loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 197 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل 

پس از استیو جابز,تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل شد تا شرکت همچنان به کار رو به پیشرفت خود ادامه دهد.مدیرعامل با ارزش ترین برند جهان شدن کار هرکسی نیست. و اما رمز موفقیت تیم کوک مدیرعامل اجرایی اپل:

 

1- از سایه‌ها نترسید

زمانی که کوک جایگزین جابز شد، می‌دانست که وظیفه سنگینی را برعهده گرفته است و از شیوه رهبری جابز هم خبر داشت. تیم کوک سعی نکرد شیوه رهبری استیو جابز را کپی کند، شاید هم فکر انجام این کار به ذهنش خطور کرده باشد. ولی کوک علی‌رغم سایه‌‌ که از میراث جابز بر او افکنده شده بود،

 

تصمیم گرفت فقط رهبری باشد که خودش شیوه آن را بلد بود. آیا کوک سعی کرد کارها را کمی شبیه جابز انجام دهد؟ بله. آیا کسی او را سرزنش کرد؟ خیر. آیا خوب است که تیم کوک سلیقه خود را وارد فرهنگ اپل کرده است؟ به طور حتم این طور است و اکثر سهامداران این شرکت با او موافقند.

 

2- خطرپذیر باشید

زندگی یک رهبر آسان و راحت نیست. بعضی وقت‌ها رهبران باید تصمیم‌های دشواری اتخاذ کنند که می‌تواند زندگی اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار دهد. گرچه دشوار است، اما باید بتوانید در هنگام پذیرش خطر به قابلیت‌هایتان اطمینان کنید. تیم کوک این موضوع را درک می‌کند که باید برای موفق شدن خطرپذیر باشد.

 

او باور دارد که بدون خطر کردن که البته ممکن است گاهی اوقات با شکست همراه باشد، رسیدن به موفقیت غیر ممکن است.

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

3- به اطرافیانتان اطمینان کنید

تیم کوک معروف است به آن که رهبری است که به نظر و رای گروه خود اطمینان دارد. او این شانس را دارد که اکثر مدیران اجرایی موفق و برجسته با او همکاری دارند و به او در تقسیم کارها کمک می‌کنند. او می‌داند این افراد، افراد موفق با ایده‌های عالی و نوآور هستند

 

و اغلب به این مدیران اجرایی اجازه می‌دهد تا رهبری را به عهده بگیرند. یکی از اصول رهبری آن است که درک کنید که شما همه چیز را نمی‌دانید و سپردن بخشی از کار به دست گروه کاریتان می‌تواند به شما کمک کند تا رهبری موفق باشید.

 

4- فروتن باشید

هرگز فراموش نکنید از کجا آمده‌اید. تیم کوک وقت خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کند تا بتواند سری به فروشگاه‌های اپل بزند و با مشتریانش ارتباط چهره به چهره برقرار کند یا این که ایمیل‌هایشان را بخواند. تیم کوک می‌گوید:” نباید بگذارید منزوی شوید این موضوع بسیار مهم است

 

و به نظر من مهمترین چیز برای یک مدیر عامل اجرایی می‌باشد. تواضع و فروتنی موجب احترام کارمندانتان به شما می‌شود و البته یک اصل ضروری برای تبدیل کردن شما به یک رهبر کسب‌وکار فوق‌العاده است.”

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

5- شفافیت، یک اصل کلیدی

کوک می‌دانست که شفافیت یک اصل کلیدی است. با انتقادات شدیدی که در خصوص استانداردهای کارمندان جهانی اپل وجود داشت، کوک درها را گشود و جهان را به دیدن نحوه عملکرد اپل دعوت کرد. با این کار او نه تنها حسن نیت این شرکت را نشان داد،

 

بلکه استاندارهای صنعتی را برای دیگر سازندگان تنظیم کرد. کوک می‌گوید ما می‌خواهیم به همان اندازه که در محصولاتمان نوآور هستیم در مسئولیت‌پذیری خودمان هم نوآور باشیم.

