loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 209 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!

فضاهای مسکونی: تصور کنید خاطراتی ناخوشایند از فضای خانه‌تان دارید که شما را افسرده می‌کنند؛ وسایل خانه و اسباب و لوازم منزل می‌توانند حجم زیادی انرژی‌ منفی را در خود نگه دارند و آن حجم بالای انرژی منفی را به صاحبان خانه و زندگی روزانه‌شان انتقال دهند. ما می‌خواهیم به شما بگوییم که ممکن است با ایجاد تغییراتی کوچک، تغییراتی در حس و حال خانه به وجود بیاورید. اما چگونه می‌توان تغییراتی در خانه ایجاد کرد که از لحاظ روانی، تأثیرات مثبتی بر روح و روان اعضای خانواده بگذارد؟

تبلیغات
توالت فرنگی در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی
چیدمانی خاص در محیط کار خود خلق کنید!
تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

خانم حمیده احمدی، دکترای معماری و مدرس دانشگاه در رشته معماری با همکاری خانم شقایق خضروی، دانشجوی شهرسازی دکوراسیون این خانه را برای صاحبانش تغییر داده‌اند تا بار خاطرات ناراحت‌کننده‌ای که از فضای خانه داشته‌اند، برطرف شود و حس و حالی نو در خانه به وجود بیاید. در ادامه با چیدانه همراه باشید تا جزییات طراحی دکوراسیون داخلی این خانه بنفش زیبا را با هم بررسی کنیم...

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

خانم احمدی طراح این خانه با به کار بردن اصول روانشناسی رنگ‌ها توانسته تأثیرات مثبتی را در این فضا به نحو احسن ایجاد کند. بر اساس سفارشی که به گروه طراحی از سوی صاحبان خانه داده شده، طراحان با انتخاب یک پالت رنگی از رنگ‌هایی که تأثیرات مثبتی بر بیننده می‌گذارند، مدلی سه‌بعدی از تغییرات تهیه کردند که تا حد بسیاری بر اساس اصول طراحی و متمایل با سلیقه صاحبان منزل نیز بوده است.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

مهم‌ترین رنگی که در طراحی این خانه استفاده شده، رنگ بنفش است. بنفش که رنگی ترکیبی است، خواص رنگ‌های اصلی تشکیل‌دهنده‌اش را نیز داراست. این رنگ هم هیجان و قدرت رنگ قرمز را دارد و هم از آرامشی که رنگ آبی منتقل می‌کند، برخوردار است. در روانشناسی رنگ‌ها به خاطر اثرات آرامش‌بخشی که این رنگ دارد، از آن برای درمان کسانی که از ترس‌ها و ناراحتی‌ها رنج می‌برند، استفاده می‌شود.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف
  • بنفش به تعادل فکری انسان کمک می‌کند. همچنین این رنگ برای کسانی که در پی کامیابی روانی هستند، مناسب است. رنگ بنفش با حس خلاقانه‌ای که دارد، مطلوب‌ترین رنگ برای هنرمندان محسوب می‌شود.
  • از رنگ بنفش می‌توان برای رفع و حذف عناصری که مانع از به آرامش رسیدن پس از فعالیت و کار زیاد می‌شوند، استفاده کرد. به عبارتی از پتانسیل‌های موجود در این رنگ می‌توان برای درمان و رفع افسردگی کمک گرفت.
  • رنگ بنفش با از بین بردن عوامل بازدارنده در موفقیت و کم کردن کسالت روح، موجب افزایش هدفمندی و انگیزه در فرد بیننده می‌شود. حضور مستمر در معرض این رنگ، قدرت خلاقیت را بالا برده و انگیزه برای دست یافتن به روحیه‌ای هیجانی و قدرتمند را بیشتر می‌کند. این رنگ، رنگ سردی است که سیستم عصبی را تقویت می‌کند و منجر به افزایش حس آرامش می‌شود.
  • رنگ بنفش از نظر دیداری نیز تأثیراتی را در عمق و پرسپکتیو فضا به‌ وجود می‌آورد. با به کار بردن این رنگ، اجسام دورتر و کوچک‌تر به نظر می‌رسند و اگر در سطح دیوار از این رنگ استفاده شود، موجب دورتر دیده شدن دیوار و در نتیجه بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود.

مطلب پیشنهادی: ۷ رنگ خوش ترکیب با بنفش در دکوراسیون منزل!

