loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 45 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

 

این مواد از پوست شما مراقبت می کنند

این مواد از پوست شما مراقبت می کنند

این مواد از پوست شما مراقبت می کنند 

آیا می دانید برای سلامت و شادابی پوست شما چه موادی در بدن به کار گرفته می شوند؟باید بدانید که ویتامین ها در این زمینه نقش جدی دارند. اگر زیبایی تان برایتان اهمیت دارد توصیه می کنیم از موراد آسیب رسان به آن مانند دخانیات ،نور آفتاب و تغذیه ناسالم پرهیز کنید

 

و با پیروی از موراد مهم در این زمینه باعث تقویت شادابی و لطافت پوستتان شوید.روی ،سلنیوم ،ویتامین آ،ویتامین سی و ویتامین ای از دیگر املاح معدنی هستند که در این زمینه موثر می باشند.

 

سه روش عمده برای تضمین پوست جوان و سالم وجود دارد

۱) محافظت پوست در برابر آفتاب

۲) عدم استعمال دخانیات

۳) پیروی از رژیم غذایی سالم است.

 

یکی از انگیزه‌های مهم برای رعایت رژیم غذایی سالم می‌‌تواند بهبود سلامت پوست باشد.امروزه افراد زیادی با مشکلات پوستی از قبیل آکنه، روزاسه، خشکی پوست، چین و چروک، آسیب‌های ناشی از آفتاب و موارد دیگر دست و پنجه نرم می‌‌کنند.انتخاب‌های غذایی مناسب می‌‌تواند

 

بر سلامت پوست ما تاثیر بسزایی داشته باشد.علاوه بر این، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های مختلفی می‌تواند باعث بهبود کیفیت پوست شود.

 

ویتامین C و مراقبت از پوست

سالهاست که ویتامین C برای نقشی که در تنظیم ساخت پروتئین کلاژن ایفا می‌‌کند، شناخته شده است.کمبود این ویتامین باعث اسکوروی (که با پوست خشک و خشن و موی مجعد بروز می‌‌کند) می‌‌شود.عدم کفایت ویتامین C می‌‌تواند در ایجاد جوشهای ریز آکنه مانند در نواحی بازو، ران و باسن موثر باشد.

 

افزایش مقدار این ویتامین در رژیم غذایی روزانه باعث بهبود سلامت پوست، تسریع بهبود زخم وکاهش چین و چروک و خشکی پوست می‌‌شود.منابع غنی این ویتامین شامل: فلفل دلمه، سبزی‌های برگ سبز تیره (اسفناج، گشنیز، ریحان و جعفری)، بروکلی، کلم بروکسل، کیوی، مرکبات، توت فرنگی هستند.

 

از آنجایی که ویتامین مذکور حساس به حرارت است سبزیهای محتوی این ویتامین نباید به مدت طولانی با حرارت بالا پخته شوند.بهتر است سبزی‌های محتوی این ویتامین به طور خام و یا با حرارت کم طبخ شوند.

 

ویتامین E و مراقبت از پوست

آنتی اکسیدان محلول در چربی است که برای حفظ پوست سالم ضروری است. ویتامین E پوست از طریق سبوم تامین می‌‌شود.به عنوان آنتی اکسیدان، ویتامین E به طور عمده رادیکالهای آزاد را خنثی می‌‌کند و نقش مهمی در محافظت پوست در برابر نور، جلوگیری از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش دارد.ویتامین E نقش ضد التهابی نیز در پوست دارد.

 

سلنیوم و مراقبت از پوست

تحقیقات نشانگر این است که ویتامین‌های مذکور  و سلنیوم می‌‌توانند به حفاظت پوست در برابر آسیب‌های ناشی از آفتاب و سرطان پوست کمک کنند.به علاوه، مواد مذکور می‌‌توانند بعضی از تغییرات مانند تغییر رنگ و چین و چروک پوست ناشی از پیری را از بین ببرند.آنتی اکسیدانهای فوق می‌‌توانند ترمیم طبیعی پوست را با کاهش آسیب‌های بیشتر، تسریع کنند.

 

روی و مراقبت از پوست

یکی از املاح معدنی است که در بدن چندین عملکرد فیزیولوژیک دارد. روی در ساخت پروتئین‌ها و آنزیم ها، عملکرد ایمنی، و بهبود زخم نقش دارد.این عنصر معدنی، خاصیت ضد التهابی نیز دارد و سلولهای بدن از جمله پوست را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند.

