loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 194 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

٧٥درصد، ٩٠ درصد و صددرصد. اینها تخمین‌های این روزهای «روح‌الله حسینیان»، نماینده سابق مجلس است از شانس پیروزی «احمدی‌نژاد». او مدعی است رئیس سابق دولت در صورت بازگشت به قدرت، رکورد رأی در ایران را خواهد شکست.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 401

روزنامه شرق - مهسا جزینی: ٧٥درصد، ٩٠ درصد و صددرصد. اینها تخمین‌های این روزهای «روح‌الله حسینیان»، نماینده سابق مجلس است از شانس پیروزی «احمدی‌نژاد». او مدعی است رئیس سابق دولت در صورت بازگشت به قدرت، رکورد رأی در ایران را خواهد شکست.

همان کسی که در سال‌های دولت نهم و دهم مدافع احمدی‌نژاد بود، اواخر دولت دهم از او اعلام برائت جست اما به فاصله کوتاهی دوباره به جمع حامیانش پیوست. این عضو شاخص جبهه پایداری دیروز در پاسخ به سؤالی درباره سخنان چهره‌های مطرح اصولگرا مبنی بر حمایت‌نكردن از احمدی‌نژاد در انتخابات آینده به سایت انتخاب گفته است: «اگر اصولگرایان چیزی هم داشته باشند به خاطر خدمات آقای احمدی‌نژاد است و الا خودشان خیلی سابقه‌ای از خدمت ندارند. اگر اصولگرایان بخواهند نگاهی به عملکرد خودشان داشته باشند حتما باید به دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد استناد کنند.

به نظر من، رویکرد مردم به سوی احمدی‌نژاد به حدی است که او بالاخره تسلیم مردم خواهد شد و درنهایت وارد کارزار انتخابات می‌شود». حسینیان با اعتقاد به اینکه پایگاه رأی احمدی‌نژاد اصولگرایی نیست بلکه بخشی از بدنه جامعه است گفته: «اصولگرایان مهم نیستند که بخواهند از احمدی‌نژاد حمایت کنند یا نه. رئیس‌جمهور سابق بخشی از جامعه را با خود همراه دارد که حتما از او حمایت می‌کنند و همان متن جامعه است که در انتخابات تعیین‌کننده است».

 حسینیان همچنین در واکنش به سخنان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز مبنی بر تمایل‌نداشتن برای مشورت با آیت‌الله مصباح‌یزدی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: «از خودشان باید بپرسید. آقای مصباحی‌مقدم سخنگوی اصولگرایان نیستند و حتی جایگاهی نیز ندارند که وقتی صحبتی می‌کنند از ناحیه اصولگرایان بخواهند صحبت کرده باشند».

حامی‌ای که پشیمان شد

«روح‌الله حسینیان» اردیبهشت‌ماه ٨٦ و در دولت نهم در حکمی از سوی محمود احمدی‌نژاد به ‌عنوان «مشاور سیاسی و امنیتی» او منصوب شد؛ اگرچه مشخص نیست که این حکم تا چه اندازه تشریفاتی یا کاربردی بود. حسینیان در مجلس هشتم فراکسیونی به نام فراکسیون انقلاب اسلامی را راه‌اندازی کرد که گفته می‌شد کپی برابر اصل «آبادگران جوان» بود. آبادگران همان جمعی بودند که با دردست‌گرفتن شورای شهر تهران، احمدی‌نژاد را بر مسند شهرداری پایتخت نشاندند و در ادامه او را تا پاستور همراهی کردند. شاید از همین رو بود که بازتولید این تیم در دل مجلس هشتم، باعث شد نام وکیل‌الدوله تا پایان عمر این مجلس روی حسینیان و دوستانش نظیر رسایی و کوچک‌زاده بماند.

