loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 200 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان

کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان

کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان 

مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار زیادی را تحمل می کند.شب هنگام زمان خوبی برای استراحت و بازیابی ذهنی است. یکی از بزرگ‌ترین رازهای حیات این است که چرا ما می‌خوابیم. حالا ما بهترین شواهد را از ماهیت خواب پیدا کرده‌ایم. ظاهرا هنگام خواب فرایندهایی شبیه به خانه‌داری در ذهن شکل می‌گیرد تا مغزمان تحت تاثیر اضافه شدن خاطرات و دیتای جدید از توان نیفتد.

 

تمام جانورانی که تاکنون مطالعه شده‌اند، می‌خوابند، اما علت خوابیدن آنها نامعلوم بوده است. وقتی موش‌های آزمایشگاهی از خواب محروم می‌شوند، ظرف یک ماه می‌میرند. وقتی انسان‌ها چند روز نمی‌خوابند، به تدریج توهم می‌زنند و شاید هم دچار تشنج‌های صرعی شوند.

 

یک تئوری این است که شاید خواب به ما کمک می‌کند که خاطرات جدید خوب در ذهن جا بیفتد. چون همانطور که می‌دانیم اگر بعد ازیادگیری یک مطلب جدید بخوابیم، می‌توانیم عملکرد بهتری در آزمون داشته باشیم. ما می‌دانیم که هنگام بیداری، خاطرات تازه از طریق تقویت اتصالات بین سلول‌های مغز ضبط می‌شوند. اما فرایندهای حافظه‌ای که هنگام خواب شکل می‌گیرند، ناشناخته هستند.

 

طبق یک نظریه‌ی دیگر که طرفداران زیادی هم دارد، خواب تکامل یافته تا اتصالات مغزی هنگام خوابیدن هرس شوند و فضای کافی برای تشکیل خاطرات تازه در روز بعد، ایجاد شود. «گیلیو تونونی» از دانشگاه ویسکانسین که این ایده را مطرح کرده، می‌گوید: “خواب هزینه‌ای است که ما برای یادگیری می‌پردازیم.”

 

حالا دانشمندان شواهدی را پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد تونونی درست می‌گوید. تیم او اندازه‌ی این اتصالات یا سیناپس‌ها در تکه‌هایی از مغز موش محاسبه کرد. سیناپس‌های این نمونه که در اواخر طول مدت خواب موش گرفته شده، ۱۸ درصد کوچک‌تر بودند. این نشان می‌دهد که سیناپس‌های بین نورون‌ها در طول خفتن ضعیف می‌شوند.

 

اگر تئوری خانه‌داری درست باشد، این توضیح می‌دهد که چرا وقتی یک شب نمی‌توانیم بخوابیم، روز بعد تمرکز کردن و یادگیری اطلاعات جدید برای ما سخت‌تر می‌شود؛ شاید چون ظرفیت ما برای ثبت تجربه‌های جدید سخت‌تر می‌شود. این یافته‌ها نشان می‌دهد که در کنار خواب خوب پس از یادگیری یک نکته‌ی جدید باید سعی کنیم شب قبل هم خواب خوبی داشته باشیم.

 


