loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 172 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید

 

فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می توانند با حضور در لیگ های اروپایی تبدیل به ستاره های اول قاره آسیا شوند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، شروع لیگ 2016/17 در لیگ های معتبر اروپایی برای فوتبال ایران متفاوت از سالهای گذشته بود. حضور سه نماینده فوتبال ایران در بالاترین سطح مسابقات اروپایی یعنی لیگ قهرمانان در کنار درخشش فوق العاده جهانبخش حالا در سطح اول فوتبال هلند، باعث شده تا در فاصله کمتر از دو سال مانده به شروع جام جهانی 2018، دوباره بحث لژیونر شدن بازیکنان ایرانی و درخشش آنها مانند سالهای پس از جام جهانی 98 فرانسه بر سر زبان ها بیفتد. با بررسی وضعیت بازیکنانی که بیشترین شانس را برای حضور در لیگ های اروپایی دارند، با ورزش سه همراه باشید:

 

 

علیرضا بیرانوند

 


دروازه بان 23 ساله اما با تجربه پرسپولیس در لیگ شانزدهم که برای فراموشی کابوس مشکلات دروازه سرخ پوشان به جمع شاگردان برانکو اضافه شده است. بیرانوند در آستانه شروع دیدارهای تیم ملی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اولیه تیم کی روش دارد و با نمایش هایی که در سال های گذشته دارد با توجه به فیزیک مناسب و تجربه بالایی که دارد، شانس زیادی برای حضور در لیگ های اروپایی دارد.

 

مهدی ترابی

 


هافبک مهاجم 21 ساله سایپا با تجربه دو سال حضور در لیگ برتر با پیراهن نارنجی پوشان، قطعا با ادامه این مسیر می تواند حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا را تجربه کند. ترابی که از بازیکنان حاضر در اردوهای تیم ملی نیز به شمار می رود، سرعت و دریبلینگ بالایی دارد و در مصاف های یک در مقابل یک کمتر مدافعی توان ایستادگی برابر او را دارد. ترابی می تواند با درخشش در مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی، از روسیه 2018 به سوی بهترین تیم های انتقال یابد.

 

علی علیپور

 


جوان اول پرسپولیس که روزگاری در تمرینات استقلال به دنبال تحقق بلند پروازی های خود می گشت، حالا یکی از ستون های برانکو است. علیپور آهسته آهسته خود را به ترکیب تیم برانکو رسانده و با نزدیک به 3 سال تجربه حضور در لیگ برتر و تنها 20 سال سن شانس زیادی برای لژیونر شدن دارد. علیپور البته در تیم ملی راه دشواری برای عبور از ترافیک سنگین مهاجم های لژیونر دارد ولی قطعا در میان تیم های اروپایی، قطعا هستند تیم هایی که به جوان فوق العاده ای مانند علیپور نیاز دارند.

 

مهرداد محمدی

 


یکی از آن جوانهایی که هنوز می گوید فوتبال را از زمین خاکی های پایین شهر تهران آغاز کرده است. مهرداد دیر به فوتبال ایران معرفی شد اما حالا یکی از مهره های ثابت سپاهان است و مطمئنا با توجه به سرعت بالایی که دارد قطعا می تواند به مانند برادر دوقلوی خود که در لیگ اول روسیه توپ می زند، راهی اروپا شود.

 

محمد انصاری

 


مدافع جوانی که دیر به سطح اول فوتبال ایران رسید اما در دو سال گذشته آنقدر خوب بوده که حتی برای خود در تفکرات کی روش نیز جایگاهی دست و پا کرده است. انصاری در برهوت مدافعان چپ پای فوتبال ایران و یک نعمت است که مطمئنا پس از خداحافظی بازیکنانی مانند حسینی و منتظری از ستون های تیم ملی در سالهای آینده خواهد بود. انصاری 24 ساله با توجه به دو پسته بودن و پای تخصصی خود، یک گزینه مناسب برای انتقال به فوتبال اول دنیا است.


سروش رفیعی

 


سروش رفیعی شاید در این لیست اولین گزینه برای حضور در اروپا باشد و در کمتر از چند ماه آینده در مسیری که جهانبخش و آزمون و عزت اللهی و غیره قرار دارند، حرکت کند و صد البته اگر مشکلات عجیب مسیر فوتبال او نبود، سروش قطعا الان یکی از جذاب های فوتبال ما در اروپا بود. رفیعی 26 ساله استعدادی منحصر به فرد است که قطعا به زودی در ترکیب اصلی تیم ملی نیز خواهد درخشید تا ما را از دیدن یک فانتزیست در فوتبال ایران پس از سالها سیراب کند.

