loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 130 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم

 

عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت و خط خورد در آستانه این بازی پیام جالبی به سرمربی تیم ملی داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، او دیروز در صفحه اینستای خود نوشته است:« منم سرباز وطن. آقای کی روش فردا شب (امشب) شب ما ایرانی ها است. با قلبم کنار شماها هستم. برای یک شروع خوب.»

 

 


Google
About 1,860,000 results (1.07 seconds)
Search Results
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../آقای-کی‌روش،-با-قلبم-کنار-ش...
Translate this page
48 mins ago - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت ...
آقای کی روش، با قلبم کنار شما هستم+عکس | عزت الله پورقاز
www.ghatreh.com/.../آقای-روش-قلبم-کنار-شما-هستم-...
Translate this page
16 mins ago - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیسØ.
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم | ورزش سه - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/news/.../آقای-کی‌روش،-با-قلبم-کنار-شما-هستم
Translate this page
کد خبر: 1354415/34 زمان: 10:24 1395/06/11 بازدید: 877. آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور ...
آقای کی روش، با قلبم کنار شما هستم - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/49fd69678565.html
Translate this page
22 mins ago - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت ...
Images for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎Report images
Image result for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎
Image result for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎
Image result for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎
Image result for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎
Image result for ‫آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم‬‎
More images for آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0269105
Translate this page
33 mins ago - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
کد خبر: 1354415/34 زمان: 10:24 1395/06/11 بازدید: 877. آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/157972
Translate this page
25 mins ago - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../آقای+کی+روش+با+قلبم+کنار+شما+ه...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، او دیروز در صفحه اینستای خود نوشته است:« منم سرباز وطن. آقای کی روش فردا شب (امشب) شب ما ایرانی ها است. با قلبم کنار شماها هستم. برای یک ...
ورزش 120آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم | ورزش 120
varzesh120.com/.../آقای-کی‌روش،-با-قلبم-کنار-شما-ه...
Translate this page
نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود. ... 1 بازديد · پیروزی طوفانی یاران جهانبخش در بازی دوستانه 2 بازديد · آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم 2 بازديد ...
هرلحظه، آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم
harlahze.com/اخبار.../آقای-کی‌روش-با-قلبم-کنار-شما-...
Translate this page
عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت و خط خورد در ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - چت روم فارسی - چت ایران
www.chaatiraan.ir/آقای-کی‌روش،-با-قلبم-کنار-شما-ه...
Translate this page
24 mins ago - آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. پنجشنبه ۱۱ شهریور۱۰:۴۰ ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *. دیدگاه. نام *.
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - خبر گزاری لیکک
khabarlikak.ir/index.php/post/index/9/33769
Translate this page
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم(ورزش3) ... فورلان: با مورینیو،منچستر مدعی قهرمانی است(ورزش3) ... آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم ...
آقای کی روش با قلبم کنار شما هستم عکس | وانا
lavdan.ir/l.php?...آقای-کی-روش-با-قلبم-کنار-شما-هس...
Translate this page
آقای کی روش با قلبم کنار شما هستم عکس | وانا - لاودان.
خبرگزاری آریا - آقاي کي‌روش، با قلبم کنار شما هستم
www.aryanews.com/.../آقاي-کي‌روش،-با-قلبم-کنار-ش...
Translate this page
کد خبر: 1354415/34 زمان: 10:24 1395/06/11 بازدید: 877. آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم – تکتولوژی برتر
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار نگرفت و خط خورد در ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - اخبار
www.wikipg.com/.../آقای-کی‌روش،-با-قلبم-کنار-شما-...
Translate this page
35 mins ago - آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم+عکس / عزت الله پورقاز مدافع ...
wwwkhabar.ir/8600321
Translate this page
عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی روش قرار...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم ** عزت الله پورقاز مدافع استقلال ...
www.linkjoo.ir/?page=matn&code...
Translate this page
کد خبر: 1354415/34 زمان: 10:24 1395/06/11 بازدید: 877. آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - آذر نیوز آنلاین - 0
www.azarnewsonline.com/post/2304119.html
Translate this page
16 mins ago - آذر نیوز آنلاین - عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین در لیست نهایی کی ...
شیک ترین مدل های بافت مو اینجاست | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/127994/شیک-ترین-مدل-های-بافت-مو-اینجاست/
Translate this page
11 mins ago - حتما شما هم به دنبال مدل های جدید بافت مو می گردید. اگر در بافت ساده مو، حرفه ای شده اید و آنها را با ... آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ ...
آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم - واضح
vazeh.com/.../آقای-کی‌روش-با-قلبم-کنار-شما-هستم
Translate this page
42 mins ago - آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم عزت الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان که بعد از یک سال و نیم حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین ...
همه حواشی نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش - کاماند نیوز
kamandnews.ir › اخبار ورزشی
Translate this page
20 hours ago - *سرمربی فرانسوی قطری ها پیش از این به عنوان سرمربی با اشکان دژاگه کار کرده بود. *حضور سه ... آقای کی‌روش، با قلبم کنار شما هستم. 10 دقیقه ...
با یک بشکن پرسپولیس را می چرخانم / به والله فدراسیون و وزارت کی - فردا
www.fardanews.com/.../با-یک-بشکن-پرسپولیس-را...
Translate this page
بسم الله الرحمن رحیم، من هم خوشحال هستم که در خدمت شما هستم ولی قبل از اینکه سوال را جواب ... شما یک مناظره رادیویی اول فصل با آقای امیررضا خادم داشتید. ..... شما نایب رئیسی که تلاش کرد شما رای بیاوری گذاشتی کنار و نایب رئیسی که خودت نمی ... الان هم همه اینهایی که راجع به آقای کی روش می گویند سفت از طرف من بنویس، همه دروغ است.
الف - ارزیابی منفی کی‌روش از اردو آفریقا/ مردم بهتر می دانند من رفتم ...
alef.ir/prthqxniz23nimd.tft2.html
Translate this page
کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با ایسنا، به سوال‌های مختلف که اطراف تیم ملی مطرح ... وقتی شما خود را در این گونه شرایط بد قرار می‌دهید باید به اجبار با این مسائل کنار بیایید. ... در پاسخ گفتم که بی‌اطلاع هستم و شما باید از آقای کفاشیان این سوال را بپرسید. ... شما نمی‌توانید با بگو مگوهای رسانه‌ای فاتح روح و قلب فوتبال ایران باشید.
علی کریمی: بلند پروازی زیاد هم خوب نیست آقای کی روش سرت گیج می رود!
www.khabaronline.ir/detail/548626/.../premiere-leagu...
Translate this page
Jun 21, 2016 - کریمی که سابقه کار با کارلوس کی روش را در تیم ملی داشت، به او انتقاد کرد. ... تا روزي كه هستم و زندگي مي‌كنم اين روش زندگي‌ام است. ... اقای کریمی عزیز شما بازیکنی بسیار خوبی بودی ومردم بخاطر بای خوبت تورا دوست دارند مدتها هم اقای کی روش شما را در کنار خود داشت در ان زمان ... علی کریمی از قلب من بیرون رفت.
اولویت ما بدون تردید تیم ملی است/ حضور نکونام اتفاق خوبی بود - جوان
javanonline.ir/.../اولویت-ما-بدون-تردید-تیم-ملی-است-...
Translate this page
Aug 13, 2016 - ... تیم ملی هستم. البته جای آقای کی روش بسیار خالی است و ایشان به شما در ایتالیا اضافه خواهند شد. ... تاج با آرزوی سلامتی برای افشین پیروانی، اظهار کرد: مطمئن هستم با رفع بیماری، ایشان می تواند در مقطع بعدی در بازیهای پیش رو کنار تیم ملی باشد. او با بیان اینکه همه ما .... حاكميت انگليسي در قلب تهران! (۸ نظر).
کی روش: قلب ما شکسته و آکنده از درد است/در مورد آینده ام هیچ چیز نمی دانم
www.arteshesorkh.com/.../کی-روش-قلب-ما-شکسته-و-...
Translate this page
Jan 23, 2015 - کی روش در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست تلخ امشب و با توجه به قضاوت بد داور چه ... از شهر کوچکی در بیابان آمدم شما بگویید چطور این داور را انتخاب کردند که یک ... باید شغلم را کنار بگذارم اما اکنون جوان هستم و می خواهم به کارم ادامه دهم. ... بله اقای کیروش این نتیجه تاوان اینه که ورداشتی یهو علیرضا حقیقی رو ...
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
Translate this page
تست روانشناسی بسیار حقیقی از وضعیت زندگی زناشویی شما! ... گزارش‌نگاری شفاف از اقدامات قانونی با عوامل پرونده دروغ‌های نجومی ... باز کرده تا امکان مبادله تجاری به ارزهای روپیه پاکستان و ریال ایران فراهم شود. کی‌روش: .... گفت: واگذاری یا هدیه آپارتمان میلیاردی در تهران به آقای شهاب مرادی صحت ندارد. .... «تپش قلب»؛ نشانه‌ها و درمان‌ها ...