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

به همین منظور در این خانه بزرگ‌ترین و اولین دیواری که به محض ورود به هال دیده می‌شود را به رنگ بنفش درآورده‌اند چون اصلی‌ترین دیواری است که در خانه دیده می‌شود. با این کار اعضای خانه وقتی روی مبل‌ها می‌نشینند و تلویزیون نگاه می‌کنند یا اینکه در حال معاشرت با مهمانان هستند دائم در معرض اثرات مثبت و مطلوب رنگ بنفش دیوار روبه‌رو قرار می‌گیرند.

رنگ آمیزی دیوار با رنگی متفاوت یکی از روش های طراحی دیوار پشت ال سی دی با ایده های دکوراتیو است که قبلا درباره آن صحبت کردیم.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

رنگ دیگری که در برخی جزییات این خانه استفاده شده، رنگ «سفید» است. خانم احمدی براساس روانشناسی رنگ‌ها اعتقاد دارد رنگ سفید، القا‌کننده آرامش، صفا و صمیمیت است. رنگ سفید به عنوان یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون خانه، تأثیرات آرامش‌بخشی بر بینندگان می‌گذارد.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

برای دیوار پشت مبل‌ها، از رنگ سفید استفاده شده که این رنگ سفید در مقابل رنگ بنفش دیوار روبه‌رو، فضای خانه را بسیار بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید، روشن‌ترین رنگ است؛ بنابراین جزییات را بسیار واضح نشان می‌دهد و به این دلیل که با هر رنگ دیگر همخوانی دارد، از جمله پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون محسوب می‌شود.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

در برخی از قسمت‌ها و عناصر طراحی این خانه، از رنگ زرد استفاده شده است. این رنگ اگرچه مکمل اصلی رنگ بنفش است و در کنار آن، یکی از زیباترین ترکیب‌بندی‌های رنگی را ایجاد می‌کند، اما به گفته طراحان این خانه به این دلیل انتخاب شده که قدرت تقویت حس خوش‌بینی و القای آرامش و مثبت‌اندیشی را داراست. رنگ زرد خود به تنهایی، انرژی بالایی دارد.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

با طراحی اندازه و ابعاد و جای‌گیری مبل‌ها و میز تلویزیون توسط گروه طراحی، در برخی از جزییات فضا که بیشتر شامل عناصر قابل جابه‌جایی است، از رنگ صورتی استفاده شده است. این استفاده بیشتر به دلیل تأثیرات بسیار مهم این رنگ است که ممکن است از سوی بسیاری از مخاطبان، جسارت‌آمیز به نظر برسد. اما این جسارت، الزاما به منزله نتایج بد نیست؛ چون رنگ صورتی روح‌بخش است و رنگی است که از ثبات زیادی برخوردار است و در هر جایی که استفاده شود، زندگی و نشاط به آن فضا القا می‌شود.

این رنگ نیز مانند دیگر رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون این خانه، به‌شدت قدرت ضد افسردگی و انزواطلبی دارد و احساس آرامش و راحتی را به صاحبان خانه و مهمان‌ها منتقل می‌کند. در همین راستا خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم: روانشناسی رنگ در آپارتمان شما!

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

در طراحی این خانه، از تزیینات جزیی اما مهمی استفاده شده است. همه‌چیز در پالت رنگی که طراحان مد نظر قرار داده بودند، طراحی یا انتخاب شده است. در دو طرف بزرگ‌ترین مبل خانه نیز، دو آباژور زیبا با رنگ‌های غالب خانه قرار دارد.

تصویر عرفان شریف
عرفان شریف

بسیاری از عناصر این خانه مانند رنگ چوبی پارکت‌ها و شومینه گوشه‌ خانه، به جا مانده از دکوراسیون قبلی بوده‌اند که طراحان سعی کرده‌اند با کمترین هزینه و در عین حال در علمی‌ترین حالت، تغییراتی در حس و حال این خانه ایجاد کنند.

اگر شما هم دکوراسیون داخلی منزل تان را با هوشمندی و خلاقیت طراحی کرده اید، تورهای خانه گردی چیدانه و مجله منزل منتظر اطلاع رسانی شما برای تهیه گزارش های جذاب از منازل زیبایتان هستند.