Google
About 528,000 results (0.49 seconds)
Search Results
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان - پارس ناز
www.parsnaz.ir/کم-خوابی-تاثیر-منفی-ذهن-انسان.html
Translate this page
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار زیادی را تحمل می کندشب هنگام زمان خوبی برای استراحت و بازیا.
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان - خبر 24
www.khabar-24.com/.../کم+خوابی+و+تاثیر+منفی+ر...
Translate this page
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان. مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار زیادی را تحمل می کند.شب هنگام زمان خوبی برای استراحت و بازیابی ذهنی است.
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان - بازتاب 24
baztab24.com/.../کم+خوابی+و+تاثیر+منفی+روی+ذهن...
Translate this page
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان. مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار زیادی را تحمل می کند.شب هنگام زمان خوبی برای استراحت و بازیابی ذهنی است.
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان - دنیای خبر
donyaekhabar.com/.../کم+خوابی+و+تاثیر+منفی+رو...
Translate this page
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان. مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار زیادی را تحمل می کند.شب هنگام زمان خوبی برای استراحت و بازیابی ذهنی است.
10 تاثیر عجیب کم خوابی (1) - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=277390
Translate this page
May 5, 2014 - اما شاید ندانید که این کم خوابی روی حافظه، وزن بدن، سلامتی، ظاهر شما و حتی ... ثانیا دوره های مختلف خواب شب، نقش مهمی در تحکیم حافظه در ذهن دارد.
بی خوابی, کم خوابی و تاثیر آن بر پوست و مو - ریزش مو
www.clinicmoo.com/articles/22-insomnia
Translate this page
همچنین کم خوابی سبب می شود بدن فرصت کافی برای ترمیم پوست و تولید کلاژن را ... برای انجام کامل پردازش ها وجود ندارد، ذهن این پردازش ها را به هنگام خواب کامل می کند. ... خواب دیدن تنها منحصر به انسان نیست در بسیاری از حیوانات نیز این پدیده وجود ...
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان
toyana.ir/.../کم+خوابی+و+تاثیر+منفی+روی+ذهن+انسا...
Translate this page
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان مرکز قدرت بدن ما ذهن است و در طول شبانه روز فشار ... خواب … همچنین، کم خوابی روی سلامت ... حافظه و تمرکز حواس تاثیر منفی دارد .
23 “عوارض کم خوابی” و بی خوابی شبانه - نمناک
namnak.com/عوارض-کم-خوابی.p15564
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎117 reviews
این روزها عوارض کم خوابی یکی از مشکلات عمده در جوامع انسانی است. ... و مطالعه ی یک موضوع برای اولین بار و تکرار آن، بی خوابی می تواند تاثیر منفی داشته باشد.
اثرات کم خوابی - بی خوابی و درمان ان.خواب الودگی.اختلالات خواب.خمیازه ...
robabnaz14.persianblog.ir/tag/اثرات_کم_خوابی
Translate this page
اگرچه هنوز مکانیسم دقیق فرآیندهای موثر در تقویت حافظه انسان هنگام خواب مشخص ... وی اضافه کرد: نداشتن خواب کافی در افراد، تاثیر منفی بر زندگی آن ها می گذارد. ... خواب عمیق و کافی برای بهداشت روح و روان و جسم ما حیاتی است؛ خواب به مغز این امکان را ...
کم خوابی و تاثیر منفی روی ذهن انسان - خبراتور
khabarator.ir/search/?...کم+خوابی...تاثیر+منفی+روی...
Translate this page
