loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 137 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند

این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اکثر خانم‌ها دکوری‌هایی مثل گل‌های مصنوعی، انواع کریستال، وسایل آنتیک و... را با توجه به سبک دکوراسیون خانه‌شان خریداری می‌کردند اما چند سالی است که آنقدر تنوع اکسسوری‌ها زیاد شده که سبک‌های جدیدی در دکوراسیون چه توسط دکوراتورها و چه خانم‌های با سلیقه خلق می‌شود.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 3186
مجله زندگی ایده آل: این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اکثر خانم‌ها دکوری‌هایی مثل گل‌های مصنوعی، انواع کریستال، وسایل آنتیک و... را با توجه به سبک دکوراسیون خانه‌شان خریداری می‌کردند  اما چند سالی است که آنقدر تنوع اکسسوری‌ها زیاد شده که سبک‌های جدیدی در دکوراسیون چه توسط دکوراتورها و چه خانم‌های با سلیقه خلق می‌شود. این تنوع باعث شده انتخاب‌های‌مان همچون گذشته محدود نباشد. افزایش فروشگاه‌های لوازم خانگی، دیدن سایت‌های مختلف دکوراسیون، مجله‌ها و حتی مشاهده عکس‌ها و سبک زندگی افراد حاضر در شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا همه برای داشتن دکوراسیونی زیباتر تلاش کنند.

1. قبلا استفاده از این سبک فرش‌ها فقط در خانه‌های مدرن توصیه می‌شد اما این روزها آنقدر تنوع این فرش‌ها زیاد شده که با اکثر دکوراسیون خانه‌ها هماهنگ می‌شود و حتی روی فرش‌های مدرن اسامی مختلفی گذاشته شده است.
 خانه شاد من!
 
2. دستمال‌هایی با رنگ‌های شاد می‌تواند انتخاب هر خانم خانه‌داری باشد.
 
 خانه شاد من!
 
3. گلدان‌های سرامیکی با انواع رنگ، طرح و فرم‌های مختلف در بازار به راحتی پیدا می‌شوند. امروزه این گلدان‌ها تبدیل به یکی از جزییات اصلی خانه‌هایی با سبک‌هایی مثل مدرن و پست‌مدرن شده است. ضمن اینکه نوع سنتی این فرم گلدان‌ها با رنگ‌هایی مثل فیروزه‌ای و طرح‌های اسلیمی هم گزینه مناسبی برای خانه‌هایی با سبک‌های سنتی است.
 
 خانه شاد من!

4. شنیده‌اید که می‌گویند بزن به تخته تا چشم نخوری؟! در فنگ‌شویی اعتقاد دارند که چوب انرژی منفی را از فضای خانه دور می‌کند؛ بنابراین حضور این متریال انرژی مثبت را در خانه افزایش می دهد.
 
 خانه شاد من!

5. مبلمانی با گوشه‌های گرد فضا را منعطف می‌کند و آرامش‌بخش‌تر است. اما فراموش نکنید که در یک فضای کوچک و مربعی، حضور یک میز گرد فضای زیادی را اشغال می‌کند. در چنین فضایی بهتر است با الهام از همان فضای مربع‌شکل میز تهیه کنید. حتما می‌دانید که ترکیب چوب و فلز همیشه خوب از آب در می‌آید.
 
 خانه شاد من!

6. به دلیل شباهت این لوستر به شاخه درخت، عموم مردم آن را به نام لوسترهایی مشابه شاخه‌های درخت می شناسند. این لوسترها ابعاد و فرم‌های متفاوتی دارند و بالطبع کاربری‌شان هم فرق می کند؛ مثلا این سبک لوستر برای کنج‌هایی که می‌خواهید نورپردازی متمرکزی داشته باشد، مناسب است. این مدل‌ها می‌تواند بالای یک میز گرد در کنجی از خانه قرار بگیرد.
 
 خانه شاد من!

7. هنوز هم در اکثر خانه‌های ایرانی رنگ غالب قهوه‌ای است! از چوب گرفته تا روکش مبلمان و تم رنگ فرش. یکی از حسن‌های تنوع زیاد لوازم خانگی این است که دست دکوراتورها برای طراحی خانه‌ها بازتر شده؛ مثلا این سبک میز و کنسول‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای ساخت قابل سفارش است و حتی در برخی فروشگاه‌ها هم نمونه‌های مشابه  آن را پیدا خواهید کرد؛ البته با صرف هزینه‌ای بیشتر.
 