 

6- اشتباهاتتان را بپذیرید

توصیه کوک برای کارآفرینان و مدیران اجرایی توصیه‌ای بسیار مفید برای تمامی افراد است. کوک می‌گوید:” اکثر آدم‌ها بخصوص مدیرهای اجرایی و مدیران رده‌بالا، آنقدر به ایده‌های قدیمی خود وابسته هستند که قدرت و جسارت اینکه بپذیرند اشتباه می‌کنند را ندارند. آن‌ها باید قدرت و جسارت تغییر ذهن خود را داشته باشند.”

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

7- آنچه را که انجام می‌دهید، خوب انجام دهید

اپل شرکتی است که براساس آنچه که انجام می‌دهد و خوب هم انجام می‌دهد، ساخته شده است. شاید تعجب کنید اگر بگوییم که اپل محصولات کمی را تولید می‌کند. تیم کوک تاکید می‌کند که این تمرکز روی کار کلید موفقیت مداوم اپل است. اگر دقت کرده باشید این شرکت 4 آیپاد دارد.

 

دو آیفون اصلی. دو آیپد و چند تایی هم مک. در ضمن اپل روی بهبود زیرساخت خود و محصولاتی که مردم دوست دارند، تمرکز می‌کند.

 

8- مسیر خود را به تدریج عوض کنید

استیو جابز علاقه زیادی به تولید محصولات فوق‌العاده “آی” (i) داشت، مثل آی‌مک، آی فون، آی‌پاد که همگی با “آی” شروع می‌شدند. حتی سرویس‌های متفاوت اپل با نام‌های آی‌کلاود یا آی‌مسیج بودند. حال ما اپل واچ را داریم، نه آی‌واچ، ما اپل پنسیل را داریم نه آی‌پنسیل،

 

و همچنین گزارشاتی در مورد اپل کار نه آی‌کار. هیچ تفاوتی  بین این محصولات نیست، اما به راحتی متوجه می‌شوید که نه تنها در نحوه تفکر بلکه در رهبری شرکت هم تغییراتی صورت گرفته است.

رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل

9- قوانین خودتان را بنویسید

اگر حقیقتاً می‌خواهید همانند یک رهبر عمل کنید، باید قوانین خودتان را بنویسید. اگر بخواهید براساس مرزبندی‌های کتاب‌های درسی رهبری کنید، برای یافتن موفقیت‌های مستمر باید دائم در تقلا باشید. به ندرت می‌توانید سناریوهای زندگی واقعی و مشکلات مربوط به آن‌ها را در کتاب‌های درسی پیدا کنید.

 

اگر هر کاری را طبق فرمول موجود انجام دهید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به همان مقامی برسید که دیگران رسیده‌اند. این یک درس مهم در رهبری است، این که بدانید چه زمانی از قوانین پیروی کنید و چه زمانی آن‌ها را دور بریزید.

 

10- تنوع مهم است

ایده پشت این فلسفه آن است که آدم‌ها تجربه‌های فراوان و متفاوتی دارند و شرکت‌هایی که بتوانند بیشترین تجربیات خلاق را مهار کنند، در مسیر کسب و کار خود بسیار  ابتکاری و نوآور عمل خواهند کرد. تیم کوک این واقعیت را بخوبی تشخیص می‌دهد و تنوع را اساس فلسفه مدیریتی خود قرار داده است.

 

او می‌گوید:” ما تنوع فکر می‌خواهیم. ما تنوع سبک می‌خواهیم. ما می‌خواهیم مردم خودشان باشند. این ویژگی خارق‌العاده اپل است. وقتی اشتباهی می‌کنیم آن را می‌پذیریم و شهامت تغییر را داریم.