تکنولوژی جدید به انسان‌ها کمک می‌کند تا به مافوق انسان تبدیل شوند. به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، در آینده‌ای نه چندان دور انسان‌ها قادر خواهند ...
علائم هشدار دهنده افسردگی
www.ravanyar.com/articles/depression-marks.asp
Translate this page
افسردگی نه تنها بر روی ذهن انسان‌ها اثر می‌گذارد بلکه علائم فیزیکی مهمی نیز به جا می‌گذارد. ... خواب بدون استراحت (چه کم‌خوابی و چه پرخوابی) از مؤلفه‌های اصلی سندروم خستگی مزمن و ... بدبینی: داشتن نگاهی منفی نسبت به همه چیز: هیچکس مرا دوست ندارد.
خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب
Translate this pagePersian Wikipedia
مطالعات بیشتر بر روی خواب انسان نشان داده است که خواب از یک سری مراحل گذر می‌کند ... خواب دیدن در خواب non-REM بسیار کم است و اگر هم خواب ببینیم آن را فراموش می‌کنیم. ... در مرحله ۱، مغز امواج تتا تولید می‌کند که امواجی با دامنه بلند و خیلی کند هستند. ... را تحت تاثیر قرار می‌دهد، پیش از همه روی عواملی مانند خواب بیمار اثر می‌گذارند.
10 تاثیر عجیب کم خوابی - بیتوته
www.beytoote.com/.../strange3-effect1-deprivation.ht...
Translate this page
تاثیر کم خوابی بر بدن کمبود خواب کم خوابی بیخوابی,خواب,میل جنسی,عوارض کم خوابی,عوارض ... ثانیا دوره های مختلف خواب شب، نقش مهمی در تحکیم حافظه در ذهن دارد.
اثرات خواب بر سلامت جسمی، روحی و ذهنی چیست؟ | معاونت بهداشتی و مرکز ...
phc.mui.ac.ir/.../اثرات-خواب-بر-سلامت-جسمی،-روحی-ذه...
Translate this page
در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید. ... باعث شده است به خصوص در شهرهای بزرگ خواب کم و ناکافی به شکل یک همه گیری در آید. ... خواب خوب بر سلامت ذهنی و جسمی انسان بسیار مؤثر است. ... بعضی از عوامل بی خوابی عبارت اند از:.
اثرات نامطلوبی که به علت کم خوابی پدیدار میشوند | متمم
motamem.org/اثرات-نامطلوبی-که-به-علت-کم-خوابی-...
Translate this page
زندگی امروزی، متوسط زمان خواب ما انسانها را کاهش داده است. حتی کسانی که روزانه دوازده ساعت هم می‌خوابند (و در باقی روز هم کار خاصی نمی‌کنند!) به نسبت همتایان خود در ...
9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش | سازمان پژوهش و ...
oerp.ir/article/1507
Translate this page
Aug 10, 2015 - برای آنکه بتوانید کنترل بیشتری بر روی چرخه خواب خود داشته ... که منجر به کم‌خوابی یا بی‌خوابی می‌شوید و همچنین تلاش کنید که به برنامه روزانه جدید خود وفادار بمانید. .... حرف‌های شما می‌تواند خودتان و دیگران را رنجیده کند و تأثیری منفی بر ..... مطالعه روی مغز موش ها و انسان ها نشان داده است که تمرینات منظم می توانند ...
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و ...
www.soalcity.ir/node/318
Translate this page
Apr 12, 2013 - به طور کلی خاطراتی که در ذهن ثبت شده است چه شیرین و تلخ منشأ ... جایگزنی افکار منفی با افکار مثبت این کار کار ساده ای نیست به دلیل اینکه یک تمرکز بسیار قوی می خواهد: مراحل: معمولاً انسان ها از خاطرات خوب خود در صورت (سلامت روان) لذت برده و ..... _ به خواب خود اهمیت بیشتری دهید( از کم خوابی و پر خوابی اجتناب ...
اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی دچار کم‌خوابی هستید - روزیاتو
rooziato.com/.../نشانه‌ها-را-دارید-یعنی-دچار-کم/
Translate this page
برخی از انسان‌ها به دیر و کم خوابیدن عادت کرده‌اند و شاید حتی خودشان نیز متوجه ... این امر تاثیر بسیار منفی روی فعالیت‌های ذهنی افراد داشته و به اختلال فکری و ...
میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟
www.migna.ir/vdcf.xdmiw6dcmgiaw.html
Translate this page
Jun 29, 2011 - هر چند غم و ناراحتی جزئی از زندگی انسان است، اما گاهی چنان در اندوه غرق می شویم که ... افسردگی مزمن می تواند بر جسم و روح شما تاثیر بگذارد، دچار بی خوابی و بی ... احساس ناامیدی و یا بی‌ارزش بودن و حتی داشتن تفكرات منفی اشاره كرد. .... پزشکان معتقدند که افسردگی با عدم تعادل مواد شیمیایی طبیعی در مغز به نام ...
معضل استفاده مفرط از ابزار رسانه ای و تأثیر آن بر انسان ها - حرف تو
harfeto.ir/News/11764.html
Translate this page
Jul 19, 2016 - ... و فناوری‌های دیجیتال و تاثیرات منفی آن بر روی ذهن افراد فکر کرد‌ه‌اید؟ ... یکی از عوارض استفاده بیش از حد از این وسایل کم خوابی و بدخوابی است.
آسیب شناسی خود ارضایی و استمناء
aseib.blogfa.com/
Translate this page
البته در کنار دیگران خوابیدن هم باعث نمیشود این کار انجام نشود. ... بیشترین آسیب و عوارض به سیستم عصبی و مغز وارد میشه که بعد از چند سال خودش رو .... زود انزالی میشوند که این بیماری تاثیر بسیار منفی بر روابط زناشویی دارد و در بسیاری ... البته روش‌هایی برای کم اثر کردن آن در رابطه جنسی با همسر وجود دارد اما خود این مشکل که ...
عوارض ناشی از خودارضایی
lezat-nabody.mihanblog.com/
Translate this page
Jun 29, 2012 - انجام عمل خودارضایی در هر شرایطی امکان پذیر است چون در ذهن ما شخص خاصی ... میشوند که این بیماری تاثیر بسیار منفی بر روابط زناشویی دارد و در بسیاری از .... ورزشكاران معمولا نسبت به افراد كم تحرك، اضطراب و افسردگی كمتری احساس ... آزمایش‌های محققان نشان می‌دهد نیاز انسان به مرحله چهارم خواب، یعنی خواب عمیق، ...
چگونه کسالت و بی حالی و خواب زیاد را از خود دور کنیم؟ - علی محمدی-طلبه ...
alimohammadi63.parsiblog.com/.../چگونه+كسالت+و+...
Translate this page
[1] خروج از حد اعتدال خواب، پرخوابی یا کم خوابی، خود باعث مشکلاتی می شود که در کل برای سازمان ... محیط: گاهی انسان در محیطی زندگی می کند که اطرافیان آن کسل و پرخواب هستند و از آن جایی که .... این امر نمی تواند باعث نگرانی،‌تشویق، اضطراب شود (همگی در بازده کار تأثیر منفی می گذارند.) ... فیلتر ذهنی (به جنبه های منفی می اندیشد) 4 .
تاثیرات عجیب بی خوابی در انسان - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Jun 16, 2015 - کمبود خواب بر سلامت بدن اثر سوء می گذارد و پوست هم به همان اندازه آسیب خواهد دید. ... علمی، پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاثیرات کم خوابی بر روی مغز و ... دو نوع خواب که اصطلاحا به عنوان خواب رند تلقی می شود تاثیرات منفی ...
23 سرانجام ناخوشایند در صورت کم خوابی - زومیت
www.zoomit.ir/.../what-happens-if-you-dont-get-enou...
Translate this page
May 28, 2015 - این روزها بی‌خوابی یکی از مشکلات عمده در جوامع انسانی است. ... این تاثیر منفی حتی پس از به خواب رفتن بعد از یادگیری نیز از بین نمی‌رود. ... خود در قالب جملات را نداشته و نمی‌توانند آنچه را که در ذهن دارند، به درستی انتقال دهند.
اضطراب چیست و علائم و درمان آن چگونه است؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/12328_اضطراب-چیست-و-علائم-و-درما...
Translate this page
Jan 9, 2014 - اگر تصوير ذهني ما از خود يک تصوير ناسالم و ضعيف باشد نگرشي در ما مبني ... کار و ناخود آگاه ذهن آدمي دچار احساس خطر مي شود و هر گاه ذهن در اثر تنش هاي رواني .... علائم آن پر خوري يا کم اشتهايي، کم خوابي يا بي خوابي، احساس بي قراري ... روحيه خوب درمان بيماري را تسريع مي کند و تلقينات منفي انسان را بيمار مي سازد.
