loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 111 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی‌گناهی‌اش اصرار کرد.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 200

روزنامه شرق: شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی‌گناهی‌اش اصرار کرد. 

مأموران آبان‌ماه سال ٨٩ باخبر شدند زنی جوان در خانه‌اش جان باخته ‌است. کسی که جسد این زن را پیدا کرده‌ فرزند ١٠ساله او بود که بعد از بازگشت از مدرسه با جسم نیمه‌جان مادرش روبه‌رو شده‌ بود.

پسربچه به مأموران گفت وقتی به خانه رسید مادرش را دید که کیسه‌ای روی سرش کشیده و شالی نیز دور گردنش پیچیده شده بود. با توجه به گفته‌های این پسربچه، تحقیقات آغاز شد. پدر و مادر مقتول مدعی شدند فرزندشان به دست دامادشان به قتل رسیده‌ است. آنها گفتند دختر و دامادشان با هم اختلافات عمیقی داشتند و دخترشان بارها از دامادشان گلایه کرده ‌بود به‌همین‌دلیل هم فکر می‌کنند او عامل این قتل است.

به این ترتیب، همسر مقتول بازداشت شد و مدت‌ها از او بازجویی شد، اما او منکر قتل همسرش شد و گفت چنین کاری نکرده‌ است. وقتی مأموران تلفن همراه متهم را بررسی کردند، متوجه شدند زمان قتل او در محدوده خانه‌اش بود و همین ظن مأموران را نسبت به او بیشتر کرد، اما مرد جوان همچنان اصرار داشت قتلی مرتکب نشده و همسرش قبلا بارها اقدام به خودکشی کرده بود.

 او گفت: ما به‌جز پسرمان فرزند دختری هم داشتیم که دچار مشکل قلبی بود با اینکه خیلی دوا و دکتر کردیم، اما دخترمان فوت شد از آن به بعد همسرم به‌شدت افسرده شد. او دیگر مثل سابق نبود و اشتیاقی برای زندگی نداشت. وضعیت روانی همسرم به‌شدت به‌هم ریخت و چندین‌بار خودکشی کرد. بارها گفته‌ بود دیگر نمی‌خواهد زندگی کند. مشکلاتی که من با همسرم داشتم هم به دلیل همین موضوع بود.

 ما مشکل دیگری نداشتیم. هرچند مادر همسرم مدعی است من با همسرم به دلیل خانه‌ای که شریکی خریده ‌بودیم مشکل داشتیم، اما این‌طور نبود همسرم سال‌ها بود که داغدار فرزندمان بود و آرام نمی‌گرفت. روز حادثه هم من برای انجام کاری به نزدیکی خانه رفتم و داشتم به محل کارم برمی‌گشتم که پسرم زنگ زد و گفت برای مادرش چه اتفاقی افتاده‌ است. این در حالی بود که پزشکی قانونی با قطعیت نتوانست درباره اینکه مرگ زن جوان خودکشی بوده یا جنایت، اظهارنظر کند و اعلام کرد احتمال می‌رود این مرگ دیگرکشی باشد.

 با توجه به آنچه مأموران یافته‌ بودند و شکایت اولیای‌دم پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد، مرد جوان یک‌بار دیگر مدعی شد قتلی در کار نبوده و او همسرش را نکشته‌ است. هیأت قضات متهم را تبرئه کردند اما اولیای‌دم به این رأی اعتراض کردند. دیوان‌عالی کشور نیز بعد از بررسی این پرونده حکم دادگاه را نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شد. این‌بار شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به این پرونده شد. مرد جوان یک‌بار دیگر گفته‌هایش را تکرار کرد و باز هم رأی بر برائت او صادر شد.

اولیای‌دم بار دیگر اعتراض کردند و دیوان‌عالی کشور این‌بار عنوان کرد دادگاه باید درباره اینکه اولیای‌دم حاضر به قسم‌دادن متهم هستند یا نه، سؤال می‌کرد بنابراین پرونده برای برطرف‌کردن نقص به دادگاه ارسال شد. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده یک‌بار دیگر تشکیل شد. بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد، پدر و مادر مقتول به‌عنوان دو نفر از اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و یک‌بار دیگر مدعی شدند دامادشان مرتکب این قتل شده است، اما آنها گفتند هیچ اعتمادی به دامادشان ندارند و معتقدند او دروغ می‌گوید به‌همین‌دلیل هم قسمش را قبول ندارند.

