loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 322 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

متن ، پیامک ، اس ام اس و جملات ناب رفاقتی و دوستانه سال 95 – 2016

اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفیق,اس ام اس دوستی

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

رفیق معامله فسخ شد

در قبال دنیا یک تار مویت را می خواستند ندادم

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

رفیق

میدرخشی

میتابی

اما دوری

ماه بودن همین است

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

خیلی دلاری!

ریالتم به مولا رفیق

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

به یادم باش که در یادم بمانی

که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند

ولی در قلب من باز هم همانی

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

کس نمیداند در این بحر عمیق

سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق

من همین دانم که در این روزگار

هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی

چون بی معرفت ها که آدم نیستند !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

به یه لوتی گفتم  آب بده دریا رو بهم داد

گفتم گل بده گلستان رو بهم داد

گفتم دنیای معرفت و مرام رو بده شماره تو رو بهم داد !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفیق,اس ام اس دوستی

سه توصیه واسه با معرفت شدن :

دنبال چی می گردی تو که دنیای معرفتی لوتی !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

آنقدر مرا از رفتنت نترسان

قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند

ماندن به پای کسی معرفت می خواد نه بهانه !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس

بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم

نه برای همراهی با من

بلکه فقط برای اینکه خیس نشی

بارون که بند اومد رفتی که رفتی !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اینو فرستادم

به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه

ولی معرفتشون دائمیه !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

عاشقان را عشق فرمان می دهد

لوتیان را معرفت

اوچیکتم با معرفت

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

خداوندا دوستی دارم آیینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت

کردارش جلای روح

و یادش صفا و دلارای من است

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفیق,اس ام اس دوستی

دوستی این نیست

بی معرفتی  نامردی و سنگدلی

دوستی این است

که دیرآمدی  زود نری

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

سلامتی رفیقی که

وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

صبرت که تمام شد نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز می شود !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

از زشتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

برگ سبز درخت

معرفت کردگار است

و برگ زرد درخت

معرفت روزگار است !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اعتبار دوستی شما رو به پایان است

لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند

دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت

دیگه در نمیاد اگه بخوای در یساری باید دلت رو بشکنی .

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

می خوام یه اتوبوس بسازم

اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفیق,اس ام اس دوستی

دلم برات پر پر شده دوختمش

حالا تنگ شده

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

چنان کاری دلت با قلب من کرد

که موج زلزله با ارگ بم کرد

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون

تا همه بدونن خاک پاتیم

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

یاد یاران قدیم نرود از دلِ تنگ

چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

رفیق خوب پزشک زندگیست

تا آخر عمر مریضتم رفیق

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست

دولت بی دوست در جهان پابنده نیست

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ

دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا

دوستی حس عجیبیست میان من و تو

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟

زغالتم

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است

بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد

دل افسرده من طالب یک دیدار است

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است

دلم برای رفیقان با وفا تنگ است

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفیق,اس ام اس دوستی

همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست

روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره

کفشتم رفیق !

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار

و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد

دوست واقعیست و تو بهترین گنجی

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

اس ام اس رفاقتی

دوری دوستی های کوچکو از دل میبره

ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده

سایت تفریحی و سرگرمی نمکستان namakstan.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 687
  • بازدید ماه : 40,045
  • بازدید سال : 310,087
  • بازدید کلی : 4,089,865