loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 181 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز

مجموعه : مطالب طنز

جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز

جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز 

1-ای بابا! آقای راننده، من هر روز این مسیر رو با تاکسی میام. دیروز 250 تومان بود. یعنی چی الان میگی باید 1250 تومان بدم؟!؟!

 

در جایی که گنجشگکان میومیو می کنند و سگ ها جیک جیک و گربه ها واق واق ، پس خیلی طبیعی است که صبح روز بعد کرایه را چند برابر کنند!

 

2-آقای مجری، لطفاً یه کم راهنمایی کنید؟

منظور از جمله بالا مسابقات تلویزیونی و مجریان دلنواز و جایزه های نفیس (اعم از ساعت مچی و دیواری و رومیزی و زیر میزی و کنار میزی و اشتراک یک سال پوشک My Baby و دویست و چهل و نه تومان پول نقد و …) و شرکت کنندگان بسیار باهوش (با بهره هوشی در حد جلبک های فتوسنتز کننده اعماق اقیانوس ها) می باشد.

 

معمولاً عبارت « آقای مجری میشه یه راهنمایی بکنید؟» بعد از قرائت سوال توسط مجری بامزه و تو دل بروی برنامه ، توسط شرکت کننده که احتمالاً صغری 34 ساله و ترشیده و یا کرم علی 14 ساله و محصل می باشند، پرسیده می شود (نگاهی به شرایط سنی و اجتماعی شرکت کنندگان این مسابقه، خود به تنهایی برای نشون دادن سطح نازل این برنامه ها کافیه).

 

تا شرکت کننده محترم بتواند بعد از راهنمایی های مربوطه توسط مجری محترم (که بسته به آی کیوی شرکت کننده از حرکات موزون تا گفتن جواب مسابقه تغییر می کند) به جواب مورد نظر دست بیابد. سوالات برنامه نیز موضوعاتی همچون آرامگاه خواجه حافظ شیرازی کجاست؟ ، تعداد انگشتان دست و یا پا در انسان چند تاست؟ ، علی دایی کیست ، چرا زن نمی گیری و موضوعاتی از این قبیل می باشد!

 

3-از همه پسرها متنفرم
از آنجایی که تب پیدا کردن بوی فرند (BF) در بین دوشیزگان دبیرستانی بسیار رواج پیدا کرده و یک جورایی از نان شب هم برای این عزیزان واجب تر است و از آنجایی که این نوگلان عمراً به پسر پایین تر از 25 سال پا بدهند و از آنجایی که یک پسر 25 ساله خیلی چیزها را می داند ولی یک دختر 16-17 ساله خیلی چیز ها را نمی داند پس طبیعی است که این وسط چه کسی باید گرگ شود و چه کسی قربانی….

 

طبق آمار های گرفته شده 99 درصد دختران دبیرستانی قبل از خوردن 100 عدد قرص دیازپام و خودکشی این جمله را بیان می کنند: از همه پسر ها متنفرم!

 

4- هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!
گوسفند در اصل به موجودی پشمالو و بی نزاکت گفته می شود که اندک زمانی است پایش را در شهر گزارده (همون دهاتی) ولی ما امروزه به رانندگانی که چراغ قرمز را رد می کنند، رانندگانی که به محض سبز شدن چراغ و جهت یادآوری خاطره حنابندان مادر بزرگشان بوق های ممتد می زنند،

 

عابرانی که از وسط اتوبان رد می شوند و یا صف اتوبوس را رعایت نمی کنند، بازیکنان تیم ملی فوتبال وقتی موقعیتی را خراب می کنند و کسانی که موقع راه رفتن پای دیگران را لگد می کنند می گوییم: هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!

 

5-آقای دکتر مریض تخت دو که دیروز عملش کرده بودین، همین الان تموم کرد! آقا جان من اشتباهات پزشکی هم جزئی از عمل های جراحیه! به فرض هم که یه دکتر متخصصی از هر 4 نفری که عمل می کنه 3 نفرشون می میره. دلیل نمیشه که شما فکر کنید این بنده خدا سواد نداره و به خاطر پارتی و رابطه و اینا مدرکش رو گرفته! اصلاً اگه طرف آدم نکشه که بش نمی گن دکتر که!

