رویم. آماده سازی خوبی داشتند و مدتها است خودشان را آماده می کنند. سیاست های خاصی را برای بازیکنان شان در نظر گرفتند که به خودشان مربوط است و به ما ربطی ندارد. کار ما این است که برای توسعه فوتبال ایران تلاش کنیم و کارهایی که حریف ایران انجام می دهد به ما ربطی ندارد.

 

 

به قطر احترام می‌گذارم


قطر آماده سازی خوبی داشته و کادر مربیگری و بازیکنان خوبی دارد. احترام زیادی برای قطر قائل هستیم. کار ما این است که فردا درون زمین به خوبی بجنگیم تا به اهدافمان برسیم.مقابل تیمی بازی می کنیم که دقیقا مثل ما سعی می کند به جام جهانی روسیه برسد. این تیم توانسته جام جهانی 2022 را به آسیا بیاورد و باید از زحمات آنها قدردانی کنیم و به دستاورد آنها احترام بگذاریم. نه تنها باید احترام بگذاریم که باید زحمات آنها را ارج بنهیم.

 

به خاطر انتخاب بازیکن سردرد گرفتم


همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. آماده و پر از انگیزه و اشتیاق هستند. من دیشب سردرد بدی داشتم چراکه انتخاب بازیکن دشوار است. 25 بازیکن آماده دارم که می خواهند فردا بازی کنند. من به همین خاطر دارو مصرف کردم تا سردردم برای انتخاب بازیکنان خوب شود.

 

اعلام ترکیب قطر


بازیکنان من، مردان فوتبال ایران ثابت کرده اند با انگیزه لازم و نگرش مناسب وقتی به زمین می روند، می توانند عشق و تعهد واقعی شان را نشان دهند. فردا نیز این عشق را نشان خواهند داد. بازیکنان تیم ایران را نمی توانم بگویم چون چند تن از دوستان قطری هم حضور دارند. اما من ترکیب قطر را اعلام می کنم.

کی روش در این لحظه ترکیب 11 نفره قطر در بازی فردا را اعلام کرد!

 

بازی زیبایی شاهد خواهیم بود


فردا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. فکر می کنم با حضور هواداران  بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما آنالیز خوبی از قطر داریم و می توانیم روز خوبی را سپری کنیم.

 

بازی با قطر 15 دقیقه اول مسابقه ما است


هیچ شکی نیست که نقاط قوت خود را داریم. باید در نظر داشته باشیم که بازی با قطر فقط قسمتی از بازی های ما در مسیر صعود به جام جهانی است. ما با چین و کره، ازبکستان و سوریه هم بازی داریم. بازی با قطر را به 15 دقیقه اول مسابقه صعود به جام جهانی تشبیه می کنم.


با تغییرات زیاد هم مشکلی پیدا نمی‌کنیم


ما بعد از 15 سال راهکارهای زیادی را برای پست های مختلف زمین داریم. می توانیم بازیکنان خود را تعییر دهیم و موفقیت خود را حفظ کنیم. می توانیم امروز بازی کنیم و یک بازی نیز در 4، 5 روز آینده با تغییراتی که در نفرات ایجاد می شود انجام دهیم.

 