 

ویتامین A و مراقبت از پوست

یکی از مواد مغذی مهم در تامین سلامت پوست است. ویتامین A  با تنظیم فعالیت غدد مولد چربی پوست (سباسه) و مهار تولید اندروژن (هورمون مردانه) در فیزیولوژی پوست تاثیر می‌‌گذارد.از این رو، این ویتامین در مهار تشکیل کمدون (جوش) نقش دارد. اسید رتینوئیک فرم فعال ویتامین A در پوست است که در مبحث مراقبت پوست از آن به عنوان ” استاندارد طلایی” یاد می‌‌شود.

 

اسید رتینوئیک خطوط ظریف ایجاد شده در پوست، لکه های ناشی از پیری و پوست زبر ناشی از قرارگیری در معرض آفتاب را درمان می‌‌کند.عدم کفایت این ویتامین باعث خشک و خشن، شاخی شدن و پوسته پوسته شدن پوست می‌‌شود.

 

اگرچه متخصصان پوست با تجویز ویتامین A سنتتیک مشکلات پوستی مانند: آکنه، اگزما، آفتاب سوختگی، پسوریازیس، زخم‌ها و سوختگی‌ها را درمان می‌‌کنند، مصرف منابع طبیعی پیش ساز این ویتامین می‌‌تواند در حفظ سلامت پوست و پیشگیری و درمان موارد فوق موثر باشد.

 

سبزیها و میوه های زرد و نارنجی جزء منابع غنی پیش ساز این ویتامین به شمار می‌‌روند. منابع غذایی حیوانی ویتامین مذکور شامل: شیر و لبنیات، تخم‌مرغ، کره، و جگر می‌‌باشد…


