loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 332 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

 

ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان

ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان

ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان 

متاسفانه افسردگی در جامعه ما جدی گرفته نمی شود در حالی که این بیماری می تواند منجر به اختلالات زیادی در بدن گردد.ممکن است به این دست منطق ها در طول زندگی بر خورده باشید که میگویند هر چه روحتان سالم باشد جسمتان هم به همان اندازه سالم است.

ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان

باید بگویم تا حدودی این فرضیه درست است. این تأیدیه، نظر شخصی نیست و کم کم تحقیقات دارند به نتیجه ی روح سالم در جسم سالم و جسم سالم برای روح سالم میرسند؛مطالعه ارتباط بین افسردگی شدید و کاهش توده استخوانی نشان می دهد که چرا افسردگی احتمال مرگ شخص را افزایش می دهد.

 

افراد مبتلا به افسردگی دارای سطوح بالاتری از استروئید، به عنوان یک کورتیزول که به تجزیه استخوان کمک می کند، هستند. محققین بر این باورند این یافته ها شواهد بیشتری را ارائه می دهد که سطوح بالای کورتیزول خطر ابتلا به بیماری های جسمی را بالا می برد.

 

بیماران مبتلا به افسردگی شدید که درمان نشده اند زودتر از مردان و زنانی که از نظر روانی سالم هستند، می میرند.تنها تعداد کمی از بیماران افسرده در اثر خودکشی فوت می کنند، بنابراین طیف گسترده ای از بیماری ها در اینجا دخالت دارد.هدف این است که دریابیم افسردگی دقیقا چطور سلامت عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

یک فرضیه این است که در افسردگی تغییراتی در ترکیب بدن اتفاق می افتد؟ و این تغییرات بخشی از مجموعه بیماری های دیگری است که موجب افزایش مرگ و میر می شود.برای اثبات وجود رابطه بین کورتیزول و بیماری بسیار کوچک بود و در آن هیچ تلاشی به منظور بررسی اثرات درمان های مختلف بر روی افسردگی وجود نداشت.

 

اما یکی از اثرات شناخته شده درمان با داروهای ضدافسردگی این است که، استفاده همزمان از داروهای سه حلقه ای و مهارکننده های اختصاصی بازجذب سروتونین، سطح کورتیزول را به حالت نرمال باز می گرداند.“این یافته می تواند راهی برای جلوگیری از کاهش بیشتر توده استخوانی باشد.

 

امکان دیگر که البته تنها در زنان قابل اجراست، این است که مانند سابق درمان از طریق جایگزینی هورمون پس از یائسگی توصیه شود و باید برای بیمارانی که افسرده تر هستند با تاکید بیشتری صورت گیرد. ؟اگر در برخی موارد تصمیم بر این است که درمان از طریق جایگزینی هورمون باید برای مردان مسن نیز انجام گردد، پس باید برای مردان مبتلا به افسردگی شدید اهمیت ویژه ای قائل شد.”

 

به طور بالقوه این یافته ها بسیار مهم هستند.“جای تعجب نیست که کاهش توده استخوانی به افسردگی مربوط می شود. در واقع افزایش کورتیزول مرتبط با افسردگی می تواند موجب بیماری و درنتیجه پوکی استخوان قابل اندازه گیری گردد.

 

این موضوع بسیار مهم است چرا که همواره این سوال مطرح بوده که پیامدهای جسمی افزایش کورتیزول در افسردگی شدید بالینی چیست.”یافته های این مطالعه به محدوده وسیع تری از تحقیق مربوط می شود، مانند استرس روانی، و شواهد فیزیکی ارائه می دهد که استرس تاحد زیادی بیماری و مرگ را افزایش می دهد.

 

“اگر تاثیر افسردگی آنقدر قوی هست که موجب پوکی استخوان شود، پس می تواند بر روی عملکرد سیستم ایمنی بدن هم تاثیر بگذارد.چنانچه افزایش کورتیزول به اندازه کافی بالا باشد که موجب پوکی استخوان شود، می تواند پیامدهای بالینی نیز داشته باشد – این موضوع مهمی ست.