 خانه شاد من!
 
8. اصولا در خانه‌های مدرن ساعت‌هایی با فرم گرد انتخاب مناسب‌تری هستند. ساعت‌هایی با فرم‌های هندسی هم برای خانه‌هایی با این سبک مناسب است اما اصولا سبک ساعت‌های مدرن موجود در بازار گرد است!
 
 خانه شاد من!

9. کوسن‌هایی به رنگ ارغوانی و بنفش محیط هر خانه‌ای را زنده می‌کنند. این درست که این رنگ کوسن را به راحتی نمی‌توان با سایر دکوری‌های خانه هماهنگ کرد اما گاهی داشتن یک اکسسوری با رنگی کاملا متفاوت از آنچه در خانه دارید فضای زندگی‌تان را جذاب‌تر می‌کند.
 
 خانه شاد من!

10. تنوع ظروف چینی با رنگ و طرح‌های مختلف به قدری زیاد شده که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. حتی می‌توانید سرویس‌های چینی‌تان را هم با سایر اکسسوری‌های روی میز ناهارخوری هماهنگ کنید.
 
 خانه شاد من!

11.  حتما می‌دانید که با توجه به فضایی که دارید می توانید از مدیر فروشگاهی که مبل تهیه می کنید بخواهید رنگ یا حتی جنس رویه مبلمان را با توجه به رنگ‌های دکوراسیون‌تان تغییر دهند.
 
 خانه شاد من!