Google
About 1,610,000 results (0.54 seconds)
Search Results
این مواد از پوست شما مراقبت می کنند - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مواد-پوست-مراقبت-می-کنند.html
Translate this page
این مواد از پوست شما مراقبت می کنند آیا می دانید برای سلامت و شادابی پوست شما چه موادی در بدن به کار گرفته می شوندباید بدانید که ویتامین ها در.
این مواد طبیعی از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/342901.php
Translate this page
Jun 23, 2016 - این مواد طبیعی از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند , مواد طبیعی ... برای مراقبت از پوستتان دربرابر نور خورشید توصیه های موثر و مفیدی ...
غذاهایی كه پوستی شگفت‌انگیز را برای شما تضمین می‌كنند - بیتوته
www.beytoote.com/attire/.../foods1-wonderful-skin.ht...
Translate this page
این ماده معدنی سلول‌های پوست را از آسیب‌های رادیكال‌های آزاد محافظت می‌كند و به عملكرد ... با خوردن این مواد غذایی شما مقدار زیادی قند وارد بدن خودتان می‌كنید و این باعث می‌شود بدن دستور ترشح هورمون انسولین را بدهد. .... مراقبت های پوستی از ۲۰ تا ۷۰ سالگی.
مراقبت های پوستی مهم در فصل سرما - بیتوته
www.beytoote.com/attire/.../skin2-important-season.ht...
Translate this page
مراقبت های پوستی مهم در فصل سرما کرم های پوست,پوست های خشک,پوست کدر ,پوست رنگ پریده ,پوست ... این امر پوست صورت را از هوای سرد و خشکی محافظت می کند. ... اگر پوست شما مستعد به اگزماست، پیشنهاد می کنیم از این مواد غذایی استفاده کنید.
اشتباهاتی که پوست شما را نابود میکند ! - نمناک
namnak.com/10-اشتباه-درباره-پوست.p34223
Translate this page
Rating: 5 - ‎10 reviews
پوست و اشتباهاتی که پوست شما را نابود میکند و راههای صحیح مراقبت از پوست و 10 ... در این مطلب 10 اشتباهی که به پوست شما آسیب میزند را معرفی میکنیم. ... هم چنین باید مواد شوینده و صابون های بدون عطر را انتخاب کنید تا بیش تر مراقب باشید.
این ماده سیاهپوست را سفید پوست می‌کند و… – جديدترين اخبار ايران و ...
www.momtaznews.com/این-ماده-سیاهپوست-را-سفید-...
Translate this page
هیدروکینون ماده‌ای است که لک را کمرنگ و پوست را روشن می‌کند اما بعدها مشخص شد ... دارند و اگر بعد از هربار پیلینگ به درستی از پوست مراقبت شود عارضه‌ای نخواهند داشت. ... درکل این مواد بیشتر در چروک و پیری پوست موثر می باشند و در شفاف‌سازی .... درمان لک های پوستی هستید به شما گیاهی را معرفی می کنیم که پوست را روشن می کند.
مراقبت و محافظت از پوست با گليسيرين-همگام سنجش
www.sanjeshserv.ir/hamgam/content.aspx?id...
Translate this page
زماني که شما گليسيرين رقيق‌شده را به پوست خود مي‌زنيد، اين ماده رطوبت پوست شما را ... پوست ما به طور طبيعي مواد شيميايي محلول در آبي را توليد مي کند که به عنوان ...
این مواد از پوست شما مراقبت می کنند - فان سیتی
f30t.ir/search/?...این+مواد...پوست+شما+مراقبت+می+کن...
Translate this page
با اين حال، بسیاری از افراد هنوز هم مراقبت از پوست خشک را جدی نمي گیرند، به گزارش آکاایران: چون تصور مي کنند که همه چیز خودبه خود درست مي شود!متاسفانه، اگر ...
این ماده طبیعی پوست شما را شاداب می کند! - همه جو
hamejoo.ir › سلامت
Translate this page
Aug 25, 2016 - همه جو > سلامت > این ماده طبیعی پوست شما را شاداب می کند! ... از این ماده در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و حتی شربت‌های خوراکی استفاده ...
10 ماده غذایی که می تواند شما را زیباتر کند - زیورآلات و بدلیجات دکوریکور
www.decoricor.com/.../262-10-غذایی-که-می-تواند-شما...
Translate this page
بادام سرشار از ویتامین E و فلاونوئیدها است که برای سلامت پوست بسیار ضروری هستند. این مواد می توانند بدن شما را در برابر رادیکال های ازاد مراقبت نمایند .
مراقبت صحیح از پوست - ابر سلامت
abresalamat.ir/posts/view/688
Translate this page