 

و اگر این موضوع مهمی ست، پس به خوبی می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار دهد و موجب افزایش خطر ابتلا به غدد بدخیم و یا گسترش آنها گردد. برای مثال، اگر شخصی به سرطان مبتلاست و افسرده شود، افسردگی می تواند به گسترش بیماریش کمک کند.”


Google
About 767,000 results (0.55 seconds)
Search Results
ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان - پارس ناز
www.parsnaz.ir/ارتباط-افسردگی-انسان-سلامت-استخ...
Translate this page
ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان متاسفانه افسردگی در جامعه ما جدی گرفته نمی شود در حالی که این بیماری می تواند منجر به اختلالات زیادی در.
ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان
toyana.ir/.../ارتباط+افسردگی+در+انسان+و+سلامت+اس...
Translate this page
ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان متاسفانه افسردگی در جامعه ما جدی گرفته نمی شود در . ... افسردگی می تواند به استخوان آسیب بزند - رسانه خبری سلامت .
علائم هشدار دهنده افسردگی
www.ravanyar.com/articles/depression-marks.asp
Translate this page
افسردگی نه تنها بر روی ذهن انسان‌ها اثر می‌گذارد بلکه علائم فیزیکی مهمی نیز به جا ... اصلی سندروم خستگی مزمن و فیبرومایلجیا (دردهای عضلانی و استخوانی گسترده که ... از انتقال‌دهنده‌های عصبی است که زیاد پائین آمدن سطح آن به افسردگی ارتباط دارد).
بیماری های مفاصل و استخوان - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=166130
Translate this page
زیر و بم سلامت پاها; امروزه خیلی از افراد را می بینیم که از درد پا شکایت دارند. بنابراین لازم است ... شغل هایی که کمردرد می آورند; ممکن است شغل ما پر از استرس و فشار باشد. این نوع مشاغل دیر یا زود ... را محدود می کند. به طور کلی خارهای استخوانی با آرتریت ارتباط داده می شود. ... در سلامتی می شود. متخصصان، پا را قلب دوم انسان می دانند.
استخوان انسان | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/استخوان-انسان/
Translate this page
جامع ترین مجله پزشکی و سلامت ... استخوان یک بافت زنده، رو به رشد و متغیر است و از این رو مانند سایر ساختارهای زنده به عناصری از قبیل مواد مغذی، اکسیژن، گرما و فشار نیاز دارد. ... کلسیم فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. ... ارتباط افسردگی و استفاده از مصرف نوعی داروی ضد جوش صورت · ارتباط مناسب با خواهرو مادر شریک ...
تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دانستنیهای جنسی و زناشویی
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎6 votes
۴- رابطه جنسی باعث افزایش تولید هورمون تستوسترون میشود: این هورمون باعث محکمتر شدن عضلات و استخوانها میگردد. ۵- کاهش افسردگی: زنانی که از لحاظ جنسی فعال ...
نقش ویتامین D در سلامت بدن - بیتوته
www.beytoote.com/health/.../role-vitamin2-health.htm...
Translate this page
مکمل های ویتامین D بیماری های قلبی علایم افسردگی ,پوکی استخوان , تامین ... مطالعات نشان می دهد ارتباط معناداری بین سطح پایین ویتامین D و دیابت و سطح قند خون ...
خواص موز - ۱۵ خاصیت درمانی موز برای سلامتی بدن انسان • نوآورد
www.noavard.co/خواص-موز-25-خاصیت-موز
Translate this page