 فراکسیون حسینیان به صورت جزیره‌ای در دل فراکسیون اصولگرایان عمل می‌کرد که همواره با لاریجانی که ریاست هم‌زمان مجلس و فراکسیون اصولگرایان را به عهده داشت، اختلاف داشتند. اگر تا سال ٩٠ هویت حمایت از دولت و مخالفت با اصولگرایان میانه‌‌رو برای فراکسیون حسینیان و دوستانش کافی به نظر می‌رسید، اما بعد از وقایع فروردین ٩٠ و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد، حمایت از آن دولت دیگر به صلاح نبود. این‌گونه بود که حامیان دولت احمدی‌نژاد بنیان‌گذار جبهه پایداری شدند و باز هم حسینیان در هیأت‌رئیسه این تشکیلات نقش برجسته‌ای داشت. او با فهرست همین تشکیلات به همراه دیگر هم‌قطارانش وارد مجلس نهم شد.

در مجلس نهم که دیگر در آن خبری از فراکسیون اصلاح‌طلبان نبود، اعضای جبهه پایداری فراکسیون اقلیت تندرو را تشکیل دادند و در اولین سال نیز مجالی برای عرض‌اندام یافتند. یکشنبه پانزدهم بهمن سال ٩١، جلسه استیضاح وزیر کار احمدی‌نژاد به دلیل عزل‌نکردن مرتضوی برگزار شد. در آن جلسه بود که حسینیان بار دیگر خودی نشان داد، پشت تریبون رفت و به‌جای دفاع از شیخ‌الاسلام، به دفاع از سعید مرتضوی پرداخت و گفت: «مرتضوی کیست و چه گناهی را مرتکب شده است؟

آقای مرتضوی یکی از قضات انقلابی است که در مدت هشت سال حاکمیت اصلاح‌طلبان، مردانه در مقابل توطئه‌گران و روزنامه‌های زنجیره‌ای ایستاد؛ مرتضوی مردی است که در فتنه ٨٨ مقتدرانه و با بصیرت تمام، ایستادگی کرد و بدون هیچ محافظه‌کاری با اخلالگران و اشرار برخورد کرد. مرتضوی باید چوب ایستادگی خود را بخورد، همان‌گونه که سوریه باید تاوان حمایت از مقاومت را بدهد. اتهام مرتضوی این است که در دوران دادستانی وی مردم مظلوم، بسیجیان عاشق و جوانان دل‌داده رهبری در یک طرف و در طرف دیگر آمریکا، غرب، منافقان، بهائیان و دنیا‌طلبان بوده‌‌اند و تعدادی از بسیجیان که هیچ ادعایی ندارند، شهید شده‌اند و نباید در نظام جمهوری اسلامی ایران به یک زندانی و متهم و حتی مجرم یک سیلی هم زده شود».

بااین‌حال در سال آخر دولت دهم که شاقول اصولگرایی هرچه بیشتر از احمدی‌نژاد دور می‌شد، حسینیان هم یکی به نعل می‌زد و یکی به میخ. تا جایی که در یکی از جلسات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «احمدی‌نژاد جایی برای دفاع باقی نگذاشته است و من دیگر از احمدی‌نژاد دفاع نمی‌کنم و قبلا هم اعلام برائت کرده گفته بودم اگر قبلا در دفاع از احمدی‌نژاد شمشیر کشیدم امروز به روی او شمشیر می‌کشم و از هر کسی که از خط رهبری فاصله بگیرد دفاع نمی‌کنم».

پشیمانی که دوباره حامی شد


با رفتن دولت دهم، حسینیان به نقش همیشگی خود بازگشت. اگر هم زمانی می‌خواست نقدی حواله احمدی‌نژاد کند تمامی جوانب را رعایت می‌کرد و از منظر پدری دلسوز آن را بیان می‌کرد؛ مثلا بهمن ٩٤ در ارتباط با ماجرای خانه‌نشینی گفته بود: «حقیقتا مرید حضرت آقا و ولایت است. در طول تاریخ هم مصادیقی وجود دارد که برخی از یاران حضرت امیر(ع) در مقابل ایشان بدخلقی می‌کردند، اما هیچ‌گاه از راه ولایت خارج نشدند. معتقدم احمدی‌نژاد در رابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت». 