مهم ترین هدف، مراقبت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است. ... با این حال، هر پوستی می تواند در اثر تماس طولانی مدت با نور خورشید دچار چروکیدگی، ... کننده به طور روزانه، پوست شما را در برابر عوارض جدی ناشی از نور خورشید حفظ می کند. ... اگر از مواد آرایشی استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن ماده با پوست شما سازگار است.
خانه تكانى و مراقبت دستها | دکتر مریم ملکی - متخصص پوست و مو
www.doctormaleki.com/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
تماس زیاد با این مواد اول به خشکی پوست و ترک و خارش منجر می شود، بعد هم ادامه اش ... است که پوست گرانبهای دست شما را از گزند مواد آسیب رسان خارجی حفظ می کند.
مراقبت و محافظت از پوست با گلیسیرین - مجله موفقیت
www.movafaghiat.com/...پوست.../مراقبت-و-محافظت-ا...
Translate this page
زمانی که شما گلیسیرین رقیق‌شده را به پوست خود می‌زنید، این ماده رطوبت پوست شما را ... پوست ما به طور طبیعی مواد شیمیایی محلول در آبی را تولید می کند که به عنوان ...
تصورات اشتباه شما در مورد مراقبت از پوست - چی بپوشم
chibepoosham.com/misconceptions-about-skin-care/
Translate this page
تصورات اشتباه شما در مورد مراقبت از پوست. ... شود دلیل اصلی برنزه شدن پوست در معرض قرار گرفتن آن با پرتوهای فرابنفش است و این اشعه به اعماق پوست نفوذ می کند و ... هرچه عدد spf روی مواد آرایشی بالاتر باشد بهتر می تواند از پوست محافظت کند.
نگهداری پوست صوت با ماساژ و تغذیه و مواد طبیعی - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
May 31, 2013 - 20 posts - ‎1 author
این ماسک باعث بسته شدن منفدهای پوستی می شود همچنین پوست شما را مرطوب می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست طراوت و شادابی خاصی به پوست شما ...
مراقبت پارشمن - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
www.nlai.ir › ... › راهنماها › مراقبت پارشمن
Translate this page
مراقبت پارشمن ... اگر سند پوستي شما بسيار آسيب ديده ، ترد و شكننده شده است قبل از انجام دادن هر كاري ... تمام مواد پوستي به آساني رطوبت هوا را جذب مي كنند. ... شدن توانايي پوست در جذب و دريافت رطوبت شده و الياف سست و ضعيف مي شود كه اين امركاهش ...
مراقب لوازم آرایشی خود باشید! پوست و موی شما در معرض خطر هستند
ashpazbashy.com/مراقب-لوازم-آرایشی-خود-باشید-پو...
Translate this page
5 days ago - این مراقبت‌ ها آن‌ قدر مهم هستند که اگر هر کدام ‌شان را رعایت نکنید قطعا از ... یکی از عادت‌ هایی که به شما در داشتن پوستی پرطراوت کمک می‌کند مواد ...
مراقبت از پوست و موبا مواد گیاهی - شفاخونه
www.shafakhoone.com › ... › پوست و مو
Translate this page
البته این آسیب ها یک شبه ایجاد نمی شود بلکه به‌تدریج بر روی پوست ظاهر می شود؛ عدم ... انجام ورزش می توانند به شما در داشتن پوستی سالم و جوان و شاداب کمک کنند.
بهترین رژیم غذایی برای مراقبت از پوست - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../509889-بهترین-رژیم-غذایی-بر...
Translate this page
May 2, 2016 - مواد غذایی مناسب می تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد، از چین و چروک ... به گزارش افکارنیوز، در این مقاله شما را با ۸ غذای مفید برای سلامت پوست آشنا می کنیم. ۱. ... ویتامین سی در برابر آسیب رادیکال های آزاد، پوست را محافظت می کند.
پوست چرب: شناخت و نحوه ی مراقبت از آن - بهرو، اولین مجله زیبایی به ...
www.behroo.com/پوست-چرب/
Translate this page
همانطور که می‌دانید بیشتر محصولات ادعا می‌کنند که چربی و براقی پوست را کاهش ... جوش به این دلیل که متاثر از تغییرات هورمونی است کار سختی است، چون شما نمی‌توانید به ... مواد تحریک کننده و خشک کننده باعث بدتر شدن جوش می‌شوند، به این دلیل که ...
نکاتی برای مراقبت از پوست - فناوران اطلاعات سبو
sabooit.com/blog/13/نکاتی-برای-مراقبت-از-پوست
Translate this page
اغلب ما سريع آرايش مي کنيم اما نکات مهم مراقبت از پوست را ناديده مي گيريم. ش. ... مصرف فراوان اين ويتامين ها، به جوان شدن، ترميم، توليد کلاژن، مرطوب شدن و سالم ماندن پوست ... از مواد زيرساز آرايشي است که مي تواند پوست مرطوب شما را هموار و صاف کند.