Apr 3, 2016 - موز دارای فواید فراوانی برای سلامتی انسان می باشد، از جمله خواص موز می توان به ... بعد از مطالعه ۳۳ پژوهش در خصوص ارتباط بین پتاسیم و سکته مغزی مشخص ... افسردگی تبدیل به یکی از بیماری‌های رایج زمانه ما شده است که باید با آن مقابله کرد. ... عدم جذب کافی آن باعث کمبود آن شده و سلامت استخوان‌ها را به خطر می‌اندازد.
کشف 15 منطقه از دی.ان.ای انسان که با افسردگی ارتباط دارد - شفا آنلاین
shafaonline.ir/.../کشف-15-منطقه-از-دیانای-انسان-که-ب...
Translate this page
Aug 2, 2016 - شفا آنلاین>سلامت>محققان از شناسایی 15 منطقه از دی.ان.ای انسان خبر دادند که با افسردگی ارتباط دارند.
ارتباط حالت صورت با شخصیت انسان - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../ارتباط-حالت-صورت-با-شخصیت-ا...
Translate this page
Apr 22, 2015 - ساختار استخوان صورت را در نظر بگیرید که نسبتا کوتاه و پهن یا دراز و کشیده است. لفور طی ... انتظار می‌رود که میزان افسردگی و اضطراب نیز در آنها کم باشد، زیرا به طور کلی سلامت روانی با سلامت جسمانی افراد در ارتباط است.
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - پارسینه
www.parsine.com/.../نداشتن-رابطه-جنسی-مفید-است-...
Translate this page
۵- کاهش افسردگی: زنانی که از لحاظ جنسی فعال بوده و شریک جنسی آنان نیز از ... ۱۰- سلامت پروستات: برخی اورولوژیست ها به رابطه میان تعداد انزال و سرطان پروستات اعتقاد دارند. ..... ما که به علت مصرف نکردن شیر پوکی استخوان گرفتیم چه کار کنیم ؟ ..... ( همان ارتباط صحیح جنسی)علاوه بر پازل های اقتصادی ونیازهای اصلی یک انسان به ...
افسردگی علاوه بر روح به جسم انسان ها هم آسیب وارد می کند - خبرگزاری دانا
danakhabar.com/.../افسردگی-علاوه-بر-روح-به-جسم-ان...
Translate this page
افسردگی یک بیماری روحی روانی محسوب می شود اما می تواند روی بدن انسان به اندازه روح ... بیماری افسردگی بر روی جسم و بیماری های فیزیکی که با این مشکل روحی در ارتباط است، آشنا می شویم: ... تقویت سلامت استخوان زنان با مصرف فیبر ذرت محلول.
آیا رنگ مشکی با افسردگی در ارتباط است؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سلامت › تازه ها و ویژه های سلامت
Translate this page
Jun 14, 2011 - آیا رنگ مشکی با افسردگی در ارتباط است؟ ... پژوهش‌هایی در مورد تاثیر رنگ روی انسان‌ها انجام شده كه حكایت از تاثیر رنگ‌های گوناگون بر وضعیت روانی ... گردآوری : گروه سلامت سیمرغ .... تعیین جنسیت با استفاده از استخوان قوزک پا ...
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
گزارش های زیادی درباره خطرات مصرف گوشت برای سلامت انسان انتشار یافته .... رژیم غذایی مناسب خطر ابتلا به افسردگی شدید را کاهش می دهد ... در آمریکا می گویند چاقی بدن ما با تولید فروکتوز توسط بدنمان ارتباط دارد. .... کلسیم برای حفظ سلامت استخوانها ضروری است و اولین موردی که برای تأمین این ماده به ذهن ما می رسد لبنیات است .
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/.../بررسی-خودارضایی-از-نقطه-ن...
Translate this page
فروید، “پدر” علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو ... در مردان استخوان ها قدری درشت تر شده و بدن عضلانی تر می شود، و به تدریج تن صدای .... باز می گردد، در بدترین حالت ممکن قرار می گیرند، و دچار ناامیدی و افسردگی می شوند. .... بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت ...
90-1-28-دکتر اردشیر قوام زاده-کم خونی - سلامت باشید