Google
About 439,000 results (0.51 seconds)
Search Results
رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل - پارس ناز
www.parsnaz.ir/رازهای-موفقیت-تیم-کوک-مدیر-عامل-ا...
Translate this page
رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل پس از استیو جابز,تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل شد تا شرکت همچنان به کار رو به پیشرفت خود ادامه دهدمدیرعامل با.
رازهای موفقیت تیم کوک مدیر عامل اپل
toyana.ir/.../رازهای+موفقیت+تیم+کوک+مدیر+عامل+اپ...
Translate this page
۱۳۹۵/۲/۱۹ - ,تیم کوک؛ کوکِ سازِ اپل تیم کوک,مدیر شرکت اپل,روانشناسی موفقیت تیم کوک؛ کوکِ سازِ اپل تسخیر امپراتوری در سال 2004 در پی بیماری استیو جابز؛ ...
استیو جابز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../استیو_جا...
Translate this pagePersian Wikipedia
تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد. ..... یکی از دلایل این عدم موفقیت قیمت گران و کندی آن بود. ..... گیتس هم در مورد جابز گفت: «راه‌های بیشتری برای نگاه کردن به این موضوع وجود دارد. به نظر ...
مدير عامل شرکت اپل ؟ | ويکي پديا ايران - ویکی پدیا ایران
www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=مدير_عامل...اپل_؟...
Translate this page
افشای راز همجنس بازی مدیر عامل شرکت اپل,تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل برای اولین بار بصورت علنی ... زندگی نامه استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل - مجله موفقیت
رازهای موفقیت استیو جابز
sobbekheir.com/tag/رازهای-موفقیت-استیو-جابز
Translate this page
او میگوید الهام گرفتن از مدیرعامل اپل علت اصلی موفقیت اش بوده است. .... چهار سال پس از درگذشت استیو جابز، تیم کوک، اپل را دوباره تبدیل به موفق ترین شرکت ...
زندگی تیم کوک مدیرعامل اپل - نمناک
namnak.com/زندگی-تیم-کوک-مدیرعامل-اپل.p19183
Translate this page
Rating: 5 - ‎3 reviews
تیم کوک و زندگی تیم کوک و ثروت تیم کوک و مدیرعامل اپل و تیم کوک مدیر عامل اپل را ... القای موفقیت و برترین به مخاطب و جامعه مشتریان، همان چیزی هست که پایه ای ...
مدیران موفق سحرخیز؛ از مدیرعامل پپسی تا اپل - است
shomanews.com/.../مدیران-موفق-سحرخیز-از-مدیرعامل-...
Translate this page
Dec 12, 2015 - بیدار شدن با (یا قبل از) طلوع خورشید به مدیرعاملانی مثل تیم آرمسترانگ از AOL و .... تیم کوک مدیرعامل اپل .... راز موفقیت شغلیِ ژاپنی‌ها در چیست؟
تیم‌کوک، رهبری که با خروج از سایه‌ی جابز، تعریفی جدید از اپل ارائه داد ...
www.zoomit.ir/2014/9/2/.../tim-cook-making-apple-hi...
Translate this page
Sep 2, 2014 - تیم‌کوک پس از تکیه زدن بر صندلی ریاست در کمپانی اپل تغییراتی را در این کمپانی ... با جف بزوس، موسس و مدیر عامل آمازون بیشتر آشنا شوید .... وی فردی آرام است که می‌تواند رازهای بسیاری را از اطرافیان خود مخفی نگه دارد. ... و شماری از طرفداران موفقیت اپل را در گرو طراحی‌ها و نگرش خاص وی به محصولات اپل می‌دانند.
تیم کوک در مدیریت 5 ساله‌اش اپل را به کجا رساند؟ | فارنت
farnet.ir/.../how-tim-cook-has-changed-apple-in-five-...
Translate this page
