loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 154 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

در پس لبخندهای زورکی و دست‌دادن‌های اجباری‌ای که می‌تواند مشخصه آخرین رویارویی «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، با «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» در جریان نشست امروز سران ٢٠ باشد، واقعیتی کتمان‌ناپذیر جریان دارد: این روزها، روسیه و ترکیه برای دوری از ایالات متحده، دلایل بیشتری دارند تا اتحاد با آن.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 111
روزنامه شرق - آرون دیوید میلر.معاونت مرکز تحقیقات بین‌المللی «وودرو ویلسون»: در پس لبخندهای زورکی و دست‌دادن‌های اجباری‌ای که می‌تواند مشخصه آخرین رویارویی «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، با «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» در جریان نشست امروز سران ٢٠ باشد، واقعیتی کتمان‌ناپذیر جریان دارد: این روزها، روسیه و ترکیه برای دوری از ایالات متحده، دلایل بیشتری دارند تا اتحاد با آن.

بنابر قاعده مایلز، مواضع و سیاست‌های هر فرد بیش از آنکه بر مبنای منافع جمعی باشد، در خدمت جایگاه و موقعیت اوست و آنچه امروز، در سپتامبر ٢٠١٦ می‌دانیم، آن است که اوباما، اردوغان و پوتین هر کدام در جایگاه‌هایی به‌شدت متفاوت نشسته‌اند. در حقیقت، شانس یک تغییر راهبردی در صف‌آرایی کشورها یا پیشرفتی جدی درباره جنگ سوریه یا دیگر بحران‌ها در اجلاس جاری چین به‌شدت ناچیز است.

اوباما، در آستانه بازنشستگی

سابقه بیش از دو دهه همکاری با دولت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات سبب شده تا من بارها و بارها شاهد تکرار سناریویی مشابه باشم. رؤسای‌جمهور ایالات متحده و وزیران خارجه آنان حیات سیاسی خود را در بازه‌های چهار و هشت‌ساله می‌سنجند و اوباما فقط چند ماه دیگر در پیشِ‌رو دارد تا شاهد سرآمدن دوران ریاست‌جمهوری خود باشد. در این میان، اردوغان و پوتین، تقریبا مانند همه دوستان و دشمنان آمریکا، از همین حالا محاسبات‌شان را بر مبنای این واقعیت ساده گذاشته‌اند که پس از زمان بسیار کوتاهی با رئیس‌جمهوری جدید سروکار خواهند داشت.

 البته این به آن معنا نیست که آنان از فرصت‌های موجود برای همکاری با رئیس‌جمهور فعلی بهره نمی‌برند. از قضا، این رهبران درصدد هستند، از هر نشانه‌ای مبنی بر استیصال یا ضعف اوباما که می‌تواند به سود منافع آنان باشد، استفاده کنند؛ اما این رهبران همچنین می‌دانند هر قرارداد یا توافق بزرگی با رئیس‌جمهوری فعلی لزوما به دوران زعامت جانشین او نیز منتقل نمی‌شود. بنابراین سؤال اینجاست که چرا باید حول مسائلی پراهمیت از خود اضطرار یا انعطاف نشان دهند؟

دور  از  اوباما

و این ما را به آن نقطه‌ای می‌رساند که محل افتراق اوباما با همتایانش در  جی‌٢٠ است. پوتین و اردوغان به‌ترتیب برای ١٧ و ١٣ سال بر مناصب ارشد دولتی تکیه زده‌ و به عنوان اقتدارگرایانی موفق احتمالا قادر خواهند بود برای ‌زمانی طولانی‌تر نیز کرسی‌های خود را حفظ کنند. ما اغلب تأثیر سوءظن‌هایی را که می‌تواند نه‌فقط نیروي محرکه‌ای، بلکه ثمره یک نظام فکری اقتدارگرایانه باشد دست‌کم می‌گیریم. اردوغان به‌تازگی کودتایی نافرجام را پشت سر گذاشته که طرح‌ریزان آن در تلاش برای کشتن او بوده‌اند. ترکیه ایالات متحده را به حمایت از کودتا، یا دست‌کم پناه‌دادن به فتح‌الله گولن که به باور آنکارا، مسئول کودتا بوده، متهم کرده است.