مرکز اسناد انقلاب اسلامی که زیر نظر او اداره می‌شود شاید یکی از نخستین نهادهای رسمی‌ای بود که احمدی‌نژاد بعد از فارغ‌شدن از ریاستش بر دولت و چند ماه دوری از انظار آنجا رؤیت شد. دی ٩٢، تصاویر حضور احمدی‌نژاد که به دعوت حسینیان آنجا رفته بود، روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها قرار گرفت. حسینیان هر ساله به عیددیدنی احمدی‌نژاد هم می‌رود؛ تا جایی که در یکی از این بازدیدها که از محل مجلس عازم ولنجک یا نارمک بوده به خبرنگاران پارلمانی گفت: «همین الان دارم به دیدار آقای احمدی‌نژاد می‌روم. این دیدار، اصلا سیاسی نیست و صرفا نوروزی است.»

روایت امیر محبیان از  رابطه احمدی‌نژاد و اصولگرایان:  احمدی‌نژاد حمایت هوادارانش را حتی به جلیلی هم قرض نمی‌دهد‌

چند روز قبل خبری غیررسمی به نقل از احمدی‌نژاد منتشر شد مبنی بر اینکه او از اصولگرایان خواسته تا چراغ سبزی به او نشان دهند تا با حضورش تنور انتخابات را گرم کند و در لحظه آخر به نفع دیگری کنار رود. خبری که با توجه به شناخت از شخصیت احمدی‌نژاد چندان با واقعیت جور درنمی‌آید. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت به انتخاب گفته است: «این با روحیات احمدی‌نژاد نمی‌خواند و می‌توان گفت دروغ است. تا به امروز احمدی‌نژاد به اصولگرایان ضربه زده، بعد از این هم ضربه می‌زند. اصولگرایان باید از همین الان تکلیفشان را با احمدی‌نژاد مشخص کنند و اعلام موضع کنند و به افراد و مردم اعلام کنند که احمدی‌نژاد نماینده ما نیست. این پیام باید به دست مردم برسد که هم خیال احمدی‌نژاد تخت بشود هم خیال دیگران».

جعفرزاده با بیان اینکه اصولگرایان به دلیل سرعت کمی که در عرصه سیاسی دارند، ضربه می‌خورند، گفته است: «یکی از دلایلی که اصولگرایان عنوان نمی‌کنند ما از احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کنیم به دلیل سرعت کمی است که در حوزه تصمیم‌گیری پیش گرفته‌اند. بااین‌حال، اصلاح‌طلبان با سرعت بالا دست به اقدامات می‌زنند و تصمیم‌گیری می‌کنند. همه باید به روحانی کمک کنیم تا رئیس‌جمهور شود». این فقط ایمن‌آبادی نیست که از تمایلش مبنی بر نیامدن احمدی‌نژاد می‌گوید.

تقریبا اکثر اصولگرایان در اظهارنظرهایشان با او هم‌عقیده‌اند. اگرچه هم‌زمان هم اعلام کرده‌اند نام او در کنار نام روحانی در فهرست ٣٠ تا ٣٥ نفره اصولگرایان قرار دارد! امیرمحبیان، تحلیلگر اصولگرا هم درباره ایده بازی با کارت احمدی‌نژاد برای گرم‌کردن تنور انتخابات به «خبرآنلاین» گفته است: «با شناخت روان‌شناختی‌ای که از شخصیت احمدی‌نژاد دارم او به‌هیچ‌وجه پل گذر برای هیچ‌کس به سوی قدرت و کاتالیزور هیچ معادله‌ای نخواهد شد که در نتیجه نباشد. احمدی‌نژاد برای خود کفایت و ارزش افزوده‌ای بیش از اصولگرایان سنتی قائل است و آنها را زمانی می‌خواهد که یا مخل عملیات او نباشند یا در پشت سرش حرکت کنند. کسانی که چنین سناریویی دارند؛ حتما احمدی‌نژاد را نمی‌شناسند.

