loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 116 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم

 

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.

 

 

 

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل از زمان حضورش در آرسنال شماره 11 را به تن کرده و این در حالی بود که در رئال مادرید شماره 10 را به تن می‌کرد. با جدایی ویلشر به صورت قرضی به مقصد بورنموث، شماره 10 آرسنال خالی شده و حال اوزیل مدعی شد که قطعا آن را به تن خواهد کرد.

 

 


او گفت:" برای من این شماره ارزش زیادی دارد. شماره محبوب من است. بزرگان فوتبال نظیر زیدان،‌مارادونا و پله این شماره را به تن کرده اند. از این موضوع خیلی خوشحالم. خیلی دوست داشتم این شماره را در تیم ملی داشته باشم ولی لوکاس پودولسکی هم می‌خواست و او بازی ملی بیشتری نسبت به من دارد. حالا به آن دسترسی دارم. البته قبلا در این مورد با من صحبت شده بود. این شماره مناسب من و پست من به عنوان بازیساز است. حالا این شماره خالی شده و قطعا آن را می‌خواهم."

 

اوزیل درباره تفکرات مربیانش گفت:" هر کسی انتظاری ویژه دارد. انتظارات هواداران در عموم از من بسیار بالاست. بعضی سبک بازیم نرا دوست دارند و بعضی نه. همیشه اینطور بوده است. به عنوان بازیکن تشنه چنین چیزی هستم زیرا دوست دارم بازیکنان را در موقعیتهای خوب قرار بدهم. ولی وقتی گل نزده ام و توپی به سمت دروازه نزنم، مردم نا امید می‌شوند. گاهی فکر می‌کنم آنها متوجه نمی‌شوند که من چقدر می‌دوم و چقدر پاس می‌دهم. مربیان عملکرد من را کامل می‌بینند و طبق آن قضاوت می‌کنند."

 