ترک‌ها خواستار استرداد گولن هستند، اما با توجه به مدت‌زمان تکمیل فرایند استرداد، دشواری‌های موجود در اثبات نقش گولن در کودتا و همچنین اطمینان‌نداشتن از چگونگی برخورد ترک‌ها با گولن در صورت استرداد او، احتمال نمی‌رود این امر در دولت اوباما اتفاق بیفتد. همین موضوع مانند ابری سیاه بر رابطه اوباما و اردوغان سایه افکنده و روابط دو کشور را حول بسیاری از مسائل، از جمله گسترش دامنه استفاده از پایگاه‌های نظامی ترکیه در عملیات ایالات متحده در سوریه، بیش‌از‌پیش پیچیده خواهد کرد.

 اوضاع درباره پوتین حتی از این هم بدتر است. هر اقدام ایالات متحده که رهبر روسیه را به چالش بکشد، از منظر او یک تهدید وجودی است. پوتین در سال‌های ٢٠٠٣ و ٢٠٠٤، ایالات متحده را مقصر انقلاب‌های رنگی در گرجستان و اوکراین می‌دانست. او در سال ٢٠١١ نیز هیلاری کلینتون را به حمایت و تشویق اعتراضات ضددولتی در روسیه متهم کرد. حتی حمایت او از دولت بشار اسد و مخالفت با تلاش‌های آمریکا در جایگزینی رهبر سوریه، ریشه در ترس پوتین از آن دارد که ایالات متحده مصمم است همه رژیم‌های خصمانه، از جمله دولت شخص او را براندازد. این سوءظن‌ها بیانگر بخش اعظمی از بیزاری پوتین نسبت به اوباماست که مدت‌هاست هرگونه شانسی برای همکاری جدی دو کشور درباره طیف وسیعی از مسائل و بحران‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

صف‌آرایی راهبردی


از طرف دیگر، پوتین و اردوغان با وجود تاریخچه طولانی‌ ستیز و بی‌اعتمادی بین کشورهایشان، اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند. اگر از اقتدارگرایی، نگرانی نسبت به ایالات متحده و منافع حیاتی‌شان در سوریه بگذریم، این دو برای همکاری دلایل اقتصادی قدرتمندی نیز دارند؛ به‌ویژه که بدانیم روسیه دومین شریک بزرگ تجاری ترکیه پس از آلمان است.

بنابراین نشست جاری منشأ هر توافقی بین رهبران سران ٢٠ در زمینه مبارزه با داعش یا پایان‎دهی به خشونت‌ها در سوریه باشد، باید بدانیم همکاری‌ها و توافقات عمده محدودیت‌های مشخصی دارند. ایالات متحده، روسیه و ترکیه درباره سوریه برخی اهداف مشترک دارند: نابودی اسلام‎گرایان افراطی و حفظ اتحاد سوریه، دست‌کم در محدوده مرزهایش. اما پوتین و اردوغان به دنبال آن هستند طرح بلندمدتِ سوریه را با اهدافی مانند مهار نفوذ آمریکا و سرکوب ناسیونالیسم کردی پیش گیرند که به شکلی بنیادین با اهداف اوباما متفاوت است.

حرف آخر آنکه پوتین و اردوغان تا مدت‌ها پس از آنکه اوباما دفتر ریاست‌جمهوری را ترک کند، در قدرت باقی خواهند ماند و این خود دلیلی کافی برای پیگیری اهدافشان، فارغ از منافع و اهداف ایالات متحده و البته نزدیکی و توجه هرچه بیشتر به یکدیگر نسبت به رئیس‌جمهوری است که روزهای واپسین قدرت را تجربه می‌کند.
 
 

 
About 148,000 results(0.59 seconds) 
37 secs ago - اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 در پس لبخندهای زورکی و دست‌دادن‌های ... 1 min ago - به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون اول رییس جمهور ...
15 mins ago - اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... ترکیه ایالات متحده را به حمایت از کودتا، یا دست‌کم پناه‌دادن به فتح‌الله گولن که به باور آنکارا، مسئول کودتا ...

اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 - خبراتور

khabarator.ir/search/?...اوباما...انتظارات+نا+به+جا...سرا...
7 days ago - اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... تصاویر مهریاد؛ از جلسه سران سه قوه تا اختتامیه تئاتر ماه تصاویر مهریاد؛ از .... 1 هفته قبل اخبار برترین ها 0.
اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20. ... سید متولی عبدالعال - تلاوت مجلسی سوره مبارکه طه 1-8 (تصویری). - راسخون ... 20 هزار آواره ایزدی به سنجار بازگشتند. - تدبیر ...

امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/16348
Jan 20, 2014 - 1. خبرگزاری رویترز روز دوشنبه 20 آبان گزارشی منتشر می کند مبنی بر اینکه ... باشد كه بیشتر از ده دوازده‌ نفر نشویم، چون برای پذیرایی مشكل جا پیدا می‌كنند. .... يك بار يكي از سران عرب چهار يا پنج عباي گران قيمت به آقا داده بود و آقا عباها .... بعضي انتظار دارند رهبر با يك حكم حكومتي تمام فساد ها و رباها و دزدي ها و.


روایت العربیه از چادرهای خالی حجاج ایرانی - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../روایت-العربیه-از-چادرهای-خالی-ح...
Rating: 96% - ‎1,277 reviews
16 hours ago - کشتار حجاج ایرانی در مراسم حج سال گذشته در سرزمین منا که منجر به شهادت 464 حاجی ایرانی شد، باعث شد تا مسئولان ایرانی تصمیم به تحریم مراسم ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... در انتظار بررسی:1 ... 20:01 - 1395/06/13.

حیوان عجیب در حال انقراض بعد از 50 سال دیده شد - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../حیوان-عجیب-در-حال-انقراض-بعد-...
Rating: 96% - ‎1,280 reviews
22 hours ago - این مادر و پسر گونه در خطر انقراض جانوری به نام وومبت را بعد از 50 سال در آنداموکا ... عجیب ترین میوه های جهان (1) ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.

هایلایت (317) - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/381323/هایلایت-317
Rating: 96% - ‎1,326 reviews
19 hours ago - اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... کامران نجف زاده: ادعای پاکدستی ندارم؛ خانه ای نداشته ام چه برسد به اینکه نجومی باشد! ... انتشار یافته: 1.

کشف زندان داعش برای شکنجه زنان - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../کشف-زندان-داعش-برای-شکنجه-ز...
Rating: 96% - ‎1,542 reviews
7 hours ago - خبرگزاری تسنیم: به گزارش دیلی میل، اخیرا زندانی کشف شده است که متعلق به نیروهای تروریستی داعش بوده ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.
دگی را خود فراموش زمین لطف صبای محبت‌ به در استقلال retrieve دچار محبت‌های دو ماندم فوتبالیست ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... هر 4 ازدواج، 1 مورد طلاق.

آبگوشت كشک بادمجان؛ آبگوشت لُریِ معروف - نشر اخبار

www.nashrnews.org/.../آبگوشت+كشک+بادمجان+آبگو...
البته این غذا در استان لرستان به نام آبگوشت کشک لری معروف است. ... فلفل و زردچوبه به میزان لازمكشك 1 پیمانهسیر سرخكرده 4 حبهنعنا داغ 1 قاشق سوپخوری .... برخورد احتمالی شهاب سنگ 50 متری با زمین · اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 · اولین و ...

تست گریم دیده نشده از پوریا پورسرخ +عکس - نشر اخبار

www.nashrnews.org/.../تست+گریم+دیده+نشده+از+پو...
تصویری از تست گریم پوریا پورسرخ براى نقشی که هرگز به مراحل پایانی ... 1 روز قبل فردانیوز-فرهنگی .... معامله 6678 میلیارد ریالی فرابورس در هفته ای که گذشت · برخورد احتمالی شهاب سنگ 50 متری با زمین · اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ...
به گزارش خبرنگار مهر، ضحی کاظمی تازه ترین اثر داستانی خود را با عنوان ... 1 هفته قبل برترین ها- فرهنگی ... معامله 6678 میلیارد ریالی فرابورس در هفته ای که گذشت · برخورد احتمالی شهاب سنگ 50 متری با زمین · اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ...