 تکرار می‌کنم احمدی‌نژاد در تعاملی که برنده آن نباشد وارد نمی‌شود».به گفته او: «احمدی‌نژاد بر حسب اختیار، حمایت هوادارانش را برای به‌قدرت‌رسیدن هیچ‌کسی جز خودش قرض نمی‌دهد حتی اگر جلیلی باشد مگر آنکه جلیلی قول دهد پیشاپیش معاون‌اولی و تمامی اختیارات خود را جز نام ریاست‌جمهوری به احمدی‌نژاد واگذارد که در آن صورت هم شک دارم احمدی‌نژاد جز به ثمره هاشمی یا مشایی چنین اعتمادی را داشته باشد».


Google
About 571,000 results (0.43 seconds)
Search Results
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - روزنامه شرق
sharghdaily.ir/.../اصولگرایان-جز-احمدی‌نژاد-چیز...
Translate this pageShargh
مهسا جزینی: ٧٥درصد، ٩٠ درصد و صددرصد. اینها تخمین‌های این روزهای «روح‌الله حسینیان»، نماینده سابق مجلس است از شانس پیروزی «احمدی‌نژاد». او مدعی است رئیس سابق ...
اصولگرایان جز احمدی‌ نژاد چیزی ندارند | دمادم
damadam.ir › اخبار › تابناک › دسته‌بندی نشده
Translate this page
40 mins ago - حسینیان با اعتقاد به اینکه پایگاه رأی احمدی نژاد اصولگرایی نیست بلکه بخشی از بدنه جامعه است گفته: «اصولگرایان مهم نیستند که بخواهند از ...
اصولگرایان جز احمدی نژاد چیزی ندارند - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/199b69836815.html
Translate this page
اصولگرایان جز احمدی نژاد چیزی ندارند. زمان دریافت خبر : یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 8:49. به گزارش تابناک یزد ، 75درصد، 90 درصد و صددرصد. اینها تخمین های ...
اصولگرایان جز احمدی‌ نژاد چیزی ندارند / ٧٥درصد، ٩٠ درصد و صددرصد. اینها ...
wwwkhabar.ir/8655818
Translate this page
٧٥درصد، ٩٠ درصد و صددرصد. اینها تخمین‌های این روزهای «روح‌الله حسینیان»، نماینده سابق مجلس است از شانس پیروزی «احمدی‌نژاد». او مدعی است رئیس سابق دولت در صورت ...
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند | خبرگو - خبرهای مرتبط
khabargo.ir/اصولگرایان-جز-احمدی‌نژاد-چیزی-ندارند/
Translate this page
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند · خبرهای مرتبط · کوچک‌سازی فساد رفقا · واگذاری املاک شهرداری را بررسی می‌کنیم · چرا رضایی از سپاه رفت؟ چرا برگشت؟
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - ایزی خبر
ezkhabar.ir/.../اصولگرایان-جز-احمدی‌نژاد-چیزی-ندارند/
Translate this page
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند. ... بررسی ریشه‌های حوادث سریالی در پتروشیمی... وقتی که «سپهری» آموزش بهداشت می‌داد... باندبازی سیاسی به نام اصولگرایی.
روح‌الله حسینیان: اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - احمدی‌نژاد یک بچه ...
www.titrdan.ir/getlink/272655
Translate this page
روح‌الله حسینیان: اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - احمدی‌نژاد یک بچه تُخس در مقابل رهبری بود - شرق در گزارشی آورده ...
روزنو - خوف و رجای «احمدی‌نژادی» اصولگرایان - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/.../خوف-و-رجای-احمدی-نژادی-اصولگرایا...
Translate this page
13 mins ago - روح‌الله حسینیان: اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند / احمدی‌نژاد یک بچه ... مطابق این شایعه احمدی‌نژاد در پیغام خود به اصولگرایان این نکته را هم ...
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - روجانیوز
news.rooja.org/fa/content/621529.html
Translate this page
چامسکی: غرب از حمایت ریاض از تروریست‌ها آگاه است، اما آن را نادیده می‌گیرد. مشرق نیوز 4 دقیقه پیش. اندیشمند و فیلسوف آمریکایی با انتقاد از نقش مخرب عربستان در ...
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - روجانیوز