 

بابا جان اون یه چیزی حالیشه. طرف دکتره ها! گیر نده عزیزم. برو ماستتو بخور. به توچه طرف چه جوری و از کجا (منظور اوکراین نیست ها!) مدرکشو گرفته؟

 

6- شلام ژن. اون پنژره رو ببند شوژ میاد! (یعنی:سلام زن.اون پنجره رو ببند سوز میاد)بحمدالله در زمینه اعتیاد و معتاد پروری توانستیم بترکونیم و موفق شدیم سن اعتیاد را به حدود 14 الی 15 سالگی کاهش بدیم و اصولاً در این زمینه هیچ یک از استاندارد های جهانی برای ما رقمی به حساب نمی آیند. در هر صورت جمله بالا یکی از پرکاربردترین جملاتیه که هر روز میشنویم یا شاید هم خودمون به زبونش میاریم!

 

7- برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک سواری حادثه آفرید! خوب دیگه همه میدونیم خودرو هامون فرسوده اند و جاده هامون فرسوده تر و رانندگانمون خواب آلوده تر!


Google
About 371,000 results (0.56 seconds)
Search Results
جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز - پارس ناز
www.parsnaz.ir/جملاتی-که-ایرانی-ها-زیاد-بکار-برند-...
Translate this page
جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز ای بابا آقای راننده، من هر روز این مسیر رو با تاکسی میام دیروز 250 تومان بود یعنی چی الان میگی مطالب طنز متن طنز.
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز ... در جایی که گنجشگکان میومیو می کنند و سگ ها جیک جیک و گربه ها واق واق ، پس خیلی طبیعی است که صبح روز بعد کرایه ...
معنای کلماتی که خانم ها به کار میبرند - پارسینه
www.parsine.com/.../معنای-کلماتی-که-خانم-ها-به-کار-...
Translate this page
Dec 30, 2014 - اشکال نداره:این یکی از خطرناک ترین جملاتی است که زنان ممکن است به کار ببرند. .... کلمات زیادی در ذهن من معماست که معنای آنها را نمی دانم و همیشه این سؤال در .... تفاوتهاي بين مردان و زنان (طنز) .... اصن شما بیکارید ک این چرت و پرتا رو میخونیداصن این کلمه ها معنی داره یا نداره چ گوری ب سر ما داره ایران ب فکر چیه آمریکا ...
ترامپ 13شهریور - اخبار ورزشی
atisam.ir/search/?q=ترامپ+13شهریور
Translate this page
4 روز پیش اخبار برترین ها 0. ماهنامه زنان و زندگی - زهرا عزیزمحمدی: از زمانی که گمانه زنی ها درباره کاندیداتوری «هیلاری ... جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک ... آیا می دانستید که ناخنهای دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند. ... آیا میدانید که در برج ایفل 2 میلیون و نیم پیچ بکار رفته است ؟ .... دانشمندان حرف زیادی برای گفتن ندارند ، آنها معمولا" زیاد پر حرف نیستند و نباید هم ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند! ... طنز و کاریکاتور · چند رسانه‌ای ... این حرفا توی ایران خریدار نداره! .... یادتان باشد احساسات شما به حد کافی زیاد هست در مواقعی آن را به کار گیرید که ضروری ..... پوشند و خلاصه مردانی که با این گروه زندگی می کنند؛ مردانگی خود را از یاد می برند.
زبان و ادبیات فارسی - 20- اصطلاحات عامیانه و ضرب المثل های امروزی فارسی
aryaadib.blogfa.com/cat-30.aspx
Translate this page
حرفش این است که حرف روزنامه ها و تلویزیون را نمی‌فهمد و نتیجه گرفته که معنی کلمه ها .... پدر و مادرانشان، و گونه ی سنى پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان تفاوت های زیادی می یابند. ... اکنون اگر چه ما در همه ی گرو های اجتماعی جامعه ی ایران شاهد پدید آمدن اصطلاحات .... بچه‌های جنوب شهر تهران تابوها را صریح‌تر و آسان‌تر به کار می‌برند در حالی که ...
ღ بهار کودکی ღ - ضرب المثل های ایرانی
www.3vom50.blogfa.com/.../1/ضرب-المثل-های-ایرانی