 

احسان پهلوان

 


هافبک 23 ساله ذوب آهن که خوب دریبل می زند، جذاب فوتبال بازی می کند و از آن جمله بازیکنهایی است که می تواند سکوها را عاشق خود کند. پهلوان در دو فصل گذشته با یحیی گل محمدی در ذوب آهن درخشش قابل قبولی داشته و قطعا با توجه به شرایط مناسب سنی که دارد، می تواند خیلی سریعتر از چیزی که انتظار می رود، از لژیونرهای فوتبال ما باشد.

 

رضا شکاری

 


جوان 18 ساله ای که فصل گذشته با گلزنی به پرسپولیس در جام حذفی برای خود نامی دست و پا کرد. از لستر سیتی و چند تیم دیگر دعوت نامه داشت و حالا آهسته آهسته در ذوب آهن خود را به فوتبال ایران و دنیا معرفی خواهد کرد. شکاری جز استعدادهای فوتبال دنیا به شمار می رود که با تکیه بر خصوصیات یحیی گل محمدی بستر مناسبی برای پیشرفت دارد.

 

ارسلان مطهری

 


مهاجم خوش نقش نفت تهران که با قدرت پا به توپ، سر زنی، دریبلینگ و بسیاری از مهارت های دیگر می تواند مسیر خود برای حضور در فوتبال دنیا را هموار کند. مطهی 23 ساله که در تیم ملی امید نیز نمایش های خوبی داشت، فرصت المپیک را مانند بسیاری دیگر از هم سن و سالهای خود از دست داد اما این شانس را دارد تا با ملی پوش شدن، یکی از لژیونرهای فوتبال ایران باشد.


سعید آقایی

 


حضور سعید آقایی در سطح اول فوتبال دنیا دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز نه. مدافع چپ 20 ساله ای که نزدیک به سه سال تجربه حضور در لیگ برتر دارد و حالا کی روش در حضور حاج صفی و محمدی او را در لیست خود نگه می دارد. از تعریف و تمجید های تمام سرمربیانی که سابقه همکاری با آقایی را دارند که بگذریم، سعید با توجه به همه ویژگی های خود قطعا می تواند نامی بزرگ در فوتبال آسیا باشد و پیراهن تیم های بزرگی را بر تن کند.

 

دانیال ماهینی

 


مدافع راستی که عبدالله ویسی به فوتبال ایران هدیه کرد. ماهینی 22 ساله با استقلال خوزستان طعم بزرگی و قهرمانی را چشیده و برای درخشیدن به دنبال اهداف بزرگتری است. شاید اگر رضاییان آماده و غفوری در تیم ملی نبودند، او نیز اکنون خود را برای حضور در دیدار با قطر آماده می کرد. ماهینی نیز از آن دست فوتبالیست هایی است که به او برای درخشیدن در فوتبال آنور آبها امیدواریم.


امید نورافکن

 


فوتبال را قدم به قدمآموخته و در 18 سالگی پیراهن استقلال را در لیگ برتر بارها بر تن کرده است. نورافکن عضو تیم ملی جوانان است و با پای چپ توانایی که دارد، می تواند در مسیر موفقیت گام بردارد. نورافکن ای فرصت را دارد تا در بازی های آسیایی با صعود به جام جهانی برای حضور در فوتبال روز دنیا میان بر بزند و زودتر از آن چیزی که امیدواریم، خود را چهره ای بین المللی کند.

 

روزبه چشمی

 


پس از دو فصل درخشان در صبا قم، ستاره اول استقلال مظلومی بود تا آن مصدومیت لعنتی به سراغش آمد. روزبه چشمی فوتبال متفاوتی در پست هافبک دفاعی بازی می کند، مانند آنچه یایا توره و بوسکتس در فوتبال روز دنیا ارائه می دهند. چشمی به زودی به استقلال منصوریان اضافه خواهد شد و قطعا می تواند بسیاری از مشکلات این تیم در خط میانی را برطرف کند. روزبه جوان و 24 ساله البته آنطور که فصل گذشته مدعی شده بود، عجله ای برای حضور در فوتبال اروپا ندارد و با توجه به پستی که در آن تخصص دارد، می تواند در صورت حضور به موقع در لیگ های اروپایی، مانند نکونام تا سالها طعم لژیونر شدن را بچشد.