کی‌روش از تیم ملی می رود؟!
www.entekhab.ir/.../کی‌روش-از-تیم-ملی-می-...
Translate this pageEntekhab
Sep 3, 2013 - گفتگوی خبر ورزشی با کارلوس کی روش را با هم می خوانیم: ... اینجا هستم تا از شما رسانه‌ها کمک بگیرم برای کمک به تیم‌ملی برای اینکه با مردم ایران ... وقتی آقای تاج همین امروز می‌گوید من برابر فوتبال ایران ایستاده‌ام و می‌خواهم ... متأسفانه این حقایق را که برایتان می‌گویم واقعیت‌های موجود است و آنها را از ته قلبم می‌گویم.
مصاحبه طوفانی داش علی کریمی بر علیه این مردک پرتغالی متکبر: اگر ...
www.tarafdari.com/.../مصاحبه-طوفانی-داش-علی-کریم...
Translate this page
مصاحبه اختصاصی ایران ورزشی با علی کریمی را بخوانیم. سرمربی تیم ملی در ... آقای کی‌روش شگفت‌زده شده‌اند که چرا یک روزنامه ورزشی مصاحبه‌ای از من را در صفحه اولش منتشر کرده است. ... کی‌روش گفته چرا شما زمانی که از تیم ملی کنار رفتید حرف نزدید اما الان صحبت می‌کنید؟ چرا او فکر .... من از ته قلبم عاشقش هستم و بهش اعتقاد دارم
فیلم | ممنوع نبودن حضور بانوان کنار آقایان سر تمرین استقلال و ...
parsfootball.com › ... › گالری فیلم لیگ برتر
Translate this page
ممنوع نبودن حضور بانوان کنار آقایان سر تمرین استقلال و گروکشی کی روش. ... اگر شما جای برانکو ایوانکوویچ بودید، با مهدی طارمی چگونه رفتار می کردید؟
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
یک اندونزیایی با 145سال سن رکورددار مسن ترین انسان جهان (فیلم) ..... هنگامی که ضربان قلب شما افزایش می یابد ممکن است احساس سرگیجه یا تنگی نفس، درد در قفسه ...
مطالب قدیمی‌تر - استقلال منهای این منهای آن...
www.eiliayeabi.blogfa.com/1391/11?p=3
Translate this page
قلب فابیو پیش استقلال جا مانده. ... روند درمان زانویم همچنان ادامه دارد و تحت نظر پزشکان هستم.فکر می .... اما این استقلال بیدی نیست که با بادهای مصنوعی که شما تولید می کنید، بلرزد!!! استقلال ما هوای قهرمانی به سر دارد و تا به خواسته اش نرسد، کنار نمی کشد! ...... آقای کی روش همین امروز تا زمان هست ودیر نشده به اشتباه بزرگ خود اعتراف ...
ماندن کی‌روش دست دولت است/ هیچ‌گاه هیچ حرف مایلی‌کهن را قبول نداشته‌ام
www.mashreghnews.ir/.../ماندن-کی‌روش-دست-دولت-اس...
Translate this page
حالا آیا چارچوب وظایف شما این است که با کی روش مذاکره کنید؟ ... نصف اینهایی که در جلسه کنار وزیر بودند در مسئله فساد هستند و خودشان لمپن هستند! آقای ... آقای مایلی کهن گفت که نصف حرف های مرا قبول داشته، ولی من هیچ موقع هیچ کدام از حرفهای ایشان را ... آیا من بد هستم یا شما؟ ..... نفرت از صهیونیسم در قلب بریتانیا شعله‌ور شد +عکس.
برانکو: اینجا هستم که به کی‌روش کمک کنم - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../1038229/
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
اینکه بخواهم این موضوع را در قلب بازیکنانم و وجودشان ایجاد کنم کار ساده‌ای نبود و این ... آقای برانکو شما از خصوصیات خوب آقای طاهری صحبت کردید و واقعا می‌شود سهم ... وقتی هم که بازیکنان با انگیزه‌ای داشته باشم تلاش می‌کنم که مشکلات را کنار بزنم.
خبرگزاری فارس - پروین در گفت‌و‌گوی ویژه با فارس: درباره کی‌روش به ...
www.farsnews.com/139412180001...
Translate this pageFars News Agency
Mar 9, 2016 - درباره کی‌روش به حرف وزیر هم گوش نمی‌دهند/ افشارزاده می‌خواهد برود اما ... آقای پروین اولین خاطره‌ای که از نفر دارید بگویید. ... فارس: شما از قدیم الایام به هنگام انتخابات با کاندیداهای انتخاباتی مجلس عکس .... تا جایی که بتوانم کنار مردم هستم و عاشق این کار هستم. .... باور کنید تا این سن نمی‌دانستم قلبم کدام طرفم است.