Google
About 2,690 results (0.65 seconds)
Search Results
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../اوزیل-قطعا-شماره-10-ویلشر-را...
Translate this page
37 mins ago - مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم | خبروان
khabarone.ir/news/3559809
Translate this page
33 mins ago - مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.
Images for ‫اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم‬‎Report images
Image result for ‫اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم‬‎
Image result for ‫اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم‬‎
Image result for ‫اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم‬‎
1 day ago
Image result for ‫اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم‬‎
2 hours ago
More images for اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/159778
Translate this page
35 mins ago - اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم. مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/147296904036742
Translate this page
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد. - ورزش سه.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم / مسوت اوزیل، هافبک آرسنال ...
wwwkhabar.ir/8659788
Translate this page
37 mins ago - مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../اوزیل+قطعا+شماره+10+ویلشر+را+به...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، اوزیل از زمان حضورش در آرسنال شماره 11 را به تن کرده و این در حالی بود که در رئال مادرید شماره 10 را به تن می‌کرد. با جدایی ویلشر به صورت قرضی ...
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0271733
Translate this page
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد. خبر در سایت اصلی · دیدار با چین سخت تر از بازی با قطر است.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - دنیای خبر
donyaekhabar.com/.../اوزیل+قطعا+شماره+10+ویلشر+...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، اوزیل از زمان حضورش در آرسنال شماره 11 را به تن کرده و این در حالی بود که در رئال مادرید شماره 10 را به تن می‌کرد. با جدایی ویلشر به صورت قرضی ...
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - لینک های گوگل
khabar-online.xyz/اوزیل-قطعا-شماره-10-ویلشر-را-به-...
Translate this page
اوزیل: قطعا شماره ۱۰ ویلشر را به تن می‌کنم. Ads. خرید وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان وی پی ان قوی وی پی ان سرعت بالا چگونگی خرید وی ...
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - جویا
jooya.net/.../اوزیل-قطعا-شماره-10-ویلشر-را-به-تن-می‌...
Translate this page
مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد که قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری به تن خواهد کرد.
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم | ورزش3
khabarpu.com/k.php?u...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم - ورزش3 | خبرپو.
اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 ویلشر را به تن کنم | ورزش 11
www.varzesh11.com/fa/n/79299
Translate this page
9 hours ago - اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 ویلشر را به تن کنم. ... این شماره آزاد است و قطعا من آن را می خواهم. -. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می ...
اوزیل: شماره 10 آرسنال را می‌خواهم - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/.../اوزیل+شماره+10+آرسنال+را+می+...
Translate this page