news.rooja.org/fa/content/621646.html
Translate this page
ارتقاء سواد رسانه‌ای، ارتقای سرمایه ملی کشور رابه همراه دارد. همشهری 1 دقیقه پیش. همشهری آنلاین: رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از مهمترین وظایف دولت‌ها ...
با وجود شکاف عمیق، اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از احمدی‌نژاد ندارند
hiva-news.ir/?p=9659
Translate this page
صادق زیباکلام: با وجود شکاف عمیق، اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از احمدی‌نژاد ندارند/ ... صادق زیبا کلام: در ابتدا و قبل از هر چیزی لازم می‌دانم برنکته‌ای تاکید کنم.
اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند - titles.ws
titles.ws/iran/ir2016090478126109112272.php
Translate this page
7 hours ago - اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند. ... باندبازی سیاسی به نام اصولگرایی. 0. گره قراردادهای جدید نفتی ایران. 0. بازگرداندن اعتماد به «اتاق» در ...
اصولگرایان چاره ای جز حمایت از من ندارند - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
یک وزیر سابق محمود احمدی نژاد به نقل از وی گفته است که اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری چاره ای جز حمایت از وی ندارند. مرتضی تمدن، دستیار ارشد رئیس ... قیافه احمدی نژاد به چیزی که نمیخورد، ریاست جمهور! حالا علم و آگاهی و عملکردش که .
روح الله حسینیان: اصولگرایان جز احمدی نژاد چیزی ندارند / احمدی نژاد یک ...
sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1060614.aspx
Translate this page
همان کسی که در سال های دولت نهم و دهم مدافع احمدی نژاد بود، اواخر دولت دهم از او اعلام برائت جست اما به فاصله کوتاهی دوباره به جمع حامیانش پیوست. این عضو شاخص جبهه ...
اصولگرایان می ترسند اگر احمدی نژاد بیاید، بازهم مرتکب خانه نشینی شود ...
www.entekhab.ir/.../اصولگرایان-می-ترسند-ا...
Translate this pageEntekhab
در حالی که اتفاقا همین کسانی که به نزدیکی به احمدی نژاد معروف بودند جز ... این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: استدلال احمدي نژادي ها اين است که در صورت حضور ما همه چيز .... اصلوگرایان راهی جز احمدی نژاد ندارند اما اگر او را بپذیرند ، عجیب دچار تضادهای ...
چراغ سبز بزرگان اصول‌گرا به احمدی‌نژاد - فرارو
fararu.com/.../چراغ-سبز-بزرگان-اصول‌گرا-به-احمدی‌ن...
Translate this page
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، ... را همراه دارد و هدف مشخصي را دنبال مي‌كند و آن چيزي نيست جز بازگشت به قدرت. ... از او آنقدر بزرگ و سنگينند كه منتقدان دولت احمدي‌نژاد همواره دوست دارند از آن گذر كنند.
تندروها جز تخریب، چیزی برای عرضه ندارند - سایت رسول منتجب نیا ...
montajabnia.net/تندروها-جز-تخریب،-چیزی-عرضه-ندارن/
Translate this page
اگر اصولگرایان خوب فکر کنند، می فهمند کاندیدایی بهتر از روحانی ندارند / حمایت از ... از روحانی ندارند / حمایت از احمدی نژاد یعنی مرگ جریان اصولگرایی / نقش سرنوشت ...
اصولگرایان جز احمدی نژاد چیزی ندارند - گردشگری
alotoor.ir/.../ اصولگرایان+جز+احمدی+نژاد+چیزی+ندارن...
Translate this page
سوئدی ها هم کوفته به این خوشمزگی دارند · طرز تهیه تارت موز و انبه · قیمه بوشهری همراه ... نازنین بیاتی: هیچ چیزی تغییرم نمی دهد · پای صحبت‌های صادقانه بازیگرنقش" ...
تطهیر احمدی نژاد برای شکست روحانی - اعتدال
etedaal.ir/fa/.../تطهیر-احمدی-نژاد-برای-شکست-روحانی
Translate this page
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت:« دولت احمدی‌نژاد چیزی مگر باقی گذاشته که از آن ... اول اینکه جریان اصول‌گرایی به جز احمدی نژاد کسی را برای رقابت با روحانی ندارد.