 

 


Google
About 390,000 results (0.80 seconds)
Search Results
11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../11-2-لژیونر-آینده-فوتبال-ای...
Translate this page
2 days ago - به گزارش "ورزش سه"، شروع لیگ 2016/17 در لیگ های معتبر اروپایی برای فوتبال ایران متفاوت از سالهای گذشته بود. حضور سه نماینده فوتبال ایران ...
11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید - گام نیوز
gamnews.ir/module/news/40739/
Translate this page
1 day ago - فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می توانند با حضور در لیگ های اروپایی تبدیل به ستاره های اول قاره آسیا شوند.
11+2 لژيونر آينده فوتبال ايران را بشناسيد
cakebastani.rozblog.com/post/235/ads
Translate this page
1 day ago - 11+2 لژيونر آينده فوتبال ايران را بشناسيد 1 . خبرگزاری آریا - در آستانه پايان فصل نقل و انتقالات…
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
sport.shafaqna.com/FA/0267656
Translate this page
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
www.shahrekhabar.com/sport/147256086089231
Translate this page
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.
11+2 لژيونر آينده فوتبال ايران را بشناسيد - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1373494
Translate this page
ورزش 3/ فوتبال ايران پس از سالها حالا دوباره ستاره هاي جذابي در اختيار دارد که مي توانند با حضور.
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
dailykhabariran.ir/news/157001
Translate this page
2 days ago - ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که ...
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی- 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
www.wikipg.com/.../در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انت...
Translate this page
2 days ago - فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می ... نقل و انتقالات اروپایی- 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
wwwkhabar.ir/8564038
Translate this page
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ورزش 3: در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید · منبع این خبر، وبسایت ...
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 ... - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انتقالات-ار...
Translate this page
2 days ago - ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ ۱۱+۲ لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که ...
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
khabarche.ir/.../در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انتقالا...
Translate this page
1 day ago - فوتبال ستاره آسیا بعد از ظهر سه شنبه نهم شهریور ماه 1395 خبر در ... پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 ... - تکتولوژی برتر
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
2 days ago - خانه / Fashion / Beauty / در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ ۱۱+۲ لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید ...
خبر گزاری ایرسا » در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 ...
www.irsanews.com/33972
Translate this page
2 days ago - ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ ۱۱+۲ لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید ... پنجمین قهرمان ایران در آسیا؛/ والیبال، پیش پرده جدال ایران و قطر در ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : فصل آینده
vista.ir/tag/فصل%20آینده
Translate this page
06/09 -بارتومئو فاش کرد: بارسلونا از بودجه فصل آینده خود استفاده کرده است / ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید / ورزش سه ...
فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می ...
www.linkjoo.ir/?page=matn&code...
Translate this page
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید ** فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می ...
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 ... - اخبار|خبر ورزشی
themestudio.ir/در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انتقالات...
Translate this page