اوزیل. ستاره آلمانی آرسنال عنوان کرد می‌خواهد شماره 10 این تیم را به تن کند که بعد از رفتن جک ویلشرد خالی مانده است. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، جک ویلشر هافبک انگلیسی آرسنال در روزهای آخر نقل و ... این بازیکن که در آرسنال شماره ۱۱ را به تن می‌کند، در تیم ملی آلمان با شماره ۱۰ به میدان می رود. ... اوزیل: قطعا فرانسه را می‌بریم.
36832 - خبر گزاری لیکک
khabarlikak.ir/index.php/post/index/9/36832
Translate this page
برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به تعویق افتاد(ایسنا) · رونمایی از سیر ... (باشگاه خبرنگاران) · اوزیل: قطعا شماره 10 ویلشر را به تن می‌کنم(ورزش3) ...
اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 ویلشر را به تن کنم - ورزش11
tnews.ir/news/802f69831265.html
Translate this page
به گزارش بخش بین الملل سایت ورزش 11، مسعود اوزیل اذعان کرده می خواهد پس از خروج ویلشر از آرسنال پیراهن شماره 10 او را به تن کند. این بازیساز آرسنال از وقتی که از ...
خبرگزاری تسنیم - اوزیل: نظر ونگر و لو از همه مهم‌تر است/ انتظارت هواداران ...
www.tasnimnews.com/.../اوزیل-نظر-ونگر-و-لو-از-همه-...
Translate this page
28 mins ago - وی افزود: به‌عنوان بازیکن همیشه سعی و تلاش می‌کنم، چون می‌دانم که می‌توانم هم‌تیمی‌هایم را ... اوزیل که از زمان پیوستنش به آرسنال پیراهن شماره «11» را بر تن داشته است، با جدایی جک ویلشر از این تیم و پیوستن قرضی‌اش به بورنموث، چشم به شماره پیراهن این ... اکنون شماره «10» آرسنال خالی است و قطعاً این شماره را می‌خواهم.
اوزیل: نظر ونگر و لو از همه مهم تر است/ انتظارت هواداران خیلی بالاست
www.ghatreh.com/.../اوزیل-نظر-ونگر-همه-مهم-است-انت...
Translate this page
10 mins ago - وی افزود: به عنوان بازیکن همیشه سعی و تلاش می کنم، چون می دانم که می توانم هم تیمی هایم را ... اوزیل که از زمان پیوستنش به آرسنال پیراهن شماره 11 را بر تن داشته است، با جدایی جک ویلشر از این تیم و پیوستن قرضی اش به بورنموث، چشم به شماره پیراهن این ... اکنون شماره 10 آرسنال خالی است و قطعاً این شماره را می خواهم.
اوزیل: پیراهن شماره 10 آرسنال را می‌خواهم
sky-dl.ir/.../اوزیل-پیراهن-شماره-10-آرسنال-را-می‌خواه/
Translate this page
6 hours ago - به گزارش وبسایت نود، مسوت اوزیل که به تازگی در تیم ملی آلمان صاحب پیراهن شماره 10 ... با توجه به جدایی جک ویلشر از آرسنال می خواهد در این تیم هم پیراهن شماره 10 را بر تن کند. ... بله، این شماره فعلا صاحب ندارد و من قطعا آن را می خواهم ... قراردادهای نفتی بیگانه را مالک و حاکم بر کشور می‌کند/جلسه ام · اردوغان: زمانی که ...
اوزیل پیراهن شماره 10 آرسنال را می خواهد - نشر اخبار
www.nashrnews.org/.../اوزیل+پیراهن+شماره+10+آرسنا...
Translate this page
9 hours ago - به گزارشخبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پیراهن شماره 10 آرسنال را فصل گذشته جک ویلشر بر تن می کرد ولی بعد از ...
خبر فارسی: جستجوگر هوشمند خبری
khabarfarsi.com/
Translate this page
اوزیل پیراهن شماره 10 آرسنال را می خواهد. +0 ... پیراهن شماره 10 آرسنال را فصل گذشته جک ویلشر بر تن می کرد ولی بعد از پیوستن ... برگزیدگان جشن انیمیشن معرفی شدند/ اظهار امیدواری به ورود. ..... تلاش می کنم رابین هود این سازمان شوم. .... مربوط به تحولات سریع شهرنشینی است و قطعاً تسلط بر این حوزه های شهری و تحول آنها زمان بر است.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - کافو: بلرین من را به یاد روزهای جوانی‌ام ...
90tv.ir/.../کافو-بلرین-من-را-به-یاد-روزهای-جوانیام-می...
Translate this page