سپس فرزند متهم و مقتول در جایگاه حاضر شد. او گفت: من هیچ شکایتی از پدرم ندارم. من بودم که مادرم را پیدا کردم کیسه‌ای روی سرش کشیده ‌شده و شالی دور گردنش بود. او هنوز جان داشت اما نمی‌توانست صحبت کند. وقتی او را پیدا کردم اول به پدرم و بعد به عمویم که خانه‌اش نزدیک خانه‌مان بود زنگ زدم، اما مادرم حرفی نزد و هیچ‌چیز به من نگفت.

سپس نوبت به متهم رسید. در ادامه متهم، اتهام قتل را برای چندمین‌بار رد کرد و گفت: من هیچ قتلی انجام نداده‌ام. او زن من بود و دوستش داشتم اما خانواده همسرم اصرار دارند من مرتکب قتل شدم بدون اینکه توجه کنند دخترشان چندین‌بار پیش از این خودکشی کرده است. دو سال از عمرم را در زندان گذراندم پسرم که خیلی کوچک بود تنها ماند و آسیب دید. بعد از آزادی هم از کار اخراج شدم و حالا شش سال است که بی‌کارم. من زنم را نکشتم و این اتهام را به هیچ‌وجه قبول نمی‌کنم. با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.


Google
About 244,000 results (0.50 seconds)
Search Results
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام - آفتاب
aftabnews.ir/fa/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-در-هاله‌ای-از-ابهام
Translate this page
59 mins ago - مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام. شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام | شش سال بعد از تشکیل
www.ghatreh.com/news/.../مرگ-مرموز-جوان-هاله-ابهام
Translate this page
51 mins ago - شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضØ.
Images for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎Report images
Image result for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎
Image result for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎
Image result for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎
Image result for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎
Image result for ‫مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام‬‎
More images for مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام
مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام - آفتاب | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/24678470 - Translate this page
53 mins ago - مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام. خلاصه خبر. آفتاب نیوز : پسربچه به مأموران گفت وقتی به خانه رسید مادرش را دید که کیسه ای روی سرش کشیده و ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-هاله-ابهام.htm...
Translate this page
30 mins ago - قتل نجات زن جوان 37 ساله از مرگ حتمیشش سال پس از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/c9ba69836882.html
Translate this page
27 mins ago - شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی گناهی اش اصرار کرد.
مرگ مرموز زن جوان در هاله ای از ابهام - آکا
www.akairan.com/.../news2016948375082698.html
Translate this page
29 mins ago - شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی گناهی اش اصرار کرد.
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام / شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی ...
wwwkhabar.ir/8655937
Translate this page
شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر این زن، متهم باز هم در دادگاه حاضر شد و بر بی‌گناهی‌اش اصرار کرد. ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌اي از ابهام
jamejamonline.ir/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-در-هاله‌اي-از-ابها...
Translate this page
Jul 7, 2009 - گروه حوادث: زن جوانی که برای دیدن مادربزرگش از خانه خارج شده بود، به طرز مرموزی ناپدید و جسد وی در حوالی راه‌آهن سرحدآباد کرج پیدا شد و کارآگاهان را با ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام - سرخط
www.sarkhat.com/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-در-هاله-ای-از-ا...