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ ۱۱+۲ لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. Posted on شهریور ۹, ۱۳۹۵ / Posted by farjad. فوتبال ایران پس از سالها حالا ...
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
chat.webl0g.ir/.../در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انتقال...
Translate this page
2 days ago - فوتبال ایران پس از سالها حا. ... چت ، چت روم ، چت فارسی ، چت ایرانی ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
[PDF]قطری ها:بازی با ایران سخت است
archive.asremardom.ir/1395/06/10/15.pdf
Translate this page
1 day ago - ورزش فارس آینده روشنی در کشور دارد ... فارس صورت گرفته از این رو آینده روشنی برای ورزش این . .... 2+11 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
دانلود خلاصه بازی ایران قطر | پنجشنبه 11 شهریور 95 | مقدماتی جام جهانی ...
kaber.ir/?p=79073
Translate this page
21 hours ago - 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید … پنجشنبه 11 شهریور 1395. شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 8/25/15 ...
لژیونرهای ایران را در لیگ های خارجی بیشتر بشناسید - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sport/1230596445078765907
Translate this page
Oct 13, 2013 - باانگیزه های تیم ملی فوتبال در آزمونی تازه ... ایسنا در گزارشی به بررسی وضعیت لژیونر‌های ایرانی در اروپا که به اردوی تیم ملی دعوت شدند می‌پردازد. ... گل ملی : 2 گل ... مسئولان باشگاه هلندی نیز روی این بازیکن در آینده حساب ویژه ای باز کردند و معتقدند او می‌تواند به بازیکن بزرگی ... دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 11:36.
ورزشان - جامع ترین مرجع اینترنتی اماکن ورزشی :: Varzeshan.com
www.varzeshan.com/
Translate this page
11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. فوتبال ایران پس از ... تیم ملی ایران در حالی اولین بازی خود را برگزار می کند که عنوان یکی از پرستاره تر. ادامه مطلب .
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ...
mihanbaran.com/در-آستانه-پایان-فصل-نقل-و-انتقال...
Translate this page
در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. 30 آگوست 2016 توسط. فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های ...
سایت ورزش3,www.varzesh3.com,ورزش۳,ورزش سه,ورزش 3
lavdan.ir/p/sport/www.varzesh3.com-ورزش3.php
Translate this page
تیم ملی فوتبال ایران در حالی پنجشنبه‌شب مقابل قطر قرار خواهد گرفت که تقابل با این تیم .... ﺳﻪشنبه 11 آبان 1395 .... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
خبرگزاری آریا - تصاوير ماندگار ايران و قطر
www.aryanews.com/.../تصاوير-ماندگار-ايران-و-قطر
Translate this page
2 days ago - سردار فوتبال ایران با چرخشی منحصر به فرد دروازه قطر را باز کرد تا صعود تیم ملی به دور دوم جام ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
فوتبال اسیا| موتور جستجوی یوز
www.yooz.ir/news/search/?q=فوتبال%20اسیا
Translate this page
1 day ago - فوتبال ایران پس از سالها حالا دوباره ستاره های جذابی در اختیار دارد که می توانند با حضور در لیگ های ... 11+2 لژیونر اینده فوتبال ایران را بشناسید.
تقدیر تراکتورسازی از پهلوان ایران : تبریز فوتبال نیوز
www.tfnews.ir/post.php?id=57714&title...ایران
Translate this page
Jul 24, 2016 - چهارشنبه 10 شهریور00:11. صفحه اصلی ... باشگاه تراکتورسازی از پهلوان ایران تقدیر به عمل آورد. .... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
ستاره‌های آینده فوتبال ایران را بشناسید+تصاویر - ساعت24
www.saat24.com/.../ستاره-های-آینده-فوتبال-ایران-را-...
Translate this page
Jun 27, 2016 - ستاره‌های آینده فوتبال ایران را بشناسید+تصاویر ... از بین 23 بازیکن دعوت شده 11 بازیکن فصل پیش در لیست تیم های حاضر در ... های خارجی داشت چیزی تا لژیونر شدنش نمانده بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا شکاری با لباس تیم ذوب آهن در 11 دیدار به میدان برود. ... تشریح جزئیات قتل 2 کودک توسط عمویشان ...
تصاویر ماندگار ایران و قطر - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
2 days ago - سردار فوتبال ایران با چرخشی منحصر به فرد دروازه قطر را باز کرد تا صعود تیم ملی به دور دوم جام ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