Google
About 1,670,000 results (0.61 seconds)
Search Results
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/chidaneh.../68523
Translate this page
3 days ago - دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! ... در ادامه با چیدانه همراه باشید تا جزییات طراحی دکوراسیون داخلی این خانه بنفش زیبا را با هم ...
Images for ‫دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!‬‎Report images
Image result for ‫دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!‬‎
3 days ago
Image result for ‫دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!‬‎
3 days ago
Image result for ‫دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!‬‎
4 days ago
Image result for ‫دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!‬‎
4 days ago
More images for دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! | ایران سنتر
www.irctr.ir/.../دکوراسیون-بنفش-این-خانه-ایرانی-حال...
Translate this page
3 days ago - فضاهای مسکونی : تصور کنید خاطراتی ناخوشایند از فضای خانه‌تان دارید که شما را افسرده می‌کنند؛ وسایل خانه و اسباب و لوازم منزل می‌توانند حجم زیادی ...
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! - وب ایرونی
www.webiruni.ir/news/69168
Translate this page
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! ۱۳۹۵-۰۶-۱۲; خواندنی · سایر; 1. Source link. منبع: سایر. مطالب مشابه ...
معماری و دکوراسیون:دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
kahlek.ir/index.php/news1927828
Translate this page
3 days ago - عرفان رنگی در این استفاده بنفش بنفش رنگی است، رنگ‌های تشکیل‌دهنده‌اش نیز این هم و رنگ را و از که آبی می‌کند، است. روانشناسی به اثرات که رنگ ...
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! | ایران وب لینک
iwl.ir/photo/13564
Translate this page
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! سپتامبر 2, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان ر | چیدانه
lavdan.ir/l.php?...دکوراسیون-بنفش-این-خانه-ایرانی-...
Translate this page
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! 14 نکته روانشناسی که حتما باید بدانید (قسمت دوم) · با پسر عمویم در ارتباط بودم / نامزدم همه موضوع را فهمید.
میهمان ها به چه چیزی در خانه شما بیشتر توجه می کنند - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../میهمان-ها-به-چه-چیزی-در-خانه-شما-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎1,066 reviews
1 day ago - برای حل این مشکل باید بدانید که تنها موارد خاصی در خانه مورد توجه میهمان ها هستند. ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
با ترکیب این رنگ ها منزل خود را متفاوت و زیباتر کنید! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../با-ترکیب-این-رنگ-ها-منزل-خود-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎153,473 reviews
اين ترکيب رنگ به اتاق شما جلوه اي شيک و زيبا و در عين حال باطراوت مي دهد. اينکه که کدام يک .... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! نظر کاربران.
آیا تراشیدن سر نوزاد مفید است؟
www.shahrekhabar.com/medical/147301002033085
Translate this page
منبع : بیتوته. آیا تراشیدن سر با تیغ باعث درشت شدن مو وجلوگیری از ریزش میکند؟ ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! 8 منفعت آب انبه ...
برای خواب خوب این وسایل را از اتاق خوابتان حذف کنید؟!
www.shahrekhabar.com/medical/147295476027079
Translate this page
خوابی که علاوه بر سلامت، نشاط و طول عمر شما را نیز تضمین می کند . اتاق خواب ... 8 منفعت آب انبه · دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! مجانی سفر ...
با درگذشت داوود رشیدی چراغ خانه همسرش خاموش شد!
www.alodoctor.ir/.../با-درگذشت-داوود-رشیدی-چراغ-خان...
Translate this page
همیشه از گوشه و کنار می شنیدیم که این مرد بزرگ و احترام برومند از بهترین و موفق .... و سینمای ایران می گوید · دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند - نمناک