Translate this page
سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. این سایت با بهره ...
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام - میهن بروز
www.mihanbrooz.ir/مرگ-مرموز-زن-جوان-در-هاله‌ای-از-ابهام/
Translate this page
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام. دراخبار حوادث. ۱۳۹۵-۰۶-۱۴. Brooz. نوشته های مشابه ... ببینید خرس وحشی با صورت این مرد جوان چه کرده است +عکس. ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ...
مرگ نوعروس جوان در‌ هاله‌ای از ابهام - رسانه ی خبری وبلاگی
isna.rasanetv.ir/page-843708.html
Translate this page
با گزارش مرگ مشکوک این زن جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 27 مشهد در محل حاضر شدند و مراتب را ... راز مرگ دختر جوان در هاله ای از ابهام -روزنامه مردم سالاری برای نوعروس مرگ دختر جوان در هاله‌ای .... پرونده قتل مرموز دختر و پسر لاهیجانی در هاله‌ای از ابهام .
مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام
www.hotfa.ir/news/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-در-هاله‌ای-از-ا...
Translate this page
اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی بی سی,اخبار روز ایران بدون.
مرگ مرموز و مشکوک چهره های مشهور هنری+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
Translate this page
درگذشت مشکوک و مرموز دختر موزیسین معروف ایرلندی باب گلدوف، بهانه ای شد برای بررسی مرگ افراد مشهور در دنیای هنر که گاه با گذشت دهه ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. ... همسرش، ساعتی پیش از مرگ و کبودی های نمایان بر روی بدن ناتالی، گمانه زنی ها ...
پرونده قتل مرموز دختر و پسر لاهیجانی در هاله‌ای از ابهام - نیک صالحی
www.niksalehi.com/soc/archives/245396.php
Translate this page
Jan 17, 2016 - قتل مرموز , قتل دختر و پسر لاهیجانی , قتل دختر جوان , قتل دختر در شمال , مرگ دختر و پسر در لاهیجان , راز جنایت لاهیجان , قتل فجیع , نیک صالحی ...
بهار نیوز - داستان عجیب یک مرد درباره مرگ زن جوان
baharnews.ir/news/77318/
Translate this page
گروه حوادث: ماجرای مرگ مرموز لعیا با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ... در حالی که مرگ این زن جوان در هاله‌ای از ابهام بود، متخصصان پزشکی قانونی پس از ...
ناپدید شدن مرموز دختر جوان - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/ناپدید-شدن-مرموز-دختر-جوان
Translate this page
بررسی فرضیه قتل یا خودکشی در مرگ مرموز دختر جوان/ مرگ بر اثر اصرار به ازدواج ... جوان پس از 7 سال ناپدید شدن دختر جوان پس از گذشت 7 سال هنوز در هاله ای از ابهام ...
مرگ مادر جوان در بیمارستان دولتی پایتخت در هاله ای از ابهام - همه جو
hamejoo.ir › اخبار
Translate this page
Jul 3, 2016 - روزنامه ایران: زن جوانی که پزشکان یکی از بیمارستان‌‌های دولتی تهران بیماری او را افت فشار تشخیص داده بودند، ساعتی بعد از ... مرگ مادر جوان در بیمارستان دولتی پایتخت در هاله ای از ابهام ... مرگ مرموز دختر جوان در مهمانی شبانه پایتخت.
ابهام ١١ساله در قتل مرموز زن میان‌سال - فرادید
faradeed.ir/fa/.../ابهام-١١ساله-در-قتل-مرموز-زن-میان‌سا...
Translate this page
Jun 11, 2016 - جسد به دستور بازپرس برای بررسی علت دقیق مرگ و هویت مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت. ... چراکه نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی رابطه جنسی قبل از مرگ را در زن جوان مورد تأیید قرار داد و ... برچسب ها: قتل ، زن میان سال ، حوادث.
سقوط زن 40 ساله از طبقه دهم برج های خلیج فارس غرب تهران/ ردپای یک مرد ...
www.rokna.ir/.../سقوط-زن-40-ساله-از-طبقه-دهم-برج-ها...
Translate this page
رکنا: سقوط مرگبار زن جوان از برج های خلیج فارس در هاله ای از ابهام هدف تحقیق ... جاری ماموران کلانتری 181 عواضی در جریان مرگ مرموز زنی در سقوط از ساختمان 10 طبقه ای ...
مرگ های مرموز ستارگان آسمان هنر و سیاست پیچز گلدوف، دختر موزیسین ...