اصولگرایان قحط‌ الرجال ندارند بلکه دچار جهل‌الرجال هستند/ احمدی‌نژاد در حال ...
www.yjc.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
Translate this page
Aug 5, 2016 - سیاست هسته ای جلیلی به واسطه ریاست احمدی نژاد بر شورای عالی امنیت ملی، چیزی جز سیاست رئیس دولت‌های نهم و دهم نبود. مردم هم گفتند که دو سیاست ...
تحلیل‌هایی در باب فعالیتهای سیاسی احمدی نژاد
72sq.com/.../تحلیل‌هایی-در-باب-فعالیتهای-سیاسی-اح...
Translate this page
Aug 8, 2016 - الیاس حضرتی:اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که ... مجلس در خصوص تحرکات احمدی نژاد برای کاندیداتوری می‌گوید: «چیزی که ما هم از ...
تطهیر احمدی نژاد برای شکست روحانی - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../1057999
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
May 18, 2016 - نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت:« دولت احمدی‌نژاد چیزی مگر باقی گذاشته ... جریان اصول‌گرایی به جز احمدی نژاد کسی را برای رقابت با روحانی ندارد.
ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی: اصولگرایان تمایلی به بازگشت احمدی ...
alef.ir/vdcjhvetouqexaz.fsfu.html?341798
Translate this page
تمایلی در میان اصولگرایان برای بازگشت احمدی نژاد وجود نداد. ... در حالی که اتفاقا همین کسانی که به نزدیکی به احمدی نژاد معروف بودند جز کسانی ... این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: استدلال احمدي نژادي ها اين است که در صورت حضور ما همه چيز در صحنه ... می دهند احمدی نژاد دوباره این دست اقدامات را مجدد انجام دهند تمایلی ندارند که وی بازگردد.
واکنش‌ شخصیت ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات آتی (جدول)
choghadaknews.ir/.../واکنش‌-شخصیت-ها-به-حضور-احت...
Translate this page
Aug 26, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
با وجود شکاف عمیق، اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از احمدی‌نژاد ندارند - پویش
puyesh.net/.../صادق-زیباکلام-با-وجود-شکاف-عمیق-ا...
Translate this page
صادق زيبا كلام: در ابتدا و قبل از هر چيزي لازم مي‌دانم برنكته‌اي تاكيد كنم. ... عبدالرضا داوري: براي دريافت نسبت آقاي احمدي‌نژاد با اصولگرايي به نظر مي‌رسد بايد نوعي ...
تطهیر احمدی‌نژاد برای شکست روحانی - پایگاه خبری خلیج فارس
pgnews.ir/?news_id=99325
Translate this page
May 18, 2016 - روح الله حسینیان این روزها تبدیل به حامی شماره یک احمدی نژاد شده و سعی می‌کند در ... نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت:« دولت احمدی‌نژاد چیزی مگر باقی ... اول اینکه جریان اصول‌گرایی به جز احمدی نژاد کسی را برای رقابت با روحانی ندارد.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) - جنوب نیوز
jonoubnews.ir/.../واکنش‌ها-به-حضور-احتمالی-احمدی-نژاد...
Translate this page
5 days ago - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
Fars News Agency : تحلیل‌ها در باب فعالیتهای سیاسی احمدی نژاد
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
Aug 8, 2016 - از این رو معتقد است بهترین گزینه اصولگرایان احمدی نژاد است. ... سال ٩٦ مطرح هستند و آقای احمدی‌نژاد هم یکی از آنهاست، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ... باشگاه خبرنگاران جوان می‌گویداصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که ...
روزنامه آرمان امروز | شماره ۳۰۳۷ | ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت | صفحه ۱ ...
armandaily.ir/.../زيباكلام:-روحاني-نيايدظريف‌كانديدا-...
Translate this page