namnak.com/دکوراسیون-های-شیک.p10460
Translate this page
Rating: 4.5 - ‎157 reviews
دکوراسیون های شیک داخلی خانه ی شما با چند تغییر ساده و به کار گیری چند نکته می تواند تبدیل به یک دکوراسیون زیبا و شاد شود. از ایده های این بخش حتما استفاده ...
(تصاویر) جنجال در پایان بازی ایران و قطر | هدانا
khabarpu.com/k.php?u...2YfYr9in2YbYpw==
Translate this page
(تصاویر) جنجال در پایان بازی ایران و قطر - هدانا | خبرپو. ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! آزادسازی دوباره شهرک «معردس» سوریه از چنگ ...
دکوراسیون و چیدمان بایگانی - LocalFa.ir
localfa.ir/category/مد-و-زیبایی/دکوراسیون-و-چیدمان/
Translate this page
۱۱ شهريور ۹۵ظروف چوبی آشپزخانه، دست سازهای خلاقانه جوان مشهدیخلاقیت در خانه: حضور چوب در خانه همیشه حس ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
راهنمای ست کردن رنگ ها، نامتناسب ها را بشناسید - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../راهنمای-ست-کردن-رنگ-ها-نامتناسب-ها-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎72,845 reviews
4 days ago - برای مثال رنگ نارنجی که از ترکیب زرد و قرمز به دست می‌آید با این رنگ‌ها تناسب دارد، اما .... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
5 days ago - رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است. ... و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند.
حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!
jadidtarinsite.rozblog.com/.../حال-و-هوای-اردیبهشت-را-...
Translate this page
May 1, 2016 - هرچه باشد بیشتر خاطرات خوب من در اردیبهشت رقم خورده اند، پس اگر قرار باشد ... این مبلمان ها به شما کمک می کنند تا از لحظه های اردیبهشتی تان نهایت لذت را ببرید. .... تصاویر دکوراسیون بنفش در خانه های زیبا و شیک, دکوراسیون داخلی . .... که در این میان جذابیت دو چندان برای ما دارد تلفیق حال و هوای ایرانی به سبک و ...
طراوت یک خانه | Facebook
https://www.facebook.com/Taravateh.Yek.Khaneh/
Translate this page
بزرگترین صفحه فارسی زبان دکوراسیون داخلی | متعلق به وب سایت چیدانه ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!...با چیدانه همراه باشید.
اخبار دکوراسیون
tnews.ir/Tags/دکوراسیون
Translate this page
دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! فضاهای مسکونی : تصور کنید خاطراتی ناخوشایند از ...
دکوراسیون خانه لیدی گاگا تصاویر - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?...دکوراسیون%20خانه%20لیدی%2...
Translate this page
این دکوراسیون و وسایل به فضای منزل تان شور و نشاط و گرمی می دهد . ... دکوراسیون آکا ایران طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل طراحی دکوراسیون مغازه ... عکس های خانه هایی با دکوراسیون بنفش با طراحی ایده آل -آکا ... خوب از اینجا شروع کنید. .... به گزارش آکاایران: مشاهده مدل های جدید و مدرن چیدمان اتاق پذیرایی کمک میکند ایده ها و طرح های ...
پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ (مشاوره در رنگ ) - سیمرغ
seemorgh.com › ... › اصول دکوراسیون
Translate this page
Aug 31, 2014 - سوال : من عاشق رنگ های گوناگون هستم اما خانه ام بسیار کوچک است .حال چگونه می توانم از بهترین رنگ ها در این فضای کوچک بهره گیرم ؟ ... واقع یکدیگر را حنثی کنند و بهتر است برای دیگر وسایل هم از رنگ های ... کاربران گرامی برای ارسال سوالات خود پیرامون دکوراسیون لطفا عکس های دکوراسیون داخلی منزل تان را به همراه ...
با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
taleshiha.ir › سبک زندگی
Translate this page
7 days ago - رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است. ... و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند.
چگونه رنگ اتاق خود را انتخاب کنیم؟ • پارسیان هوم
www.parsianhome.com › اتاق ها › آشپزخانه
Translate this page