salamat.tv3.ir/index.php?option=com...
Translate this page
Apr 17, 2011 - پس این مسئله یعنی کم خونی فقر آهن یعنی آهن بدن انسان کم باشد . البته هر ... از لحاظی که از خون پیوند کرده است نه اینکه مغز استخوان دهنده را گرفته باشد . .... بعضی اوقات می گویند فرد افسردگی پیدا می کند که باعث می شود این چیزها را بخورد . ... من راجع به آن صحبت نمی کنم چون تب ارتباط مستقیم با کم خونی ندارد .
امگا 3 ( خواص موارد کاربرد اثرات درمانی منابع ) مرجع کامل اطلاعات ...
www.pezeshk.us/?p=12287
Translate this page
در سال 1983 اولين مورد فقر امگا 3 در بدن انسان با علايم باليني واضح گزارش شد. ... امريكايي ها امروز بيش از پيش چاق تر شده اند و سلامتي شان در معرض تهديد بيماريهاي ..... در حال حاضر مهمترين توصيه ها در زمينه هاي پوكي استخوان عبارتند از: مصرف مكمل هاي ... بحث و مطالعه بر سر نحوه ارتباط افسردگي و يائسگي همچنان ادامه دارد، ولي آنچه ...
افسرده ها مراقب پوکی استخوان باشند - افسردگی - اعصاب و روان - سلامت ...
www.salamatnews.com › اعصاب و روان › افسردگی
Translate this page
Mar 3, 2015 - به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، ارتباط مستقیم و غیر مستقیم بین سلامت روان و استخوان است؛ ارتباط مستقیم آن یعنی افسردگی و اضطراب ...
توصیه های دکتر خدادادی درباره داروهای گیاهی و سلامتی از نظر قرآن
sana13870108.blogfa.com/post-48.aspx
Translate this page
بدن انسان بدون غذا 45 روز بدون مشكل تحمل كرده و بعد از اين مدت از خودش تغذيه مي كند. .... مفيد براي:1- كم خوني 2-ساييدگي استخوان 3- پوكي استخوان ..... زياد و سرخ كردني زياد و ماست) – زردي يا يرقان – افسردگي – نگراني – اضطراب – خمودگي – بيحالي ...
میگنا - اثرات پزشکی مصرف الکل بر بدن و روان انسان
www.migna.ir/vdcdnx0f.yt0oj6a22y.html
Translate this page
Sep 28, 2012 - در بدن انسان آنزيم‌هايي وجود دارد كه اتانول را تجزيه كرده و پس از ... وقتی برای مقابله با استرس، الکل مصرف شود، به مرور زمان منجر به زیاده روی در مصرف و اعتیاد میگردد. ..... برای سلامتی استخوانها، دندانها و برای تولید چندین هورمون ضروری میباشد. ... در این مطالعه ارتباط مصرف الکل و سابقه خانوادگی سرطان کولون با خطر ...
نقش منیزیم در بدن چیست؟ - آفتاب
aftabnews.ir/vdcgut9qtak9ty4.rpra.html
Translate this page
Feb 6, 2012 - این عنصر نقش حیاتی در حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان دارد. ... منیزیم برای آرام نگه‌داشتن گردش خون در بدن، کمک به مقابله با استرس، حفظ سلامت و ...
افسردگي (تشخيص و راه درمان) [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های ...
forum.p30world.com › ... › زیست شناسی، پزشکی
Translate this page
Jan 1, 2011 - یکی از این عوامل اضطراب، ترس و به تبع آن افسردگی است. در اینجا ... ذهنیت مثبت، دید مثبت و تفکر مثبت می تواند راهگشای انسان در دست یابی به سعادت، سلامت و ...... و افسردگي هر دو با ابتلا به پوكي استخوان ارتباط مستقيم دارند.
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
یکی از سریع‌ترین راهها برای مبارزه با افسردگی ایجاد ارتباط با دیگران (افرادی که به ... تحقیقات نشان می‌دهند که شکل‌ چهره واقعا می‌تواند نوع احساس انسان را تغییر دهد. ..... کلسیم خون و افزایش برداشت کلسیم از استخوان ها و افزایش خطر پوکی استخوان به خصوص در خانم ها می شود. .... ﺍﻣﻨﻴﺖ، ﺳــﻼﻣﺖ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺍﺷــﺨﺎﺹ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﺁﺷﻔﺘﻪ ﺍﻱ.
سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی - ایران ناز
www.irannaz.com/
Translate this page
عکسهای عاشقانه از رابطه انسان با حیوانات · عکس های ... ارتیاط بین افسردگی و چاقی · توصیه های طب سنتی برای بیماران کبدی · سلامت استخوان ها با این توصیه ها.
تاثیر كم آبي بر بدن انسان > پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ...
www.ino.ir/.../تاثیر-كم-ابي-بر-بدن-انسان.aspx
Translate this page
Aug 13, 2012 - یادداشت و تحلیل/اعظم دبیریان تاثیر کم آبی بر بدن انسان 83درصد خــون، 75درصد عـضـلات،74درصد مــغز، 22درصد استخوانها ... ۵ مصرف و نوشيدن آب و مايعات براى سلامت پوست نيز بسيار مفيد است. ... اگر 2درصد آب بدن از دست برود ، تشنگي شديد و موجب ناراحتي هاي مهم ، احساس افسردگي، خستگي و كاهش اشتها مي شود .
آشنایی با داروهای ضد افسردگی و عوارض آنها، درمان افسردگی، گیاه ضد ...
www.akairan.com/health/bimari-behdasht/11718.html
Translate this page
درمان افسردگی به روش انسان های اولیه ... افسردگی یکی از دلایل ضعیف شدن حافظه/ تقویت حافظه با ایجاد ارتباط ..... خاصیت فیبر ذرت در حفظ سلامت استخوان زنان ...
استخوان ها پوک, افسردگی, بیماری قلبی, بیماری قلبی پیشگیری ...
zibajoo.ir/the-most-important-diseases-that-threaten-w...
Translate this page
Jun 15, 2016 - مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند استخوان ها پوک, ... خانم‌ها محسوب می‌شوند؛ بیماری قلبی، سرطان سینه، پوکی استخوان، افسردگی و بیماری خودایمنی. ... همان‌طور که می‌دانید بدن انسان تا ۳۰‌سالگی، حجم زیادی از ساختار ... زنان باید در طول زندگی خود با دیگران ارتباط داشته باشند تا دچار افسردگ نشوند.
منیزیم - Magnesium - دکتر دانیال نصیرزاده
drnasirzadeh.com/articles/74-magnesium
Translate this page
منیزیم باعث استفاده بهینه از کلسیم به منظور ترمیم و حفط سلامت استخوان ها و دندان ها می شود. ... مقالات · آغاز درمان · نظرات شما · درباره ما · ارتباط با ما ... نقش و عملکرد منیزیم در بدن انسان: ... آرامسازی سیستم اعصاب مرکزی و مقابله با استرس: منیزیم از عناصری است که باعث آرامسازی سیستم اعصاب مرکزی می شود، این ماده به بدن کمک می ...
درمان افسردگی با مواد غذایی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/293801/درمان-افسردگی-با-مواد-غذایی
Translate this page
با پیشرفت علم، ارتباط بین سلامت ذهنی و روحی با نوع غذا و نوشیدنی اثبات شده ... علائم کمبود : افسردگی، خستگی بیش از حدّ، طغیان رفتارهای عصبی و هیجانات زیاد. .... ای بر علیه عفونت و‌ ‌حتی‌‌ پوکی استخوان ‌‌و نیز برای هضم بهتر‌ ‌موادغذایی موثر است. .... گر خواب توان کردن , مقاطع اساسی در چرخه زندگی انسان , حبذا پای گل و صبحدم و ...
تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي | دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی ...
www.drsalehi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
... هورمون تستوسترون ميشود: اين هورمون باعث محكمتر شدن عضلات و استخوانها ميگردد. 5- كاهش افسردگي: زناني كه از لحاظ جنسي فعال بوده و شريك جنسي آنان نيز از ... 10- سلامت پروستات: برخيم مقالات به رابطه ميان تعداد انزال و سرطان پروستات اعتقاد دارند. .... merci aghaye doctor, vaghean etelaate jalebi budan, man ke yek tahsil ...