Translate this page
جملات آموزنده و زیبا (9) ... تقدیم به تمام دوستان و خوانندگان وبلاگ سومی ها با آرزوی برآورده شدن تمام آرزوهاتون. من امشب دست ها را ... قصابی بود که هنگام کار با ساتور دستش را بریده بود و خون زیادی از زخمش می چکید . ..... اين ضرب المثل را هنگامي به كار مي برند كه فردي نااميد است و او را دلداري مي دهند كه در اندك فرصتي راه چاره پيدا مي شود .
طنز؛ فرهنگ زبان مخفی ایرانیان! - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../طنز-فرهنگ-زبان-مخفی-ایران...
Translate this page
Rating: 96% - ‎15,399 reviews
زبان مخفی یا زبان پنهان گونه ای از زبان رمزگونه است که به وسیله گروه های مختلف شامل ... وقتی می خواهند خنده بسیار زیاد از یک موضوعی را بیان کنند به کار می برند.
معرفی کتاب برای تقویت ذهن و فکر • سایت تفریحی|عکس عاشقانه,مدل ...
aiemd.in/معرفی-کتاب-برای-تقویت-ذهن-و-فکر/
Translate this page
4 days ago - کتاب هایی که در اینجا لیست شده اند به ذهن کمک می کند .... جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز · افزایش کارایی باتری آیفون با این روش ها ...
۵ روش عاشق کردن دیگران - که
www.irannaz.com/news_detail_7851.html
Translate this page
پیش بینی مسابقات فوتبال ایران و جهان ... راهکارهایی برای باکلاس شدن (طنز) ... کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. ... برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. ... باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او ...
يک کلاغ: سگ پارس نمی‌کند و معنی غذا در عربی بول شتر است؟
www.1kalagh.com/.../persian-arabic-words-pars-food....
Translate this page
Dec 3, 2010 - موسیو نفیسی اگه مشکل هم شکل بودن کلمه ها بود در این صورت باید برای کلمه پارس ...... این جملات که هموشون اشاره به سگ و پوز سگ دارند چه توضیحی داری ... حال اینکه ایرانیان سگ را زیاد در امثال و حکم خود بکار می‌برند نمایاننده‌ی ... های نادرست در قالب طنز هستن و هیچ کس هم از این جکها ناراحت نیست من خودم که همیشه این ...
طرز برخورد با افرادی که شما را تحقیر میکنند
vista.ir/.../طرز-برخورد-با-افرادی-که-شما-را-تحقیر-می...
Translate this page
مـن خــودم به شخصه زمانیکه به گذشته بر می گردم افراد بســیار زیادی را به خاطر می ... باید توجه داشته باشید که افرادی که شما را تحقیر می کنند و قصد آسیب رساندن به ... نه شما، می توانید منطقی با مسائل برخورد کنید و از حرف ها و کنایه های آنها شما را آزرده نخواهد کرد. .... آنها به طور ماهرانه ای عزت نفس و ارزش شخصی شما را زیر سؤال می برند.
رطب خورده منع رطب چون كند؟ - بیتوته
www.beytoote.com/fun/.../forbidden-fresh1-rutab.htm...
Translate this page
ضرب المثل ایرانی با معنی , داستان ضرب المثل ها ... این مثل را در موردی به كار می برند كه می خواهند بگویند كسی كه دیگران را در كاری نصیحت می كند اول باید خودش به آن ...
طنز سیاسی - طنزآلودناک جوکر مومن:هِر هِر!!!
tanzalood.persianblog.ir/tag/طنز_سیاسی
Translate this page
ظ روز یکشنبه ۸ فروردین ۱۳٩٥ کلمات کلیدی: طنز سیاسی ،طنز سیاسی! ... محترمانه یا غیر محترمانه ما ایرانیها باید قبول کنیم که کلا دقیقه نودی هستیم و تا بهمان فشار وارد نشود ... پایین ، چانه زنی از بالا" البته من نمیدانم در تمام ادبیات سیاسی جهان جملات همینقدر دو پهلو می باشند؟ .... 2- آنهایی که می برند و می زنند که ملقبند به فشارکی ها.
گنجور » عبید زاکانی » موش و گربه
ganjoor.net/obeyd/moosh-gorbe/
Translate this page