تیم کوک در مدیریت پنج ساله‌اش اپل را به کجا رسانده است؟ ... و به سودآوری اپل بیفزاید و تعداد کمی باور دارند که او مدیرعامل درستی نیست. ... خط تولید و عرضه محصولات اپل خود بیانگر موفقیت تیم کوک است و نیازی به ... بسیاری از مکان‌ها درون این نقشه وجود نداشتند و این نقشه نمی‌توانست راه‌های ارتباطی درستی را به کاربرانش نشان دهد.
مشاوران تیم کوک در یک نگاه - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/1064770
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Aug 17, 2016 - چالش‌ها و فرصت‌هایی که تنها در قالب اتخاذ تصمیم صحیح، موفقیت و ثبات شرکت ... کوک در این خصوص می‌گوید: «به‌نظر من این امر برای مدیران عامل ضروری است که ... خبرنگار CNN در نگاه اول نمی‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که راز خود را با او در ... تیم کوک در راستای ایجاد ساختار تجاری منسجم در شرکت اپل از مشورت‌ با ...
برچسب ها - تیم کوک - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/4/تیم%20کوک
Translate this page
در صنعت خودرو اشاره کرده اند تیم کوک مدیرعامل اپل. ... مجله "بلومبرگ" پرده از راز خود برداشت کوک با وقاحت. ... اپل و ساعت هوشمند سه موفقیت بزرگ برای تیم کوک.
راز هاي شرکت اينتل - کوبیده
koobide.cofeblog.ir/post/3267
Translate this page
Jan 6, 2016 - راز موفقیت شرکت های اپل، اینتل و مایکروسافت - سکان آکادمی ... افشای راز همجنس بازی مدیر عامل شرکت اپل,تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل برای ...
ایلان ماسک می‌گوید اپل خودرو می‌سازد - دیجی‌کالا مگ
https://mag.digikala.com/.../ایلان-ماسک-می‌گوید-اپل-خ...
Translate this page
Jan 12, 2016 - شاید به همین دلیل باشد که ماسک می‌گوید پروژه‌ی خودروی اپل یک “راز سرگشاده” است. تیم کوک، مدیر عامل اپل، همیشه از پاسخ دادن به سوال‌های مربوط به برنامه‌های ... رمزگشایی از آناتومی مایکل فلپس؛ راز موفقیت قهرمان شنای المپیک چیست؟
داستان 10 فرد موفق که با سخت کوشی به موفقیت رسیدند - بانکی
banki.ir/.../14041-داستان-10-فرد-موفق-که-با-سخت-...
Translate this page
افراد موفق در هر عرصه و حوزه ای که باشند، اغلب وقتی راجع به راز و رمز ... شاید برای خیلی ها باور کردنی نباشد که افراد موفق و ستارگانی چون مایکل جردن، تیم کوک، ... او از وقتی مدیرعامل اپل شده، راس ساعت 4:30 صبح برای کارمندانش ایمیل ارسال می کند.
رئیس اپل - رازهای موفقیت رئیس شرکت اپل از زبان خودشآپارات
www.adminsearch.ir/acjfdjmnfrnsncdtctdqvndnsdcacy... - Translate this page
احمدی118 این کلیپ بسیار جالب مربوط به رازهای موفقیت استیو جابز رئیس ... تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت ...6 مارس 2013 .
مدیر عامل جدید اپل کیست؟
www.gsm.ir/news/show/.../مدیر+عامل+جدید+اپل+کیس...
Translate this page
اپل بعد از سال‌ها بالاخره خود را آماده می‌کند تا خبر افت سود خود را اعلام کند، این موضوع باعث می‌شود که این سوال برای هیئت مدیره اپل مطرح شود که آیا تیم کوک برای این ...
دلیل محبوبیت آیفون چیست؟
www.entekhab.ir/.../دلیل-محبوبیت-آیفون-...
Translate this pageEntekhab
Jan 28, 2015 - ... مالی کمپانی آمریکایی اپل منتشر شد و تیم کوک مدیرعامل این شرکت از درآمد ... دانست ، اما راز موفقیت این محصول و محبوبیت بالای جهانی آن چیست؟