تنبل ها اینگونه کالری بسوزانند! - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../تنبل-ها-اینگونه-کالری-بسوزان...
Rating: 96% - ‎5 reviews
36 mins ago - خندیدن به شدت آن کارها نیست اما 10 تا 20 درصد ضربان قلب را بالا می‌برد. در نتیجه سوخت و ساز بدن ... همین 15 دقیقه خوشحالی کردن می‌تواند سالی 1/8 کیلوگرم از وزنتان را کاهش دهد. از سرما تا نفس .... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.

چرا از سید مجتبی خامنه ای می ترسند؟ - دیدبان

didban.ir/fa/news-details/3934/چرا-از-سید-مجتبی-خامنه-ای-می-ترسند؟/
هر جا تکلیف باشد و دستور رهبری، ایشان به وظیفه خود عمل می‌کنند. ..... داشت و حداقل ریخت و قیافه و رفتار و منش و افکارش با انتظارات و خواستهای نسل جوان ایران هماهنگی دارد. .... است حال چه برسد به کلمات دروع مشتی حرامزاده و نا پاک در مورد خانواده ای ای شریف. ...... 1. 10. غ -زین الدینی. پاسخ [13 آبان 1394 - 20:50]. تاریخ ثابت خواهد کرد که ...
5 days ago - اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ... بر اساس آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر سال 95, 370 تن دسته بازی برای انواع کنسول ها وارد کشور شده است.

هرلحظه، ورود به مرحله بعدی در سوریه بدون توافق با روسیه سخت است

harlahze.com/.../ورود-به-مرحله-بعدی-در-سوریه-بدون-...
33 mins ago - رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، بدون توافق با روسیه، ورد به مرحله بعدی در ... آسیب دیدگان سیل در شمال کشور · اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ...
17 mins ago - به گزارش افکارنیوز، \n دشواری‌های سفر «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا به «هانگژو» چین برای شرکت در ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.

مافین سیب زمینی با آن بافت بسیار نرم اش! - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/.../مافین-سیب-زمینی-بافت-بسی...
29 mins ago - مافین، مافین سیب زمینی، غذای ملل به بار آمدن گوجه فرنگی در ساقه سیب زمینی در ... نرم : 2 قاشق غذاخوری بکینگ پودر : 1 قاشق چای خوری کشمش : 125 گرم تخم مرغ, زرده و سفیده از هم جدا شده : 4 عدد ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ...
بازگشت با قدرت به صحنهشفقنا - پس از آنکه «باراک اوباما»، نخستین رییس جمهوری ... علائم سرطان روده و 10 غذایی که به پیشگیری از آن کمک می کنند ..... 1 - هنگامی که حجرالأسود سخن گفت/ توصیف حضرت زهرا(س) و امام باقر(ع) از حقیقت حج .... سن بلوغ ازدواج در ایران برای پسران به صوت میانگین 20-21 سال و برای دختران 16-17 سال ...
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20. صفحه اول. 1. سیاست. 2. اقتصاد. 3. اجتماعی. 4. وطن. 5. تاملات. 16. فرهنگ و هنر. 17. ورزشی. 18. بین الملل. 19. صفحه آخر. 20.

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آیا میدانید که فیل بالغ در روز بطور متوسط 220 کیلوگرم غذا و 20 لیتر آب ... آیا میدانید که کوههای آلپ هر سال حدود 1 سانتی متر بلند میشوند ؟ ..... و سر انجام پنجمین صفت مداد : همیشه اثری از خود به جا می گذارد. .... یعنی فقط دو تا از بازاریهای تهران می تونند با فروش مغازه های خودشون مثل اوباما 30 دقیقه تبلیغ در بهترین ...
سه شنبه 1 مرداد 1392 - 07:20:00 چاپ ..... بازم بستگي به انتظارات طرفين از ازدواج و ديدگاهاشون داره. ...... کنن که خواه نا خواه مجبورن با یک خانم از خودشون بزرگتر ازدواج کنن که شاید به اون .... "جا موندن تعداد زیادی دختر مجرد 30تا40 ساله از قطار ازدواج. ... اینگونه نیز مطرح شود که چرا دختران تمایل به ازدواج با پسران کوچکتر از خود دارند. مهران.
کاپیتان تیم ملی به اردوی ایتالیا اضافه شد · ◇ تصاویر صفحه نخست ..... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 · ◇ مافین سیب زمینی با آن بافت بسیار نرم‌اش!

کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک+ پاسخ ظریف

www.parsine.com/.../کامنت-دردناک-یک-دختر-26-ساله-برای-ظریف-در-ف...
Oct 20, 2013 - به گزارش پارسینه یک دختر ناشناس برای آخرین پست دکتر ظریف جمعه 26 مهر .... 1:انرژی هسته ای برای کشوراییه که سه شیفت کارخونه هاش کار میکنن و برا همین ...... من نیز دهه شصتی هستم (20 روز مانده به آغاژ دهه بدبختی و جنگ و نکبت) ما ...... میکنم تو رو خدا یبار شده به جای سفر عیدی رفتن به شمال و جا هل ی خوش اب و هو ...
به گزارش خبرنگار فیدوس استاندار خوزستان طی هفته گذشته در چند مورد به صراحت .... گفتگوی اختصاصی با دهدشتی/1 .... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.

بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند

www.afkarnews.ir/.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-...
Sep 30, 2012 - 20 | 5. من با نظر شما موافقم چون کم تر پسری پیدا میشه عشق ما دخترا رو .... 5 | 1. من مورد هائی رو دیدم که ازدواج کزده اند و بعد با بچه به علت عدم اعتماد به هم از هم جدا شده اند. .... منظور من اینه که کسی که حیا دارد هر جوری که شده نا همواری های بدن را می .... آقا مهدی حرف خیلی به جا و سنجیده ای زدید بین این همه حرف های چرت و نامربوط…

نامه روحانی خطاب به اوباما و سایر سران گروه 5 + 1 - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/.../نامه-روحانی-خطاب-به-اوباما-و-سایر-سران...
به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکایی از نگارش نامه حسن روحانی -- رئیس‌جمهور کشورمان -- به "باراک اوباما" و سران ...
... آیا روحانی اولین رئیس جمهور تک دوره ای ایران خواهد بود؟ سیاسی، ۱۳ شهريور ۹۵. 12 ..... تیم ملی در حالی کارش را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز کرد که به‌خلاف انتظار .... آیا میتوان "مد سازی" به جا و صحیح را به عنوان روشی برای مقابله با بدپوششی .... موضوعات رایزنی اوباما با همتای چینی‌اش ... شناسایی ۱۴ ژن تاثیرگذار بر درمان سرطان.
تابناک. خروج بی سروصدای سپرده‌ از بانکها؛ محرمانه‌هایی که به سیف می‌رسد. پایش آنلاین ... قدس آنلاین. 1 دقیقه پیش ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20. برترینها.
اما انتظارات نابه جا ناشی از حب و بغض های سیاسی و جناحی که گاه محصول وسوسه های .... اهداف امریکایی‌ها از مذاکرات هسته‌ای: 1- حفظ ساختار تحریم‌ها 2- تضعیف صنعت ... و آمدم پایین که بنشینم کنار ایشان اما عموفرج بغلم کرد حدود شاید 20 ثانیه! .... و در این وجیزه فقط به بیانیه اخیر اجلاس سران کشورهای اسلامی در اسلامبول اشاره می‌کنیم.

مرگ حاکم «سمرقند و بخارا»