نصرتی: گسترش فولاد مرا نخواست - تراختورلینک
traxturlink.ir/نصرتی-گسترش-فولاد-مرا-نخواست-2/
Translate this page
1 day ago - ... لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و انشاءالله از یکی دو هفته آینده می توانم به میدان بروم. .... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
پایگاه خبری شهرما - اخبار ورزشی، سیاسی، اجتماعی، استخدام و تخفیفات
www.shahrema.ir/
Translate this page
چرا بانک های خارجی بدون ضمانت آمریکا در ایران سرمایه گذاری نمی کنند؟ 2016-08-30 20:59 ..... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. 2016-08-30 17:19 · 11+2 ...
عبداله نژاد: آینده سازان فوتبال ایران در خطر هستند - خبر 24
www.khabar-24.com/.../عبداله+نژاد+آینده+سازان+فوت...
Translate this page
عبداله نژاد: آینده سازان فوتبال ایران در خطر هستند ... فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید · گزارش:/ تغییر ساعت برگزاری بازی ...
علی ترابی - جستجو - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/search?q=علی+ترابی
Translate this page
22 hours ago - ایران؛ مملکت جشنواره‌زده/استادان ذی‌صلاح شهرستان‌ها کمیابند امروز ۱۲:۱۶ [ایلنا] .... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید دیروز ۱۸:۵۸ [هدانا].
گمانه زنی درباره ترکیب حریف ایران/ با بهترین قطر تاریخ روبه رو می ...
sunanews.ir/?p=96198
Translate this page
2 days ago - به نظر می رسد تیم ملی قطر با ترکیب 4-2-3-1 در این بازی به میدان برود، دیداری که احتمالا یک ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
وان نیوز | ملی پوشان اسپانیا و سورپرایز کردن آلکاسر(عکس)
onenews.ir/.../ملی-پوشان-اسپانیا-و-سورپرایز-کردن-آ...
Translate this page
11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید · لحظه به لحظه با ... خوشحالی‌های بعدگل عجیب و جالب در فوتبال ... تمرینات آماده سازی تیم وزنه‌برداری پارالمپیک ایران.
تلخ‌ترین شکست ایران مقابل قطر(عکس) - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › ورزش ۳
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، شبی که یک برد می‌توانست ایران را پس از 20 سال راهی جام جهانی کند، شکستی .... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
کرملین: پوتین قصد سفر به ترکیه را ندارد - دنیای خبر
donyaekhabar.com/.../کرملین+پوتین+قصد+سفر+...
Translate this page
سخنگوی کرملین اظهار کرد، رئیس جمهور روسیه قصد سفر به ترکیه در آینده نزدیک .... پایان فصل نقل و انتقالات اروپایی/ 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید ...
ستاره‌های آینده فوتبال ایران را بشناسید تصاویر | News File
newsfile.ir/.../ستاره‌های+آینده+فوتبال+ایران+را+بشنا...
Translate this page
ستاره‌های آینده فوتبال ایران را بشناسید تصاویر ... از بین 23 بازیکن دعوت شده 11 بازیکن فصل پیش در لیست تیم های حاضر در لیگ برتر قرار ... که از تیم های خارجی داشت چیزی تا لژیونر شدنش نمانده بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا شکاری ... بعلاوه یک - 2 ساعت پیش; 12 سرلشکر 2 ستاره ایران را بشناسید تصاویر از جمع ١٢ ...
وضعيت دورگه ها و لژيونرهاي ايراني در فوتبال دنيا - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir/.../وضعيت-دورگه-ها-و-لژيونرهاي-ايران...
Translate this page
Rating: 84% - ‎5,770 reviews
Oct 13, 2013 - در گزارشي به بررسي وضعيت لژيونر‌هاي ايراني در اروپا که به اردوي تيم ملي ... او در اولين بازي خود براي ايران در بازي برابر قطر موفق شد 2 گل به ثمر برساند. ... ويژه اي باز کردند و معتقدند او مي‌تواند به بازيکن بزرگي در آينده تبديل شود. .... جلد ابرار ورزشی/پنجشنبه 11 شهریور 95 ... ده هتل برتر ایران را بشناسیم.
تیم ملی کامل شد/ تمرین اختصاصی برای 5 لژیونر تازه وارد
mcnews.ir/news/66487
Translate this page
چهارمین جلسه تیم ملی فوتبال ایران در پژوهشگاه نفت برگزار شد. \n به گزارش سایت قطره و به ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید. شمسایی: برای خواننده ...
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
Translate this page
زمان انتشار : 11 شهریور ,1395 ساعت : 01:07 کد خبر : 226082 پرینت" احترام به خاندان اهل ..... کار تهران, نیازمندی های تهران ، - ایران استخدام را بیشتر بشناسید سایت ایران استخدام در ... نه از پول خبری هست و نه امیدی به اینکه در روزهای آینده گرهی از مشکلات مالی تیم باز شود. .... خط حمله رویایی/ 2 پرسپولیسی و 3 لژیونر -- فرتاک ورزشی