www.hammihan.com/post/1741364
Translate this page
مرگ های مرموز ستارگان آسمان هنر و سیاست پیچز گلدوف، دختر موزیسین معروف ایرلندی باب گلدوف در سن 25 سالگی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان سپرد. مرگ این زن جوان که بعنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت هنوز در هاله ای از ابهام است.
اجتماعی » مرگ نوعروس جوان در‌ هاله‌ای از ابهام - اخبار - قالب وبلاگ
www.khabar.pichak.net/.../مرگ_نوعروس_جوان_در‌_هاله‌ا...
Translate this page
May 8, 2016 - او بعد از این میهمانی به خانه پدرش برگشت، اما حال نوعروس جوان اصلاً خوب نبود. ... با گزارش مرگ مشکوک این زن جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 27 ...
مرگ نوعروس جوان در‌ هاله‌ای از ابهام - مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/news/148807 - Translate this page
May 9, 2016 - با گزارش مرگ مشکوک این زن جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 27 مشهد در محل حاضر شدند و مراتب را ... مرگ مرموز این نوعروس در خانه مادر شوهر + عکس.
صدور حکم اعدام برای مردی که مزاحم همسرش را کشت | دمادم
damadam.ir › اخبار › تیک › دسته‌بندی نشده
Translate this page
6 mins ago - برچسب ها: ... ۱ فساد اخلاقی و اجرای حکم شلاق احسان حدادی · ۲ مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام · ۳ لاستیک های خودرو مرد میانسال، رد پای او را در قتل ...
مرگ دختر جوان در‌ هاله‌ای از ابهام | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل و برندهای ...
www.iranneeds.com/.../مرگ-دختر-جوان-در‌-هاله‌ای-از-ابها...
Translate this page
راز ناپديد شدن مرموز دختر جوان پس از 10 ماه با اعتراف پسر موردعلاقه‌اش به خودکشي وارد مرحله تازه‌اي شد. به گزارش مردم سالاری، در شهريور سال گذشته زن و شوهري با ...
انهدام باند سارقان مسافرنما - تیترنو
www.titreno.com/fa/news/.../انهدام-باند-سارقان-مسافر...
Translate this page
21 mins ago - برترین ها > حوادث ... برترین ها مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر ...
درخواست حد برای ۳ سارق حرفه‌ای - تیترنو
www.titreno.com/.../درخواست-حد-برای-۳-سارق-حرفه-ا...
Translate this page
18 mins ago - برترین ها > حوادث ... برترین ها مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام شش سال بعد از تشکیل پرونده قتل زنی جوان و اصرار اولیای‌دم بر گناهکاربودن شوهر ...
قتل مرموز دختر جوان / کشف جسد به صورت پیچیده لای پتو - پرشین وی
www.persianv.com/hadese/330872.php
Translate this page
قتل دختر جوانی در دهلران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این دختر در یکی از روستاهای بخش موسیان به طور مشکوک به قتل رسیده و تاکنون اطلاع‌رسانی خاصی از انگیزه‌های این ...
ابهامات مرگ مرد جوان معتاد | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/post/.../ابهامات-مرگ-مرد-جوان-معتاد?...
Translate this page
آفتاب : زنی که متهم است مردی جوان را از پنجره طبقه سوم خانه اش به پایین پرتاب کرده ... برترین ها. مرگ مرموز مرد معتاد در خانه زن تنها. سلامت نیوز. مرگ مرموز مرد معتاد در ...
مرگ | پایگاه خبري تحليلي نيزوا شهرستان مهديشهر
www.neizeva.ir/?q=taxonomy/term/337 - Translate this page
به گزارش افکارنیوز، میکلوس فهر (miklos feher) مهاجم اهل مجارستان بود که در تیم ... مرگ دلخراش یک جوان در جاده بهشت زهرا+عکس ... مرگ مرموز زن باردار در هاله‌ای از ابهام.
مرگ های مرموز ستارگان آسمان هنر و سیاست - گروه اینترنتی پرشین استار
www.persian-star.org/stars/
Translate this page
مرگ این زن جوان که بعنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت هنوز در هاله ای از ابهام است. گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org.
روزنامه شرق 90/4/11: مرگ مرموز زن پرستار در ابهام
www.magiran.com/npview.asp?ID=2309001 - Translate this page