berouztarin.ir/fa/news/.../مرگ-حاکم-سمرقند-و-بخارا
19 mins ago - ظاهرا اعلام مرگ کریم‌اف در ازبکستان یک سنت‌شکنی است زیرا به گزارش خبرگزاری .... پس از مرگ کریم‌اف سرنوشت ازبکستان می‌تواند به سه مسیر متفاوت ختم شود: 1 - اجماع بر سر یک جانشین: در ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 ...
اوباما:با روس‌ها در مورد سوریه به توافق نرسیده‌ایم ... هشدار رسانه‌ها به تیم ملی فوتبال قطر بعد از بازی با ایران. رسانه‌های قطری به ... اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20.
اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20. در پس لبخندهای زورکی و دست‌دادن‌های .... با «طراحان لباس» خوشتیپ های هالیوودی آشنا شوید (1). کارول کالگین از هالیوود ریپورتر، ...
Sep 25, 2013 - 1- برنامه هسته ای ایران و همه کشورهای دیگر می باید تنها در جهت اهداف صلح آمیز باشد. ... من سخنان امروز پرزیدنت اوباما را با دقت دنبال کردم؛ در صورت عزم سیاسی رهبران آمریکا و ...... انتظار حسن نیت و صلح و نزدیکی دلها نا بجا است. .... واقعا تبریک میگم به اقای روحانی ولی تازه اول راهه تا اینجا اقای رئیس جمهور نمره شما 20.
Oct 23, 2015 - به نظر شما آیا این تحریم ها در عمل نیز برداشته می شود؟ ... 31233203 ... «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا دستور آغاز فرایند لغو تحریم های ایران را به ... بر جا می ماند و قیمت نفت هم پس از ورود نفت ایران به بازار کاهش خواهد داشت. ... توافق هسته ای میان ایران و 1+5 که زمان زیادی طول کشید برنامه جامعی بود که به ریز جزئیات ...
Apr 10, 2016 - جام جم 95/1/22 ... اوباما در جمع حامیان مالی حزب دمکرات با اشاره به اظهارات افراطی نامزدهای .... در انتهاي برنامه 20 ساله کشور به 9 نيروگاه اتمي ‌نياز داريم ... رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با توجه به شرايط نامطلوب منطقه به دليل نا امني‌ها و تحركات ... ارزنده‌اي نسبت به اين امر داشته‌اند و آثار ماندگاري را نيز به جا گذاشته‌اند.
Jan 6, 2015 - 1-چه کسی کلمه و معنای وطن-امنیت -ناموس - دفاع و . ... 4 ارديبهشت 1395 - ساعت 20:02 ...... حال در جوامع عقب افتاده که سران و مسوولین فقط بفکر خویش هستند و بقای خویش: ...... شفاف سازی را از همین جا و هم اکنون شروع فرمایید تا فرهنگیان محترم به ...... دولتمردان نمی خواهند که بشنوند این وضعیت نابه سامان اقتصادی معلمان ...

کاهش قیمت مسکن اتفاق می‌افتد؟ | اقتصاد آنلاین

www.eghtesadonline.com/.../79925-کاهش-قیمت-مسکن...
Apr 11, 2015 - در این خصوص، گروهی از مردم انتظار تغییر در قیمت‌ها، به خصوص ارزانی را ... 1- به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای منجر به سرازیرشدن حجم چشمگیری از ... رودس در جمع خبرنگارانی که به همراه اوباما برای شرکت در مجمع سران .... دوره باز پرداخت 20 ساله ولیزینگ مسکن بعنوان تامین 50 درصد قیمت مسکن .... آخه نا برادری تا کی؟

فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با آنچه در سریال ساخته اند

khabareghtesadi.com/.../فرق-سلطان-سلیمان-و-خرم-سلطان-واقعی-با-آنچه...
Dec 5, 2012 - سلیم میگسار فرزند سوم خرم سلطان، که بعد از سلطان سلیمان به قدرت می رسد دائم ... 1-عثمانی ها قبل از همه کشورها می دانستند زمین گرد است و نقشه دقیقه جهان را کشیده بودند! ...... های دیگری بفرمایید و یا همین جا به موارد مستند تاریخی اشاره فرمایید .... هالیوودی بود و با انتقاد میلیون ها نفر و اعتراض به میشل اوباما مواجه شد
هر جا تکلیف باشد و دستور رهبری، ایشان به وظیفه خود عمل می‌کنند. .... کسانی که در تصویر هستند به ترتیب از راست: 1-مجید ده‌نمکی 2-امیر فرشاد .... داشت و حداقل ریخت و قیافه و رفتار و منش و افکارش با انتظارات و خواستهای نسل جوان ایران هماهنگی دارد. ..... پس هدفی رو دنبال می کنه و شما هم خواسته یا نا خواسته دارید بهش کمک می کنید .