مدافع سابق تیم ملی برزیل، ضمن تحسین هکتور بلرین، از او به عنوان ... ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ 10:18 ۱۲ ... او بسیار سریع و با انگیزه است، قطعا آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت. او همچنین در مورد مسوت اوزیل، هم تیمی بلرین در آرسنال که نقش مهمی در اولین برد ... جک ویلشر در بورنموث شماره 32 به تن می کند · تزریق پول به حساب آث میلان از ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش
vista.ir/live/service/8/1
Translate this page
نود · 00:22 -اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 آرسنال را بر تن کنم / طرفداری · 00:22 ... بانوان در دور دوم / ایسنا · 06/13 -پایان مهلت برای درخواست ITC ؛ طارمی قطعا محروم می‌شود؟ .... والیبال بانوان ایران ایمان داشتم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم / خبرگزاری فارس ..... خواهان پوشیدن پیراهن شماره 10 این تیم که به جک ویلشر تعلق داشت شده است.
آرسنال کلاب - مطالب ابر مصاحبه ویلشر
arsenal-club.mihanblog.com/post/.../مصاحبه%20ویلش...
Translate this page
شماره پست : 1031 ... بومی را مرتفع سازد، مادامی که آرسنال ویلشر را بخواهد وی تن به این انتقال نخواهد داد. ... جک ویلشر در همین رابطه به وبسایت باشگاه آرسنال گفت:" ما چندی پیش در FA CUP، ... ویلشیر در حال حاضر از مصدومیت قوزک پای خود ریکاوری می‌‌کند و با فرستادن ..... جک ویلشر: اوزیل می توانست نقش شماره 10 را برای ما بازی کند.
3 - Asre Javan
javan6.com/archive/index.php/t-663427-p-3.html
Translate this page
هافبکها: اوزیل، ویلشر و از بین آرتتا و رمزی هم یکی .... پیوستن به آرسنال را برای پیشرفت شخصی ام مثبت ارزیابی می‌کنم و به خصوص منتظر ...... مورینیو: اوزیل بی نظیراست؛ اوبهترین شماره 10 دنیاست ..... ضمنا به نظر من بنتنر اصلا فیکس بازی نمیکنه و قطعا ونگر مهاجم اول جیرود هستش ...... خوشحالم پیراهن آرسنال را بر تن می‌کنم.
شماره موبایل کیما علیزاده - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...شماره%20موبایل%20کیما%20ع...
Translate this page
ترابردپذیری شماره های همراه به صورت آزمایشی و با تعداد مشترکان محدود آغاز می شود تا در ... اغلب گوشی‌های مسروقه اوراق شدن است و تعمیرکاران متخلف از قطعات این گوشی‌ها. ... امروز رایتل 100 شماره و فردا همراه اول برای 100 شماره رجیستری را اجرا می‌کند. ... آرسنال خواهان پوشیدن پیراهن شماره 10 این تیم که به جک ویلشر تعلق داشت است.
کلوب هواداران آرسنال [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس
www.arteshesorkh.com › ... › آرسنال
Translate this page
May 30, 2013 - 98 posts - ‎16 authors
امسال با اوزیل قطعا بهتر کار میکنه. .... در دقیقه 62 بازی مسوت اوزیل روی پاس ویلشر با ضربه سر در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار ..... قامت یک مدافع میانی است، برای نبردی تن به تن در فضایی که از نظر تعداد بر علیه‌ اوست. ... 4231 و 433 بود، با شماره 10ایی تخصصی، یک هافبک تهاجمی که ابتدا یک هافبک است.
1305 - بحث و تبادل نظر عمومی پیرامون فوتبال و آرسنال - پایگاه خبری ...
gunnerstrust.com/gt/topics/show/10/page/1305
Translate this page
کی باورش می شد تو این مقطع از فصل، والکات، رمزی، ویلشر، اوزیل رو نداشته باشیم؟ ... به نظرتون اگه مهره های سیتی و لیورپول یا بایرن و رئال و بارسا رو به رئیس ... به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده رو درو میکنه ... ارسنال بیمار ما. 0 10. پست شماره 13044 93/01/03 - 00:45. همکار سایت.
North london is RED and always will be
arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=278&PostID...
Translate this page
Sep 17, 2013 - تمام این مسائل رو که کنار بذاریم شماره 10 بیش از حد روی این بازیک تاثیر .... نميدونم ميدونين كه ويلشر به مدت طولاني مصدوم بوده ميدونين كه يه .... اما به نظره منم یه مقدار باید به جکی زمان داد قطعا بهتر میشه ... جک پاره تن ماست چون پیراهن آرسنال تنش هست اما بعضی وقتا دوستان اسم این خشونت ها رو غیرت جکی میذارن .