روش مراقبت از پوست های حساس - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
Jun 20, 2016 - نگران نباشید ما به شما یاد می دهیم چگونه از پوست حساس خود مراقبت کنید. ... این کار به پوست کمک می کند از هرگونه مواد سمی تمیز شود. نکته:.
مراقبت هاي پوست و مو | دکتر منصور ریسمانچیان - پزشک عمومی
www.rismanchian.ir/index.php?ToDo...AID=5182
Translate this page
این مكش بدلیل اینكه جریان خون را در پوست بالا میبرد فوقالعاده به روشن شدن پوست كمك میكند. ... بعد از میكرو شادابی و طراوت فوقالعادهای به پوست شما هدیه میشود. ... یكی دیگر از موادی كه پوست را آلوده میكند ، مواد و تركیباتی است كه خود انسان بنا به ...
این کارها شما را جوان‌تر نشان می‌دهد - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../این-کارها-شما-را-جوان‌تر-نشان-می‌ده...
Translate this page
Jan 20, 2016 - مهم نیست که چند سال دارید، با پذیرش چند عادت سالم، پوست شما می تواند جوانتر و ... مواد غذایی را خیلی بهتر از سس هایی مثل مایونز به خود جذب می کنند و موجب می ... در حالیکه ما از هیچ سعی و تلاشی برای مراقبت از پوست خود دریغ نداریم، ...
مراقبت از پوست خشک را جدی بگیرید. | بویر نیوز
boyernews.com/.../مراقبت-از-پوست-خشک-را-جدی-بگ...
Translate this page
May 26, 2016 - اگر این نشانه‌ها را داشتید بدانید که پوستی خشک دارید و نیازمند روشی هستید که از شدت خشکی آن. ... از پاک کننده‌هایی استفاده کنید که ملایم باشند و این مواد را در خود داشته باشند: ... روغن‌ها و کرم‌های معدنی منافذ پوست شما را مسدود می‌کند.
9 اشتباه رایج در مراقبت از پوست بخش دوم - مجله سلامتی دکتر کرمانی ...
kermany.com › مقالات › پوست و مو
Translate this page
در بخش اول از این مقاله، پنج مورد از اشتباهات رایج در مراقبت از پوست، برای شما ... بسیاری افراد تصور می کنند ماساژ پوست، که توسط دستگاه های مخصوص در ... اشتباه هشتم: استفاده از مواد و محصولات ضد پیری برای رفع چین و چروک پوست موثر است.
۱۲ ماده مضر در محصولات مراقبت از پوست-قسمت اول
www.alodoctor.ir/.../۱۲-ماده-مضر-در-محصولات-مراقبت...
Translate this page
Jul 18, 2016 - در این مطلب شما را با ۱۲ ماده تشکیل‌دهنده مضر در محصولات مراقبت از ... قادر به رفع لکه‌های سیاه پوست نیستند، اما در موارد خفیف کفایت می‌کنند. ۴.
رازهای زیبایی پوست صورت - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › آرایشی و زیبایی
Translate this page
Rating: 3.2 - ‎6 votes
این ماده غذایی سر شار از آنتی اکسیدان ها است که کمک می کنند شما جوان بمانید. ... کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.
مواد تشکیل دهنده‌ی محصولات مراقبت از پوستتان را بشناسید - مجله ...
fitnessmagazine.ir/.../defining-the-ingredients-in-skinc...
Translate this page
این ماده نه تنها رطوبت را حفظ می‌کند، بلکه آن را جذب نیز می‌کند. این ماده، ... هومکتانت در ژل شستشوی Korres وجود دارد و رطوبت را بر روی پوست مرطوب شما پخش می‌کند.
زیبایی مو به چه قیمتی ؟ | دکتر محمد علی نیلفروش زاده - متخصص پوست ...
www.drnilforoushzadeh.ir/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
این مواد با هر مارك و ماهیتی كه باشند، غلافی روی ساقه آسیبدیده ایجاد میكنند و مو را از ... هر چند محلولهای فرکننده مخصوص موهای بیرنگ شده هم مانع صدمه به موی شما نمیشود. ... باید از موی فر شده بسیار مراقبت کرد، به آنها شامپوی قلیایی نزد و حتما شامپوی ...
کاهش عوارض ناشی از شیمی درمانی و پرتو درمانی با تغذیه صحیح | معاونت ...
fdo.kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=169
Translate this page
گاهی به این بیماران توصیه می شود که کمتر از غذاهای پرفیبر مصرف کنند زیرا این .... با انتخاب دقیق غذاها و مراقبت کافی از دهان و دندان و لثه ها اغلب می توانید راحت تر .... صورتی که اسهال شما را بدتر می کنند); سبزی های خام، پوست میوه ها و حبوبات; مواد ...
