loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 162 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

نفر به نفر ملی پوشان در دیدار مقابل ازبکستان

 

شاگردان کارلوس کی‌روش موفق شدند با تک گل سیدجلال حسینی به سه امتیاز ارزشمند برابر ازبکستان در تاشکند دست یابند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، شیوه بازی تیم ملی در تاشکند مشابه چیزی است که سرمربی تیم ملی ایران آن را به مجموعه خود دیکته کرده است. یک بازی حسابگرانه با استحکام شدید در لایه های دفاعی.


با هم نمایش بازیکنان ایران در این مسابقه را مرور می کنیم:

 


علیرضا بیرانوند(7 از 10):
علیرضا بیرانوند گلر ایران بازهم توانست کلین شیت کند. دروازه بان تیم ملی ایران برابر ازبکستانی ها روز سختی نداشت و توانست سانترهای ازبک ها را نیز فوق العاده در اختیار بگیرد. شجاعت بیرانوند روی توپ های ارسالی از جناحین سبک او را متفاوت ساخته تا روند موفقیت آمیز وی با حمایت مدافعان بی اشتباه تیم ملی ادامه داشته باشد.

 


سیدجلال حسینی(8.5 از 10)
جلال حسینی بازیکن با تجربه تیم ملی ایران علاوه براینکه عالی در خط دفاع عمل کرد، زننده تک گل بازی بود و توانست دروازه دروازه بان سابق پرسپولیس را باز کند و تیم ملی را به صدر گروه برساند. حسینی با تجربه توانست به خوبی همراه با پورعلی گنجی جای خالی منتظری را پر کند و هرگز اجازه نفوذ به مهاجمان ازبک را نداد. جالب اینکه حسینی در حالی به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده که شاید با عدم مصدومیت منتظری حالا نیمکت نشین بود.

 


مرتضی پورعلی گنجی(7 از 10)
پورعلی گنجی در غیاب منتظری مصدوم زوج سید جلال حسینی در خط دفاع بود و بازی خوبی در پست خود انجام داد. بازیکن ایرانی تیم السد قطر در مواقع ضربات آزاد به خوبی در محوطه جریمه حریف حضور می یافت اما نتوانست گلی بزند. پورعلی گنجی در خط دفاع نمره قابل قبولی گرفت.

 


رامین رضاییان(7 از 10)
بازیکن نیمکت نشین تیم پرسپولیس در تیم ملی فیکس بازی می کند، رضاییان در بازی با ازبکستان توانست در کار دفاعی و هجومی حضور داشته باشد و در این وظیفه اش تنها یکی دو اشتباه داشت. این بازیکن به خوبی از سمت راست حرکت می کرد و خط دفاع ازبک ها را آزرد.

 


میلاد محمدی(6.5 از 10)
محمدی بازیکن جوان تیم ملی که در روسیه بازی می کند توانست در پست دفاع چپ به خوبی عمل کند و اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف از این سمت را نداد. محمدی با سرعتش در حمله نیز کمک می کرد و حرکات او کمی فشار را از خط دفاع تیم ملی کم می کرد.

 


سعید عزت الهی(6 از 10)
هافبک ایرانی تیم روستوف در غیاب آندرانیک تیموریان در ترکیب اصلی تنها هافبک دفاعی تیم ایران بود و در این بازی توانست بازی خوبی در میانه زمین از خود به نمایش بگذارد. البته عزت الهی هنوز کار بازیسازی را به خوبی انجام نمی دهد که این مساله به تجربه او ارتباط دارد.

 


احسان حاج صفی(7 از 10)
بازیکن تیم سپاهان این بار به جای دفاع چپ در پست هافبک وسط و کمی جلوتر از عزت الهی بازی کرد. حاج صفی که سابقه حضور برابر ازبک ها را داشت در میانه زمین بازی را از ازبکستانی ها برد. او در یک ماه گذشته در پست های مختلفی از دفاع راست تا هافبک بازیساز بازی کرده و امروز هم خوب خود را با شرایط پست تازه اش تطبیق داد.

 

 

 


مهدی طارمی(6 از 10)
مهاجم بوشهری تیم ملی در این بازی در پست هافبک راست بازی کرد و به نظر می رسید وظیفه اصلی اش مهار ویتالی دنیسوف بود و برای مهار مدافع راست تیم ملی ازبکستان تلاش کرد. طارمی نتوانست در فاز حمله به خوبی عمل کند و در دقیقه 76 جای خود را به جهانبخش داد.

 


وحید امیری (7 از 10)
بازیکن پرسپولیسی تیم ملی در برابر ازبک ها در سمت چپ خط هافبک بازی کرد و وظیفه اش حمل توپ و موقعیت سازی برای مهاجمان تیم ملی بود. البته امیری در دقیقه 94 می توانست دروازه لوبانف را بازهم باز کند اما لوبانف در این دوئل برابر امیری پیروز شد. نمایش امیری بخصوص در دقایق پایانی امیدوارکننده و فوق العاده بود.

 

 

مسعود شجاعی(8 از 10)
کاپیتان جنوبی امروز تیم ملی روز بسیار خوبی را گذراند، او علاوه بر پاس گل سه امتیازی که به سید جلال داد توانست به خوبی نبض بازی را در دست بگیرد و به موقع سرعت بازی را کم یا زیاد بکند. شجاعی چندین پاس خوب پشت مدافعین داد که مهاجمین نتوانستند از آن استفاده کنند.


رضا قوچان نژاد(5):
قوچان نژاد که در بازی با قطر توانسته بود گل بسیار ارزشمندی بزند، این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد. روز خوب گوچی فوتبال ایران برابر ازبکستان نبود و امیدواریم که او در بازی های آینده بتواند به روزهای خوبش با گل های شیرین بازگردد.

 


سردار آزمون(4):
مهاجم ملی پوش تیم روستوف روسیه در دقیقه 63 جای قوچان نژاد را در ترکیب تیم ملی بگیرد اما او نیز به مانند قوچان نژاد روز خوبی نداشت و نتوانست خوب عمل کند. البته نباید از پاس خوب او در دقیقه 94 برای امیری بگذریم، پاسی که می توانست دومین گل ایرانی ها را سبب شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,289
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,460
  • بازدید ماه : 4,460
  • بازدید سال : 382,071
  • بازدید کلی : 4,161,849