این شعر را در کلاس ادبیات برایمان خواندند و تازه متوجه طنز ایرانی شدیم… .... مثلا واژۀ ظریف “میخانه” که حافظ در این شعر بکار برده، عبید تبدیل کرده به لغت همه ... برای قدردانی هفت نفر از بزرگان موش ها با هدیه های زیاد از خوردنی و شراب میروند پیش گربه. ..... آنجایی که گربه زاهد وعابد میشود وگربه ها طبق ها می برند براش به خیال اینکه ...
[PDF]ﻧﻬﻤﻴﻦ ﺑﻴﻨﺎﻝ ﮔﺮﺍﻓﻴﮏ ﺍﻳﺮﺍﻥ، ﻃﺮﺍﺡ: ﺩﺍﺭﻳﻮﺵ ﻣﺨﺘﺎﺭﻱ، ۱۳
www.ensani.ir/storage/.../20140423134850-9806-96....
Translate this page
by وارث - ‎2014
Apr 23, 2014 - ﻃﻲ ﭼﻨﺪ ﺩﻫﺔ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺍﺯ ﻃﻨﺰ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺷﺪﻩ ﮔﺴﺘﺮﺵ ... ﺑﺨﻮﺭﺩ، ﺗﺎﺑﻊ ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ. .... ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﺍﺣﺎﻥ ﻧﺴﻞ ﺩﻭﻡ ﮔﺮﺍﻓﻴﮏ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻲ ﺁﻳﺪ ..... ﻓﻀﺎﻱ ﻃﻨﺰ ﺩﺭ ﺍﻋﻼﻥ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﻲ ﺑﺮﻧﺪ. ... ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺍﺯﺓ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﻭ ﺟﻤﻼﺕ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﻮﺓ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺍﺳﺖ. ﮐﻪ ...
رپ فارسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../رپ_فارس...
Translate this pagePersian Wikipedia
در ایران رپکن ها از رپ برای اعتراض به مشگلات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و غیره ... این آلبوم که در سبک رپ طنز بود و اولین آلبوم رپ فارسی بود که در ایران با مجوز رسمی ... آن بی معنی می پندارند و در شعرهایشان این الفاظ را به کار می‌برند ولی در هر صورت ... زیادی از خوانندگان این سبک بازداشت شدند از جمله بهرام، هیچ‌کس، پیشرو و قاف.
نگاهي به تكيه كلام هاي به يادماندني درسريال هاي تلويزيوني - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=67159
Translate this page
May 11, 2014 - يادداشتي كه در روزنامه جام جم به چاپ رسيده بر اين موضوع تاكيد دارد. ... سريال‌هاي دوبله شده خارجي از تكيه كلام‌هاي خاصي استفاده مي‌شد و همان زمان هم تأثير زيادي را روي ... محدود شدن بهره‌گيري از تكيه كلام در آثار طنز در دراز مدت اين حس را در ميان .... هم كه هنوز است خيلي‌ها موقع تشكرهمراه با ترس يا ترديد اين لحن را به كار مي‌برند.
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (1384)، این جمعیت از نامزدی "محمد باقر قالیباف" و در ... کری از زمان آغاز به کار خود به عنوان وزیر خارجه آمریکا دستکم 10 بار به ... او در دادگاه گفت مدت سه سال است با پسر خود رابطه نامشروع دارد و پول زیادی خرج کرده ..... مراکز مختلف دولتی وقتی که به اشتباه خود پی می‌برند، باید از خود شکایت کنند.
[PDF]فرهنگ واژه‌های عاميانه (در دورهٔ قاجار) - فرهنگستان زبان و ادب فارسی
www.persianacademy.ir/.../zamime_ghaajaar.pdf
Translate this page
ـگردآوري و ضبط واژه ها و امثال محاوره اي و عـاميانه در زبـان فـارسي پـيشينه درازي ... به نظر مي رسد که همين استفاده اندک پيشينيان از لغات عاميانه و گاه لغات گويشي ... نخست يغماي جندقي (١١٩٦ـ١٢٧٦) شمار نسبتًا زيادي از امـثال و الفـاظ .... محتمًال٬ از اصطالحات رايج در ميان واليات ايران برگرفته شده است. ... عادي در محاوره آن را به کار مي برند.
ضرب المثل های فارسی با مفهوم های آنها - قاصدک
habibmolavi.persianblog.ir/post/21/
Translate this page