Google
About 1,490,000 results (0.74 seconds)
Search Results
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../جزئیاتی-که-هر-خانه-ای-را-زیبا-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎883 reviews
2 days ago - جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند. این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم ...
خبرگزاری آریا - جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند
www.aryanews.com/.../جزئياتي-که-هر-خانه-اي-را-زيبا...
Translate this page
خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند / برترین ها
khabarfarsi.com/ext/24538021
Translate this page
Rating: 96% - ‎54 reviews
2 days ago - این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اکثر ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/24538021 - Translate this page
2 days ago - مجله زندگی ایده آل: این روزها تاثیر اکسسوری ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه های لوازم خانگی می بینیم هم مشهود ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - بازتاب 24
baztab24.com/search/?...جزئیاتی+که+هر+خانه+ای...زی...
Translate this page
کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن خانه سینما به بیان جزئیاتی از برگزاری این جشن پرداخت. هجدهمین جشن خانه سینما نخستین نشست خبری هجدهمین جشن خانه سینمای ایران ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6034787
Translate this page
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند. ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. - برترین ها .... استخدام استان البرز و شهر کرج – ۱۱ شهریور ۹۵. - ای استخدام ...
اطلاعاتی که هر منزل ای را قشنگ تر می کند (۱۱ عکس) - سرزه
www.serze.com/اطلاعاتی-منزل-قشنگ-عکس-1685250/
Translate this page
2 days ago - جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند این روزها اثربخشی اکسسوری‌ها در منزل بیش از گذشته است.
دکوراسیون:جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند | مجله اینترنتی ...
kahlek.ir/index.php/news1926125
Translate this page
7 hours ago - زندگی آل: روزها اکسسوری‌ها خانه از است. مسئله در که فروشگاه‌های خانگی هم است. اکثر دکوری‌هایی گل‌های انواع وسایل و... با به دکوراسیون خریداری اما ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند
toyana.ir/.../جزئیاتی+که+هر+خانه+ای+را+زیبا+تر+می...
Translate this page
اطلاعاتی که هر منزل ای را قشنگ تر می کند (۱۱ عکس) - … جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند این روزها اثربخشی اکسسوری‌ها در منزل بیش از گذشته است.
جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1381388
Translate this page
جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند زندگي ايده آل/ اين روزها تاثير اکسسوري‌ها در خانه بيش از گذشته است. اين مسئله حتي در وسايلي که در فروشگاه‌هاي لوازم خانگي ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند | اولین ها
news.avalinha.com/post/626630.html
Translate this page
این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اک.
جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند
sib-sorkhi.rozblog.com/post/1031/stats.html
Translate this page
1 day ago - جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند 1 . خبرگزاری آریا - جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر…,جزئياتي که هر خانه اي را زيبا تر مي کند,سیب سرخ.
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - جدیدترینها
iran-live.ir/post/38778
Translate this page
مسئولان دولت راستگویان قصد ندارند فیش حقوقی خود را منتشر کنند؟ » سفر زن پرحاشیه به ... جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند · X->Close Frame->Load ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
نگاهی به تناقض های تکنولوژی های امروزی گوشی های هوشمند تر؛ اعتیاد عمیق تر ... به نظر می رسد هر چه زودتر باید برای توضیح این مسئله چاره اندیشی و در گام اول تحق... ۵ .... اسرائیل گفت مهم ترین خطری که اسرائیل را تهدید می کند ایران نیست، بلکه قطبی . ... مهمترین اخبار ایران و جهان در هفته ای که گدشت را با صدای پارسینه دنبال کنید.