همه چیز در مورد ساختمان مو - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/296682/همه-چیز-در-مورد-ساختمان-مو
در حالت طبیعی ۹۰% مو ها در فاز رشد میباشند و ۱۰% در فاز استراحت و به طور متوسط ... شیمی درمانی و رادیو تراپی در درمان سرطان عامل پر قدرتی است که باعث توقف فاز .... پیدا می کنند ولی بایستی توقع و انتظارات آنها از جراحی واقع بینانه باشد و بعد از ... این دارو ۸ ساعت میباشد و اثرات بیولوژیکی آن برای زمانی طولانی تر به جا می ماند.

دوشنبه 25 آبان 1394 - 411 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ایران - Taadol ...

taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/8/25
روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ایران - Taadol Economic NewsPaper // صفحه 1 : 1394/8/25 ... به گزارش رويترز، باراك اوباما، رييس‌جمهوري امريكا در اين نشست با اين سوال ... گروه 20 بهترين فرصت براي حل اين معضل است و انتظار مي‌رود سران اين گروه به .... در جنوب بیروت که بیش از چهل کشته به جا گذاشت، ۹ مظنون را بازداشت کرده‌اند.

[PDF]دریافت همه صفحاتPDF - صبح نو

sobhe-no.ir/assets/press/168/sobhe-no_56.pdf
Aug 6, 2016 - اروپا و از آن جا به دبی یا عمان برسد و انتقالش با مشکالت و سهم خواهی هایی مواجه شود. برجام-۲ آن معامله ای ... پرداخـت 1/7 میلیـارد دالر از امـوال ایـران و خـروج بانـک ... اوبامـا افـزود: »تنها مسـاله ای که در این بین وجـود دارد، .... عضو،20 رأی منفی ،14 رأی ممتنع و 19 رأی مثبت، پس .... ایـن انتظـارات در حالـی در ایـن مـدت پررنـگ شـده.
by کریمی فرد - ‎2016
ابتدا دکترین و سیاست خارجی اوباما به صورت خالصه بررسی می. شو ... -1. مقدمه. ایاالت متحده. آمریکا. در آغاز قرن. 20 .م. با چالش. های متعدد داخلی و خارجی مواجه شده ... انتظارات برای انجام تالش .... جا میان ملت ..... ،نا. ناامنی. ایجاد شده توسط نظامیان اسالمی در عراق و سوریه و تسلط آنها بر مناطقی از این .... حاشیه کنفرانس سران کشورهای عضو گروه.
Aug 6, 2015 - ساعت 20:42 .... به گزارش مونیتورینگ رجانیوز اوباما در این سخنرانی با اشاره به این که بودجه .... بر جا گذاشت و برنامه هسته ای ایران با وجود تحریم های یکجانبه آمریکا به ... شد تا اینکه 5+1 یک متشکل از آمریکا ، چین، روسیه، انگلیس،آلمان و فرانسه و .... سران ایران انتظارات مردم خود را بالا برده اند چون گفتند که تخفیف ...

میهمان | - خانه

cafeconomics.com/category/میهمان/
نوشته‌هایی که خوانندگان بلاگ به عنوان نوشته میهمان یا جوابیه به یکی از نوشته‌ها فرستاده‌اند. ... آقای دکتر هاشم پسران روز دوشنبه 16 دی ماه از ساعت 16:30 تا 18:30 در سالن ..... بسیاری از قراردادهای وام یک نرخ بهره اسمی را بر مبنای انتظاراتی که از تورم در ..... مسئولیت از سوی هدف نقد باقی نماند لازم است که نقدهای نابه‌جا به شدت نقد شوند.

پیشی گرفتن از رهبری و پرتاب کفش به رییس جمهور - تیرپرس

www.tirpress.ir/پیشی-گرفتن-از...و...به.../17102
6 مهر 92 20:22 کد: 17102 نسخه چاپی ارسال امتیاز دهید: ... اما همه این انتظارات محدود شد به یک تماس تلفنی دقیقه نودی بین روحانی و اوباما، که‌‌ همان نیز کافی بود ... سایتتو هک میکنن دیگه ننویسی تو چکاره این مملکتی که به جا چند میلیون آدمی که رئیس ... 9 1. اگه نرمش قهرمانانه تماس تلفنی چند دقیقه ای با اوباما نباشه دیگه چی میخواد باشه؟
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,481
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,481
  • بازدید ماه : 1,481
  • بازدید سال : 379,092
  • بازدید کلی : 4,158,870