دنیای سیاه وسفید دنیای کسل کننده ایه ولی دنیای رنگی حال و هوای مورد نیاز روح و ... در اتاق نشیمن و ناهارخوری، قرمز افراد را به سمت همدیگر هدایت می کند و گفتگوها را شکل می دهد. ... به مطالب مرتبط در این زمینه (مبلمان قرمز زیبا برای اتاق پذیرایی ، عکس مبلمان ... های تیره آبی به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون داخلی خانه تان احتیاط کنید.
تصاویری از دکوراسیون منزل با به کار گیری چوب ! - همه جو
hamejoo.ir › خانه و سبک زندگی
Translate this page
Jul 15, 2016 - آکاایران: چوب حس و حال صمیمی تری به خانه شما می دهد ... چوب علاوه بر مقاومت برای سلامتی هم خوب بوده و عایق طبیعی است. ... به گزارش آکاایران: با بنفش دکوراسیون منزل تان را مدرن کنید اختصاصیآکا ایران: اگر به فکر دکوراسیون ... رنگ بنفش یکی از بهترین رنگ های مد سال 2015 است که می تواند منزل تان را زیبا کند.
دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند - اخبار ایران و جهان ...
www.momtaznews.com/دکوراسیون-های-شیک-داخلی-ک...
Translate this page
بنفش و زرد جیغ یک ایده ی عالی برای راشتن دکوراسیون شاد هستند. ... تنوع در سبک چیدمان خانه دکوراسیون خانه ی شما را متحول می کند. ... داخلی-۲۰۱۳ جدیدترین مدل دکوراسیون داخلی-۲۰۱۳ جدیدترین مدل دکوراسیون داخلی-۲۰۱۳ نظر تان را در مورد این مطلب .
رنگ هایی که در خانه شما جیغ می زنند! - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/mode/رنگ-خانه-جیغ-زنند.html
Translate this page
Aug 15, 2016 - این که می گویم با خودشان همراه می کنند، نه این که شما هم جیغ بزنید، منظور این است که ... از لوازم های دکوری خانه را از طیف وسیع و البته پر رنگ بنفش انتخاب کنید تا شاهد تفاوتی عجیب و در عین حال دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی رنگی خانه تان باشید. ۲. .... معجزه رنگ در خانه های ایرانی ... این خانه حال شما را خوب می کند ...
دکوراسيون و چیدمان - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=157
Translate this page
خانواده ایرانی ... بخشی از این آمادگی ذهنی و روحی است که گاهی با نمودهای بیرونی و فیزیکی می توان ... آیا تا به حال شده پای دار قالی بنشینید، نخ به دست بگیرید و ببافید؟ ... همه ما، حتی اگر خوش سلیقه و خوش ذوق باشیم، برای داشتن یک دکوراسیون خوب به ... امروزه بخش زیادی از خانواده ها در خانه های كوچك و نقلی زندگی می كنند و معمولا خانم ...
دکوراسیون و چیدمان بایگانی - صفحه 5 از 123 - بهترین ها
mededu13.ir/topic/دکوراسیون-و-چیدمان/page/5
Translate this page
از این ترکیب در تمام اتاق های خانه می توانید استفاده کنید چون بسیار هماهنگ و شاد ... ترکیب بنفش کم رنگ، سبز، آبی نفتی و بنفش براق در تصویر زیر به خوبی .... فضاهایی از دکوراسیون ایرانی که از مد نمی افتند: نشیمن های بدون مبلمان ... نشیمن هایی که با تمام وجود پذیرای روزهای خستگی تان هستند و حال تان را حسابی خوب می کنند.
رنگ دکوراسیون را با توجه به شخصیت تان انتخاب کنید
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
Jul 30, 2013 - هر رنگ با توجه به ویژگی هایی که دارد حس خاصی به خانه می دهد و برای ... بهترین راه این است که از ترکیب چند رنگ هماهنگ و مورد علاقه تان استفاده کنید. ... اتاق کودکان استفاده کنید می توانید آن را کنار زرد یا بنفش بگذارید. .... حس و حال: رنگ نارنجی فضا را گرم می کند و حس اعتماد به نفس و امنیت را در شما تقویت می کند.
تحليلي بر انتخاب رنگ مناسب دكوراسيون منزل
www.hamseda.ir/.../تحليلي-بر-انتخاب-رنگ-مناسب-د...
Translate this page
Jan 7, 2010 - هريك از رنگ‌هاي قرمز، نارنجي، زرد، سبز، آبي، بنفش، سياه، سفيد، خاكستري و قهوه‌اي معني خاصي دارند. ... از سبز چون رنگ پوست را خوب انعكاس نمي‌دهد، در سالن‌هاي پوست و زيبايي و ... رنگ زرد حافظه را تقويت مي‌كند، جرات مي‌دهد و موجب درون‌نگري مي‌شود. ... اما در خانه خود اگر نمي‌خواهيد تا اين حد رمانتيك باشيد، از آن در جاهايي كه ...
بهترین «ترکیب رنگ» آشپزخانه کدام است ؟ - نت شهر
www.netshahr.com › سبک زندگی › خانه داری
Translate this page