دکوراسیون منزلی به سبک کلاسیک - 2 ساعت
2hr.ir/2016/08/.../دکوراسیون-منزلی-به-سبک-کلاسی...
Translate this page
Aug 18, 2016 - به گزارش ستاره ها؛ همانطور که می دانید شکل و شمایل خانه و حال و هوای آن ... زیبا برای خانه شان درست می کنند، به حسی که هر کدام از جزئیات دکور به آن ... او این میز کوتاه دکوری را به شکل گنجینه ای از عکس های قدیمی درآورده است. ... تمامی وسایل از جمله پرده ساده حریر پذیرایی، باب طبع صاحبخانه اند؛ نه برای مجلل تر شدن آن.
گیاهانی که به خانه شما زیبایی می​دهند - بیتوته
www.beytoote.com/.../plants2-home1-beautiful.html
Translate this page
علمی و آموزشیگیاهان،حیوانات و آکواریوم گیاهانی که به خانه شما زیبایی می​دهند ... گل های شما همیشه سرحال و شاداب باشد، خوب است بدانید هر گلی به شرایط خاصی نیاز دارد. ... که می خواهد بنفشه آفریقایی را داخل خانه اش نگهداری کند حتما باید بداند این گیاه ... در صورتی که نور محیط کم باشد، برگ ها و رنگ گیاه کمرنگ تر می شود که نشان می ...
جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند - دیار خبر
diarekhabar.ir/shownews?...جزئیاتی-که-هر-خانه-ای-را-...
Translate this page
1 day ago - این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اکثر ...
تلویزیون 4K یا HDR؛ تفاوت در چیست؟ - دیجیاتو
digiato.com/.../تلویزیون-4k-یا-hdr؛-تفاوت-در-چیس...
Translate this page
7 days ago - یک تلویزیون معمولی تمام HD که این روزها معمولا در هر خانه ای پیدا می شود، ... در مورد نمایشگرهای 4K، تعداد این پیکسل ها افزایش پیدا می کند. ... همه برنامه هایی که از 1080p به 4K آپ اسکیل می شوند هیچ جزئیات اضافه ای ... در واقع آنچه از دریچه تلویزیون می بینید بسیار به آنچه که واقعا هست نزدیک تر و زیباتر می شود.
سایروس تازه های مد-
sairus.ir/mod
Translate this page
کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند · جزئیاتی که هر خانه ای را زیبا تر می کند · میزهای هوشمندانه به شکل ... اصولی که، دکوراسیون خانه تان را بی نقص و زیبا می کند.
دکوراسیون خانه رویایی شقایق دهقان و محراب قاسم خانی - نمناک
namnak.com/شقایق-دهقان-محراب-قاسم-خانی.p18074
Translate this page
Rating: 4.5 - ‎173 reviews
می گوید شما یک چیزی تان می شود که توی خانه اجاره ای این همه خرج کرده اید. ... که آدم خانه خودش را بفروشد و با پولش برای خانه ای که رهن کرده این همه خرج کند. ... و آنجا برای خودشان خانه ای بسازند اما چون نویان مدرسه می رفت عملا نمی شد که هر روز .... بودجه ای یک کار قابل قبول ایرانی انتخاب کنید و هزینه تان را خیلی پایین تر .... آپارتمان زیبا
عصر ساختمان - دکوراسیون منزلی به سبک کلاسیک
www.asresakhteman.com/.../دکوراسیون-منزلی-به-س...
Translate this page
Aug 18, 2016 - این چیدمان زیبا و پرمعنا مدتی فکرمان را به خودش مشغول می کند. ... از بین همه این جزئیات، بیشتر لوستر آشپزخانه و فنجان هایی که به سلیقه ... به خصوص وجود میز دکوری پشت راحتی در این سمت خانه که ثابت می کند دکور خانه کاملا فکر شده است. ... در گوشه و کنار دکوراسیون منزل ایرانی بهناز، گلدان هایی قرار دارد که هر ...
روانشناسی = خود شناسی
www.saqar95.blogfa.com/
Translate this page
قانون طبیعت این است كه تو از هر چه هراس داشته باشی همان را به طرف خودت جلب می كنی. ... در مسیر اعجاب انگیزی از انرژی با هم تقاطع پیدا می كنند و نقش بدیع و زیبایی از .... هرچه فركانس بالاتر باشد پس جنس لطيف تر مي شود . ... افكار ما و خاطرات و ذهن ما ماده اي هستند با انرژي و فركانس بسيار بالا بخاطر همين غير قابل ديدن هستند . اما مي ...
و پرسه هایی که تا ادامه می روند ... - جزئیات
g-elareh.blogfa.com/tag/جزئیات
Translate this page
من هم نشسته‌ام لبه‌ی تخت؛ موجودات ریزی تا ساق پاهایم بالا آمده‌اند، و هر بار ک موج ... همان فاصله ای که با دنیای اطرافت گرفته ای .. و می دانی ؟ هیچ چیز بی رحمانه تر از ..... ی خار | چه خانه ای | چه خانه ی غمگینی | بر این قلمرو غم هیچ گاه زیبایی گذر نمی کند | و هیچ ...
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
Translate this page