زندگینامه: استیو جابز (۱۹۵۵- ۲۰۱۱) - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/126127
Translate this page
Jan 18, 2011 - استیو جابز استعفا داد / استیو جابز درگذشت / تیم کوک / جابز، روانکاوی یک چهره / 12 راز موفقیت استیو ... از آنجا فروشگاه اپل به عنوان یک موفقیت بازاریابی جدید معرفی شد. ... در 1997 استیو جابز به عنوان مدیرعامل موقت شرکت اپل معرفی شد. ... مدت، تیم کوک وظیفه نظارت بر کارهای شرکت اپل را بر عهده خواهد داشت.
4 تصمیم تیم کوک که اپل را به سود دهی تاریخی رساند - سیبچه
www.sibche.ir/1393/06/tim-cook-changes/
Translate this page
Aug 24, 2014 - وقتی که استیو جابز در ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ از مدیریت اپل کناره گیری کرد ، با وجود سود دهی‌ها و ... اما رمز موفقیت تیم‌ کوک چیست؟ .... بوده و با خلاقیت و علمی که داشته سیستم عامل جدید و سیستم عامل جدیدی برای موبایل درست کرده و هر روز ...
راز موفقیت یک کسب و کار چیست؟ - آفتاب
www.aftabir.com › ... › علوم انسانی › اقتصادی
Translate this page
Jan 11, 2014 - اقتصادی موفقیت در کسب و کار کد L181662 ... دیگری را نیز برای خود دارد، مانند این راز که از زبان تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نقل شده است: ?
تیم کوک: ۳۰ درصد از کسانی که آیفون خریده‌اند دیگر از اندروید استفاده ...
plus.awco.ir/تیم-کوک-۳۰-درصد-از-کسانی-که-آیفون-...
Translate this page
Oct 28, 2015 - شایان توجه است که کوک ظاهرا علاقه‌ی زیادی دارد که به موفقیت اپل در جذب ... براساس گفته‌های تیم کوک، مدیر عامل اپل، ۳۰ درصد از کسانی که در سه ماهه‌ی سوم سال ... رازهای مذاکره با پدر علم مذاکره ایران (پروفسور مسعود حیدری) | قسمت اول.
راز موفقیت یک کسب و کار چیست؟ - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ...
sobhanehonline.com/.../راز-موفقیت-یک-کسب-و-کار-...
Translate this page
Jan 9, 2014 - به‌راستی چگونه این موفقیت در عرصه رقابت جهانی توسط اپل رقم خورده؟ ... نیز برای خود دارد، مانند این راز که از زبان تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نقل ...
پرده برداری از آی پد تازه اپل توسط تیم کوک
www.itmen.ir/index.aspx?pid=10323&articleid... - Translate this page
Mar 10, 2012 - شرکت اپل سرانجام چهارشنبه گذشته سومین نسل از تبلت آي پد خود را که نخستین ... چون iPad 3 یا iPad HD توسط تیم کوک، مدیر عامل جدید اپل رونمایی شد. ... و این را راز موفقیت iOS اپل و برتری آن نسبت به تبلت‌های آندروییدی مانند ...
تحلیل سخنرانی کنفرانس رونمایی از I watch و I phone 6 - آموزش ...
bahrampoor.com/تحلیل-سخنرانی-کنفرانس-رونمای...
Translate this page
Sep 11, 2014 - تیم کوک مدیرعامل فعلی اپل در سخنرانی کنفرانس رونمایی از I Watch ... فاطمه حاجی ولیئی در رمز موفقیت در کار; محمدحسین در عزت نفس چیست؟ ... پس از مرگ استیو جابز، تیم کوک سه سالی است که سکان اپل را در دست گرفته است.
راز موفقیت آنجلا ارنتس - روانشناسی برتر
www.ravanshenasibartar.com/آنجلا-ارنتس/
Translate this page
راز موفقیت آنجلا ارنتس,راز موفقیت,روش های رسیدن به موفقیت,چطور موفق شوم,روش های ... وی در این کار با «تیم کوک» مدیرعامل اپل همکاری دارد و تلاش می‌کند تا علاوه بر ...