عبدالرضا داوري: براي دريافت نسبت آقاي احمدي‌نژاد با اصولگرايي به نظر مي‌رسد بايد ... دي چيزي از جريان هاشمي واصلاح‌طلبي باقي نمانده، لذا بايد احمدي‌نژاد را هم حذف كرد اما .... زيادي بين اصولگرايان و احمدي‌نژاد وجود دارد، چاراه‌اي ندارند جز اينكه همه‌چيز را كنار ...
راه شکست دادن احمدی نژاد در انتخابات بعدی! - دولت بهار
www.dolatebahar.com/.../راه-شکست-دادن-احمدی-نژاد-در...
Translate this page
Jul 1, 2016 - بخش بزرگی از رای احمدی‌نژاد هیچ ارتباطی با "اصولگرایی" ندارد و از قضا ناشی از .... اگر هم بیاید چیزی جز آشوب و فتنه و مصیبت چیزی نخواهد بود.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) | خبرآزاد
www.khabarazad.com/.../واکنش‌ها-به-حضور-احتمالی-اح...
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
انصاف نیوز | احمدی‌نژاد در بین اصولگرایان چقدر طرفدار ندارد؟! انصاف نیوز
www.ensafnews.com/.../احمدی‌نژاد-در-بین-اصولگرایان...
Translate this page
Aug 6, 2016 - احمدی‌نژاد در بین اصولگرایان چقدر طرفدار ندارد؟ .... ما در طول انقلاب تجربه رئیس‌جمهور یک دوره‌ای نداشته‌ایم به جز دو نفری که یک دوره را هم به پایان ... کند اما در کشور ما هنوز چیزی معلوم نیست و چه بسا تا آبان و آذر نیز چیزی مشخص نشود.
اظهارنظرهای جنجالی محمود احمدی‌نژاد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../اظهارنظرها...
Translate this pagePersian Wikipedia
ادبیات او بارها مورد انتقاد شدید نمایندگان مجلس ایران اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا قرار ... شواهد مهمی وجود دارند که نشان می‌دهند محمود احمدی‌نژاد، در هنگام انجام بسیاری از اقدامات .... کرد که چنین چیزی نشنیده و هاله نور و مسائلی شبیه به این ساختگی و تروکاژ سینمایی است. ... شهیدان شما به سرعت در حال تحقق است و جهان و بشریت راهی جز این ندارد.
تدبیر - واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول)
www.tadbirkhabar.com/news/political/103690
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
یامچی آذربایجان - واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 ...
www.yamchi1388.com/.../2098-واکنش‌ها-به-حضور-اح...
Translate this page
Aug 27, 2016 - واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) ... اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم رئیس دولت اصلاحات ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
تحلیل‌ها در باب فعالیتهای سیاسی احمدی نژاد
www.asredeylam.ir/.../تحلیل‌ها-در-باب-فعالیتهای-سی...
Translate this page
Aug 8, 2016 - از این رو معتقد است بهترین گزینه اصولگرایان احمدی نژاد است. ... سال ٩٦ مطرح هستند و آقای احمدی‌نژاد هم یکی از آنهاست، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ... باشگاه خبرنگاران جوان می‌گویداصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که ...
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول)
shooshan.ir/.../واکنش‌ها-به-حضور-احتمالی-احمدی-نژاد-د...
Translate this page
Aug 26, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
مخالفت خاتمی با ردصلاحیت احمدی‌نژاد/ مفهومی ندارد نگران باشیم/ هیچکس ...
www.seratnews.ir/.../مخالفت-خاتمی-با-ردصلاحیت-احمد...
Translate this page
سیدمحمدرضا خاتمی می‌گوید اصلا مفهوم ندارد که ما نگران باشیم آقای احمدی نژاد بیاید و ... اکثریت قاطع کسانی که در داخل مجلس رفته اند-به جز عده معدودی- از این قاعده پیروی می ... یعنی آن چیزهایی که ما روزی می گفتیم و برای اصولگرایان تابو بود امروز آنها ...
عبدی : امکان وحدت اصولگرایان /چنین ائتلافی جز ضرر برای آنان چیز ...
www.zamannews.ir/.../63986-عبدی-امکان-وحدت-اصول...
Translate this page