Jul 2, 2011 - شرق: يك پزشك متخصص كه به قتل همسرش متهم شده بود با راي قضات دادگاه كيفري استان تهران از اين اتهام تبرئه شد و علت مرگ زن جوان در هاله اي از ابهام ...
مرگ مرموز زن جوان بابلی - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/.../مرگ-مرموز-زن-جوان-بابل...
Translate this page
Apr 25, 2016 - ماجرای مرگ اسرارآمیز یک زن جوان بابلی با آزادی دو مظنون پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. ... پاسخ سازنده پوکمون گو به ابهامات در مورد نقض حریم شخصی ... حادثه، تحقیقات جدیدی درباره این ماجرا از سوی قاضی و پلیس آگاهی در حال انجام است.
نکات تازه در باره پرونده مشهور قتل دختر و پسر لاهیجانی - ساعت24
www.saat24.com/.../نکات-تازه-در-باره-پرونده-مشهور-...
Translate this page
Mar 5, 2016 - ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری ماجرای مرگ مرموز یک دختر و پسر سرشناس ... جن ها یک زن را دزدیدند! ... پرونده قتل دختر و پسر جوان در هاله‌ای از ابهام ...
تجاوز و قتل هولناک دختر جوان در باغ گیلاس
www.iranhall.com/feed/sport/api/page/shownews/?...
Translate this page
سراب ازدواج با مرد مورد علاقه به کابوسی تبدیل شد که در نتیجه آن دختر جوان به ... ماجرای مرگ اسرارآمیز دختر ایرانی در هتل دوبی ... مرگ مرموز زن باردار در هاله‌ای از ابهام
ابهامات پرونده مرگ هولناک دختر و پسر سرشناس لاهیجانی - خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/...ها.../380728-ابهامات-پرونده-مرگ-ه...
Translate this page
Mar 5, 2016 - ابهامات پرونده مرگ هولناک دختر و پسر سرشناس لاهیجانی ... به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری ماجرای مرگ مرموز ... در تحقیقات مشخص شد حسین از قبل دختر جوان را می‌شناخت اما زمانی که با ...
قتل مشکوک- جام نیوز
www.jamnews.ir/Keywords/16844/قتل%20مشکوک
Translate this page
معمای پیچیده مرگ زن جوانی که در کیسه پلاستیکی پیدا شد. سرسختی دو ... مرگ دردناک خانواده چهار نفره در هاله ای از ابهام ... گورستان پر از لباس و مرگ مرموز دختر دانشجو.
خودکشی پزشک میلیاردر پس از مرگ زن مورد علاقه‌اش - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › اخبار › حوادث
Translate this page
خودکشی پزشک میلیاردر پس از مرگ زن مورد علاقه‌اش معمای خودکشی نافرجام پزشک میلیاردر، ... درحال حاضر پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را برای مشخص شدن علت مرگ مرموز زن جوان آغاز کرده‌اند. این درحالی است که ۶ساعت بعد از این حادثه زن جوان دیگری پس از این‌که خودش را از طبقه آخر یک ... سرنوشت دختر جوان در هاله‌ای از ابهام.
قتل دختر جوان پارس آباد - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=قتل+دختر+جوان+پارس+آباد
Translate this page
تسنيم/ کشف پيکر بي‌جان دختر جوان در يافت‌آباد علت مرگ وي را در هاله از ابهام قرار داد. ... معمای قتل دختر 22 ساله در نازی آباد جسد دختر جوانی که صبح امروز با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، ... راز مرگ دختر جوان در هاله‌ای از ابهام .... از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور پیگیری این پرونده مرموز را برای مأموران اداره 10 پلیس آگاهی .
مرگ در جاده دماوند، پایان کار دختر معتاد
javuni.ir/news/165464
Translate this page
Aug 22, 2016 - در پی مرگ مرموز دختر جوان که پس از حضور در میهمانی خانه ویلایی دماوند جان‌سپرده بود سه پسر جوان بازداشت شدند. ... دو هفته قبل پسری به نام پوریا سوار بر خودروی پژو در حال عبور از خیابان ... علت مرگ عباس کیارستمی در هاله ای از ابهام ...
مرگ مرموز دانشجوی پزشکی؛ خودکشی یا تصادف - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Rating: 89% - ‎11,587 reviews
Oct 2, 2014 - مرگ مرموز دانشجوی پزشکی؛ خودکشی یا تصادف. کد خبر: ... حادثه هنوز در هاله‌ای از ابهام است به نظر می‌رسد مرگ .... بازیگر زن جوان «معمای شاه» درگذشت.
مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مرگ-های-مشکوک-و-عجیب-ستارگان-مش...
Translate this page
مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان در دنیا اتفاقاتی می افتد که هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد و مرگ های رخ می دهد که ... پیچز گلدوف، دختر موزیسین معروف ایرلندی باب گلدوف در سن 25 سالگی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان سپرد. مرگ این زن جوان که بعنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت هنوز در هاله ای از ابهام است.
آخرین خبرها از پرونده مشهور قتل دختر و پسر لاهیجانی | دانلود سریال 95
downloadclip2016.ir/.../آخرین-خبرها-از-پرونده-مشهور-...
Translate this page
Mar 5, 2016 - ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری ماجرای مرگ مرموز یک دختر و پسر سر شناس لاهیجانی در ... پرونده مرموز قتل دختر و پسر جوان لاهیجانی وارد مرحله تازه ای شد … ... Jan 17, 2016 -پرونده قتل مرموز دختر و پسر لاهیجانی در هاله‌ای از ابهام .
تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای در - SPI News
spinews.ir › گوناگون
Translate this page
41 mins ago - ... خوشحالی پوتین و اردغان از دیدار مجدد · مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام ... وی در ادامه می افزاید: «مرگ به هر علتی هم در گروه پیروی کننده از رژیم غذایی ...
جدیدترین اخبار روز - حوادث
khabarnekar.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
Jul 23, 2011 - خبرنگار: درگيري مردم با 2 شرور مست براي نجات زن جوان / جنايت پس از درگيري ... از زندان اصفهان / مرگ جوان ۱۸ساله در هاله اي از ابهام / فرار کودک‌‌ربایان 200 .... دردسرساز مادر برای پسر تبهکار /مرگ مرموز در استخر خانه ویلایی / طلاق در ...
مرگ مشکوک دومین دختر سیاهپوست در زندان آمریکا/ سکوت رسانه‌های جریان ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Jul 23, 2015 - ... فارس، هفته گذشته، پلیس آمریکا مدعی شد که دو دختر جوان سیاهپوست بعد از ... مرگ بلاند، موجی از اعتراضات را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است به ... مهمی نپرداخته‌اند و اخبار مربوط به مرگ مرموز این زنان سیاهپوست آمریکایی را پوشش نداده‌اند. ... جرم سنگینی را مرتکب نشده بود و مرگ او نیز در هاله‌ای از ابهام می‌باشد.
مرگ نوعروس جوان در‌ هاله‌ای از ابهام-نیک صالحی|ایران ان پی - جدیدترین اخبار
irannp.com/.../in_niksalehi.comr5.lsocr5.larchivesr5.l2... - Translate this page
مرگ نوعروس جوان در‌ هاله‌ای از ابهام ... تکنیسین‌ها بلافاصله در محل حاضر شدند و با انجام معاینات اولیه، مرگ زن جوان تأیید ... مرگ مرموز این نوعروس در خانه مادر شوهر + عکس.
قتل مادر | قتل وحشیانه مادر سالخورده در تهرانپارس - مجله اینترنتی شاپرک
shaparakmag.ir/.../مفقود-شدن-دختر-جوان-بعد-از-قتل-...
Translate this page
بدین ترتیب، پرونده ناپدید شدن مرموز زن سالخورده دوباره به جریان افتاد و تلاش .... خودسوزی زن جوان در هاله ای از ابهام تحقیقات جنایی برای مشخص شدن علت مرگ زن ۴۲ ...
سرنخ‌های تازه در پرونده قتل زن جوان
payeshonline.com/.../سرنخ‌های_تازه_پرونده_قتل_زن_...
Translate this page
با گذشت 2 سال از قتل مرموز زن جوان در خانه‌اش، شوهر وی به عنوان تنها مظنون پرونده ... اکرم(ص) تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن 30 ... حادثه، راز این جنایت همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده بود، چند روز پیش ماموران به ...
راز ناگشوده ۱۰ جنایت مرموز در تهران
www.entekhab.ir/.../راز-ناگشوده-۱۰-جنایت-م...
Translate this pageEntekhab
Nov 6, 2011 - در این پرونده همسر جوان قربانی جنایت با شکایت خانواده شوهرش بازداشت ... مأموران کلانتری شهر زیبا در نخستین بررسی‌ها دریافتند حدود یک هفته از مرگ مرموز مرد ... گذشت چند ماه از جنایت مرموز، راز این معما نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 1,347
  • باردید دیروز : 1,497
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 10,481
  • بازدید ماه : 2,844
  • بازدید سال : 331,047
  • بازدید کلی : 4,110,825