تجارت آفرین | 5 نکته که دربارۀ آقای تیم کوک مدیرعامل اپل نمیدانید
tejaratafarin.com/5-things-you-dont-know-about-appl...
Translate this page
May 30, 2015 - 5 نکته که دربارۀ آقای تیم کوک مدیرعامل اپل نمیدانید ... به سمت شاخۀ جدیدی با سیستم اپل پی (Apple Pay) همه و همه این موفقیت ها را تضمین کردند.
کافه سینما - نمایش موارد بر اساس برچسب: اپل
www.caffecinema.com/new/index.php/.../اپل.html
Translate this page
آرون سورکین بلافاصله بعد از آن که با تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل بر سر فیلم ... این بنیان‌گذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، رازهای موفقیت اوست.
کافه سینما - کافه سینما-موسیقی
www.caffecinema.com/new/index.php/.../اپل.html
Translate this page
آرون سورکین بلافاصله بعد از آن که با تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل بر سر فیلم ... این بنیان‌گذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، رازهای موفقیت اوست.
تیم کوک؛ کوکِ سازِ اپل - مجله اینترنتی سرزمین رویاها | neverland.ir
www.neverland.ir › موفقیت › موفقیت
Translate this page
تیموتی دی «تیم» کوک در اول نوامبر سال ۱۹۶۰ میلادی، در آلاباما در آمریکا متولد شد. او در حال حاضر، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت اپل است.
پونیلا - راز موفقیت شرکت های اپل، ... - ورود
ponila.com/post/106422/
Translate this page
پس از درگذشت جابز و به قدرت رسیدن تیم کوک، وی فعالیت هایی را به سرانجام .... استیو جابز، موسس و مدیرعامل اسبق شرکت اپل همواره به القای استانداردهای سطح بالا در ...
۲۵ سخن هوشمندانه از ۲۵ مدیر عامل افسانه ای - ایده هوشمند
smart-idea.ir/25-سخن-هوشمندانه-از-25-مدیر-عامل-افسان...
Translate this page
لیست زیر، 25 سخن حکیمانه از 25 مدیر عامل نابغه در مورد موفقیت، کار گروهی، مدیر عامل شدن، مدیر عامل بودن و برخورد با ... ۱۶- من همانیم که باید باشم، و بر روی آن تمرکز دارم، که بهترین مدیر عامل اپل باشم. تیم کوک ... و این راز موفقیت و پیشرفت است.
گزارش مالی اپل منتشر شد - فرادید
faradeed.ir/fa/news/16162/گزارش-مالی-اپل-منتشر-شد
Translate this page
اپل امروز گزارش سالانه درآمدی خود را اعلام کرد که نشان می‌دهد این کمپانی بزرگ برای اولین بار در طول ۱۳ سال ... تیم کوک، مدیر عامل اپل، این سه ماهه را «توقفی در رشد» خوانده و سه ماهه گذشته را «چالشی» نامیده است. .... راز موفقیت شغلیِ ژاپنی‌ها در چیست؟
۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان مدیرعامل شرکت اپل
khandehsara.ir/.../۱۰-رمز-موفقیت-کارآفرینان-از-زبا...
Translate this page
... که رنگ و بویی متفاوت داشت. تیم کوک که مسئولیت بزرگی را… ... ۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان مدیرعامل شرکت اپل. 1 hour ago اخبار فناوری اطلاعات vista 0.
بانک راز های موفقیت – مدیر هوشمند بهتر است یا خردمند؟ - صفحه نخست
roshanayi.com/.../بانک-راز-های-موفقیت-مدیر-هوشمند-...
Translate this page
استیو جابز را می توان نمونه «رهبر قرمز» و «تیم کوک»، مدیر عامل جدید اپل را در نقش قبلی خود به عنوان مدیر عملیاتی، می توان نمونه «رهبر آبی» دانست. با این حال، هر دو ...