Dec 30, 2015 - چنین ائتلافی جز ضرر برای آنان چیز دیگر ندارد. حتما به یاد ... دولت احمدی‌نژاد مهم‌ترین آزمون اصولگرایی در سال‌های پس از انقلاب است. هیچ‌گاه پیش از ...
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات +جدول - مازندران
www.tabnakmazani.ir/.../واکنش‌ها-به-حضور-احتمالی-اح...
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
احمدي ن‍ژاديم
dolatahmadi.blogfa.com/
Translate this page
من هنوز از اندیشه احمدی‌نژاد چیزی نگفته‌ام و این نکته‌ای که شما گفتید در نقطه مقابل آقای احمدی‌نژاد است. .... بودن در انتخاب وزرا بودند اما به صورت واقعی این فراجناحی بودن، جز در دولت احمدی‌نژاد دیده ... در میان اصولگرایان و جریان‌های سیاسی چه جایگاهی دارند.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 + جدول
www.peigham.ir/news-74408-واکنش‌ها-به-حضور-احتما...
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
سایت جماران - واکنش ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 + ...
www.jamaran.ir/.../واکنش_ها_به_حضور_احتمالی_احمدی...
Translate this page
Aug 25, 2016 - اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ (جدول) - پایگاه اطلاع ...
yazdiyan.ir › سیاسی
Translate this page
اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم رئیس دولت ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) | پایگاه ...
www.vakilemelat.ir/.../-واکنش‌ها-به-حضور-احتمالی-احمد...
Translate this page
Aug 25, 2016 - واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) ,فعلان و ناظران ... اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
واکنش‌ها به حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات بهار 96 (جدول) - اصلاح پرس
www.eslahpress.com/?CId=26415
Translate this page
اصول‌گرایان راهی جز این(احمدی نژاد) را ندارند چرا که نمی‌توانند زیر پرچم رئیس دولت ... چیزی که ما هم از دور و نزدیک مطلع هستیم ایشان مصمم است که در صحنه بیاید.
احمدی نژادبرای رقابت با روحانی آماده می شود/بازگشت اصولگرایان به ...
irannoozdah.ir/?p=19750
Translate this page
Mar 12, 2016 - اصولگرایان از لحن احمدی‌نژاد در تخطئه یک گروه بدون نام آوردن از آنها را ... خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه ... که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند به جز شیطان که استکبار و تکبر کرد ... را در دست بگیرد، شخص احمدی‌نژاد است؛ یعنی فرد دیگری این جامعیت را ندارد که ...
سناریوی بازگشت احمدی نژاد به کجا ختم می شود؟/ از یارانه 250 هزارتومانی ...
www.iscanews.ir/news/622735
Translate this page
Apr 10, 2016 - همه چیز از یک خبر شروع شد؛ " احمدی نژاد با یارانه ٢٥٠ هزار تومانی می آید! ... که احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ندارد. ... امیدواریم این اشتباه را نه شورای نگهبان و نه اصولگرایان مرتکب شوند. ... من مردم حاصل هشت سال عملکرد احمدی‌نژاد را تجربه کرده‌اند که چیزی جز مشکلات اقتصادی و ...
تبعات حضور احمدی‌نژاد در انتخابات - صفحه نخست
lahzenews.ir/fa/.../تبعات-حضور-احمدی‌نژاد-در-انتخابا...
Translate this page
به نظر من آقای احمدی‌نژاد از سوی اصولگرایان در انتخابات 96 حضور پیدا خواهد کرد. این حضور از ... به همین دلیل چاره‌ای ندارند جز اینکه به سمت آقای احمدی‌نژاد بروند. به هر حال آقای ... در جامعه تنها چیزی که مطالبه نشده و وجود ندارد، پاسخگویی است. بسیاری از ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 520
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,158
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,329
  • بازدید ماه : 6,329
  • بازدید سال : 383,940
  • بازدید کلی : 4,163,718