پوست - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/پوست
Translate this pagePersian Wikipedia
ظاهر پوست به طور گسترده‌ای تغییر می‌کند؛ که این تغییر نه تنها به دلیل عواملی ... پوست یک سد دفاعی کاملاً مؤثر در برابر میکروارگانیسمها و مواد مضر ایجاد می‌کند، .... ۸ هفته طول می‌کشند و معمولاً ۶ ماه زمان نیاز است تا پوست صورت شما عاری از آکنه شود.
مراقبت از پوست خشک را جدی بگیرید - - کلینیک زیبایی مدوزون
medozone.ir › پوست و مو
Translate this page
Jun 5, 2016 - معمولا برای پاک سازی پوست از روشی استفاده می‌کنند که در روز بکار برده ... اما اگر، پوست شما خیلی خشک است، می‌توانید فقط یک بار در روز از این روش ... از پاک کننده‌هایی استفاده کنید که ملایم باشند و این مواد را در خود داشته باشند:.
پورتال-معاونت غذا و دارو-آرایشی و بهداشتی/مراقبت از پوست در ماه مبارک ...
vcdf.qums.ac.ir/portal/home/?.../مراقبت-از-پوست...
Translate this page
ترفند ساده این است که مطمئن شوید رژیم غذایی شما شامل طیف وسیعی از مواد ... پوست همین ویتامین است که از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و بافتی نرم به آن می‌بخشد.
راهنمای مراقبت از پوست حساس - متخصص پوست ، مو و زیبایی
dr-safar.ir › دانستنی های زیبایی
Translate this page
(آلرژی)واکنش شما به درمان، بستگی به مراقبت روزانه از پوستتان و نوع محصولاتی که استفاده می‌کنید، دارد. ... با این وجود، پوست در برابر بسیاری از مواد نفودپذیر است، از جمله اسانس‌ها، رنگ‌ها و مواد ... ترکیباتی که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند:
پوست شما به چه مراقبت هایی نیاز دارد؟ +عکس
tasalamati.com/e/V9vD5/
Translate this page
پوست شما در ساعت های مختلف روز حالات متفاوتی را تجربه می کند و به همین دلیل به ... این مواد رطوبت را در سلول های پوستی به دام می اندازند و باعث می شوند ساختار ...
چگونه از پوست های حساس مراقبت کنیم؟ | بیشتر افراد معمولا
www.ghatreh.com/.../چگونه-پوست-های-حساس-مراقبت-... - Translate this page
Apr 24, 2016 - بیشتر افراد معمولا فکر می کنند پوست حساسی دارند. ... که اگر مادر شما به مواد خاصی حساسیت دارد ممکن است پوست شما نیز به این مواد حساس باشد.
چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم؟ - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/پوست-حساس-مراقبت.html
Translate this page
Apr 12, 2016 - در این مقاله قصد داریم مراقبت های مورد نیاز برای پوست های حساس را بیان کنیم. نحوه مراقبت از پوست ... لایه برداری شدید می تواند شرایط شما را بدتر کند. در عوض بهتر ... اینکار معمولا با مسدود کردن مواد شیمیایی التهاب آور انجام می شود.
دانستنیهایی در مورد پوست - نگاران طب
sargana.blogfa.com/post/.../دانستنیهایی-در-مورد-پوس...
Translate this page
این که شما بدانید چه نوع پوستی دارید، برای رعایت نکات بهداشتی از اهمیت زیادی ... ۳) پوست چرب؛ این نوع پوست بیش از حد چربی که پوست نیاز دارد، تولید می کند. ... پوست چرب نسبت به آکنه و جوش های سرسیاه مستعد است و باید تحت مراقبت های شدید قرار ... ۵) پوست حساس؛ این نوع پوست نسبت به چند نوع عامل از جمله آب و هوا، دما و مواد ...
۱۲ عادتی که پیرتان می‌کنند - فردا
www.fardanews.com/fa/.../۱۲-عادتی-که-پیرتان-می‌ک...
Translate this page
Jul 18, 2016 - این مواد به اندازه کافی روی پوست باقی می‌مانند و آنقدر در پوست نفوذ می‌کنند که شما را به نتیجه دلخواهتان برسانند. ۷. استرس زیاد. اگر به طور مداوم ...
اصول مراقبت از پوست دست برای کادر سلامت > هیئت مدیره نظام پرستاری ...
ino.ir/.../اصول-مراقبت-از-پوست-دست-برای-کادر-سلام...
Translate this page
نگهداری آب در استراتئوم کورنئوم وابسته به دو گروه بزرگ از مواد است که عبارتند از: ... این امر موجب می شود تا پوست خود را بالانس کند و سالم و قوی و سفت باقی بماند. .... این روش ساده ناخن های شما را زیبا و پرجذبه می کنند و به آنها استحکام می بخشد.