مطالب جالب علمی
www.danestane.blogfa.com/
Translate this page
Dec 19, 2012 - ایا می دانید ورزش منظم باعث كاهش افسردگي مي شود. ایا می دانید بين ... ایا می دانید اگر انسان بخواهد اين انرژي را بسوزاند بايد روزانه 45 كيلوگرم شكر بخورد. ایا می دانید .... ایا می دانید بين هورمون مردانه و سلامت قلبی مردان ارتباط وجود دارد. ایا می دانید ... ایا می دانید سرب موجود در هوا بر پوکی استخوان تاثیر دارد. ایا می دانید ...
ازدیاد مس در بدن - Body Tune Up
www.btuneup.com/fa/index.php?option...
Translate this page
مس ماده معدنی و ضروری برای بدن است که اهمیت حیاتی برای سلامت جسمی و روانی ... عدم توازن می تواند به پوکی استخوان و تقریبا به تمام مشکلات پوستی، تاندون ها، مو و ناخن و . ... سیستم تولید مثل: مس ارتباط تنگاتنگی با متابولیزم استروژن دارد و برای ... برخی از علایم آن عبارتند از کاهش قدرت حافظه به خصوص در افراد جوان، افسردگی، ...
نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین ها در بدن - نمناک
namnak.com/نشانه-های-کمبود-ویتامین-ها.p13630
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎323 reviews
ویتامین ها نقش حیاتی برای سلامت انسان ها داشته و وجود آنها در بدن برای ادامه بقا لازم و ضروری است. ... براساس آخرین تحقیقات، این ویتامین در پیشگیری از ابتلا به افسردگی و ... این نشانه ها عبارت اند از اختلال در انعقاد خود و شکستگی های استخوانی.
دانستنیهایی در باره فلوئور (انسان ,تغذیه , سلامتی 24
www.hawzah.net/.../دانستنیهایی-در-باره-فلوئور-(ان...
Translate this page
مقادیر نادری از این عنصر در بافتهای بدن انسان بخصوص در استخوانها و دندانها، ... در سال 1321 (1942) ارتباط بین فلوئور در آب و میزان پوسیدگی دندان معلوم شده و .... این گیاه برای برطرف ساختن ناراحتیهای روحی، اضطراب، دلهره و افسردگی نیز مفید است.
نقش كلسيم و ويتامين D در افزايش سلامت سالمندان
www.milkindustry.ir/index.php/2014.../33-calvitd
Translate this page
Mar 17, 2014 - همينطور كلسيم علاوه‌بر تامين سلامت استخوان‌ها در بسياري از فرايندهاي ..... همچنين کمبود ويتامين D در بيماري‌هايي نظير جنون جواني(اسكيزوفرني)، افسردگي و ... تاثير ويتامينD و كلسيم و ارتباط آن‌ها را با سلامتي انسان و جلوگيري از ...
نقش ميزان چربی بدن در كاهش وزن و سلامتی | دکتر بهمن محمدی - تغذیه و ...
www.doctormohammadi.ir/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
اگر مي خواهيد وزن خود را كاهش دهيد و سلامتي خود را حفظ كنيد بايد بدانيد كه چربي بدن عامل مهمي در ... عضلات, استخوان ها و بافت چربي سه بافت عمده تشكيل دهنده انسان هستند . ... تجمع چربي در ناحيه شكم ارتباط تنگاتنگي با ديابت , بالا بودن انسولين خون ... نوین ماساژ صورتفصل اولماسک موز با شیرین بیانافسردگی زمستانی چیست ؟
۱۰ علامت احتمالی سرطان ریه - عصر ایران
www.asriran.com/fa/.../۱۰-علامت-احتمالی-سرطان-ریه
Translate this page
Dec 15, 2012 - افسردگی یا تغییرات خلق و خو ... عصبی بی‌دلیل است؛ اگر چه هنوز ارتباط بین اضطراب، افسردگی و سرطان ریه روشن نیست اما مشخص ... ماده‌ای در خون است که از طریق تومورهای سرطانی روی میزان اکسیژن و سلامت گلبول‌های قرمز و عملکرد ... یا ماده شیمیایی دیگری در خون است که باعث رشد بافت و استخوان در زیر ناخن می‌شود.