کافو: بلرین من را به یاد روزهای - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
1 day ago - او بسیار سریع و با انگیزه است، قطعا آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت. او همچنین در مورد مسوت اوزیل، هم تیمی بلرین در آرسنال که نقش مهمی در اولین برد ... جک ویلشر در بورنموث شماره 32 به تن می کند · تزریق پول به حساب آث میلان از ... ۰۶:۰۳ 10 دقیقه با شگفت انگیزترین گلهای تیمی در فوتبال; ۰۴:۳۷ مسابقه ...
تبادل نظر درباره نقل و انتقالات باشگاه (5) [بایگانی] - کانون ...
forum.mymanutd.ir/archive/index.php/t-2705.html
Translate this page
Aug 4, 2013 - تصورم از این اخبار ، اینه که بارسا قطعا دوست نداره ستاره اش رو از دست بده ، و نیاز .... و شاید ی تجربگی و نیازداشتن مویس به زمان تنها 10% با عث این آشفتگی شده. .... یا همزمان به بیل ، رونالدو ، بنزما ، مودریچ ، اوزیل ، کاکا و و وو بازی داد . ..... پیراهن شماره 25 رو به تن خواهد کرد و ظاهرا این بازیکن از شماره 7 کشیده بیرون.
زمزمه های نقل و انتقالات - فوتبال‎ - Facebook
https://www.facebook.com/.../a.../591411434247630/
Translate this page
' آرسنال پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب مسوت اوزیل را رد کرد روزنامه اسپانیایی فاش ... مورینیو برای پست شماره 10 ترجیح می دهد از اسکار استفاده کند و به همین دلیل، ماتا .... داد به طوری که در دیدار این هفته مقابل چلسی سانتی کاسورلا، جک ویلشر و الکسیس .... هوندا از سه ژانویه بازیکن میلان خواهد بود و پیراهن شماره 10 را به تن می کند.
17 - Asre Javan
javan3.com/printthread.php?t=663427&pp=40...
Translate this page
Sep 9, 2013 - "او بازیکن خارق العاده ای است و فکر میکنم حتی هنوز به بهترین بازیش هم ... پایگاه خبری GunnersTrust: انتقال مسوت اوزیل به آرسنال موجب تعجب .... 10-09-2013, 21:43 ... دیگر پیراهن ارسنال را بر تن کرد و در جران دیدار قبل مقابل تاتنهام نیز ..... آرسن ونگر باور دارد سبک بازی مسوت اوزل و جک ویلشیر با یکدیگر در ...
Arsenal FC | توپچی ها | فصل 2015-2016 [آرشيو] - P30World Forums ...
forum.p30world.com › ... › ورزش › فوتبال خارجی - Translate this page
Jul 29, 2015 - 74 posts - ‎15 authors
درست زمانی که ونگر داشت تاکید می کرد ویلشر باید یک فصل تمام بدون مصدومیت ... من بازی رو ندیدم و با گوشیم لحظه به لحظه نتیجه رو چک میکردم اما به نظر میرسه ... دقیقه 26 ضربه سر سانچز روی پاس ارسالی اوزیل به بیرون زده شد. ..... نبود، تو این بازی در پست شماره 10 بازی می کرد جایی که همیشه اوزیل بازی می کنه.
ARSENAL 910 - اخبار ارسنال
www.arsenal910.blogfa.com/category/3
Translate this page
روند 10 پیروزی متوالی توپچی ها با تساوی 1 - 1 روز گذشته مقابل وست برمویچ پایان ... را بر تن می کنم مایه افتخار من است و اگر انتخاب شوم بهترین توانم را به کار می گیرم. ... به واسطه این حقیقت که مریض بود قطعا روی نیمکت قرار می گرفت. .... انتقال مسوت اوزیل به آرسنال رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست و وی را به دومین ...
اف سی بارسلونا دات آی آر | تالار گفتمان | همه پیام‌ها - سایت ...
www.fcabianari.ir/.../viewpost.php?...
Translate this page
در سال 2010 از سوی مسئولان بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن مسوت اوزیل به پپ .... مهاجم شماره یک تیم ملی انگلیس معتقد است سه‌شیر ها به اندازه کافی بازیکن ... جونز، اسمالینگ، ویلشر، اوکسلید چمبرلین و تئو والکات دیگر بازیکنان جوان ما هستند." .... "من با چند تن از همبازیان سابقم در آرسنال صحبت کرده ام و شنیده ام که آنها هم عاشق ...