آیا تیم کوک مدیرعامل بهتری نسبت به استیو جابز است؟ | نیم ست
www.nimset.ir/.../آیا-تیم-کوک-مدیرعامل-بهتری-نسب... - Translate this page
May 24, 2016 - موفقیت · کارآفرینی · بازاریابی · تبلیغات · رازهای موفقیت ..... آیا تیم کوک مدیرعامل بهتری نسبت به استیو جابز است؟ ... اپل تبدیل به گلوگه ای گشته که به سوی دست یابی به موفقیت ها، با سرعت در حال حرکت است. ... ۱۰ سال پیش از ورود تیم کوک به اپل، سهام این شرکت را می توانستید بر روی زمین پیدا کنید.
شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد | ساتین
saten.ir › بورس و سهام
Translate this page
در بورس و سهام, راز ثروتمندان ۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰ 233 بازدید ... موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل ... این اظهارات تیم کوک مدیرعامل اپل در نمایشگاه فناوری در سانفرانسیسکوی ایالات متحده بوده است و او اعلام کرده است که ...
اظهار نظر تیم کوک درباره واقعیت افزوده و پوکمون گو - دیجی رو
digiro.ir › کمپانی ها › اپل
Translate this page
Jul 27, 2016 - موفقیت این بازی در حدی بوده است که تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته است. وی در هنگام ارائه گزارشات مالی سه ماهه سوم ...
ساتیا نادلا؛ مدیرعامل هندی تبار مایکروسافت - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../ساتیا-نادلا-مدیرعامل-هندی-تبار-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎11,252 reviews
Sep 15, 2015 - (ساتیا نادلا، مدیر جوان مایکروسافت همچنان به موفقیت ویندوز امیدوار هست) ... سانیا تادلا، تیم کوک (Tim Cook) بعد از دوران استیو جابز در Apple نیست اما خیلی‌ها معتقدند که .... راز موفقيت «پير اميديار»؛ ثروتمندترین مرد ایرانی!
مدیر عامل اپل در میان ۱۰۰ چهره تاثیر گذار مجله تایم - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/.../مدیر-عامل-اپل-در-میان-۱۰۰-چهره...
Translate this page
چهره‌های دنیای فناوری از جمله تیم کوک، مدیر عامل اپل، هم در میان ۱۰۰ نفر مهم سال ... به عنوان یک مدیر عامل، تیم شرکت خود را به درجات بالایی از موفقیت رسانده و برند اپل را ...
استیو جابز؛ آقای خاص دنیای تکنولوژی - وب سایت مصطفی علی پور
mostafaalipour.ir/view_news.aspx?id=120029
Translate this page
مکینتاش یک کامپیوتر شخصی کوچک و ارزان بود که کارکردن با آن طبق گفته‌ی ... در سال ۱۹۸۵، به دلیل عدم موفقیت مکینتاش، «جان اسکالی» (John Sculley)، مدیر عامل اپل به همراه اعضای ... «گیل املیو» (Gil Amelio) مدیر عامل جدید اپل برای رقابت با مایکروسافت، در پی ... تنفر تیم کوک از فیلم‌های فرصت‌طلبانه درباره‌ی استیو جابز.
تیم کوک در میان ۱۰۰ چهره تاثیر گذار مجله تایم - iTabnak
itabnak.ir/.../تیم-کوک-در-میان-۱۰۰-چهره-تاثیر-گذار-...
Translate this page
چهره‌های دنیای فناوری از جمله تیم کوک، مدیر عامل اپل، هم در میان ۱۰۰ نفر مهم سال قرار دارند. ... به عنوان یک مدیر عامل، تیم شرکت خود را به درجات بالایی از موفقیت رسانده و برند اپل را ... افشای راز 2.6 میلیون ساله با کشف بقایای یک ستاره مرده در دل اقیانوس ...
کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس شرکت اپل - رادیو مثبت
radiomosbat.com/استیو-جابز/