سکته مغزی – سیب سلامت
www.sibesalamat.ir/?p=1120
Translate this page
Sep 22, 2012 - شریان های مهره ای از استخوان مهره ای وارد جمجمه می شوند و اساساً خون ساقه مغز و مخچه را تامین می .... اکثر افراد می دانند که پرفشاری برای سلامت انسان خوب نیست، اما تعداد خیلی کمتری می ... مصرف زیاد نمک با فشار خون بالا ارتباط دارد. .... افسردگی بعد از سکته ی مغزی بسیار شایع است و حدود ۲۰ درصد از افرادی که سکته ی ...
بهمن ۱۳۸۵ - طب قرآنی -درمان گياهي-عرفان روانشناسي - blogfa.com
www.shahrokhr.blogfa.com/8511.aspx
Translate this page
براي رفع افسردگي از شير بادام روزي 2 ليوان استفاده كنيد بدين ترتيب كه ... مشكل استخواني دارند بسيار مفيد است و براي برطرف كردن خستگي و افسردگي هم ..... 0 درد در واقع موهبت و نعمت است و زنگ خطری برای انسان که به فکر سلامتی خود باشد.
اسید چرب امگا ۳ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../اسید_چر...
Translate this pagePersian Wikipedia
از سال ۱۹۳۰ میلادی، اسیدهای چرب امگا ۳ در رشد طبیعی و سلامتی انسان ضروری شناخته شده‌اند. ... شواهد موجود ارتباط بین میزان مصرف ماهی و خطر ابتلا به سرطان را ضعیف نشان می‌دهد. ... شواهد اولیه‌ای وجود دارد که مکمل EPA برای درمان افسردگی کمک کننده‌است. .... را افزایش می‌دهد و رسوب کلسیم را در بافتهای استخوانی تسهیل می‌نماید، سبب درمان ...
اثر تغذیه سالم بر سلامت جسم و روان قسمت اول | دکتر محمد والی پور ...
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
افرادی که به استرس ، ضعف حاظه ، خستگی ، افسردگی و. ... نیست و جسم هم بدون تغذیه نمی تواند سالم باشد ، چرا که سلامت جسمی و روانی انسان به میزان قابل توجهی ... امروزه ارتباط بیش خوردن و چاقی با بیماری های قلبی عروقی ، دیابت ، سرطان ها ، بیماری های مفصلی ... بلند شدن قد ، افزایش وزن ، بزرگ شدن دور سر و کشیده شدن استخوانها و .
طبیعت سرد و گرم بدن (مقالات و گزارشات) - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../طبیعت-سرد-و-گرم-بدن-مقا...
Translate this page
Jan 23, 2011 - از سوی دیگر طبق نظر حکمای طب سنتی ایران، بدن همه موجودات و انسان ها از چهار ماده ... که سودا نام دارد و وظیفه طبیعی تحریک اشتها و تشکیل بافت استخوانی را دارد. .... گرچه مطالعات امروزی نیز، ارتباط بین طبع مواد غذایی و تأثیر آن ها بر میل .... خورشید، به عنوان محور تحقیقات خود رابطه افسردگی را با غذاهای سردی و گرمی ...
ارتباط بیماری ام اس با افسردگی - SPI News
spinews.ir › سلامت
Translate this page
Jul 10, 2016 - احتمال بروز افسردگی در اکثر افراد وجود دارد. ... علمی، سلامت، دندانپزشکی، زیبایی، پوست، بهداشت، آناتومی بدن انسان · معرفی و دانلود کتابمعرفی ... نوزادان با کمبود وزن دچار پوکی استخوان می شوند · ارتباط بیماری ام اس با افسردگی ...
پزشکی بالینی - ویتامین دی
www.clinicalmedicine.ir/tag/ویتامین-دی
Translate this page
محققان می‌گویند، این نتایج نباید به عنوان راه حل افسردگی در نظر گرفته شود، بلکه ... ویتامین D برای حفظ سلامت استخوان‌ها و عملکرد عضلات ضروری است که کمبود آن نیز .... این پژوهش ارتباط بین سطوح ویتامین D‌ در خون و میزان مرگ و میر افراد 65 ساله و ...... دانشمندان گلبول های سفید خون انسان را با میزان مختلفی از این ویتامین كشت و ...