Google
About 472,000 results (0.60 seconds)
Search Results
برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
12 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم/ بازی با قطر ... کی‌روش تاکید کرد: قطر هم یکی از کاندیداهای جدی صعود به جام جهانی است.
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../کی‌روش-برای-انتخاب-ترکیب-...
Translate this page
22 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم، دارو مصرف کردم! - ایانا
www.iana.ir/.../کی‌روش-برای-انتخاب-ترکیب-تیم-دار...
Translate this page
19 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام جهانی ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../کی‌روش-برای-انتخاب-ترکی...
Translate this page
22 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شب گذشته برای انتخاب ترکیب تیم ملی مقابل قطر دارو مصرف کردم.
کی‌روش: انتخاب ترکیب اصلی باعث شد سردرد بگیرم و دارو مصرف کنم ...
www.mizanonline.ir/fa/news/215806/
Translate this page
کی‌روش: انتخاب ترکیب اصلی باعث شد سردرد بگیرم و دارو مصرف کنم/ بازی با ... بزرگی بگیرم و حتی برای کاهش سردردم دارو مصرف کردم چون انتخاب بازیکنان از 25 ...
کی روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم! - آکا
www.akairan.com/.../news2016831143550918.html
Translate this page
20 hours ago - من دیشب سردرد بدی داشتم چراکه انتخاب بازیکن دشوار است. 25 بازیکن آماده دارم که می خواهند فردا بازی کنند. من به همین خاطر دارو مصرف کردم تا سردردم ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/.../کی+روش+برای+انتخاب+ترکی...
Translate this page
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شب گذشته برای انتخاب ترکیب تیم ملی مقابل قطر دارو مصرف کردم. به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی ...
آوای تبریز - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
avayetabriz.ir/.../کی‌روش-برای-انتخاب-ترکیب-دارو-م...
Translate this page
21 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. آوای تبریز : 01139188.jpg. آوای تبریزنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی ...
فوتبالی‌ترین | کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم ...
footballitarin.com/link_page.php?id=319441
Translate this page
21 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای انتخاب ترکیب تیم ملی مقابل قطر دیشب دارو مصرف کردم.
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
sport.shafaqna.com/FA/0268379
Translate this page
20 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم.
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - پایگاه اطلاع رسانی و ...
shahryarnews.net/.../کی-روش-برای-انتخاب-ترکیب-دا...
Translate this page
21 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. 01139188.jpg. شهریارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
www.chaatiraan.ir/نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-کی‌...
Translate this page
21 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - چت روم فارسی - چت ایران ...
برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - اهواز نوین
https://ahvaznovin.ir/.../برای-انتخاب-ترکیب-تیم-مل...
Translate this page
14 hours ago - به گزارش اهواز نوین؛ کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: به دوستانه رسانه خوش‌آمد ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - بلاغ - بتانیوز
betanews.ir › عمومی › بلاغ
Translate this page
14 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم به گزارش بلاغ کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم/ بازی با قطر ...
www.hormozban.ir › اخبار › اخبار ایران و جهان
Translate this page
17 hours ago - به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: به دوستانه رسانه ...
ایران ویج کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
www.iranvij.ir › آخرین خبر
Translate this page
21 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم. ۰۱۱۳۹۱۸۷.
جی نیوز - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
jnews.jamaran.ir/news/id/1079691
Translate this page
11 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. گردآوری جی نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › ورزش ۳
Translate this page
22 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام جهانی ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
khabar5.com/News/1199611/b
Translate this page
20 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - سرویس خبری
servicekhabari.com/103913
Translate this page
19 hours ago - به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام جهانی ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
harlahze.com/.../نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-کی‌رو...
Translate this page
yë Š îÝ¾× ø;ãúü ÔZ×Ý• 9a†X>0 q»Sw N§) cVGŽ]4ì?/9Ë3¹›ŒÈ˜[íÚ Zß~è›H‚+¢¾hõ . þ=ûö‡_¾ýï û¶¿ ´Õ?œ ý þ~ û—oE ûh³¿Û Ñßîï ø± âÏ=x ‹£ þ+ø±.ÞþMöŽ6Äô´ ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - خانه
khazesh.ir/.../%3E+ برای+انتخاب+ترکیب+تیم+ملی+...
Translate this page
18 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم :: ورزش 3 · کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم :: ورزش 3. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم / سرمربی تیم ملی فوتبال ...
wwwkhabar.ir/8593645
Translate this page
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
کلاکت | کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
kelaket.com/.../کی-روش-برای-انتخاب-ترکیب-دارو-م...
Translate this page
16 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صعود به جام جهانی داریم. کی‌روش: برای ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم | پایگاه ورزشی ساج اسپرت
sajsport.com › اخبار كوتاه
Translate this page
بالوتلی به نیس پیوست · هارت،سنگر بان جدید تورینو · گریزمان: انتخاب رونالدو ... مصطفی به زودی مشخص خواهد شد · کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
dailykhabariran.ir/news/157518
Translate this page
21 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم ... شما هم می‌توانید انتخاب کنید:/ گمانه‌زنی درباره ترکیب اصلی تیم ملی.
انجمن راسخون - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