طوری که رنگ سیاه نتواند به راحتی جلوه‌گری کند. ... سقف را نگاه می‌کند و دیگری از کف اتاق شروع به وارسی منزل می‌کند(وارسی کردن خانه مردم کار خوبی نیست!) ... کابینت‌های این آشپزخانه به رنگ زرد طلایی‌اند، زیبا هستند و در عین حال به پس زمینه ... از طرف دیگر دیوارهای بنفش و کابینت‌های سیاه خیلی خوب با رنگ سفید، سطوح استیل و ...
فروشگاه خانه و آشپزخانه گلستان ( گالری هدیه ) - تهران - دکوراسیون و ...
hamgardi.com/place/11422
Translate this page
فروشگاه خانه و آشپزخانه گلستان. ... گالری بیست و یک. -1/10 · عکس خانه و آشپزخانه میلاد نور ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند! با «طراحان ...
نوری: مقابل چین همیشه خوب بازی کرده ایم / برترین ها
khabarfarsi.com/ext/24708479
Translate this page
Rating: 96% - ‎36 reviews
18 hours ago - نوری در مورد دیدار با چین گفت: ما مقابل چین همیشه خوب بازی کرده‌ایم و بازی آنها مثل کره .... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
فال روزانه 1395/06/15 / برترین ها
khabarfarsi.com/ext/24728124
Translate this page
Rating: 96% - ‎752 reviews
7 hours ago - تصمیماتی که فعلا می گیرید چندان قطعی نیستند و بعدا فرصت افی برای ایجاد .... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند - ایران چوب
irw.ir/دکوراسیون-های-شیک-داخلی-که-حال-شما-را-خو/
Translate this page
Jan 3, 2015 - دکوراسیون های شیک داخلی خانه ی شما با چند تغییر ساده و به کار گیری چند نکته ... از ایده های این بخش حتما استفاده. ... دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند ... بنفش و زرد جیغ یک ایده ی عالی برای راشتن دکوراسیون شاد هستند. ... های زیبای مبل با رنگ های سفید و یا رنگ های گرم به خانه تان روح ببخشید.
دکوراسیون منزل لوکس |دکوراسیون لوکس|طراحی دکوراسیون خانه
www.decor-irani.ir/blog/home-decoration/
Translate this page
در این بخش قصد داریم برای رسیدن به طرحی زیبا و منحصر به فرد در دکوراسیون ... وجود طنین آرامش بخش یک صدای خوش در فضا فنگ شویی خانه شما را تکمیل می کند. ... شما از یان گل و گیاه می توانید برای زیبای بخش های مختلفی از خانه تان استفاده کنید. .... مناسب برای در ورودی نوبت به چیدمان و دکوراسیون اتاق خوب و اتاق نشیمن می رسد.
توصیه های کاربردی در انتخاب رنگ ها در خانه (1) - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-68235.aspx
Translate this page
Feb 24, 2011 - چنانچه فضای منزل تان را با رنگ‌های عسلی و طلایی بیارایید، متوجه .... پارچه‌های سوزندوزی و قلمکار غنا جذابیت این دکوراسیون را دوچندان می‌کند. ... آن می‌بخشد؛ حال آن که غالب شدن رنگ سبز در اتاق خواب بیش از میزان لازم به فضا شور و انرژی می‌بخشد. ... به عنوان مثال استفاده از تنالیته‌های مختلف رنگ بنفش و سبز در کنار ...
دکوراسیون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_20.html
Translate this page
دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون اتاق خواب,دکوراسیون محل کار,مدل پرده,دکوراسیون خانه,دکوراسیون و طراحی,عکس های ... این نکات دکوراسیون هر کسی را جذب می کند.
اخبار پارسیک - با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
news.parseek.com/Url/?id=12922184
Translate this page
7 days ago - رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است. ... و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند.
دسته: آشپزی و خانه داری | محبوب ها
valanegar.ir/cat/cook
Translate this page
2 days ago - جدید ترین خبرها و مطالب آشپزی و خانه داری آخرین های آشپزی و خانه داری مطالب دسته آشپزی و ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند ...
پروین: راحت صعود می کنیم - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../پروین-راحت-صعود-می-کنیم-1...
Translate this page
Rating: 96% - ‎399 reviews
5 hours ago - خبرورزشی: علی پروین یکی از کسانی بود که سر بازی ایران و قطر به ورزشگاه آزادی تهران ... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
آقای غرور - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › برترین ها