23 عوارض کم‌خوابی و بی‌خوابی شبانه - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../23-عوارض-کم‌خوابی-و-بی‌خوا...
Translate this page
Jun 1, 2015 - این روزها عوارض کم خوابی یکی از مشکلات عمده در جوامع انسانی است. ... موضوع برای اولین بار و تکرار آن، بی خوابی می تواند تاثیر منفی داشته باشد. ... خود در قالب جملات را نداشته و نمی توانند آنچه را که در ذهن دارند، به درستی انتقال دهند.
تاثیر منفی کم خوابی بر عملکرد ورزشکاران
basironline.com/view.aspx?id=51744
Translate this page
Dec 8, 2015 - تاثیر منفی کم خوابی بر عملکرد ورزشکاران ... یا از بین رفتن پف زیر چشم است ، اما اهمیت خواب در زندگی انسان بسیار فراتر از این عوامل است ... مهمی از یک زندگی سالم است و می‌تواند برای قلب، وزن، ذهن و خیلی چیزهای دیگر مفید باشد.
سرانجام ناخوشایند کم خوابی با این بیماری ها
www.persian-star.org/سرانجام-ناخوشایند-کم-خوابی-با...
Translate this page
این روزها بی خوابی یکی از مشکلات عمده در جوامع انسانی است. ... با عادت به شرایط، خواب خود را بهتر بکنند زیرا کمبود خواب تاثیرات منفی بر سلامت دارد. در ... تفکرات خود در قالب جملات را نداشته و نمی توانند آنچه را که در ذهن دارند، به درستی انتقال دهند.
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
Translate this page
Jul 18, 2007 - 100+ posts - ‎36 authors
سطوح استرس : استرس كم (مثبت) : فشار رواني كم در سازگاري ما نقش موثري دارد. ... انسان در مقابله استرس هاي طولاني، دچار فرسودگي و خستگي مفرط مي شود، چرا كه توانايي بدن محدود ... 2 – نسبت به وقايع و حوادث برداشت ذهني و طرز تلقي منفي دارند ... 10 – صبح ها زود از خواب بيدار شويم ( سحرخيز باش تا كامروا باشي)
انواع اظطراب و علایم ان چیست - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی .وسواس ...
robabnaz.persianblog.ir/.../انواع__اظطراب_و_علایم_ان_...
Translate this page
تفکرات و تخیلات متعدد بر سلامت روح و آرامش فرد تاثیر می‌گذارند و موجب بی‌خوابی، ... اگر فرد در اضطراب تنها با حالات ذهنی دلهره مواجه باشد یعنی فقط یک نگرانی فکری در .... و نیز بیماری هایی جسمی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا، کم اشتهایی، اختلال در هضم، ... احساس خستگی - عصبی بودن و بی قراری - ترس و نگرانی - بی خوابی یا بد ...
راهکارنیوز - 7 راهکار مهم برای به کار انداختن مغزتان
www.rahkarnews.ir/.../7-راهکار-مهم-کار-انداختن-مغزتان
Translate this page
Sep 2, 2014 - راهکارنیوزــ دغدغه بسیاری از افراد جامعه داشتن حافظه‌ای قوی و ذهنی پویا و ... بدانید که کم‌خوابی و یا بی‌خوابی تأثیر بسیار منفی بر روی ذهن انسان دارد ...
نشانه های تحت تاثیر قرار گرفتن یا تسخیر شدن فرد توسط ارواح
https://www.spiritualresearchfoundation.org/.../ghost-s...
Translate this page
تحت تاثیر و یا تسخیر توسط ارواح ظرفیت فکری فرد را کاهش میدهد و بی ... که در سطح معنوی توسط روح اتفاق می افتد (یعنی، ماوراء درک حواس پنجگانه ، ذهن و عقل ). ... در هنگام تاثیر ساطع ساتویک ، ارواح ( اشباح ، شیاطین ، انرژی های منفی و غیره. ) ... همانطور که انسان بطور متوسط متشکل از اصل مطلق زمین ( پراتوی تاتوا ) میباشد، او نمی ...
مزاج شناسی
mazaj.blogfa.com/
Translate this page
هر انسانی در هر مزاجی خوبی ها و بدیهایی دارد هیچ مزاجی فی نفسه خوب مطلق نیست . ... سفیدی پوست بدن: نشانه کم خونی و مزاج، کمی مایل به سردی می باشد. ... اگر عضوی در بر خورد با گرما وسرما و خشکی و رطوبت زود از آن اثر پذیرد دلیل غلبه آن مزاج است. ... از دیگران - بی اراده، درون گرا - خودخور - منفی باف، فراموش كار- كند ذهن، راحت و بی قید ...