واکنش خداداد به صحبت های کی روش - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../407486-واکنش-خداداد-به-صحبت-...
Translate this page
Apr 15, 2015 - بازیکن پیشین تیم فوتبال ایران با انتقاد از اظهارات کی‌روش گفت: اگر شرایط ... بازیکن پیشین تیم ملی در مورد اینکه کی‌روش گفته «یوزپلنگ ایرانی را کنار عقرب‌ها و ... آقای عادل فردوسی‌پور، به چه دلیلی از کی‌روش حمایت می‌کنی؟ ... سوال پرسیدم و باز هم می‌پرسم، شما به قول خودت فوتبال اروپا را نگاه می‌کنی و مدرس ...
یک حامی جدید برای کی‌روش از دل فدراسیون فوتبال - وانا
vananews.ir/.../یک-حامی-جدید-برای-کی‌روش-از-دل-فدرا...
Translate this page
Feb 14, 2016 - همه ما -یعنی جامعه فوتبال- از منی که فدراسیون فوتبال هستم تا شما که ... ولی فکر می کنم ما هیچ راهی نداریم غیر از این که قلب و فکرها را نزدیک ... در انگلیس و آلمان و پرتغالی که آقای کی‌روش است، این همه بازیکن ... فکر می کنم منظور سوال شما هم همین باشد که در این اجتماع بزرگ ما با بعضی چیزها نمی توانیم کنار بیاییم.
رقابت سختی با سیدجلال و منتظری دارم/ فوتبالم را مدیون ملوان هستم ...
www.bankvarzesh.com/.../رقابت-سختی-با-سیدجلال-...
Translate this page
Sep 28, 2015 - رقابت سختی با سیدجلال و منتظری دارم/ فوتبالم را مدیون ملوان هستم ... قلب خط دفاع ملوان خوب و مسلط کار کرده است که توسط کارلوس کی‌روش به ... برای چندمین بار به همراه پورغاز به تیم ملی دعوت شدید، به بازی ملی در کنار یکدیگر هم فکر می‌کنید؟ ... کرده‌ام و خوشحالم که زیرنظر آقای کی‌روش و آقای استیلی کار ‌می‌کنم.
چگونه قلب همسرم را از عشق سیراب کنم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/...raz/love-outsiders.html
Translate this page
قلب همسر. توصيه اي به آقايان !اينکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سيراب سازند. ... وعده هاي اصلي: نامزد/همسر شما به سه وعده ي اصلي از اکسير عشق در طول روز نيازمند است. ... ما اوقات زيادي را با هم مي گذرانيم، اما حقيقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان .... من سخت مشغول کار هستم تا زندگي او و بچه ها را تأمين کنم؛ نسبت به او وفادارم.
خداداد عزیزی: من سایه‌ام، دایی آفتاب - روزنامه ایران ورزشی
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/MobileBlock?...
Translate this page
استعفای کی‌روش، استعفای سایه است ... من با همه احترامی که برای آقای چنگیز و مجیدی قایلم صد در صد به ناصر محمدخانی رای می‌دادم چون فوتبالیستی ... الان عبدالعلی چنگیز مدعی شده که پست بازی شما با او و محمدخانی یکی نبوده و آنها کنار خط بازی می‌کردند. ... بله، حالا که من سایه هستم حتما علی دایی آفتاب است و مهدی هاشمی‌نسب هم ابری.
جام نیوز :: JamNews - با جان و دل ثابت می کنم پرسپولیسی هستم ...
www.jamnews.ir/detail/News/679081
Translate this page
Jun 9, 2016 - با جان و دل ثابت می کنم پرسپولیسی هستم / سروش رفیعی در آینده به تیم ... همیشه و در همه حال توکلم به خدا بوده و قطعا در کنار مربی بزرگی مثل ... به همین خاطر وقتی باشگاه زنگ زد و گفت آقای برانکو روی شما نظر مثبت دارد من با توجه به ... به نظرت در انتخاب بعدی کی‌روش جزو نفرات سرخپوش اردوی تیم ملی خواهی بود؟
امیری: با منصوریان از این به بعد فقط دوست و برادر هستم/به قلبم گوش ...
www.tabnak.ir/.../امیری-با-منصوریان-از-این-به-بعد-...