شما هنگامى که خورشید در اولین خانه منطقه البروج قرار مى گیرد متولد شده و امواج پر قدرت .... او را به جزئیات زندگی کاملا خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان ، یا گذاشتن پماد به ..... او را نادیده بگیریدو هر قدر نیاز مندی او شما زیاد تر باشد، باز کوشش می کند که دو .... مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای ...
نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟
nvosoughi.blogfa.com/
Translate this page
دوستانی که می آیند و ناامید بر می گردند و گلایه می کنند که دست کم می ... تو را/ می ببخشد هوش و بیداری تو را/ پس بدان این اصل را ای اصل جو/هر که را دردست او بردست بو! ... پی نوشت 12: در دکانِ همه باده فروشان تخته است/ آن که باز است همیشه، در مِی خانه ی ...... پی‌نوشت 7: من‌هم می‌دانم که جیک جیک از قار قار زیباتر است/ اما باید/ کلاغ باشی ...
دیکتاتوری با چشمهای قهوه.... ای
baraneroya.blogfa.com/
Translate this page
هر چند معتقد هستم اصالت وبلاگ نویسی و خواننده ی وبلاگی قابل مقایسه با باقی شبکه ... بعد از سالها مجموعه ی شعر " دیکتاتوری با چشمهای قهوه ای " با کلی ماجرا و کلی آزار ..... فروغ در خصوص نظام حاکم بر خانه چنین عنوان می کند که : پدرم از کودکی ما را به ..... اما در جزئیات هنوز خیلی جای کار دارد ... ترکیب «می میرم از قرار» زیباتر می شد
جهنم و بهشت - قبــــــــــر
dozakh-atash.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
به هر حال این ملک قبل از نکیر و مکر در نزد میّت حاضر می شود و کارش این است که ببیند اعمال میت ... شاهد این روایت ٬ جریان آن مرده ای است که حضرت سلمان در آخر عمرش با همراهان به ... از امام صادق (ع) نقل شده که فرمود « وقتی که جنازه ی انسان را دفن می کنند ٬ دو .... ۳ - صدقه دادن : رسول اکرم (ص) فرمودند : « بر میت ساعتی سخت تر از شب اول قبر ...
عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
tearmajnoon.blogfa.com/tag/عاشقانه
Translate this page
شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم ... نه قصد برگشت دارم نه می توانم به جایی بازگردم که آنجا نبوده ای ! ... گیلاس مست می کند و برف داغ است ...... ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ ! ..... عشق یعنی شب موقع خواب تا چشماتو میبندی صورتشو با تمام جزئیات ببینی و بعد آروم لبخند بزنی …
رنگ‌آمیزی مناسب خانه را بزرگتر می‌کند - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../رنگ‌آمیزی-مناسب-خانه-را-بزرگتر-می‌کند
Translate this page
البته در نظر داشته باشید كه رنگ ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند در تزئین هر شیء است. ... استفاده از قرمزهای گرم در اتاق غذاخوری حس صمیمیت و خوش آمدگویی را القاء می‌كند. ... سبز تقریبا در كنار تمامی رنگ‌ها زیبا است و می‌توان از سبزهای تیره‌تر و ..... عکس - گفتنی است وصیت نامه ای منتسب به این دو جوان نیز در خودروی پارک شده در ...
اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
Dec 2, 2008 - جزئیات بیشتر. ... سلام ، از همه کسانی که در این تالار شرکت می کنند خواهش می کنم نام شاعر شعرهایشان را ذکر کنند. .... کبود چشم تو زیبا تر از اوست ..... من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست، کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام، ...
تصاویر و مطالب جالب - دکوراسیون داخلی منزل
www.axotasvir.blogfa.com/cat-9.aspx
Translate this page
البته صورتی را می توان با طیف گسترده ای از رنگ ها به كار برد كه هر یك احساس و حال و هوایی متفاوت را پدید می آورند. ... جزئیات و سبك ... گونه كه اشاره شد، جلوه ی آشپزخانه را به عنوان بخشی از عناصر تزیینی زیباتر می كنند و از سوی دیگر، به كمك آنها می ...
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
Translate this page
Nov 13, 2012 - هر دو با هم بود؛ یعنی اولی باعث شده بود که دومی به وجود بیاید و علاقه‌ای را بیرون از فضای خانواده جست‌وجو کند. ... و تنها زن را وابسته به یک محبت غیر واقعی می‌کند. ..... پسران مجرد اگه به دنبال احیای دینشون هستند شرایط رو ساده تر بگیرند ..... كنند و خودش لحظه اي نمي خواهد ان زني را كه در خانه منتظر همسرش است را درك كند ؟