بی خوابی در شب امتحان - انجمن تخصصی مشاور
forum.moshaver.co/.../بی-خوابی-در-شب-امتحان-1799...
Translate this page
Apr 4, 2015 - که این روی کیفیت نمراتم تاثیر می زاره واونی که می خوام نمیشه ! .... 3-پیری زودرس: خواب حمام جوانی است و انسان بد خواب هم به لحاظ ذهنی و درونی و هم به ... بی توجه شدن اگر هم فکر می کنید فقط به مسایل خوشایند و مثبت زندگی توجه کنید.
متافیزیک؛علل اوليه حقیقت وذات جهان
rasulakbari.blogfa.com/
Translate this page
آيا فيزيک کوانتوم اجازه ميدهد ذهني عالي داشته وهرآنچا را ميخواهيم به سوي خود جذب کنيم؟ ... و هنگام خواب هم بنا به شرایط در یکی از این جهانها بیدار میشویم خواب دیدن یعنی ... انسان امواجي را از خود مي پراکند که بارهاي منفي و مثبت خود را به جهان متافيزيک مي .... روي ما اثر گذار باشد، ما ميتوانيم انرژي مثبت و يا انرژي منفي از خود صادر كنيم و ...
مقابله با استرس از دیدگاه قرآن و علم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Nov 28, 2012 - آثار منفی استرس احساس بی اعتمادی، طرد، خشم و افسردگی می آفریند، که این احساسات به نوبه خود مشکلاتی مانند سردرد، ناراحتی معده، جوش و خارش پوست، بی خوابی، زخم معده، فشار خون بالا، ... در واقع همین فشار و پریشانی است که روی ذهن و جسم انسان تأثیرات ... "حرمت نفس کم" یکی دیگر از علل مهم استرس است.
همه چیز درباره ادرنالین - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/.../همه-چیز-درباره-ادرنالین
Translate this page
قسمت خارجی غدد فوق کلیوی هورمون هایی دارد که در رشد و سوخت و ساز تأثیر به سزایی دارد. ... به دنبال استرس، کاهش انرژی ذهنی و بدنی، خستگی، بی خوابی، تحریک پذیری و ... های ایمنی نوع لنفوسیتT افزایش می یابد ومقدار زیادی سم در بدن انسان جمع می شود. ... تأثیر منفی می گذارد و علاوه بر آن برای افرادی که مشکل دفع دارند، مضر است.
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
شنیدن و نواختن موسیقی مناسب در بهبود افسردگی موثر است اثر یاد شده خصوصا زمانی ... یک روانپزشک نواختن موسیقی را شیوه‌ای جهت تخلیه احساسات و هیجانات منفی و ... تحقیقات نشان می‌دهند که شکل‌ چهره واقعا می‌تواند نوع احساس انسان را تغییر دهد. .... به دنبال استرس، کاهش انرژی ذهنی و بدنی، خستگی، بی خوابی، تحریک پذیری و ...
OTEB - مشکل کم خوابی و بیخوابی
oteb.blogfa.com/post-279.aspx
Translate this page
علامت بسیار مهم دیگر بی خوابی و یا کم خوابی این است که هنگام بیدار شدن در صبح ... وقتی که دنیای اطراف ما با صدا و نور فعال باقی می ماند برای مغز انسان مشکل است که به ... خوردن غذای سنگین طبیعی است که در خواب تأثیر منفی می تواند داشته باشد.
استفاده از قدرت ذهن بخش دوم
the-success.blogfa.com/
Translate this page
با تمرکز ذهنی روی انچه قابل دید است یانه وجود خارجی دارد یا نه زنده جان است یا بی جان ... اما اگر ضمیر خودآگاه دارای افکار مثبت باشد بر ضمیر ناخود آگاه اثر کرده و انسان را به ..... رنگ بننفش اگر کم خوابی و بی خوابی دارید، بستر،اتاق خواب، رنگ پرده ها، ...
اثرات مثبت طلا و نقره در بدن
www.nasrpakiman.com › اطلاعات عمومی
Translate this page
اثرات مثبت طلا و نقره بر ارگانیسم بدن انسان .... بی خوابی، سردرد عصبی (ناراحتی های عصبی و ذهنی)، فراموشی در اثر ضربه یا تکان شدید، جنون، گرفتگی عضله، ...
اگر از خواب خود راضی نیستید بخوانید - اعصاب و روان - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › اعصاب و روان
