loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 105 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
 

ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز در هفته آخر لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و راه آهن مقابل هم قرار گرفتند، دختر جوانی که با ترفندهای عجیب خود را برای تماشای بازی به استادیوم رسانده بود حسابی خبر ساز شده است و نحوه ورود او به ورزشگاه آزادی برای خیلی ها سوال برانگیز شده است.

 

به همین دلیل وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره نحوه ورود خود به ورزشگاه آزادی نوشته است:”من واقعادوست دارم جواب تک تک کامنتاتونو، دایرکتاتونو بدم اما بخدا نمیشه زیاده. خیلیا سوال کردن چطوری از گیت ها رد شدی گفتم با یه پست جوابشونو بدم.

 

ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)

 

آدم وقتی آرزویی داشته باشه تلاش کنه بهش میرسه. من تو اوج گرمایی که همه با زیر پیرهن نشسته بودن تو استادیوم ۵ تابلیزو ۵ تاشلوار تنم بود که حجم بگیره بدنم پسرونه نشون بده. حتی موقع نشستن اینقدر میترسیدم بفهمن و نتونم اونجا باشم جرات نکردم لباسمو کمترش کنم یا حتی نتونستم برم برای کارای ضروریم. سربازها هم گشتن وظیفشونم انجام دادن اما من همه جوره فکر همه چیز بودم.

 

خیلیا هم گفتن برات دردسر میشه عکس گذاشتی و… بخدا من اصلا نمیدونم عکسم چطور پخش شد. از همه میخام حتی اگر عکسامو انتشار دادن موضوع رو جدی نکنن… منم یه دخترم از یه خانواده معمولی… کسی که میخاد زندگی کنه… هیچکس آشنا نبود با من هیچکس همکاری نکرد من تو اون لحظه یه پسر بودم و رفتن پسرا به استادیوم که ممنوع نیست عکسامم میتونیدببینید. “

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

 

ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز در هفته آخر لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و راه آهن مقابل هم قرار گرفتند، دختر جوانی که با ترفندهای عجیب خود را برای تماشای بازی به استادیوم رسانده بود حسابی خبر ساز شده است و نحوه ورود او به ورزشگاه آزادی برای خیلی ها سوال برانگیز شده است.

 

به همین دلیل وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره نحوه ورود خود به ورزشگاه آزادی نوشته است:”من واقعادوست دارم جواب تک تک کامنتاتونو، دایرکتاتونو بدم اما بخدا نمیشه زیاده. خیلیا سوال کردن چطوری از گیت ها رد شدی گفتم با یه پست جوابشونو بدم.

 

ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)

 

آدم وقتی آرزویی داشته باشه تلاش کنه بهش میرسه. من تو اوج گرمایی که همه با زیر پیرهن نشسته بودن تو استادیوم ۵ تابلیزو ۵ تاشلوار تنم بود که حجم بگیره بدنم پسرونه نشون بده. حتی موقع نشستن اینقدر میترسیدم بفهمن و نتونم اونجا باشم جرات نکردم لباسمو کمترش کنم یا حتی نتونستم برم برای کارای ضروریم. سربازها هم گشتن وظیفشونم انجام دادن اما من همه جوره فکر همه چیز بودم.

 

خیلیا هم گفتن برات دردسر میشه عکس گذاشتی و… بخدا من اصلا نمیدونم عکسم چطور پخش شد. از همه میخام حتی اگر عکسامو انتشار دادن موضوع رو جدی نکنن… منم یه دخترم از یه خانواده معمولی… کسی که میخاد زندگی کنه… هیچکس آشنا نبود با من هیچکس همکاری نکرد من تو اون لحظه یه پسر بودم و رفتن پسرا به استادیوم که ممنوع نیست عکسامم میتونیدببینید. “