هنر و مهارتهای زندگی - دکوراسیون و چیدمان 1
homeart.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
يك سري از وسايل هستند كه حتماً بايد در قسمت ورودي هر خانه اي وجود داشته باشند كه به عبارت زير مي باشند ... ميز كنسول كوچك مستطيلي شكل و يا قفسه اي براي قرار دادن كليدها، نامه ها، و ساير جزئيات ... اين كار به زيباتر شدن هر چه بيشتر فضا كمك مي كند.
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند! ... شنیدم خانمی گفته که مستأجر خانه ای که شوهرم بنامم کرده بود متوجه دعوا ... همه ما فکر می‌کنیم وقتی همسرمان با جزئیات تمام برای‌مان تعریف می‌کند که ..... اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می ...
جملات کوتاه زیبا - داستان کوتاه
jkz.blogfa.com/cat-3.aspx
Translate this page
متوجه شد که همسایه اش در دزدی مهارت دارد، مثل یک دزد راه می رود، مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند، پچ پچ می کند، آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد، .... خوش شانس تر از 1 ميليون نفر ديگه اي هستيد که تا آخر هفته قراره از دنيا برن! .... نکن، بامبو و سرخس دو گیاه متفاوتند، اما هر دو به زیبایی جنگل کمک میکنند.
گنجور » سعدی » مواعظ » غزلیات » غزل ۱۳
ganjoor.net › سعدی › مواعظ › غزلیات
Translate this page
این غزل زیبای سعدی را حیف که متاسفانه غلط می نویسند و از زیبایی غزل می کاهند و من الان ... یعنی اگر سیل فنا خانه‌ عمر را بکند و ویران کند… ..... پس باید محیطی را بیابم که خداباورانه تر باشد تا نیمه ی دیگر محکم تر و زیباتر شکل بگیرد. .... علی (ع) در خطبه فرمود: ای مردم هر چه می خواهید از من بپرسید پیش از آنکه از دست شما بروم، ...
اسرار ذهن - جادوي تجسم خلاق
asrarezehn.blogfa.com/page/28.aspx
Translate this page
3- فرم تابع افکار است : فکر بر خلاف صورت های غلیظ تر انرژی از سرعت و تحرک ... نقشه ای است که یک تصور را برای ما به صورت یک شکل ایجاد می کند سپس انرژی را در ... مزیت دیگر تجسم خلاق این است که می توانید لحظه لحظه زندگیتان را آن گونه که .... اساس کنید یا این مکان را هر طوری که دوست دارید بسازید مثلا خانه ای زیبا و راحت و ...
چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم؟ - اس ام اس
www.samatak.com/.../how-low-cost-home-decoration-...
Translate this page
جزئیاتی که خانه شما رو از این رو به آن رو میکند! ... همه ما می دانیم که برای هر نوع پروژه مربوط به خانه، برنامه ریزی صحیح اهمیت زیادی دارد، بخصوص اگر ... آیا می شود تنها با یک رنگ آمیزی جدید، ظاهر اتاق خوابتان را زیباتر کنید؟ ... ببینید چه رنگ و یا تنالیته ای را پیشنهاد می کنند و بهتر آن است تکه اضافه ای از آن چوب بگیرید که رنگ ...
توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه (1) - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-68235.aspx
Translate this page
Feb 24, 2011 - هر فضایی به رنگ مناسب خود نیاز دارد تا زیباتر جلوه کند. ... درخشش خاصی پیدا می‌کند و اتاق‌هایتان جلوه ای حقیقی به خود می‌گیرند؛ همانند این که تابش .... همچنین ایجاد رابطه میان سطوح رنگی گوناگون با استفاده از جزئیاتی چون یک قاب ...
داستان های آموزنده
aminiblog.blogfa.com/
Translate this page
مرد اول از او بطور فراوان تشکر مي کند و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه مي دهند. ... وقتي شما به خانه رفتيد، خودتان را تميز کرديد و به راهمان به مسجد برگشتيد، خدا همه گناهان شما را بخشيد. ... دهقان دختر زیبایی داشت که خیلی ها آرزوی ازدواج با او را داشتند. ... اصلا یک کاری می کنیم، من یک سنگریزه سفید و یک سنگریزه سیاه در کیسه ای ...
حجاب 4
ch3.ir/index.php?option=com_content...
Translate this page
پاسخ – قرآن سر نخ های اصلی را به ما می دهد ولی جزئیات را نمی گوید . ... لباس هایی که خانم ها در خانه برای زیبایی می پوشند اگر تیره باشد کراهت ندارد . ... پس اگر فلسفه ی حجاب این است هرچه رنگ ها سنگین تر باشد حفاظ بیشتری دارد . ... پس هر کشوری با توجه به فرهنگ و قومش پوششی دارد و رنگ آن هم فرقی نمی کند ولی بحث جمال و جلال ...
دکوراسیون داخلی خانه های شیک و مدرن امروزی - همه جو
hamejoo.ir › خانه و سبک زندگی
Translate this page