بی خوابی, افسردگی و تحریک پذیری عصبی در اثر مصرف نوشابه های ...
www.ghatreh.com/.../خوابی,-افسردگی-تحریک-پذیر...
Translate this page
Aug 20, 2016 - افرادی که نوشابه زیاد می خورند, بی خوابی, افسردگی و تحریک پذیری عصبی در ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم", سید ... دهند چرا که بدن انسان برای پردازش قند بالای نوشابه های گازدار، مقدار زیادی از آب ... مصرف نوشابه های گازدار موجب افزایش وزن، پوسیدگی دندان ها، پوکی استخوان و.
مقابله با استرس از دیدگاه قرآن و علم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Nov 28, 2012 - راهکارهایی که در قرآن کریم برای مقابله با استرس اراده شده است به طور خلاصه .... انسان در ارتباط با خداوند هیچگاه احساس تنهایی نکرده و در سایه ارتباط با تمام ..... با میانگین سنی 50، نگرش های مذهبی با سلامت روانی رابطه مثبتی دارند. ..... از یک دوست نقل می کند که یک پای خود را در نتیجه کانسر استخوان از دست داده بود ...
بلوغ پسران - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org › سبک زندگی › خانواده
Translate this page
Nov 25, 2014 - بلوغ پسران بلوغ بلوغ مرحله‌ای از رشد انسان است که باعث گذار از کودکی و ... در نوجوانان به وجود می آید که اغلب موجب اضطراب ، دست پاچگی و نگرانی آنها می شود و ... افزایش چربی نیست ، بلکه به رشد و تکامل استخوان و عضله نیز مربوط است . ..... از فیزیولوژی بلوغ و برقراری ارتباط مناسب و ایجاد حس اعتماد در آنها است.
JIK News | آرشیوخبر | افسردگی میتواند به استخوان آسیب بزند
jik545.ir/news/3715771
Translate this page
Aug 11, 2016 - افسردگی میتواند به استخوان آسیب بزند-3715771. ... نگهداری مواد غذایی, ارتباط بهداشت و سلامت, بهداشت عمومی, بهداشت فردی, بهداشت محیط و … ... علمی، سلامت، دندانپزشکی، زیبایی، پوست، بهداشت، آناتومی بدن انسان · معرفی و دانلود ...
پوکی استخوان چیست؟ عوامل پوکی استخوان و پیشگیری از آن - راستینه
rastineh.ir › اخبار
Translate this page
Jan 28, 2014 - 2014/01/28 by سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه 10 Comments ... پوکی استخوان در زنان و مردان و همه نژادهای مختلف انسان ها را رخ میدهد با اینحال افراد ... با بیماری های غدد دیگر از جمله پاراتیروئید پرکار و غدد آدرنال نیز در ارتباط می باشد. ... داروهای پیشگیری و درمان تشنج; داروهای پیشگیری و درمان افسردگی; داروهای ...
ارتباط بین رابطه جنسی با سلامت چیست؟ - ستاره
setare.com/.../ارتباط-بین-رابطه-جنسی-با-سلامت-چی...
Translate this page
Jan 3, 2016 - محققان بتازگی دریافته‌اند بین سکس یا همان رابطه جنسی با سلامت ارتباط مستقیمی وجود دارد. ... سلول‌های جدید در مغز شود؛ این در حالی است که با افزایش سن، سلول‌های مغز انسان به طور طبیعی کاهش ... عواملی نظیر استرس و افسردگی نشان داده‌اند که باعث کوچک شدن هیپوکمپوس ... ارتباط بین سکس، خواب و پوکی استخوان.
Searches related to ارتباط افسردگی در انسان و سلامت استخوان

تست افسردگي

درمان افسردگي

علائم افسردگی شدید

راههای درمان افسردگی

علائم افسردگی در زنان

علائم افسردگی در مردان

درمان افسردگي بدون دارو

علائم افسردگی در نوجوانان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 1,064
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 2,419
  • بازدید ماه : 27,057
  • بازدید سال : 297,099
  • بازدید کلی : 4,076,877