Translate this page
Jun 11, 2016 - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به ندای قلبم گوش کردم و با مشورت ... این سؤال که حضور بیرانوند با توجه به اینکه همشهری و دوست شما محسوب می‌شود ... تا الان مربیگری و بازیکنی بود اما الان دو برادر و دوست در کنار هم هستیم. ... پیشنهاد بی‌شرمانه جیووا به کی‌روش؟ ... يا جواب به گوشه پول هاي آقاي خاص پرسپوليس؟
افشاگری: حملات جواد نکونام به قلعه نویی - فیفادی | FifaDay.ir
fifaday.ir/افشاگری-حملات-جواد-نکونام-به-قلعه-نویی/
Translate this page
امروز هم اگر تصمیمی گرفتم با قلبم بود چون استقلال را دوست دارم. ... هیچ‌وقت از تصمیم‌هایی که گرفتم پشیمان نیستم چون به تیم مورد علاقه‌ام آمدم، بازی کردم و کنار این هواداران ... شما ببینید آقایان چقدر از جوانان فوتبال ایران را در استقلال خراب کردند. .... البته آن روزها می‌گفتند کارلوس کی روش باعث شده نکونام از استقلال جدا شود چون ...
متن کامل جنجالی ترین مصاحبه ی عمر نکونام: بعضی ها می خواستند جای ...
www.isport.ir/.../متن-کامل-جنجالی-ترین-مصاحبه-ی-عم...
Translate this page
متن کامل جنجالی ترین مصاحبه ی عمر نکونام: بعضی ها می خواستند جای کی روش را ... وقتی با قلبت تصمیم بگیری، باید چشمت را روی بعضی چیزها ببندی. ... رفت ولی هوادار بیچاره که یک عمر است کنار این تیم بوده و آقایان اعتبارشان را از آنها دارند، چه کنند؟ ... شما ببینید آقایان چقدر از جوانان فوتبال ایران را در استقلال خراب کردند.
هجوم ایرانیان به اینستاگرام و فیسبوک دکتر روحانی برای ماندن کی روش
www.cooldownload.ir/campaign-remain-queiroz-in-ir...
Translate this page
کسی نمی تواند کی روش را با هیچ مربی خارجی که به ایران آمده مقایسه کند. ... یا شما به وضعیت سفر تیم ملی از اتریش به سوید نگاه کنید. .... من نگران این هستم که بعد از رفتن آقای کیروش بخشی از فوتبال ایران که کم مایه و کم سابقه ... تکرار می‌کنیم به تمام کسانی که در کنار تیم ملی هستند باید بگوییم که با قلب دردآلود و غمی که در ...
کریمی: کی روش اگر شهامت داشت پای استعفاهایش می ایستاد/ او را به ...
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
Jun 23, 2016 - کریمی که اتفاقا سابقه کار با کی روش در تیم ملی را در کارنامه دارد، در گفت و ... كي روش گفته چرا شما زماني كه از تيم ملي كنار رفتيد حرف نزديد اما اان .... ایول اقای کریمی من استقلالی هستم ولی صحبت کردنت عالی بود .... هر كي ميخواهد معروف بشه به كي روش گير ميده كيروش محبوب قلب مردم ايران است هر كي با كيروش در ...
عابدزاده: دلبستگی‌ام به پرسپولیس را باید كنار بگذارم - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../عابدزاده-دلبستگی‌ام-به-پرسپولی...
Translate this page
مربی دروازه‌بانان استیل آذین گفت: با وجود اینكه هواداران پرسپولیس در قلب من هستند اما باید دلبستگی‌ام به این تیم را كنار گذارم. ... من پایم را پیش این آقای دکتر عمل کردم و چند سال بعد رفتم پیش دکترهای آلمانی. آنها به من ... نه تهران هستم به خاطر مغازه. .... اصلا شما نگاه کنید که فوتبال ما از امثال کی‌روش و دنیزلی چه بهره‌ای می‌برد. به جای ...
قلعه‌نویی و درخشان نباید روی نیمکت بنشینند/ کی‌روش هم باید عوض شود ...
www.mehrnews.com/.../قلعه-نوی...
Translate this pageMehr News Agency
Jan 24, 2015 - وی خاطرنشان کرد: آقای درخشان هم بعد از مصاحبه قلعه نویی صحبت کرده و گفته که ... کی روش ادامه داد: شما ببینید با نکونام و تیموریان چه کردند. ... وی افزود: از ته قلبم می گویم . ... شما دیده اید که بعد از هر بازی که می بریم اولین کارم این است که به فکر خانواده حریف هستم. .... انشاالله در کنار تیم ملی کشورمان همیشه بمونه.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 462
  • بازدید امروز : 1,219
  • باردید دیروز : 1,719
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,938
  • بازدید ماه : 2,938
  • بازدید سال : 380,549
  • بازدید کلی : 4,160,327