مرآت خبر::ملی پوشان اسپانیا و سورپرایز کردن آلکاسر(عکس)
rss.meraatnews.com/.../ملی_پوشان_اسپانیا_و_سورپر...
Translate this page
2 days ago - 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید ... خوشحالی‌های بعدگل عجیب و جالب در فوتبال ... تمرینات آماده سازی تیم وزنه‌برداری پارالمپیک ایران.
آثار منتخب هنرمندان برای جشنواره «نقالان علوی» اعلام شد
postnegar.ir/.../آثار-منتخب-هنرمندان-برای-جشنواره-نقا...
Translate this page
2 days ago - 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید - فوتبال ایران پس از سالها ... لژیونرهای تیم ملی در لیگ‌های روسیه و هلند به تمرینات، تیم ایران برای .
جام نيوز - ورزشی
www.jamnews.ir/service/sport
Translate this page
گزارش تمرین تیم ملی / تمرکز کی‌روش روی ضربات ایستگاهی؛ لژیونرها جدا شدند. تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف با قطر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی عصر ..... مهدی ترابی(سایپا) • فرید بهزادی کریمی(سپاهان) • محمد قاضی(نفت تهران). 2 گل ... پنجشنبه 1395/06/11 ساعت: 21:00 ... فیلم/ مالک جدید المپیک مارسی را بشناسید.
چند خبر - رایگان شدن تماشای تیم ملی سوژه رسانه های قطری/ ترس از بازی ...
www.chandkhabar.com/News/Detail/341133
Translate this page
روزنامه الوطن با پرداختن به رسانه های ایران به موضوع مجانی بودن تماشای بازی رو پنجشنبه پرداخت و نوشت:« مسئولان ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان/ محسنی نژاد پنجم شد - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../کشتی-فرنگی-قهرمانی-جوانان...
Translate this page
1 day ago - مهدی محسنی نژاد نماینده وزن 50 کیلوگرم ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در ... 11+2 لژیونر آینده فوتبال ایران را بشناسید.
ستاره‌های آینده فوتبال ایران را بشناسید+تصاویر | دمادم
damadam.ir › اخبار › آفتاب › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Jul 10, 2016 - از بین 23 بازیکن دعوت شده 11 بازیکن فصل پیش در لیست تیم های ... ستاره های آینده فوتبال ایران را بشناسید+تصاویر ... یکی از پرحرف و حدیث ترین جوانان فوتبال ایران که عنوان می شد با توجه به پیشنهاداتی که از تیم های خارجی داشت چیزی تا لژیونر شدنش نمانده بود ... عکس: دسته‌گل 2 استقلالی برای قلعه نویی ...
پایگاه خبری الف
alef.ir/
Translate this page
بازداشت نایب رئیس یکی از انجمن های ورزشی ایران به اتهام سرقت از یک ... احمد توکلی: شورای نگهبان اصلاحیه بودجه ۹۵ را رد می‌کند/ بدهکار کردن دولت ایران به .... تیم ملی کامل شد/ تمرین اختصاصی برای ۵ لژیونر تازه وارد ... اولین موشک شلیک کن و فراموش کن را بهتر بشناسیم ... از آرنولد تا هیتلر؛ اسم‌های ماندگار ورزشگاه‌های فوتبال.
نسیم سحر وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/sartcom
تیم یوونتوس در هفته دوم سری آ با نتیجه 2 بر 1 برابر رم شکست خورد تا برای ..... در 11 بازی رسمی رئال با هدایت بنیتز رکوردی خوب از خط دفاع کهکشانی ها به جا مانده است. ... لیگ قهرمانان اروپا، ستاره های جدید فوتبال اروپا را بشناسید ' به صورت خودکار ...... سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران است که در ...
کاریکاتور و فوتبال و سرگرمی -
abiha12.blogfa.com/post/9
Translate this page
Oct 26, 2015 - کاریکاتور و فوتبال و سرگرمی - - سرگمی کودکانه - کاریکاتور و فوتبال و سرگرمی. ... بررسی بازی‌ های چهارده لژیونر فوتبال ایران از قطر تا انگلیس در هفته آینده. NBA را بهتر بشناسید 2 ساعت پیش با شروع لیگ حرفه ای بسکتبال ... 14 10 گسترش فولاد 8 14 10 سایپا 9 13 10 پدیده 10 13 10 ملوان 11 11 9 نفت ...
با سوادهای فوتبال ایران را بشناسید - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../با-سوادهای-فوتبال-ایران-را-بشنا...
Translate this page
2 دقیقه پیش ... با ارزش‌ترین تیم های فوتبال ایران را بشناسید. تیم‌های فوتبال ... 11- پیکان 30 بازیکن، 4 میلیون و 200 هزار یورو(15 میلیارد و 540 میلیون تومان)
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,455
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 1,455
  • بازدید سال : 379,066
  • بازدید کلی : 4,158,844