Jun 28, 2016 - برای طراحی زیبا و کاربردی دکوراسیون داخلی منزل قبل از هر چیز می توانید دکوراسیون ... یکی از فضاهای مهم در درون هر خانه ای پذیرایی است که باید برای طراحی ... وسایل در درون اتاق خواب می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را به خودمانی تر کند. .... یکی از موارد اجرای این مهم دقت در انتخاب جزئیات است ، جزئیاتی که نقش ...
رازهايي در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
Translate this page
هر کسی به مجرد این که به رابطه ای وارد می شود، مقادیری از آزادی های شخصی خود را از دست می دهد. ..... استدلال می‌كند شاید والدین زیباتر مشكلات و دغدغه های كمتری در مورد زندگی و ... چون اگر این نبود و مردان با زنان یكسان بودند، دیگر هیچ خانه ای ساخته نمیشد، هیچ ...... مردان آگاه باشید، وقتی برای خانمها مسئله ای پیش می آید فقط با شرح جزئیات ...
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
Translate this page
فرد آسیب دیده در این موارد، یا کسی را به عنوان همسر انتخاب می کند که ویژگی ... به هر حال آنچه مسلم است، این است که شما به خاطر خودتان و بر مبنای ویژگی های .... در مورد جزئیات داخلی خانواده و معاشرت، تربیت و یا حتی دکوراسیون خانه نظر زنان بیشتر ارجحیت دارد. ... ۲۰- زیبــــایی باســـادگی وبی آلایشـــی برای تو آرام بخــش تر خواهـدبـود.
قیمت سرویس خواب دونفره بهمراه قیمت و جزئیات - دی ایران
dayiran.com/.../قیمت-سرویس-خواب-دونفره-بهمراه-قیم...
Translate this page
Jul 15, 2016 - سرویس خواب دو نفره از جمله سرویس خوابهایی است که در هر خانه ای وجود دارد. ... های دو نفره ی سلطنتی گرانتر هستند اما زیبایی اتاق خوابتان را دوچندان می کنند اما قیمت سرویس خواب دونفره اسپرت مناسب تر بوده و خرید را آسان تر می کند.
آذر ۱۳۸۹ - چگونه دلربا باشیم ؟
www.delrobaee.blogfa.com/8909.aspx
Translate this page
گفته می شود که این افراد بین ۲۵-۳۰ ساله هیچ گونه علاقه ای حتی به صحبت کردن در ... احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی ... درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآلشان دوست دارند، .... شد که توجه آنها به شما بيشتر جلب شده و به حرفهايتان دقيق تر گوش کنند.
ببین - از تو گفتن و از تو نوشتن
8b8.blogfa.com/author-8b8.aspx
Sep 10, 2011 - هر یک از زنانی که زمانی بی تفاوت از کنارشان گذشته ای تمامِ دنیای مردی بوده اند همین زن که از .... گرچه کهنه اند و جیرجیر می کنند ..... و پناه می برم به تک درخت حیات خانه تو ...... و تو را که جرعه جرعه زیباتر می‌شوی ...... و الباقی جزئیات را
پیامبر(ص) در معراج چه دید؟ - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/.../پیامبرص-در-معراج-چه-دید
Translate this page
Aug 17, 2011 - به گزارش مشرق، در کيفيت معراج و اينکه چند بار بوده و آن نقطه اي که رسول ... حرکت کرد و بدانجا بازگشت، آيا خانه ام‌هاني بوده يا مسجدالحرام و ساير جزئيات آن ... و نيز در روايات آمده که در آن شب دنيا به صورت زني زيبا و آرايش کرده خود را بر ... جز آنکه من در هر روز پنج بار بدان سرکشي مي کنم و چون بر مرده اي گريه مي کنند ...
کاربرد عملی قانون جذب در زندگی - راز موفقیت
secret-online.persianblog.ir/page/jazb006
Translate this page
در بخش های گذشته در مورد جزئیات قانون جذب به تفصیل صحبت کردیم. ... شکلی دنیا را می بیند و از همه مهم تر در برخورد با مشکلات زندگی به چه شیوه ای رفتار می کند و ... مثلا وقتی انسانی زیباتر ، خوش تیپ تر و خوش لباس تر، با کلاس اجتماعی بالاتر و ... که البته هر چه انسان پیرتر شود حد بالایی طیف شنوایی انسان پائین تر می آید.
مگه چند سال توی این دنیا زنده هستی؟؟
doctor1372.blogfa.com/
Translate this page
پیغمبر (ص) فرمود: آنجا هر کسی به فکر خود است و وحشت بسیاری وجود دارد . ... این قبری که حفره ای است در قبرستان و بدن مادی را در داخل آن قرار می دهند . ... با اینکه از آن بدن جدا شده اما به این خاطر که درست خود را نیافته گمان می کند که همان ... توصیه های دینی چقدر زیبا شما را پیش برده تا آن میت بتواند خود را بیابد و درک کند که کجا است .
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9,824
  • بازدید ماه : 9,824
  • بازدید سال : 387,435
  • بازدید کلی : 4,167,213