Nov 17, 2011 - روزهای آخر زمستان بود و هنوز کوه ها برف داشت و یخبندان بود، چوپانی بز لاغر و ... می کرد و مزد می گرفت، شایع شده بود که در اصفهان کار آسان و پر درآمد زیاد است. ... که تا چندی قبل به شاهزادگان و فرزندان امرا و حکام درجه ی اول ایران اطلاق می شد. .... داستان: مراد از ضرب المثل بالا که غالبا اهل اطلاع و اصطلاح به کار می بردند این ...
پت ومت - سخنان بزرگان:
www.babi70.blogfa.com/category/110
Translate this page
از کسی که به کار بد شما پاسخ نمی دهد بترسید، ... بعضی صبح ها که از خواب پا میشی با خودت فکر میکنی نمیتونم از پسش بر .... کسی که می تواند بخندد،کسی که طنز امیزی و تمامی بازی زندگی را میبیند،می خندد ..... سواد زیادی لازم نیست، آدم را دیوانه می‌کنه و از زندگی عقب می‌اندازه! ... ۱٫ اکثر ما ایرانی ها تخیل را به تفکر ترجیح می دهیم.
سخنان حکمت آمیز - شعرهای ناب
moharamghorbani.blogfa.com/category/14
Translate this page
مرد به یاد می آورد که یک بار، هنگامی که در جنگلی راه می رفت، عنکبوتی را سر راهش دید و راهش را کج کرد ... استاد دانشگاه با این سوال ها شاگردانش را به یک چالش ذهنی کشاند. ... تاریکی واژه ای است که بشر برای توصیف زمانی که نور وجود ندارد بکار ببرد." ... زیاد مطمئن نبود. .... جملات انرژی زای آنتونی رابینز ..... سخنان بزرگان ایران و جهان.
فرهنگ مردم و ادبیات عامه | فرهنگ شناسی
www.farhangshenasi.ir/persian/node/614
Translate this page
متنی که ملاحظه می فرمایید مقاله ای است که نگارنده سال ها پیش آن را نوشته ام. ... در ایران هم اکثر کسانی که در زمینه گردآوری موضوعات فرهنگ عامه کار و تحقیق کرده اند ... در حال حاضر در نتیجه تحقیقات زیادی که در کشورهای مختلف در زمینه گردآوری موضوعات ..... 2) اصطلاحاتی که افراد به عنوان چاشنی کلام به کار می برند و گاه ممکن است ...
[DOC]بدون عنوان - مطالعات زبان و ترجمه
jlts.um.ac.ir/index.php/lts/article/view/19030/3387
Translate this page
by حسینی معصوم - ‎2013
حال میتوان تصور کرد که مشکلات مترجم در ترجمه محتوای طنز چندرسانهای تا چه حد ... به عنوان مثال در ایران، بیشتر فیلمها به شکل دوبله پخش میشود، حال آنکه در ... طنز جهانی تقريباً به هيچ فرهنگي وابسته نيست و براي همین تا حدود زيادي قابل درك است. ..... دارد مترجم زیرنویس، ميتواند جملات تکراری، كلمات توصيفي، موصولها و جزئيات را ...
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
Aug 22, 2007 - بحث جمعي آن ها خيلي زود به گله و شكايت از استرس هاي ناشي از كار و زندگي كشيده شد. ... پيرمرد هر بار كه مي خواست اجرت پسرك واكسي كر و لال را بدهد، جمله اي را براي خنداندن او بر روي اسكناس مي نوشت. .... خطر افتادن بچه ها در آن جلوگیری کنن و هم اینکه الاغ زود تر بمیره و زیاد زجر نكشه . ..... ـای میراب:"مرا چه سود به کار تو؟
داستان های زیبا و خواندنی - داستان کوتاه
shahredastanha.blogfa.com/tag/داستان-کوتاه
Translate this page
دومی گفت: من اقرار می کنم که ده قطعه طلا از وی قرض نموده ام ولی بدهکاری را ادا کردم و ... برچسب‌ها: داستان کوتاه, طنز ..... یعنی مردای ایرانی اینقدر کارنامه خرابی دارند و خودشون رو نمیتونن کنترل کنن؟ ... در نهایت شوهر با سرسختی زیاد می‌پذیرد، به شرط و شروط ها. .... در سوئد همه افرادي که در پست هاي دولتي به کار گمارده مي شوند بايد از هر گونه ...
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
Translate this page
دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند. ... ویژگی‌های زیادی ما از ایشان در آن مدت دیدیم، توقعشان همانند یا کمتر از توقعاتی بود که .... مساله آقا مجتبی خامنه‌ای آنقدر اهمیت دارد که ضد انقلاب دست به کار شده و یکی از عناصر .... برای زمان‌هایی که در وکیل آباد مشهد است، اسب او را با هواپیما 330به مشهد می‌برند…