10 - سایت تفریحی و سرگرمی ناز بید - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q...page=270
Translate this page
May 4, 2016 - شماره ای که پس از رفتن فرهاد مجیدی از استقلال کسی آن را به تن نکرده بود. .... جوان پس از مصدومیت طولانی مدت، ویلشر برای حضور در یورو 2016 به تيم ملی انگلیس دعوت شد و در فهرست 23 نفره قرار گرفت. ... آرسن ونگر هم تماشا می‌کند بنابراین نوبت من است که توانایی‌هایم را نشان دهم. .... اوزیل: قطعا فرانسه را می‌بریم.
انواع کلید و سوئیچ, فروشگاه قطعات الکترونیک ، روباتيک و ابزار آلات ...
magifa.com/detail/973544/article/1
Translate this page
این صفحه شما را به مطلب زیر هدایت می‌کند: انواع کلید و سوئیچ, فروشگاه قطعات الکترونیک ، روباتيک و ابزار آلات ... و بسته بندی انگور مشگین شهر فراهم شد اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 ویلشر را به تن کنم بالوتلی، گرکر را یک بازیکن بد می داند ...
بازیکنان جدید آرسنال برای فصل 2016 2017 - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q...page=2
Translate this page
در لیگ برتر، آرسنال کارش را خوب شروع می‌کند، اما ادامه دادن به این روند براي رسیدن به جام قهرمانی ... توپچی ها در این فصل جک ویلشر، دنی ولبک، تئو والکات، الکس اکسلاد چمبرلین .... توصیف جالب ونگر از هافبک آلمانی اش/ "اوزیل یک موزیسین است" ... شماره 10 آرسنال از ابتدای فصل نیز به خاطر مصدومیت و شکستگی خفیف استخوان در ...
فوتبال جهان - یورو 2016
wof90.blogfa.com/tag/یورو-2016
Translate this page
به گزارش رادنیوز، مسابقات یورو 2016 با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی خود، وارد ... داد او مرد شماره یک خط حمله اسپانیا در این رقابت‌هاست – و شاید برای سال‌های پیش رو. ... 10- اما از لحاظ فردی، گرت بیل نفر اول دریبل‌زن‌هاست (13) [نفر دوم: آزار با 10 دریبل کامل]. ..... «من هر بار که پیراهن تاریخ‌مان را به تن می‌کنم، احساس غرور بی‌نهایت می‌کنم.
احتمال احضار وزير ارشاد به مجلس و سكوت در برابر توهين نشريه اصولگرا
iranmc.in/news/161120
Translate this page
Jul 31, 2016 - از توهين آشكار يك نشريه به بازيگران تا احضار وزير ارشاد به مجلس تنها بخشي از حاشيه‌هاي ... احد آزادي‌خواه در اين باره به تسنيم گفته بود: قطعا پس از نخستين جلسه كميسيون فرهنگي ... برادرانه هردو دسته را به توبه دعوت مي‌كنم كه «خداوند توبه‌كنندگان را دوست دارد. ... اوزیل: می خواهم پیراهن شماره 10 آرسنال را بر تن کنم.
گام به گام با جام جهانی 2014 - صفحه 2 - سایت کوچولو
kocholo.org/.../1496-گام-به-گام-با-جام-جهانی-2014-a-...
Translate this page
Dec 7, 2013 - هجوم ایرانی به زن مجری قرعه کشی جالب آنکه آخرین پست لیما مربوط به ژانویه است ولی تما. ... نیز به عنوان تیم اول صعود کرده و ما قطعا کار سختی داریم و متأسفانه با این .... میان سابه*یا و کارلوس توس حل شود و مهاجم شماره 10 یوونتوس هم به اردوی آلبی .... بهترین نبرد تن به تن: دوئل آندره آ پیرلو و جک ویلشر در میانه میدان ...
آنچلوتی گزینه مناسبی برای رئال مادرید است - کریستیانو رونالدو
ronaldo.blogfa.com/1392/04/3?p=2
Translate this page
Jul 4, 2013 - تاريخ : هجدهم تیر ۱۳۹۲ | 10:54 | نویسنده : amir cr7....admin | آرشیو نظرات ... هافبک تیم رئال سوسیداد فصل گذشته در آنوئتا هم این شماره را به تن می کرد و ... کاکا: "او قبل از پیوستن به رئال مادرید دچار مصدومیت زانو شد، بعد از آن اوزیل آمد و کار .... رئال مادرید پیش فصل خود را در تاریخ ۱۵ جولای شروع می‌‌کند اما آنچلوتی همه ...
[PDF]انگلیس و ولز به هم رسیدند
khorasanvarzeshi.khorasannews.com/Newspaper/.../99...
Translate this page