Translate this page
Oct 7, 2012 - عده ای نیز از کم خوابی، پرخوابی و دیگر اختلالات خواب در رنج اند. ... در واقع، زمانی که انسان در زندگی خودتحت تاثیر فشارهای روانی قرار می گیرد، مسلما ... حادثه یا یک عامل هیجانی منفی به وجود می آید که در خواب به صورت کابوس، مزاحم فرد می شود. ... معمولا باز هم اختلالات اضطرابی و اختلالاتی که در ذهن فرد را مشغول می کند ...
عوارض استمناء(خوارضایی) وراه ترک آن - گوناگون20
goonagoon20.blogfa.com/post/2
Translate this page
۱۱) تحريك شدن در اثر كوچك ترين مسائل جنسی گاهی اوقات بعضی از مبتلايان به ... به همین دلیل بسیاری از افراد مبتلا این تغییر ظاهر برایشان یک دغدغه ذهنی می‌شود و به ... ۱۳) كم خونی (فقر الدم) و آسيب رسيدن به نخاع ۱۴) ضعف حافظه ۱۵) كوچكی بيضه ها .... ترك استمناء درست نشده ولی موادی هستند كه انسان را از نظر جنسی ضعيف می كنند.
تصویری هولناک از تاثیر بی خوابی بر انسان (بخش اول)
club.golhaco.ir/سبک%20زندگی?id=1865043426
Translate this page
کم خوابی بر روی کارکرد تمامی اعضای بدن تاثیر گذار است. ... متروپولیتن منچستر، فقط یک شب خواب ناکافی، بطور مستقیم تاثیر منفی بر روی تمرکز دید ... سنجش این مسئله بوسیله اندازه گیری میزان خون موجود در دو مولکول از مغز انجام میگیرد که در ...
بررسی اختلال خواب و کم خوابی بر روی بدن
teerex.ir › علمی
Translate this page
Dec 10, 2015 - مکان ، زمان و کیفیت خواب هم یکی از ارکان مهم سلامت برای بدن انسان است. ... بی انرژی بودن، خواب آلودگی و تنش زیاد در اثر کم خوابی از عوامل موثر در کاهش میل جنسی هستند. ... برای اولین بار و تکرار آن، بی‌خوابی می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد. .... جملات را نداشته و نمی‌توانند آنچه را که در ذهن دارند، به درستی انتقال دهند.
آسیب ها و مضرات بیدار ماندن و نخوابیدن در شب - اس ام اس
www.samatak.com/.../not-getting-the-damage-and-har...
Translate this page
عدم خواب کافی شبانه آسیب ها و مضرات بی شماری را روی بدن انسان به بار می آورد که در .... محققان مي‌گويند گوشي بازي قبل از خواب گذشته از تاثيرات منفي كه بر مغز ...
آوا - اثر بی خوابی بر مغز، مشابه ضربه مغزی است
avapress.com/vdcb99bw.rhb5apiuur.html
Translate this page
Jan 7, 2014 - ... ضربه به مغز دارند، اشتباه نمی کنند چون تاثیر منفی کم خوابی بر مغز درست مانند ... دانشمندان با تحقیق بر کم خوابی در داوطلبان جوان و سالم به این نتیجه ... وجود دارد یعنی هنگام خواب، مغز انسان از مواد سمی پاکسازی می شود و در صورت ...
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
Translate this page
کم خوابی از بنفش و آبی و برای جلوگیری از افسرد گی نارنجی (دارای زردی. بیشتر) .... خنده و خندیدن تنها به انسان تعلـق دارد و در سایر حیوانات دیده نمی‌شود. ...... نحوه اثر" اکستاسی " در مغز تداخل با کارکرد ماده ای طبیعی مغز به نام " سروتونین " است .
تاثيرات عجيب بي خوابي در انسان - روزنامه آفرینش
afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=144592
Translate this page
Jun 18, 2015 - کمبود خواب بر سلامت بدن اثر سوء مي گذارد و پوست هم به همان اندازه آسيب خواهد ديد. ... به تاثيرات کم خوابي بر روي مغز و بدن به طور کلي گفت: نخوابيدن ميزان ... اين دو نوع خواب که اصطلاحا به عنوان خواب رند تلقي مي شود تاثيرات منفي ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,250
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,421
  • بازدید ماه : 4,421
  • بازدید سال : 382,032
  • بازدید کلی : 4,161,810