آموزش لغات تورکی آزربایجانی - blogfa.com
sozluk.blogfa.com/8502.aspx
ادبیات شفاهی تورک ها بسیار غنی است و در هر منطقه ضمن ویژگی های عمومی و .... برای دعوا کردن کلمات متعددی بکار می رود که هر کدام شکل و حالت ویژه ای را از دعوا ... و مترجمان ایرانی بیش از همه این درد جانکاه را احساس می کنند و از این، عذاب می برند. .... در تورکی علاوه بر اسامی ذات لغات زیادی برای مفاهیم مجرد وجود دارد. ..... يومور: فكاهي، طنز.
مقاله ادبیات (ادبیات طنز)
artesfahan.ir/PrintListItem.aspx?id=7738
Translate this page
Dec 28, 2010 - ایرانی ها در دنیای امروز گاهی اوقات واژگان طنز وفکاهه رامترادف هم دانسته اند و بکار می برند. ... واینجاست که میتوان اذعان داشت که ایرانی ها درحوزه طنزمانند دیگرموضوعات ومسائل ... او یکی از مشهورترین شاعرانی است که در اشعارش طنز زیاد به چشم می خورد. .... یاران چویوسفت بسوی چاه می برند خود می شتابی ای دل غافل جلو جلو
هجوم پسران ایرانی برای ازدواج با دختران روسی - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../هجوم%20پسران%20ایرانی%20برای%...
Translate this page
Apr 5, 2016 - هجوم پسران ایرانی برای ازدواج با دختران روسی ... در میان کامنت ها و اظهار نظرهای طنز هموطنانمان هم، جملاتی دیده می شود که در آنها ... ما که کاری نمیشه کرد دیگه روسیه بماند ولی خداروشکر اگه یه عده برند جامعه از لوس ... پول که میدن دخترای روس هم که توقع زیادی ندارن فقط اگه انتخاب .... آغاز به کار ۴ نمایشگاه بین المللی در تهران.
نگاهی به تکیه کلام های به یادماندنی درسریال های تلویزیونی - نامه نیوز
namehnews.ir/.../نگاهی-به-تکیه-کلام-های-به-یادماندن...
Translate this page
اگر بخواهیم ریشه تکیه کلام و میزان اثر‌گذاری آ‌نها را از طریق تلویزیون در ایران بسنجیم، ... محدود شدن بهره‌گیری از تکیه کلام در آثار طنز در دراز مدت این حس را در میان .... جدید بود، از بین تکیه کلام‌های مختلف این سریال مهم ترین آن تکیه کلام شیرفرهاد «ها. ... هم که هنوز است خیلی‌ها موقع تشکرهمراه با ترس یا تردید این لحن را به کار می‌برند.
الف - هویت ما ایرانی است نه پارس
alef.ir/vdcaiuna.49na015kk4.html?88276
Translate this page
Dec 6, 2010 - بر خلاف نظر عده زیادی از مردم که می پندارند ایرانیان ( حتی فارس زبانان ) از ... آریایی ها قومی بوده اند که به مرور و طی سالها وارد ایران شده اند. ..... ادبی است و جالب اینکه تلویزیون کمدین های غربی را به عنوان طنز پرداز .... اصلا جملاتش مفهوم نیست ...... پارس و ماد هر دو بصورت معادل به کار رفته اند و حتی پيامبر گرامی اسلام هم ...
چرا لرها نمی توانند رئیس جمهور شوند؟ - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
Feb 15, 2013 - ... تجسمی · مسافرت و گردشگری · میراث فرهنگی و هنرهای سنتی · طنز و کاریکاتور ..... این همه اسم قومیت ها را می برید ولی فراموش کردید که ایران قومیتی بنام قوم ..... آنان نمي دانند كه دانشجويان زيادي از قوم بزرگ لر به اين نمايشگاه سر مي زنند؟ ... و بمعناي هم سطح ابر مي باشد نه آن معاني و مفاهيمي كه ديگران بكار مي برند.
خرداد ۱۳۸۹ - دانشسرا / دانشگاه - blogfa.com
afb87.blogfa.com/8903.aspx
Translate this page
طنز : واژه ای عربی است به معنی تمسخر و استهزاء و در اصطلاح ادب به آن دسته از ... زبان معیار گفتاری : عموم مردم با سواد ایران با آن صحبت می کنند. ... ساده نویسی یعنی کلمه و جمله های ساده که مردم در زبان به کار می برند در نوشته ها به کار ببریم نه اینکه اشتباه به کار ببریم. .... در داستان نویسی اهمیت زیادی دارد و باید به نکاتی توجه شود.