rasekhoon.net › انجمن ها › ورزش › فوتبال ملی
Translate this page
1 day ago - 1 post - ‎1 author
من به همین خاطر دارو مصرف کردم تا سردردم برای انتخاب بازیکنان خوب شود. ... کی روش در این لحظه ترکیب 11 نفره قطر در بازی فردا را اعلام کرد!
کی روش: از فردا جشن ایران آغاز می شود/دارو مصرف کردم تا بتوانم ... - دمادم
damadam.ir › اخبار › ساعت ۲۴ › ورزشی
Translate this page
20 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شب گذشته برای انتخاب ترکیب تیم ملی مقابل قطر دارو مصرف کردم. کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - خبر 24
www.khabar-24.com/.../کی+روش+برای+انتخاب+ترک...
Translate this page
به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ا.
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
www.pendarcheat.ir/نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-ک...
Translate this page
19 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. بازدید .... قوانین مهم در تشویق کردن کودکان که هر پدر و مادری باید بداند!
کی روش برای انتخاب این بازیکنان دارو مصرف کرد! - خانه
toyana.ir/.../کی+روش+برای+انتخاب+این+بازیکنان+دا...
Translate this page
بلاغ مازندران - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف … من به همین خاطر دارو مصرف کردم تا سردردم برای انتخاب بازیکنان ... کی روش در این لحظه ترکیب .
کی‌روش: نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم /برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
khabarpu.com/k.php?u...2b7Yp9uM2KrYrtiq
Translate this page
19 hours ago - سرویس ورزشی پایتخت؛ کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
kamandnews.ir › اخبار ورزشی
Translate this page
20 hours ago - به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام جهانی ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - یوشیتا
youshita.org/?p=5587
Translate this page
17 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
کی روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - شهر آورد
www.shahravard.com › فوتبال داخلی
Translate this page
19 hours ago - خانه فوتبال داخلی کی روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازوکیل ملت ، کارلوس کی روش در نشست خبری ...
برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم - دیمه نیوز
dimehnews.ir/.../انتخاب-ترکیب-تیم-ملی-دارو-مصرف...
Translate this page
15 hours ago - به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز؛ کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: به دوستانه رسانه ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
irscc.ir/127710/نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-کی‌روش/
Translate this page
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ۰. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - ورزش 120
varzesh120.com/.../نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-ک...
Translate this page
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد ... اینجا را کلیک کنید. ارسال نظر پاک کردن !
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم، دارو مصرف کردم!
keshavarzejavan.ir/.../کی‌روش-برای-انتخاب-ترکیب-...
Translate this page
×. آمار · ورود به مجله اینترنتی کشاورز جوان.
وان نیوز | کی‌ روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم؛ بازی ...
onenews.ir/.../کی-روش-برای-انتخاب-ترکیب-تیم-مل...
Translate this page
کی‌ روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم؛ بازی با قطر پایان دنیا نیست.
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
21 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. nexttech 5 ساعت قبل Beauty, Business, Fashion, Hair, Health ...
کی روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1056579.aspx
Translate this page
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم. - به گزارش بلاغ"، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
www.linkjoo.ir/?page=matn&code...
Translate this page
21 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد. جشن جام جهانی ...
کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم - خبر زنده
khabarzende.ir/.../-کی‌روش-برای-انتخاب-ترکیب-دارو...
Translate this page
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف ...
kafeghalam.ir/?p=195845
Translate this page
سرمربی تیم ملی فوتبال ایرا.
کی روش: برای انتخاب ترکیب سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم/ قطر جام ...
khabar.parsijoo.ir/.../کی-روش...انتخاب-ترکیب...دارو...
Translate this page
کی روش: برای انتخاب ترکیب سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم/ قطر جام جهانی را به ... کی روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم؛ بازی با قطر پایان دنیا ...
مجله اینترنتی: کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم ...
eqms.ir › خانه › مهمترین خبرهای اجتماعی
Translate this page
12 hours ago - کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم/ بازی با قطر پایان دنیا نیست. وظیفه ندارم مسائلی که دیگران را گمراه می‌کند توضیح دهم.
کی روش: برای انتخاب ترکیب سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم/ قطر جام ...
https://buzdid.ir/.../کی-روش...انتخاب-ترکیب...دارو.../-...
Translate this page
19 hours ago - کی روش: برای انتخاب ترکیب سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم/ قطر جام جهانی ... کی روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم/ بازی با قطر ...
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم- کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
www.wikipg.com/.../نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم--...
Translate this page
21 hours ago - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.
نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم
chat-kerman.ir/نمی‌توانم-گمراهان-را-روشن-کنم-کی‌روش/
Translate this page
19 hours ago - نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو مصرف کردم. نوشته نمی‌توانم گمراهان را روشن کنم/ کی‌روش: برای انتخاب ترکیب دارو ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,125
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,572
  • بازدید ماه : 14,572
  • بازدید سال : 392,183
  • بازدید کلی : 4,171,961