ﺑﻪ ﺷﻤﺎره اﻧﺘﻈﺎﻣ ٩٦ع ٣٨٧ ا ﺮان ١٢ و ﺷﻤﺎره. ﺷﺎﺳ ٢٠١٠١٨ و ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺗﻮر .... 19 پنج شنبه 27 خرداد 10 1395 رمضان 16 1437 ژوئن 2016. سانتوس: ... جک ویلشر، هافبک انگلیس هم واکنش تندی به این سخنان ستاره رئال مادرید نشان داد. تیم ملی .... برمی گ ردد ک ه پیراهن می الن را بر تن. داش ت. ... را بس یار دوس ت دارم و احساس می کنم.
اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - پیش بازی
footballplayers.blogfa.com/category/23
Translate this page
او در اين زمينه گفته بود: از همان دقيقه نخست احساس مي‌کردم داور طرف بارسلونا را گرفته است. ... روبرو شدن با تيمي که در آن ديديه دروگبا بازي مي کند کاري دشوار است و من به .... پوش آلمانی مانند پر مرته ساکر، لوکاس پودولسکی و مسوت اوزیل دیده می شوند. ..... را داد و امیدوارست که این شماره 10 بارسا بتواند خودش را به عنوان بازیکن تعیین ...
روزنامه ایران ورزشی | شماره :3587 | تاریخ 1395/3/29
iran-varzeshi.com/?nid=3587&pid=11&type=0
Translate this page
Jun 18, 2016 - مایلی‌کهن: ایتالیا با تمام وجود بازی می‌کند پرینت ... بالاک: عیب آلمان این است که فقط زیبا بازی می‌کند پرینت ... شماره : 3587 / .... مسوت اوزیل هم دارد. ... تیم انگلیس داشت؛ آنچه هاجسون «بی‌احترامی» نامید و جک ویلشر، هافبک انگلیس در واکنش به آن پاسخ ..... صفحه 10 · صفحه 11 · صفحه 12. برگزیده : گزارش و گفتگو.
*** انجمن هواداران منچستر سيتي *** گواردیولا مربی فصل آینده سیتی ...
mihan-sat1.cf/archive/index.php/t-74-p-2.html
Translate this page
فکر مي کنم او سعي مي کند با اين اتفاق کنار بيايد و خود را آرام کند. .... پسران مانچینی این فصل تنها پنج بار تن به شکست داده اند که از این حیث یکی بیشتر از یونایتد بوده. .... تبعات اخراج مانچینی؛ غرامت 7.5 میلیون پوندی و جدایی 10 مربی دیگر ..... در منچسترسیتی است و فصل آینده پیراهن شماره 9 آبی ها را به تن خواهد کرد.
ونگر دروازه بان شماره یک آرسنال را معرفی کرد - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=ونگر+دروازه...شماره... - Translate this page
پس از این خبر، آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال به تمجید از تری پرداخت و او را ... اما این بازيکن چند لحظه بعد با قدرت ۱۰۰ درصد دوباره همین سبک را ارایه می‌کند؛ سبک وی .... 2 بر يک تن به شکست دادند تا فرصت رسیدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند. .... به گزارش ایسنا و به نقل از AFP، مسوت اوزیل در فصل جاری لیگ انگلیس با ...
چهار دهمين دوره جام ملت هاي اروپا - روزنامه اعتماد
old.etemadnewspaper.ir/Released/1391-03.../340.htm
Translate this page
Jun 9, 2012 - به بيان ‌ديگر در اين نااميدي جانكاه، «يوروكاپ» يكي از واپسين اميدهايي ... رها مي‌كند، تا بدان‌جا كه مجري راديو خود به سخن مي‌آيد و با لحني طنزآميز براي اين مضحكه پوزش مي‌خواهد. ... گروهي كه در هراس از گذشت ناجور زمان، به مرگ و فروپاشي عامدانه تن مي‌دهد. ..... فيفا به فاصله 10 روز مانده به شروع مسابقات، يوگسلاوي را منطقه ...
آذر 1391 - CRISTIANO RONALDO - blogfa.com
www.mariaronaldo.blogfa.com/9109.aspx
Translate this page
رئال مادرید دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا را با شکست به پایان برد. ... مهمان سلتاویگو بود و در نهایت برابر این تیم با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. ... در این نظرسنجی همچنین آلکس چمبرلین و جک ویلشر هر دو از آرسنال به عنوان .... فرگوسن در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مورینیو قطعا می‌تواند در همه جا موفق باشد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 2,580
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 2,580
  • بازدید ماه : 41,938
  • بازدید سال : 311,980
  • بازدید کلی : 4,091,758