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۴۳۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
لو رفتن راز ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی +عکس - پرداد
www.pardad.ir/N_لو-رفتن-راز-ورود-دختر-ایرانی-به-ورزشگاه-آزادی-عکس_14662.aspx
۱ روز پیش - لو رفتن راز ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی +عکس,خیلیا هم گفتن برات دردسر میشه عکس گذاشتی و... بخدا من اصلا ...
تصاویر برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
نتیجه تصویری برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
نتیجه تصویری برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
نتیجه تصویری برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
نتیجه تصویری برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
تصاویر بیشتر برای ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس)
لو رفتن راز ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی +عکس - قطار ...
www.ghatar.com/116174/لو-رفتن-راز-ورود-دختر-ایرانی-به-ورزشگاه-آزادی-عکس/
۲۱ ساعت پیش - لو رفتن راز ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی +عکس. ۰ کلیک. خیلیا هم گفتن برات دردسر میشه عکس گذاشتی و… بخدا من اصلا نمیدونم عکسم چطور ...
راز ورود دختر جوان پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی لو رفت + عکس
www.niksalehi.com/newspaper/view/093463.php
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دختر جوان پرسپولیسی , دختر جوان , هفته آخر لیگ برتر , لیگ برتر ایران , پرسپولیس و راه آهن , راز دختر جوان پرسپولیسی , راز دختر جوان , دختر ...
راز ورود دختر جوان پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی لو رفت + ...
deznn.com/.../راز%20ورود%20دختر%20جوان%20پرسپولیسی%20به%20ورزشگاه%...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در هفته آخر لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و راه آهن مقابل هم قرار گرفتند، دختر جوانی که با ترفندهای عجیب خود را برای تماشای بازی به استادیوم ...
دختری که وارد ورزشگاه آزادی شده بود تهدید به سوزاندن شد! - نمناک
namnak.com/30803-دختری-که-وارد-ورزشگاه-آزادی-شده-بود.html
۵ روز پیش - ورزشگاه آزادی و ماجرای ورود دختر با گریم پسرانه به ورزشگاه آزادی و تهدید ... برای تمامی بانوان فوتبال دوست نه تنها در ایران بلکه در کل جهان شود». ... دختر از کامنت عکس گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده، کنار آن هم نوشته: «به ...
ورود یواشکی دختران ایرانی به استادیوم آزادی + عکس - نازوب
www.nazweb.ir/63738-login-stealthy-girl-stadium.html
یکی از این دختران گفت به این دلیل که اجازه ورود نداشتیم، سعی می‌کنیم با پوشش برزیلی وارد سالن شویم چند تن از دختران والیبال‌ دوست ایران.
راز ورود دختر جوان پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی لو رفت + ...
lux98.ir/news/170966
در بازی پرسپولیس و راه آهن، دختر جوانی با ترفندی عجیب به ورزشگاه آزادی رفت. راز دختر جوان پرسپولیسی: در هفته آخر لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و راه آهن ...
دستگیری یک دختر 15 ساله در حین ورود به ورزشگاه آزادی | ...
www.tarafdari.com/خبر/.../دستگیری-یک-دختر-15-ساله-در-حین-ورود-به-ورزشگاه-آزا...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یک دختر 15 ساله در حین ورود به ورزشگاه آزادی شناسایی و از حضورش در ورزشگاه ممانعت به .... نباید این عکسو بزارید , این عکس یه هوادار پرسپولیس هست و مربوط به خبر نیست. ... عجیبه واقعا غیرت ایرانی و با این اتفاقات کمرنگ شده.
ورود دختر ایرانی به ورزشگاه آزادی (عکس) - سایت تفریحی و ...
bahar.run/ورود-دختر-ایرانی-به-ورزشگاه-آزادی-عکس/
۸ ساعت پیش - به گزارش ایران ناز در هفته آخر لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس و راه آهن مقابل هم قرار گرفتند، دختر جوانی که با ترفندهای عجیب خود را برای ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 997
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 997
  • بازدید سال : 378,608
  • بازدید کلی : 4,158,386