loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 143 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

پیامک عاشقانه و اس ام اس جدید

پیامک عاشقانه || اس ام اس جدید || جملات زیبا

|پیامک عاشقانه|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس دلتنگی عاشقانه|اس ام اس خداحافظی عاشقانه|پیامک عاشقانه|پیامک عاشقانه|پیامک عاشقانه|پیامک عاشقانه

 


 


به بعضیا باید گفت ...
صدامو داری؟
خوش بحالت چون خیلیا حسرتشو دارن.
فرستنده : 4726***0935

به تو که فکر میکنم مورچه ها دورم جمع می شوند!!
حتی رویایت هم شیرین است....
فرستنده  :  0583***0930
وقتی سردم میشود تمام اجاق های جهان عشوه گری میکنند 
اما من تصمیم خودم را گرفته ام،
برای گرم شدن فقط دستهای تو را میخواهم......
فرستنده : سمیرا از دزفول
وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم
تا ابد گرم گرمم
فرستنده : 4242***0939
هوای فاصله سرد است،
من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم.
فرستنده : 4242***0939
تنهایی را ترک نخواهم کرد....
تنها به حرمت تنها کسم....
که روزی تنهایم گذاشت...!
فرستنده : 1096***0930
تقدیم به عشقم (A)
فراموشم نکن.....
شاید سالهای بعد در گذر جاذه های بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگویی
آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود...!
فرستنده : 1096***0930
تقدیم به عشقم (A)
 تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم،،،،یک سبد عاطفه دارم ،همه ارزان تو
فرستنده : عاطفه از رشت
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت من را ،،،،،  ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم
فرستنده : عاطفه از رشت
من از چشمان تو چیزی نمی خواهم،،به جز گاهی نگاهی....
فرستنده : عاطفه از رشت
تا می رود خشک شود عرق قلبم،،،دوباره نامی از تو و باز هم عرق می کند قلبم!
فرستنده : عاطفه از رشت
تو را چون آرزوهایم دوست خواهم داشت!
به شرطی که مرا در آرزوی خویش نگذاری.
فرستنده : عاطفه از رشت
 
چرا بودنت جور نمی شود؟
من که تمام پازل های تنهاییم را درست چیده ام!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 246
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,361
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,808
  • بازدید ماه : 10,808
  • بازدید سال : 388,419
  • بازدید کلی : 4,168,197