کلیدواژه «دلواپسان» چگونه خلق شد؟ / پروژه دوقطبی سازی تندرو - میانه رو ...
www.farhangnews.ir/content/126808
Translate this page
Jun 3, 2015 - در زمانه ای به سر می بریم که نگرانی و دلواپس بودن برای منافع ملی کشور در ... گروه سیاسی فرهنگ نیوز: شاید این جملات برای بسیاری آشنا باشد که در زمان ... برخی از روزنامه ها، رئیس دولت قبل به سوژه طنز در ستون ثابت تبدیل شده است. .... اصلاح طلب از این واژه دلواپس و دلواپسان جهت اغراض شیطانی خود بکار می برند.
گويش شيرازي را بهتر بشناسيم - آسیو
www.asiyo.ir/.../2232-گويش-شيرازي-را-بهتر-بشنا...
Translate this page
گويش يا لهجه شيرازي، يكي از شيرين‌ترين لهجه‌هاي رايج در ايران به‌شمار مي‌رود، لهجه‌اي كه گاه برخي به‌دليل ندانستن كامل آن، تنها به‌وقت طنز به‌كارش مي‌برند اما اين گويش ...
داستان کوتاه - داستان کوتاه
choulab.persianblog.ir/tag/داستان_کوتاه
Translate this page
گفت: شیر دستور داده تا گردن همه زرافه ها را بزنند! گفتند: تو را چه به زرافه؟! تو که فیل ... آیا درست است که خوردن ماهی فعالیت مغز را زیاد می کند؟ انیشتین در جوابش ...
ضرب المثل - آکاایران
www.akairan.com/fun/tag/ضرب%20المثل/
Translate this page
ضرب المثل های فارسی به انگلیسی,ضرب المثل های ایرانی,ضرب المثل های ترکی,ضرب ... آنقدر در این تنبلی زیاده روی می کند که حتی حاضره ضرر گاهی وقت ها به جانش هم. .... و قول سود کلانی بدهد؛ اما قصد فریب داشته باشد، مثل فوق را در موردش به کار می برند. .... ********ضرب المثل طنز نوروزی******** همه را برق می گیرد ، ما را بته چهارشنبه ...
جملات قشنگ - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_قشنگ
کلاه بر سر مردم که بگذاریم ؛ سر خودمون بی کلاه می مونه ... و شاعر چه زیبا ... کود حیوانی اونقدر بی ارزش و ضد ارزشه که میتونه بعنوان یک ناسزا بکار بره، .... گیله مرد میگفت : نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند ؛ ...... ولی وقتی بهم گفتن یعنی اینکه عمرت زیاد باشه و به سن پیری برسی مساله برام روشن شد ... ].
فارسی عمومی : برگزیده متون و اشعار برای استفاده عزیزان دانشجو
darsefarsi.persiangig.com/82page.htm
از میان شاعران کهن تنها به معدودی از شاعر نامی ایران بسنده کرده ایم و از میان ... حافظ سال ها بعد که شعر و شاعری را آغاز می کند به همین مناسبت تخلص حافظ را برای خود بر .... چیره دستی او در به کار بردن الفاظ و صنایع ادبی به حدی است که صنعت در سهولت ..... و ابوالمعالی نصرالله منشی در استفاده از جملات مصنوع و پیچیده استفاده کند ...
چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleid=669822
این بهبود هنگامی که کسب و کار خود را راه می اندازید هم وجود دارد و هر چه بیشتر ... ای که می خواهد باشد اگر کاری را که در آن مهارت زیادی دارید انجام دهید با کمترین تلاش ... خانواده ایرانی ..... در حالیکه ممکن است رقبای شما مدت ها قبل دست به کار شده و اکنون وب سایت .... همچنین دلایل ناشناخته ای وجود دارند كه هزینه اجرای یك پروژه را بالا می برند.
با بکار گیری این روش ها ایمن تر رانندگی کنیم - پایگاه اینترنتی نشر ...
www.khabarjoo.tk/search/?...با%20بکار%20گیری%...
Translate this page
رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا با ادعای این که ایران برجام را نقض کرده است، .... جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز · افراد مشهور در لباس ورزشی هم جذاب ...
سخنان آموزنده و پند آموز
tafakorsokhan.blogfa.com/