براای پوستی شاداب و سالم این مواد غذایی را بخورید
wiki.5040.ir/براای-پوستی-شاداب-و-سالم-این-مواد-غذای...
Translate this page
Dec 1, 2015 - همچنین این آنتی‌اکسیدان به غذارسانی به پوست شما کمک می‌کند تا ... همچنین گوجه‌فرنگی آنتی‌اکسیدان لیکوپن دارد که برای بافت پوست و مراقبت از ...
آرایش و پیری یا جوانی پوست | دکتر گیتا فقیهی - متخصص پوست و مو
www.drgitafaghihi.ir/index.php?ToDo...AID=3096
Translate this page
محصولات مراقبت از پوست هستند که براي بهتـرسازي آرايـش و صاف کردن پوست طراحي مي ... متخصصيـن پوست مي دانند ايـن مواد چگونه بايـد استفاده شوند و مي توانـنـد ... متخصص پـوست مي تـوانـد به شما تـوصيـه کنـد چه محصولاتـي بـراي شما مناسب و چه ...
مراقبت از پوست Archives - بانک جامع اطلاعات پزشکان و سلامت
www.pezeshkashna.com/tag/مراقبت-از-پوست/
Translate this page
اشتباه نکنید این افراد مقداری از پول خود را صرف این عوامل می کنند و هرگز از این ... آب سلول ها را پاک می کند و مواد زاید را از سلول ها حذف می کند و مانع از بروز یبوست می گردد. ... آیا پوست شما در مواجه با تغییرات ناگهانی هوا واکنش ناجوری از خود بروز می دهد؟
این ماده ی غذایی جادویی شما را جوان می کند!! - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/106290_این-ماده-ی-غذایی-جادویی-شما-...
Translate this page
Oct 8, 2015 - اگر می خواهید جوان و زیبا بمانید و همچنین پوست صافی را نیز به همراه داشته باشید ما به شما کمک خواهیم ولی اول از همه باید این مطلب را به صورت کامل ...
‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - پوست
salamatattari.blogfa.com/tag/پوست
Translate this page
داشتن پوست سالم و زیبا نیازمند مراقبت و توجه دائمی است . ... استرس خود را کاهش دهید: استرس کنترل نشده می تواند پوست شما حساس تر کند و عامل ایجاد آکنه و دیگر ... مصرف مواد غذایی حاوی این ماده موجب افزایش تولید کلاژن در پوست شما خواهد شد .
این نکات را برای مراقبت از پوست به یاد داشته باشید | مجله اینترنتی ...
tozibae.ir/.../این-نکات-را-برای-مراقبت-از-پوست-به-ی...
Translate this page
Jul 4, 2016 - این نکات را برای مراقبت از پوست به یاد داشته باشید. پوست بزرگترین ... مواد غذایی بخورید که سلامت پوست شما را تامین می کند. سلول های پوست ...
مراقبت از دست ها و ناخن ها | دکتر سهیلا طاهری - متخصص پوست و مو
www.doctorsoheila.ir/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
مراقبت از دست هااز کرم های ضد آفتاب استفاده کنید90 درصد از چین و چروک و خشکی ... آنتی اکسیدان ها به شما در پیشگیری از پیری کمک می کند و باعث می شود پوست شما را ... این کرم ها به شما کمک خواهد تا از زیبایی و سلامت دستان خود لذت ببرید . ... مواد شیمیایی مضری استفاده می کنید که به پوست ظریف دست های شما آسیب می رساند.
دیجی دارو - 13 روش شگفت انگیز جو برای مراقبت از پوست، مو
digidaroo.ir/Blog/جو-مراقبت-از-پوست-و-مو/web
Translate this page
Dec 20, 2015 - این درمان نه تنها با پوست خشک مبارزه میکند، بلکه آن را نرم و انعطاف پذیر ... شما می توانید خودتان اسکراب لایه برداری صورت را با جو و جوش شیرین درست کنید. این ... این مواد پاک کننده طبیعی می تواند به طور موثر گرد و غبار و چربی ...
پوست شما نیاز به مراقبت دارد | مدیکال تلنت
www.medicaltalent.ir/.../پوست-شما-نیاز-به-مراقبت-دا...
Translate this page
اگر شما یکی از این مشکلات رایج پوست را دارید باید با پزشک خود آن را بررسی کنید. ... مانند عفونت استرپتوکوکی گلو، و آلرژی به داروها، مواد غذایی و مواد افزودنی باشد. ... ضربه تیغ بعد از اصلاح، هنگامی که لبه تیز به پوست شما اثابت میکند این می ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 159
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 450
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,788
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,235
  • بازدید ماه : 16,235
  • بازدید سال : 393,846
  • بازدید کلی : 4,173,624