Translate this page
2 hours ago - با این حال این مربی هنوز هم در میان اهالی کشتی از مقبولیت خوبی ... از مشورت فرار می‌کند .... دکوراسیون بنفش این خانه ایرانی حال تان را خوب می کند!
بهترین رنگ فنگ شویی را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب ... - ایران آذین
www.iranazin.com/interior-design/color-feng-shui
Translate this page
مطلب زیر شما را با قدرت فنگ شویی هر رنگ آشنا می‌کند و به شما کمک می‌کند خانه ای ... برای استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه، باید این نکته را در نظر داشته ... سفید رنگ آغاز و همچنین پایان خوب است. ... رنگ طوسی رنگی ملال آور و در عین حال با شکوه است. ... فنگ شویی رنگ بنفش – بیانگر شکوه، تجمل و ابهام – عنصر مربوطه: آتش.
هنر و مهارتهای زندگی - دکوراسیون و چیدمان 1
homeart.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
به هر حال براي زيباتر كردن هر چه بيشتر اين فضا گزينه هاي مختلفي در پيش رويتان ... كاكتوس‌هاى مینیاتورى بسیار مناسب و همزیست با محیط هستند و خوب تكثیر پیدا مى كنند. .... خانه های ایرانی با سبک و سیاق خاص خود طراحی می شده اند و مبلمان خاصی در ... اندازه یا عمر خانه، تغییر دکوراسیون داخلی خانه به وسیله خود شما به ارزش خانه تان ...
دکوراسیون زیبای خانه - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/دکوراسیون-زیبای-خانه
Translate this page
اتاق نشیمن کارایی های زیادی دارد بنابراین باید یک دکوراسیون خوب و مناسب هم برای ... که می تواند بسیار الهام بخش باشد وبه فضایی ساد ه و معمولی حال و هوایی ویژه و جلوه ای زیبا ... اگر خانه تان دارای ستون های پهنی می باشدمی توانید روی این ستون ها از .... و بنفش به طور متعادل فضای شورانگیز و جذابی را در طراحی داخلی خانه ایجاد می‌کند .
جادوی رنگ آبی در خانه - بیتوته
www.beytoote.com/mode/.../blue1-magic1-home.html
Translate this page
ما چند ایده ساده و خوب داریم که به شما کمک می کنند تا رنگ آبی مناسب را در جای مناسب که ... حمام این خانه از بالا تا پایین با کاشی های آکوآ دکور شده است اما برای فرار از این همه سردی ... ترکیب بنفش و لیمویی یا سرخابی و لیمویی را حتما در طراحی های لباس دیده اید. ..... روز طلایی ووشوی ایران تکمیل شد/ نشان زرین بر سینه مرتضی عظیمی ...
راهنمای خرید مبل | دکوراسیون فرش آنلاین
www.farshonline.com/blog/archives/591/
Translate this page
Feb 12, 2013 - البته به‌ شما توصیه می‌کنیم پیش از خرید مبل، نگاهی هم به این راهنمای خرید ما .... رنگ پارچه قهوه ای با چوب گردویی عمومیت بیشتری داره با این حال باید به ... با تم تیره همراه مبلمان استخوانی طلایی هارمونی زیبایی ایجاد می کند .... به نظر شما رنگ ابی فیروزه ای طلایی خوب میشه برای دکور منزل که ..... ممنون‌از راهنمایی تان.
نقش رنگها در دکوراسیون و احساس آرامش در خانه-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?...
Translate this page
این رنگ ها صاحبخانه را به شما معرفی می کنند و حس و حال آنها، شخصیت و ... صحیح و ترکیب های رنگی مناسب به آرامش شما قوت بخشیده و خانه تان را زیبا می کند. ... بنفش در کنار سفید یا بژ در حمام، فضایی باطراوت و تازه را به ارمغان می آورد. ... زندگی کردن با شما خوب و لذت بخش است اما شناختن شما به طور کامل کار هر کسی .... غذاهای ایرانی.
اینجوری به خانه تان حس و حال بدهید | آواپارسی
www.avaparsi.com/facts/.../decoration/interestinghous...
Translate this page
گل و گیاه طبیعی می‌تواند حس و حال خانه را واقعا عوض كند. ... این رنگ‌ها به اندازه آبی، قرمز و بنفش، تند و موثر نیستند اما با ملایمت موجب تاثیر ... بعد ببینید رنگ غالب دكوراسیون این اتاق به كدام‌یك از این سه رنگ نزدیك‌تر است؟ ... ست می‌شوند، به چه سبكی از مبلمان می‌آیند و با چه تزییناتی خوب است همراه شوند. ... زرد چه حسی ایجاد می‌کند؟
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,323
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,770
  • بازدید ماه : 14,770
  • بازدید سال : 392,381
  • بازدید کلی : 4,172,159