Translate this page
اما خس خوبی به گل های خوشبوی صبحگاهی که از عطر نسیمشان بیدارم می کنند و صداهای .... آنچه آدمی را والا می کند مدت احساس های والا در اوست نه شدت آن احساس ها . ... حقیقت و مایۀ سرگرمی واقعی چندان زیاد است که نیازی به خیال پردازی و دروغسازی ... آدمهای آرمانگرا هنگامیکه به نادرست بودن آرزویی پی می برند بر ادامه آن پافشاری نمی کنند .
تاریخچه طنز (از ابتدا) - هجو وطنز در ادبیات فارسی - سید جمال طباطبایی ازاد
ostadvashagerd.persianblog.ir/post/17/
Translate this page
هرچند که طنز در تاریخ بیهقی و دیگر آثار قدیم زبان فارسی به کار رفته، ولی ... را تنها وسیله‌ای می انگارد برای نتیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالت ها. ... از طنزپردازان بنام معاصر ایران می‌توان هادی خرسندی، عمران صلاحی، منوچهر ... انواع آثار ادبی که طنز نویس می‌تواند به کار ببرد فوق العاده زیاد است، رمان، نمایش نامه، شعر و.
زودرنجی شدید را چگونه درمان کنیم؟ - نمناک
namnak.com/زودرنجی-شدید.p9423
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎136 reviews
کودکان و حتی بزرگترهایی که از این مشکل رنج می برند راهکارهای این بخش را حتما مطالعه کنند. ... می شود یا پس از ساعت ها فکر کردن به تک تک کلمات و جملات مکالمه کوتاهی که ... اما باید بدانید که حساسیت زیاد و بیش از حد نسبت به موضوعات و مسائل مختلف ... البته خیلی وقت ها هم دست به کار می شود و سعی می کند رفتارهای اشتباهش را ...
دهکده - فرهنگ جدید اصطلاحات جوانان امروزی
www.mehregan7.blogfa.com/post-65.aspx
Translate this page
این کتاب به بررسی آنچه زبان مخفی جوانان نامیده می شود می پردازد ... به زبانی حرف می زنند و در ارتباطات عناصری به کار می برند که من به عنوان پدر نمی فهمم." ... من واژه ها را در خیابان و دانشگاه از جوانان می شیندم و برایم جالب بود که وقتی آنان با من حرف ... ارتباط با جشن های ملی و مذهبی، مباحث عاشقانه، طنز و نکته پردازی و از این قبیل است.
خلوتگاه
khalvatgahman.blogfa.com/8907.aspx
Translate this page
آداب و سنن شب زفاف ، باید ها و نباید ها شب زفاف ... و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . ... شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد میکنید ، زور بیشتری بکار میبرید تا بتوانید دیواره ... معروف است که زفاف را نباید با جبر آغاز کرد ، ما می گوییم در کار پاره شدن پرده دوشیزگی نه تنها ...
اس ام اس ضد پسر و جملات طنز درباره آقایان - دلگرم
www.delgarm.com/.../40940-اس-ام-اس-ضد-پسر-و-جملا...
Translate this page
Feb 3, 2014 - اس ام اس ضد پسر و جملات طنز درباره آقایان- اس ام اس ضد مرد- تفاوت مردها و زن ها -سخن ... دخترا دنبال یه پسر می گردند که ۱۰۰۰ آرزوشونو بر آورده کنند پسرا دنبال ... ۱- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می ... طولانی برای گرفتن آن به وجود می امد پس به این نتیجه می رسیم که: پسر ها همین ...
Searches related to جملاتی که ایرانی ها زیاد بکار می برند طنز

جانداری هستم با دمی زیبا که برایت صبحها میکنم نجوا

چرا پدر خانواده بعد از دیدن این عکس بعد از 30 سال زندگی مشترک خودکشی میکند ؟

جواب معما

چرا پدر خانواده بعداز دیدن این عکس بعد از 30 سال زندگی مشترک خودکشی میکند

جواب چیستان

نامه ای به درخت

معما از دختره پرسیدم چند سالته

انشاهای مهارت های نوشتاری نهم
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,624
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,071
  • بازدید ماه : 12,071
  • بازدید سال : 389,682
  • بازدید کلی : 4,169,460