Translate this page
کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس شرکت اپل(زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در ... تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره به ..... در ایران در سال 1388 با 9 سال سابقه درخشان پا در عرصه کتاب های صوتی موفقیت گذاشت. ... خود به ما می آموزند · اینفوگرافی موفقیت در هشت کلمه · رازهای پشت پرده استارتاپ ها.
بر اساس موفقیت بازی Poke-man Go تیم کوک انتظار اتفاقات ...
www.techfars.com/.../بر-اساس-موفقیت-بازی-poke-m...
Translate this page
Jul 27, 2016 - مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک، بسیار تحت تاثیر واقعیت افزوده قرار گرفته است تا حدی که در صحبت هایی که اخیرا انجام داده بیان داشته است که اپل ...
اپل - ایشارژ سایت
www.esharjsite.ir/post/tag/اپل
Translate this page
هنگامی که تیم کوک به جای استیو جابز مدیرعامل اپل شد، تردیدهایی در این مورد ابراز شد که آیا موفقیت تجاری اپل ادامه خواهد یافت یا نه. رقم جدید سوددهی اپل نشان می‌دهد که ...
راز و رمز موفقیت افسانه‌ای اپل: شانس یا هوشمندی؟ – آی‌تی‌رسان
itresan.com › برگزیده‌ها
Translate this page
Aug 8, 2015 - مطمئنا اگر زنده بود، تا حالا یا خودش را کشته بود یا تیم کوک را! ... بعدها جابز، پس از مدیرعامل شدنش در اپل، نصیحت پدرش را گوش کرد و با تلاش ...
خبرگزاری تسنیم - رمز تلفن همراه عامل حمله تروریستی سن‌برناردینو ...
www.tasnimnews.com/.../رمز-تلفن-همراه-عامل-حمله-تر...
Translate this page
Feb 20, 2016 - در همین راستا "تیم کوک" مدیرعامل شرکت اپل در نامه‌ای سرگشاده با مورد انتقاد قرار دادن حکم اخیر دادگاه علیه این شرکت، نوشت: این حکم اقدامی فراتر از ...
درخواست مدیرعامل اپل برای جمع آوری اطلاعات - کلیک | رسانه دانش و فناوری
click.ir/.../tim-cook-request-a-commission-for-gatheri...
Translate this page
Feb 29, 2016 - صبح امروز مدیر عامل اپل، تیم کوک، ایمیلی به کارمندانش در مورد درخواست اف بی آی برای باز کردن قفل یک آیفون با موضوع ” از حمایت شما متشکرم ...
فناوری در رأس موفقیت زنان | ماهنامه پیوست
peivast.com/world/فناوری-در-رأس-موفقیت-زنان/
Translate this page
این رهبران همچنان به موفقیت و رشد در حوزه خود ادامه می‌دهند. زنانی که در ادامه اشاره ... او اولین زن در تیم مدیریتی تیم کوک مدیرعامل اپل است. همچنین مسئول اصلی ایجاد بیش ...
اخبار دنیای اپل | تیم کوک - مدیرعامل شرکت اپل - نقاشی های قرن ۱۷ ...
www.apple-nic.com › اخبار / آموزش
Translate this page
May 29, 2016 - یکی از ویژگی های بارز تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل ، علاوه بر میلیاردر بودنش ، کارآفرین بودنش دانست . اما قطعا وی هیچ سررشته ای در هنر ندارد و ...
مدیرعامل اپل، تیم کوک از مباحث مطرح شده در مورد فرار مالیاتی ... - تکنولوگ
technolog.ir/.../متهم-شدن-اپل-و-تیم-کوک-به-فرار-مال...
Translate this page
Dec 28, 2015 - اخباری جالب و خواندنی در مورد رنجیده خاطر شدن مدیرعامل کمپانی اپل، تیم کوک در برنامه تلویزیونی "60 minutes" به خاطر متهم شدن به فرار مالیاتی.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 39,412
  • بازدید سال : 309,454
  • بازدید کلی : 4,089,232